dit is mij trouwens eigenlijk te koud, ik vind het niet zo prettig
Ook door de dierentuin ?
Was echt zo leuk vorig jaar, die bergrace by night !
Vooral leuk feestje erna in het restaurant van de dierentuin
Maar dat laatste klimmetje nar de dierentuin is echt pittig, veel mensen zien wandelen en kapot zien gaan daar.
Maar wel gaaf, met al die waxinelichtjes langs het pad
Je bent niet goed.
Maar lijkt me wel heerlijk, ik vind het alleen niet zo veilig om in het donker te lopen.
Na woensdag na 3 km tranen in de ogen vanavond met ingetapede knie 5 km gedaan. Ging gelukkig al beter, maar m`n linkerknie is flink overbelast Heb morgen de 10 mijl gecancelled, anders loop ik m`n knie kapot
Ging gelukkig al beter, maar m`n linkerknie is flink overbelast Heb morgen de 10 mijl gecancelled, anders loop ik m`n knie kapot
zo verslavend he, hardlopen
ja nogal ja
vanavond weer lopen! en woensdag word helemaal leuk! 15-10-5-2 min snel en tussen door 4-3-2 min rust! word weer pittig waarschijnlijk want ze hebben nog al eens de neiging om het tempo erg hoog te leggen en dan ga je automatisch mee
aah dat is niet leuk neeh hopelijk herstel je snel, zodat je weer kan lopen..
Met een verkoudheid kan je gewoon lopen hoor! Alleen als het op je longen slaat, kan je je beter niet inspannen.
Stelregel schijnt te zijn dat alles wat boven je schouders zit geen kwaad kan...
dankje
Ligt eraan hoe erg je verkouden bent ik ben bijna chronisch verkouden, maar nu ben ik er echt goed ziek van, alles zit potdicht, en bovendien heb ik er nu blaasontsteking bij dus dan is het helemaal niet handig
ja nogal ja vanavond weer lopen! en woensdag word helemaal leuk! 15-10-5-2 min snel en tussen door 4-3-2 min rust! word weer pittig waarschijnlijk want ze hebben nog al eens de neiging om het tempo erg hoog te leggen en dan ga je automatisch mee
Wij hebben dinsdag ook een pittige, een 3 km testloop om de vorm te testen.
De club heeft een nieuw chipsysteem om uit te proberen en daardoor doen ook de korte baanatleten en een paar van de triathlon vereniging mee, dus ik gok dat het tempo zeer hoog zal liggen, snelste zal zeker ruim onder de 10 minuten eindigen, tegen de 9.30 denk ik
toch niet zo erg, als het tempo hoog is
maar wat voor chipsysteem is het precies?
Heb je wel eens onder de 10 minuten gelopen op een 3 km ?
Niks leuks aan om op een ronde gezet te worden door een broekie van een jaar of 18
Mijn club organiseert een aantal wedstrijden per jaar en nu willen ze ook een tijdregistratiesysteem met chips hebben voor bij die wedstrijden.
Dus ze hebben bij een aantal leveranciers testmodellen gevraagd en ik geloof dat we dit keer het derde systeem gaan testen, ik dacht Gateway dit keer
hehe... gewoon mee gaan he
vanaaf weer een intervaltraining met de vaste loopgroep alleen jammere is dat ik de jongste ben en de rest van die ouwe knakkers die niet echt super snel zijn (en heb ik het over de gevorderen groep )
Mijn club organiseert een aantal wedstrijden per jaar en nu willen ze ook een tijdregistratiesysteem met chips hebben voor bij die wedstrijden.
Dus ze hebben bij een aantal leveranciers testmodellen gevraagd en ik geloof dat we dit keer het derde systeem gaan testen, ik dacht Gateway dit keer
ja idd ik was nog kapot van het congres maar mijn trainer zei dat ik wel harder moest kunnen dus ik harder maar was bang dat ik kapot zou gaan (omdat ik erg weinig geslapen heb die 5 dagen ervoor) maar ging gelukkig goed
bekend probleem
die club van je heft vast geld dan.... onze gaat eerst nog voor een nieuwe kogelring en een fatsoenlijke poolstokhoog installatie
Mijn vereniging organiseert de Sylvestercross op oudjaarsdag, is nogal een grote wedstrijd met nationale en internationale toppers
Onze atletiekpiste is trouwens ook nog niet helemaal compleet/van het juiste niveau ... is nog niet eens goedgekeurd door de KNAU, dus ja
bij jou dus ook?
wel raar dan eigenlijk dat ze dan toch wedstrijden organiseren met (inter)nationale toppers.. bedoel die lopen toch het liefste op een door de KNAU goed gekeurde baan lijkt me?
ja joh meer als 3/4de van de loopsgroep zijn ouwe knakkers
nou die sylvester cross is in het bos lijkt me, dus dan heb je geen baan nodig maar plus dat het wel een van nederlands bekendste crosslopen is! zelfs ik ken hem
ja joh meer als 3/4de van de loopsgroep zijn ouwe knakkers
heb nog nooit een crossloop gedaan, wat is dat precies?
en hoevaak loop je in de week? en doe je ook aan evenementen lopen?(dus halve marathons, 15km loopjes etc)
Op alle afstanden tot en met 800 meter loop ik zelfs met maar 2 keer in de week trainen al gauw een stuk voor op 3/4 van de groep
Op alle afstanden daarboven kan ik maar net bijblijven
ligt een beetje aan de tijd die ik heb, want zit nog op school & werk ook best vaak you know
ik loop meestal 2x in de week. Maar dat verschilt nog wel eens, ligt een beetje aan de tijd die ik heb, want zit nog op school & werk ook best vaak you know
Maar heb tot nu toch nog niet met evenementen meegelopen. Is ook niet zo heel vaak in de buurt hier
uhu... ik zelfs bijna vooraan...
en idd met langere werk dan moet ik er ook meer laten passeren(stuk of 5 extra)
tijd moet je maken zeg ik altijd en zeker om te sporten
Zijn jullie allemaal zo begonnen?
ik weet het nodige van schema's en opbouwen
Maar ik zie mezelf in dit tempo echt nooit veel verder komen.
Kheb ook nog een leven naast Hardlopen
Zijn jullie allemaal zo begonnen?
Op een gegeven moment loop ik gewoon tegen een blokkade ofzo en dan gaat het niet verder
Kheb ook nog een leven naast Hardlopen
ben ook (weer) begonnen met lopen maar ik zie mezelf echt niet marathons ofzo lopen. Ik kan met moeite 5 tot 6 minuten achter elkaar lopen maar dan houdt het echt wel op (was in het begin amper 2 minuten )
Zijn jullie allemaal zo begonnen? Ik voel me soms echt een kneus als ik anderen moeiteloos een uur zie rennen.
En hebben jullie tips om verder te komen dan die paar minuten?
ook (weer) begonnen met lopen maar ik zie mezelf echt niet marathons ofzo lopen. Ik kan met moeite 5 tot 6 minuten achter elkaar lopen maar dan houdt het echt wel op (was in het begin amper 2 minuten )