Partyflock

Forumonderwerp · 769872
Betreft: evenement: Luna, zaterdag 21 mei 2005 om 21:00

Krijgt ie de Gelredome nou vol mensen????
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 16:27:
al boven de 15.000 kaartjes verkocht

je bent er zelf wel heel zeker van he dat hij het stadion vol krijgt..

al krijgt ie t wel of niet, het blijft een rukfeest :S
Uitspraak van Are you awake? op donderdag 5 mei 2005 om 21:26:
al krijgt ie t wel of niet, het blijft een rukfeest

Hoe weet je dat nou? Heb je stiekem in je glazen bol gekeken ofzo? :frusty:

wendy klaproos - loenaz pjiemol :respect:

Iedereen vraagt of ik naar Luna ga.. tis mn eigen stad en stadion... maar ik heb er gewoon geen 45 euro voor over.. En als er 15000 man komt.. tja.. hehe.. vind die Luna wel aardig.. maar niet geweldig.. en al helemaal niet de hele nacht denk ik..
Laat ze de kaarten maar goedkoper maken.. dan krijg je de tent nog wel voor.. misschien dat ik dan ook nog een keertje geet halen.. maar 45 euro.. nee..
Weet je hoe moeilijk het is om een 1e editie van een nieuw concept uitverkocht te krijgen?

geen idee : vertel.

Ik kan me alleen pleasuredome herinneren van de laatste jaren.

al boven de 15.000 kaartjes verkocht

bron ?

als het zo zou zijn vind ik dat nog best goed nieuws

al krijgt ie t wel of niet, het blijft een rukfeest

:yes: denk ik ook

er gaan nog geen 4000 party flockers heen, dat zegt ook wel iets...uiteindelijk denk ik tussen 12.000 en 15.000 , maar opzicht is dat helemaal niet erg..ze zetten het absoluut af voor een deel zodat je toch het gevoel hebt dat je er met heel veel bent..dus no worries..wordt echt wel knallen!
Denk dat er veel mensen nog zitten te twijfelen of ze gaan. Die zullen echt wel overstag gaan als de dag nadert. Meestal beginnen de feestspieren dan te jeuken.

Zou wel leuk zijn voor Luna als het uitverkocht raakt. Hij is er volgens wat interviews wel heel erg op gebrand.

jaja t is wat
Ik ga in ieder geval wel en maak wel feest voor 2.
Dus dat krijgt ie em vol , dat zit wel snor.
Als de sfeer maar super is!!!!!!!
wie gaat er met mij mee
nog steeds een serieuze discussie :/

voor diegene die gaan see you there (y)
en voor de thuisblijvers, veel plezier met wat jullie gaan doen (y)
Bij het bestellen krijg je dit bericht:
Beperking op tickets
Je mag maximaal 9 tickets boeken.
En dat was er eerst volgens mij niet.

Klinkt wel posetief denk ik :)

(Bron:ticketonline.nl)
Volgens mij is dat standaard hoor bij het kopen van kaarten. Is om handel in kaarten te voorkomen. ;)
Sorry, kwam ik inderdaad pas achter na het bekijken van de verkoop bij de andere feesten.
Hoorde dat vorige week pas 30 % van de kaarten verkocht was ....T zal toch niet waar zijn :C
Uitspraak van >>>M@u®it$<<< op woensdag 11 mei 2005 om 23:25:
Hoorde dat vorige week pas 30 % van de kaarten verkocht was ....T zal toch niet waar zijn

Onzin, er zijn 15.000 kaarten verkocht ik denk niet dat dat 30% is.
Uitspraak van Patrick op donderdag 12 mei 2005 om 15:04:
Onzin, er zijn 15.000 kaarten verkocht ik denk niet dat dat 30% is.

er zijn er voldoende dit dat nu zeggen en ik hoop het ook voor hem, maar wat is de bron?
We kunnen nou wel gaan zitten speculeren over hoeveel kaarten er verkocht zijn maar alleen de mensen bij Q kunnen dat weten. En mensen die zeggen "ik hoorde" vind ik nou niet echt een goede bron. ;) Ik wacht het wel af. Mijn kaartje is in elk geval al vanaf dag 1 binnen dus ik ben er zeker weten bij. Hopelijk hebben we een beetje de ruimte en anders maak ik wel ruimte. O:)
Zelfs ik krijg hem makkelijk vol.
soms moet ik zelfs nog 2x doortrekken om alles erdoor heen te krijgen,zo hard kan het soms gaan.
laatste aanpassing

Wie heeft er nog meer van Ticketonline een gratis kaartje gekregen???? Die van mij vond ik net in de brievenbus!!! Hoe vet!!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2005 om 10:40:
Wie heeft er nog meer van Ticketonline een gratis kaartje gekregen???? Die van mij vond ik net in de brievenbus!!! Hoe vet!!!!

Gratis???
Wie heeft er nog meer van Ticketonline een gratis kaartje gekregen???? Die van mij vond ik net in de brievenbus!!! Hoe vet!!!!laatste aanpassing 13 mei 2005 10:43

ze blijven maar strooien :D

hoe krijg ik hem vol

Uitspraak van Patrick op vrijdag 13 mei 2005 om 11:23:
Gratis???

inderdaad gratis :D

in de brief staat, dat ticketonline zo´n succes is geworden en om de boekers te bedanken, krijgen de eerste 250 boekers een gratis kaartje voor Luna :D

ik heb echt nooit geluk met dit soort dingen....
en nu!!
:bounce:
laatste aanpassing

ja ik heb er ook een gratis gehad echt beter........alleen nu de rest nog ..ga mooi nie alleen ofzo haha

mijn vriend en zijn vriend stonden al op de gastenlijst, dus ik heb mazzel gehad

nogal ja...... zou je anders nie meegaan dan??
ik weet nie wat ik nou moet doen ff kijken of de rest er nog een kaart voor willen kopen of deze verkopen??

