Gaat heel snel, ik kon in april nog geen 2 minuten volhouden en heb in augustus voor het eerst 10 km gelopen. Had ook nooit verwacht dat ik dat zou kunnen en wil nu voor de 15 en halve maraton gaan.
sluit daarom bij een loopgroep gaan werkt serieus het beste! als je een gezellige loopgroep hebt dan ga je uit jezelf al met plezier heen. de schema's woren voor je gemaakt(helemaal makkelijk) en meestal na een week of 10 loop je zeker een half uur aan 1 stuk door.
ik zie dat je in gorredijk woont... dan is het wat lastiger maar in heerenveen heb je AV 55 en loopgroep Athlon zeker aan te raden!
en ik weet niet of drachten dichterbij is maar daar zit AV horror en die heeft vast ook loopgroepen!laatste aanpassing 31 oktober 2007 23:51
Stelregel schijnt te zijn dat alles wat boven je schouders zit geen kwaad kan...
inschrijvingen City-Pier-City Loop is geopend!!
afstanden: halve marathon, 15km en 5km
zou ik ook zeggen met zo'n kop zeg
Dan ga ik me nu ook inschrijven voor de halve!
Geloof me, ik heb voor geen enkele sport aanleg. Ben astmatisch en heb een flink probleem met m'n spieren
zo wat heerlijk!
net weer 10 km gelopen
regende wel heel zachtjes maar was nu een lekkere verkoeling
nu ff lekker douchen
Nog mensen die hier aan mee gaan doen?
http://www.egmondhalvemarathon.nl/ehm.asp?pg=
Inschrijving bruggenloop is nog niet geopend
Vind het wel leuk om zolang vantevoren in te schrijven, heb je echt iets om naartoe te werken. Zondag weer lekker lopen, hou het nu wel bij 2 keer per week, dat moet net genoeg zijn
neeh ga ik niet aan mee doen, ga jij mee doen aan de City-Pier-City loop? http://www.fortiscpcloop.nl/
Nee hou het meestal een beetje in de buurt.
Waar ik nu voor aan het trainen ben is de bosloop van Schoorl 9 dec.
(klein loopie maar wel leuk denk ik )
Nou en, zolang er nog vooruitgang in zit en ik het op die manier leuk vind.
Is trouwens wel het minimum hoor.laatste aanpassing 2 november 2007 16:10
gisteren Bergrace By Night gelopen
tijd: 0:58:34
Was vorig jaar mijn eerste hardloopwedstrijd ooit
Had toen nog geen maand getraind en liep toen 57:20
Maar 58:34 op dat parcours is zeeeeer oke
Maar hoe beviel het eindklimmetje je ?
En die sfeer daar is gaaf he
25 april is de volgende bergrace
en hoe bevalt je nieuwe huis?
ik wil in april 10 km kunnen hardlopen(fortis loop Rdam)ik hoop dat ik dat red....
Ik ga me denk ik inschrijven voor de marathon van Rotterdam. het moet me lukken om m`n niveau op te krikken van een halve marathon nu naar een hele op 13 april 2008.
Ik ga me denk ik inschrijven voor de marathon van Rotterdam. het moet me lukken om m`n niveau op te krikken van een halve marathon nu naar een hele op 13 april 2008. En het is nog op m`n verjaardag ook
Oke, dan houd ik die in de gaten.
We wonen er nog niet. Er moet nog veel geklust worden....... Volgende maand. Jammer dat t hardlopen er even niet in zit. Misschien morgen maar ipv duurloop intervaltraining doen dat5 lijkt me wat beter voor mn conditie.
Enthousiasme is er zeker
binnenkort ff tips van de fysio aanhoren, analyse maken van de voetjes en nieuwe schoenen halen en we bouwen het weer lekker op.
altijd handig he ga je een specifiek schema volgen voor de Marathon? of train je volgens je eigen shema?
Als je een schema wilt hebben dat precies gericht is op de afstand en de tijd die je wilt lopen en hoehard check dan www.hardloopschema.nl echt een goede site!!
Ik hoor der meerdere mensen over...
Maar ik heb het niet zo op die schama's, volg liever me eige schema
Gewoon me eige tempo blijven lopen en steeds beetje bij beetje opbouwen...steeds da versnellen en weer langzamer lopen lijkt me niks
en dat versnellen en weer langzamer noemen ze interval
is ook niet mn favoriet, maar zo leer je wel de verschillende hardloopsnelheden te voelen die je kan toepassen bij het lopen van een (halve) marathon (indelen van je snelheden en het besparen van je energie, wanneer langzaam wanneer wat sneller)laatste aanpassing 6 november 2007 00:16
je hebt je er flink in verdiept maar het klopt allemaal precies
en idd interval is heerlijk! maar het is niet altijd feest!
gister zou ik 6x 1km doen... normaal gesproken loop ik ze met gemak allemaal in 3.30 maar helaas... het werd steeds langzamer
ben na 4x maar gestopt want het voelde of ik lood aan me benen had das echt NIET fijn... maar goed volgende keer beter