Partyflock

Forumonderwerp · 749301
1233x bekeken

Waarschuw beheerder
wie is er nog meer verwend na zoveel jaar besef ik het eindelijk. ik krijg alles heb zelfs 6 paarden helemaal voor mij alleen en dan nog de rest niet te vergeten

toch schaam ik me ervoor
Waarschuw beheerder
Ik niet iig :D

Waarschuw beheerder
Ik niet :nee:

heb nog niet eens 1 paard! Alleen een knuffelpaard en af en toe een hengst!
Heb overal zelf voor geknokt en gewerkt...
Waarschuw beheerder
:O:O:O

6 paarden helemaal voor jou alleen is ehhh best veel jah :O

vind mezelf niet zo verwend hoor ..
moet alles delen met 2 broers en 2 zusjes..
dus er valt hier weinig te verwenne :P
maar toch krijg ik wel veel voor elkaar B)
Waarschuw beheerder
maar kost 6 paarden niet een beetje veel :vaag: ??
Waarschuw beheerder
Ik ben ook heeeel erg verwend :$ krijg eigenlijk altijd alles wat ik wil en ook eigenlijk altijd me zin!

maar schaam me er niet voor ofzo :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben heel erg verwend ja.Ik zag het toen ook niet in maar nu wel.
Ik ben sowieso tot mijn 19e door ze onderhouden :bloos: ,dus ook feesten,kleding enz
Paarden heb ik niet gehad,wel een nieuwe auto
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben een verwend nest :jaja: maar wil niet zeggen dat ik daar mee zit ofzo.. word ook minder nu :)
Waarschuw beheerder
Ik ben ook super verwend hoor! Echt veel gekregen door de jaren heen!
- ponykampen
- pony
- scooter
- vakantie Mallorca
- eigen auto
:D
Waarschuw beheerder
niet verwend wil dat ook niet :no:
liever alles zelf betalen :yes:

Waarschuw beheerder
gelukkig ben ik niet de enigste
eigelijk hoef ik me niet te schamen maar juist blij zijn
Waarschuw beheerder
ik ben ook verwend! heb een scooter, alle vakanties en kleding enz allemaal gekregen..

Waarschuw beheerder
ben ook best wel verwend 8)

Waarschuw beheerder
ben/was ook wel een beetje verwend jah:bloos:

ga niet zeggen wat allemaal is teveel om op te noemen:s
Waarschuw beheerder
Ik moest en moet nog steeds overal voor werken.

Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren nog 1200 euro gehad om bij een opleiding te leggen die ik wil gaan volgen en dat terwijl ik zelf fulltime werk.
Maar mijn ouders hebben zelf niet echt dure hobby's en geven voor zichzelf nauwelijks iets uit.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben helemaal niet verwend. Kreeg tot mijn 18e 35 euro zakgeld in de maand..
Maar heb liefde en wijsheid zat gekregen..!! En dat vind ik t belangrijkste...
Ik neem nu genoegen met weinig en heb dingen op waarde leren schatten... Denk dat dat ook erg belangrijk is
Waarschuw beheerder
me zus en ik worden best verwend ja..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben wel verwend ja.. Mijn moeder heeft mijn auto betaald en die ben ik nu wel in termijnen aan het terugbetalen, maar als zij mn auto niet had gekocht, dan had ik m nu dus niet.
Mijn ouders hebben mijn rijbewijs betaald, op voorwaarde dat ik in 1 keer zou slagen.

Zakgeld kreeg ik tot mijn 18e, daarna kreeg ik studiefinanciering. Mijn studie wordt betaald door mijn ouders.

Kleding, vakanties, benzine, wegenbelasting, sigaretten enzo moet ik allemaal zelf betalen en dat vind ik ook niet meer dan logisch..
Waarschuw beheerder
hahahahhaha ik verwen liever zelf

