Partyflock

Forumonderwerp · 769872
Betreft: evenement: Luna, zaterdag 21 mei 2005 om 21:00

Krijgt ie de Gelredome nou vol mensen????
vind ik ook het Word Een Top Feest !!
mensen krijg de spijt aan die geen kaartje hebben

Ik denk dat de One men Show niet uitverkocht raakt.
nee want wij gaan denk nie

nou michael, rob en p veel plezier op dit knakkerfeest...wij gaan gelukkig lekker niet!!!! fuck HARDSTYLE......KUS LIENTJE
is ook veel te groot voor dat feest Gelredome :yes:

Maar het duurt nog 3 weken dus waarom? het word niet uit verkocht maar er komen zeker wel 20000 mensen op dat feest af :yes:

twijfel nog!

Artiest Balbasaur
schilder is echt een nerd
Uitspraak van DJ JACQUES-D op woensdag 27 april 2005 om 14:17:
2Superknits is... Bowlen!

Bovendien zie ik liever Luna als beste dj van de wereld dan Tiësto.!!!!!!!!!!!!!

jajajajjajajajajajajaaj tuurlijk luna als beste mag hij wel net zo hard gaan werken als Tiesto werkte soms 100 uur in de

Ik geef hier puur aan dat ik Luna z'n doen en laten in muziek meer waardeer dan bij Tiësto, ik zeg niet dat Tiësto zijn eer niet verdiend. Vergeet niet dat een muziekant meer is dan een dj!

Luna krijgt m vol jaaah!!

jah , jij kan t weten he ...
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 15:19:
jah , jij kan t weten he ...

zeker weten (Y)

ik ben helemaal into the hardstyle :yes:

:s
ik vraag me al een tijdje af waarom het nou DJ Luna · The One Man Show heet.. als het een one man show is, waarom draaien er dan nog 7 andere dj's op zijn feestje de 21e??? :vaag:

beetje off topic misschien maar goed :p
laatste aanpassing
elk concert heeft voorprogramma`s
Uitspraak van Are you awake? op maandag 2 mei 2005 om 15:28:
zeker weten

ik ben helemaal into the hardstyle

:yes: Dat klopt... En Lolita heeft ook altijd gelijk...

En trouwens, zelfs de EO krijgt de arena vol :)
Uitspraak van K@RSTUH™ op maandag 2 mei 2005 om 18:38:
En trouwens, zelfs de EO krijgt de arena vol

de EO heeft waarschijnlijk een trouwere achterban dan Luna??? :jaja:

Uitspraak van DjidMio op maandag 2 mei 2005 om 18:20:
elk concert heeft voorprogramma`s

noem het dan iig geen One Man Show :/

Bijvoorbeeld een Tijs Verwest heeft geen voorprogramma nodig. Hij verzorgt het voorprogramma gewoon zelf ;)
laatste aanpassing
En Lolita heeft ook altijd gelijk...

Yepz (daar heb je m weer) that's right (Y)

K@RSTUH en ik gaan samen alle hardstyle feesten af, dus LUNA be prepared! :D

mooi man
Ik denk het niet, maar vast genoeg mensen
zelfs de EO krijgt de arena vol

LUNA komt in Gelredome he..

als we naar Luna gaan, moet jij natuurlijk niet bij de arena staan wachten hehe
denk nie dat ut um lukt om um vol te krijge....
tiesto trekt ook veel meer oudere mense aan en is veel bekender in het buitenland

denk niet dat hij de tent volkrijgt, of de organisatie moet met gratis kaartjes gaan strooien.
als ik 2 vrijkaartjes krijg is de kans nog best groot dat ik wel ga
Uitspraak van Jochen op dinsdag 3 mei 2005 om 09:10:
als ik 2 vrijkaartjes krijg is de kans nog best groot dat ik

niet ga ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 23:58:
denk niet dat hij de tent volkrijgt, of de organisatie moet met gratis kaartjes gaan strooien.

Dat denk ik ook :)
zo`n thunderdome actie, 2 mense binne met 1 kaartje
Oww.. Shit, nou ja dan maar naar Arnhem he :D

Minimaal twee vrijkaartjes en een hoop geld toe :yes:

En ik eis ook nog een mp3-speler met koptelefoon :yes:

En dan moet je eens opletten :bounce:
Uitspraak van Are you awake? op maandag 2 mei 2005 om 19:08:
LUNA komt in Gelredome he..

als we naar Luna gaan, moet jij natuurlijk niet bij de arena staan wachten hehe

Hmm...