ik zou niet alleen gaan nee....
zou ik nog eerder mn kaartje verpatsen..

echt moeilijk loop al maanden te zeuren dak erheen wilde maar niemand nam het initiatief om kaartjes te kopen en nu......... damn.#^$#@%$
hahahhaha
mijn god, echt iedereen krijgt gratis kaartjes :|

het lijkt njoy wel :/

ja das klote....
nou, ik hoop voor je dat er alsnog mensen gaan.

ik heb wel eens eerder een kaartje gewonnen en toen wilde er ook niemand mee. toen heb ik maar aangeboden om het 2e kaartje samen te betalen. toen ging hij wel mee..

misschien ook een optie voor jou??

succes :flower:
laatste aanpassing

ja opzich wel alleen ik denk nie dat we met zijn twee gaan....... ag ja ik zie het wel

thnx :D
pff niet gaan joh :p

En Ow Lollige dame Bianca, dit plaatje is een betere forumpic dan dat je nu hebt 8)

laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Zijn er trouwens echt mensen die een kaartje hebben gekocht of doen jullie maar net als of?
Uitspraak van B-Flock :bounce: op donderdag 5 mei 2005 om 22:36:
Hoe weet je dat nou? Heb je stiekem in je glazen bol gekeken ofzo?

nee, niet stiekem, dat hoef ik helemaal niet stiekem te doen..
inderdaad gratis

in de brief staat, dat ticketonline zo´n succes is geworden en om de boekers te bedanken, krijgen de eerste 250 boekers een gratis kaartje voor Luna

ik heb echt nooit geluk met dit soort dingen....
en nu!!

heb er ook 1 thuisliggen, het kaartje kwam net met de post mee... leuke actie :S

waarschijnlijk deze week voor een prikkie af te halen in Druten ( 1 kaartje one man show )

ik vind dit echt een lachertje, het spijt me hoor jongens :[

heb de codes zwart gemaakt voor het geval dat trouwens
Artiest {SHOWLIST artist 13004, 73184}
Ik had gister mijn geluksdag, had prijsvraag van Q-Dance gewonnen. Dus 2 plaatsen op de gastenlijst. Daarna krijg ik ook nog die brief van ticketonline, dus nog een gratis kaartje erbij. :D
Goeie vriend van me had precies hetzelfde gister, ook 2 gastenlijstplaatsen gewonnen en een kaartje van ticketonline. Ze gooien het echt allemaal weg!

Zo te zien verkoopt Luna echt slecht :nee:
laatste aanpassing
Uitspraak van DJ JACQUES-D op dinsdag 26 april 2005 om 14:20:
HEHE Jij snapt hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar dat neemt het niet weg dat hij niet groter mag.................. Ik hoop voor LUNA en de organisatie dat het slaagt... en anders
toch maar PAVO of DANA

DANA krijgt nog niet eens een willekeurige discotheek vol

maar ik ben er bij.. knallen wordt het wel!!

Uitspraak van Patrick op maandag 9 mei 2005 om 22:25:
Bij het bestellen krijg je dit bericht:
Beperking op tickets
Je mag maximaal 9 tickets boeken.
En dat was er eerst volgens mij niet.

Klinkt wel posetief denk ik

(Bron:ticketonline.nl)

Niet dus!
toen ik me kaartjes ging bestellen voor sensation black stond dat er ook al op! dus niet alleen voor luna.....
enne wat maakt het allemaal uit!....in ieder geval beter dan thuis zitten op de bank!

Uitspraak van Solutio op zaterdag 14 mei 2005 om 10:11:
Ik had gister mijn geluksdag, had prijsvraag van Q-Dance gewonnen. Dus 2 plaatsen op de gastenlijst. Daarna krijg ik ook nog die brief van ticketonline, dus nog een gratis kaartje erbij.
Goeie vriend van me had precies hetzelfde gister, ook 2 gastenlijstplaatsen gewonnen en een kaartje van ticketonline. Ze gooien het echt allemaal weg!

was er een prijsvraag voor luna's one man show? :S

wist trouwens niet dat ze aan gastenlijstplaatsen doen daar :) (voor zo'n groot event als luna's one man show, bedoelde ik)
laatste aanpassing
en wrom krijg ik er geen dan:cry:
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 april 2005 om 16:08:
Krijgt ie de Gelredome nou vol mensen????

ik betwijfel het :/
Ik weet het niet. Zou ik op zich wel vreemd vinden gezien de Line-up.

En je weet dat bij zo'n one-man show gewoon echt een show wordt gegeven. Ik denk dat het los van het feit of het vol is of niet, het één van de mooiste feesten dit jaar gaat worden. :yes:
Uitspraak van Dr. Chris op dinsdag 17 mei 2005 om 20:35:
Ik denk dat het los van het feit of het vol is of niet, het één van de mooiste feesten dit jaar gaat worden.

:D Ik denk dat het ook niet uitmaakt of het nou vol is of niet DJ Luna zegt dat ie er voor gaat die avond dus dan moet ut toch wel goed komen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2005 om 22:20:
was er een prijsvraag voor luna's one man show?

Ja bij Q-Dance radio. Kon je dus Vip-entree winnen voor 2 personen, en volgens mij ook meet&greet met Luna.
gelukkig krijgt ie m niet vol :D
ik haat ruimte tekort! :[
op www.eventtravel.nl staat dat de kaarten voor luna uitverkocht zijn.....
Ze hebben vast alle overige kaarten weggeven, die niet meer te verkopen zijn ofzo ?:S
geloof k nix van! 15.000 mensen en een capaciteit van 25000/30000?