Partyflock

Forumonderwerp · 759645

Waarschuw beheerder
Eigenlijk viel mijn mond open van verbazing toen ik, na het doorspitten van Defqon 1-line up, erachter kwam dat Zany er gewoon NIET staat!

Aangezien hij op ondermeer Q-base, Hard Bass, Qlimax en afgelopen zaterdag nog op In Qontrol heeft laten zien dat hij een blijvertje is snap ik niet dat Q-dance hem niet heeft gestrikt voor Defqon 1! (Okee, hij staat er wel live met Donkey Rollers. Maar als dj kunnen ze toch echt nie meer om hem heen).

Dus iedereen die vindt dat Q-dance hem toch echt alsnog in de line-up moet plaatsen kan HIERONDER een berichtje plaatsen!

Ik stem in ieder geval VOOR!!!! (dat moge duidelijk zijn ;P)
Waarschuw beheerder
ik ben ook voor :yes:
Waarschuw beheerder
Ik stem achter
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
neej...voeg voor mij Noize Suppressor nog maar eventjes toe aan de line up :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoef hem niet te horen hoor :no:

Waarschuw beheerder
*edit*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijk voor..... Ik miste hem ook al en nog een naam hier uit het gezellige zuiden; Showtek.... Dus ik ga je topic uitbreiden met steun Showtek en Zany de trots van het zuiden ;) als jij dat goed vindt.

ZANY EN SHOWTEK OP DEFQON!!!!!
Waarschuw beheerder
haha ook weer zo iemand die denkt dat die een groot zany fan is!!

voor de duidelijkheid
wel is van DONKEY ROLLERS gehoord
en wie vind je terug op de line-up van defqon

1x raden
heel goed (Y) --> Donkey Rollers
dat is Zany zijn live-act :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stem achter
8) :respect:

hoe vaker je een dj ziet hoe sneller je erop uitgekeken raakt :yes:
steeds dezelfde namen = (N)

Waarschuw beheerder
(Okee, hij staat er wel live met Donkey Rollers. Maar als dj kunnen ze toch echt nie meer om hem heen).

to French-Core: Wel eens van begrijpend lezen gehoord?

Waarschuw beheerder
donateur
French-Core

wel even lezen wat er staat he :P

Okee, hij staat er wel live met Donkey Rollers. Maar als dj kunnen ze toch echt nie meer om hem heen)

Waarschuw beheerder
goed zo jochie
heb je het even snel aangepast :p

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Okee, hij staat er wel live met Donkey Rollers

Snap het nut niet echt van deze actie eerlijk gezegd...misschien wilde hij zelf wel weer een x live gaan ofzo...

Waarschuw beheerder
To French-Core: nee, je hebt er gewoon overheen gelezen. Zie jij een aanpassingsmelding staan dan?

dus de volgende keer gewoon even lekker je mening voor je houden of tot tien tellen!

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Hij was de laatste tijd errug goed op weg, ja jammer :(

Waarschuw beheerder
tututututuuuuuuuuuuuu

S EEE

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Ik ben ervoor om alle muziekstijlen behalve de techno gewoon te schrappen :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
snap niet dat jullie moeilijk doen....
ten eerste zijn er 5 a 6 hakkuh stages.....
dus een dj meer of minder maakt weinig uit toch...
en ten 2de is het niet leuk om steeds dezelfde dj te horen..
tenminste dat vind ik....
op HS feesten zie je vaak dezelfde namen staan (N)
en is men wel is verbaast als Technoboy niet af mag sluiten :-o 8) hhahah!
Waarschuw beheerder
Donkey Rollers was er 2 jaar terug toch ook? Vet toch? En Duro draait ook zag ik dus de helft van Showtek is aanwezig!! Nie zeuren dus......

Waarschuw beheerder
Dana, Pila, Pavo en Luna staan er wel weer..... dat niemand dat es moe wordt.....

ZANY MOET GEWOON!

