Partyflock
 
Forumonderwerp · 769872
Betreft: evenement: Luna, zaterdag 21 mei 2005 om 21:00
 
Krijgt ie de Gelredome nou vol mensen????
nee
Artiest Scam
??????????????????????????????????????????????????­??????
 
uhm?? :vaag:
 
denk t ook niet
 
tja, die show-toer, dat doet t m
betwijfel het ook moek zegge
 
opzich wel jammer
 
er zijn natuurlijk wel 'minder' hardstyle liefhebbers (of luna liefhebbers) dan trance hé, dus op zich als ie het bijna uitverkocht krijgt, das ook al heel wat..

ik bedoel iedereen kent tiesto wel ( :dood: )
maar er zijn niet veel mensen (vergeleken met de mensen die tiesto kennen dan) die Luna kennen..
en Qdance is wel zeker van zn zaak denk ik, anders zouden ze niet zo n one man show 'regelen' he ;)

en dan nog, al raakt het niet uitverkocht.. als de mensen maar plezier hebben, dat is toch waar het uiteindelijk om gaat :yes:

tis alleen kvt dat ik ietsjes te jong ben, anders was dat kaartje voor de one man show al in de pocket, majah der komt nog een dvd alhoewel dat natuurlijk half zo vet is als der zelf bij zijn :)
laatste aanpassing
Laatste tijd brengt q-dance geen dvd's meer uit ?
:no:
 
maybe 3 box, qlimax , incontrol 2012 defqon .1 ?????
 
neu, lukt hem niet,.. gok op afgelasting
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh
ik denk het ook niet, maar dan zal Q-dance op de avond zelf wel zeggen dat het uitverkocht is.
zoals reeds voorspeld in mijn verslag over de show tour :

...zijn laatste optreden in Nederland voor de DJ Luna One Man Show in het Gelredome op 21 mei 2005. Naar mijn idee een beetje een domme zet, een maand later kan je voor het drievoudige van de entree in de XX Luna zien in het Gelredome. Mij niet gezien
Let op : Luna raakt niet uitverkocht en wordt verplaatst naar de HMH. Hardstyle heeft getopt en de feestmarkt is verzadigd.


http://partyflock.nl/report/5905

nee dus ;)
Gratis kaarten bij id-t release :P
 
Mensen kiezen blijkbaar toch meer voor de (soms kleinere) hardcore feesjes, en Luna is paying the price, ook gewoon omdat er simpelweg teveel aanbod is en dat de kaartjes vrij prijzig zijn, hoe dan ook, Maybe ga k tog naar Luna de 21e, lijkt me toch wel gaaf (mocht t doorgaan) :yes:
 
Hardstyle is op zn retour, dus nee!
 
ben benieuwd
 
jammer?
 
Let op : Luna raakt niet uitverkocht en wordt verplaatst naar de HMH. Hardstyle heeft getopt en de feestmarkt is verzadigd.



dus omdat Luna iets niet kan uitverkopen is ook het muziekgenre maar verzadigd ? nee dat wil dan zeggen dat hij niet genoeg fans heeft...

zou wel raar zijn dat als koos alberts een arena niet voltrekt maar roepen dat smartlappen niet populair zijn , nou klinklare onzin dus...

maargoed ik moet het eerst nog zien... hij komt iig dik voorbij de 10.000
 
Mooie vergelijking: Koos Alberts / Smartlappen
laatste aanpassing
dus omdat Luna iets niet kan uitverkopen is ook het muziekgenre maar verzadigd ? nee dat wil dan zeggen dat hij niet genoeg fans heeft...


lees mijn zin dan terug ... die conclusie die jij formuleert heb ik niet getrokken hoor.

de feestmarkt is verzadigd.


ver·za·digd (bn.)
1 genoeg gegeten hebbend => zat; <=> onverzadigd
2 alles opgenomen hebbend wat mogelijk is <=> onverzadigd


Veel mensen proberen nog een slaatje te slaan uit de hardstyle hype. Je wordt dood gegooid met feesten door het hele land heen. De organisatoren willen uniek zijn en zijn bereid flinkt te betalen voor een aantal topartiesten ( daarin zijn ze bijna allemaal gelijk ). Een prima DJ als luna kun je overal horen draaien, zelfs bij ons in een vrij kleine kroeg is hij afgelopen jaar geweest.

zou wel raar zijn dat als koos alberts een arena niet voltrekt maar roepen dat smartlappen niet populair zijn


dan is koos alberts toch echt niet populair genoeg, waarschijnlijk ;)
 
:yes:
Ik twijfel nog met un kaartje kopen.....
 
