Partyflock

Forumonderwerp · 748113
1 volger · 6030x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie is hier zowel tegen softdrugs als tegen harddrugs?

Waarschuw beheerder
donateur
moeten mensen zelf weten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zwaar gelovige mensen en jij?
Waarschuw beheerder
Ik......(nie gelovig)

Waarschuw beheerder
ik O:)

niet :[

Waarschuw beheerder
donateur
Alles moet gelegaliseerd worden wat er verboden is.
Mensen moeten zichzelf maar in de hand houden, easy....
Waarschuw beheerder
Ik gebruik het zelf niet, maar wat een ander doet moet ie zelf weten.

Waarschuw beheerder
Wie is er hier anti-zuurstof????

dat vraag je toch ook niet......:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vin ook dat een ander het zelf moet weten hoor... zijn/haar feesje toch verder(Y) Zelf gebruik ik ook niks!:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
mensen die van zichzelf weten dat ze zo zwak zijn dat ze er niet tegen kunnen of er aan verslaafd raken.

en mensen die zo simpel zijn dat ze niets nieuws uit willen proberen.

en mense gaan natuurlijk zegge dat je het zonder ook naar je zin kan hebbe >> zonder auto kom je ook veiliger op je bestemming, maar ga jij altijd lopen>?

(6)

Waarschuw beheerder
ikke!! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Misschien leuk om je eigen mening te geven...
Dat start de discussie misschien een beetje!

Ik ben absoluut niet tegen drugs gebruikt mits je het met verstand gebruikt! Heb zelf genoeg gebruikt en hierdoor veel gekke, mooie, rare en lache momenten meegemaakt.
Ondertussen alweer meer dan een jaar geen harddrugs gebruikt, blow namelijk nog wel...
Waarschuw beheerder
ben niet hartstikke anti-drugs, maar houdt er niet van neeh :nee:
als je jezelf naar de klote wil helpen, ga je gang ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben absoluut niet tegen drugs gebruikt mits je het met verstand gebruikt! Heb zelf genoeg gebruikt en hierdoor veel gekke, mooie, rare en lache momenten meegemaakt.

:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben niet hartstikke anti-drugs, maar houdt er niet van neeh
als je jezelf naar de klote wil helpen, ga je gang

Drugs gebruikt wilt heus niet direct zeggen jezelf naar de klote helpen!!!

Denk eens aan de doldwaze momenten die je hebt met vrienden en zelfs met onbekenden die je zonder drugs echt niet gehad zou hebben...
Doordat ik drugs gebruikt heb ook op een heel andere manier tegen bepaalde dingen gaan kijken maar zoals ik al eerder zei, mits je het met VERSTAND gebruikt!

Waarschuw beheerder
Om nou meteen "anti" te zijn gaat me wat te ver, ik heb er tot nu toe niks mee gedaan en hoop dat nog lang vol te houden.
Als je anti-drugs bent laat je anderen gewoon lekker hun gang gaan en blijf je er zelf toch vanaf? Makkelijk zat (y)
Waarschuw beheerder
Ik niet, ik ben VOOR!! Jezelf helemaal aflaaien met die verdovende synthetische sjjjit, heeeerlijk, elk weekend weer, tot ik me zondag heeeelemaal vertieft voel:P
Waarschuw beheerder
Drugs gebruikt wilt heus niet direct zeggen jezelf naar de klote helpen!!!

Denk eens aan de doldwaze momenten die je hebt met vrienden en zelfs met onbekenden die je zonder drugs echt niet gehad zou hebben...
Doordat ik drugs gebruikt heb ook op een heel andere manier tegen bepaalde dingen gaan kijken maar zoals ik al eerder zei, mits je het met VERSTAND gebruikt!

het was sarcastisch bedoeld :)
weet ook wel dat er genoeg mensen zijn die zichzelf in de hand kunnen houden, maar er zijn er óók genoeg die dat helaas niet kunnen..(N)
enne ik ben zo'n persoon die zich goed kan vermaken zonder drugs en genoeg doldwaze momenten meemaakt, dus ik mis niets..
ik weet niet wat het is, dus begin ik er ook niet aan (Y)

voor de rest..have fun ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het was sarcastisch bedoeld

enne ik ben zo'n persoon die zich goed kan vermaken zonder drugs en genoeg doldwaze momenten meemaakt, dus ik mis niets..
ik weet niet wat het is, dus begin ik er ook niet aan

Dan heb ik het niet helemaal goed begrepen :D

Ik vermaak me nu ook reuze en sta om 6 uur nog te hakken en zeg ook niet dat het minder leuk is maar duidelijk wel anders!!!
Iedereen die wel eens gebruikt heeft zal dit zeker beamen...

Maar vooral ook nooit ies gaan gebruiken dan, weet je tenminste ook niet wat je mist :yes:
Iedereen kan ouwehoeren wat hij wilt maar het is nooit zo simpel om te stoppen
Waarschuw beheerder
donateur
ik Tzop
Waarschuw beheerder
ik niet, maar dat moet iedereen voor zichzelf beslissen!!!!!, en niet een ander :respect:
Waarschuw beheerder
Haha is al goed :)

ja ik laat iedereen verder in zijn/haar waarde en iedereen moet lekker zelf kiezen ofie wel of niet gebruikt..
maar ik vind het wel jammer dat sommige mensen echt heel veel gebruiken en eraan onderdoor gaan (N)

ja juist ik blijf er lekker vanaf :)
en ik geloof goed dat het niet gemakkelijk is om te stoppen, en degene die het wil lukt, applaus! :respect:
Waarschuw beheerder
zoals jullie waarschijnlijk al van mij verwachten ben ik inderdaad anti drugs

Waarschuw beheerder
en ook anti white???????
Waarschuw beheerder
ze is verbannen..:P
Waarschuw beheerder
Neen, ik ben niet anti-white, ik ben zelf white, en het lijkt me niet dat ik tegen mijzelf ben concept.
Waarschuw beheerder
ckers niet anti drugs het heeft ook zn positieve kanten! Bytheway, aint no party like an alcoholic party!!

Waarschuw beheerder
Neen, ik ben niet anti-white, ik ben zelf white, en het lijkt me niet dat ik tegen mijzelf ben concept.

khad het tegen White Killer.....:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke!
Waarschuw beheerder
moet iedereen zelf weten.. zolang ze maar niet lastig worden

sfeer wordt wel beter dan
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke!

Niet liegen

Ikke niet

Waarschuw beheerder
Ik ben tegen de mensen die zo sip en kortzichtig zijn om tegen drugs te zijn.
Waarschuw beheerder
en mense gaan natuurlijk zegge dat je het zonder ook naar je zin kan hebbe >> zonder auto kom je ook veiliger op je bestemming, maar ga jij altijd lopen>?

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Niet liegen

Doe ik niej, vraag dan aan Ronald :x

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben absoluut tegen drugs.. maar mensen moeten zelf weten als ze het gebruiken ..

Waarschuw beheerder
Mensen, word lid van het Pep Promotie Team! :yes:

Waarschuw beheerder
Moet iedereen lekker voor zich zelf weten wat ze doen, maakt mij nu echt geen ene flikker uit :D

Waarschuw beheerder
Ik ben absoluut niet tegen drugs gebruikt mits je het met verstand gebruikt!

Mee eens! (f)

Waarschuw beheerder
Hmzz nouja "tegen" is ook weer een groot woord !!
heb t zelf ook welleens gedaan maar doe t nu niet meer en wat de andere mensen doen moeten ze lekker zelf weten toch ;p
Waarschuw beheerder
khad het tegen White Killer.....

Ieder mens doet weleens een verkeerde uitspraak, zo niet, dan ben je geen mens.

Waarschuw beheerder
Ik ben ook VOOR!!! Je leeft maar 1 keer en elke minuut kan je laatste zijn dus GENIET ERVAN haha:Bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen aan de drugs :yes:
1 grote familie :D

Waarschuw beheerder
ik niet hoor een dag zonder drugs is een dag niet geleeft

Waarschuw beheerder
Ik ben Anti - anti drugs o:)
Waarschuw beheerder
Heb niks tegen drugs, maar ik gebruik het zelf niet. Heb er eigenlijk soms wel moeite mee als vrienden van me helemaal uit hun dak zijn.. kan ik niet zo goed tegen, maarja opzich heb ik er niks tegen in te brengen.

Waarschuw beheerder
ben er niet vies van
(6)
Waarschuw beheerder
donateur
Doe ik niej, vraag dan aan Ronald

Nee das een lekker betrouwbare bron....

Waarschuw beheerder
donateur
mag ik vragen wat al die 'anti drugs mensen' op het drugs forum doen?

en waarom jullie bij elk topic moeten zeggen dat drugs slecht zijn?

Waarschuw beheerder
ja snap ik ook niet. Je elk weekend helemaal lam zuipen is ook niet goed voor je. Maar daar hoor je bijna nooit wat over.

Laat iedereen lekker zelf weten of ze drugs willen gebruiken. Wat boeit t nou of iemand voor of tegen drugs is. Lekker belangrijk zeg.

Waarschuw beheerder
ik vind het heerlijk om te genieten van de mensen die er helemaal aan zijn dat is toch het mooiste wat er is
zelf heb ik ook wel eens gebruikt maar ben er achter gekomen dat het zonder voor mij ook gezellig is en dat heeft als voordeel dat ik nu gewoon kan lopen op zondag want anders kon ik dat niet om dat ik heel de avond stond te springen op een niet helemaal normale manier en nu doe ik dat (ook de hele avond)normaal

maar ik vind dat iedereen dit voor zich zelf moet weten
ik denk wel dat als er niet gebruikt word op feesten dat het lang niet zo leuk is

en ik vind ook dat als je tegen druds bent dat je dan niks op pf te zoeken heb want 9 van de 10 mensen die op pf zitten gebruiken

groetjes

Waarschuw beheerder
en dan heb je zeker niks bij het drugsforum van pf te zoeken
Waarschuw beheerder
donateur
Nee das een lekker betrouwbare bron....

Maakt niej uit, in dit soort kwesties wel :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Maakt niej uit, in dit soort kwesties wel

Ben ik niet helemaal met je eens, dit omdat hij dat tegen je zei onder invloed van geestverruimende middelen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik niet helemaal met je eens, dit omdat hij dat tegen je zei onder invloed van geestverruimende middelen

Boeiend, ik ben gewoon anti drugs... :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
ik is anti drugs al zie ik joints door de vingers
Waarschuw beheerder
ik is anti drugs al zie ik joints door de vingers

zo ken ik er ook wel een paar :vaag:

ik ben anti drugs al zie ik speed, MDMA en alcohol door de vingers :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben eg mega anti tegen alle soorten en maten drugs :D:D:D
Waarschuw beheerder
Mijn geest is ANTI drugs, maar geef me over aan mijn lichaamsgevoel.

Hoppa weer een :xtc: mijn geest heeft zich nu vereenzelvigd met mijn lichaam. Blij dat alles weer op een lijn (_____//) zit, mijn spiegeltje is weer leeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zo ken ik er ook wel een paar

ik ben anti drugs al zie ik speed, MDMA en alcohol door de vingers

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er niet geheel tegen, maar gebruik zelf niet meer :P
Waarschuw beheerder
donateur
zonder drugs zou de economie in elkander storten

Waarschuw beheerder
donateur
sigaretten is ook drugs
cola is ook drugs
koffie is ook drugs
alcohol is ook drugs
redbull is ook drugs
pijnstillers zijn ook drugs

maar ja, "anti-drugs" betekent in de praktijk meestal "anti-drugs-die-ik-zelf-drugs-vind" :P

Waarschuw beheerder
oprotte met die stink drugs!!!!!!!

Waarschuw beheerder
jij moet oprotten van het drugs forum begrepen

Waarschuw beheerder
jaaaa precies gaaa lekker een breezer drinken ofzo

Waarschuw beheerder
me zus :yes:

Waarschuw beheerder
PRO drugs!!!!! Drugs verruimen je wereld en je kijk erop! Je kunt er veel van leren maar ieder zijn eigen keus natuurlijk...!
Waarschuw beheerder
donateur
drugs??

Waarschuw beheerder
donateur
gaaa lekker een breezer drinken ofzo

alcohol is ook drugs :P

Waarschuw beheerder
donateur
oprotte met die stink drugs!!!!!!!

dus jij gebruikt geen bier, sigaretten, koffie, cola, redbull en pijnstillers?

lijkt me een vrij saai leven eigenlijk :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was vroeger anti, maar nu doe ik weleens wat en dat bevalt prrrrrrima
Waarschuw beheerder
m'n moeder...

Waarschuw beheerder
Hehehheh

Waarschuw beheerder
Anti Alcohol!!! :P

Waarschuw beheerder
softdrugs niet echt, harddrugs wel heel echt. Heb het ook een keer geprobeerd omdat ik heel moe was, een halve, maar had er meteen spijt van, ik hou het beter uit zonder en voel me veel fijner, dus ik persoonlijk vind 't best wel sneu..:yes: maar ja, ieder z'n eigen keuzes he..;)

Waarschuw beheerder
:bier:.:lief:

een :xtc: op zn tijd om de benen een uur of 10 door te laten gaan.......ook zeer :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
softdrugs niet echt, harddrugs wel heel echt.

ik kan t natuurlijk weer ff niet laten, maar in medisch opzicht is alcohol een harddrug en MDMA is dat niet :P

MDMA is een typisch voorbeeld van een juridische harddrug, dwz. "ongewenst door de wetgever", hoewel het niet aan de medische (= objectieve) definitie van een harddrug voldoet

alcohol is in medisch opzicht volledig een harddrug, maar staat niet op de drugslijst omdat het "maatschappelijk geaccepteerd" is

aangezien de dames en heren van onze regering zelf ook nog wel eens graag een wijntje of biertje lusten, heb je dus eigenlijk de ietwat idiote situatie dat een groepje mensen die aan de HARDDRUGS is een ander groepje verbiedt om SOFTDRUGS te gebruiken :P
Waarschuw beheerder
DSW snapt em (y) zwaar hypocriet eigelijk majah zo is het nu eenmaal :/

Heb het ook een keer geprobeerd omdat ik heel moe was, een halve, maar had er meteen spijt van, ik hou het beter uit zonder en voel me veel fijner, dus ik persoonlijk vind 't best wel sneu..

hier nog zo'n voorbeeld van hypocriet..
wat vind je nou eigelijk sneu??? dat je het ZELF gedaan hebt ofzo?! :S
Waarschuw beheerder
Ben zwaar anti! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Als je niets gebruikt ben je dan anti? zo ja.. ben ik anti.. pfff al die moeilijke uitspraken.. en het is al zo laat :P
Waarschuw beheerder
ik gebruik geen koffie, dat lust ik gewoon niet maar daarom ben ik nog geen anti-koffie :D
als andere dat willen gebruiken, mijn zege heb je haha ieder voor zich tog?! :)

majah dan heb je ook weer mense die t een ander niet gunne.. daar kan ik wel zo pist op worre :[

Waarschuw beheerder
donateur
ik gebruik geen koffie, dat lust ik gewoon niet maar daarom ben ik nog geen anti-koffie :D

whehehe... mooi gezegd! :D

waarschijnlijk is t stoer om te zeggen dat iemand "anti-drugs" is terwijl de mensen die dat zeggen vaak niet eens precies weten wat t inhoudt... ik heb ze wel eens op feestjes gezien met een sigaretje in de ene had en een biertje in de andere hand EN maar roepen dat ze nooooooooooit drugs gebruiken :[

ze bedoelen eigenlijk: "ik gebruik alleen sommige LEGALE soft- en harddrugs"

Alcohol is een HARDDRUG. Een legále harddrug, maar evenzo een harddrug. Wen er maar aan, dames en heren Anti's.

iemand nog een ibuprofennetje? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mjah als je niet verder kijkt dan je neus lang is dan geloof je nou eenmaal eerder de verhaaltjes van de overheid, terwijl de zaken tog heel anders kenne liggen.. think about it ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben pro drugs -maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar-

Know your limit.......

Waarschuw beheerder
donateur
de hele ellende rond MDMA begon toen de Amerikaanse overheid in t midden van de jaren 80 iets wilde doen aan het XTC-gebruik op Amerikaanse universiteiten

eigenlijk konden ze geen kant uit, want er was door de rechter al bepaald dat het géén harddrug was... toen hebben ze dus maar aan de hand van een tweetal (onjuiste) rapporten besloten om XTC middels een regeringsbeslissing tot een harddrug te maken en hebben vervolgens de rest van de wereld gedwongen om XTC op de harddrugslijst te zetten

vandaar ook dat een jaartje geleden een aantal NL rechters wilden dat XTC "gedecriminaliseerd" zou worden omdat ze er een btje klaar mee waren om mensen te moeten veroordelen wegens dingen die in feite alleen een misdrijf zijn omdat de Amerikaanse overheid zégt dat ze een misdrijf zijn :S

wetenschappelijk is er namelijk geen enkele grond voor (dit i.t.t. alcohol)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de paashaas

Waarschuw beheerder
donateur
ow, dus jij vindt t normaal dat iemand in de nacht overal chocolade eieren gaat lopen verstoppen?

daar moet je volgens mij toch behoorlijk voor in de war zijn :[
Waarschuw beheerder
de Amerikaanse overheid

hou op, hou op, ik begin onderhand te kotsen... :X

Waarschuw beheerder
donateur
teiltje?

\ /

\ /

\ /

\_______________/

Waarschuw beheerder
Ik gebruik hetzelf niet. Wat andere doen moeten ze helemaal zelf weten, maar val mij er niet mee lastig!
Waarschuw beheerder
drugs heb je gewoon nodig anders leef je niet echt optimaal

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens Neo!!!

Waarschuw beheerder
IK doe het niet graag maar ik moet graaf gelijk geven.

Waarschuw beheerder
Idd je leeft maar een keer en dood ga je toch, dan kun je toch beter wat minder slapen en je wat meer vermaken in de tijd die je nog rest...?

Waarschuw beheerder
Met name aan de antidrugslui:

Als je wilt voelen dat je leeft
Als je je hogere ik op een makkelijke manier berijken wilt
Als je wilt weten wat n feest eigenlijk is
Als je een bredere en betere kijk op de wereld wilt krijgen
Als je jezelf in hogere, euforische sferen wilt begeven
Als je door 'nep' dingen en mensen wilt kunnen prikken
Als je je geest wilt leren begrijpen en gebruiken
Als je wilt weten dat er méér is dan deze maatschappij
Als je echt wilt weten waar het leven echt over gaat
Als je echte intense liefde wilt voelen van en voor alles
(en zo kan ik nog ff doorgaan)
dan kun je voor de geestverruimende/psychodelische drugs kiezen. Heb het voornamelijk hier over xtc/mdma. Maybe is het al duidelijk, ik kies hiervoor. En dit moet je bewust doen, en met je verstand, en met mate, dan blijft t top en niet duur. T heeft mijn leven positief veranderd, ik heb hierdoor oa veel meer levenslust gekregen. Btw ik rook niet, drink niet, snuif en spuit niet.
Degenen die roepen dat ze super anti drugs zijn, hebben zelf nooit drugs gebruikt of alleen maar slechte ervaringen gehad. De mensen die nooit gebruikt hebben, hebben naar mijn mening ook nix te oordelen over drugs.
Voor de duidelijkheid, ik kijk niet neer op mensen die niet gebruiken, wel op de mensen die er een vooroordeel over hebben. Iedereen z'n eigen beslissing, maar laat mij maar lekker spacen O:)

(onder drugs versta ik wat doorgaans met drugs bedoeld wordt)

Lang leve ons leven!

Waarschuw beheerder
bleh anti's kots

Waarschuw beheerder
uhm... ben eigenlijks wel een beetje anti drugs ja... ik kom der niet aan die troep.... en ik wil ff zegge dat ik
drgus gebruiken om energie te krijgen de domste smoes vind die ik ooit gehoord heb........ tssssss je verneukt je zelf er alleen maar mee...... maar ja dat si neit mijn probleem... dat is mijn mening......!!!

Waarschuw beheerder
ach, dr blijven altijd mensen die niet goed een verhaal kunnen lezen, en niet echt dingen kunnen (?willen?) begrijpen.
Maar die mensen moeten er ook zijn! Ga zo door!

Waarschuw beheerder
Ik maak hard gebruik van softdrugs
En soft gebruik van harddrugs

tis die afwisseling....
das goed voor je.....:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Neo snapt het(Y)
Waarschuw beheerder
Heb het voornamelijk hier over xtc/mdma. Maybe is het al duidelijk, ik kies hiervoor. En dit moet je bewust doen, en met je verstand, en met mate, dan blijft t top en niet duur. T heeft mijn leven positief veranderd, ik heb hierdoor oa veel meer levenslust gekregen.

idd.. voor een optimaal gevoel, douw je n pil in je smoel! :D

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Ik ben alleen heeeeel soms op zondag anti-drugs

Waarschuw beheerder
als me drugs op is ben ik anti, en ik ben altijd anti softdrugs
Waarschuw beheerder
ik ben er niet op tegen waarom moet je er op tegen ziojn we verneuken zelf ons lichaam dus weet het probleem zo net zo juist niet

Waarschuw beheerder
zeg dat nou niet dat werkt demotiverend

Waarschuw beheerder
oja mijn moeder is anti
Waarschuw beheerder
pfff stelletje drugsgebruikers hier:[
200% anti!!!!
Waarschuw beheerder
wat ben jij eigenlijk voor een zwakbegaaft persoon
Waarschuw beheerder
kijk naar jezelf, simpele
Waarschuw beheerder
nee jij bent simpel met coke is anders dan sos
Waarschuw beheerder
waahahahaha
Waarschuw beheerder
heb ik getypt dat sos anders is dan coke?
nee.

Waarschuw beheerder
anti-anti-drugs :9
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
ik ben nu wel wat meer anti drugs als eerst zeg maar....maar wiet/hashj is helemaal niks mis mee :smoke:

Waarschuw beheerder
ben er niet op tegen maar wel hoe sommige mensen erop reageren...zoals vechten op feesten en noem maar op
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
een portier van een grote disco hier in de buurt zei ooit tegen me "als het aan mij lag, gaf ik ze bij de ingang allemaal een joint en een pil, dan heb IK tenminste een rustige avond" :P

als er daar werd geknokt, kwam het ALTIJD door drank of coke :S

Waarschuw beheerder
ja vaak idd ook drank maar als ik regelmatig die gaste zo stoer en agressief zie rondlope met malende kaken dan heb ik toch al gauw mn bedenkingen of het alleen door de drank komt.
En idd waarschijnlijk door coke, speed en dat soort shit...
Maakt het er allemaal niet gezelliger op :S

Waarschuw beheerder
Moet je toch allemaal lekker zelf weten. Wat maakt het uit op een vette party. Jah als je thuis elke dag aan de sos en de pillen zit zou ik je wel een junkie noemen idd

Waarschuw beheerder
als we echt zo allemaal anti zijn zoals ze beweren te zijn dan moeten ze ook met de poten van het alcoholische dranken,koffie,shag of sigaretten enz afblijven!!!!
Want alles wat verslavend is of kan zijn is drugs.
Gaan we praten over hard drugs? dan kan ik me we ergens wat bij voor stellen dat mensen tegen zijn..........

EN DAT IS MIJN MENING!!!!
Waarschuw beheerder
Anti-drugs ben ik cker niet

maar ik gebruik het iedergeval niet

Waarschuw beheerder
ikke ben nie anti

Waarschuw beheerder
ja ik ben anti drugs heb nl dingen van dichtbij meegemaakt die absoluut niet prettig waren en dat alleen maar van de drugs!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ben er niet op tegen maar wel hoe sommige mensen erop reageren...zoals vechten op feesten en noem maar oplaatste aanpassing 28 februari 2005 23:56

Als ik xtc gehad heb, en iemand zou me slaan (natuurlijk door iemand die alcohol gehad heeft :( ) zou k hem niet trug slaan, k zou m eerder uitleggen dat dat me pijn doe, en dat ik m niet lief meer vin :D en dan weer verdr feestuh.
Waarschuw beheerder
bla bla agressiviteit kan ALTIJD voorkomen, ligt aan de PERSOON ZELF!

Waarschuw beheerder
daarom zeg ik ook dat ik niet tegen de drugs zelf ben ;)

Waarschuw beheerder
Love tender :
Ik heb o0k dinge meegemaak die nie leuk ware maare daar0m ben ik n0g nie anti..

Waarschuw beheerder
[PPT] C@NDYMAN:
bla bla agressiviteit kan ALTIJD voorkomen, ligt aan de PERSOON ZELF!

ok, mede door de persoon, maar ook door de drug. Door alcohol raak je bv snel geirriteerd, bij xtc juist weer niet.

Waarschuw beheerder
drugs is ...................................kut

Waarschuw beheerder
MWOHAHAHAHAHAA LOL!! die houden we dr in

Waarschuw beheerder
drugs is cool! :P

ghehe
Waarschuw beheerder
Ben niet antidrugs, wel antimisbruik :yes:

zeikerd als dat ik ben... :D :P

Waarschuw beheerder
donateur
Je lichaam schreewt om drugs!:D

Waarschuw beheerder
'k snap alleen nie goed dat veel mensen denken dat je het nodig hebt om wakker te blijven? Kijk voor de fun en de sfeer begrijp ik wel,maar die smoes van anders blijf ik nie wakker gaat er nie in,STAAT DE MUZIEK NIE HARD ZAT DAN!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Door alcohol raak je bv snel geirriteerd, bij xtc juist weer niet.

Als ik pillen op heb en iemand irriteerd me sla ik er sneller op dan met alcohol...
Waarschuw beheerder
daarom hebben we Pep :D das gwn beter!

Waarschuw beheerder
donateur
Pep is beter, alleen word je dr zo qeil van...
Waarschuw beheerder
kben er niet tegen zolang t maar geen bekende is die t elke dag gebruikt.
Waarschuw beheerder
heb er geeneens geld voor
Waarschuw beheerder
Ik hoef het niet!
Ik kan me nuchter ook wel vermaken!
Maar ja, ik mag je er niet minder om als je gebruikt... dat zal me mn reet roesten. Iedereen zo zn eigen toch?

heb er geeneens geld voor

Zo zie je er ook wel een btje uit ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
speed pepperdepepPEPEP
Waarschuw beheerder
:no::no::NO: ik ben er niet op tegen!!

Waarschuw beheerder
Ik ben anti-Coke!!!!
Waarschuw beheerder
ik ben anti drugs.... en hoop dat mijn vriendje er ook vanaf komt :s
Waarschuw beheerder
Zie geen rede om anti te zijn.... Het is een kwestie van jezelf in de hand kunnen houden...
Ik zou zeggen geniet maar met mate:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ikke niet lijntje gaat er altijd wel bij mij in;)
\________
Waarschuw beheerder
ik ben anti drugs.... en hoop dat mijn vriendje er ook vanaf komt

Ben er toch al vanaf!!
Niet dat ik verslaafd was ofzo!!!:vaag:
Waarschuw beheerder
das mooi en nu kijken of je de verleiding kan weerstaan als al je vrienden lekker aan de pillen en de gbh zitten ;)
Waarschuw beheerder
das mooi en nu kijken of je de verleiding kan weerstaan als al je vrienden lekker aan de pillen en de gbh zitten

Voor jou doe ik alles!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
doe niet zo moeilijk over drugs en je bent anti anti drugs waarom is je plaatjuh dan van ik hoef geen coke als ik pep zie:S lekker vaag
Waarschuw beheerder
iedereen die nog wat te zeiken heeft over PEP blijf gewoon van het drugs forum af

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(Y)(Y)(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
doe niet zo moeilijk over drugs en je bent anti anti drugs waarom is je plaatjuh dan van ik hoef geen coke als ik pep zie lekker vaag

ik ben anti mensen die antidrugs zijn, zo een beetje duidelijk?
Waarschuw beheerder
denk het ook jij bent ook een extreme speed freak of niet soms
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben cker anti drugs o:)
Waarschuw beheerder
Tja tis wel lastig als je neef het niet heeft overleefd. Mijn neef kon er heleaas toch niet zo goed tegen en heeft zich daarvoor toch goed in de hand kunnen houden. Helaas heeft de drugs hem kapot gemaakt. Maar goed zielige verhalen hebben we hier toch liever niet ..

Mijn mening: Ik ben niet anti drugs, maar ken je grens !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mensen die anti drugs zijn
drinken natuurlijk ook
geen alcohol

hard-drugs nr1

Waarschuw beheerder
(Y) Juist Appel!!!
Waarschuw beheerder
donateur
zo is het gewoon

Waarschuw beheerder
Tis nogal overdreven om te zeggen dat ik antidrugs ben. Want drugs is nogal een groot woord. Maar IK HOU ER ABSOLUUT NIET VAN!!

Ik ken genoeg mensen die gebruiken en die worden er gewoon achterlijke, lelijke, domme aapjes van!

En wat ik nog het allerzieligst vind is dat ze het stoer vinden om er over op te scheppen. Tis namelijk niet echt bepaald stoer.

