Partyflock

Forumonderwerp · 769872
Betreft: evenement: Luna, zaterdag 21 mei 2005 om 21:00

Waarschuw beheerder
Krijgt ie de Gelredome nou vol mensen????
Waarschuw beheerder
donateur
nee
Artiest Scam
Waarschuw beheerder
??????????????????????????????????????????????????­??????

Waarschuw beheerder
uhm?? :vaag:

Waarschuw beheerder
denk t ook niet

Waarschuw beheerder
tja, die show-toer, dat doet t m
Waarschuw beheerder
betwijfel het ook moek zegge

Waarschuw beheerder
opzich wel jammer

Waarschuw beheerder
er zijn natuurlijk wel 'minder' hardstyle liefhebbers (of luna liefhebbers) dan trance hé, dus op zich als ie het bijna uitverkocht krijgt, das ook al heel wat..

ik bedoel iedereen kent tiesto wel ( :dood: )
maar er zijn niet veel mensen (vergeleken met de mensen die tiesto kennen dan) die Luna kennen..
en Qdance is wel zeker van zn zaak denk ik, anders zouden ze niet zo n one man show 'regelen' he ;)

en dan nog, al raakt het niet uitverkocht.. als de mensen maar plezier hebben, dat is toch waar het uiteindelijk om gaat :yes:

tis alleen kvt dat ik ietsjes te jong ben, anders was dat kaartje voor de one man show al in de pocket, majah der komt nog een dvd alhoewel dat natuurlijk half zo vet is als der zelf bij zijn :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laatste tijd brengt q-dance geen dvd's meer uit ?
Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
maybe 3 box, qlimax , incontrol 2012 defqon .1 ?????

Waarschuw beheerder
neu, lukt hem niet,.. gok op afgelasting
Waarschuw beheerder
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh
Waarschuw beheerder
ik denk het ook niet, maar dan zal Q-dance op de avond zelf wel zeggen dat het uitverkocht is.
Waarschuw beheerder
donateur
zoals reeds voorspeld in mijn verslag over de show tour :

...zijn laatste optreden in Nederland voor de DJ Luna One Man Show in het Gelredome op 21 mei 2005. Naar mijn idee een beetje een domme zet, een maand later kan je voor het drievoudige van de entree in de XX Luna zien in het Gelredome. Mij niet gezien
Let op : Luna raakt niet uitverkocht en wordt verplaatst naar de HMH. Hardstyle heeft getopt en de feestmarkt is verzadigd.

https://partyflock.nl/report/5905

nee dus ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gratis kaarten bij id-t release :P

Waarschuw beheerder
Mensen kiezen blijkbaar toch meer voor de (soms kleinere) hardcore feesjes, en Luna is paying the price, ook gewoon omdat er simpelweg teveel aanbod is en dat de kaartjes vrij prijzig zijn, hoe dan ook, Maybe ga k tog naar Luna de 21e, lijkt me toch wel gaaf (mocht t doorgaan) :yes:

Waarschuw beheerder
Hardstyle is op zn retour, dus nee!

Waarschuw beheerder
ben benieuwd

Waarschuw beheerder
jammer?

Waarschuw beheerder
Let op : Luna raakt niet uitverkocht en wordt verplaatst naar de HMH. Hardstyle heeft getopt en de feestmarkt is verzadigd.

dus omdat Luna iets niet kan uitverkopen is ook het muziekgenre maar verzadigd ? nee dat wil dan zeggen dat hij niet genoeg fans heeft...

zou wel raar zijn dat als koos alberts een arena niet voltrekt maar roepen dat smartlappen niet populair zijn , nou klinklare onzin dus...

maargoed ik moet het eerst nog zien... hij komt iig dik voorbij de 10.000

Waarschuw beheerder
Mooie vergelijking: Koos Alberts / Smartlappen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dus omdat Luna iets niet kan uitverkopen is ook het muziekgenre maar verzadigd ? nee dat wil dan zeggen dat hij niet genoeg fans heeft...

lees mijn zin dan terug ... die conclusie die jij formuleert heb ik niet getrokken hoor.

de feestmarkt is verzadigd.

ver·za·digd (bn.)
1 genoeg gegeten hebbend => zat; <=> onverzadigd
2 alles opgenomen hebbend wat mogelijk is <=> onverzadigd

Veel mensen proberen nog een slaatje te slaan uit de hardstyle hype. Je wordt dood gegooid met feesten door het hele land heen. De organisatoren willen uniek zijn en zijn bereid flinkt te betalen voor een aantal topartiesten ( daarin zijn ze bijna allemaal gelijk ). Een prima DJ als luna kun je overal horen draaien, zelfs bij ons in een vrij kleine kroeg is hij afgelopen jaar geweest.

zou wel raar zijn dat als koos alberts een arena niet voltrekt maar roepen dat smartlappen niet populair zijn

dan is koos alberts toch echt niet populair genoeg, waarschijnlijk ;)

Waarschuw beheerder
:yes:

Artiest Kinesis
Waarschuw beheerder
Ik twijfel nog met un kaartje kopen.....

Waarschuw beheerder
twijfelaar

Waarschuw beheerder
blijf erbij dat tuurlijk iedereen er een slaatje uit probeert te slaan , maar heeft meer met de lineup te maken als met de markt hoor of iets slaagt of niet

ik persoonlijk vind luna een goede dj , en een top persoon , maar vind het onterecht dat ze dit als eerste met hem doen , liever Pavo of Dana of zelfs die 2 samen , dat zijn de mensen die er als eerste bij waren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vind ik ook die zitten al het langst in de scene net als
buzz fuzz,dano,gizmo,prophet ze zijn ook echt van die tijd
en vind ook dat ze het meer verdienen ik vind Luna ook goed maar DANA of PAVO idd. die hebben het meer verdiend helemaal gelijk... Reezer

Waarschuw beheerder
en wat gebeurde er in februari vorig jaar in de hmh dan ???? Luna solo

waarom hun geen grote daarna en hij wel...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja idd ik ben niet dom wat dacht jij dan kerel ik zit al 15
jaar in de scene, tuurlijk ze hebben X-Qlusive gehad ,maar dat neemt niet weg dat ze nog meer succes verdienen

Waarschuw beheerder
Pavo, groot geworden door klein te blijven :P
Waarschuw beheerder
HEHE Jij snapt hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar dat neemt het niet weg dat hij niet groter mag.................. Ik hoop voor LUNA en de organisatie dat het slaagt... en anders
toch maar PAVO of DANA
Waarschuw beheerder
donateur
en wat gebeurde er in februari vorig jaar in de hmh dan ???? Luna solo

waarom hun geen grote daarna en hij wel...

**zij**
omdat dat 15 maanden eerder was

pavo heeft dit jaar nog zijn x-qlusive gehad, daar draaide dana ook

dana is de trekker niet meer, zeker niet nu ook de komst van onze commerciele maar ohw zo mooie lindsay a.k.a. korsakoff een feit is.

dana laat zich afzakken en komt straks keihard terug -- zoals eerst : LADY DANA ;-) ... 450 optredens vanaf 2001 ... netjes hoor trouwens

dana's x-qlusive was natuurlijk wel een heel stuk bruter door een super lange solo.

Misschien heeft een mailtje sturen naar id&t meer nut om

Waarschuw beheerder
het belachelijke is dat jochen anageeft dat hun niet kunnen omdat ze al een X-Qlusive hebben gehad, maar die heeft Luna ook gehad...
Waarschuw beheerder
donateur
kort -

dana heeft al bijna een echt concert gehad met haar x-qlusive, omdat er alleen maar iemand indraaide en zij er voor de rest alleen voor stond.

pavo heeft net zijn feestje gehad

luna zijn x-qlusive was helemaal niet zo solo, het feest had zijn naam ... maar hij draaide niet veel in verhouding met dana destijds. Tevens is het dik een jaar geleden.

