| Betreft: | evenement: Luna, zaterdag 21 mei 2005 om 21:00 |
2Superknits is... Bowlen!
Bovendien zie ik liever Luna als beste dj van de wereld dan Tiësto.!!!!!!!!!!!!!
jajajajjajajajajajajaaj tuurlijk luna als beste mag hij wel net zo hard gaan werken als Tiesto werkte soms 100 uur in de
zeker weten
ik ben helemaal into the hardstyle
En trouwens, zelfs de EO krijgt de arena vol
elk concert heeft voorprogramma`s
LUNA komt in Gelredome he..
als we naar Luna gaan, moet jij natuurlijk niet bij de arena staan wachten hehe
Ik word zoooooo moe van die mensen die Luna fans maar weer in een hokje plaatsen als breezer sletten!!!
Ik gun het iedere dj om in het gelredome te staan...ze werken er keihard voor en het is zeer ws een droom, zowel voor Luna, Tiesto (ok die heeft m al waargemaakt) of elke andere dj.
Als het je geen bal interesseert hou dan gewoon lekker je muil, kom niet met die onzinnige opmerkingen!
Leuk hoor om iemand af te zeiken. Ben je een beetje jaloers op zijn succes ofzo? Je kan lullen wat je wil maar hij staat daar en jij niet.
En krijgtie ook zijn kaarten niet verkocht.
hij heeft zelf in release gezegd het niet voor minder te doen dan volle bak (erg gevaarlijke uitspraak!)
en gister zelfs in de asta draaide, hoezo exclusief?!
al hoop ik niet dat het te stil wordt. Dat is dan ook weer het andere uiterste.
Hij gaat wel vaker naar feesten als bezoeker om dan vervolgens toch nog effe te gaan draaien.
nee dat zou zeker ook niet tof zijn maar gelukkig zeer onwaarschijnlijk..
Dit is bekend ja, en het ging me meer om de andere 2 dan de asta, zeg dan niet dat hij alleen op de tourdata te zien zal zijn om kaartjes te verkopen ofzo. Exclusief is exclusief. PUNT. en geen gedraai er omheen van ja maar ik wilde zo graag..
al krijgt ie t wel of niet, het blijft een rukfeest
al krijgt ie t wel of niet, het blijft een rukfeest
Hoorde dat vorige week pas 30 % van de kaarten verkocht was ....T zal toch niet waar zijn
Gratis???
HEHE Jij snapt hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar dat neemt het niet weg dat hij niet groter mag.................. Ik hoop voor LUNA en de organisatie dat het slaagt... en anders
toch maar PAVO of DANA
Bij het bestellen krijg je dit bericht:
Beperking op tickets
Je mag maximaal 9 tickets boeken.
En dat was er eerst volgens mij niet.
Klinkt wel posetief denk ik
(Bron:ticketonline.nl)
Ik had gister mijn geluksdag, had prijsvraag van Q-Dance gewonnen. Dus 2 plaatsen op de gastenlijst. Daarna krijg ik ook nog die brief van ticketonline, dus nog een gratis kaartje erbij.
Goeie vriend van me had precies hetzelfde gister, ook 2 gastenlijstplaatsen gewonnen en een kaartje van ticketonline. Ze gooien het echt allemaal weg!
Ik denk dat het los van het feit of het vol is of niet, het één van de mooiste feesten dit jaar gaat worden.
Mag ik bij deze stellen:
Hardstyle gaat dood?
omdat niemand mee wilde
en Techno wel dan??
is helemaal om in slaap te vallen
Valt wel mee hoor
Het is trouwens wel weer Typisch Techno, van die mannetjes die niet van hardstyle houden maar toch in een hardstyle gaan lopen verkondigen dat het zuigt
Het is trouwens wel weer Typisch Techno, van die mannetjes die niet van hardstyle houden maar toch in een hardstyle gaan lopen verkondigen dat het zuigt
Mag ik er bij deze van maken, hardstyle is al dood
net zoiets als dat water eigenlijk hetzelfde is als condens en ijs
Ja ik kan het gelredome ook wel vol krijgen door 15.000 gratiss kaarten weg te geven
Precies, en dus kan het ook hard gedraaid worden, hence; hardtechno
Het is alle 3 harde electronische muziek, dus ik zie het probleem niet.
hardtechno
hardstyle
hardcore
mij maakt het nie uit of het druk word, als er maar goeie muziek word gedraaid
waarom heeft dj luna hier eigenlijk geen profiel had ie mee kunnen rellen in dit topic
dat verdiend ie echt wel
daar gáán we weer..
maar dit topic kan nu gesloten worden, want hij heeft m niet volgekregen