ik heb het wel gedaan, maar vind het dus echt helemaal niets. Ik ben dan in mn hoofd de hele tijd aan het denken hoe ver het nog is, en hoe moe ik al wel niet ben haha. Dat doe ik dus niet meer. Ik ga wel naar de sportschool
ik vind het niet echt leuk..maar als je het vaak doet word je conditie beter en dat is wel leuk
jah ckerss hardlopen...elke ochtend om 6uur op paar eieren eten en gaan!..behalve weekend hé...zaterdag werken en zondag ben ik te lam!
maar als je gewoon elke ochtend gaat hardlopen dan ben je ook frisser voor de dag!! minder snel sloom enzo!
dus begin maar met hardlopen!!
Kvind et ook heerlijk om af en toe ff lekker hard te lopen! Vooral als ik op zaterdag een judo wedstrijd heb en dan daarvoor nog even een rondje ren. Zomer komt er weer aan, des te meer reden om de hardloopschoenen weer uit de kast te halen!
Ik heb voorig jaar een half jaar getraint voor de dam tot dam..Prachtig was het vooral toen je over die eind streep kwam! Beetje jammer dat ik 2 dagen er na geopereert moest worde aan me knie en 4 weken niet meer mocht rennen..Toen kon ik erg moeilijk weer beginnen. Me training is nu weer 2 weken aan de gang..nog geen 1 keer mee gedaan Loop liever alleen.
Ik kan ook echt wel wat conditie gebruiken.
Moet denk ik alleen even leren om in het begin met de rem te trainen.
Dus niet gelijk 8 km lopen de eerste keer, maar gewoon kort beginnen.
hah dat probleem heb ik dus ook! ik wil ook meteen een goede conditie hebben..maar dat gat niet hoelang zal t weer duren voordat me conditie weer goed is?
Nou ik ga over een half uurtje lekker hardlopen op de dijk! Heerlijk weer er voor.
over het strand hardlopen is pas fijn!!...lekker vroeg en dat net de zon op komt!!
tsjah gebeurt alleen in de vakantie op het strand hier in de buurt geen strand te vinden
Hardlopen is heerlijk zolang je geen blessures oploopt...
Ik haalde 2 jaar terug in een poging weer hard te lopen tijdens een wedstrijd de 10 km ergens rond de 45 minuten.
Meen dat het 42:30 ofzo was....
Ik ben sinds november aan het hardlopen. Loop 1, 2 of 3 keer in de week en daarnaast altijd 1 uur spinning (fietsen op muziek)in de week. Ik wil begin oktober een halve marathon lopen maar of dat haalbaar is........? Wat is een goede voorbereiding op een halve marathon?
In elk geval een keer een trainingsloop van 25 km doen.
Je moet in je training zeker een aantal keer ongeveeer 18km lopen.
Tijdens de marathon zelf ben je dan zo geconcentreerd dat je wel een aantal km extra kan lopen.
Hardlopers zijn doodlopers
ik loop geregeld nog, vroeger deed ik het vaker en deed ook altijd mee met verschillende cross lopen.
Mjah ik vind het ook niet zo leuk maar ik moet het van mezelf.. Mijn conditie is nu zwaar klote, maar als ik zie hoe hij al verbeterd is in het halfjaartje dat ik hardloop ga ik er zeker mee door.