Ze gingen uit dat ze veel geld konden verdienen aan dit feest --> zie voor vervolg : pleasure dome ;)

Waarschuw beheerder
hahah dana concurrentie van korsakoff , hahahaha jij bent echt dom gewoon :D

dana mixt retestrax en korsakoff krijgt net een plaatje gelijk..

en dana de trekker niet meer ? haha ik denk dat zij een Gelredome wel voltrekt , en Pavo ook

een mailtje naar id&t heeft geen klote zin , want Q-Dance doet alle hardere stylen.

ik hoop voor ries dat ie het voltrekt en hij verdiend dat echt , maar ik zie toch graag Dr Pavo & Dana ook een avond int gelredome hebben
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik snap m :P
Waarschuw beheerder
donateur
hahah dana concurrentie van korsakoff , hahahaha jij bent echt dom gewoon

mijn dank is groot, tevens mijn complimenten voor jouw eerste juist gespelde zin (y)

een mailtje naar id&t heeft geen klote zin , want Q-Dance doet alle hardere stylen

dominator is ook niet echt hard
ooit nog eens thunderdome :/ dit jaar, is ook niet echt hard.

Ben het voor de volle 100% eens dat lindsay niet zo goed kan draaien en dat dana de koningin is -- net of het grote publiek luistert naar hoe er gedraaid wordt, het gaat toch om de nummers.
Lindsay mocht wel op 10 jaar MOH draaien, dana niet B)
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop voor ries dat ie het voltrekt en hij verdiend dat echt , maar ik zie toch graag Dr Pavo & Dana ook een avond int gelredome hebbenlaatste aanpassing 26 april 2005 14:32

helemaal mee eens (y)

ik hoop wel echt voor hem dat het wat wordt, vind richard een topper ( zeker als hij hardcore uit de tas trekt )

Waarschuw beheerder
is ook een topper, toch vind ik Pavo the MASTER :bounce: Maar de 21e zeker wel knallen :yes:
Waarschuw beheerder
yep pavo is the master en dat blijft hij ook ik ken die gozer al sinds hij zijn eerste plaatje opzette.... en respect voor hem dat heeft hij verdiend idd ik zie ze ook graag in gelredome PAVO en DANA SAMEN HELEMAAL TOP
Waarschuw beheerder
donateur
pavo heerst :respect:
Waarschuw beheerder
gaat denk ik nie uitverkocht! word mischien wel weer net zo als thunderdome:P 2 man op 1 kaartje! dan krijge ze het vast wel vol! anders denk ik egt niet!

Waarschuw beheerder
Pavo - The Prophet :bounce:

Waarschuw beheerder
2 Jochen dat dana niet draaide heeft als oorzaak dat ze in Australie zat on tour samen met the prophet & luna dacht ik.

en Q-Dance doet volgens mij de productie voor dominator , id&t staat er dacht ik alleen als naam op.

Waarschuw beheerder
oja?

Waarschuw beheerder
weet het niet zeker hoor...

Waarschuw beheerder
check effe na dan ...
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt mij eerlijk gezegd niet. je kunt gelijk hebben. Ik dacht namelijk dat Luna Show door id&t georganiseerd zou worden :/ en q-dance alleen de naam eraan verbonden had.

Het is trouwens ook bijna 1 organisatie.

ID&T doet volgens mij nog steeds de hardste stijlen samen met third movement.

thunderdome is id&t en zal nooit q-dance worden

dominator = thunderdome, moh en hq

volgens mij is houseqlassics een klein deel van q-dance en zal in mijn ogen voor het kleinere early rave gebeuren gaan zorgen

Waarschuw beheerder
lekker boeiend allemaal, het gaat hier toch over Luna?!
Waarschuw beheerder
Ik denk tegen iedereen in dat het Gelredome wél volraakt. Reclames op RTL4, Yorin, The Box, TMF en MTV, op de radio, internet, elke brug en plakpaal hangt vol met die posters ervan. Bovendien zie ik liever Luna als beste dj van de wereld dan Tiësto.
Waarschuw beheerder
donateur
Bovendien zie ik liever Luna als beste dj van de wereld dan Tiësto.

:yes:

Waarschuw beheerder
2 jochen , echt je zwetst me een partij uit je nek...

neem dat maar van mij aan :)

Waarschuw beheerder
Reezer wederom gelijk!

Waarschuw beheerder
liever Armin dan knitsie
Waarschuw beheerder
vast wel.. denk alleen niet dat ik r heen ga..

Waarschuw beheerder
pffffffff

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hardstyle is op zn retour, dus nee!

wat een dom gelul, je hebt er niet eens verstand van!

allemaal kritiek en zelf onderneem je niets.

een beetje respekt voor de organisatie!

Als iedereen zoals jij was, werd het een saaie bedoeling.

Ik weet zeker dat er minimaal 25000kaarten verkocht worden.

Er zijn er nu al namelijk meer dan 15000verkocht.

Hardcore is in opleving maar hardstyle zal zeker nog een jaar of 5 heel goed lopen.
Steeds meer dames gaan over op hardstyle! Een goede zaak:-)
Waarschuw beheerder
noem es 10 platen die luna heeft uitgebracht : die ook nog eens klappers waren ...

lastig he ?

nee .. dikke hype die luna ... luna in concert , is voor breezer sletjes :)

Waarschuw beheerder
en olivier heeft daarin gelijk :jaja:

2 ramoz , de meeste dhhd platen scoren wel hoor , en Mindspace vorig jaar ook , die nieuwe anthem gaat het ook goed doen :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weet niet waar je je info vandaan haalt maar er zijn er zeker gèen 15000 kaarten verkocht Olivier bommel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lijkt mij eerlijk gezegd niet. je kunt gelijk hebben. Ik dacht namelijk dat Luna Show door id&t georganiseerd zou worden en q-dance alleen de naam eraan verbonden had.

Het is trouwens ook bijna 1 organisatie.

ID&T doet volgens mij nog steeds de hardste stijlen samen met third movement.

thunderdome is id&t en zal nooit q-dance worden

dominator = thunderdome, moh en hq

volgens mij is houseqlassics een klein deel van q-dance en zal in mijn ogen voor het kleinere early rave gebeuren gaan zorgen

Ga jij nu maar lekker studeren, misschien wordt het dan nog wat met jou:-(
Wat een weet voor een analfabeet:-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
noem es 10 platen die luna heeft uitgebracht : die ook nog eens klappers waren ...

lastig he ?

Wat dacht je van zijn platenlabel StraightOnRecordings...

Waarschuw beheerder
al die discussies hier, ik wil alleen graag weten of ie m vol krijgt of niet ... zo`n moeilijke vraag is t tog niet???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik denk voor 85%
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan nog even geen haast met kaartje kopen :D

Waarschuw beheerder
als ze de prijs naar beneden deden zou t nu al uitverkocht zijn (gokje) ;)

Waarschuw beheerder
gok je??
Waarschuw beheerder
Ja ik denk wel dat het uitverkocht raakt!!!

Tja ieder zijn smaak Ramoz dus laat iedereen ff in zijn waarde.
Zijn zo ie zo denk ik niet zo heel veel dj's die 10 EIGEN gemaakte klappers achter zijn/haar naam hebben staan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gok je??

de meesten zitten ermee in dat ze luna nou ook weer niet zo een goede dj vinden, en dan zien ze de prijs ; 42,50 euro dan gaan ze al helemaal niet.
Maar de show erom heen ziet er wel 'aantrekkelijk' uit, stel de prijs voor een kaartje was nu rond de 30 euro, dan denk ik dat de meesten het wel waard vonden om naar luna's one man show te gaan aangezien het toch niet zoveel is voor een kaartje.

42 euro is ook erg veel, tis maar net wat je kan missen of waar je liever heen gaat

Waarschuw beheerder
nou ik ken er wel een aantal opnoemen hoor

The Prophet , Zany , Deepack , Charlie Lownoise , Isaac
Waarschuw beheerder
donateur
Ga jij nu maar lekker studeren, misschien wordt het dan nog wat met jou
Wat een weet voor een analfabeet
Olivier 26 april 2005 18:41

lastig he ?

