Partyflock

Forumonderwerp · 768352
3 volgers · 42637x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie doet er hier aan hardlopen?
Ik heb het vroeger jarenlang gedaan en wil nu weer beginnen.

Waarschuw beheerder
als het moet ;)

Waarschuw beheerder
ik heb het vroeger ook gedaan maar dan voor de politie
Waarschuw beheerder
ik heb het wel gedaan, maar vind het dus echt helemaal niets. Ik ben dan in mn hoofd de hele tijd aan het denken hoe ver het nog is, en hoe moe ik al wel niet ben haha. Dat doe ik dus niet meer. Ik ga wel naar de sportschool

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
saai. ik ga liever zwemmen of fietsen
Waarschuw beheerder
ik doe t nog zeker 2x in de week,
alleen als t regent spring ik op mn spinningbike ;-)
Waarschuw beheerder
Wat is een spinningbike?

Waarschuw beheerder
donateur
ik doe ok 2 keer per week hardlope...bevalt me goed
Waarschuw beheerder
Wat is een spinningbike?

[img width=448 height=336]http://static.marktplaats.nl/fotos/sport/fietsen/38218.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een soort home-trainer?
Waarschuw beheerder
Vroeger jaren atletiek gedaan, maar daar deed ik meer aan de kortere afstanden. Wat ik wel leuk vond is crossloop door de bossen!
Waarschuw beheerder
Ik deed op de weg of cross. En dan van 1 tot 10 km :P
Mijn eerste loop was 10 km, als klein jongetje :)
Waarschuw beheerder
wil ook weer gaan ''hard'' lopen, heb vroeger ook op atletiek gezeten..en moet me conditie verbeteren..iemand tips?
Waarschuw beheerder
Wel al eerder geprobeerd te beginnen, maar dan had ik na 1 training alweer een week spierpijn.
Waarschuw beheerder
ik krijg geen spierpijn met hardlopen,nooit gehad ook. Bij mij ligt het aan me conditie :s dies erg slecht :x
Waarschuw beheerder
Daar heb ik ook last van :P
Waarschuw beheerder
echt irritant :x
Waarschuw beheerder
Hardlopen is best fijn! vooral als je de eindstreep heb gehaald!! Toch ga ik liever andere sporten beoefenen! haha.. maar hardlopen blijft leuk!
Waarschuw beheerder
ik vind het niet echt leuk..maar als je het vaak doet word je conditie beter en dat is wel leuk :p

Waarschuw beheerder
jah ckerss hardlopen...elke ochtend om 6uur op paar eieren eten en gaan!..behalve weekend hé...zaterdag werken en zondag ben ik te lam!

maar als je gewoon elke ochtend gaat hardlopen dan ben je ook frisser voor de dag!! minder snel sloom enzo!

dus begin maar met hardlopen!!

Waarschuw beheerder
Kvind et ook heerlijk om af en toe ff lekker hard te lopen! Vooral als ik op zaterdag een judo wedstrijd heb en dan daarvoor nog even een rondje ren. Zomer komt er weer aan, des te meer reden om de hardloopschoenen weer uit de kast te halen!

Waarschuw beheerder
Ik heb voorig jaar een half jaar getraint voor de dam tot dam..Prachtig was het vooral toen je over die eind streep kwam! Beetje jammer dat ik 2 dagen er na geopereert moest worde aan me knie en 4 weken niet meer mocht rennen..Toen kon ik erg moeilijk weer beginnen. Me training is nu weer 2 weken aan de gang..nog geen 1 keer mee gedaan:$ Loop liever alleen.
Waarschuw beheerder
Ik kan ook echt wel wat conditie gebruiken.
Moet denk ik alleen even leren om in het begin met de rem te trainen.
Dus niet gelijk 8 km lopen de eerste keer, maar gewoon kort beginnen.
Waarschuw beheerder
hah dat probleem heb ik dus ook! ik wil ook meteen een goede conditie hebben..maar dat gat niet :no: hoelang zal t weer duren voordat me conditie weer goed is? :x
Waarschuw beheerder
Vandaar ook dat ik altijd als ik het weer probeer ik zo'n spierpijn heb.
Waarschuw beheerder
ja en ik had al zo'n spierpijn in me bovenrug..nu dus ook me benen :x haha
Waarschuw beheerder
heerlijk.... hardlopen is zwaar rielekst... :kwijl:
In de sportschool een half uur en buiten wel vaak wat langer... :D
Waarschuw beheerder
buiten is veel lekkerder :yes:
Waarschuw beheerder
Op de weg en/of in de natuur :yes:
Waarschuw beheerder
op de snelweg :respect: haha

Waarschuw beheerder
Nou ik ga over een half uurtje lekker hardlopen op de dijk! Heerlijk weer er voor.

Waarschuw beheerder
over het strand hardlopen is pas fijn!!...lekker vroeg en dat net de zon op komt!!
tsjah gebeurt alleen in de vakantie op het strand hier in de buurt geen strand te vinden :(

Waarschuw beheerder
Hardlopen is heerlijk zolang je geen blessures oploopt... :-(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Denk dat je minder snel een blessure oploopt dan bij andere sporten.
Waarschuw beheerder
hey betterquality.ik ren ook lang de dijk altijd :p

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat jij op een andere dijk als mij ren..anders maak jij heeeel wat kilometers.

Waarschuw beheerder
haha, mij niet gezien hoor
Waarschuw beheerder
Sowieso 3 keer in de week hardlopen...ok, in het begin niet de leukste sport die er is maar als je een tijdje bezig bent echt wel relaxed!! :)

Waarschuw beheerder
Als 14 Jarige: 5.5 KM in 23 minuut 48 seconde.

Nu haal ik dat voorlopig niet meer :D

Waarschuw beheerder
Ik loop 2 of 3 keer in in de week. Kan nu ongeveer 1 uur achter elkaar lopen. Nog even doortrainen want wil in oktober halve marathon lopen!
Waarschuw beheerder
Ik haalde 2 jaar terug in een poging weer hard te lopen tijdens een wedstrijd de 10 km ergens rond de 45 minuten.
Meen dat het 42:30 ofzo was....

Waarschuw beheerder
Ik ben sinds november aan het hardlopen. Loop 1, 2 of 3 keer in de week en daarnaast altijd 1 uur spinning (fietsen op muziek)in de week. Ik wil begin oktober een halve marathon lopen maar of dat haalbaar is........? Wat is een goede voorbereiding op een halve marathon?
Waarschuw beheerder
In elk geval een keer een trainingsloop van 25 km doen.

Waarschuw beheerder
Je moet in je training zeker een aantal keer ongeveeer 18km lopen.
Tijdens de marathon zelf ben je dan zo geconcentreerd dat je wel een aantal km extra kan lopen.

Waarschuw beheerder
Hardlopers zijn doodlopers

Waarschuw beheerder
ik loop geregeld nog, vroeger deed ik het vaker en deed ook altijd mee met verschillende cross lopen.

Nu haal ik dat voorlopig niet meer

:gaap: leer alleen pissen ofzo...
Waarschuw beheerder

Wat zijn we weer stoer....

Waarschuw beheerder
Mjah ik vind het ook niet zo leuk maar ik moet het van mezelf.. Mijn conditie is nu zwaar klote, maar als ik zie hoe hij al verbeterd is in het halfjaartje dat ik hardloop ga ik er zeker mee door. :)
Waarschuw beheerder
kwil het ook doen, maar somehow komt het er steeds niet van..

beetje lui denk ik :x