Vrienden van mij gebruiken ook wel eens, af en toe op een feestje, en daar erger ik mij niet aan hoor, maar ik moet er niet aan denken om het zelf te gebruiken omdat ik weet dat ik me WEL kan vermaken zonder DRUGS :D
Waarschuw beheerder
En wat ik nog het allerzieligst vind is dat ze het stoer vinden om er over op te scheppen

drugs heerst! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Snap niet dat iemand zich druk kan maken wat een ander wel of niet gebruikt, hou je lekker bezig met je eigen leven :/

Kan je nagaan hoe triest je eigen leven dan wel niet is dat je je druk moet maken over hoe een ander zn leven indeelt :s

Waarschuw beheerder
ik vind dat mensen t zelf moeten weten, ik vind t alleen zonde van t geld, je weet niet eens meer wat je hebt gedaan enzo.. toch zonde van je geld? kun je net zo goed gaan slapen ofzo

bovendien mag ik absoluut geen drugs gebruiken omdat ik dan gelijk onder de grond kan liggen..
mn brains zijn een beetje zwaar beschadigd dat t minste of geringste beetje drugs mij uit kan schakelen..
dus tsjah, ik vind t troep maar ieder voor zich
Waarschuw beheerder
donateur
Vaak zijn de mensen hier op PF die zo "ANTI-DRUGS" zijn juist zelf de grootste gebruikers geweest. :yes:

Of hier op pf staat overal dat ze anti-drugs zijn en op een feestje komen ze aan me vragen of ik nog pillen ofzo voor ze heb :no: wehehehe

En laat iedereen lekker voor zichzelf beslissen wat ze nou wel of niet doen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad, laatst nog een gozer die anti drugs is en die ik tegenkwam en zei dat hij "al" 1 hele maand niks op had :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
wehehehe indd , en dan proberen ze ook nog niet op te vallen op een feestje :p

Die kaak schiet alle kanten op onwijze pupillen , en dan op pf weer beweren dat nuchter waren ;)
Waarschuw beheerder
BEN antie ANTIE :[

Ook anti mij? :C

Waarschuw beheerder
"Vaak zijn de mensen hier op PF die zo "ANTI-DRUGS" zijn juist zelf de grootste gebruikers geweest."

Ik heb nog nooit van me leven gebruikt. En ik ben ook niet persé ANTI drugs, want drugs is nogal een groot begrip.

En het is heus niet dat ik me geroepen voel om me met iedereen bezig te houden, als ze dr ook maar niet de hele tijd over praten! Ieder zo zn ding dat snap ik, maar t mag best voor je gehouden worden!!
Waarschuw beheerder
ben niet antie dancingdame :flower:

:lief:

Waarschuw beheerder
Als je wilt voelen dat je leeft
Als je je hogere ik op een makkelijke manier berijken wilt
Als je wilt weten wat n feest eigenlijk is
Als je een bredere en betere kijk op de wereld wilt krijgen
Als je jezelf in hogere, euforische sferen wilt begeven
Als je door 'nep' dingen en mensen wilt kunnen prikken
Als je je geest wilt leren begrijpen en gebruiken
Als je wilt weten dat er méér is dan deze maatschappij
Als je echt wilt weten waar het leven echt over gaat
Als je echte intense liefde wilt voelen van en voor alles
(en zo kan ik nog ff doorgaan)

Zo kun je het idd goed proberen te praten ;p

Best jammer als je drugs nodig hebt om echte liefde te voelen...

Ik ben ANTI!
Waarschuw beheerder
Ik bent anti... behalve bier dan...
Waarschuw beheerder
Ik bent anti... behalve bier dan...

Good for you (y)

Waarschuw beheerder
Ja, ik natuurlijk... Dat kan toch allemaal niet!!!
Waarschuw beheerder
ik ben antie hard en softdrugs
behalve bier:bier: :yes:
Waarschuw beheerder
is dat jou kat :lief:
dancingdame

Ja, dat is mijn smekende poes :P

Waarschuw beheerder
Je moet alles toch een keertje proberen.. :P
Waarschuw beheerder
Je moet alles toch een keertje proberen.. :P

En? Wanneer heb je je spuit gepland? :D
Waarschuw beheerder
ben 1 x bij een spuitjunk in huis geweest :/
die gast zij dat hij wel speed kon regelen
was daar binnen net een derde wereldland alles heel oud zwart/wit tv,oude smerige meubels en een matras achter in de kamer
zaten ook nog een paar andere junkies te spuiten :s
een maat van mij ging met die gast naar een andere gast daar in de buurt om speed voor dat ze weg gingen kwam er een groot samurai
kapmes onder de tafel weg en die verstopte hij in zijn jas en toen gingen ze weg :s
nou was heel erg blij toen we er weg gingen had er gewoon een beroerte aan over gehouden :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben antie hard en softdrugs
behalve bier :bier:

wordt langzamerhand best wel vermoeiend :gaap:

Alcohol is OOK drugs!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
joh als mensen zichzelf naar de kloten willen helpen met harddrugs moeten ze dat zelf weten
zolang ik er maar niks mee te maken heb
ik ben niet tegen drank en sigaretten, maar wel tegen pillen als XTC, GHB en dat soort shit

Waarschuw beheerder
alcohol heb je bij drugs nodig

Zeker als ie noch moet rije...:yes:

....Blaas dan ook altijd een P daar waar nodig:p

Waarschuw beheerder
...de P van PEP!!!:d
Waarschuw beheerder
ik heb zoiets van als een ander wilt gebruiken moet ie lekker zelf doen.. mij zul je dr iig nooit mee zien..dus voor mezelf ben ik 110% anti drugs
Waarschuw beheerder
drugs zijn goed voor je! je barst van t zelfvertrouwen en alles gaat goed. Dus zo slecht is t nu ook weer niet! ;)
Waarschuw beheerder
waarom zijn jullie dan anti drugs? ervaringen mee? of is t gwoon onwetend meelullen?

Waarschuw beheerder
och...drugs is best leuk...met mate. Maar geldt dat niet voor alles? mooi voorbeeld is 'requiem for a dream'. Heb nachten zitten spacen op die film, zonder ook maar een bloedbaan te vervuilen!

Moet stiekem wel verklappen dat ik me altijd erg vermaak als ik iemand rond zie stuiteren die bij een gesprekje na drie woorden alweer vergeten was wat zijn eerste woordje was...(Is mij zelf natuurlijk nog NOOIT overkomen *braaf*)

Ben niet anti, maar ook niet pro...
Waarschuw beheerder
neej busty.. ik hoef et niet.. ik heb et zoals ik nu mn feessie vier al leuk genoeg..
Waarschuw beheerder
ik ben niet tegen drank en sigaretten, maar wel tegen pillen als XTC, GHB en dat soort shit

hoe komt dat zo?

Waarschuw beheerder
Eenmaal gevochte op een feest door iemand met duidelijk te veel Alcohol op en mischien coke, geen pille iig geval ,, Of jah gevochten :9 Zonder dat er iets aan de hand was kreeg ik een klap van een gast die een x of 3 breeder en groter was ,, ik duidelijk onder invloed van pillen ;) zei tegen hem dat ie sloeg als een wijf en toen ben ik ook maar omgedraait en in de massa verdwenen. Ik had mezelf namelijk wel pijn gedaan wanneer ik er voor gekozen had om iets terug te gaan doen dus ff ontopic niet Anti-drugs en heb trouwens ook een hekel aan mensen die dat wel zijn ,, De grootste sfeerverziekr is ALCOHOL :JAJA:
Waarschuw beheerder
mja alcohol en coke verziekt voor veel mensen ook een hoop da merk ik wel in mn directe omgeving :/

Waarschuw beheerder
Lekker doen waar je zelf zin in hebt toch! :)
Waarschuw beheerder
ik kan niet begrijpen dat er mensen zijn dat pas vinden dat je anti drugs mag zijn als je zelf ervaringen hebt met drugs.
Er zijn zoveel mensen die belanden als zwerver als gevolg van drugverslaving.
Als je kijkt in de grote steden van Nederland heb je talloze zwervers.
Het overgrote deel van de zwervers is zo geworden door drugsverslaving.
Zwervers zijn slecht voor de samenleving dus drugs is slecht voor de Nederlandse samenlevig.
En er is natuurlijk geen mens die begint met drugsgebruiken met als doel er verslaaft aan te raken.
Het overkomt je gewoon als je er gevoelig voor bent.
maar de meeste mensen denken dat het hun niet kan overkomen en dat vind ik super naief
Waarschuw beheerder
je weet niet wat je mist als je geen drugs hebt gebruikt en hou dat zo!Maar moet zeggen dat ik zonder heel wat dingen minder leuk had mee gemaakt of waarschijnlijk helemaal niet!
Maar als je zelf door gaat hebben dat je zelf problemen hebt met je drugs gebruik, dan had je er altijd maar beter vanaf kunnen blijven!Ieder moet het voor zichzelf weten
Waarschuw beheerder
gewoon elke dag flink verziekt blijven doen wat maakt dat dan uit want we moeten toch allemaal eens dood
Waarschuw beheerder
Een groot deel van de zwervers bij ons heeft juist alcohol problemen! Hoeveel gezinnen worden niet getiranniseerd doordat een of beide ouders aan de alcohol zijn!
Vallen jaarlijks 5 keer meer doden door alcohol dan door drugs!
Om over roken maar te zwijgen!

Jullie worden mede gevoed door de media die hier blijkbaar maar weinig verstand van hebben!
Er staat drugsdode in de krant als iemand overlijdt aan het slikken van 16 pillen in twee uur!
Er zou moeten staan zelfmoordactie!
Als iemand overlijdt aan de gevolgen van jarenlang alcohol misbruik dan haal je de krant niet eens meer dit wordt al als normaal beschouwt!

Drugs met mate is echt niet zo erg! Het verrijkt eerder je leven!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
temiste iemand wat het wil inzien want zo slecht is drugs nog niet
Waarschuw beheerder
Zwervers zijn slecht voor de samenleving dus drugs is slecht voor de Nederlandse samenlevig

yeah right :S
Waarschuw beheerder
Ik heb nooit een zwerver gezien die drugs gebruikt en als je een zwerver ziet blijf je er toch uit de buurt of ben je bang dat je nieuwe gsus shirtje met hele korte mouwtjes gaat stinken
Waarschuw beheerder
donateur

hoe komt dat zo?

prive
Waarschuw beheerder

Ja precies... gelukkig gaan er geen mensen dood van alcohol en sigaretten :S
Waarschuw beheerder
donateur
ik had wel verwacht dat er iemand gelijk weer commentaar zou hebben
laat mij asjeblieft mijn eigen mening hebben, ok?
of is dat teveel gevraagd soms?!?

of bedoel je het serieus? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee hoor... is zeker niet te veel gevraagd!

Is alleen een beetje hypocriet, vind je niet?!
Waarschuw beheerder
donateur
nee dat is zeker niet hypocriet, want bij sigaretten en alcohol moet je het wel heel erg overmatig gebruiken om er dood aan te gaan
bij de sterkere drugs kan veel sneller allemaal voorbij zijn
(en met drank denk ik ff de sterkere dranken weg, maar ik heb het gewoon over bier, wijn, enz)

Waarschuw beheerder
Wij mogen toch ook een eigen mening hebben. Niet alleen jij

Waarschuw beheerder
iedereen moet gewoon zelf weten wat ie met zun lichaam doet. als ik vet veel wil snuife dan moet dat kunnen.
Waarschuw beheerder
bij de sterkere drugs kan veel sneller allemaal voorbij zijn

Nou... dan heb je het wel over zéér overmatig gebruik!

En bij zéér overmatig alcohol gebruik kan het ook snel voorbij zijn!

Maargoed, heb verder weinig zin in deze discussie...

Waarschuw beheerder
2 peach: sigaretten zorgen ervoor dat als de verslaving eenmaal eenfeit is dat het heel moeilijk wordt om eraf te komen. Dus je wordt gewongen er belachelijk veel van te gebruiken tot messchien wel je dood.

Waarschuw beheerder
ik ben er tegen.... :yes: maar iedereen moet zelf uit maken wat ie doe... or...
Waarschuw beheerder
Dus je wordt gewongen er belachelijk veel van te gebruiken tot messchien wel je dood.

gelukkig leven we maar 1 keer

Waarschuw beheerder
het blijft gewoon moelijk om te zeggen wanneer een drgs harddrugs is. sommige drugs zijn harddrugs omdat ze heel verslavend zijn, sommige omdat ze een hevige trip hebben en anderen omdat ze gewoon heel slecht voor je zijn.

en eigemnlijk komen alcohol en peukmansen er dan niet zo goed vanaf. Oftewel ook gewoon harddruks en met reden.

Waarschuw beheerder
als je dan naar andere drugs kijkt zijn er best wat drugs die wel meevallen hoe schadelijk ze zijn....

PEP!
Waarschuw beheerder
http://www.drugsbeleid.nl/nederlands/faq.htm

Vraag 5

5.
VRAAG: Drugs zijn toch veel gevaarlijker dan alcohol en tabak ?
ANTWOORD:

Het aantal verslaafden en doden tengevolge van drugsgebruik is uiterst bescheiden vergeleken met alcohol en tabak. Er zijn in ons land 22x meer alcoholisten dan drugsverslaafden, en er vallen 12x meer doden door alcohol (nog zonder het verkeer), en 133x meer doden door tabak !

http://www.js.nl/?credo=17

En nog een linkje check alle tabellen eens!

Waarschuw beheerder
interessante link!
Waarschuw beheerder
Drugs is fijn maar gebruik het niet teveel want anders heb je een probleem

hahahaha dat rijmt

Waarschuw beheerder
Al dat fucking gezeur over drugs altijd.

Toen ik nog geen drugs gebruikte dacht ik ook dat
het verslavend is en heel erg voor je lichaam.

Ik kan je vertellen kan sneller een lijntje laten
liggen. Dan een peuk..
Waarschuw beheerder
Maby a stupid question :) .....but what is considered "softdrugs" and what is considered "harddrugs" ?

greets Peter from the land of no-drugs...
Waarschuw beheerder
Weed is concidered soft, xtc, speed etc is hard ;)
Waarschuw beheerder
dancingdame... thx :)

Recently in sweden, the most popular party of the year was shutdown by the police and the organizers are not allowed to make a new one .... out of 2000 guests 33 were supspected to have used some kind of drug soft or hard... it proved after testing that one of them had been using xtc ...

sweden is prety much anti-drugs... it's illegal to sell, posess and to have used.

I can infact get prosecuted for smoking weed in holland and then going home and having weed in my system...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
OMG! I couldn't imagine they'd do that at In Qontrol this weekend...

And how many of those people do you think, were actually using any kind of drugs that night?
Waarschuw beheerder
Well, I would say that around 20-30 persons were pretty stoned. But not like some totally stoned people I've seen when visited in Holland ... :vaag: ... but rather half of that look.

But I think maby around 100 maby even 200 or so had used some form of drugs that night.

Waarschuw beheerder
Recently in sweden, the most popular party of the year was shutdown by the police and the organizers are not allowed to make a new one .... out of 2000 guests 33 were supspected to have used some kind of drug soft or hard... it proved after testing that one of them had been using xtc ...

sweden is prety much anti-drugs... it's illegal to sell, posess and to have used.

I can infact get prosecuted for smoking weed in holland and then going home and having weed in my system

:O

Thats are some shocking facts PeterSWE!

Maybe you can try and say you are forced to use drugs by real offensive guys:S ;)
Waarschuw beheerder
ConCept: "...officer... i swear... the made me do xtc... *paus* ...rectally!"

Well,, sweden has very strict laws and people here are pretty much used to it.

In sweden "techno"-music (what everyday people call anything scooter and above) and pretty much all other forms of electronic music are considered as "the devil" much like the rock'n'roll music back in the old days when Elvis started to swing his hips...

so...people who visit raves are pretty used to it.

Waarschuw beheerder
Engels is iets teveel van het goede op het moment..
Waarschuw beheerder

In sweden "techno"-music (what everyday people call anything scooter and above) and pretty much all other forms of electronic music are considered as "the devil" much like the rock'n'roll music back in the old days when Elvis started to swing his hips...

Damn, I never thought Sweden was that conservative and narrow-minded!!
Waarschuw beheerder
Yeah Sweden is a beautifull country, but never thought the people could be so narrow minded... I mean, thinking that it is the music of the devil.... djeez...

Waarschuw beheerder
Well, I would say that around 20-30 persons were pretty stoned. But not like some totally stoned people I've seen when visited in Holland ... ... but rather half of that look.

whehehe....thats a fuckin laugh(Y)

i was in barcalona with some stockholm friends....
and they were not only smoking;)
Waarschuw beheerder
milos... well,, ofcourse we have people who do drugs... I'm not saying that... but when people get stoned home in sweden... they seldom/never do it out in public...since it is illegal.

But swedes on vacation,, well,, thats a different story.

dancingdame: ..well, luckily its mostly the police and some of the older generations who thinks bad of electronic music... we will probably see some changes the coming years, in the late 90's it was really bad.

For example...The most famous underground raveclub called Docklands i Stockholm could have a bust from the police where they strip-searched 100% of the guest outside the veneue (lokatie)... this done in -10 C in the middle of the winter.

Dubzone: Well... us young people up to 30...we're not that narrowminded.. atleast about music,, but concerning drugs ...the majority of swedes are against,, come to think of it I haven't ever heard anyone speak up in public about legalizing even softdrugs... it's been written on the internet but people think it's such a stupid idéa that they see it as a joke.
Waarschuw beheerder
Dubzone: Well... us young people up to 30...we're not that narrowminded.. atleast about music,, but concerning drugs ...the majority of swedes are against,, come to think of it I haven't ever heard anyone speak up in public about legalizing even softdrugs... it's been written on the internet but people think it's such a stupid idéa that they see it as a joke.

I didn't mean that the younger generation was narrow-minded ;)

And for the Dutch people it's very hard to understand that people are that much against all froms of using drugs (even softdrugs!)... I think the mayority of the people in The Netherlands (the younger generation) is openminded when it comes to drugs... Either if they are using or not!

Waarschuw beheerder
Na zelf een jaar of 3 behoorlijk veel gebruikt te hebben ben ik nu gestopt met zowel soft- als harddrugs, en zelfs met roken.

Sinds ik gestopt ben hebben de mensen waarvan ik dacht dat ze mn vrienden waren me keihard laten vallen, en als ik dan kijk waar zij de hele dag mee bezig zijn, dan is dat gebruiken. Heb een aantal van mn vrienden echt heel negatief zien veranderden van die troep, misschien wel zonder het zelf door te hebben maar ben blij dat ik er nu vanaf ben. Was een grote fout er ooit aan te beginnen !

Als mensen willen gebruiken moeten ze dat zelf weten, maar NIET als je met mij alleen bent, en als t mis gaat laat ik je, na je uitgelachen te hebben, gewoon liggen :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dubz, yes its a GREAT difference between our communities.

Beeing against drugs is only one of them..I could list numerous more..

But I have to admit, that I'm glad we have a low tolerance against drugs... in the end I recognize this when I think of myself as a future parent. I'm glad I can raze my family in a, more or less, drug-free enviroment
Waarschuw beheerder
good for you!

You think that in your country there are less drug users???

Hahahaha Holland has the lowest % of people who have an drug addiction in Europe!

Low tolerance against drugs means more criminality!
Waarschuw beheerder
PinoB, are there actually any statistic reports that compare European countries on equal terms?

yes, I think that in our country there are less drug users. In fact,, I would say that I know so...

Come on, it's really not even possible to compare percentage.

Say you have 10% drug addicts according to your government or some statistic bureau.

And sweden claims to have 15% drug addicts according to our government or Bureau of central statistics.

this would mean that in Holland, 10% out of 17 million citizens are addicts = 1.7 millions.

And in sweden it would mean, 15 % out of 9 millions are addicts = 1.35 millions.

And on top of this... i know that sweden would consider casual use of cannabis as drug addiction... where I have no clue how your government would stand on the issue of soft drugs or even casual use of hard drugs.

Low tolerance against drugs...well,, I just think it singles out the criminals leaving them alone in the business... and makes normal people honest citizen stop selling what is illegal.

...oh and Pino, I'm not claiming "ho ho ho,, we're so fucking much better than you..."! so don't read it like that, I'm just stating some objective thoughts.
I still think Holland is a great country, otherwise I wouldnt visit it so often...
Waarschuw beheerder
I know that 1.7 million is more than 1.35 but its different more like 150 on 1000 people against 100 on 1000 So 15% is more than 10%

And in all reasearces they take the same standards!
They also count the cannabis users in holland as addictives!

There are over 1000 reasearces that say that low tolerance against drugs leads to more criminality!
And also low tolerance against drugs leads to more dangerous situations! no/bad information etc!

(I'm glad I can raze my family in a, more or less, drug-free enviroment)>> your words that's why i think you said we are better than holland!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet echt als je er mee omweet tegaan niet.maar nu ligt het bij mijn anders,ik gebruik het om ellende uit de weg tegaan maar dat heb niet geholpen nu in terapie.
dus ik ben er wel en niet op tegen
Waarschuw beheerder
Pino.. Hm,, I still am pretty certain that holland have larger problems with drug addicts than sweden. I think you have a larger "dark number" of addicts that doesn't show in you statistics.... this is ofcourse a guess.

But I can give an example why im guessing so...

I know this guy who uses XTC in my town (100 000 citizens). I see him out every weekend, and sometimes i recognize him have done some XTC or E. It's not that he's some kind of junkie... he just want to have fun during parties.

The other weekend he was caught by a undercover police who attended the nightclub in search for any criminal activities.
His crime was not to possess or having sold, but to be high on XTC. After this he gets in the system and in the statistics as an drug addict, he has a few months to spend with meetins with psychiatrists and social offices.. all this to make him change his drug-use, if this gives little effect he can be send to a drug-clinic to end his addiction.

...would the same thing happen in holland? A guy...doing a pill... found at a nightclub...Would this person get in you statistics as a drug addict?

well... I ofcourse have no idéa...but, I think ..that in sweden a higher amount of people get caught and thrown into our statistic and into our anti-drug "program" ...

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
hoeveelste anti drugs topic is dit joh?
Waarschuw beheerder
Why is being high of XTC a crime???

Being drunk of alcohol causes much more problems! XTC makes people love! Alcohol makes people agrassive!
Waarschuw beheerder
Well, only our founding fathers..ho ho..can answer that...but, well.. as I said, sweden is very anti-drugs...

It is a crime to be high on xtc, cannabis, heroine, cocaine...etc... Narcotics

It's also a crime, not as bad tough, to use medicines without a prescription...such as valium ..etc.

In the early 90's it was only illegal to posess and sell... but with the change of laws that made it illegal to have drugs in your body (beeing high) made it easy for the police to hunt down drugusers.

I agree that drunk retards are really annoying...and I would prefer to meet a 'loving' xtc user instead... but, this is not the swedish model ... swedes drink, and we drink ALOT! I've got myself a friend who's about 178 cm's tall and weight about 55-58 kg's ... = he is quite short and VERY thin... this guy can easily crack an entire bottle of Jack Daniels in a night and not appear to be to drunk... when he goes above 1 litre of 40% alcohol..then he starts to act drunk...
He drinks atleast 2 times a week...

So...well,, if we have some sort of problem in sweden..it sure is drinking...

Waarschuw beheerder
Anti drugs is gebaseert op een eenzijdig beeld, niet per see omdat diegene slechte ervaringen heeft of het zelf nog nooit heeft gedaan maar ook omdat de feiten gewoon anders zeggen.
Er is een groot verschil tussen gebruik en misbruik.
Waarom zijn mensen anti drugs, hebben ze harde feiten of alleen PERSOONLIJKE ervaringen?
Veel mensen die anti drugs denken zien alleen het straatbeeld en de party's, psychonautisme is een woord wat ze niet kennen.
Medicijnen die psycho-active werkingen hebben kunnen ook recreatief gebruikt worden terwijl andere er veel baat bij hebben.

Het is niet de drugs die het doet maar juist de mensen die er verkeerd mee omgaan, hoe is het mogelijk dat je een verbinding van moleculen de schuld geeft van wat mensen zelf doen?
Waarschuw beheerder
agree that drunk retards are really annoying...and I would prefer to meet a 'loving' xtc user instead... but, this is not the swedish model ... swedes drink, and we drink ALOT! I've got myself a friend who's about 178 cm's tall and weight about 55-58 kg's ... = he is quite short and VERY thin... this guy can easily crack an entire bottle of Jack Daniels in a night and not appear to be to drunk... when he goes above 1 litre of 40% alcohol..then he starts to act drunk...
He drinks atleast 2 times a week...

I assume you do realize that alcohol is a form of 'hard-drugs'... I mean:
- It can be addictive
- It can be very bad for your health
- And people can realy DIE from alcohol- abuse!!
(just to name a couple)

But only because it's legal, people don't see alcohol as a drug... I think that is really hypocrite!!
Waarschuw beheerder
Also with cigarettes, DubzOne.

PeterSWE, how is the gouvernments critizm to that?
Waarschuw beheerder
klopt dancingdame, maar toevallig haalde hij dit alcohol verhaal aan... vandaar!
Waarschuw beheerder
I know, maar ik wilde dat ene ook ff weten ;)
Waarschuw beheerder
Dubz ... I agree on the alcohol issue,, I'm not pro heavy use of alcohol.. I think ppl get pretty retarded when drinking to much and I think it enhances their negative personal sides greatly. I also recognize the danger in drinking...

dancingdame: concerning cigarettes we have had a few years of very positive anti-tobacco campaigns... it's really not that 'cool' to smoke cigarettes, as it was 10 years ago.. probably we will see a steady fall of tobacco use over the next 10 years in sweden.. i like that alot, not due to the health issues..just that it's really annoying having a cigarette in your face every now and then...
Waarschuw beheerder
ik ben zeker niet tegen softdrugs....
maar harddrugs gebruik ik niet....
wat andere mense doen moeten ze zelf weten...
Waarschuw beheerder
ik ben zeker niet tegen softdrugs....
maar harddrugs gebruik ik niet....

wil niet persee zeggen dat softdrugs minder slecht is dan harddrugs.. daar ben ik wel achter, is in principe voor iedereen weer anders
Waarschuw beheerder
wil niet persee zeggen dat softdrugs minder slecht is dan harddrugs.. daar ben ik wel achter, is in principe voor iedereen weer anders

Precies Candyman!!

Veel mensen vergeten dat nog wel eens!!!
Waarschuw beheerder
ik ben niet tegen drugs maar ik zal het zelf niet gebruiken
en wie het wel gebruikt moet het toch zelf weten
Waarschuw beheerder
Nederland = Drugsland

Moet best kunnen af en toe. Als je het legaliseerd, dan komt er minder troep op de markt, zoals die antropine coke. Gewoon een paar legale verkoop punten, en je bent van het gezeik af.
Waarschuw beheerder
liggen. Dan een peuk..

Ik weet precies wat je bedoelt :)

Waarschuw beheerder
ikke niet :D softdrugs ruled
Waarschuw beheerder
ik wel ben anti drugs..behalve :bier:

Waarschuw beheerder
hardcore klinkt zo fucking chill als je gesmoked hebt :O
Waarschuw beheerder
hardcore klinkt zo fucking chill als je gesmoked hebt

Kun je nagaan hoe chill het wel niet moet klinken als je :xtc: of MDMA op hebt ;)
ben niet tegen soft drugs en owk niej tergen harddrugs,
blowen doe ik regelmatig en die andere shit doek al een half jaar niej meer.!
Zonder is net zow leuk!
En hardcore klinkt toch altijd mooi!!!??? of hek da nouw verkeerd????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben tegen drugs, ik zelf gebruik geen drugs...
jammer dat de drugs mij gebruikt om er zelf beter van te worden.

Waarschuw beheerder
ik ben anti antidrugs mense :P
Waarschuw beheerder
Ik ben een groot voorstander van drugs, iedereen zou het moeten gebruiken vind ik. Dan zou er nooit meer oorlog en ruzie op de wereld zijn als iedereen uit zijn dak was!
Waarschuw beheerder
donateur
nee maar als iedereen aan de drugs is
heeft er echt wel iemand iets voor je
dan helpt iedereen elkaar de tering in

das ok wel relax
Waarschuw beheerder
ik ben tegen alle soorten drugs... en ik denk dat iedereen dta diep in zijn hart wel is.... ook al vinden ze het niet stoer om dta hier openlijk toe te geven

Waarschuw beheerder
:no:
Waarschuw beheerder
drugs wat is dat?
Waarschuw beheerder
ik ben tegen alle soorten drugs... en ik denk dat iedereen dta diep in zijn hart wel is.... ook al vinden ze het niet stoer om dta hier openlijk toe te geven

droom verder! :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur

En dat zet PPT voor zn naam :S
Waarschuw beheerder
Ik ben alleen tegen harddrugs maarja iedereen meot het voor zichzelf weten :)
Waarschuw beheerder
liggen. Dan een peuk..

alle soorten is dus ook alcohol :P
Waarschuw beheerder
idd, hij probeert zeker extra 'vriendjes' in ze lijssie te krijgen door PPT voor ze naam te zetten :/

Waarschuw beheerder
Ik ben tegen allebei..
Het is gewoon slecht voor je..
Dat anderen het gebruiken mag van mij hoor! Zal er zelf alleen nooit aan beginnen.. :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ikkuuuuuuuh!! maar blowen valt wel mee is nie erg
Waarschuw beheerder
en hij hoort niet bij ut PPT GVD

misschien is hij gewoon 'n enorme pep JUNK en kraamt ie onzin uit omdat ie gewoon al heel erg lang wakker is en heel veel pep snuift? :devil:
Waarschuw beheerder
ikkuuuuuuuh!! maar blowen valt wel mee is nie erg

dan nog, het valt onder drugs dus wat lul je?
Waarschuw beheerder
kan me nou echt niks schelen of een ander nou voor of anti is...lekker belangrijk

Waarschuw beheerder
Alleen tege GHB en Heroïne..

Waarschuw beheerder
ik zou zeggen iedereen moet het zelf weten
ik gebruik et niet :)
Waarschuw beheerder
ik ben al gek van me zelf:D

Waarschuw beheerder
Waarom zou je in vredesnaam tegen GHB zijn. Das de minst schadelijke drug, alleen de kans bestaat om soms is in te kakken, maar vergeet niet dat out-gaan heel lekker kan zijn!
En wat houdt [PPT] in? Zijn jullie een sekte?!

Waarschuw beheerder
anti harddrugs, voor softdrugs :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik weet het al, het pep promotie team. Leuk initiatief, veel plezier met de komende paranoia's ed.

Waarschuw beheerder
mijn moeder
Waarschuw beheerder
yep idd iedereen moet het voor zichzelf weten maar aanmoedigen zal ik het nooit....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat moraliserend allemaal zeg. tjongejongejonge. PPT krijgt de beker!!

afzender een stille bewonderaar

Waarschuw beheerder
En wat houdt [PPT] in? Zijn jullie een sekte?!

:yes: Een boosaardige cult die uit is op de destructie van de anti en de nietgebruiker! :[ Voeg je bij ons of verdwijn van de aarde!
Waarschuw beheerder
waarom zou ik anti-drugs zijn..iedereen moet zelf uitmaken of ze gebruiken ofniet.. zolang ze maar niet lastig worden van een of andere soort drugs.. dan denk ik van laat iedereen lekker zn gang gaan..:)

Waarschuw beheerder
A trip, jij mag blijven! (Y) :flower:

Waarschuw beheerder
idd, hij probeert zeker extra 'vriendjes' in ze lijssie te krijgen door PPT voor ze naam te zetten

Kdenk gewoon omdat ie het leuk vind dat julliej daar altijd zo op ingaan.. dat julliej je eraan irrteren. Vind ie alleen maar mooi:S Met dat soort mensen moet je maar 1 ding doen; NEGEREN
Waarschuw beheerder
het antwoord is

HERSENLOZE MENSEN

Waarschuw beheerder
[PPT] Ik mag hopen dat mijn naam al genoeg zegt. Ik ben een een groot voorstander van het gebruik van drugs! De speed heb ik tot mijn spijt een paar geleden links moeten laten liggen, maar ik ben meer een voorstander van alle vormen van verdoving. Ik start bij deze het[DzD] genootschap op! Een dochter van het [PPT]. Aanhangers?! :xtc:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou, vooruit dan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar dan wel als overkoepelend orgaan van [PPT]
Waarschuw beheerder
K ben tegen mensen die tegen drugs zijn!!!!!!
Vrijheid weeet je!

enne, als je t nog nooit gebruikt hebt, kun je ook niet antie zijn, je weet niet eens wat t is! K zou zegge; probeer t een xtje en je wilt nooit meer wat anders...:xtc:

Waarschuw beheerder
Henk versus de terreur, volgens mij kunnen het [PPT] de [DzD] beweging wel gebruiken. Wat bestuurlijke inzichten!

Waarschuw beheerder
Beetje stomme redenering cindy... ik heb al 3 mensen verloren aan die teringzooi dus ja ik ben anti!!!!

Waarschuw beheerder
ik eigenlijk ook heb het wel is gebruikt ofzo maar ik vond het niet eens leuk:S maarja je leven gaat er bij de meeste mensen aan het kost ook nog eens veel geld achja

Waarschuw beheerder
kdoe het zelf niet maar vind dat ieder het voorzichzelf moet uitmaken :jaja:

Waarschuw beheerder
Kijk aan [PPT] Arjen de Banaan [DzD], ik voel mij vereerd dat 1 van de oprichters van het [PPT] zich mede voor de [DzD] beweging inzet! (y) Nu de rest van de wereld nog..

Waarschuw beheerder
Crack David is proud to be associated with DzD

Waarschuw beheerder
Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter!

Waarschuw beheerder
we gaan t evngelie van drugs verspreiden

Waarschuw beheerder
daar vergat ik zowaar n a. brain damage he

Waarschuw beheerder
maar dat mag de pret niet drukken

Waarschuw beheerder
Drugs makes de world a better place! Dus wat gaan we doen, protesteren in Den Haag. De krijtstrepen van het pak van Balkenende opsnuiven?!

Waarschuw beheerder
Wat ik me nou afvraag. Is het drugs make, of drugs makes?! Het kan natuurlijk ook drugs are making. Mn engels laat toch nog wel te wensen over! Maar goed als je niks meer te wensen hebt dan wordt het leven ook wat saai.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
reporting for duty! Dit beloofd wat voor de toekomst!!! En euh..het is toch ook drugstore? Meervoud dus, toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
godsallekeizers! van een 'wie is anti drugs?'topic naar een openlijke samenwerking tussen 2 bewegingen die beide op hun eigen manier de wereld een betere plek willen maken. ...ik pink een traanje weg......idealisme kom je tegenwoordig nie zo vaak meer tegen in deze donkere tijden
Waarschuw beheerder
Drugs makes de world a better place! Dus wat gaan we doen, protesteren in Den Haag. De krijtstrepen van het pak van Balkenende opsnuiven?!

jaaaa :kwijl:

Wat ik me nou afvraag. Is het drugs make, of drugs makes?! Het kan natuurlijk ook drugs are making. Mn engels laat toch nog wel te wensen over! Maar goed als je niks meer te wensen hebt dan wordt het leven ook wat saai.

hmm.. (me ma is engels :D ) het is drugs make.. want drugS is dus in 't engels al meervoud..
als je 't in 't enkelvoud doet : this drug makeS you happy..

goed uitgelegd? :flower: (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
i stand corrected
Waarschuw beheerder
tegen soft en hard ....hmmmm...:xtc::smoke: nahhhhhhhhh
denk het nie !!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
anti drugs geef mij maar bier
Waarschuw beheerder
Ja, vind je IIoontje, omdat toeval mensen waar jij mee omgaat op een verkeerde manier gebruik maken van drug, is alle drugs slecht?

Er gaan meer mensen dood aan verkeers ongevallen, dan aan drugs gebruik, moet ik dan ook ANTIE-ALLE-WAT-RIJD worden?

p.s. hoe vaak komt iemand om aan de gevolgen van drugs? Ik hoor t bijna nooit!!!
Enne er zijn heel wat mensen die drugs gebruiken!!!!

Dus IIoontje lijntje kopen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie is anti drugs?

nee, pep is voor de echte winnaars

Waarschuw beheerder
anti drugs geef mij maar bier

:S

is als:

anti drugs geef mij maar pep

of:

anti vw doe mij maar n golf

Waarschuw beheerder
Ik....
Mensen die drugs gebruiken :S

Kan er echt niet bij :no:

Waarschuw beheerder
Waar zit je ana te denken?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben sinds 3 maand anti-drugs. Na 3 jaar heb ik het helemaal gehad met die zooi.

Waarschuw beheerder
donateur
Netjessss Melissa :D Houden zo!!! (Y)

Waarschuw beheerder
ja drugs is slecht:@

mag niet hoor:x

leveuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh!

ben lekker waus en ben dr blij mee!
:p......

Waarschuw beheerder
lekker boeiend, laat iedereen gewoon lekker in zn waarde..je kan wel anti zijn maar daar verander je niks mee, dan word het gewoon achter je rug om gedaan:).

Waarschuw beheerder
GHB ole!

Waarschuw beheerder
GHB ole!

Brrrr....
Word nog misselijk als ik aan de smaak ervan denk bah bah!
Waarschuw beheerder
ben niet anti-drugs zolang je met mate gebruikt. heb me vrienden zien wegrotte van die kkzooi, ben zelf ook aardig verkankert. maar toch ondaks alles heb ik liever iemand om me heen die geslikt of gesnoven heeft dan iemand die panja of kaffa is. heb er echt een tyfushekel aan als ze zo om je heen hangen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
héé [PPT]LYEN[DzD]!! Goeie zaak dat je wilt werken aan een samenwerkingsverband tussen PPT en DzD. WE WILL TAKE OVER THE WORLD!
Waarschuw beheerder
:yes: PPT DZD :respect:

Dat gaan we zeker doen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zie een witte toekomst voor me: i have a dream!!

Waarschuw beheerder
Ik hou er niet zo van....ieder zijn eigen...maar voor mij niet meer!

Lekker bier! Alhoewel...das ook drugs he...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zekers

Waarschuw beheerder
Ja, das drugs ja. Maar waarom helemaal geen drugs meer dan? Das toch een verarming van je leven!?

Waarschuw beheerder
Nah....voor mij is het een verrijking van mijn leven om eerlijk te zijn.

Maar das persoonlijk...en om dat hier in geuren en kleuren uit te gaan leggen....te LANGGGG verhaal!

Enfin...met bier meer plezier voor mij! Weet je wel hoe grappig het is als je zat bent en je ziet andere mensen vol d'r op... En van bier wordt je tenminste geil ;)

Waarschuw beheerder
Geil, dan ken je GHB nog niet. Maar das niet zo vreemd, want dat 6 jaar geleden nog heel onbekend! Maar GHB is een GeilHeidsBuisje! Met andere woorden, daar word je heel geil van!

Waarschuw beheerder
Uhmmmmm.....verleidelijk!

Waarschuw beheerder
mensen mogen pas oordelen over drugs als ze het zelf een keer geprobeerd hebben!!!

Ik ben zeker niet tegen drugs, mensen die het geruiken moeten het helemaal zelf weten... ik heb er zelf geen problemen mee.

Waarschuw beheerder
slaapkamer nationalisten + drugs :no:
100% tegen drugs
Waarschuw beheerder
En kelder nationalisten dan?

Waarschuw beheerder
vieze bende is het ;)

Waarschuw beheerder
En de schuur, keuken, logeerkamer, sm-kelder, etc, etc..

Waarschuw beheerder
[cite]Uhmmmmm.....verleidelijk!

Dat is het zeker MissPoesss, ik laat me er iedere keer weer toe verleiden. Afgelopem weekend weer iets te ver gegaan, maar heb voor het randje kunnen stoppen. Maar had daar wel een prachtig uitzicht!

Waarschuw beheerder
Dat citeren heb ik nog niet geheel onder controle.

Nogmaals dan, om het effe onder de knie te krijgen:

Uhmmmmm.....verleidelijk
waar ik dit op antwoord.

Waarschuw beheerder
Hahaha, ik heb m:

Uhmmmmm.....verleidelijk!

Waarschuw beheerder
Hoe doe je dat....mij lukt dat ook niet

Hahaha, ik heb m:

Waarschuw beheerder
heb 'm dus niet....

Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij gebruikt. Zolang je er andere mensen niet mee schaad of lastig valt, vind ik het allemaal prima.
Maar zelf zit ik niet aan de harddrugs. Ik hou wel van een jointje op zn tijd, maar dat is dan ook alles!!

Waarschuw beheerder
Nee, jij hebt dus niet nee! Maar wellicht kun je m wel een krigen hoor!

Waarschuw beheerder
zo bart, niks beters te doen?

Waarschuw beheerder
zo bart, niks beters te doen?

Dan personen van het vrouwelijk geslacht te vertellen dat ze 'm eventueel kunnen krijgen?!
Bijna niet nee, hoogstens 'm dan ook echt geven!:jaja:

Waarschuw beheerder
Give it to me BABY!!!

Waarschuw beheerder
uhu uhu!

Waarschuw beheerder
Kom lekker naar Utrecht, de schijnt hier!

Waarschuw beheerder
de zon!

Waarschuw beheerder
Hier schijnt niks!

Oh jawel...ik schijn hier op kantoor!

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=395]http://groups.msn.com/_Secure/0WwAAAAsbq80JXeLHQWtd8H1xTz*QAJ43XToRZHocXVWU7hNsjHP25GBIetjGEdAp*G!TtuCZqKR52EfgYgODN2HDhlKliJJF8KmPg96LJJO*6!W!otPKYY32ouNsXUJvXvmqLlk0Iqc/Afbeelding%2520546%5B1%5D.jpg?dc=4675513283906202815[/img]

Waarschuw beheerder
Het schijnt idd zo te zijn!

Tja...je hebt schijnen en schijnen he! Ik schijn, ik schijn zo te zijn....

Ik heb genoeg van schijnen....wat nu?
Waarschuw beheerder
donateur
schijn bedriegt!
ik zou maar eens ff sjekke of het ook wel echt zo schijnt te zijn :yes:

Waarschuw beheerder
Daarom!

Waarschuw beheerder
het is eeen 12 gram lijn was met 5 man in een uur op waren helmaal waus vet ralaxt

Waarschuw beheerder
[img width=100 height=100 cacheid=0000b3dc000161cfcbfa887b1a00ac0efb]http://img12.imageshack.us/img12/7158/slaapnerds.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Daarom blijf ik altijd wakker in het weekend

Waarschuw beheerder
Dat JIJ het leuk vind om te gebruiken...moet je zelf weten!

Dat JIJ het VET vind om te vertellen hoeveel je doet, met wie en dat mensen zoals ik mietjes zijn....die drugs maakt toch ook net die ene hersencel van jou kapot!

Ik ga toch ook niet opscheppen hoeveel pilsjes ik drink....DAN ZIJN WE WEL EVEN BEZIG!

Waarschuw beheerder
dat ji het niet ken hebben dat ik beter ben is jou probleem maar ik ben gewoon stoer en je bent gewoon een blond breezersletjuh dat is mijn hobby van dat sort mensen zoeken hahah weer 1 erbij

wie helpt er mee

*Leeftijd is tussen de 14 en 17 jaar
*Hebben allemaal lang haar, meestal blond
*Gebruiken allemaal fructis shampoo
*Hebben allemaal Impulse als 'deoderant' maar gebruiken het als een bodysproei
*Hebben in ieder oor 4 gaatjes
*Hebben gigantische ronde zilvere oorbellen
*Hebben een zilver kettinkje om met hun naam eraan hangen
*Hebben 5 lagen make-up op
*Brengen om de 5 minuten een laagje 'lip gloss' aan
*Drinken om de 5 minuten een BrEezAh waardoor ze ook telksens de lipgloss weer moeten aanbrengen
*Hebben altijd een tasje bij zich
*Zijn altijd aan het SMS'en
*Staan altijd op de WC hun gezicht te poederen
*Dansen heel overdreven en gillen er constant bij
*Zijn op hun 11e ontmaagd
*Beginnen een gesprek altijd met "weet je nog, gisteren op MSN?
*Hebben zeer irritante MSN namen
*Gebruiken veel (k) in hun MSN naam
*Zitten altijd op MSN
*Kennen geen ICQ/mIRC
*Noemen hun vriendinnen dushies of moppies
*Vinden Bradd Pit allemaal een "LeKaH D!nG"
*Vinden alle muziek uit de top 40 leuk
*Sturen regelmatig een SMS'je naar TMF
*Roken Marlboro Lights
*Scheppen op over het aantal jaar dat ze al roken
*Hebben altijd ruzie met hun ouders thuis
*Moeten altijd overdreven huilen
*Doen alsof ze de grootste problemen hebben
*Hebben om de 2 weken een nieuwe vriend
*Zijn elke maand bang dat ze zwanger zijn
*Hebben allemaal dure kleding merken pics op hun CU2 staan
*Geven bij de vraag op CU2: "Alcohol of Sex" altijd: "Eerst de alcohol en dan de sex" als antwoord
*Geven bij de vraag op CU2: "Bestaan buitenaarde wezens" altijd: "Ja,kijk maar in de spiegel" als antwoord
*Hebben op hun 15e al een scooter
*Knuffelen elkaar altijd zeer overdreven
*Begroeten elkaar alsof ze elkaar een jaar niet meer hebben gezien
*Volgen allemaal Big Brother
*Volgen allemaal Friends
*Volgen allemaal Goede Tijden Slechte Tijden
*Hebben altijd iets te zeiken
*Vinden bier voor boeren
*Drinken af en toe ook wel een witte wijn
*Drinken ook wel die redbull mixjes/bacardi cola
*Hebben een abonnement op de Breakout!
*Spieken altijd op school
*Haten standaard de wiskunde leraar
*Hebben een tongpiercing/navelpiercing
*Willen later allemaal een tatoeage van een dolfijn op hun schouder
*Schrijven op hun CU2 dat iedereen hun beste vriend is
*Eten veel snacks en chips (en maar afvragen waar die buik toch vandaan komt )
*Maar drinken wel cola-light
*Hebben allemaal wel een periode waarin ze 'zelfmoord willen plegen' omdat het hun teveel is
*Schreeuwen dus om aandacht
*Weten niet hoe de video recorder werkt
*Weten nog net dat je ook kunt tekstverwerken op de PC;dus er is meer als MSN
*Hebben allemaal een string aan, maakt niet uit hoe dik de reet is
*Hebben allemaal wel eens sex in het kleedhokje in het zwembad gehad
*Worden later secetaresse of kassamedewerker
*Krijgen een man die ambtenaar/bouwvakker is
*Hebben een agenda met een nep dierenvel erop
*Schrijven allemaal met hetzelfde bolle handschrift
*Hebben een pen met van die veren aan het uiteinde
*Hebben altijd wel 'ruzie' met een bepaalde vriendin
*Drukken gewoon blindelings op 'yes' als er een foutmelding van de computer kompt
*Scheppen altijd op dat ze wel 6 joints en 3 xtc pillen op hadden, en daarvoor ook nog eens 10 breezers
*Kopen als hun eerste auto een 'suzuki alto' of een 'fiat panda'
*Zijn natuurlijk allemaal bang voor spinnen en schreeuwen dan ook hard als ze er een zien
*Zitten in de bioscoop op de bovenste rij
*Houden in de bioscoop nooit hun mond
*Fietsen altijd met hun drieen naast elkaar (dan is er 1 de sigaar )
*Hebben op hun kamer foto's van Tupac Shakur opplakken
*Kopen op de kermis altijd een suikerspin
*Vinden de teletubbies ondanks hun leeftijd lief
*Vinden elmo van sesamstraat lief
*Doen 1 keer per week boodschappen bij het Kruidvat
*Hebben geen respect voor ouderen
*Willen altijd opvallen als er een leuke jongen bij is
*Snijden in hun polsen om de kleinste dingen
*Hebben zoiezo 1 keer ruzie met hun beste vriendin
*Hebben altijd een opoe fiets
*Vinden het raar dat ze voor prutsmuts worden uitgescholden
*Hebben flesjes breezer op hun CU2 staan
*Hebben een I-mode of een 3310
*Zijn vaak paardenmeisjes

Waarschuw beheerder
*Zijn vaak paardenmeisjes........

:s Ik ben een paardenmeisje die anti BrEezAh-meisjes is:[!!

Waarschuw beheerder
Die ene hersencel van jou is echt naar de klote...

Flapdrol wat je bent...hahahaha

Waarschuw beheerder
Ja Banaan....hij is nie zo slim! Ach ja...ik vergeef het hem wel...met een hersencel moet je ook niet teveel verwachten van zo'n personen....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
euhm....laat ook maar

Waarschuw beheerder
.........................alles wat ik doe is tch wel leuk ..........................

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat valt volgens mij wel mee

Waarschuw beheerder
Potverdriedubbeltjes nog aan toe zeg...

FOEI...

Potjandorie...

IN de hoek....NU!

Waarschuw beheerder
net gedaan een golden shouwer lekker man

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
euhm...laat ook maar

Waarschuw beheerder
Ik ben ANTI anti drugs mensjes!!!

Waarschuw beheerder
Whatever!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
LONSDALE LONDON, ik ga je niet citeren, dat lijkt me wat veel gevraagd. Wat jij omschrijft komt mij op bepaalde punten wel bekend voor, maar dat is gewoon de omschrijving van een meisje. Maar daar heb jij dus problemen mee, mijn vraag is dan ook.

LONSDALE LONDON

Ben jij HOMOFIEL, wat opzich niks uitmaakt hoor. Zo lang je ons er op dit topic maar niet lastig mee valt.

Waarschuw beheerder
En daarnaast:
*Vinden bier voor boeren
. Als je goed had gelezen had je gezien dat MissPoesss een alcohol probleem heeft. En ik weet toevallig dat zij de nodige verdovende middelen heeft genuttigd in haar prille leven!

Waarschuw beheerder
nee ben geen homo jij wel dan

Waarschuw beheerder
Zo is het maar net DzD!

Ik was een pepslet en ben nu een alcoholist!

Maar ik begrijp LONSDALE LONDON wel....ik vind jongens ook veel leuker als meisjes!

Waarschuw beheerder
Veel leuker MissPoesss?! Niet ook een beetje van de meisjes? Das toch in?!

Waarschuw beheerder
ben geen homo maar me reet mag je likken.

Waarschuw beheerder
Ik bedank voor de eer LONSDALE LONDON!

Waarschuw beheerder
Misschien moet je een nieuw topic plaatsen..

Waarschuw beheerder
Meisjes kunnen ook leuk zijn ja! Maar dat het in is....voor mij niet....anders had ik wel al wat meer met zo'n lellebel gedaan...

Nee...moet wel de persoon leuk vinden!

Wat maakt het ook uit...zolang we maar lol hebben!

Waarschuw beheerder
Heej, je bent er weer!

Waarschuw beheerder
Ja ben weer van de partij!

Want.,...een EI hoort erbij!
Waarschuw beheerder
duidelijk :jaja: :xtc:

Waarschuw beheerder
donateur
IKKEH :p
200% antidrugs :yes:

Waarschuw beheerder
Kortzichtig volk ,dat anti volk

Waarschuw beheerder
donateur
maak zelf wel uit he gozer
heb zat redenen ervoor
waar jij geen f.....r mee
te maken heb
kan tenminste zeggen na een
feessie zo dat hebben we ook
weer gehad zonder aan de troep
te zitten:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stakkers jullie moetem je met jezelf bezig houden met dat stomme gelul altijd van anti drugs!! leuk dat je het niet nodig hebt op een feest, maar je weet niet wat je mist! wij zeggen toch gvd ook niet wie is er anti antidrugs ofwel dan :@

Waarschuw beheerder
auw!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heyz ja k ben er weer . alles zeker goed! met jou dan??

Waarschuw beheerder
Alles goed, met jou?! dan ;)
Waarschuw beheerder
ik! :yes:

Waarschuw beheerder
Wat een bende man drugs.
Echt mietjes die dat gebruiken.

Waarschuw beheerder
ik ben anti drugs :yes:

aleen de drugs niet anti mike :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben niet anti drugs..

gebruik t gewoon niet..
Waarschuw beheerder
Tegen idd niet. Ik blow alleen, maar schijven en die sjit, niks voor mij!

Waarschuw beheerder
donateur
Drugs zijn slecht

MAAR GODVERGEFEN LEKKER

dus blijf lekker snuiven slikken spuiten tot ik erbij neerval
Waarschuw beheerder
spuiten :nee:
junk :jaja:
haaah, ik was vet anti alle soorte drugs in de leeftijd t/m 17. toen toch maar een jointje gerookt en nu sinds een tijdje toch snoepjes duss :) tkan altijd vernaderen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
junk in hart en versleten nieren

Waarschuw beheerder
Wie vind het verder nog vervelend dat er erg vaak discussies ontstaan tussen pro en anti drugs?

Het zou toch leuker zijn als het over het soort drugsgebruik ging en niet over OF je drugs gebruikt?!

Kijk als je er ff over wilt babbelen dat drugs nie goed is ga dan anders ff naar het "Expressie, opinie & gevoelens" Forum!

Verder ben ik PRO softdrugs
PRO partydrugs (pep, pilluh)
ANTI ik zit in me eigen schijt en voel me lekker drugs (heroine, crack etc.)

Waarschuw beheerder
ik ben niet echt anti-drugs ofzo. maar doe het zelf echt niet. Hecht er ook niet veel waarde aan als mensen in mijn buurt het doen.

Waarschuw beheerder
slecht

Waarschuw beheerder
spoort nie.........

Waarschuw beheerder
ookal nie

Waarschuw beheerder
sporen doe je doore de weeks maar...

Waarschuw beheerder
that's the ticket

Waarschuw beheerder
ff in het nederlands.....
en snap ik, denk toch is na bent mar 1 x jong
Waarschuw beheerder
donateur
je bent maar 1x jong ja, maar als je teveel neemt wordt je niet oud :p

anyway... er is niks mis mee zolang je maar maat weet te houden bij de hoeveelheid.
Waarschuw beheerder
das waar.. maar hoe zou jij ut vinden als je vriend drugs gebruikt..?
Waarschuw beheerder
donateur
ligt eraan hoeveel. Hij gebruikt net als ik af en toe. Moet kunnen. En alleen snoepies, geen andere dingen. Zo af en toe 1 op een feessie vind ik niet erg en dat doet verder ook geen kwaad.

Het zou wat anders zijn als hij iedere dag zou gebruiken en thuis enz.

Maar dan zou het denk ik niet mn vriend zijn.

Waarschuw beheerder
Ben er absoluut nie tegen mensen die et nie doen moeten hun weten respect daarvoor maar ze moeten niet tegen mij zeggen dak et nie moe doen...
Waarschuw beheerder
nee en k zou er owk nooit wat van zeggen k kan er meestal wel om lachen.. maar k vind dat mensen die met mensen omdaag die geen drugs gebruiken er wel rekening mee moeten houden..! af en toe op feestjes ben k ut met je eens daar hoor je mij owk niet over.. maar dan owk thuis? nee dat gaat te ver..
Waarschuw beheerder
Ik ben niet anti
maar das logisch

Waarschuw beheerder
mening zijn daarin verdeeld en als de 1 niet zonder kan moet die persoon dat zelf weten...
ik doe het dan niet meer..:)
maar toch heb je met de mensen die zo lijp zijn altijd de leukste gesprekken..:yes:
Waarschuw beheerder
haha das vaak wel waar... maar vraag daarna niet waar t over ging;)

Waarschuw beheerder
precies en dat kan altijd handig en grappig zijn;)
Waarschuw beheerder
donateur
maar toch heb je met de mensen die zo lijp zijn altijd de leukste gesprekken

nou zonder heb ik met mn vriend ook hele leuke gesprekken. Als iemand nooit eens wat onthoud dat gaat irriteren.

En mensen moeten lekker zelf weten als ze dag in dag uit aan de shit willen, maar dan wordt het niet mijn vriend.

Waarschuw beheerder
het hangt er ook vanaf of het je vriend of niet is...
gewoon met vrienden kan het wel grappig zijn..
ik ben iig blij dat ik er totaal mee gestopt ben..
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon vrienden is anders ja... maar dan zou ik het ook niet geweldig of cool vinden als ze dat dag in dag uit zouden doen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nee gezegd tegen drugs....

ze luisteren nooit... :D

naja ieder voor zich... tot n jaar of anderhalf geleden was ik ook antidrugs :D na t zelf te ervaren bedenk je je snel :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tuurlijk dag in dag uit is idd niet altijd leuk..
maar mij heb je niet horen zeggen dat ze dat dag in dag uit doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee, maar dat is voor mij een maat dat het voor mij niet meer kan

Waarschuw beheerder
dat wat voor jou niet meer kan dat die mensen dan drugs gebruiken..
het is gewoon simpel,
als die vrienden dat willen doen kun je je mening geven maar daar houdt het verder ook op...
Waarschuw beheerder
idd.. mensen die verslaafd zijn aan drugs of niet willen ophouden zijn/worden EGOISTEN.. je kunt zeggen wat je wil maar ze doen ut toch wel.. en dat s een feit..
k heb zelf owk drugs gebruikt en mijn vrienden owk..
en uit ervaring weet k wat ut allemaal kapot kan maken..
en uiteindelijk verlies je er meer mee dan je beter wordt..!!
Waarschuw beheerder
en wat als je lang verkering hebt.. en je vriend gaat ut steeds meer doen.. zet je hem dan aan de kant? .. terwijl je van hem houd.? en hij eigelijk je hulp nodig heeft?!!
Waarschuw beheerder
nee maar daar begint ut vaak mee.. pas daar mee op.. dat zeggen ze allemaal in ut begin.. k zeg niet dat iedereen dat doet en dat jou vrienden dat doen.. maar kijk wel uit..

Waarschuw beheerder
donateur
kiwi doos helemaal gelijk!!!

toen ik het nog nooit tot me had genomen
was ik wel er een beetje op tegen he omdat je hoort dat het heel slecht voor je is en zo al dat serieuse praat

maar naar 1 keer te hebben ervaren
ben ik toch wel van gedachte veranderd en neem af toe wel eens wat maar wel met MATE en VERSTAND
Waarschuw beheerder
dat ben k owk met je eens.. heb k owk gedaan.. mar sommige mensen kunnen owk te ver gaan.. en k weet heus wel dat zoals jij ut gebruikt er een heleboel zijn en daar hor je mij echt niet over.. maar k heb er gewoon te nare herrineringen aan..

Waarschuw beheerder
donateur
tsja je heb het zelf in de hand (tenminste de meeste)

en als je zelf er na de tijd niet prettig bij voelt kan je beter ophouden vind ik
Waarschuw beheerder
yah k had de verantwoording wel.. en k ben er owk zat optijd mee opgehouden.. maar vrienden (en toen nog mijn vriend) niet..

Waarschuw beheerder
Pro drugs, vind het wel belangrijk dat je het gebruik voor jezelf in de hand houdt. Zo probeer ik steeds een aantal maanden tussen te laten. Heb 1jaar antidrugs gevierd

met pillûh natuurlijk :-)

Waarschuw beheerder
:@ik:@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
200% anti

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 23:32:
200% anti

:respect: :respect:
Waarschuw beheerder
maar WAAROM?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(K) dank u marina

gewoon omdat drugs mij en
me hele leventje bijna gesloopt had
daarom ja:yes:
Waarschuw beheerder
ik ben tegen soft en harddrugs!!

Waarschuw beheerder
kben zcker nie tegen drugs(Y) haha laterrrrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
donateur
ben zeker wel tegen!!!
Waarschuw beheerder
ben zeker tegen...
heb me ex door softdrugs achteruit zien gaan:S

je moet het zelf weten maar ik zal nooit aan die zooi beginnen je heb er geen moer aan... je maakt alleen maar dingen stuk..
je eigen focking lichaam en nog veel meer...
waarvoor zou je anti zijn? Er zijn zat mensen die echt wel weten hoe ze met drugs om moeten gaan. Zeker wat betreft soft drugs is er nou niet echt zo'n groot gevaar...
Waarschuw beheerder
ikke niet
Waarschuw beheerder
nee he Tes... ikke ook niet ;)

Waarschuw beheerder
Ikke....

Waarschuw beheerder
Al mijn vrienden:yes:...(als mijn ouders het vragen)
Waarschuw beheerder
ben nooit egt tegen drugs geweest
von diegene meestal al1 gestoord as die
bv een andere drugs pakte as alcohol maja
daar kwam zo'n 2 1/2 jaar trug verandering in :P
kheb het eerst zelf moeten ervaren
maar er zijn dingen die gwoon ni mijn ding zijn
zoals bv blowen
maja ieder voor zich tog ;P

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet anti drugs,maar voor mijzelf inmiddels wel..
ik doe het niet/nooit meer,wat andere doen moeten ze zelf weten toch ?!
Waarschuw beheerder
ik ben zelf persoonlijk niet tegen drugs. je moet er echter wel op een verantwoorde manier mee omgaan.
drugs kan veel dingen leuker maken, maar kan ook voor veel problemen zorgen.
bij mij heeft drugs het effect dat ik losser word en dieper over de dingen na ga denken. vaak na feesten kan ik hele diepgaande gesprekken houden met vrienden. ik zorg er echter wel voor dat ik niet teveel drugs gebruik en niet combineer. ik maak het allemaal nog bewust mee en weet ook nog precies wat ik doe.
als je drugs gebruikt moet dit een toevoeging geven en geen vlucht naar de drugs.
het losse gevoel en de energie zijn voor mij redenen om het te gebruiken.
Waarschuw beheerder
de amerikaanse president is ook tegen ik ben tegen hem dus voor drugs hehe

Waarschuw beheerder
ben wel anti-junkies.
ik bedoel je moet geen heroine ofso gaan gebruiken.
dan ken je oprotten.
op zijn tijd moet drugs zeker wel kunnen en weten waar je grens ligt.
Waarschuw beheerder
Ik persoonlijk ben er tegen! Maar de mensen die het gebruiken moeten het lekker zelf weten:). Lach ze eerder uit :D vooral op al die feesten sjee ik ga lekker een nachtje door zonder die rommel! Heerlijk!

Waarschuw beheerder
Ben tegen drugs
waarom: het maak wel je leven kapot als je er aan verslaafd bent maar mensen die het gebruiken nou die moeten het zelf maar weten
Waarschuw beheerder
ik ben er echt tegen waarom mot je het gebruiken het is toch maar troep en ik ben van mezelf al zo gek als een deur dus ik hoef het nie te gebruiken

Waarschuw beheerder
Een vriendin van mij, tot ze het zelf een keer probeerde en er achter kwam hoe leuk het is!!! :XTC: :D
Waarschuw beheerder
trieste lui die tegen drugs zijn ;P
Waarschuw beheerder
Ik ben tegen drugs.. vooral nu ik naar reportage zit te kijken hehe..
maargoed iedereen moet het zelf maar weten
Waarschuw beheerder
LONSDALE LONDON citeer 12 april 2005 11:09
het is eeen 12 gram lijn was met 5 man in een uur op waren helmaal waus vet ralaxt

Zooowww voel juh juh nou een stoeruh jonguhhhhhhh!! :S:S:S:S:S
Waarschuw beheerder
donateur
heerlijk... niet op tegen !!!

Waarschuw beheerder
op zn tijd.

Waarschuw beheerder
ik zou nooit drugs nemen en ik zou het ook niet goed vinden als mijn vriend het weer deed maar vrienden moeten het zelf weten als het maar niet in mijn huis word gebruikt
Waarschuw beheerder
ik ben niet anti-drugs..

vooral niet soft-drugs.. waarom sou je ertegen sijn.. het word legaal verkocht..

dus wtf.. :)

maarjaaa..

12 gram lijn met 5 personen is wel stoer hoor.. lonsdale london..!! pff... :)

sommige mensen maken ook misbruik van andere mensen..

iemand heeft geen geld en spoort andere mensen aan om het te gaan gebruiken sodat die het gaan kopen..

tsja.. da's gewoon te lelijk..!

Waarschuw beheerder
Jahoor wat gaat het hier weer lekker. Als mensen anti drugs zijn maken ze iedereen die maar enigzins drugs gebruikt uit voor junkies, en nu heeft mevrouw miss poes een 'alcoholprobleem ' = alchohol junkie! dat gezeik altijd met alcohol
Waarschuw beheerder
me moeder houd er niet van als ik drugs gebruik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van whitekiller op maandag 14 februari 2005 om 20:42:

ben anti softdrugs :[
Waarschuw beheerder
soft = :cheer: hard = :no:

Waarschuw beheerder
Ikke!!!!8)
Waarschuw beheerder
ik.................

Waarschuw beheerder
Ik ben tegen soft en hard...snap niet waarom mensen dat doen...ik kan het geweldig naar me zin hebben op een feest of als ik uit ga...heb ik geen shit voor nodig!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 14:07:
k ben tegen soft en hard...snap niet waarom mensen dat doen...ik kan het geweldig naar me zin hebben op een feest of als ik uit ga...heb ik geen shit voor nodig!!!

kan iedereen maar met is toch net dat beetje extra voor mij:D

Waarschuw beheerder
ben tegen medicijnen

Waarschuw beheerder
ik ben niet tegen drugs.:no:
maar heb het liever niet.:yes:

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 15:24:
ik ben niet tegen drugs.:no:
maar heb het liever niet.:yes:

(K)

kijk das nou s n diplomatiek correcte post:D

Waarschuw beheerder
ik heb er niets op tegen
lekker strak op een feesje staan moet kunnen :)

alhoewel beginnen spuiten zo ... liever niet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:06:
ik heb er niets op tegen
lekker strak op een feesje staan moet kunnen

ben ik met je eens.
spuiten gaat toch iets te ver.:yes:
maar wat heb je aan drugs.:S
het verpest je leven.:yes:
je bent beter af zonder.:D

Waarschuw beheerder
ben tegen geen van beiden...blowen doe ik zelf ook en harddrugs niet...maar vind dat je harddrugs echt met mate moet gebruiken want tis opzich wel troep dat moet iedereen echt toegeven.

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
van mij mag iedereen gebruiken wat ie wil.
maar zelf wil ik geen gemische drug.
ik gebruik ook geen gemischbereide medicijnen van de apotheek.
ik heb liever wiet, paddos, salvia, hasj, cocabladeren enz.
alles wat natuurlijk is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 23:21:
gemische drug

chemische :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 23:21:
ik gebruik ook geen gemischbereide medicijnen van de apotheek.
ik heb liever wiet, paddos, salvia, hasj, cocabladeren enz.
alles wat natuurlijk is.

Dus alles wat uit een plantje komt vind je goed en alles wat de apotheek aflevert vind jij chemisch en slecht.

De natuur is de grootste gifmenger die er is. Als je een stukje van een simpele kamerplant opeet kun je zelfs doodgaan door de gifstoffen die erin zitten.

Bovendien komt ongeveer 30 % van de door de natuurliefhebbers als chemisch bestempelde apotheekmedicijnen ook rechtstreeks uit de natuur.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:30:
ben ik met je eens.
spuiten gaat toch iets te ver.
maar wat heb je aan drugs.
het verpest je leven.
je bent beter af zonder.

bwa...ik heb er geen spijt van dat ik ooit aan drugs heb toegegeven...het maakt wel kapot, je moet gewoon je limiet kennen. iedereen kan perfect zonder ma 't is toch iets extra... mja dat is zo'n eindeloze discussie :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 16:30:
[quote element=message id=18549596]{element is niet toegankelijk}ik heb er niets op tegen
lekker strak op een feesje staan moet kunnen

ben ik met je eens.
spuiten gaat toch iets te ver.:yes:
maar wat heb je aan drugs.:S
het verpest je leven.:yes:
je bent beter af zonder.:D[/quote]

bwa...ik heb er nooit spijt van had ooit aan drugs toe te geven maar zolang ik maar m'n limit ken
en het maakt wel kapot akkoord... mja dat is zo'n eindeloze discussie :)

Waarschuw beheerder
ik ben er zelf niet echt tegen ik heb er wel een tijdje erg aan gezeten maar doe alleen op feestjes

Waarschuw beheerder
ben er zeker niet tegen haha
alleen heroine zou ik nooit weer gebruiken
Waarschuw beheerder
donateur
is niet tegen

voor hard en soft (Y)(Y)

( behalve hero meuk :yes: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tuurlijk niet.. gewoon doorgaan

Waarschuw beheerder
ik ben tegen, mijn ex-man heeft zijn drugs verkozen boven zijn dochter, dus drugs maakt meer kapot dan je lief is, kinderen worden vaak de dupe
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat jullie niet kunnen oordelen als jullie het niet geprobeerd hebben !!!

gr dre

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 april 2005 om 18:39:
junk in hart en versleten nieren

hihi 8)
Waarschuw beheerder
donateur
bla bla bla

ik hoor niks nuttigs

probeer het eens en praat dan als je er verstand van hebt
Waarschuw beheerder
ik heb togh liever alcohol dan drugs heb er niet echt een hekel aan maar het is nix voor mij !
Waarschuw beheerder
ik ben niet tegen waarom wie t wil doet t toch wel denk

drugs blijft er toch altijd wel

gegroet pesser

Waarschuw beheerder
ik ben tegen tegen zijn oh ja

Waarschuw beheerder
Tja stoerheid by nature ;-).

Waarschuw beheerder
Je weet toch dat Mc Klit het had tegen mij wanneer ze Stoere Kerel riep!

Beter

Waarschuw beheerder
Sttt ze luisteren mee.
Waarschuw beheerder
IKKe...
K gebruik geen drugs hoor,
dat lijkt maar zo..
Drugs gebruikt mij

Waarschuw beheerder
ikuuhh..ik vind ut maar troep..als je der verslaafd aan bent kom je er niet meer van af..en het is hartstikke slecht..ik zou het echt NOOIT gebruike ofzo..

Waarschuw beheerder
het i­s eeen 12 gram lijn was met 5 man in een uur op wa­ren helmaal waus vet ralaxt

------------------­------------------------------------

Wat een st­umper... :kots:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 18:41:
het i­s eeen 12 gram lijn was met 5 man in een uur op wa­ren helmaal waus vet ralaxt

pfffff please GET A LIVE
kneusje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 18:34:
ben ik met je eens.
spuiten gaat toch iets te ver

ja je denkt natuurlijk datje dan meer geld kwijt bent met naalden, spuiten, watjes, lepels etc

maar zie het als een investering voor later.
want uiteindelijk benje toch goedkoper uit!
want op de markt is je euro nog een daalder waard

Waarschuw beheerder
kben voor
Waarschuw beheerder
drugs are bad, you shouldn't do drugs hahaha

Waarschuw beheerder
Een leven met drugs is fucked up en brengt moeilijkheden met zich mee.

Een leven zonder drugs net zo goed, alleen op een ander vlak ;-)

Waarschuw beheerder
Yes, kankerlijers hier snap wel dattie speed-prijzen omlaag moeten!!
Waarschuw beheerder
Speed is lekker........alleen de nawerking is KUT!!!
Waarschuw beheerder
ik ben

NIET TEGEN DRUGS

Waarschuw beheerder
ik ben er niet tegen...
maar k vind dat er teveel mongooltjes rondlopen die waarschijnlijk een keer wat in hun neus hebben gehad en dan meteen denken dat ze gigantisch stoer zijn

voorbeeld:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 19:20:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 18:41:

ik ben er niet tegen...
maar k vind dat er teveel mongooltjes rondlopen die waarschijnlijk een keer wat in hun neus hebben gehad en dan meteen denken dat ze gigantisch stoer zijn
zie voorbeeld boven

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
drugs is leuk
Waarschuw beheerder
ik ben zwaar: VOOR!!!!!!!!!!!!!

:lijn:

Waarschuw beheerder
ben niet voor maar ook niet tegen :d

dat is een keuze die een persoon maakt en die respecteer ik van hem/haar :d

Waarschuw beheerder
Ik ben er niet tegen,alleen ik kan er echt niet tegen.
Mijn lichaam gooit het er zo weer uit :S
Waarschuw beheerder
drugs is slecht

Waarschuw beheerder
ik...
ben er klaar mee!!
ieder voor zich hoor, maar eens word je volwassen en verstandig....

Waarschuw beheerder
ik ben niet tegen drugs gebruik het zelf ook
maar merk wel dat het toch soms niet goed voor je is
maarjah als je der eenmaal aan bent begonne moet je ook maar gewoon stoer zijn en de gevolgen der van nemen

mop mop mop gas der op:P
Waarschuw beheerder
Ben helemaal niet tegen..
Waarschuw beheerder
Ik ben voor drugs mits je het in de hand hebt...

Ik zie het meer als slagroom op aardbeien want zonder slagroom zijn die aardbeien ook lekker alleen met slagroom nog beter... En ja je moet natuurlijk ook niet elke dag aardbeien eten want dat gaat vervelen... :yes:

Waarschuw beheerder
Snuiven is goed voor de hersenen.....
En het houdt me wakker op mijn werk. :xtc:
Waarschuw beheerder
ben niet anti drugs maar anti mensen die niet weten hoe je verstandig gebruikt ;)

Waarschuw beheerder
hero ennuh uitgekookte ken egt nie

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet tegen drugs gebruik het zelf ook
maar merk wel dat het toch soms niet goed voor je is
maarjah als je der eenmaal aan bent begonne moet je ook maar gewoon stoer zijn en de gevolgen der van nemen

mop mop mop gas der op

Je bent er ook nog best trots op he :frusty:

Ik ben niet anti heb het zelf ook wel gedaan maar ik heb wel een hekel aan mensen die altijd graag willen dat andere mensen weten dat ze drugs gebruiken.

Waarschuw beheerder
Ik gebruik alleen in het weekend....
En heel soms door de weeks, meestal op woensdag en donderdag.
Vier ik dat het weer bijna weekend is. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 24 januari 2006 om 19:25:
Ik ben niet anti heb het zelf ook wel gedaan maar ik heb wel een hekel aan mensen die altijd graag willen dat andere mensen weten dat ze drugs gebruiken.

treu :yes:
Waarschuw beheerder
ik vraag me af waarom je dat eigenlijk wil weten??!!

Waarschuw beheerder
ik gebruik heeeeeeeel soms.
Dus ben er niet tegen :no:
waar ik absoluut niet van hou zijn mensen die zo erg hun remmen los gooien dat ze zo van de planeet zijn dat ze niet meer normaal kunnen functioneren bah

Verder maakt het me niks uit wat een ander doet zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen.

Waarschuw beheerder
Ben helemaal niet tegen sofdrugs.
En ook niet tegen harddrugs.
Maar ik vind wel dat je harddrugs met mate moet gebruiken op een feesje ofzo.
En niet elk weekend dan word het zoon verslaving :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 00:20:
uitgekookte ken egt nie

indd
kenje beter meteen crack halen
werkt veel beter(Y)
zo strak als een kasplantje 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 13:35:
Maar ik vind wel dat je harddrugs met mate moet gebruiken op een feesje ofzo

je kan tog ook je eigen feessie maken!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT]ParA LippiE[PPT] op maandag 23 januari 2006 om 00:15:
ben niet anti drugs maar anti mensen die niet weten hoe je verstandig gebruikt

en jij gebruik wel verstandig lippie? :/ ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 19:47:
en jij gebruik wel verstandig lippie?

idd :x haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet anti heb het heel veel gedaan..
7 jaar....
maar moet er nou niet meer aan denken:)
Waarschuw beheerder
Super ANTI tegen harddrugs, ik vind het ranzig spul en iedereen die het gebruikt is kansloos en triest!!!

Maar ja, het moet een x goed fout gaan, voordat mensen dat inzien denk ik :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mayo4ever op zondag 29 januari 2006 om 13:07:
Super ANTI tegen harddrugs, ik vind het ranzig spul en iedereen die het gebruikt is kansloos en triest!!!

Maar ja, het moet een x goed fout gaan, voordat mensen dat inzien denk ik

Je kan het ook gewoon verantwoord gebruiken hoor :/
bijvoorbeeld 1 x in de 3 maanden of weet ik veel wat.

btje kansloos dat je elke drugsgebruiker kansloos en triest noemt:S
Waarschuw beheerder
ik ben tegen alle vormen van drugs!!!!!!

ik gebruik uit principe :lijn:

Waarschuw beheerder
iemand die anti drug is gebruikt dus ook 0,0 medicijnen

Waarschuw beheerder
dus ook geen kruiden, en ook niet door het eten

Waarschuw beheerder
:vaag:

Waarschuw beheerder
en deze mensen dromen ook niet.
wand je hersenen maken dmt aan als je droomt, of mediteerd

Waarschuw beheerder
af en toe wel is un lijntje SOS is nie verkeerd....

Waarschuw beheerder
ik ben voor ..

Waarschuw beheerder
ik ben NIET tegen voor mensen werkt het als een aspirientje dus die nemen een joint en anderen nemen een paracetamol als aspirientje;):)

Waarschuw beheerder
Wat mij betreft, mensen die echt vel anti drugs zijn horen niet thuis op house feesten of het nu gabber/hardcore is of tiesto trance... house is for open minded people, not for narrow minded suckers!!!!!!!

Laat ons gewoon ons eigen feestje houden, wat hier gebeurt weten wij niet. NEOPHYTE LIVE @ MYSTERYLAND MAASVLAKTE
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het pas echt kansloos als je persee drugs nodig hebt om je te kunnen vermaken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 18:47:
ik...
ben er klaar mee!!
ieder voor zich hoor, maar eens word je volwassen en verstandig....

Zit een kern van waarheid in... :yes:
Een keertje is niet erg, maar het moet niet standaard worden

Waarschuw beheerder
ik heb nog nooit drugs gebruikt en ben super ANTI drugs :D

ben er trots op ook :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 12:57:
Ik vind het pas echt kansloos als je persee drugs nodig hebt om je te kunnen vermaken

8) ik ook
Waarschuw beheerder
Ik kan me voorstellen dat iemand anti drugs is qua zelf absoluut niets gebruiken. Maar om anderen nou te gaan veroordelen omdat zij zelf een keuze maken het wel te gebruiken :S

Beetje kortzichtig, lijkt mij.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Chievous op vrijdag 31 maart 2006 om 16:22:
Beetje kortzichtig, lijkt mij.....

tuurlijk niet.

ik heb gewoon scheit aan de drugs 8)
vind het smerige teringzooi
het is bedoeld voor mensen die ziek zijn als medicatie.
niet om je problemen te verdoezelen je ''beter'' te gaan voelen of stoer doen tegenover anderen.

als je een feestje niet vol houd ga dan je nest in maar ga niet met een of ander pilletje te veel van je lichaam eisen.

drugs ZUIGT big time
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34780, 39433}
Waarschuw beheerder
en wie van die anti-drugs figuren drinkt en rookt niet..? :o
:dood:
Waarschuw beheerder
inderdaad, bedoel natuurlijk drinkt geen alcohol..

Waarschuw beheerder
En koffie, thee en natuurlijk chocolade producten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 11:20:
Wat mij betreft, mensen die echt vel anti drugs zijn horen niet thuis op house feesten

Uitspraak van [ Coldstream ] op zaterdag 1 april 2006 om 09:43:
inderdaad, bedoel natuurlijk drinkt geen alcohol..

ik:D

Waarschuw beheerder
Drugs.. Nee ben ik niet nodig
om me te vermaken op een feest :no:
maar ben er niet tegen ofzo.. iedereen
moet het voor zichzelf weten.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly op donderdag 6 april 2006 om 15:22:
Uitspraak van {FTP}MIC HELL op vrijdag 31 maart 2006 om 11:20:
Wat mij betreft, mensen die echt vel anti drugs zijn horen niet thuis op house feesten

it's about a state of mind, not personal :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 02:51:
it's about a state of mind, not personal

ja geloof ik wel allemaal...maar dat slaat toch nergens op??..iedereen moet het voor zichzelf weten..maar dat je dan niet op een houseparty thuishoort vind ik echt te ver gaan...

Waarschuw beheerder
ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly op woensdag 12 april 2006 om 16:20:
ja geloof ik wel allemaal...maar dat slaat toch nergens op??..iedereen moet het voor zichzelf weten..maar dat je dan niet op een houseparty thuishoort vind ik echt te ver gaan...

ik zeg niet dat je niet mag gaan, ik zeg alleen dat als mensen vel anti drugs zijn en dat zo nodig uiten moeten naar wel drugs geburuikers of die niet willen of kunnen respecteren, dat je dan daar niet thuis hoort... heb je dr echter geen probleem mee...lol no hard feelings :D. Kan je het niet handelen, get out of the kitchen iff you can't stand the heat :D.

Word soms een beetje moe van die anti dope mensjes die op iedereen die wel wil gebruiken lopen te zeiken en die mensen zo nodig moeten dissen...zit in hun eigen psyche iets flink mis..de stakkers, heb ik zo iets, wtf doe je dan hier???

Het begin van de scene, ging om respect voor elkaar (vandaar het woord gabber)...like i said...it's a state of mind...cant handel that..fuck off...can handel that, join the party.

No hard feelings :D
Waarschuw beheerder
Drugs... is slecht voor je... kword er alleen gebruikt door de drugs:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 04:20:
ik zeg niet dat je niet mag gaan, ik zeg alleen dat als mensen vel anti drugs zijn en dat zo nodig uiten moeten naar wel drugs geburuikers of die niet willen of kunnen respecteren, dat je dan daar niet thuis hoort... heb je dr echter geen probleem mee...lol no hard feelings . Kan je het niet handelen, get out of the kitchen iff you can't stand the heat .

Word soms een beetje moe van die anti dope mensjes die op iedereen die wel wil gebruiken lopen te zeiken en die mensen zo nodig moeten dissen...zit in hun eigen psyche iets flink mis..de stakkers, heb ik zo iets, wtf doe je dan hier???

Het begin van de scene, ging om respect voor elkaar (vandaar het woord gabber)...like i said...it's a state of mind...cant handel that..fuck off...can handel that, join the party.

No hard feelings

soww..een heel verhaal...dat eerste gedeelte kan ik niet volgen..sorry..

ik zei ook niet dat je zei dat ik er niet mocht komen..maar ja;)

zoals ik al zei...iedereen moet het voor zichzelf weten...maar er zijn mensen die zichzelf zooooo erg voor schut zetten met hun geknaag..maar goed...that's their choice!

Waarschuw beheerder
ik zker :S me vriend doet het ook wel is maar ik ben er echt zwaar op tegen, hij is wel al geminderd voor mij dat is echt heel gaaf:$

Waarschuw beheerder
Typisch gevalletje van 'lekker zelf weten'. Je kunt nu eenmaal niet je kop in het zand steken wat betreft drugs als je naar dance-feesten gaat. Net zoals je dronkelappen tegenkomt in de kroeg; zullen er altijd dopehoofden zijn op feesten. Keihard tegenin gaan is zinloos.
Deze discussie is daardoor ook enigszins zinloos...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 13:26:
waar ik absoluut niet van hou zijn mensen die zo erg hun remmen los gooien dat ze zo van de planeet zijn dat ze niet meer normaal kunnen functioneren bah

Verder maakt het me niks uit wat een ander doet zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen.

:respect:

Waarschuw beheerder
Jammer is ook als iemand zo leip als een emmer tegen je aan komt hangen omdat hij denkt dat je een stoel/een van zijn beste vrienden/pilaar bent. Tja... :P

Waarschuw beheerder
Fuck drugs!!!

Wie drugs gebruikt is een sukkel!!! haha :YES: :YES: :YES:

Waarschuw beheerder
Drugs is toch niet leuk?

Waarschuw beheerder
me vriendin

Waarschuw beheerder
ag jaa je kunt niet alles hebbe, gewoon bij mate houden komt alles goed (Y) en zo niej >>>> jammersssssssss
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 00:08:
ag jaa je kunt niet alles hebbe, gewoon bij mate houden komt alles goed en zo niej >>>> jammersssssssss

hahahaha;)

ik ben anti durgs maar de mensen die het gebruiken moet het zelf weten ik verbied het ze niet;) maar ik ga het nooit gebruiken..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Ik !!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 juni 2006 om 21:56:
Ik !!!

yeah sure ;P

mense die nog nooit wat hebbe gebruikt en extreem antidrugs zijn vind ik over het algemeen triest. Ze weten meestal niet waar ze over praten.

Ik ken ook een aantal mensen die eerst dik aan de drugs zaten en nu extreem anti zijn. Die hebben nu zoiets van alleen maar bier dit en dat:/ Een soort van wannabe skinheads(antidrugs, bier is(y)) Ook triest..

Waarschuw beheerder
Ik gebruik het zelf niet (ja wel alcohol) en als mn vriend het zo doen zou ik hem dumpen.
Is ook mijn mening, mensen doen er altijd zo dom over maar dat boeit me niks.
Dat andere mensen gebruiken moeten ze zelf weten, kan me niks schelen.

Waarschuw beheerder
mijn moeder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 12:52:
mijn moeder

Aha, mijn pa niet. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 12:40:
Ik gebruik het zelf niet (ja wel alcohol) en als mn vriend het zo doen zou ik hem dumpen.
Is ook mijn mening, mensen doen er altijd zo dom over maar dat boeit me niks.
Dat andere mensen gebruiken moeten ze zelf weten, kan me niks schelen.

Ja nee zou ik ook doen, vanaf die dag zal ie noooit meer dezelfde kerel zijn.

Dan verandert ie in een monster

WHRAAAAAAHH

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vanaf vandaag ben ik anti drugs.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Alleen als ik gesnoven heb :jaja:
Waarschuw beheerder
er gaat nix boven een dikke lijn speed of coke :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is bier ook drugs?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 11:20:
Wat mij betreft, mensen die echt vel anti drugs zijn horen niet thuis op house feesten of het nu gabber/hardcore is of tiesto trance... house is for open minded people, not for narrow minded suckers!!!!!!!

muziek, en het organiseren van feesten heeft volgens mij niet als uitgangspunt om aleen maar drugs te kunnen gebruiken, maar om lekker uit je dak te gaan. en dat is voor iedereen, gebruiker of niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 22:46:
btje kansloos dat je elke drugsgebruiker kansloos en triest noemt

hahaha idd ja ik heb zelf ook heel wat gedaan zoals velen weten maar kansloos haha laat me niet lachen mensen zijn

inprincipe allemaal drugs verslaafd

biertje hier biertje daar,wodkatje erbij en

de ander slikt om de paar dagen medicijnen of zelfs

elke dag , als je maar kan genieten van het leven mensen ;)

daar draait het toch om
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
drugs is kei leuk...
alleen niet voor iedereen weggelegt

Waarschuw beheerder
ketamine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yeah !!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Ik nog steeds :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik;)
Waarschuw beheerder
ik ben ZWAAR tegen harddrugs...
softdrugs...mja, valt mee :yes:
Waarschuw beheerder
Vraag aan jullie, vind je dat psychedelica onder harddrugs vallen? Waarom wel/niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ook mensen die geen drugs gebruiken horen op een party thuis! je gaat naar een party voor de muziek :)
en de mensen die drugs gebruiken kiezen er zelf voor .. ze vallen er verder niemand mee lastig en op zn tijd is het helemaal niet erg om het te doen (K)

Waarschuw beheerder
me moeder
Waarschuw beheerder
ik heb nooit drugs geprobeerd en zal 't ook nooit gebruiken.

dat 't hersenbeschadiging veroorzaakt is wel gebleken....en heb te veel negatieve gevolgen gezien van druggebruik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim071983 op donderdag 15 juni 2006 om 23:46:
dat 't hersenbeschadiging veroorzaakt is wel gebleken....en heb te veel negatieve gevolgen gezien van druggebruik.

drink jij ook niet dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 16:06:
ik heb nog nooit drugs gebruikt en ben super ANTI drugs :D

ben er trots op ook :)

ok niks mis mee...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 16:25:
vind het smerige teringzooi

vind ik wel weer grappig....
hoe weetje dat het smerig is???

explain...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
al die mensen die zeggen dat ze anti drugs zijn ... drinken geen alcohol,koffie,red-bull,thee roken niet en eten geen chocola?? jah dit zijn in mijn ogen ook drugs want je kan er ook verslaafd aan raken

ik vind de mensen die anti drugs zijn en dat tegen iedereen moeten zeggen beetje raar ... ok geen drugs is idd beter maar je hoeft niet iedereen te verketteren die drugs gebruiken ....

s2than

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim071983 op donderdag 15 juni 2006 om 23:46:
ik heb nooit drugs geprobeerd en zal 't ook nooit gebruiken.

ik ook :)

maar
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 13:09:
koffie,red-bull,thee roken,chocola...

:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 16:25:
niet om je problemen te verdoezelen je ''beter'' te gaan voelen of stoer doen tegenover anderen.

en wat als je 't neemt omdat je 't LEKKER vind..

had je daar wel is over gedacht??:)
Waarschuw beheerder
Ik Ik ikkk...

Ik heb het lef er geen eens voor om een pilletje te nemen..

Een aantal keer geblowd maar verder NIKS....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lieke1989 op donderdag 6 juli 2006 om 18:09:
Ik heb het lef er geen eens voor om een pilletje te nemen..

ben je dan anti drugs of gwoon iemand die liever geen risico's neemt :\
Waarschuw beheerder
+

'anti drugs, nooit gebruikt, wel bier' zijn echt dom :looser:
weten nieteens waar ze over lullen
Waarschuw beheerder
Ja idd, drugsgebruikers genieten op feesten dus wel ff veel meer dan niet drugsgebruikers! : muziek is dan je drugs en de drugs die je dan ophebt dus je hebt dan 2 drugsen. en zoals je weet versterkt de ene drugs de andere, vergelijk 't maar met blowen en zuipen je wordt knetterstoned, erger als normaal. Conclusie: wij drugsgebruikers hebben meer lol op een feest :)

Waarschuw beheerder
waarom zijn jullie schorem

Waarschuw beheerder
waarom ga jij nie gewoon dood

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 juni 2006 om 03:14:
vanaf vandaag ben ik anti drugs

Ik vanaf morgen