Wat dacht je van zijn platenlabel StraightOnRecordings...

was de vraag voor mij bedoeld ?

hij is mede-eigenaar, ken geen eigen producties. DHHD heeft er dan wel een paar, maar ook dat is met gebundelde krachten. Heb zelf een stukje vinyl van de Pilapil's op hun eigen label. Kan geen antwoord op je vraag geven :S :bloos: hardstyle is not my style, i prefer harder styles ;)

Wat wil je met je vraag bewijzen ?

als ze de prijs naar beneden deden zou t nu al uitverkocht zijn (gokje)

Laatste strohalm, maar wel een goede. Ze moeten niet net als bij Qlimax op het laatste moment melden dat het uitverkocht is, terwijl bij het sluiten van de laatste verkooppunten en nog zeker 1500 kaarten over waren :/
volle bak is altijd beter toch (y)

Waarschuw beheerder
maaaaaaaaaaaaar dominated , wat denk je dat het visuele aspect al niet kost , lasers shows enz

dan nog maar te spreken over de andere acts , al die andere dj's komen echt neit gratis hoor..

tuurlijk zal Q-Dance de nodige winstmaken , maar een visueel spektakel als dat hun kunnen neerzetten heb ik nog bij geen een ander gezien...

:respect: Q-Dance
Waarschuw beheerder
donateur
ze hebben het voorproefje al laten zien op de show tour :

http://mrviper.student.utwente.nl/~bikini/PICT4253.AVI]LASERS OP DE SHOW TOUR

sorry voor de slechte kwaliteit, heb ik mijn fototoestel opgenomen in de matrixx 15 april :/

Waarschuw beheerder
@ Reezer:
heb je gelijk in ;)

tis alleen diep triest dat ik nog te jong ben om daarheen te gaan, anders had ik ook zeker weten dat kaartje al ruim van tevoren gekocht!

Majah, dan is der altijd nog die dvd die in juli verschijnt :yes:

En dan maar hopen dat Luna over een jaar nog zo een one man show geeft, al zal dat waarschijnlijk niet gebeuren

Maar om nog maar on topic terug te keren, ik denk dat de kaartjes niet uitverkocht raken.. maar als der al meer dan 10.000 verkocht worden, das toch ook mooi?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jah zeker!! mooie gedachten!! enne w8 jij nog maar ff een jaartje :P

Waarschuw beheerder
Dat kan ik eigenlijk niet :no:

ik weet niet hoe ze het met de controle daar doen, moet je ook je id of dergelijk laten zien? O:)

Maargoed 11 juni krijg ik Luna weer te horen :p

Waarschuw beheerder
gewoon komen, zo nauw nemen ze t daar ook weer niet :yes:

Waarschuw beheerder
Nou wil ik zeker weten wel dat die kaartjes niet uitverkocht worden, dan kan ik eventueel nog op korte termijn een kaartje kopen :9
Waarschuw beheerder
een week voor de feest is het uitverkocht
let maar op

Waarschuw beheerder
een vip ticket..

anders maak je me ff jaloers :X ;)
Waarschuw beheerder
Ik gun het Luna wel dat het uitverkocht raakt

Waarschuw beheerder
ja, wie niet?
Waarschuw beheerder
2Superknits is... Bowlen!

Bovendien zie ik liever Luna als beste dj van de wereld dan Tiësto.!!!!!!!!!!!!!

jajajajjajajajajajajaaj tuurlijk luna als beste mag hij wel net zo hard gaan werken als Tiesto werkte soms 100 uur in de
week om zijn albums af te krijgen en dan nog de halve wereld over vliegen doe dat maar na en een hoop commerciele trance/dance gaan uitbrengen... Tiesto kent iedereen over de hele wereld... waar ik ook mensen soms spreek zelf in venezuela bijvoorbeeld wat een lekker rebels land is...
en vraag wel eens of iemand Luna kent en dan is het meestal neee. en Pavo en Dana ook kent ook bijna iedereen dus zie liever een van hun Tiesto van de eerste plaats verdringen dan luna
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het gaat toch niet om de bekendheid (ja ook natuurlijk) maar om of die goed draait, en of de mensen hem nu in venezuela kennen of niet dat boeit niet. Hij heeft genoeg fans in Nederland en buurlanden.

Ik heb liever muziek dat nog vrij 'onbekend' is over de hele wereld dan té commerciele tracks :)

En voor de rest mij hoor je tiesto ook niet afkraken, hij maakt ook goede muziek maar tis gewoon te soft voor mij (y)
en of je praat over tiesto of Luna das ook een heel verschil op muzikaal gebied, luna draait gewoon harder dat is nu eenmaal minder beroemd in bijvoorbeeld de verenigde staten.

En daarmee komt ook dat Tiesto wat langer in deze business draait he, hijs ook al wat ouder dan Luna ;)
Waarschuw beheerder
Tiesto Maakt chill muziek echt goed chill lekker met je joint er bij
Luna Maakt lekker muziek om lekker te beuken ook met je
joint of meer

Waarschuw beheerder
ja, blow jij maar lekker verder met je Tiesto
Waarschuw beheerder
Zijn zo ie zo denk ik niet zo heel veel dj's die 10 EIGEN gemaakte klappers achter zijn/haar naam hebben staan

Wat wil je met je vraag bewijzen ?

nou ik vind het een beetje vreemd.. voor tiesto in concert was er meer een aanleiding voor het concert.. id&t bedacht het concept toen hij uitgeroepen werdt tot de beste dj van de wereld.. tiesto had naam gemaakt in nederland en ver daarbuiten.. wat ik over luna niet kan zeggen.. maargoed omdat het concept zo'n succes was probeert id&t dat nu een beetje uit te buiten met crappy djs in concert .. eerst outblast en nu luna ? :S

vind het een erg wazige ontwikkeling .. nou wil ik niet gelijk mijn aversie tegen hardstyle hier lopen propageren, maar toch vind ik dat mensen als ferry corsten , armin van buuren , marco v , sander kleinenberg.. toch dan wel eerder 'recht' hebben op een in concert... zelfs personen meer in de hardere scene : promo , pavo , dana

maargoe luna scoort goed bij het breezer volk... en daar is id&t het om te doen, jammer maar waar
Waarschuw beheerder
Ik denk helaas niet dat het gaat lukken, Q gaat uit van 16000 bezoekers.. jammer. had het hem zeker gegunt!

Waarschuw beheerder
Ramoz hou die interesante praat bij je :yes:
Waarschuw beheerder
hoeft niet met je blow erbij want hij draait ook vaak hardere dingen degene die hem echt kennen...... ik heb cd's
van Tiesto nou dat is echt wel hardere werk hoor net geen hardstyle gewoon super als het er tussen in zit ik kan nou niet zeggen dat je lekker kan relaxen op LUNA,maar ik respecteer ze allemaal!!!!!!! TIESTO,LUNA,PAVO,DANA iedere dj... gewoon eigenlijk als iedereen dat nou zou doen... dan werden van allemaal meer cd's verkocht en zou iedereen hun niet zo in een hokje plaatsen eigenlijk verdienen ze het allemaal de een meer de ander minder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dan werden van allemaal meer cd's verkocht en zou iedereen hun niet zo in een hokje plaatsen eigenlijk verdienen ze het allemaal de een meer de ander minder

Tis niet een kwestie van hokjes, tis een kwestie van welke muziekstijl je voorkeur heeft ;)
Waarschuw beheerder
ramoz 26 april 2005 18:39
nee .. dikke hype die luna ... luna in concert , is voor breezer sletjes

Fok jou...

Waarschuw beheerder
Ik denk het niet!!

Kaarten zijn ook veel te duur. Ik betaal geen €42,50 om Dj Luna te zien, ook niet als er een Darkraver, Deepack, Gizmo, Isaac, Pavo of The Viper staan te draaien... :no:
Waarschuw beheerder
donateur
id&t dat nu een beetje uit te buiten met crappy djs in concert .. eerst outblast en nu luna

outblast in concert was van MOH, niet id&t

zou het niet gewoon de kick zijn ook van richard om de eerste hardstyle dj in de wereld te zijn die een concert geeft ... geef hem eens ongelijk, kan hij de rest van zijn dj leven op z'n cv laten staan

crappy djs in concert .. eerst outblast en nu luna ?

technisch gezien scoort luna veel hoger dan tiesto :/ zo crap is hij niet.

triestje zal wel niet voor niets zijn uitgekozen als beste ter wereld 8) TIC was toch extreem kut afgelopen keer

Waarschuw beheerder
die muziek van luna luigt gewoon van alle kanten is echt weer een breezer sletten feest?

einde discussie!!!
Waarschuw beheerder
Ik word zoooooo moe van die mensen die Luna fans maar weer in een hokje plaatsen als breezer sletten!!!