Waarschuw beheerder
humz kweet niet beter dan dat nu is he :D :P

maare neej gekkigheid: denk dat iedere ouder zijn kind mits het mogelijk is zoveel mogelijk wil geven (alst rendabel is)Kip zonder veren kan je niet plukken dushuh de het gewoon meer te besteden dan de ander
Waarschuw beheerder
ik ben absoluut niet verwend en daar ben ik hartstikke blij om.
ik ken genoeg mensen die strontverwend zijn en alles in hun schootje geworpen krijgen, die leiden een heel oppervlakkig leven en als ze op een gegeven moment iets niet zomaar krijgen dan hebben ze een probleem.
Waarschuw beheerder
Nee ik moet alles zelf betalen en overal zelf voor sparen. Een echt duur verjaardagscadeau is rond de 100 euro. Heb alleen t geluk gehad dat mn ma wel zo slim is geweest om vanaf mn geboorte al te sparen voor mij en zo heb ik op mn 18e €3000,- gehad en daar mn rijbewijs en een jaar studie van kunnen betalen.

Ik heb 2 paarden, betaal ik helemaal zelf, ik zou het echt niks vinden om alles maar te krijgen. Ik ben tenminste zelfstandig en weet hoe ik zuinig met mn geld om moet gaan. Ik krijg vanaf mn 12e ook kleedgeld (beginnende met 50 gulden in de maand) en daarvan moest ik ook al mijn kleren kopen! Alleen sokken ofzo wil mn ma nog wel eens halen. Ik betaal ook 120 euro kostgeld elke maand want ik woon immers op mn 20e nog bij mijn moeder in huis dus vind het niet meer dan normaal dat ik dan meebetaal aan de huur en voor mn eten betaal.

Waarschuw beheerder
das inderdaad verwent ja

Waarschuw beheerder
bes wel ja en nee ik ben nie verwend :(

mja sit er oowk nie egt op te w8ten
Waarschuw beheerder
Zeker weten. En niet in materialistisch opzicht ook in veel andere dingen. Als ik mn moeder (en vader) niet had.. wat zou er dan van mij terechtkomen :(.

Waarschuw beheerder
Zelf alles betalen!

Waarschuw beheerder
Ik ben te verwend, ik besefte dat om me 12de al en ben toen ook maar stiekem gaan werken.

Verwennerij is nog erger dan klappen krijgen.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook verwend door mijn oudertjes :lief:
Waarschuw beheerder
kword ook best wel verwend...ben de jongste thuis en het enigste meisje..
nu ga ik op mezelf wone en krijg van me ouders vloerbedekking..
rolgordijnen..nieuwe matras en koelkast
en dan te bedenken dat ik d8 alleen de matras te krijge!!
maar zoals me rijbewijs en auto het ik zelf betaald
vroeger ook dinge zoals barbie's enzo gekrege..terwijl me broers
samen moesten doen met hun lego:D

Artiest Killerbase
Waarschuw beheerder
Ik mag iedere dag wel 5 snoepje B)

:9
Waarschuw beheerder
ik ben best wel verwend jah :O
Waarschuw beheerder
Ik wel maar 5 paarden :|

Waarschuw beheerder
ik niet :no:

Waarschuw beheerder
Wil je snoepje van mij? Ik kan heel gul zijn O:)

Waarschuw beheerder
ik ben ook best verwend :$ maar ik kreeg ook echt niet alles! en nu ik fulltime werk wil ik ook nix meer hebben eigenlijk...
Waarschuw beheerder
ik ben enigst kind en dan heb je nog wel eens dat mensen meteen naar je kijken met een scheve blik, zo van jij bent toch maar verwend:S

bij mij dus niet. Oke zal nooit ergens verlegen om zitten, maar ik heb altijd dingen pas gekregen als ik liet zien dat ik er bereid was voor te werken. Daar ben ik trouwens erg blij om, heb besef van de waarde van geld en kan dr mee om gaan. Ken genoeg voorbeelden om me heen bij wie dat wel anders is.

Waarschuw beheerder
Een vriend van me die leeft op zakgeld, en die heeft een hele nieuwe computer, 2 gitaren enz. enz.
Waarschuw beheerder
ik ben ook redelijk verwend ... :bloos: en wilde tot voor kort nog altijd meer! ben blij dat ik nu inzie hoe verwend ik was.. !!

Waarschuw beheerder
:yes:(Y) Mooi ;)

Waarschuw beheerder
ben trots op je :9
Waarschuw beheerder
ik krijg nooit nix van me ouders :(
Waarschuw beheerder
thnx !! misschien wordt ik eindelijk volwassen :P;)
Waarschuw beheerder
donateur
Enigst kind. Dus ehh..JA ;)

Ben wel verwend maar niet verpest zoals ze dat noemen. Kreeg vrij veel omdat m'n ouders het konden betalen maar op m'n 15e werd me wel verteld een écht bijbaantje te gaan zoeken zodat ik het uitgaan zelf kon gaan betalen. Kleding kreeg ik toen nog wel deels, maar wilde ik per se merken dan moest ik bijbetalen..dat soort dingen. Maar veel vakanties, veel vrijheid, veel (dure) spullen etc..yup!! Word nog steeds onnoemelijk verwend alleen nu niet meer met materiele dingen, die betaal ik inmiddels zelf :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook wel verwend :jaja: maar goed ik geniet er nu nog maar van, want als je uit huis woont wordt alles anders!!
Waarschuw beheerder
daar ben ik indd ook bang voor ;)
Waarschuw beheerder
mag jij wassen en koken ;)
Waarschuw beheerder
pfff.... begin er maar niet over :S;):P
Waarschuw beheerder
zo voel ik me ook een beetje, als ik zie wat ik allemaal in het vooruitzicht heb :D :D
Waarschuw beheerder
ik wil er nog ff niet aan denken !! ik ga pas uit huis als ik een werkster kan betalen :P:P;)
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik ook wel verwend ben alhoewel ik het niet graag toe geef....heb zelfs een huis met alles erop en deraan gekregen van me pa....

Waarschuw beheerder
Ik ben ook een beetje verwend,maar ik waardeer alles wel O:)
Waarschuw beheerder
waarderen doe ik het zeker ook!!:yes:
miss vat me pa het alleen soms wat verkeerd op dat "warderen" het zal ook vast niet helpen dat ik nu al me 2e opleiding heb vergooid..:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat moet je met 6 paarden ?????

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben best wel verwend
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Best verwend, maar ik zie de waarde er wel van in en ik neem zelf initiatieven in plaats van alles af te wachten.

Waarschuw beheerder
ike verwend ja zeg dat wel bijtern mij broers en zussen ben ik de enege die verwend is en dat vonden ze helemaal niet leuk ik hoefde maar te vragen en ik had het zij mij moeden nee mij vader nee kreeg ik het wel van mij oma m,aar meestal zijden mij ouders geen nee die zijden hier ga maar halen houzo verwend hahaha ikkke een beetje te dus :-)

Waarschuw beheerder
Ik heb altijd alles zelf betaald, auto's, schoolboeken, uitgaan, enz. Heb dus ook nooit een brommer ofzo kunnen rijden terwijl zo wat al m'n maten er 1 hadden. Wel heb ik een keer de eerste paar autorijschool lessen gehad voor m'n verjaardag. Dus denk niet dat ik verwend ben in dat opzicht.

Waarschuw beheerder
donateur
mn ouders betalen alles, op voorwaarde dat ik wel een baantje heb :):D

ben opzich best verwend, kan krijgen wat ik wil.. maar ik waardeer alles wel en koop niet alles wat ik wil :D

Waarschuw beheerder
Ghehe en das bij mij juist precies anders om. Ik heb echt een koopziekte. 2 kasten vol kleren, denk iets van 800 cd's, 100 platen, dvd's, auto, uitgaan. Ik geef geld uit als een malloot. Heb hier cd's liggen ooit 3 jaar geleden gekocht en nog steeds niet geluisterd of nog erger dvd's heb er amper 5 gekeken van die ik heb. Zieke shit :yes:
Waarschuw beheerder
heb niks te klagen..

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben best verwend ja.. M'n ouders hebben me wel altijd geleerd om met geld om te gaan, maar als ze zien dat ik ergens veel moeite voor doe (bijvoorbeeld werken voor een auto) willen ze me ook wel eens helpen met wat extra bij te leggen bijvoorbeeld.

Ik ben nooit wat te kort gekomen thuis, ik heb het hier prima, heb alles wat mn hartje begeert en als dat t geval is dan ben je denk ik best wel verwend.. ik zou niet weten waar iemand mij nog blij mee zou kunnen maken (materieël gezien dan)
Waarschuw beheerder
Ben enigst kind dus ben lekker verwend :yes: en heb er ook geem problemen mee :no:

Waarschuw beheerder
ik ben ook heel erg verwend :yes:

en soms zelfs nog klagen he :bloos:

Waarschuw beheerder
Behoorlijk, maar niet extreem.
Ik had liever gehad dat m'n ouders wat meer tijd voor me hadden gehad. Emotionele rijkdom blijft voor altijd, maar met verwennerij is het afgelopen zodra je uit huis gaat. En dan komen de mensen die niet met geld om kunnen gaan zich nog enorm tegen ook.

Waarschuw beheerder
word verwend door me schatje :p hij is heel lief haha
maaruh f zonder gekkigheid, tja wat is verwend?
ik krijg me rijbewijs maar moet sinds dit jaar me eigen schoolopleiding betalen maarjah daarvoor krijg je weer genoeg studiefinanciering dusjah kom je ook van rond, werk zelf voor me eigen spulletjes maarjah das ook normaal.

Waarschuw beheerder
Ik had wel een hoop posts verwacht over het feit dat we hier in Nederland allemaal verwend zijn in verhouding tot sommige landen en bla bla bla, maar dat valt mee;)

Ik ben gelukkig totaal niet verwend, betaal alles zelf, heb voor alles wat ik heb moeten knokken ( bij wijze van spreken ). Soms is het wel vervelend als je om je heen ziet dat mensen hun collegegeld en boeken niet hoeven te betalen en al het geld over houden om te stappen e.d. Maar ja, je leert wel meer waarderen, tenminste dat houdt iedereen zichzelf voor om er niet wakker van te liggen;)
Nee hoor, ik zit er niet mee dat ik niet verwend ben, ik ben blij met wat ik heb en het interesseert me vrij weinig wat anderen wel allemaal niet hebben.
Waarschuw beheerder
niet verwend hoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet verwend :no:
heb altijd zelf alles bij elkaar gewerkt en alles zelf betaald, incl me opleiding..
en daar ben k eig best trots op :)
Waarschuw beheerder
indd Daar kan je heel trots op zijn !! :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben best verwend ja.. M'n ouders hebben me wel altijd geleerd om met geld om te gaan

Ja bij mij ook,ik ben een verwend nest,maar ze hebben me een hoop geleerd over met geld omgaan en sparen enzo en het heeft gewerkt ;)
Waarschuw beheerder
altijd verwend geweest, mede door 2 broers die ik heb.

Waarschuw beheerder
Ben niet echt verwend. Ik heb wel ongeveer alles wat mijn hartje begeerd maar heb voor het meeste toch echt zelf moeten werken.
Waarschuw beheerder
donateur
Nooit verwend genoeg ;)

Waarschuw beheerder
wij zijn met 5 kinderen thuis dus ik heb niet echt het idee dat ik verwend ben. krijg 20 euro zakgeld per maand en 50 euro kleedgeld, en dat is niet veel. ok als ik echt iets nodig heb en ik vraag het aan mijn vader krijg ik soms (een deel van) het geld wel.
maar mijn rijbewijs zal ik zelf moeten betalen over 2 jaar jammergenoeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben niet verwend :X.Toch o:)?

Waarschuw beheerder
volgens mij ben ik wel verwent ja 8) :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
volgens mij ben ik wel verwent ja

Wacht maar als je op jezelf woont ;) :9

Waarschuw beheerder
Whahaha :D

Ja dan zullen we wat meemaken 8)

Waarschuw beheerder
Dan zit je denk toch wel een beetje in de nesten :9
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben aardig verwend ja.
het is dan wel zo dat ik dingen nooit op een presenteerblaadje aangereikt kreeg, ik moest er wel voor werken of laten zien dat ik bereid was er iets voor te doen.

maar ik zal nooit ergens om verlegen zitten

Waarschuw beheerder
Dan ben je niet echt verwend

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook een beetje verwend, maar ik waardeer alles wel :jaja:

Waarschuw beheerder
Vind je het gek :P

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Ben een verwend kreng....:D

Waarschuw beheerder
Ben een verwend kreng....

Zoals ik al eerst zei. Wacht maar tot je op jezelf woont ;)

Waarschuw beheerder
Dan zit je denk toch wel een beetje in de nesten

Dat denk ik ook zeker wel ja :P
Gaat helemaal niet goed 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan ben je niet echt verwend

nope, in eerste instantie lijkt dat zeker niet zo.
maar als je even verder gaat kijken ben ik vrij verwend.

ik waardeer alles wel hor, en het is niet zo dat ik maar hoef te knippen met mn vingers en ik krijg het.

ach ja, als ik op mezelf woon, krijg ik het nog lastgi :D

Waarschuw beheerder
Misschien wel.. Maar je moet maar afwachten, iedereen krijgt wel problemen als je net opjezelf woont ;)

Waarschuw beheerder
Dat is ook weer zo ja :D

Een hele gerust stelling ;) Whahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Graag gedaan hoor :9

Waarschuw beheerder
donateur
vroeger werd ik best wel verwend door men moeder. kreeg veel geld om uit te gaan etc. sinds dat ik werk en toen ik nog studiefinanciering kreeg had ik zelf het geld en heb ik ook weinig meer gehad. rijbewijs ook zelf betaald.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben wel verwend... maar heb ook zeker wel de waarde van dingen en geld leren zien (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Zoals ik al eerst zei. Wacht maar tot je op jezelf woont

Mijn antwoord was ook niet serieus bedoeld....O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk toch niet dat ik verwend ben!! heb kwestie geld al mooie lessen gehad. heb veel en koop me veel te veel maar werk er dan ook zelf voor. dus doe ik er mee wat ik zelf wil.

Waarschuw beheerder
ik ben een verwent nest
welcom to the club.:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben niet verwend :no:.
Waarom zou je je trouwens schamen voor het feit dat je verwend bent :S?

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou je je trouwens schamen voor het feit dat je verwend bent

Het staat aan de ene kant een beetje opschepperig,maar aan de andere kant,het is gewoon het antwoord op de vraag en je kan er zelf ook niks aan doen..

Ik bedenk me net dat ze ook heel veel voor mij gespaard hebben,mijn oma en opa's deden ook mee op die rekening en het is voor mijn uitzet..ik ging laatst eens kijken wat er opstaat en het is gewoon al 20.000 ja dat is best verwend denk ik zo :bloos:

Hebben de andere verwende nesten hier ook van die ik-spaar-wel-voor-je-ouders ??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook verwend maar zodra je het maar beseft en je niet zo arrogant gedraagd, dan is toch alles goed? toch?

Ps: Ik heb laatst van mijn pappie een nieuwe bmw gekregen. Het was maar een 5 serie :S
Waarschuw beheerder
Vroeger kregen me zusje en ik alles wel van onze ouders, zo heb ik een scooter gehad, me opleidingen zijn betaald.
Mijn zusje is gehandicapt, dus de dingen zoals een scooter heeft zij niet kunnen krijgen. Zij kreeg daarvoor in de plaats andere dingen ;-)
Alleen sinds ik werk betaal ik het meeste zelf, me auto heb ik ook zelf betaald. Dat zijn toch dingen die ik niet van me ouders wil hebben. je werkt er zelf toch voor.... ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vroeger werd ik echt wel verwend, maar heb wel altijd geleerd om het te waarderen en heb altijd moeten sparen enzovoort. Sinds ik op mezelf woon is het minder geworden, maar ik word nog steeds wel een beetje verwend :)
Waarschuw beheerder
ik ben nooit verwend door me ouders.
wou ik iets hebben?
kon ik ervoor gaan werken!
ik heb egt n hekel aan mensen die alles krijgen zonder er ook maar iets voor te hoeven doen.
en zeker als ze er dan ook nog mee te koop lopen :[
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik vroeger behoorlijk werd verwend, krijg je als papa genoeg verdient:P...
laatste tijd is t wel heel stuk minder geworden, aangezien ik toch stukken meer verdien en dan zeggen me ouders ook wel betaal t maar lekker zelf....

maar heb dan niet zoals heel veel mensen wel hebben een spaarrekening waar ouders/grootouders elke maand geld op hebben gestort... moet strx nog voor alles zelf gaan sparen...

Waarschuw beheerder
ja best verwend.. maar niet meer sinds ik een baantje heb..

en vind het egt verdomd moeilijk om met geld om te gaan:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
alles verwend behalve een echte vent!

of

alles went behalve een verwende vent!

B)
Waarschuw beheerder
Ik krijg helemaal niks,,, alleen een zak met geld
Waarschuw beheerder
te :S

me paps betaald me scooter en alles wat erbij hoort...
en als ik binnenkort op mezelf ga betaald ie de huur :vaag:
voor de rest werk ik niet (meer)..dus al et geld komt van hem...
voor de rest heb ik alles wat ik me kan bedenken
enige reden waarom ik nooit cash geld heb is omdat ik et em niet meer durf te vragen...
beetje te verwend dus.....
maarja, kan er niet heeeeeeeel erg mee zitten ;)
gedraag me niet zo in ieder geval ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou jou ook wel willen verwennen :P
Waarschuw beheerder
donateur
NeQuiLa 18 februari 2005 08:21
indd Daar kan je heel trots op zijn !!

thnx meis!! :) (f)

Waarschuw beheerder
heb geen klagen
Waarschuw beheerder
donateur
"Wil je iets hebben, ga er maar voor werken..." da kregen wij altijd te horen...

Heb nog een oudere broer en die moest dat ook gewoon, dus ja...ik en mijn tweelingzus dus ook...
Dan zie je vaak om je heen...die kreeg gewoon een scooter of een auto of wat dan ook...:[
Ja wij moesten blij zijn als ze een keertje onze nikes wilde betalen...:/
Maar niet dat ze het niet konden missen, maar toch...
Dan leer je wel de waarde van geld kennen...

Mijn gedachtegang...."Heb ik het geld er voor over? zo, ja doen...zo nee, doorlopen dan!!"

En das met alles zo eigenlijk...op zich wel goed denk ik :p...dus verwend?? nee dat dus niet....

Waarschuw beheerder
Ik ben helemaal niet verwend, en daar ben ik blij om. Vanaf dat ik 12 jaar ben moet ik dingen die ik zelf wilde hebben zelf kopen..Sinds mijn 15e werk ik elke zaterdag en vrijdag, om dingen te kunnen betalen. Ik weet nu tenminste hoe ik met geld om moet gaan, en hoe duur het leven is. Mijn ouders moeten ook genoeg betalen, dus ik verwacht ook niet dat ze dingen voor mij gaan betalen..
Een rijbewijs en auto wil ik graag, maar heb t niet nodig omdat ik nog op school zit, en zorda ik er zelf geld voor heb zal ik t doen..Mijn ouders doen genoeg voor me wat niets met geld te maken heeft..
Waarschuw beheerder
donateur
Hebben de andere verwende nesten hier ook van die ik-spaar-wel-voor-je-ouders ??

present!

ja ik voel me ook wel verwend ja. maar ik vind niet dat ik me arrogant gedraag ofzo. volgens mij ben ik best een aardige gozer in omgang. ik kan ook helaas echt niet met geld omgaan. maar ik had een periode dat ik echt veel weg gaf aan vrienden enzo ( rondjes geven en dergelijke ) nu doe ik dat toch wel wat minder omdat ik meer zelf betaal....

Waarschuw beheerder
Ik ben best wel verwend, eerst wilde ik het niet weten maar nu ik er over na ben ga denken als ik iets wil hebben krijg ik het gewoon, eigenlijk niet goed.:$

Waarschuw beheerder
Ik ben niet verwend. De dingen die ik nu heb, daar heb ik zelf hard voor gewerkt.
Ik verwen mezelf wel. Ik zorg goed voor mezelf
Waarschuw beheerder
Best wel heel erg, maar niet alleen in materieel opzicht.
Heb ouders die zo'n beetje alles voor m'n doen, vader brengt me overal heen en werkt zich te pletter zodat ik m'n geld ken uitgeven aan totaal overbodige dingen.
Betalen zelfs nu nog de helft van m'n huur mee. :o :respect:
Maar zolang je ze daar ontzettend dankbaar voor bent en beseft wat ze allemaal voor je doen, hoef je je gelukkig er niet van als een verwend nest te gedragen.
Want daar wordt ik wel misselijk van, kinderen die alles krijgen en het niet eens doorhebben...

