Even heel wat anders, hoe trainen jullie op vakantie?! Ik ga in augustus naar Tenerife, neem uiteraard me loopspullen mee,
Nog mensen die gisteren ook meededen met de Bank tot Bankloop in Heerde?
Heb er al met al zo'n 40 minuten over gedaan
35.16
ter supplementatie aan mijn cardio activiteiten gebruik ik CLA en L-carnitine. Ik ben bijna door mijn eerste stash heen. Merk er eigenlijk niks van behalve dat ik naar mijn idee wat sneller herstel en weinig tot geen spierpijn, maar dat kan ook aan aandere factoren liggen.
5500m in 30.50,
10.7 km/u
5.36 min/km
Even heel wat anders, hoe trainen jullie op vakantie?!
maar wat is wijsheid, 's ochtends vroeg trainen?! 's avonds? Denk zelf in de ochtend, dan is de temperatuur het beste denk ik.
pfff..gelukkig, ben toch niet de enigste debiel die (zelfs)op vakantie nog wil lopen!
dat valt dan wel weer mee
ja ik vind sochtends lopen helemaal niks! zeker niet voor het ontbijt... ik zou zelf voor savonds na 10 uur kiezen... maar ja dat ben ik
Even heel wat anders, hoe trainen jullie op vakantie?! Ik ga in augustus naar Tenerife, neem uiteraard me loopspullen mee, maar wat is wijsheid, 's ochtends vroeg trainen?! 's avonds? Denk zelf in de ochtend, dan is de temperatuur het beste denk ik.
35 minuten
km of 7?
Lekker heel vroeg al lopen, misschien tussendoor nog een duik nemen en lekker nog even op strand of in bed verder slapen.
maar er word hard aan gewerkt.
1700 5.5km in 22:40, was veelste heet.
ik ben net weer begonnen
hardloopschemas.nl
De schemas voor de 10 km beginnen allemaal precies bij 30 a 35 minuten.
pfff..gelukkig, ben toch niet de enigste debiel die (zelfs)op vakantie nog wil lopen!
Mijn voorkeur gaat uit naar de ochtend, als ik net uit mn bed kom...Heerlijk!
Daarna ff douchen en dan naar het (uitgebreide buffet)ontbijt.
Dag kan niet beter beginnen vlg mij!
hardloopschemas.nl
Is nu niet echt warm toch?
Maar altijd als ik ga lopen, is het droog. Ruilen?