twijfelaar
 
blijf erbij dat tuurlijk iedereen er een slaatje uit probeert te slaan , maar heeft meer met de lineup te maken als met de markt hoor of iets slaagt of niet

ik persoonlijk vind luna een goede dj , en een top persoon , maar vind het onterecht dat ze dit als eerste met hem doen , liever Pavo of Dana of zelfs die 2 samen , dat zijn de mensen die er als eerste bij waren.
laatste aanpassing
vind ik ook die zitten al het langst in de scene net als
buzz fuzz,dano,gizmo,prophet ze zijn ook echt van die tijd
en vind ook dat ze het meer verdienen ik vind Luna ook goed maar DANA of PAVO idd. die hebben het meer verdiend helemaal gelijk... Reezer
 
en wat gebeurde er in februari vorig jaar in de hmh dan ???? Luna solo

waarom hun geen grote daarna en hij wel...
laatste aanpassing
ja idd ik ben niet dom wat dacht jij dan kerel ik zit al 15
jaar in de scene, tuurlijk ze hebben X-Qlusive gehad ,maar dat neemt niet weg dat ze nog meer succes verdienen
 
Pavo, groot geworden door klein te blijven :P
HEHE Jij snapt hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar dat neemt het niet weg dat hij niet groter mag.................. Ik hoop voor LUNA en de organisatie dat het slaagt... en anders
toch maar PAVO of DANA
en wat gebeurde er in februari vorig jaar in de hmh dan ???? Luna solo

waarom hun geen grote daarna en hij wel...


**zij**
omdat dat 15 maanden eerder was


pavo heeft dit jaar nog zijn x-qlusive gehad, daar draaide dana ook

dana is de trekker niet meer, zeker niet nu ook de komst van onze commerciele maar ohw zo mooie lindsay a.k.a. korsakoff een feit is.

dana laat zich afzakken en komt straks keihard terug -- zoals eerst : LADY DANA ;-) ... 450 optredens vanaf 2001 ... netjes hoor trouwens

dana's x-qlusive was natuurlijk wel een heel stuk bruter door een super lange solo.


Misschien heeft een mailtje sturen naar id&t meer nut om
 
het belachelijke is dat jochen anageeft dat hun niet kunnen omdat ze al een X-Qlusive hebben gehad, maar die heeft Luna ook gehad...
kort -

dana heeft al bijna een echt concert gehad met haar x-qlusive, omdat er alleen maar iemand indraaide en zij er voor de rest alleen voor stond.

pavo heeft net zijn feestje gehad

luna zijn x-qlusive was helemaal niet zo solo, het feest had zijn naam ... maar hij draaide niet veel in verhouding met dana destijds. Tevens is het dik een jaar geleden.

Ze gingen uit dat ze veel geld konden verdienen aan dit feest --> zie voor vervolg : pleasure dome ;)
 
hahah dana concurrentie van korsakoff , hahahaha jij bent echt dom gewoon :D

dana mixt retestrax en korsakoff krijgt net een plaatje gelijk..

en dana de trekker niet meer ? haha ik denk dat zij een Gelredome wel voltrekt , en Pavo ook

een mailtje naar id&t heeft geen klote zin , want Q-Dance doet alle hardere stylen.

ik hoop voor ries dat ie het voltrekt en hij verdiend dat echt , maar ik zie toch graag Dr Pavo & Dana ook een avond int gelredome hebben
laatste aanpassing
 
ik snap m :P
hahah dana concurrentie van korsakoff , hahahaha jij bent echt dom gewoon


mijn dank is groot, tevens mijn complimenten voor jouw eerste juist gespelde zin (y)

een mailtje naar id&t heeft geen klote zin , want Q-Dance doet alle hardere stylen




dominator is ook niet echt hard
ooit nog eens thunderdome :/ dit jaar, is ook niet echt hard.


Ben het voor de volle 100% eens dat lindsay niet zo goed kan draaien en dat dana de koningin is -- net of het grote publiek luistert naar hoe er gedraaid wordt, het gaat toch om de nummers.
Lindsay mocht wel op 10 jaar MOH draaien, dana niet B)
ik hoop voor ries dat ie het voltrekt en hij verdiend dat echt , maar ik zie toch graag Dr Pavo & Dana ook een avond int gelredome hebbenlaatste aanpassing 26 april 2005 14:32


helemaal mee eens (y)

ik hoop wel echt voor hem dat het wat wordt, vind richard een topper ( zeker als hij hardcore uit de tas trekt )
 
is ook een topper, toch vind ik Pavo the MASTER :bounce: Maar de 21e zeker wel knallen :yes:
yep pavo is the master en dat blijft hij ook ik ken die gozer al sinds hij zijn eerste plaatje opzette.... en respect voor hem dat heeft hij verdiend idd ik zie ze ook graag in gelredome PAVO en DANA SAMEN HELEMAAL TOP
pavo heerst :respect:
gaat denk ik nie uitverkocht! word mischien wel weer net zo als thunderdome:P 2 man op 1 kaartje! dan krijge ze het vast wel vol! anders denk ik egt niet!
 
Pavo - The Prophet :bounce:
 
2 Jochen dat dana niet draaide heeft als oorzaak dat ze in Australie zat on tour samen met the prophet & luna dacht ik.

en Q-Dance doet volgens mij de productie voor dominator , id&t staat er dacht ik alleen als naam op.
 
oja?
 
weet het niet zeker hoor...