Ik gun het iedere dj om in het gelredome te staan...ze werken er keihard voor en het is zeer ws een droom, zowel voor Luna, Tiesto (ok die heeft m al waargemaakt) of elke andere dj.

Als het je geen bal interesseert hou dan gewoon lekker je muil, kom niet met die onzinnige opmerkingen!
Waarschuw beheerder
daar sluit ik me 100% bij aan!

Als je er niks aan vindt ga je toch gewoon niet....

I'm there
Waarschuw beheerder
vind ik ook het Word Een Top Feest !!
mensen krijg de spijt aan die geen kaartje hebben

Waarschuw beheerder
Ik denk dat de One men Show niet uitverkocht raakt.
Waarschuw beheerder
nee want wij gaan denk nie

Waarschuw beheerder
nou michael, rob en p veel plezier op dit knakkerfeest...wij gaan gelukkig lekker niet!!!! fuck HARDSTYLE......KUS LIENTJE
Waarschuw beheerder
is ook veel te groot voor dat feest Gelredome :yes:

Maar het duurt nog 3 weken dus waarom? het word niet uit verkocht maar er komen zeker wel 20000 mensen op dat feest af :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
wij gaan ook niet meer :no:

Waarschuw beheerder
twijfel nog!

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
schilder is echt een nerd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ JACQUES-D op woensdag 27 april 2005 om 14:17:
2Superknits is... Bowlen!

Bovendien zie ik liever Luna als beste dj van de wereld dan Tiësto.!!!!!!!!!!!!!

jajajajjajajajajajajaaj tuurlijk luna als beste mag hij wel net zo hard gaan werken als Tiesto werkte soms 100 uur in de

Ik geef hier puur aan dat ik Luna z'n doen en laten in muziek meer waardeer dan bij Tiësto, ik zeg niet dat Tiësto zijn eer niet verdiend. Vergeet niet dat een muziekant meer is dan een dj!

Waarschuw beheerder
Luna krijgt m vol jaaah!!

Waarschuw beheerder
jah , jij kan t weten he ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 15:19:
jah , jij kan t weten he ...

zeker weten (Y)

ik ben helemaal into the hardstyle :yes:

:s
Waarschuw beheerder
ik vraag me al een tijdje af waarom het nou DJ Luna · The One Man Show heet.. als het een one man show is, waarom draaien er dan nog 7 andere dj's op zijn feestje de 21e??? :vaag:

beetje off topic misschien maar goed :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
elk concert heeft voorprogramma`s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op maandag 2 mei 2005 om 15:28:
zeker weten

ik ben helemaal into the hardstyle

:yes: Dat klopt... En Lolita heeft ook altijd gelijk...

En trouwens, zelfs de EO krijgt de arena vol :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K@RSTUH™ op maandag 2 mei 2005 om 18:38:
En trouwens, zelfs de EO krijgt de arena vol

de EO heeft waarschijnlijk een trouwere achterban dan Luna??? :jaja:

Uitspraak van DjidMio op maandag 2 mei 2005 om 18:20:
elk concert heeft voorprogramma`s

noem het dan iig geen One Man Show :/

Bijvoorbeeld een Tijs Verwest heeft geen voorprogramma nodig. Hij verzorgt het voorprogramma gewoon zelf ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En Lolita heeft ook altijd gelijk...

Yepz (daar heb je m weer) that's right (Y)

K@RSTUH en ik gaan samen alle hardstyle feesten af, dus LUNA be prepared! :D

Waarschuw beheerder
mooi man
Waarschuw beheerder
Ik denk het niet, maar vast genoeg mensen
Waarschuw beheerder
zelfs de EO krijgt de arena vol

LUNA komt in Gelredome he..

als we naar Luna gaan, moet jij natuurlijk niet bij de arena staan wachten hehe
Waarschuw beheerder
denk nie dat ut um lukt om um vol te krijge....
tiesto trekt ook veel meer oudere mense aan en is veel bekender in het buitenland

Waarschuw beheerder
denk niet dat hij de tent volkrijgt, of de organisatie moet met gratis kaartjes gaan strooien.
Waarschuw beheerder
donateur
als ik 2 vrijkaartjes krijg is de kans nog best groot dat ik wel ga
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 23:58:
denk niet dat hij de tent volkrijgt, of de organisatie moet met gratis kaartjes gaan strooien.

Dat denk ik ook :)
Waarschuw beheerder
zo`n thunderdome actie, 2 mense binne met 1 kaartje
Waarschuw beheerder
Oww.. Shit, nou ja dan maar naar Arnhem he :D

Minimaal twee vrijkaartjes en een hoop geld toe :yes:

En ik eis ook nog een mp3-speler met koptelefoon :yes:

En dan moet je eens opletten :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op maandag 2 mei 2005 om 19:08:
LUNA komt in Gelredome he..

als we naar Luna gaan, moet jij natuurlijk niet bij de arena staan wachten hehe

Hmm...

Jij had afgelopen weekend toch nog een onderonsje met hem...

Owww, snap het al dat was natuurlijk om die kaartjes te doen :D

Waarschuw beheerder
hahaha

Waarschuw beheerder
Q-dance bevestigd zelf al dat de Gelredome bij lange na niet vol komt:

Over 3 weken is het moment voor DJ Luna aangebroken. Samen met zijn gastartiesten gaat hij meer dan 15.000 mensen 10 uur lang entertainen, geholpen door showingrediënten in een setting die je van Q-dance kan verwachten.

terwijl er een paar maanden geleden toch echt stond dat er 25.000 man zouden komen:/
Waarschuw beheerder
Gaat hem niet lukken!!

Hadden ze beter HMH kunnen doen, betere locatie en was het uitverkocht!!
Waarschuw beheerder
donateur
Weinig kans :no:

Ik hoef dr ook niet heen ook :)
Waarschuw beheerder
Ik dacht dat ie de hele keet vol wou krijgen maar het is afgezet voor 15.000 man. Die krijgt ie wel vol.....
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat het wel wordt uitverkocht, dat heef hij zeker verdient voor een nummer 2 DJ in Nederland

Bron:http://www.dutchdjaward.nl/

Waarschuw beheerder
veel mensen hebben weinig geld dus denk het niet.
maar gaat zeker wel een vet feestje worden,maken wij er wel van!!:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wennemans op vrijdag 29 april 2005 om 11:39:
Ik word zoooooo moe van die mensen die Luna fans maar weer in een hokje plaatsen als breezer sletten!!!

Ik gun het iedere dj om in het gelredome te staan...ze werken er keihard voor en het is zeer ws een droom, zowel voor Luna, Tiesto (ok die heeft m al waargemaakt) of elke andere dj.

Als het je geen bal interesseert hou dan gewoon lekker je muil, kom niet met die onzinnige opmerkingen!

:O Go Wen! (y)

Wij zijn helemaal geen breezer sletten. O:) O:)

VIP kaarten zijn inmiddels uitverkocht. Bron: http://webshop.ticketonline.nl/shows/showtickets.aspx?sh=LUSO&v=GELRE&p=EQDA2005749

Beschikbaarheid:
vip Niet beschikbaar
regular Beschikbaar

Ik zou het voor hem leuk vinden als het toch uitverkocht raakt maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren. Nou ja, wij bouwen er wel een feestje van. Laat al die mensen die geen vertrouwen in hem hebben maar lekker thuisblijven. Hebben wij tenminste de ruimte en hun missen het vetste feest van het jaar.

Luna :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van K@RSTUH™ op woensdag 4 mei 2005 om 23:04:
Alle 100???

:gaap: Leuk hoor om iemand af te zeiken. Ben je een beetje jaloers op zijn succes ofzo? Je kan lullen wat je wil maar hij staat daar en jij niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 4 mei 2005 om 23:17:
Leuk hoor om iemand af te zeiken. Ben je een beetje jaloers op zijn succes ofzo? Je kan lullen wat je wil maar hij staat daar en jij niet.

