Ik probeer het nu elke dag vol te houden en het gaat vrij aardig (in het weekend wat minder). Doe dit inmiddels weer zo'n 1½ maand en het gaat steeds makkelijker. Loop nog wel steeds dezelfde afstanden, zo'n 8 tot 10/11 km per dag, maar dat ga ik langzaam verder uitbouwen. Heb net weer ff werk gevonden, dus om na die tijd nog eens een flink stuk te gaan lopen hou ik niet echt vol. Vind het fijner in m'n eentje, maar vanavond gaan we eenmalig met z'n vijven haha. Als ze niet doorlopen loop ik wel 2 ronden, haal ik ze vast nog wel een keer in

1 augustus begint het voetbalseizoen weer. Alleen bij voetbal gebruik je wel weer andere spieren en is het toch vermoeiender, omdat je van hot naar her beweegt. Bij hardlopen is het één constant tempo.
Vind het ook wel lekker. Beetje water, een stappenteller en muziek mee. Ben je zo een half uur mee onderweg

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 april 2005 om 11:27:
het verbeteren van mn conditie is voor mij ook een stimulans om iedere keer te gaan. Steeds beter, steeds verder...

Heb daarom ook zo'n stappenteller gekocht. Staat de km-stand, het aantal verbrande kcal en het aantal stappen op. Zal vast niet helemaal kloppen, maar wel grappig om na te zien. Makkelijk te bevestigen aan je loopbroek.
het is weer mooi weer, dus ik ga heel binnenkort maar weer proberen te beginnen met hardlopen
Niet proberen, je moet gewoon je loopschoenen aantrekken, lekker naar buiten met dit mooie weer en gaan lopen. Als je het gaat uitstellen van: gebeurt binnenkort wel, komt er niets van. Hetzelfde als met huiswerk (of is dat alleen bij mij zo

)
Ik ga maar eens iemand zoeken om samen mee te lopen denk ik....
Je moet voor jezelf gaan lopen. Anders loop je op het tempo van de ander en dat is totaal NIET fijn lopen, dat kan ik je bij voorbaat zeggen.