last van mijn schenen
Respect.
Hoe lang doe je daar over ?
Als je puur traint met als doel vet te verbranden, kun je beter wat langzamer lopen met een relatief lage hartslag. Dat doe je ook zo te lezen, dus goed bezig
Meer mensen die hier last van hun buik krijgen tijdens het lopen door de kou?
Jij doet ook niks
Nou hardlopen heb ik vorig jaar rond deze tijd heel veel gedaan dus ook in de kou maar nooit last gehad.
Nu ga ik 4 keer per week naar de sportschool dus heb ik weinig last van de kou
Oke.
Als je maar had genoeg loopt dan heb je buiten ook geen last van de kou hoor
Hoe gaat ie bij jou Landlopert?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik echt een mooi weer hardloper ben. Ik heb tot januari gelopen..maar ik was die pest kou zo zat.
Kreeg last van mijn maag door de koude lucht enzo..en als ik 4 a 5 keer per week loop krijg ik last van mijn schenen.
Ben nu al een tijdje aan het spinnen..ook leuk om te doen,maar het kriebelt wel om weer te gaan lopen. Misschien maar afwisselen met de éne dag lopen en de andere dag fietsen.
Zag dat er al een tijdje niet gereageerd was hier,was even nieuwsgierig hoe het nu ging met jou.
Vind ik altijd wel leuk om te lezen.
Shin splints: komt vaker voor bij beginnende lopers, is een overbelastingsblessure. Misschien inderdaad een goed idee om lopen en fietsen af te wisselen.
Had ik ook gehad. Iemand zei laatst tegen mij dat je dan ook beter kunt proberen af te wisselen met zachte ondergrond, dat dat ook helpt het te voorkomen.
Wel lastig als je midden in Utrecht woontmagoed.