Partyflock
 
Forumonderwerp · 749301
 
wie is er nog meer verwend na zoveel jaar besef ik het eindelijk. ik krijg alles heb zelfs 6 paarden helemaal voor mij alleen en dan nog de rest niet te vergeten

toch schaam ik me ervoor
Ik niet iig :D
 
Ik niet :nee:

heb nog niet eens 1 paard! Alleen een knuffelpaard en af en toe een hengst!
Heb overal zelf voor geknokt en gewerkt...
:O:O:O

6 paarden helemaal voor jou alleen is ehhh best veel jah :O

vind mezelf niet zo verwend hoor ..
moet alles delen met 2 broers en 2 zusjes..
dus er valt hier weinig te verwenne :P
maar toch krijg ik wel veel voor elkaar B)
maar kost 6 paarden niet een beetje veel :vaag: ??
Ik ben ook heeeel erg verwend :$ krijg eigenlijk altijd alles wat ik wil en ook eigenlijk altijd me zin!

maar schaam me er niet voor ofzo :)
 
Ik ben heel erg verwend ja.Ik zag het toen ook niet in maar nu wel.
Ik ben sowieso tot mijn 19e door ze onderhouden :bloos: ,dus ook feesten,kleding enz
Paarden heb ik niet gehad,wel een nieuwe auto
laatste aanpassing
 
ik ben een verwend nest :jaja: maar wil niet zeggen dat ik daar mee zit ofzo.. word ook minder nu :)
Ik ben ook super verwend hoor! Echt veel gekregen door de jaren heen!
- ponykampen
- pony
- scooter
- vakantie Mallorca
- eigen auto
:D
niet verwend wil dat ook niet :no:
liever alles zelf betalen :yes:
 
gelukkig ben ik niet de enigste
eigelijk hoef ik me niet te schamen maar juist blij zijn
ik ben ook verwend! heb een scooter, alle vakanties en kleding enz allemaal gekregen..
 
ben ook best wel verwend 8)
 
ben/was ook wel een beetje verwend jah:bloos:

ga niet zeggen wat allemaal is teveel om op te noemen:s
Ik moest en moet nog steeds overal voor werken.
 
Gisteren nog 1200 euro gehad om bij een opleiding te leggen die ik wil gaan volgen en dat terwijl ik zelf fulltime werk.
Maar mijn ouders hebben zelf niet echt dure hobby's en geven voor zichzelf nauwelijks iets uit.
Ik ben helemaal niet verwend. Kreeg tot mijn 18e 35 euro zakgeld in de maand..
Maar heb liefde en wijsheid zat gekregen..!! En dat vind ik t belangrijkste...
Ik neem nu genoegen met weinig en heb dingen op waarde leren schatten... Denk dat dat ook erg belangrijk is
me zus en ik worden best verwend ja..
 
Ik ben wel verwend ja.. Mijn moeder heeft mijn auto betaald en die ben ik nu wel in termijnen aan het terugbetalen, maar als zij mn auto niet had gekocht, dan had ik m nu dus niet.
Mijn ouders hebben mijn rijbewijs betaald, op voorwaarde dat ik in 1 keer zou slagen.

Zakgeld kreeg ik tot mijn 18e, daarna kreeg ik studiefinanciering. Mijn studie wordt betaald door mijn ouders.

Kleding, vakanties, benzine, wegenbelasting, sigaretten enzo moet ik allemaal zelf betalen en dat vind ik ook niet meer dan logisch..
hahahahhaha ik verwen liever zelf
 
humz kweet niet beter dan dat nu is he :D :P

maare neej gekkigheid: denk dat iedere ouder zijn kind mits het mogelijk is zoveel mogelijk wil geven (alst rendabel is)Kip zonder veren kan je niet plukken dushuh de het gewoon meer te besteden dan de ander
ik ben absoluut niet verwend en daar ben ik hartstikke blij om.
ik ken genoeg mensen die strontverwend zijn en alles in hun schootje geworpen krijgen, die leiden een heel oppervlakkig leven en als ze op een gegeven moment iets niet zomaar krijgen dan hebben ze een probleem.
Nee ik moet alles zelf betalen en overal zelf voor sparen. Een echt duur verjaardagscadeau is rond de 100 euro. Heb alleen t geluk gehad dat mn ma wel zo slim is geweest om vanaf mn geboorte al te sparen voor mij en zo heb ik op mn 18e €3000,- gehad en daar mn rijbewijs en een jaar studie van kunnen betalen.

Ik heb 2 paarden, betaal ik helemaal zelf, ik zou het echt niks vinden om alles maar te krijgen. Ik ben tenminste zelfstandig en weet hoe ik zuinig met mn geld om moet gaan. Ik krijg vanaf mn 12e ook kleedgeld (beginnende met 50 gulden in de maand) en daarvan moest ik ook al mijn kleren kopen! Alleen sokken ofzo wil mn ma nog wel eens halen. Ik betaal ook 120 euro kostgeld elke maand want ik woon immers op mn 20e nog bij mijn moeder in huis dus vind het niet meer dan normaal dat ik dan meebetaal aan de huur en voor mn eten betaal.
 
das inderdaad verwent ja
 
bes wel ja en nee ik ben nie verwend :(


mja sit er oowk nie egt op te w8ten
Zeker weten. En niet in materialistisch opzicht ook in veel andere dingen. Als ik mn moeder (en vader) niet had.. wat zou er dan van mij terechtkomen :(.
 
Zelf alles betalen!
 
Ik ben te verwend, ik besefte dat om me 12de al en ben toen ook maar stiekem gaan werken.

Verwennerij is nog erger dan klappen krijgen.
 
ik ben ook verwend door mijn oudertjes :lief:
kword ook best wel verwend...ben de jongste thuis en het enigste meisje..
nu ga ik op mezelf wone en krijg van me ouders vloerbedekking..
rolgordijnen..nieuwe matras en koelkast
en dan te bedenken dat ik d8 alleen de matras te krijge!!
maar zoals me rijbewijs en auto het ik zelf betaald
vroeger ook dinge zoals barbie's enzo gekrege..terwijl me broers
samen moesten doen met hun lego:D
 
Artiest Killerbase
Ik mag iedere dag wel 5 snoepje B)

:9
ik ben best wel verwend jah :O
Ik wel maar 5 paarden :|
 
ik niet :no:
 
Wil je snoepje van mij? Ik kan heel gul zijn O:)
 
ik ben ook best verwend :$ maar ik kreeg ook echt niet alles! en nu ik fulltime werk wil ik ook nix meer hebben eigenlijk...
ik ben enigst kind en dan heb je nog wel eens dat mensen meteen naar je kijken met een scheve blik, zo van jij bent toch maar verwend:S

bij mij dus niet. Oke zal nooit ergens verlegen om zitten, maar ik heb altijd dingen pas gekregen als ik liet zien dat ik er bereid was voor te werken. Daar ben ik trouwens erg blij om, heb besef van de waarde van geld en kan dr mee om gaan. Ken genoeg voorbeelden om me heen bij wie dat wel anders is.
 
Een vriend van me die leeft op zakgeld, en die heeft een hele nieuwe computer, 2 gitaren enz. enz.
ik ben ook redelijk verwend ... :bloos: en wilde tot voor kort nog altijd meer! ben blij dat ik nu inzie hoe verwend ik was.. !!
 
:yes:(Y) Mooi ;)
 
ben trots op je :9
ik krijg nooit nix van me ouders :(
thnx !! misschien wordt ik eindelijk volwassen :P;)
Enigst kind. Dus ehh..JA ;)

Ben wel verwend maar niet verpest zoals ze dat noemen. Kreeg vrij veel omdat m'n ouders het konden betalen maar op m'n 15e werd me wel verteld een écht bijbaantje te gaan zoeken zodat ik het uitgaan zelf kon gaan betalen. Kleding kreeg ik toen nog wel deels, maar wilde ik per se merken dan moest ik bijbetalen..dat soort dingen. Maar veel vakanties, veel vrijheid, veel (dure) spullen etc..yup!! Word nog steeds onnoemelijk verwend alleen nu niet meer met materiele dingen, die betaal ik inmiddels zelf :)
 
ik ben ook wel verwend :jaja: maar goed ik geniet er nu nog maar van, want als je uit huis woont wordt alles anders!!
daar ben ik indd ook bang voor ;)
mag jij wassen en koken ;)
pfff.... begin er maar niet over :S;):P
zo voel ik me ook een beetje, als ik zie wat ik allemaal in het vooruitzicht heb :D :D