Waarschuw beheerder
Ach gut. ik wordt niet begrepen....

Hij staat er wel (dat zei ik al), maar met Donkey Rollers. Dat wil dus zeggen ongeveer een half uur en alleen Donkey Rollers materiaal. Dat vindt ik al top, maar een dj-set van deze man had ik toch zeker verwacht. Aangezien hij juist de laatste tijd de meest meesterlijke sets aflevert....
Waarschuw beheerder
donateur
Anders plaatsen we een extra Brabant tent :D

Zany, Showtek, Vince, Donkey Rollers (Tiesto, Marco V :D)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oja ik mis hem echt wel!! :(
Waarschuw beheerder
donkey rollers wordt ook bruut!!!
een x zany missen ipv de donkey rollers *live* vind ik prima, lekker knallertjes: the donkey rollers strike again!!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
zany op vakantie en donkey rollers live op defqon........... beetje tegenstrijdig
Werkzaam bij L&M Events
Waarschuw beheerder
zany is goed maar vind de line up wel relax zo, je kunt wel aan de gang blijven van ik vind dat die moet komen en ik die etc etc... Als je elke keer dezelfde favorieten op een feest neerzet raak je er ook snel op uitgekeken lijkt me..

Dus lekker houden zo! suc6 met je actie trouwens ;p
Waarschuw beheerder
Zeker voor.. zeker na In Qontrol! Wat een set zeg!
Artiest {SHOWLIST artist 57742, 43116}
Waarschuw beheerder
Aangezien hij op ondermeer Q-base, Hard Bass, Qlimax en afgelopen zaterdag nog op In Qontrol heeft gestaan

Hier zeg je voor mij genoeg. Daar heeft ie dus allemaal al gestaan dus nu een keer niet, keer wat anders ;)

Waarschuw beheerder
Ja Corfax een keer wat anders: Gizmo, Dana, Pavo, Luna, The Prophet....
Waarschuw beheerder
ghehe ja weet ik :) als het aan mij lag waren die ook niet geboekt. Ik kots ook echt op de red area bijvoorbeeld..
Waarschuw beheerder
black kan ook beter maarja las laatst een intervieuw met luna, en hij zei daarin;
In Nederland duurt het vaak veel langer voordat het publiek in beweging komt. Mensen zijn hier kritischer en veel meer verwend. Voor de Nederlandse party ganger is ook niets nieuw meer.

Eigenlijk mogen we niet klagen toch? ;p

Waarschuw beheerder
donateur
ja jongens zeur dan ook niet :P:P:P
Maar vind eigenlijk ook wel dat zany er moet staan 8)
Waarschuw beheerder
ZANY EN SHOWTEK OP DEFQON!!!!!

Zou wel leuk zijn :P

En, een Brabantse tent? Dat gaat nog gezellig worden dan :D :zuipen: :jaja:
Waarschuw beheerder
akira en drokz

Waarschuw beheerder
en dan zeker weer alle zany,donkeyrollers, southstylers hitjes voorbij horen komen? nee dank u

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ik mis er zoveel in de line up :/

Waarschuw beheerder
donateur
nu de live set van azany aan het luisteren via q-dance heerlijk heerlijk
Waarschuw beheerder
donateur
ik stem tegen. beter zetten ze zatox eens een keer in de lineup van 1 van hun feesten

Waarschuw beheerder
Ja vind het ook stom:S
Wat ik nog stommer vind , is dat Zany helemaal niet zo populair is, maar ik em af en toe beter vind draaien dan Luna 8-)
Maar ja uhhh misschien heeft ie zelf wel een excuus? Anders vraag je het em ff zelf (y) https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/single/USERID/12100 :P

Waarschuw beheerder
afwisseling kan geen kwaad:P volgende event zal die wel weer van de partij zijn
en deze hoeft ie ook niet te missen aangezien hij ook als donkey rollers op de line up staat :P
Waarschuw beheerder
dat is wel vaker bij q-dance feesten dat dj's die je het meest verwacht juist niet komen!

defqon 2003:deepack was stond ook niet in de line up tewijl die op dat moment toch wel erg hot waren! (nu trouwens ook nog):P Al hebben ze wel gedraaid met lownoise maar dat was niet officieel.

En op q-base: Italie/swiss bunker?? Waar was mondello??:S:S

En op qlimax2004 was deepack ook niet vertegewoordig:S
Waarschuw beheerder
ik stem tegen. beter zetten ze zatox eens een keer in de lineup van 1 van hun feesten

:respect:

daarnaast ben ik het ook volledig met DiekNek eens :yes:
Waarschuw beheerder
!!--ZANY--!! Cker voor (y)

Wat KNALDE hij weer lekker ip IQ :P
Waarschuw beheerder
donateur
DiekNek 24 maart 2005 17:27
dat is wel vaker bij q-dance feesten dat dj's die je het meest verwacht juist niet komen!

defqon 2003eepack was stond ook niet in de line up tewijl die op dat moment toch wel erg hot waren! (nu trouwens ook nog)

op dit moment is deepack niet echt hot.. laatste 'single' is toch alweer van een tijd terug.. (en die was echt klote) :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja oke Zany is absoluut 100% Top!

Maarja hij is er toch met Donkey Rollers.

Dus ja hij is er togh n beetje.
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Een beetje??

donkey rollers zijn de enige fatsoenlijke hardstyle producers die er nog zijn!!! en die enigsinds nog innovatief overkomen met hun producties!!!!

Donkey rollers :respect:

maar stem wel voor donkey rollers op de main!!!! ipv de blue tent

Waarschuw beheerder
Zany is er iig idd toch nog met Donkey Rollers..
Pavo heb ik helemaal gemist op IQ.. :(
vanavond maar ff goed maken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja precies ja

dat Pavo niet op In Qontrol was vonk tog n meer kwalijkere zaak dan dat Zany niet op Defqon komt,ze zijn tenminste samen daar.

Waarschuw beheerder
akira en drokz

Waarschuw beheerder
ik zit nou nie op m te wachten
Waarschuw beheerder
Het is gezellige vent die Raoul!! :YES:
Hij draait lekker, maar hij hoeft niet draaien, hij mag ook gewoon komen, net zo gezellig!!!
Maar ja op vakantie gaan is ook lekker...
Ik ga wel even bij TONY kijken, ook een gezellige vent!!! :YES:

Wordt toch een topfeessie DEFQON!!! :YES:
Waarschuw beheerder
Zany was op in Qontrol super dus zeker op Defqon!!

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
zany hoort er thuis..al vond ik die set op inQontrol iets te "zany-achtig"..hij draait altijd hetzelfde:-s

maargoed hij s een hardstyle meester in producen en draaien..dus hoort hier thuis!
Waarschuw beheerder
wat een gezeur om niks O:)

zo kenne we r nog wel meerrr.. k wil jappo op defqon.. :O
Waarschuw beheerder
tis maar waar ge oe eigen druk over kent maken....
Artiest Jones
Waarschuw beheerder
donateur
zany hoort er thuis..al vond ik die set op inQontrol iets te "zany-achtig"..hij draait altijd hetzelfde

Nou en? Ik heb er geen problemen mee, lekker nieuw materiaal checken :D

Maar om on-topic te reageren:
30 min donkeyrollers live, vind ik beter als een dik uur (want zo zal het wel worden qua tijden) een dj-set van zany.
Heb er nu al zin in. Motherfuck 2005, Sound of the beast 2005, allemaal live :bounce:

Waarschuw beheerder
wie zegt dat ze net als eerste defqon een half uur draaien..reken er maar op dat die kerel net als de andere een uur krijgt. hoop het tenminste:-P
Waarschuw beheerder
donateur
nee want donkeyrollers liveact is standaard half uur ;)
en ook al zouden ze uur krijgen denk ik toch dat ze (gezien aantal tracks te verwerken in de liveact) voor 30 min. kiezen.....;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ook al ben ik er nie.. Zany moet hij is de meester van de hardstyle.. Hij verdient alle :respect:

Waarschuw beheerder
Denk niet echt dat ze bij Q-dance de line up nog gaan aanpassen door een topic op PF %-)

En er zijn zoveel DJs die je mss zou verw88 op DefQon, maar die niet komen. De line up is bekend, daar zul je het mee moeten doen...
Waarschuw beheerder
donateur
wijze woorden!! :D

deal with it mensen! nou maar afwachten of we Zaagny op q-base, decibel, mysteryland of sensation black zien! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben meer teleurgesteld van het ontbreken van

Danielle Mondello en Activator !! :yes: :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 33973, 23752}
Waarschuw beheerder
Ik ben meer teleurgesteld van het ontbreken van

Danielle Mondello en Activator !!

Zeker helemaal mee eens, Zany stond op In Qontrol, X-qlusive pavo en ga nog maar ff door.. Daniele Mondello? Wanneer draaide die voor het laatst op een feest van Q? Qlimax 2003 toch?

GDVR Mondello is de man! Laat hem toch draaien!!

Zijn vast wel meer met me eens.. ofniet?
Waarschuw beheerder
donateur
Deels mee eens....
Maar mondello draait niet echt super, wel dikke scratches e.d. maar vrijwel altijd dezelfde platen, hij opent 9 van de 10 keer met Insecto - Hardstyletruck, en in de set komt vrijwel altijd voorbij: Trashin' Madness, QT13, Survive, Welcome. Mr. Mondello: die platen waren een klein jaar geleden floorfillers, draai eens wat nieuwere dingen!!
En ook zijn manier van uitmixen trekt me niet, steeds die faders heen en weer, dat gaat erg irriteren op den duur....
En ik denk dat Q-dance dat nu ook door heeft.
Activator daarintegen mocht wat mij betreft er wel staan. Hadden ze hem beter in plaats van Timothy & Franky SL kunnen neerzetten.
Zany is denk ik in dit opzicht de man in vorm, produceert lekker en krijgt nu met feesten als Qlimax 2004 en In qontrol eindelijk ee.ns de feesten die hij verdient.
Voor mondello-fans: dit jaar is nog, sensation black, mysteryland, decibel outdoor, q-base en zelfs nog qlimax. Dus ik denk dat Mondello heus nog wel een keer deze kant op gaat komen voor een groot feestje!! :)

Waarschuw beheerder
ja zeer zeker ja...en daar ben ik bij!!
mondello ik gewoon stampen!!!

zany en activator trouwens ook zeker!!
Waarschuw beheerder
Anders plaatsen we een extra Brabant tent

hahahaha ja daar stem ik voor :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 48556, 93858}
Waarschuw beheerder
gezeik over die zany opeens vroeger viel hij nooit op en nu opeens is hij de gehypde dj :S En met donkeyrollers staat ie er toch ook dus dan heb je zany ook, want worden gerust ook wel wat van zijn productie ook gedraaid hoor

Waarschuw beheerder
nou ik sluit me anders aan dat zany de laatste feesten zeker de betere sets neerzet ja van waar ik ben geweest...
vette hardstyle en daar ben ik fan van dus ja ben er zeker mee eens dat zany in plaats van een hele hoop andere alleen aanwezig had moeten zijn...
maar idd zo kan je nog wel ff doorgaan met andere verplaatsingen:)

Artiest Nytro
Waarschuw beheerder
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ie inderdaad de betere sets wegzet. Maar ja, met Donkey Rollers komen alle hitjes weer en dat is wel een beetje jammer. Tenzij er weer een aantal nieuwe uit de studio komen rollen.

