Partyflock

Forumonderwerp · 759645

Waarschuw beheerder
Eigenlijk viel mijn mond open van verbazing toen ik, na het doorspitten van Defqon 1-line up, erachter kwam dat Zany er gewoon NIET staat!

Aangezien hij op ondermeer Q-base, Hard Bass, Qlimax en afgelopen zaterdag nog op In Qontrol heeft laten zien dat hij een blijvertje is snap ik niet dat Q-dance hem niet heeft gestrikt voor Defqon 1! (Okee, hij staat er wel live met Donkey Rollers. Maar als dj kunnen ze toch echt nie meer om hem heen).

Dus iedereen die vindt dat Q-dance hem toch echt alsnog in de line-up moet plaatsen kan HIERONDER een berichtje plaatsen!

Ik stem in ieder geval VOOR!!!! (dat moge duidelijk zijn ;P)
Waarschuw beheerder
ik ben ook voor :yes:
Waarschuw beheerder
Ik stem achter
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
neej...voeg voor mij Noize Suppressor nog maar eventjes toe aan de line up :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoef hem niet te horen hoor :no:

Waarschuw beheerder
*edit*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijk voor..... Ik miste hem ook al en nog een naam hier uit het gezellige zuiden; Showtek.... Dus ik ga je topic uitbreiden met steun Showtek en Zany de trots van het zuiden ;) als jij dat goed vindt.

ZANY EN SHOWTEK OP DEFQON!!!!!
Waarschuw beheerder
haha ook weer zo iemand die denkt dat die een groot zany fan is!!

voor de duidelijkheid
wel is van DONKEY ROLLERS gehoord
en wie vind je terug op de line-up van defqon

1x raden
heel goed (Y) --> Donkey Rollers
dat is Zany zijn live-act :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stem achter
8) :respect:

hoe vaker je een dj ziet hoe sneller je erop uitgekeken raakt :yes:
steeds dezelfde namen = (N)

Waarschuw beheerder
(Okee, hij staat er wel live met Donkey Rollers. Maar als dj kunnen ze toch echt nie meer om hem heen).

to French-Core: Wel eens van begrijpend lezen gehoord?

Waarschuw beheerder
donateur
French-Core

wel even lezen wat er staat he :P

Okee, hij staat er wel live met Donkey Rollers. Maar als dj kunnen ze toch echt nie meer om hem heen)

Waarschuw beheerder
goed zo jochie
heb je het even snel aangepast :p

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Okee, hij staat er wel live met Donkey Rollers

Snap het nut niet echt van deze actie eerlijk gezegd...misschien wilde hij zelf wel weer een x live gaan ofzo...

Waarschuw beheerder
To French-Core: nee, je hebt er gewoon overheen gelezen. Zie jij een aanpassingsmelding staan dan?

dus de volgende keer gewoon even lekker je mening voor je houden of tot tien tellen!

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Hij was de laatste tijd errug goed op weg, ja jammer :(

Waarschuw beheerder
tututututuuuuuuuuuuuu

S EEE

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Ik ben ervoor om alle muziekstijlen behalve de techno gewoon te schrappen :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
snap niet dat jullie moeilijk doen....
ten eerste zijn er 5 a 6 hakkuh stages.....
dus een dj meer of minder maakt weinig uit toch...
en ten 2de is het niet leuk om steeds dezelfde dj te horen..
tenminste dat vind ik....
op HS feesten zie je vaak dezelfde namen staan (N)
en is men wel is verbaast als Technoboy niet af mag sluiten :-o 8) hhahah!
Waarschuw beheerder
Donkey Rollers was er 2 jaar terug toch ook? Vet toch? En Duro draait ook zag ik dus de helft van Showtek is aanwezig!! Nie zeuren dus......

Waarschuw beheerder
Dana, Pila, Pavo en Luna staan er wel weer..... dat niemand dat es moe wordt.....

ZANY MOET GEWOON!

Waarschuw beheerder
Ach gut. ik wordt niet begrepen....

Hij staat er wel (dat zei ik al), maar met Donkey Rollers. Dat wil dus zeggen ongeveer een half uur en alleen Donkey Rollers materiaal. Dat vindt ik al top, maar een dj-set van deze man had ik toch zeker verwacht. Aangezien hij juist de laatste tijd de meest meesterlijke sets aflevert....
Waarschuw beheerder
donateur
Anders plaatsen we een extra Brabant tent :D

Zany, Showtek, Vince, Donkey Rollers (Tiesto, Marco V :D)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oja ik mis hem echt wel!! :(
Waarschuw beheerder
donkey rollers wordt ook bruut!!!
een x zany missen ipv de donkey rollers *live* vind ik prima, lekker knallertjes: the donkey rollers strike again!!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
zany op vakantie en donkey rollers live op defqon........... beetje tegenstrijdig
Werkzaam bij L&M Events
Waarschuw beheerder
zany is goed maar vind de line up wel relax zo, je kunt wel aan de gang blijven van ik vind dat die moet komen en ik die etc etc... Als je elke keer dezelfde favorieten op een feest neerzet raak je er ook snel op uitgekeken lijkt me..