:yes: Echt jaloers.....

Hij wil eigenlijk Techno draaien, maar is helaas voor hem in de Hardstyle groot geworden, nu is er no way back... En krijgtie ook zijn kaarten niet verkocht.

Oftewel, straks staatie voor een halfvolle Gelredome hitjes te draaien die iedeen al draait en hij zelf allemaal stuk voor stuk 4x in de week voorbij hoort komen.

Tering wat ben ik jaloers :yes:
Waarschuw beheerder
hahaha lach me rot wat een discussies!!
ben het wel eens met een hoop eigenlijk, hier mijn theorie:

vooraf: wil niemand beledigen en ik gun het hem van harte om de tent vol te krijgen, MAAR

het gaat denk ik niet lukken, waar ik persoonlijk erg blij om zou zijn enkel om het feit dat ik geen zin heb in zo'n mierenhoop als bij qlimax, dat had ik na een paar uurtjes gezien.

daarnaast ben ik bang voor een vrij hoog breezer-gehalte (let wel: ik heb het niet over iedereen, ga zelf ook) wat hopelijk beperkt wordt door de prijs (die ik ook vrij hoog vind liggen maar kan waars niet anders ivm show enz) wat er ook voor zal zorgen dat de guppen vroeg weg gaan en de laatste uurtjes knallen genoeg ruimte is voor wie wil..

en er schort nogal het een en ander aan de berichtgeving behalve het aantal mensen dat ze zeggen te verwachten, hij heeft zelf in release gezegd het niet voor minder te doen dan volle bak (erg gevaarlijke uitspraak!) en hij zou afgelopen maandelijk exclusief de tourdata draaien, terwijl ie intussen toch al op in qontrol en hard bass was geboekt en gister zelfs in de asta draaide, hoezo exclusief?!

Maar goed zoals ik al zei, het is m gegund en ik ga er zeker heen, maar ik hou mn hart vast of het echt zo'n geweldige avond wordt als je hoopt te kunnen verwachten van Q-dance (denk aan qlimax 2003)

zo. einde verhaal. pfff
Waarschuw beheerder
pfff wat een verhaal zeg...:p

Ik weet niet of tie em vol krijgt....
(WTF reageer ik hier op....%))
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van K@RSTUH™ op woensdag 4 mei 2005 om 23:22:
En krijgtie ook zijn kaarten niet verkocht.

Weet je hoe moeilijk het is om een 1e editie van een nieuw concept uitverkocht te krijgen? Zeker als het een solo feest is. Dat zou alleen Tiesto lukken maar ja, die heeft ook makkelijke muziek waar bijna iedereen zich wel mee zou kunnen vermaken.

2 Sweet Fool: ben ik het wel mee eens. Ik zou het hem ook heel erg gunnen om het vol te krijgen maar ben bang dat het niet gaat lukken. Het Gelredome volkrijgen is wel effe wat anders dan de HMH. Zou het voor mijzelf niet zo heel erg vinden omdat je dan lekker de ruimte hebt, al hoop ik niet dat het te stil wordt. Dat is dan ook weer het andere uiterste.

Uitspraak van www.weiterexpress.nl op donderdag 5 mei 2005 om 14:21:
hij heeft zelf in release gezegd het niet voor minder te doen dan volle bak (erg gevaarlijke uitspraak!)

Vond ik toen de tijd ook.

Uitspraak van www.weiterexpress.nl op donderdag 5 mei 2005 om 14:21:
en gister zelfs in de asta draaide, hoezo exclusief?!

Hij gaat wel vaker naar feesten als bezoeker om dan vervolgens toch nog effe te gaan draaien. Denk dat hij gewoon een beetje verslaafd is aan het draaien. ;) Al siert hem dat wel, hij doet het blijkbaar niet voor het geld maar omdat hij het leuk vindt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 5 mei 2005 om 14:34:
al hoop ik niet dat het te stil wordt. Dat is dan ook weer het andere uiterste.

nee dat zou zeker ook niet tof zijn maar gelukkig zeer onwaarschijnlijk..

Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 5 mei 2005 om 14:34:
Hij gaat wel vaker naar feesten als bezoeker om dan vervolgens toch nog effe te gaan draaien.

Dit is bekend ja, en het ging me meer om de andere 2 dan de asta, zeg dan niet dat hij alleen op de tourdata te zien zal zijn om kaartjes te verkopen ofzo. Exclusief is exclusief. PUNT. en geen gedraai er omheen van ja maar ik wilde zo graag.. ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van www.weiterexpress.nl op donderdag 5 mei 2005 om 14:50:
nee dat zou zeker ook niet tof zijn maar gelukkig zeer onwaarschijnlijk..

Denk dat ze in dat geval het Gelredome iets verkleinen. En meestal doen ze het dan zodanig dat de drukte wel weer opvalt. :[ :[ Was bij XQ Labels ook. :@

Uitspraak van www.weiterexpress.nl op donderdag 5 mei 2005 om 14:50:
Dit is bekend ja, en het ging me meer om de andere 2 dan de asta, zeg dan niet dat hij alleen op de tourdata te zien zal zijn om kaartjes te verkopen ofzo. Exclusief is exclusief. PUNT. en geen gedraai er omheen van ja maar ik wilde zo graag..

Ja okee maar het waren wel 2 hele grote feesten. Denk dat de betreffende organisatoren ook wel flink hun best hebben gedaan om hem te boeken, het is een publiekstrekker, zeker als hij minder vaak gaat draaien. Plus dat ik me voor kan stellen dat je geen nee wilt zeggen tegen dat soort grote feesten. Plus dat er 1 feest van Q bijzat, lijkt me logisch dat ie daar aanwezig is.

Waarschuw beheerder
al boven de 15.000 kaartjes verkocht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Masholder en AslistiQ in tuu pleejs toe biej
:respect: ALTIJD VOLLE ZALEN
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 16:27:

je bent er zelf wel heel zeker van he dat hij het stadion vol krijgt..

al krijgt ie t wel of niet, het blijft een rukfeest :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Are you awake? op donderdag 5 mei 2005 om 21:26:
al krijgt ie t wel of niet, het blijft een rukfeest

Hoe weet je dat nou? Heb je stiekem in je glazen bol gekeken ofzo? :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wendy klaproos - loenaz pjiemol :respect:

Waarschuw beheerder
Iedereen vraagt of ik naar Luna ga.. tis mn eigen stad en stadion... maar ik heb er gewoon geen 45 euro voor over.. En als er 15000 man komt.. tja.. hehe.. vind die Luna wel aardig.. maar niet geweldig.. en al helemaal niet de hele nacht denk ik..
Laat ze de kaarten maar goedkoper maken.. dan krijg je de tent nog wel voor.. misschien dat ik dan ook nog een keertje geet halen.. maar 45 euro.. nee..
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je hoe moeilijk het is om een 1e editie van een nieuw concept uitverkocht te krijgen?

geen idee : vertel.

Ik kan me alleen pleasuredome herinneren van de laatste jaren.

bron ?

als het zo zou zijn vind ik dat nog best goed nieuws

al krijgt ie t wel of niet, het blijft een rukfeest

:yes: denk ik ook

Waarschuw beheerder
er gaan nog geen 4000 party flockers heen, dat zegt ook wel iets...uiteindelijk denk ik tussen 12.000 en 15.000 , maar opzicht is dat helemaal niet erg..ze zetten het absoluut af voor een deel zodat je toch het gevoel hebt dat je er met heel veel bent..dus no worries..wordt echt wel knallen!
Waarschuw beheerder
Denk dat er veel mensen nog zitten te twijfelen of ze gaan. Die zullen echt wel overstag gaan als de dag nadert. Meestal beginnen de feestspieren dan te jeuken.

Zou wel leuk zijn voor Luna als het uitverkocht raakt. Hij is er volgens wat interviews wel heel erg op gebrand.

Waarschuw beheerder
jaja t is wat
Waarschuw beheerder
Ik ga in ieder geval wel en maak wel feest voor 2.
Dus dat krijgt ie em vol , dat zit wel snor.
Als de sfeer maar super is!!!!!!!
wie gaat er met mij mee
Waarschuw beheerder
nog steeds een serieuze discussie :/

voor diegene die gaan see you there (y)
en voor de thuisblijvers, veel plezier met wat jullie gaan doen (y)
Waarschuw beheerder
Bij het bestellen krijg je dit bericht:
Beperking op tickets
Je mag maximaal 9 tickets boeken.
En dat was er eerst volgens mij niet.

Klinkt wel posetief denk ik :)

(Bron:ticketonline.nl)
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is dat standaard hoor bij het kopen van kaarten. Is om handel in kaarten te voorkomen. ;)
Waarschuw beheerder
Sorry, kwam ik inderdaad pas achter na het bekijken van de verkoop bij de andere feesten.
Waarschuw beheerder
Hoorde dat vorige week pas 30 % van de kaarten verkocht was ....T zal toch niet waar zijn :C
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >>>M@u®it$<<< op woensdag 11 mei 2005 om 23:25:
Hoorde dat vorige week pas 30 % van de kaarten verkocht was ....T zal toch niet waar zijn

Onzin, er zijn 15.000 kaarten verkocht ik denk niet dat dat 30% is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick op donderdag 12 mei 2005 om 15:04:
Onzin, er zijn 15.000 kaarten verkocht ik denk niet dat dat 30% is.

er zijn er voldoende dit dat nu zeggen en ik hoop het ook voor hem, maar wat is de bron?
Waarschuw beheerder
donateur
We kunnen nou wel gaan zitten speculeren over hoeveel kaarten er verkocht zijn maar alleen de mensen bij Q kunnen dat weten. En mensen die zeggen "ik hoorde" vind ik nou niet echt een goede bron. ;) Ik wacht het wel af. Mijn kaartje is in elk geval al vanaf dag 1 binnen dus ik ben er zeker weten bij. Hopelijk hebben we een beetje de ruimte en anders maak ik wel ruimte. O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Zelfs ik krijg hem makkelijk vol.
soms moet ik zelfs nog 2x doortrekken om alles erdoor heen te krijgen,zo hard kan het soms gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wie heeft er nog meer van Ticketonline een gratis kaartje gekregen???? Die van mij vond ik net in de brievenbus!!! Hoe vet!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2005 om 10:40:
Wie heeft er nog meer van Ticketonline een gratis kaartje gekregen???? Die van mij vond ik net in de brievenbus!!! Hoe vet!!!!

Gratis???
Waarschuw beheerder
donateur
Wie heeft er nog meer van Ticketonline een gratis kaartje gekregen???? Die van mij vond ik net in de brievenbus!!! Hoe vet!!!!laatste aanpassing 13 mei 2005 10:43

ze blijven maar strooien :D

hoe krijg ik hem vol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patrick op vrijdag 13 mei 2005 om 11:23:
Gratis???

inderdaad gratis :D

in de brief staat, dat ticketonline zo´n succes is geworden en om de boekers te bedanken, krijgen de eerste 250 boekers een gratis kaartje voor Luna :D

ik heb echt nooit geluk met dit soort dingen....
en nu!!
:bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik heb er ook een gratis gehad echt beter........alleen nu de rest nog ..ga mooi nie alleen ofzo haha

Waarschuw beheerder
mijn vriend en zijn vriend stonden al op de gastenlijst, dus ik heb mazzel gehad

Waarschuw beheerder
nogal ja...... zou je anders nie meegaan dan??
ik weet nie wat ik nou moet doen ff kijken of de rest er nog een kaart voor willen kopen of deze verkopen??

Waarschuw beheerder
ik zou niet alleen gaan nee....
zou ik nog eerder mn kaartje verpatsen..

Waarschuw beheerder
echt moeilijk loop al maanden te zeuren dak erheen wilde maar niemand nam het initiatief om kaartjes te kopen en nu......... damn.#^$#@%$
hahahhaha
Waarschuw beheerder
donateur
mijn god, echt iedereen krijgt gratis kaartjes :|

het lijkt njoy wel :/

Waarschuw beheerder
ja das klote....
nou, ik hoop voor je dat er alsnog mensen gaan.

ik heb wel eens eerder een kaartje gewonnen en toen wilde er ook niemand mee. toen heb ik maar aangeboden om het 2e kaartje samen te betalen. toen ging hij wel mee..

misschien ook een optie voor jou??

succes :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja opzich wel alleen ik denk nie dat we met zijn twee gaan....... ag ja ik zie het wel

thnx :D
Waarschuw beheerder
pff niet gaan joh :p

En Ow Lollige dame Bianca, dit plaatje is een betere forumpic dan dat je nu hebt 8)

[img width=92 height=119 cacheid=00007f1600190e641b56f04a1a00baa4a5]http://images.google.nl/images?q=tbn:AzFgls7EoEoJ:http://www.myownmusic.de/storage/artist_pics/15909.jpg[/img]
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er trouwens echt mensen die een kaartje hebben gekocht of doen jullie maar net als of?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 5 mei 2005 om 22:36:
Hoe weet je dat nou? Heb je stiekem in je glazen bol gekeken ofzo?

nee, niet stiekem, dat hoef ik helemaal niet stiekem te doen..
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad gratis

in de brief staat, dat ticketonline zo´n succes is geworden en om de boekers te bedanken, krijgen de eerste 250 boekers een gratis kaartje voor Luna

ik heb echt nooit geluk met dit soort dingen....
en nu!!

heb er ook 1 thuisliggen, het kaartje kwam net met de post mee... leuke actie :S

waarschijnlijk deze week voor een prikkie af te halen in Druten ( 1 kaartje one man show )

ik vind dit echt een lachertje, het spijt me hoor jongens :[

[img width=472 height=650]http://home.versatel.nl/da487_8/luna_k.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
heb de codes zwart gemaakt voor het geval dat trouwens
Artiest {SHOWLIST artist 13004, 73184}
Waarschuw beheerder
Ik had gister mijn geluksdag, had prijsvraag van Q-Dance gewonnen. Dus 2 plaatsen op de gastenlijst. Daarna krijg ik ook nog die brief van ticketonline, dus nog een gratis kaartje erbij. :D
Goeie vriend van me had precies hetzelfde gister, ook 2 gastenlijstplaatsen gewonnen en een kaartje van ticketonline. Ze gooien het echt allemaal weg!

Zo te zien verkoopt Luna echt slecht :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ JACQUES-D op dinsdag 26 april 2005 om 14:20:
HEHE Jij snapt hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar dat neemt het niet weg dat hij niet groter mag.................. Ik hoop voor LUNA en de organisatie dat het slaagt... en anders
toch maar PAVO of DANA

DANA krijgt nog niet eens een willekeurige discotheek vol

maar ik ben er bij.. knallen wordt het wel!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patrick op maandag 9 mei 2005 om 22:25:
Bij het bestellen krijg je dit bericht:
Beperking op tickets
Je mag maximaal 9 tickets boeken.
En dat was er eerst volgens mij niet.

Klinkt wel posetief denk ik

(Bron:ticketonline.nl)

Niet dus!
toen ik me kaartjes ging bestellen voor sensation black stond dat er ook al op! dus niet alleen voor luna.....
enne wat maakt het allemaal uit!....in ieder geval beter dan thuis zitten op de bank!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Solutio op zaterdag 14 mei 2005 om 10:11:
Ik had gister mijn geluksdag, had prijsvraag van Q-Dance gewonnen. Dus 2 plaatsen op de gastenlijst. Daarna krijg ik ook nog die brief van ticketonline, dus nog een gratis kaartje erbij.
Goeie vriend van me had precies hetzelfde gister, ook 2 gastenlijstplaatsen gewonnen en een kaartje van ticketonline. Ze gooien het echt allemaal weg!

was er een prijsvraag voor luna's one man show? :S

wist trouwens niet dat ze aan gastenlijstplaatsen doen daar :) (voor zo'n groot event als luna's one man show, bedoelde ik)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en wrom krijg ik er geen dan:cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 april 2005 om 16:08:
Krijgt ie de Gelredome nou vol mensen????

ik betwijfel het :/
Waarschuw beheerder
Ik weet het niet. Zou ik op zich wel vreemd vinden gezien de Line-up.

En je weet dat bij zo'n one-man show gewoon echt een show wordt gegeven. Ik denk dat het los van het feit of het vol is of niet, het één van de mooiste feesten dit jaar gaat worden. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Chris op dinsdag 17 mei 2005 om 20:35:
Ik denk dat het los van het feit of het vol is of niet, het één van de mooiste feesten dit jaar gaat worden.

:D Ik denk dat het ook niet uitmaakt of het nou vol is of niet DJ Luna zegt dat ie er voor gaat die avond dus dan moet ut toch wel goed komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2005 om 22:20:
was er een prijsvraag voor luna's one man show?

Ja bij Q-Dance radio. Kon je dus Vip-entree winnen voor 2 personen, en volgens mij ook meet&greet met Luna.
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig krijgt ie m niet vol :D
ik haat ruimte tekort! :[
Waarschuw beheerder
op www.eventtravel.nl staat dat de kaarten voor luna uitverkocht zijn.....
Waarschuw beheerder
Ze hebben vast alle overige kaarten weggeven, die niet meer te verkopen zijn ofzo ?:S
Waarschuw beheerder
donateur
geloof k nix van! 15.000 mensen en een capaciteit van 25000/30000?

Artiest MarkOss
Waarschuw beheerder
naja, ze strooien overal nu met die luna kaarten
jammer voor hem dat ie het niet uitverkocht kan krijgen, maar had eik niet anders verwacht.,..
Waarschuw beheerder
mss dat ze dachten dat er toch al niet meer zouden komen...

en ik vin 15000 wel ok.. qlimax waz wel f*cking druk duz
Waarschuw beheerder
veel beter 15.000 man!
Het gaat vast vet worden.
Waarschuw beheerder
alleen maar meer plaats om te stuiteren :yes:
Waarschuw beheerder
Mag ik bij deze stellen:

Hardstyle gaat dood?
Waarschuw beheerder
neej niet hierdoor iig:no:

volgenz mij waz dit feest vooraf al gedoemd 'niet geweldig populair' te worden..

maar ik zie wel zaterdag8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rieno op donderdag 19 mei 2005 om 00:20:
Mag ik bij deze stellen:

Hardstyle gaat dood?

nee dat mag je niet!!!

Waarschuw beheerder
Omdat Luna het niet vol krijgt betekend niet dat de hardstyle scene dood is...

Qlimax,defqon allemaal in een rap tempo uitverkocht,,,met toch erg veel hardstyle dacht ik zo...Hardbass....

Dus die conclusie is erg voorbarig RIeno
Waarschuw beheerder
Nee :frusty:, 'k heb mn kaartje verkocht aan 'n vriend van me :9, omdat niemand mee wilde :gaap:

Waarschuw beheerder
Nee , 'k heb mn kaartje verkocht aan 'n vriend van me , omdat niemand mee wilde

eigenlijk wel logies...HARDSTYLE is oook niet zo denderend ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 12:20:
eigenlijk wel logies...HARDSTYLE is oook niet zo denderend

en Techno wel dan??
is helemaal om in slaap te vallen

Waarschuw beheerder
techno is afwisselender dan Hardstyle dus ik weet niet waar je het in slaap vallen vandaan haalt :/?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
techno is afwisselender dan Hardstyle dus ik weet niet waar je het in slaap vallen vandaan haalt :/?

Valt wel mee hoor

Het is trouwens wel weer Typisch Techno, van die mannetjes die niet van hardstyle houden maar toch in een hardstyle gaan lopen verkondigen dat het zuigt

Waarschuw beheerder
Het is trouwens wel weer Typisch Techno, van die mannetjes die niet van hardstyle houden maar toch in een hardstyle gaan lopen verkondigen dat het zuigt

mag toch mijn mening geven..of niet O:)

maar uhm wat deet jij dan in het topic van AMOK...;)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rieno op donderdag 19 mei 2005 om 00:20:
Mag ik bij deze stellen:

Hardstyle gaat dood?

Mag ik er bij deze van maken, hardstyle is al dood :yes:

Uitspraak van (F) Samantha op vrijdag 20 mei 2005 om 12:12:
omdat niemand mee wilde

Gek he :)

Uitspraak van Di $tefano op vrijdag 20 mei 2005 om 12:36:
en Techno wel dan??
is helemaal om in slaap te vallen

Kruip even terug onder je steen wil je :[

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 12:42:
Valt wel mee hoor

Grrr :[ Tja je hebt gelijk, ben ik weer. Maar dat geld voor het forum dan he, in de HS-zaal zal je me nooit tegenkomen :no:

PS: Uptempo hoeft niet snel te zijn !!

:no: Nietes

:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 12:47:
mag toch mijn mening geven..of niet

maar uhm wat deet jij dan in het topic van AMOK...?

Ghe ghe....

Maar het is niet je mening Roemer, je brengt de feiten, maar niet iedereen wil die onder ogen zien he :)

O:)

Waarschuw beheerder
hardstyle zuigt bigtime :D

Waarschuw beheerder
Ghe ghe....

Maar het is niet je mening Roemer, je brengt de feiten, maar niet iedereen wil die onder ogen zien he

weet ik..maar dacht als ik het woord feiten gebruik doe ik die hardstylers ook weer zoveel pijn.

ben nog best een aardig persoon heurs ;) :kots:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 12:42:

;d

Uitspraak van K@RSTUH™ op vrijdag 20 mei 2005 om 12:49:
Mag ik er bij deze van maken, hardstyle is al dood

you go!!

whahahahahahaha techno [img]http://smileys.smileycentral.com/cat/10/10_2_11.gif border=0></a>[/img] op HS

Waarschuw beheerder
[img width=256 height=322 cacheid=001365c00019344d9ea646861a00be0ec0]http://www.fairfood.org/uploads/pics/valdood_01.jpg[/img]

uhm volgens mij VALT HET HIER DOOD :P

Waarschuw beheerder
maar uhm wat deet jij dan in het topic van AMOK...;)?

Ik houd van hardtechno. :)

Waarschuw beheerder
Ik houd van hardtechno.

hmm owkey (Y)
Waarschuw beheerder
hardtechno is ook techno..

maar ik vind die woordspeling nogal (N)

met 'hard' krijg je namelijk snel een associatie met hardstyle hardcore.. en dat is niet de bedoeling :s

techno = techno
techno = gevarieerd en kan dus in verschillende 'vormen' gedraaid worden..

net zoiets als dat water eigenlijk hetzelfde is als condens en ijs o:) ;)
Waarschuw beheerder
Ja ik kan het gelredome ook wel vol krijgen door 15.000 gratiss kaarten weg te geven ;P

Waarschuw beheerder
techno = gevarieerd en kan dus in verschillende 'vormen' gedraaid worden..

Precies, en dus kan het ook hard gedraaid worden, hence; hardtechno ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op vrijdag 20 mei 2005 om 13:16:
net zoiets als dat water eigenlijk hetzelfde is als condens en ijs

Ha ha...

Je bent weer scherp vandaag :yes:

Uitspraak van ;P Wausje ;P op vrijdag 20 mei 2005 om 13:17:
Ja ik kan het gelredome ook wel vol krijgen door 15.000 gratiss kaarten weg te geven

Dan lukt het nog niet als je Luna laat draaien. Het heet niet voor niets de One Man Show, hij is straks zo goed als de de enige bezoeker :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 13:18:
Precies, en dus kan het ook hard gedraaid worden, hence; hardtechno

Of up-tempo O:) :D

Waarschuw beheerder
Up-tempo betekent niet per definitie hard, dus dat is hier niet van toepassing ;)
Waarschuw beheerder
hardtechno
hardstyle
hardcore

wat klopt hier niet?

techno is een aparte stijl, 'core' en 'style' niet :S

dan zou je het toch echt techno, maar dan in de harde variant moeten noemen o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is alle 3 harde electronische muziek, dus ik zie het probleem niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 13:26:

Ik zie het probleem wel, dat twee slappe stromingen O:) in een bericht worden genoemd met Techno :lief:

Uitspraak van Are you awake? op vrijdag 20 mei 2005 om 13:26:
hardtechno
hardstyle
hardcore

:@

Valt toch niet te vergelijken :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B.A.L. op vrijdag 20 mei 2005 om 13:26:

Ik zie het probleem wel, dat twee slappe stromingen in een bericht worden genoemd met Techno

Uitspraak van 101% Lolita op vrijdag 20 mei 2005 om 13:26:
hardtechno
hardstyle
hardcore

Valt toch niet te vergelijken

hahahaha scherp ouwe (Y)
Waarschuw beheerder
mij maakt het nie uit of het druk word, als er maar goeie muziek word gedraaid en niet alleen maar hardstyle de hele avond en het laatste uurtje hardcore :no: tussendoor een paar gouwe ouwe zal ook wel leuk zijn. tot morge
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ((Jeroen)) op vrijdag 20 mei 2005 om 13:38:
mij maakt het nie uit of het druk word, als er maar goeie muziek word gedraaid

Heb jij effe pech, heb je het verkeerde feest uitgezocht :yes:

Succes :bloem:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 13:23:
Up-tempo betekent niet per definitie hard, dus dat is hier niet van toepassing

Down-tempo dan O:)

Waarschuw beheerder
mij maakt het nie uit of het druk word, als er maar goeie muziek word gedraaid en niet alleen maar hardstyle de hele avond en het laatste uurtje hardcore tussendoor een paar gouwe ouwe zal ook wel leuk zijn. tot morge

hoop dat je genoeg :xtc: bij je hebt om het nog een beetje leuk te hebben samen met die andere 120 HOUTZAGERS :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 13:44:
hoop dat je genoeg bij je hebt om het nog een beetje leuk te hebben samen met die andere 120 HOUTZAGERS

whahahahahaha (Y)
go Roemer :respect:
Waarschuw beheerder
waarom heeft dj luna hier eigenlijk geen profiel :/ had ie mee kunnen rellen in dit topic :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 13:44:
hoop dat je genoeg bij je hebt om het nog een beetje leuk te hebben samen met die andere 120 HOUTZAGERS

:respect:

wahahahah :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op vrijdag 20 mei 2005 om 13:45:
waarom heeft dj luna hier eigenlijk geen profiel had ie mee kunnen rellen in dit topic

Die heeft het te druk met huilen en zijn spaargeld tellen voor de huur van die frietpan :D

Waarschuw beheerder
Die heeft het te druk met huilen en zijn spaargeld tellen voor de huur van die frietpan

nee je krijgt van die ALDI frikandellen die je in de MAGNETRON moet doen :[

die dingen zijn niet te vreten...net zo slap als HARDSTYLE ;)
Waarschuw beheerder
he he jullie hebben echt niks te doen he :p

Waarschuw beheerder
[img width=360 height=480]http://www.fi.uu.nl/pme25/psi/psi-fotos/images/Happen.jpg[/img]

ze happen niet meer :(
Waarschuw beheerder
Missie ook hier geslaagd...

Zo, 3 topics in een week lamgelegd :D

Wat zijn we goed eigenlijk he B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 13:56:
frietpan

Bedoelde hier de Gelredoom mee eigenlijk :)

Waarschuw beheerder
ow...ok

nou eigenlijk lijkt de Geldredoom ook op een frietpan 8) ;)
Waarschuw beheerder
er lopen allemaal van die dikke vette gele poppetjes :p

met een klodder mayo op hun hoofd (Y)

Waarschuw beheerder
ja en er word hele lekkere friet klaargemaakt :D

ik hoop dat Luna het vol trekt , dat verdiend ie echt wel :jaja: ik ga zelf niet want tis niet zo mijn ding die commerciele hardstyle , ik ga meer voor de wat hardere hardstyle :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 14:18:
dat verdiend ie echt wel

een klodder mayo?? whaha

ben trouwens 1x in Gelredome geweest, bij de Spice Girls :yes:

28 maart was dat (L)
alleen het jaar weet ik niet meer.. en nee helaas was het niet 2005.. ik had ze graag nog willen zien (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee begrijpend lezen mevrouw, en trouwens Luna draait ook goede hardtechno :kwijl:

Waarschuw beheerder
[img width=512 height=312 cacheid=0008f2d8001934be2a8b24f01a00be1c12]http://www.marions-kochbuch.de/index-bilder/mayonaise.jpg[/img]

bij deze zijn verdiende klodder MAYO :P

Waarschuw beheerder
hahahahah :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 14:18:
hardere hardstyle

Zoals K3 maakt ?

Waarschuw beheerder
Ik baal hier wel van zeg! Denk ik eindelijk weer eens een leuk feestje te gaan bezoeken, krijgen we dit :s.

Ik hoop dat de mensen die komen hopelijk in een goede bui zijn en er gewoon het beste van maken.

En mocht het écht zo dramatisch zijn als ik uit al die topics opmaak... tja lekker veel ruimte om te dansen! (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
''schranz'' beter dan ? technolita ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 17:47:
''schranz'' beter dan ? technolita

het was wel geen opmerking voor mij ... maar ik antwoord : JA !!!!

schranztime :kwijl: amok, schrett, sven wittekind ... jammie
Waarschuw beheerder
Aan de ene kant wel jammer dat er zzo massaal kaarten worden weg gegeven. Jammer voor de mensen die er echt zin in hadden en ruim vatevoren hun kaarten in huis hadden. Risico wat ze daarmee lopen is dat iedereen de volgende keer tot het laatste moment gaat wachten.

Maar ondanks heel veel gezeik hier op PF denk ik dat het een vet feest wordt. Kijk naar de Line-up. Welk feest je ook gaat, met zo'n line-up komt het zeker goed. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 17:47:
''schranz'' beter dan ? technolita

ja beter woord :p

Waarschuw beheerder
101% Technolita

Nog steeds aan bhet vervelen op je stage? ;)
Waarschuw beheerder
jezus mensen wat een gezeik weer zeg..laat alle hokjes toch in hun waarde!

Join The Union Against Gezeik! :D

(F) to all HS liefhebbers

en okay, ook 1 (F) voor alle liefhebbers van andere stijlen :)

Waarschuw beheerder
Het was toch nog best een aardig feestje (y)
Waarschuw beheerder
Hij heeft het aardig vol gekregen....met de hulp van Sinterklaas, die heeel veel gratis kaartjes heeft uitgedeeld!
Waarschuw beheerder
maar dit topic kan nu gesloten worden, want hij heeft m niet volgekregen
Waarschuw beheerder
ik vond het toch echt vol genoeg :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Are you awake? op zondag 22 mei 2005 om 14:09:
maar dit topic kan nu gesloten worden, want hij heeft m niet volgekregen

:-/ Waar had je nog meer mensen willen laten dan? Op de tribunes stapelen? Ik vond het echt vol zat hoor!!

(y) Feest overigens

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr. Chris op zondag 22 mei 2005 om 17:06:
Waar had je nog meer mensen willen laten dan? Op de tribunes stapelen? Ik vond het echt vol zat hoor!!

anders hadden ze beter ook aan de andere kant de tribunes open gehouden.. het was idd mensen stapelen :P

Artiest Scott Marten
Waarschuw beheerder
25000 man (uitverkocht)dan is het vol dusss oordeel zelf maar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
m`n best bezochte topic :P

Waarschuw beheerder
donateur
Er was 10000 man dus het was bij lange na niet uitverkocht..

Waarschuw beheerder
meer toch??

Waarschuw beheerder
donateur
Bel Q-dance maar ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 19:10:
Er was 10000 man dus het was bij lange na niet uitverkocht

bron ?

Waarschuw beheerder
Nee het waren er 20.000:p

Waarschuw beheerder
donateur
@ Jochen : Heb ik van iemand die de mensen van Q zeer regelmatig spreekt. (van een andere organisatie)

Maargoed dacht jij dat het wel uitverkocht was dan??? Weleens op Qlimax geweest? Waren veel ,veel ,veel meer mensen joh.
Nu was bijna de helft van het stadion de entree en 1 tribune kant was helemaal dicht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
krijgt deze Topic plotseling toch weer een nieuwe wending??