Waarschuw beheerder
donateur
Ben absoluut nie verwend! betaal in principe alles zelf! mn auto, huur, kleren, stappen enz. alleen studie wordt door mn ouders betaald. Ben hier wel blij mee, leer tenminste hoe ik met mn geld om moet gaan, en dat ik moet werken voor mn geld.. heb dan ook nie voor nix 3 bijbaantjes...

Waarschuw beheerder
Geeft ook gewoon een lekker gevoel om geld uit te geven wat je zelf verdient hebt
Waarschuw beheerder
-Sophia- 15 maart 2005 17:46
Ben absoluut nie verwend! betaal in principe alles zelf! mn auto, huur, kleren, stappen enz. alleen studie wordt door mn ouders betaald. Ben hier wel blij mee, leer tenminste hoe ik met mn geld om moet gaan, en dat ik moet werken voor mn geld.. heb dan ook nie voor nix 3 bijbaantjes...

Ach studie mee betalen is meer als bij mij de helft van m'n huur. Maar ligt er ook maar net aan hoeveel ze voor zichzelf overhouden en verwennen hoeft niet alleen met geld te zijn natuurlijk.
Weet ook echt wel hoe ik de rest van m'n uitgaven zelf bij elkaar moet krijgen.

Waarschuw beheerder
zo erg dat ik iemand anders al mn berichten laat typen.....

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ouders die zo'n beetje alles voor m'n doen, vader brengt me overal heen

In dat opzicht ben ik ook verwend ja.
Ik probeer er zo min mogelijk gebruik van te maken,maar als ik hem midden in de nacht zou bellen dat ik bij een feest ben geweest en zo lang op de trein moet wachten,komt hij meteen zijn bed uit.

Ben hier wel blij mee, leer tenminste hoe ik met mn geld om moet gaan

Jullie doen allemaal net alsof verwende nesten niet met geld om kunnen gaan :[ :P :[ :P

Ik kan veel dingen niet,maar als ik 1 ding juist wel goed kan ,is dat met geld omgaan.. :)

Waarschuw beheerder
tjah ben niet echt verwend denk ik, moet mijn eigen geld verdienen en moet maar kijken hoe ik iets voor elkaar krijg.

maar ach, word je hard van

Waarschuw beheerder
donateur
Jullie doen allemaal net alsof verwende nesten niet met geld om kunnen gaan

naja, als je verwend bent, in de zin van dat je alles krijgt zodra je er maar om vraagt, en dit dus ook met geld zo is, lijkt het mij, dat je nie weet hoe het is om met een klein bedrag rond te kunnen komen, omdat je dan wel weer wat geld vraagt..
of niet??????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een beetje

Waarschuw beheerder
donateur
naja, als je verwend bent, in de zin van dat je alles krijgt zodra je er maar om vraagt, en dit dus ook met geld zo is, lijkt het mij, dat je nie weet hoe het is om met een klein bedrag rond te kunnen komen, omdat je dan wel weer wat geld vraagt..
of niet??????

Ja dat zou goed kunnen,maar bij mij (en waarschijnlijk vele andere) is dat niet zo :)

Maar ik heb ook vriendinnen die thuis dus helemaal niks kregen,de ouders hadden soms zelf ook niet al te veel en juist die zijn het ergste met hun shopgedrag,juist omdat ze nu eigen geld hebben en wel kunnen kopen wat ze willen,slaan ze een beetje door...dat zijn juist degene die niet kunnen sparen omdat ze koopziek zijn bijvoorbeeld ;P

Waarschuw beheerder
donateur
tja, dat kan natuurlijk ook nog.. maar dat is bij mij nie t geval

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is mooi (Y)

Waarschuw beheerder
verwende mensen zijn dikwijks niet de meest aangename figuren, helaas, buiten hun schuld om...

Waarschuw beheerder
donateur
wel verwend, maar niet te.. moet toch veel zelf doen en regelen en betalen.. maar zo heb ik het ook liever :)

Waarschuw beheerder
Een beetje maar

Waarschuw beheerder
Ik ben wel een beetje verwend..:$:P

Waarschuw beheerder
ik vind mezelf niet eg verwend.. zeg nie dak ut slecht heb hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
Ja opzich wel hoor, maar heb ook een hele hoop zelf moeten doen/betalen! Gelukkig wel :yes: