Ik ga vanavond ook weer. Ben rustig bezig met opbouwen (1 minuut rennen, 2 minuten lopen en dit 10 keer herhalen) Heeft iemand tips voor het opwarmen? Ik heb namelijk gelezen dat stretchen niet goed is voor de spieren?
hee mensen, was ik weer...vanavond weer kilomters vreten!! training 1 van 5 deze week
Ik heb 3 jaar niet gesport en ben sinds vorige week begonnen met hardlopen, maar het valt me nogal tegen! Niet zo gek natuurlijk na zo lang niksen.. iemand tips hoe je dit kunt opbouwen??
Ik heb veel baat bij zo'n beginnersschema gehad. 2 min hardlopen,2 min wandelen etc en dan per week opbouwen.
Voorheen begon ik gewoon te rennen als een idioot met als gevolg dat ik een week niet fatsoenlijk kon lopen hehe.
Ja dat is misschien wel een goeie..
Ik voel me alleen gelijk zo'n loser dat ik nog geen uurtje hardlopen vol kan houden. Eerder was dat echt geen probleem. Maar moet toch ergens beginnen natuurlijk
Vanochtend klein rondje (8km) over de Ginkelse Hei gedaan met 2 vrienden...aantal klimmetjes...morgen nog een duurloopje van ong 15km
donateur
2 x 10 km in de week vind ik voldoende
(permanent verbannen)
Ik doe elke morgen ongeveer 45 minuten hardlopen of zwemmen beetje afwisselen heerlijj
Ik doe morgen duurloopje...zondag weer eens tennissen sinds 4/5 jaar, 24 jaar gedaan maar moest stoppen vanwege blessure aan schouder en daardoor voor hardlopen gekozen
+1
Ik doe aan hardlopen. Het liefst 3 x per week als mijn agenda dat toe laat.
Binnenkort loop ik mee voor:
http://www.runforkika.nl/ede/
Goede tip! Kom zelf uit Veenendaal..Dichtbij en goed doel dus!
1/9 Tilburg Ten Miles, 29/9 NK 10k Utrecht, 13/10 Halve marathon Eindhoven en dan begint het crossseizoen bijna weer. Tussendoor nog wat kleinere wedstrijdjes.
Vanavond 34'58 op de 10 gelopen. Net 4 sec boven m'n pr helaas. Maar niet ontevreden aangezien het 5 rondjes van 2k waren met veel klinkers, stoepranden en het dubbelen van recreanten. Pluspunt was dat het eindelijk eens goed weer was tijdens een wedstrijd. Weinig wind en een graad of 18/19.
heb twee weken niks gedaan...maandag weer de eerste meters maken dus ben wel benieuwd!! wel wat events gepland voor het najaar met als 'zwaarste' de 7 heuvelen en daarna beginnen aan mn HM training...wil mn eerste halve lopen tijdens de CPC in Den Haag...maar eerst weer rustig stapjes maken komende week!!
Weet iemand misschien of er een hartslagmeter is waarbij je een piramidetraining kan inprogrammeren? Met mijn RCX5 van Polar is dat niet mogelijk *faal*