Jij had afgelopen weekend toch nog een onderonsje met hem...

Owww, snap het al dat was natuurlijk om die kaartjes te doen :D

hahaha
Uitspraak van K@RSTUH™ op dinsdag 3 mei 2005 om 11:45:
Jij had afgelopen weekend toch nog een onderonsje met hem...

nee dat was hij zeker niet (Y)

Q-dance bevestigd zelf al dat de Gelredome bij lange na niet vol komt:

Over 3 weken is het moment voor DJ Luna aangebroken. Samen met zijn gastartiesten gaat hij meer dan 15.000 mensen 10 uur lang entertainen, geholpen door showingrediënten in een setting die je van Q-dance kan verwachten.

terwijl er een paar maanden geleden toch echt stond dat er 25.000 man zouden komen:/
Gaat hem niet lukken!!

Hadden ze beter HMH kunnen doen, betere locatie en was het uitverkocht!!
Weinig kans :no:

Ik hoef dr ook niet heen ook :)
Ik dacht dat ie de hele keet vol wou krijgen maar het is afgezet voor 15.000 man. Die krijgt ie wel vol.....
Ik hoop dat het wel wordt uitverkocht, dat heef hij zeker verdient voor een nummer 2 DJ in Nederland

Bron:http://www.dutchdjaward.nl/

veel mensen hebben weinig geld dus denk het niet.
maar gaat zeker wel een vet feestje worden,maken wij er wel van!!:yes:
Uitspraak van Wennemans op vrijdag 29 april 2005 om 11:39:
Ik word zoooooo moe van die mensen die Luna fans maar weer in een hokje plaatsen als breezer sletten!!!

Ik gun het iedere dj om in het gelredome te staan...ze werken er keihard voor en het is zeer ws een droom, zowel voor Luna, Tiesto (ok die heeft m al waargemaakt) of elke andere dj.

Als het je geen bal interesseert hou dan gewoon lekker je muil, kom niet met die onzinnige opmerkingen!

:O Go Wen! (y)

Wij zijn helemaal geen breezer sletten. O:) O:)

VIP kaarten zijn inmiddels uitverkocht. Bron: http://webshop.ticketonline.nl/shows/showtickets.aspx?sh=LUSO&v=GELRE&p=EQDA2005749

Beschikbaarheid:
vip Niet beschikbaar
regular Beschikbaar

Ik zou het voor hem leuk vinden als het toch uitverkocht raakt maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren. Nou ja, wij bouwen er wel een feestje van. Laat al die mensen die geen vertrouwen in hem hebben maar lekker thuisblijven. Hebben wij tenminste de ruimte en hun missen het vetste feest van het jaar.

Luna :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:
laatste aanpassing
Uitspraak van K@RSTUH™ op woensdag 4 mei 2005 om 23:04:
Alle 100???

:gaap: Leuk hoor om iemand af te zeiken. Ben je een beetje jaloers op zijn succes ofzo? Je kan lullen wat je wil maar hij staat daar en jij niet.
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 4 mei 2005 om 23:17:
Leuk hoor om iemand af te zeiken. Ben je een beetje jaloers op zijn succes ofzo? Je kan lullen wat je wil maar hij staat daar en jij niet.

:yes: Echt jaloers.....

Hij wil eigenlijk Techno draaien, maar is helaas voor hem in de Hardstyle groot geworden, nu is er no way back... En krijgtie ook zijn kaarten niet verkocht.

Oftewel, straks staatie voor een halfvolle Gelredome hitjes te draaien die iedeen al draait en hij zelf allemaal stuk voor stuk 4x in de week voorbij hoort komen.

Tering wat ben ik jaloers :yes:
hahaha lach me rot wat een discussies!!
ben het wel eens met een hoop eigenlijk, hier mijn theorie:

vooraf: wil niemand beledigen en ik gun het hem van harte om de tent vol te krijgen, MAAR

het gaat denk ik niet lukken, waar ik persoonlijk erg blij om zou zijn enkel om het feit dat ik geen zin heb in zo'n mierenhoop als bij qlimax, dat had ik na een paar uurtjes gezien.

daarnaast ben ik bang voor een vrij hoog breezer-gehalte (let wel: ik heb het niet over iedereen, ga zelf ook) wat hopelijk beperkt wordt door de prijs (die ik ook vrij hoog vind liggen maar kan waars niet anders ivm show enz) wat er ook voor zal zorgen dat de guppen vroeg weg gaan en de laatste uurtjes knallen genoeg ruimte is voor wie wil..

en er schort nogal het een en ander aan de berichtgeving behalve het aantal mensen dat ze zeggen te verwachten, hij heeft zelf in release gezegd het niet voor minder te doen dan volle bak (erg gevaarlijke uitspraak!) en hij zou afgelopen maandelijk exclusief de tourdata draaien, terwijl ie intussen toch al op in qontrol en hard bass was geboekt en gister zelfs in de asta draaide, hoezo exclusief?!

Maar goed zoals ik al zei, het is m gegund en ik ga er zeker heen, maar ik hou mn hart vast of het echt zo'n geweldige avond wordt als je hoopt te kunnen verwachten van Q-dance (denk aan qlimax 2003)

zo. einde verhaal. pfff
pfff wat een verhaal zeg...:p

Ik weet niet of tie em vol krijgt....
(WTF reageer ik hier op....%))
Uitspraak van K@RSTUH™ op woensdag 4 mei 2005 om 23:22:
En krijgtie ook zijn kaarten niet verkocht.

Weet je hoe moeilijk het is om een 1e editie van een nieuw concept uitverkocht te krijgen? Zeker als het een solo feest is. Dat zou alleen Tiesto lukken maar ja, die heeft ook makkelijke muziek waar bijna iedereen zich wel mee zou kunnen vermaken.

2 Sweet Fool: ben ik het wel mee eens. Ik zou het hem ook heel erg gunnen om het vol te krijgen maar ben bang dat het niet gaat lukken. Het Gelredome volkrijgen is wel effe wat anders dan de HMH. Zou het voor mijzelf niet zo heel erg vinden omdat je dan lekker de ruimte hebt, al hoop ik niet dat het te stil wordt. Dat is dan ook weer het andere uiterste.

Uitspraak van www.weiterexpress.nl op donderdag 5 mei 2005 om 14:21:
hij heeft zelf in release gezegd het niet voor minder te doen dan volle bak (erg gevaarlijke uitspraak!)

Vond ik toen de tijd ook.

Uitspraak van www.weiterexpress.nl op donderdag 5 mei 2005 om 14:21:
en gister zelfs in de asta draaide, hoezo exclusief?!

Hij gaat wel vaker naar feesten als bezoeker om dan vervolgens toch nog effe te gaan draaien. Denk dat hij gewoon een beetje verslaafd is aan het draaien. ;) Al siert hem dat wel, hij doet het blijkbaar niet voor het geld maar omdat hij het leuk vindt.
laatste aanpassing
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 5 mei 2005 om 14:34:
al hoop ik niet dat het te stil wordt. Dat is dan ook weer het andere uiterste.

nee dat zou zeker ook niet tof zijn maar gelukkig zeer onwaarschijnlijk..

Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 5 mei 2005 om 14:34:
Hij gaat wel vaker naar feesten als bezoeker om dan vervolgens toch nog effe te gaan draaien.

Dit is bekend ja, en het ging me meer om de andere 2 dan de asta, zeg dan niet dat hij alleen op de tourdata te zien zal zijn om kaartjes te verkopen ofzo. Exclusief is exclusief. PUNT. en geen gedraai er omheen van ja maar ik wilde zo graag.. ;P
Uitspraak van www.weiterexpress.nl op donderdag 5 mei 2005 om 14:50:
nee dat zou zeker ook niet tof zijn maar gelukkig zeer onwaarschijnlijk..

Denk dat ze in dat geval het Gelredome iets verkleinen. En meestal doen ze het dan zodanig dat de drukte wel weer opvalt. :[ :[ Was bij XQ Labels ook. :@

Uitspraak van www.weiterexpress.nl op donderdag 5 mei 2005 om 14:50:
Dit is bekend ja, en het ging me meer om de andere 2 dan de asta, zeg dan niet dat hij alleen op de tourdata te zien zal zijn om kaartjes te verkopen ofzo. Exclusief is exclusief. PUNT. en geen gedraai er omheen van ja maar ik wilde zo graag..

Ja okee maar het waren wel 2 hele grote feesten. Denk dat de betreffende organisatoren ook wel flink hun best hebben gedaan om hem te boeken, het is een publiekstrekker, zeker als hij minder vaak gaat draaien. Plus dat ik me voor kan stellen dat je geen nee wilt zeggen tegen dat soort grote feesten. Plus dat er 1 feest van Q bijzat, lijkt me logisch dat ie daar aanwezig is.

al boven de 15.000 kaartjes verkocht

Masholder en AslistiQ in tuu pleejs toe biej
:respect: ALTIJD VOLLE ZALEN