Dus lekker houden zo! suc6 met je actie trouwens ;p
Waarschuw beheerder
Zeker voor.. zeker na In Qontrol! Wat een set zeg!
Artiest {SHOWLIST artist 57742, 43116}
Waarschuw beheerder
Aangezien hij op ondermeer Q-base, Hard Bass, Qlimax en afgelopen zaterdag nog op In Qontrol heeft gestaan

Hier zeg je voor mij genoeg. Daar heeft ie dus allemaal al gestaan dus nu een keer niet, keer wat anders ;)

Waarschuw beheerder
Ja Corfax een keer wat anders: Gizmo, Dana, Pavo, Luna, The Prophet....
Waarschuw beheerder
ghehe ja weet ik :) als het aan mij lag waren die ook niet geboekt. Ik kots ook echt op de red area bijvoorbeeld..
Waarschuw beheerder
black kan ook beter maarja las laatst een intervieuw met luna, en hij zei daarin;
In Nederland duurt het vaak veel langer voordat het publiek in beweging komt. Mensen zijn hier kritischer en veel meer verwend. Voor de Nederlandse party ganger is ook niets nieuw meer.

Eigenlijk mogen we niet klagen toch? ;p

Waarschuw beheerder
donateur
ja jongens zeur dan ook niet :P:P:P
Maar vind eigenlijk ook wel dat zany er moet staan 8)
Waarschuw beheerder
ZANY EN SHOWTEK OP DEFQON!!!!!

Zou wel leuk zijn :P

En, een Brabantse tent? Dat gaat nog gezellig worden dan :D :zuipen: :jaja:
Waarschuw beheerder
akira en drokz

Waarschuw beheerder
en dan zeker weer alle zany,donkeyrollers, southstylers hitjes voorbij horen komen? nee dank u

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ik mis er zoveel in de line up :/

Waarschuw beheerder
donateur
nu de live set van azany aan het luisteren via q-dance heerlijk heerlijk
Waarschuw beheerder
donateur
ik stem tegen. beter zetten ze zatox eens een keer in de lineup van 1 van hun feesten

Waarschuw beheerder
Ja vind het ook stom:S
Wat ik nog stommer vind , is dat Zany helemaal niet zo populair is, maar ik em af en toe beter vind draaien dan Luna 8-)
Maar ja uhhh misschien heeft ie zelf wel een excuus? Anders vraag je het em ff zelf (y) https://partyflock.nl/SECTION/user/ACTION/single/USERID/12100 :P

Waarschuw beheerder
afwisseling kan geen kwaad:P volgende event zal die wel weer van de partij zijn
en deze hoeft ie ook niet te missen aangezien hij ook als donkey rollers op de line up staat :P
Waarschuw beheerder
dat is wel vaker bij q-dance feesten dat dj's die je het meest verwacht juist niet komen!

defqon 2003:deepack was stond ook niet in de line up tewijl die op dat moment toch wel erg hot waren! (nu trouwens ook nog):P Al hebben ze wel gedraaid met lownoise maar dat was niet officieel.

En op q-base: Italie/swiss bunker?? Waar was mondello??:S:S

En op qlimax2004 was deepack ook niet vertegewoordig:S
Waarschuw beheerder
ik stem tegen. beter zetten ze zatox eens een keer in de lineup van 1 van hun feesten

:respect:

daarnaast ben ik het ook volledig met DiekNek eens :yes:
Waarschuw beheerder
!!--ZANY--!! Cker voor (y)

Wat KNALDE hij weer lekker ip IQ :P
Waarschuw beheerder
donateur
DiekNek 24 maart 2005 17:27
dat is wel vaker bij q-dance feesten dat dj's die je het meest verwacht juist niet komen!

defqon 2003eepack was stond ook niet in de line up tewijl die op dat moment toch wel erg hot waren! (nu trouwens ook nog)

op dit moment is deepack niet echt hot.. laatste 'single' is toch alweer van een tijd terug.. (en die was echt klote) :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja oke Zany is absoluut 100% Top!

Maarja hij is er toch met Donkey Rollers.

Dus ja hij is er togh n beetje.