| Betreft: | evenement: Luna, zaterdag 21 mei 2005 om 21:00 |
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 16:27:al boven de 15.000 kaartjes verkocht
je bent er zelf wel heel zeker van he dat hij het stadion vol krijgt..
al krijgt ie t wel of niet, het blijft een rukfeest
Uitspraak van Are you awake? op donderdag 5 mei 2005 om 21:26:al krijgt ie t wel of niet, het blijft een rukfeest
Hoe weet je dat nou? Heb je stiekem in je glazen bol gekeken ofzo?
Uitspraak van Are you awake? op donderdag 5 mei 2005 om 21:26:al krijgt ie t wel of niet, het blijft een rukfeest
Iedereen vraagt of ik naar Luna ga.. tis mn eigen stad en stadion... maar ik heb er gewoon geen 45 euro voor over.. En als er 15000 man komt.. tja.. hehe.. vind die Luna wel aardig.. maar niet geweldig.. en al helemaal niet de hele nacht denk ik..
Laat ze de kaarten maar goedkoper maken.. dan krijg je de tent nog wel voor.. misschien dat ik dan ook nog een keertje geet halen.. maar 45 euro.. nee..
Laat ze de kaarten maar goedkoper maken.. dan krijg je de tent nog wel voor.. misschien dat ik dan ook nog een keertje geet halen.. maar 45 euro.. nee..
Weet je hoe moeilijk het is om een 1e editie van een nieuw concept uitverkocht te krijgen?
geen idee : vertel.
Ik kan me alleen pleasuredome herinneren van de laatste jaren.
al boven de 15.000 kaartjes verkocht
bron ?
als het zo zou zijn vind ik dat nog best goed nieuws
al krijgt ie t wel of niet, het blijft een rukfeest
Bij het bestellen krijg je dit bericht:
Beperking op tickets
Je mag maximaal 9 tickets boeken.
En dat was er eerst volgens mij niet.
Klinkt wel posetief denk ik
(Bron:ticketonline.nl)
Beperking op tickets
Sorry, kwam ik inderdaad pas achter na het bekijken van de verkoop bij de andere feesten.
Uitspraak van >>>M@u®it$<<< op woensdag 11 mei 2005 om 23:25:Hoorde dat vorige week pas 30 % van de kaarten verkocht was ....T zal toch niet waar zijn
Onzin, er zijn 15.000 kaarten verkocht ik denk niet dat dat 30% is.
We kunnen nou wel gaan zitten speculeren over hoeveel kaarten er verkocht zijn maar alleen de mensen bij Q kunnen dat weten. En mensen die zeggen "ik hoorde" vind ik nou niet echt een goede bron.
Ik wacht het wel af. Mijn kaartje is in elk geval al vanaf dag 1 binnen dus ik ben er zeker weten bij. Hopelijk hebben we een beetje de ruimte en anders maak ik wel ruimte. 
Gratis???
inderdaad gratis
in de brief staat, dat ticketonline zo´n succes is geworden en om de boekers te bedanken, krijgen de eerste 250 boekers een gratis kaartje voor Luna
ik heb echt nooit geluk met dit soort dingen....
en nu!!
laatste aanpassing
inderdaad gratis
in de brief staat, dat ticketonline zo´n succes is geworden en om de boekers te bedanken, krijgen de eerste 250 boekers een gratis kaartje voor Luna
en nu!!
en nu!!
heb er ook 1 thuisliggen, het kaartje kwam net met de post mee... leuke actie
waarschijnlijk deze week voor een prikkie af te halen in Druten ( 1 kaartje one man show )
ik vind dit echt een lachertje, het spijt me hoor jongens
Ik had gister mijn geluksdag, had prijsvraag van Q-Dance gewonnen. Dus 2 plaatsen op de gastenlijst. Daarna krijg ik ook nog die brief van ticketonline, dus nog een gratis kaartje erbij. 
Goeie vriend van me had precies hetzelfde gister, ook 2 gastenlijstplaatsen gewonnen en een kaartje van ticketonline. Ze gooien het echt allemaal weg!
Zo te zien verkoopt Luna echt slecht
Goeie vriend van me had precies hetzelfde gister, ook 2 gastenlijstplaatsen gewonnen en een kaartje van ticketonline. Ze gooien het echt allemaal weg!
Zo te zien verkoopt Luna echt slecht
laatste aanpassing
Uitspraak van DJ JACQUES-D op dinsdag 26 april 2005 om 14:20:HEHE Jij snapt hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar dat neemt het niet weg dat hij niet groter mag.................. Ik hoop voor LUNA en de organisatie dat het slaagt... en anders
toch maar PAVO of DANA
DANA krijgt nog niet eens een willekeurige discotheek vol
maar ik ben er bij.. knallen wordt het wel!!
Bij het bestellen krijg je dit bericht:
Beperking op tickets
Niet dus!
toen ik me kaartjes ging bestellen voor sensation black stond dat er ook al op! dus niet alleen voor luna.....
enne wat maakt het allemaal uit!....in ieder geval beter dan thuis zitten op de bank!
Ik had gister mijn geluksdag, had prijsvraag van Q-Dance gewonnen. Dus 2 plaatsen op de gastenlijst. Daarna krijg ik ook nog die brief van ticketonline, dus nog een gratis kaartje erbij.
was er een prijsvraag voor luna's one man show?
wist trouwens niet dat ze aan gastenlijstplaatsen doen daar
laatste aanpassing
Ik denk dat het los van het feit of het vol is of niet, het één van de mooiste feesten dit jaar gaat worden.
Ze hebben vast alle overige kaarten weggeven, die niet meer te verkopen zijn ofzo ?