Het enige waar ik benieuwd naar ben is Space Invadors. Ben benieuwd wat die gaan brengen.
Waarschuw beheerder
Hij draait al live met Donkeyrollers dus wat dat betreft zie ik het punt niet, maar je hebt wel gelijk dat Zany goed bezig is de laatste tijd. Snap trouwens ook niet dat Danielle Mondello weer niet van de partij is....slechte zaak....Helaas wordt hardstyle sowieso steeds minder. Ik vind de hardstyle van 2 a 3 jaar geleden veel vetter!

Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat mondello er niet bij is..
hij is DE man van DE hardstyle!:kwijl:

Waarschuw beheerder
mwaoh..niet mee eens. maar donkey rollers maar een half uur is wel btje jammer..als je die set van zany op inqontrol en qlimax heb gehoord en er bij bent geweest wil je niet meer anders....hij is de man:-P
Waarschuw beheerder
Zany draait super.. Zijn eigen producties die zijn egt onwijs knallen!!

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, Daniele Mondello.. :respect: JEZUS wat knalt die man er over, pitch lekker hoog en beuken maar!! :bounce: SNOEIHARD :bounce:
En zn skills.. Scratchen als geen ander! :yes:
Waarschuw beheerder
oke zany draait lekker maar zulke dingen moet je niet teveel anders wordt hij ook zo gewoontjes moet wel beetje speciaal blijven.

en als hij nieuwe producties heb worden die gerust ook wel tijdens donkey rollers gedraaid hoor. Zo niet wacht je nog ff

Waarschuw beheerder
daaar heb je opzich wel gelijk aan, maar: dana,luna,pavo,prophet staan ook altijd op de q-dance feesten. echt altijd...maakt niet uit, maar doe eens geen pavo/ dana maar zany!!!
Waarschuw beheerder
Zany draait super.. Zijn eigen producties die zijn egt onwijs knallen!!

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, Daniele Mondello.. JEZUS wat knalt die man er over, pitch lekker hoog en beuken maar!! SNOEIHARD
En zn skills.. Scratchen als geen ander!

Hahaha, :respect: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat mondello er niet bij is..
hij is DE man van DE hardstyle!

Niet overdrijven he!! ;)
Waarschuw beheerder
Niet overdrijven he!! ;)

overdrijven??

dit is nog matig tegenover wat die kerel allemaal kan :respect: ;)
Waarschuw beheerder
:respect: ZANY, SHOWTEK :respect:
Die moeten er ZEKER staan! Donder maar een paar van die andere dj's weg!
Ben in ieder geval blij dat LUNA er staat.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 2127, 2438, 122657}
Waarschuw beheerder
donateur
en als hij nieuwe producties heb worden die gerust ook wel tijdens donkey rollers gedraaid hoor. Zo niet wacht je nog ff

In de live sets van Donkey Rollers zitten nooit tracks die onder de naam Zany zijn verschenen. Wordt ff wachten dus ;P Nieuw Donkey-materiaal zou natuurlijk zo maar kunnen..... ;)
Waarschuw beheerder
In de live sets van Donkey Rollers zitten nooit tracks die onder de naam Zany zijn verschenen

DV8 knows how :yes:

Nieuw Donkey-materiaal zou natuurlijk zo maar kunnen.....

Laat dat maar gebeuren :bounce: stuiter stuiter, oink oink :P

Waarschuw beheerder
Waar kun je je eigen druk om maken zeg. Hij komt gewoon met Donkey Rollers. En denk je dat Q-dance nu denkt van oja skoempjanus wil dat, dan zullen we hem maar ff boeken. Echt een vage actie. En dan nog gaan zeggen dat wel elke keer Luna, Pavo, Dana etc,etc er bij staan. Als die er niet op staan begin je zeker ook weer te zeuren? Defqon 1 is gewoon een zwaar dik feest en als je daar niet mee kan leven dat ie er niet is blijf je toch thuis. Zany draait echt lekker maarja die is er niet volgende keer beter. Helaas moet ik DefQon dit jaar missen, maarja halen we wel dik in!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is zwaar k#t dat je Defqon moet misse, en ik snap het ook niet helemaal dat gezeik over Zany niet op Defqon, hij komt toch met Donkey Rollers. Dat gaat zeker net zo vet worde. Misschien nog wel beter zelfs :D

Waarschuw beheerder
ja maar waarom niet een x wat andere als luna pavo en dana inderdaad??!!
Waarschuw beheerder
dat is wat de mensen willen, jij en ik hoeven t misschien niet elke x...
maar de mensen die er "minder" verstand van hebben en defqon als een van de weinige feesten van t jaar hebben zijn ze niet zat... daar wringt de schoen een btje..:)
maar ik ga me ook nog steeds wel vermaken op luna hoor:P:P
:bounce:
Waarschuw beheerder
zany :respect: maar vind andere dj's ook wel eens leuk

Waarschuw beheerder
Geef mij maar Southstylers _O_

Waarschuw beheerder
dsa een mooie:-P...maar wat hier boven staat is natuurlijk wel zo: de meesten willen gewoon luna, dana etc. echt voor de mensen die 1 keer per jaar naar een feest gaan is het leuk...maar jah, als het maar beuqen wordt, en dat wordt ut:-P. kaartje nu in de pocket we gaan met een grote groep uit e'oord...knalle
Waarschuw beheerder
donateur
ik stem 10000% voor

zany hoort er gewoon bij vind ik :) hij zit wel bij de top djs en producers van nederlands en dan staat hij gewoon niet op defqon :( vind het wel beetje jammer :)

maar hij gaat het vast wel goed maken met jowan als ze live gaan met de donkeyrollers :) :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
liever mondello dan zany...zany is er tog al names de donkey rollers!

:respect: mondello!
Waarschuw beheerder
omdat jij dat wil... VOOR!! Heb zeer genoten op Inqontrol! "D

Waarschuw beheerder
Ja slimme Zany is 1 van de Donkey Rollers dus hij is er gewoon ;)

:vaag:

Waarschuw beheerder
Zany was absoluut top op In Qontrol...
doe mij maar nog zo'n setje alleen nu op Defqon.
Waarschuw beheerder
maar hij gaat het vast wel goed maken met jowan als ze live gaan met de donkeyrollers

Correctie, met Jowan en Peter ;):jaja:.

Waarschuw beheerder
donateur
Het valt mij ook zwaar tegen dat Zany niet in de line-up staat van DefQon1.

Dus ik stem ook VOOR ! !
Waarschuw beheerder
Zany wordt nu wel ff ingelast op de main na deze actie o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Doe maar een extra Brabant tent ja :yes: :P

Offie er nu staat als Donkeyrollers of Southstylers...of gewoon als zichzelf...is altijd top!!
Al wast alleen al voor de gezelligheid :)
He Jones :[ ;p

Zanykert (F)

Waarschuw beheerder
Correctie, met Jowan en Peter

Correctie, met Jowan en Peter EN JORDY!! :9
Jaaaaaaaaaaaaah!!! DANCE TO THE FUCKING BEAT!! Moehahahaa :[
Waarschuw beheerder
donateur
Jordy de back-up MC a.k.a. MC Schreeuwlelijk ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Nee Jordy, had je ook maar mee naar de Starlight moeten gaan! Once a roller, always a roller! ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Nee Jordy, had je ook maar mee naar de Starlight moeten gaan! Once a roller, always a roller

Idd, beetje doen alsof je ziek bent! Trappen we niet in, echte kerels gaan mee!! ;p
Waarschuw beheerder
jij bent niet echt een slim iemand he jij?

DONKEY ROLLERS = ZANY ( met nog andere uiteraard);)
zany blijft natuurlijk altijd knallen met in een live act als donkeyrollers dubbel zo knallen denk ik

jos the boss: lachen foto ahahahah
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jij bent niet echt een slim iemand he jij?

Dat is een gewaagde uitspraak voor iemand die op de lagere school blijkbaar niks gebakken heeft van begrijpend LEZEN.......

Sjezus hoe vaak moet ik het nog herhalen. Ik zou em graag apart met een dj-set op Defqon zien....
Waarschuw beheerder
jah ok, dat hadden we dan ff niet gezien, maar ik denk dat ik hem toch liever hoor als donkey rollers, en vooral live dat is toch wel een tikkeltje harder denk, en ben er ook benieuwd naar want heb ze nog nooit gehoord op een feest;p
Waarschuw beheerder
ZANY MOET er gewoon bij zijn!!

Die gast draait cker Masterlijk........Q-Dance--->doe maar.
Waarschuw beheerder
Dj Zany :respect: Hoort gewoon op Defqon!!!

Exclusive Pavo met Zany!! Wat een set!!!
Waarschuw beheerder
donateur
tja misschien is dit een stille hint dat we begin 2006 een editie X-Qlusve Zany kunnen verwachten!! Mowhahaha da zou geweldig zijn!! :D
Artiest {SHOWLIST artist 21490, 14890}
Waarschuw beheerder
zany op defqon idd DAT MOET!!!
Waarschuw beheerder
zany mis je vast niet... weet je hoe gruwelijke line up bij defqon:kwijl:
Waarschuw beheerder
geen zany op defqon wat een gekke tuurlijk moet dat hallo
wat is dit nu weer mij stem hebben jullie :D:D maar ok al komt ie niet de line up is zeker super vet :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeur niet hor! :) proteus komt! EN Alpha Twins zijn r! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Deepack OP Defqon
Waarschuw beheerder
Hij draait al live met Donkeyrollers dus wat dat betreft zie ik het punt niet, maar je hebt wel gelijk dat Zany goed bezig is de laatste tijd. Snap trouwens ook niet dat Danielle Mondello weer niet van de partij is....slechte zaak....Helaas wordt hardstyle sowieso steeds minder. Ik vind de hardstyle van 2 a 3 jaar geleden veel vetter!

Sluit me hier bij aan :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand hoe het 1e nummer heet in zn setje op Fresh FM van 20 april??

Waarschuw beheerder
Zker een gemis in de line up! En ook al is donkey rollers live op de blue stage, hij HOORT SOLO op de Mainstage te staan!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil dat Trilok en Chiren :respect: op Defqon komen draaien!!! :jaja:

Waarschuw beheerder
steun liever de actie 'Activator op Defqon'!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kvind het juist beter zo:) ipv altijd de standaard namen op een evenement. Je raakt toch uitgekeken op een dana/luna/pavo/zany etc. Zany draait idd wel goed, maar als je em een paar keer achter elkaar gehoord hebt hoeft het even ook niet meer.

dus nu met donkeyrollers vind ik alleen maar super gedaan:)
donateur
laatste keer dat ik donkeyrollers hoorde was het hoogtepuntje van de avond :D :D die mc maakte er echte party van :D
Waarschuw beheerder
donateur
IK STEM VOOR!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zany moet minimaal komen
Waarschuw beheerder
Zany moet egt wel solo draaien!! 1 van de beste DJ's op het moment!
Artiest {SHOWLIST artist 71435, 34474, 42576}
Waarschuw beheerder
Zany 1 van me favo Dj's samen met Showtek
Waarschuw beheerder
maak mij het nou uit onder welke naam hij er staat als hij er maar is vin ik ut best
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is er met donkey roller en Shadow lands, dus 2 keer zelfs... reden genoeg om te stoppen met dit topic?
Waarschuw beheerder
Stem ook voor... ZANY op DEFQON 1. en SHOWTEK trouwens ook die moeten ze ook toevoegen aan die LINE-UP
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is er idd al :

Als:

Donkey Rollers

en

Shadowland Terrorists

dus nog als een 3e act :S:S
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij doet Raoul live niet meer met SL Terrorists mee......

Waarschuw beheerder
dat dacht ik ook niet nee.

Waarschuw beheerder
Ik stem tegen... er komen al iets van 20 hardstyle dj's, 1 meer of minder? who cares?
Waarschuw beheerder
idd, kut zany. laten ze maar hs djs oude hstyle draaien

Waarschuw beheerder
Zany is zeker een van mijn favorieten, maar kan er niet wakker van liggen inderdaad...baal er eerder van dat Deepack dr niet is! Lekker weertje, open air stage, pompende Haagse Deepack vrolijkheid :yes:
Waarschuw beheerder
Maar hij is er idd met de Donkey's :)
Ook mooi...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 64028, 15513}
Waarschuw beheerder
Sja... ik vind ook zeker dat hij er bij moet zijn... zijn set op QLIMAX :respect:
download m van www.musicincontrol.nl/livesets.htm

Maar denk dat je met dit topic niet veel gaat bereiken..:S

Donkey rollers word ook zeker knallen... die zijn super live...dus maak je geen zorgen... op Q-Base gaat ie er zeker weer bij zijn heb ik vernomen..:D:D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb dj zany gemaild:

Hoi Peter,

Ons live optreden is idd een half uur, dat is namelijk meestal met een live
act.
Dat betekend dus ook dat ik niet draai....

Veel plezier daar!

Grtz,

Raoul.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: peter winkeler [mailto:peterwinkeler@hotmail.com]
Verzonden: vrijdag 10 juni 2005 12:16
Aan: info@djzany.nl
Onderwerp: defqon

Hallo Dj zany,

Op defqon draai je als donkey rollers (uiteraard sta ik daar dan ook:-P)
maar is dat dit keer een uur? kan me nl herhinneren dat de eerste defqon
maar een half uurtje was:-(..zal erg jammer weze als dat weer zo is....wordt

er trouwens nog nieuw spul gedraaid?

greetz,

Peter

%$#$%$#%$#$% hier baal ik echt ontzettend van...had dan gewoon dj zany geboekt ipv donkey rollers (als zany draait toch ook plate van donkey rollers) erg jammer dit....

Waarschuw beheerder
hehe...jij kijkt het van de zonnige kant:-P..maar je hebt gelijk: hij is er.

Waarschuw beheerder
zany mag wegblijven, dan liever activator of lady tom :yes:
Waarschuw beheerder
oooewww Lady Tom :respect:
die zie je ook tegenwoordig niet zoveel meer...
Op Q-base was de laatste keer geloof ik...
Waarschuw beheerder
Himmal nix!! We want Mondello:D:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond donkeyroller live op xq labels en live acts wel erg vetjes!! die gast die die stukken uit hs rockers zo ff live inschreeuwde echt de bom gewoon!

Waarschuw beheerder
oooewww Lady Tom
die zie je ook tegenwoordig niet zoveel meer...
Op Q-base was de laatste keer geloof ik...

4 juni wa ze in de Matrixx in Nijmegen

Had er niet veel van verwacht maar ze draaide echt super

Waarschuw beheerder
donateur
Shadowlands Terrorists & Donkey Rollers, hoeveel Zany wil je nog meer :S
Waarschuw beheerder
-g-

dit is een loos topic

kom, laten we pro-zany stemmen, misschien komt ie dan toch """"stiekem"""" op defqon...
Waarschuw beheerder
zany staat zaterdag op paradise of illusion in MEIJEL...Tja t zijn keuzes die je maakt he

Waarschuw beheerder
donateur
Joh dit hele topic is zowiezo kansloos
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wist niet dat Zany a member of the Shadowlands Terrorists is.

dat van dat loze topic :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
J.D.A., Tango, Vince, Zany & MC Syco

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 12:39:
Dussssssss...nou jij weer

http://www.discogs.com/artist/Shadowlands+Terrorists

Voilá :)

Waarschuw beheerder
:bloos: