Partyflock

Forumonderwerp · 768352
3 volgers · 42667x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie doet er hier aan hardlopen?
Ik heb het vroeger jarenlang gedaan en wil nu weer beginnen.
Waarschuw beheerder
dat probleem heb ik ook florian :s doe het nu nog maar 1x per week :x schiet niet echt op

Waarschuw beheerder
idd bokkie, het verbeteren van mn conditie is voor mij ook een stimulans om iedere keer te gaan. Steeds beter, steeds verder...
Waarschuw beheerder
Mijn conditie is nu echt triest, moet hoognodig verandering in komen.
Waarschuw beheerder
die van mij ook :x

Waarschuw beheerder
Mijn conditie is nu echt triest

Ken er nog 1..
Weinig van te merken dat ik voorig jaar dam tot dam heb gerend..beetje jammer
Waarschuw beheerder
Denk dat ik, nu het weer beter wordt, toch maar weer eens een poging moet wagen om te gaan beginnen.
Waarschuw beheerder
het is weer mooi weer, dus ik ga heel binnenkort maar weer proberen te beginnen met hardlopen :)

Waarschuw beheerder
ik moet ook van mezelf maar t lukt nog niet aardig..ben nu 2x wezen hardlopen maar k vind er gewoon geen reet aan!!
Maar ja ik moet toch vol proberen te houden want het is goed voor de lijn he!
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil al een halfjaar hardlopen, moet nogsteeds beginnen :P

Maaaaar ben het wel van plan, ik wil volgend jaar de Dam tot Damloop doen.
Waarschuw beheerder
Ik roep et ook vooral :P
En dan na 1 keer gelijk z'n spierpijn :/

Waarschuw beheerder
Dam tot Dam heb ik ook 2 keer gelopen. Echt super om te doen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Doe ook aan hardlopen, nog niet zo lang overigens, 2x 10km gelopen, eerste x viel vies tegen, veel spierpijn na afloop na slechte voorbereiding...:)
2e x in 45 min. gelopen...
Waarschuw beheerder
Ik heb het vroeger in mijn jeugd wel veel gedaan.
Alleen al meer dan 10 jaar nu niet echt gesport.
Dus dat beginnen is wel lastig :/
Heb als 10 jarige ofzo al m'n eerste 10 km gelopen.
Ik zou eigenlijk 3 lopen, maar ik was nog niet moe, dus ik bleef maar doorlopen :P

Waarschuw beheerder
Ik loop meestal 2x in de week hard. Lekker voor mijn conditie gemiddeld ongeveer 10km per keer. Loop 1x per jaar mee met de halve Matarthon en een keer of 4 de 10 engelse mile (16,1 km)

Waarschuw beheerder
donateur
Een paar jaar geleden liep ik ook veel hard, maar ik ben het een beetje saai gaan vinden. Heb niet echt een mooi stuk om te lopen, maar vooral langs de weg.
Waarschuw beheerder
Ik ga maar eens iemand zoeken om samen mee te lopen denk ik....

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=74 height=110 cacheid=00136d770019fd2f14271dfc1a00cbb6e1]http://www.hardloopplezier.com/zon.jpg[/img]
ik ga het ook weer oppikken 3 maanden gestopt en nu ff voor de vakantie 1 maand volhard er tegen aan (Y)
Lekker met mp3 speler goed vol te houden zo'n 2 a 3 x per week
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alleen beetje trimmen of heb je ook wedstrijden gedaan?
Waarschuw beheerder
Ik ga misschien iets heel doms vragen, maar behalve dat je een verbeterde conditie krijg, is het ook goed voor je lijn?
Waarschuw beheerder
Oke dan:D...Ga namelijk dinsdag beginnen met een vriend van mij...Ben benieuwd:p
Waarschuw beheerder
Je verbrand caloriën tijden het lopen.....
Waarschuw beheerder
Ik sla vanavond maar eens een keertje over, echt te warm....
Waarschuw beheerder
Het is de hele week al een beetje aan de warme kant ja.
Maar vroeger vond ik het juist leuk om trimlopen ofzo te doen met wat afwijkende weersomstandigheden.
Kijken of ik er beter tegen kon dan de rest :)
Waarschuw beheerder
Nou net nog even wezen hardlopen, echt niet relaxed met dit week... :(

Waarschuw beheerder
Deze week was het wel mooi weer om te lopen. Eindelijk 8 km gelopen! Op naar de halve marathon!
Waarschuw beheerder
jah, is goed voor de conditie en leuk en niet duur en je kan zelf bepalen hoe lang en wanneer.

en t is leuk als je t opbouwt en je steeds sneller een bepaalde afstand kan of steeds een grotere afstand kan lopen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik loop 5x per week ma tot vr 4km per keer is perfect voor je cardiovasticulaire conditie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 10 juli 2005 om 22:51:
cardiovasticulaire conditie

En dat is?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik bedoel trouwens cardiovasculair
Het is gewoon je conditie maar dan moeilijk gezegt in sportschool is het altijd ik ga ff cardio of ik ga krachttrainen cardio is rennen lopen zwemmen langdurig iets doen wat je kan volhouden.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer het nu elke dag vol te houden en het gaat vrij aardig (in het weekend wat minder). Doe dit inmiddels weer zo'n 1½ maand en het gaat steeds makkelijker. Loop nog wel steeds dezelfde afstanden, zo'n 8 tot 10/11 km per dag, maar dat ga ik langzaam verder uitbouwen. Heb net weer ff werk gevonden, dus om na die tijd nog eens een flink stuk te gaan lopen hou ik niet echt vol. Vind het fijner in m'n eentje, maar vanavond gaan we eenmalig met z'n vijven haha. Als ze niet doorlopen loop ik wel 2 ronden, haal ik ze vast nog wel een keer in ;)
1 augustus begint het voetbalseizoen weer. Alleen bij voetbal gebruik je wel weer andere spieren en is het toch vermoeiender, omdat je van hot naar her beweegt. Bij hardlopen is het één constant tempo.
Vind het ook wel lekker. Beetje water, een stappenteller en muziek mee. Ben je zo een half uur mee onderweg :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 april 2005 om 11:27:
het verbeteren van mn conditie is voor mij ook een stimulans om iedere keer te gaan. Steeds beter, steeds verder...

:yes: Heb daarom ook zo'n stappenteller gekocht. Staat de km-stand, het aantal verbrande kcal en het aantal stappen op. Zal vast niet helemaal kloppen, maar wel grappig om na te zien. Makkelijk te bevestigen aan je loopbroek.
Uitspraak van Leeuw op vrijdag 3 juni 2005 om 14:05:
het is weer mooi weer, dus ik ga heel binnenkort maar weer proberen te beginnen met hardlopen

Niet proberen, je moet gewoon je loopschoenen aantrekken, lekker naar buiten met dit mooie weer en gaan lopen. Als je het gaat uitstellen van: gebeurt binnenkort wel, komt er niets van. Hetzelfde als met huiswerk (of is dat alleen bij mij zo ;p)
Uitspraak van Leeuw op woensdag 15 juni 2005 om 10:04:
Ik ga maar eens iemand zoeken om samen mee te lopen denk ik....

Je moet voor jezelf gaan lopen. Anders loop je op het tempo van de ander en dat is totaal NIET fijn lopen, dat kan ik je bij voorbaat zeggen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CSRD op donderdag 14 juli 2005 om 16:09:
Heb daarom ook zo'n stappenteller gekocht

Dat klinkt goed! Waar koop je die en wat betaal je ervoor?
Met hardlopen is het ook wel goed om af en toe een stuk sneller te lopen ipv een constant tempo. Het geeft ook weer een extra kick tijdens het lopen.
Mzzl
Waarschuw beheerder
donateur
30 euro bij de Kijkshop. Lag er ook een van 8 euro, maar ik ken dat als je onbekende goedkope merken koopt. Die zijn binnen 2 dagen naar de klote.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hardlopen is wel lekker vind ik als sportman zijnde
maar toch errug saai, ben meer van de bal- en teamsporten

:respect: korfbal :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Net weer ff hardgelopen aan dezelfde route. Kan mooi langs de IJssel rennen in Deventer. Heerlijk is dat. Beetje uitwaaien op de brug :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben fanatiek sporter en hardlopen doe ik ook regelmatig heerlijk :) alleen te vaak schijnt niet zo goed en gezond voor je te zijn! dus wel met mate 3 x per week full conditie is voldoende..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet goed voor je hart ofzo??

en qua uiterlijk, ik wil er niet uitzien als die dolf jansen nee hehehe wat een geep

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 juli 2005 om 21:40:
ik wil er niet uitzien als die dolf jansen nee hehehe wat een geep

Haha, maar als je zo leuk bent als hij heb je geen flitsend uiterlijk nodig ;)

Hardlopen is vrij belastend voor je lichaam, maar als je er verantwoord mee omgaat is het vlg mij gezond.
Waarschuw beheerder
donateur
Die Kamiel Maase is een best'n, maar die is volgens mij ook vrij mager bah

Waarschuw beheerder
Ik deed het eerst altijd voor schooltijd, dan ging ik van 6 tot half 7 een heel stuk lopen. Nu heb ik een conditie om van te huilen. Ik loop nu zo nu en dan met mijn paard die op dieet is. Haar comditie is stukken verbetert en als ik zacht ga sleurt ze me gewoon mee :D
Werkt wel.

Maar op het moment heel erg last van hooikoort, dus zie ik het niet zitten om te gaan lopen eigelijk :\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 19:16:
Maar op het moment heel erg last van hooikoort, dus zie ik het niet zitten om te gaan lopen eigelijk

Heb ik tijdens het lopen geen last van (geen gein).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CSRD op vrijdag 15 juli 2005 om 22:55:
Heb ik tijdens het lopen geen last van (geen gein).

Heb ik alleen last (heel klein beetje) van tijdens het lopen, maar vanavond voor het eerst niet meer. En dat is echt wel beter!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeker. Heb er laatst zo'n 2 maand last van gehad. Vooral met dat warme weer. Deze week gelukkig niet meer :D

Waarschuw beheerder
2 á 3 keer per week

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 juli 2005 om 16:43:
Met hardlopen is het ook wel goed om af en toe een stuk sneller te lopen ipv een constant tempo

Interval training heet dat dat is goed voor vetverbranding 30 seconden voluit dan weer een minuut je normale tempo enzovoort ongeveer 20 min is zeker genoeg op die manier.

En als je gaat hardlopen is het bos of natuurgebied natuurlijk de beste ondergrond (vooral als je op kisten loopt) anders krijg je klappen op je knien omdat die alle schokken dan nog harder krijgen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 19:16:
Maar op het moment heel erg last van hooikoort, dus zie ik het niet zitten om te gaan lopen eigelijk

Sportschool is wel een oplossing. Maar niet zo lekker als buiten natuurlijk.
Maar er zijn toch wel dingen tegen hooikoorts of werkt dat niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 12:04:
Sportschool is wel een oplossing. Maar niet zo lekker als buiten natuurlijk.
Maar er zijn toch wel dingen tegen hooikoorts of werkt dat niet?

Nou ik ben weer zo'n krent dat ik de sportscholen hier te duur vind en buiten is het gewoon veel leuker.

Heb nu iets nieuws, kijken of het helpt, anders naar de dockter, omdat het sterkste middel van de drogist niet helpt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 13:22:
Heb nu iets nieuws, kijken of het helpt, anders naar de dockter, omdat het sterkste middel van de drogist niet helpt.

Wat bedoel je daarmee?
Wat wil je bereiken? Conditie of afvallen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 13:23:
Wat bedoel je daarmee?
Wat wil je bereiken? Conditie of afvallen?

Dat ik alles wat je bij de drogist tegen hooikoorts al eens heb geprobeert en als dit middel niet werkt, dat ik dan naar de dokter ga voor wat sterkers :P

Ik doe het vooral voor mijn conditie. Vaak ga ik met mijn paard trimmen, want die moet wel afvallen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 juli 2005 om 13:30:
Vaak ga ik met mijn paard trimmen, want die moet wel afvallen

O, sorry ik was het alweer kwijt. :vaag:
Ik hoop dat je wat vind.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 juli 2005 om 12:04:
En als je gaat hardlopen is het bos of natuurgebied natuurlijk de beste ondergrond (vooral als je op kisten loopt)

Ga je op kisten hardlopen?? :vaag: