Partyflock

Forumonderwerp · 747105

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Helemaal uit Groningen gekomen voor deze shiznit :nee:
Voor alle westcoast artiesten die zich nu in Amsterdam bevinden, was het Snoop concert waardeloos.

I bedoel het begon verassend weet je
The Game had Dj Quik als DJ. Zeer dope!
Maar optreden van The Game irriteerde me, echt iets van 4 a 5 x een zogenaamde diss-song:
Ja Rule.......Can Suck My Dick
Ashanti.......Can Suck My Dick
Irv Gotti.......Can Suck My Dick
Murder Inc.......Can Suck My Dick
Memph Bleek.......Can Suck My Dick
beanie Sigel.......Can Suck My Dick
Jay-Z.......Can Suck My Dick
Rocafella.......Can Suck My Dick

Ok, eerste keer was grappig, maar omdat nou 4 keer te gaan herhalen??? En dat noemde die zn diss track. Nou, The Game heeft die bij deze the battle dus verloren.

Toen kwam Snoop. Snoop was te laat uit Engeland gekomen en mede daardoor ook zijn press conference niet laten doorgaan. En ik zeg mede, want er was iets gebeurd met Daz en Kurupt.

Het was namelijk de bedoeling dat Snoop in die press conference o.a. zou vertellen dat Daz en Kurupt peace talks aan t houden waren in Amsterdam.

maar er moet iets gebeurd zijn (ik weet helaas niet wat), want beiden waren in Damsco, maar kwamen beiden NIET on stage en dat vond ik jammer. En het nieuws dat ze dus bezig zijn met peace talks WEL goed nieuws was, denk ik dat dat ook weer van de baan is, aangezien Snoop on stage het volgende zei in een nummer: Fuck Kurupt.

Soopafly was ook on stage, maar liep er maar als een lulletje bij. Niks speciaals van die mang.
En dan Uncle Junebug, in DVD's is die meestal wel funny om te zien. Maar in real life zag je pas reality: eigenlijk een zielig oude opa

En Snoop zelf viel ook tegen. En die kutnummers Beautiful en Drop it Like It's Hot, :nee: . Al die bangas gingen uit hun dak hoor. Bij Drop it had ik de zaal ff verlaten om te kotsen.

mensen die niet konden komen, jullie hebben niks gemist :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
(K)

Waarschuw beheerder
lekker belangrijk
Waarschuw beheerder
donateur
Drown your sorrows with sum sweet, sweet beer dude...!!

:/

Waarschuw beheerder
Doe jij hier?
Waarschuw beheerder
wigger (Y)
Waarschuw beheerder
zie je wel je moet gewoon naar hardcore luisteren :P
Waarschuw beheerder
Ik had je van te voren ook al kunne vertelle dat het poep zou zijn. Sonde van je geld, droplul (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
had ik van te voren ook kunnen vertellen wigger had je dat geld beter kunnen uit geven aan HQ :jaja: JE WEET TOCH!

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff reageer dan niet weetje.... :S

maar wel jammer dat et tegen is gevallen....
de helft wat je verteld zegt me echt nix....
maar bij die live rap concerten heb ik altijd al zoiets van...
neej dat klinkt voor geen meter :no:
er zijn er volgens mij maar weinig die je ook echt nog kan verstaan 8)

Waarschuw beheerder
hahaha...leuke reacties hahaha hoe zeik je een wigger af

wel een mooie recensie trouwens (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pfff reageer dan niet weetje

He swa je weet toch...

Waarschuw beheerder
vroeg er hier iemand om een recensie?

dacht ut niet:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gelukkig maakte die djonko mijn avond toch nog bong :smoke: :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gelukkig maakte die djonko mijn avond toch nog bong

Weet je moeder wel dat je een wigger bent?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weet je moeder wel dat je een wigger bent?

want die koopt zijn xxxxl kleding

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet jij moeder wel dat je boeler bent

Waarschuw beheerder
beter een wigger dan een wazi.

Waarschuw beheerder
Weet je dat je blank bent?

8)
Waarschuw beheerder
donateur
kan je ook normaal abn praten of moet je opnieuw een inburgerings cursus doen omdat je een beetje "vernegert" ben?

Waarschuw beheerder

Dat dan weer wel :/

Waarschuw beheerder
weet jij moeder wel dat je boeler bent

leer nederlands

Waarschuw beheerder
wat een gezeik... die gast tikt een verslag over een optreden waar ie fan van is. En gaat iedereen een beetje dom reageren.

Blijkt toch dat er hier weer een hoop kneusjes opzitten. :)
Waarschuw beheerder
wat wil je met die K*Therrie dat had ik je ook wel van tevore kennen vertellen :yes:

dat zal je wel lekker vinden denk met die heerlijke :gedverkotssmileydoetetnogsteedsniet: Vatzige negerbek van em..

et wordt tijd dat je es van normale muziek leert te houden (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ie z'n ei kwijt wil over n optreden doet ie dat maar,net zoals andere hiphopliefhebbers,in t HipHoptopic:)
Waarschuw beheerder
wat een gezeik... die gast tikt een verslag over een optreden waar ie fan van is. En gaat iedereen een beetje dom reageren.

Ben ik het wel mee eens..
Simpele zieltjes hier ook altijd :)

Vriend van mij is ook naar t concert geweest.
Weet alleen nog niet wat hij er van vond..

Waarschuw beheerder
Beste mede-pf'ers vind je het even niet erg als ik me de tiefus irriteer aan TAAL die voor niemand leesbaar is behalve dat volk.

Heb jarenlang geluisterd naar 2 live crew, house of pain etc etc, maar als ik termen hoor als "bong" krijg ik het idee dat ik een aflevering van het junglebook heb gemist. Komop zeg,

Bij deze, je bent stoer

Bij deze, ik kijk tegen je op

Bij deze, je hebt super kleding

maar praat ff normaal ajb (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
was het Snoop concert waardeloos

Waardeloos? :|:O

Ik vond het geweldig!!!!

:smoke:
Waarschuw beheerder
lompe reacties hier, vond snoop vroeger wel vet.. de nr's nu met pharrel vind ik dan 10 x niets.. zou ook nooit naar concert van hem gaan :). Jammer dat 't zo tegen viel!

Als ie z'n ei kwijt wil over n optreden doet ie dat maar,net zoals andere hiphopliefhebbers,in t HipHoptopic

daar heb je wel een punt ja, maar reacties van sommige gelijk... van wigger dit dat... en moet je maar naar hardcore luisteren kom op zeg echt lomp. Jammer dat mensen die dat zeggen naar hardcore luisteren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bij deze, je bent stoer

Bij deze, ik kijk tegen je op

Bij deze, je hebt super kleding

thanx mang, respect
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zeg Mowgly, kan je ff uitleggen wat 'mang' dan weer is?

Zet anders ff iets van een vertaal-slag neer, dan volg ik het ook :D

Waarschuw beheerder
jah man vet dope met je matties.. je weet toch. :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo doop was het dus niet
zoals ik al zei ik had er meer van verwacht

Waarschuw beheerder
ok,

En Bong hadden we ook nog ... wat was dat?

(Moontje, snap jij hem wel dan? (F) )

Waarschuw beheerder
Je weet weejuuu ,vet mang :vaag:

Is dit wiggertaal?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bong=goed volgens mij

Ey swa k was gister die pokoe van Snoop checku noh,al me matties zeiden wajooo die gast rapt boeng strak noh,zo ik ga met me click checken je weet toch maar t was echt kaka mang8)

Waarschuw beheerder
rot is op naar www.ml75.nl ofzo

je bent echt niets jij weetje. Je denkt dat je urban bent, terwijl je nix weet van hiphop. rot gewoon op met die kutkleren van je.

Waarschuw beheerder
Ey swa k was gister die pokoe van Snoop checku noh,al me matties zeiden wajooo die gast rapt boeng strak noh,zo ik ga met me click checken je weet toch maar t was echt kaka mang

owja 8)
Waarschuw beheerder
Ey swa k was gister die pokoe van Snoop checku noh,al me matties zeiden wajooo die gast rapt boeng strak noh,zo ik ga met me click checken je weet toch maar t was echt kaka mang

:|:|:|:|:|:|:|:| doe ff normaal wil je :|
Waarschuw beheerder
Dat was mijn imitatie van n wigger zucht

Waarschuw beheerder
De man die dit tpoic startte weet niet beter, de man is een streetdancer.....

[img cacheid=000843460016d11c79b7518d1a00937010]http://img.photobucket.com/albums/v374/Mikey3d/mokum.gif[/img]

Waarschuw beheerder
de man is geen streetdancer, de man heeft een identiteitsprobleem. Hij denkt door zich heel 'urban' te gedragen dat die respect krijgt ofzo. Nou van mij krijgt deze man 0 respect. Als je zo dom doet en net doet of je de shit bent, rot gewoon op, of ga op een forum praten met mensen die op jou zelfde niveau zitten. De man denkt iets van hiphop te weten, maar weet niets meer dan Dr. Dre en Snoop Dogg. Oh ja en sinds gisteren The Game en al die homo's die hij heeft genoemd.

Waarschuw beheerder
wat een staats mongool die wigger!:vaag:

Waarschuw beheerder
Heb je z'n zogenaamde eigen tekst gelezen ?

Volgens mij is dat van DEF P !!

Whahahaaaaa Vanilla ICE
Waarschuw beheerder
Whaha Blen zo heb k je nog nooit meegemaakt,dacht altijd dat ik degene was die goed kon afzeiken:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb een ernstig probleem, en yo dat moet er effe uit

Ik voel me als een neger gevangen in een blanke huid

Want ik heb soul weetjewel en ik ben echt geen grap

Ik houd van rap want veel blanke muziek is slap

Maar toen ik voor het eerst rapte voelde ik dat het echt was

En alleen omdat ik blank ben zeiden brothers dat ik slecht was

Ik doe alles om flex real en ghetto te zijn

maar wordt niet serieus genomen en dat doet echt pijn

Yeah Ik ben de top ik ben de bom ik ben de man!

En wacht maar als ik ooit large ben weet de hele hood er van!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoe zielig kan je zijn! :/
anders pak je t vliegtuig (met bolletjes in je hol) !

Waarschuw beheerder
Def P zoals ik al zei !

Waarschuw beheerder
Bong=goed volgens mij

baik baik! ;)
Waarschuw beheerder
Zucht!! waar moet dat toch heen met de jeugd van tegenwoordig...

Waarschuw beheerder
Die is zojuist opgegeven !

Waarschuw beheerder

is even debielig :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Wacht even, ik geloof dat ik dat taaltje begin te snappen:

Ej swa, ik dig je ding mang, alles bong ?

Rot op met die weet-ik-veel taal, en schrijf gewoon fatsoenlijk nederlands :[
Waarschuw beheerder
Jammer dat op PF gelijk allemaal van die bekrompen zielen je de grond in moeten boren als je een topic als dit begint met de mededeling ''wat doe je hier''. Nou: sommige mensen hebben een iets verder reikende muzieksmaak dan alleen hardcore of terror. Just so you know.

Ben zelf eigenlijk nog nooit naar een soortgelijk concert gegaan.. ben ik eigenlijk wel van plan om binnenkort te gaan doen :).
Waarschuw beheerder

jay-z is dope man...

Waarschuw beheerder
donateur
deej-010 _ 11 februari 2005 20:09
Jammer dat op PF gelijk allemaal van die bekrompen zielen je de grond in moeten boren als je een topic als dit begint met de mededeling ''wat doe je hier''. Nou: sommige mensen hebben een iets verder reikende muzieksmaak dan alleen hardcore of terror. Just so you know.

Ben zelf eigenlijk nog nooit naar een soortgelijk concert gegaan.. ben ik eigenlijk wel van plan om binnenkort te gaan doen standard.

Ik had best graag gegaan, en zijn muzieksmaak boeit me voor geen meter.

Maar er moet gewoon ABN worden geschreven hier, door een stel hersenloze straatmuziekanten :@

Waarschuw beheerder
mja idd veel mensen hier zijn echte hokjesdenkers, dat is wel jammer aan dit forum
maar ik denk dat het meer is vanwege het taaltje wat deze gozer bezigt...
ik sta open voor alle muziekstijlen (behalve R&b en rap dan;-)), over smaak valt niet te twisten, maar ik snap nooit zo goed waarom mensen vaak het taaltje van de "scene" moeten gebruiken

als je van hiphop houdt geloven we je zo ook wel, zonder dat je met termen als mattie en bong, als blanke groninger nota bene...en mja die foto op z`n profiel is helemaal suf..offeh, "wack" om me even te verlagen tot zijn niveau :-P

maar ik erger me ook de pleuris aan die nieuwe generatie gabbertjes met hun "roeleert" en "terreur-dit-dat" taaltje..waarom in godsnaam

of gothic mensen met hun "bizarrrr" of niet te filmen joh..

maar zelf betrap ik me er ook op dat ik nog steeds om de minuut wel een keer ouwe zeg;-)

kortom iedereen heeft wel z`n eigen woordjes en termpjes maar de een nou eenmaal wat meer dan de ander...he urban gangsta ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"roeleert" en "terreur-dit-dat" taaltje..waarom in godsnaam

Idd.. en dan zeggen ''ga eens naar echte muziek luisteren''. Pff ik ga er verder ook maar geen woorden aan vies maken.

Waarschuw beheerder
het gaat er niet om dat hij naar Snoop luistert, het gaat erom hoe hij erover praat en wie hij is.
Waarschuw beheerder
het gaat er niet om dat hij naar Snoop luistert, het gaat erom hoe hij erover praat en wie hij is.

nee jij bent lekker, iemand afzeiken omdat ie graag negerslang praat. als die jongen dat cool vind laat em toch gewoon. wordt jij toch niet meer of minder van ? hij begint het topic immers toch ook niet met : hardcore sucks ?

dus doe eem relaxed ofzo

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ik zie nou alweer dat dit topic 1 en al rellen is :P
Waarschuw beheerder
tja terwijl het topic op zichzelf niks provocerend is.. er zijn gewoon mensen die een probleem hebben met het respecteren van andere intresses en meningen

Waarschuw beheerder
Ik zie nou alweer dat dit topic 1 en al rellen is

lekker he ;)

Waarschuw beheerder
Heerlijk :D

tja terwijl het topic op zichzelf niks provocerend is.. er zijn gewoon mensen die een probleem hebben met het respecteren van andere intresses en meningen

Klopt, maar ik zei jouw ook nog wel reageren als iemand een TeRrOr holland is godverdomme de hardstuh STAMPEEEN topic opent...als je begrijpt wat ik bedoel
Waarschuw beheerder
mja ok daar zit een kern van waarheid in, maar sommige dingen vind ik een beetje TE.. je kunt het ook overdrijven

Waarschuw beheerder
En dat vinden de mensen die in dit topic zitten te rellen blijkbaar van de topicstarter :)

Waarschuw beheerder
donateur
er zijn gewoon mensen die een probleem hebben met het respecteren van andere intresses en meningen

Het heeft niets met interesse te maken, maar met het kunnen volgen van een verhaal of niet. Dus die onzin van respecteren gaat niet eens op. Voor iemand die onzin brabbelt kan ik geen interesse hebben, laat staan respect.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is gewoon surinaamse slang...

Dat Apie wil interessant doen, laat hem toch...
Hij komt ook al uit Grunnen...

Waarschuw beheerder
nee jij bent lekker, iemand afzeiken omdat ie graag negerslang praat. als die jongen dat cool vind laat em toch gewoon. wordt jij toch niet meer of minder van ? hij begint het topic immers toch ook niet met : hardcore sucks ?

dus doe eem relaxed ofzo

jij snapt er duidelijk dus helemaal niets van. Die gast maakt hiphop belachelijk, maar doet net of hij helemaal 'urban' is. Als een of andere wazi over hardcore praat hebben de echte liefhebbers ook liever dat hij ze kop dicht houdt. Zo is het ook met deze gast, hij doet net of die heel cool is, terwijl die dat absoluut niet is. Die gast is een schande voor de hiphop-gemeenschap.
Waarschuw beheerder
alsof jij hem persoonlijk kent ?
Waarschuw beheerder
Ben het volledig met Blen eens

Waarschuw beheerder
Ramoz...

Shuff it.... :bounce:
Waarschuw beheerder
Hoe zielig kan je zijn om zo te reageren als het je niet intresseert laat het topic dan voor wat het is meeloop gedoe.

Waarschuw beheerder
alsof jij hem persoonlijk kent ?

nee gelukkig niet, en al zou ik hem kennen zou ik geen contact met hem zoeken. agh fuck hem, ik verspil al genoeg energie aan zulke kneusjes.
Waarschuw beheerder
Maar even terugkomend op je recensie je kon verwachten dat het niet denderend zou zijn ik vond de game wel grappig vooral omdat hij die fake wannebee rappers ging dissen alleen dat hij bij G-Unit zit is weer minder.

Maar de oude nummers van snoop was ik wel blij mee en Uncle June Bug geen kwaad woord over hem.

Oja verander a.u.b je naam Urban is gay!
Waarschuw beheerder
mja :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

nee liever niet met ze zware kutstem zullen wel roggels in ze stembanden zitten dus nee liever niet

de muziek sucks indd,, maar zij mag me wel een x zuige :yes:

indd :yes:

voor de 2de x indd :yes:

voor de 3de x indd :yes:

kval in herhaling==> indd :yes:.. ken die hele vent niet maar hij zuigt nu al :yes:

hij zuigt helemaal.. maar ze meid mag mij wel zuigen :yes:

oke voor de allerlaatste keer dan

INDD!! :yes:

nee moet nog ff wat kwijt..

sorry maar kan het niet laten

Hoogmoedswaanzin-figuurtje Urban Gangsta zuigt ook :yes:

en wat zeggen we dan

INDD !!! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond beautifull en drop it like it's hot juist wel goeie nummers. Hoor ik er nou nie bij?

Waarschuw beheerder
nee nu hoor je er echt niet bij ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Kut zooi. das cker wack.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
FF UPDATE:

IK BEN HELEMAAL NIET NAAR DE CONCERT GEWEEST :D :D :D
ik was mijn ticket kwijtgeraakt en ik mocht niet meer
dus ik heb deze verslag geript van andere website hehehe

laters
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe, nog kanslozer kan bijna niet !

Oja toch wel; wazi worden 8)
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo wat is er mis met een wazi :P
Waarschuw beheerder
Niet liegen urban gangsta,je staat toch al voor lul terugtrekken heeft geen zin meer8)
Waarschuw beheerder
trieste bende

Waarschuw beheerder
ag laat hem

hij moet ook wat om voor te leven hebben :yes:

maar als je er niet voor leeft en alleen maar wanna-be gedraagt,,

sja dan ben je echt zielig bezig:yes:

dus aan jou de keuze urban wanker

:)

Waarschuw beheerder
Urban Gangsta is een hersenzieke.........
Waarschuw beheerder
jullie boelers moeten die boudit niet onderuir halen jongens, die boudit is helemaal zichzelf terwijl jullie in kuddes hem gaan dissen ik zeg je: STOER!!

Waarschuw beheerder
kruip um in de kont man mafkees

ga naar partypeeps voor je chille wankershit als dit forum je niet bevalt :o

je weet dat je wankervriendjes kritiek krijgen als ze zulk soort topics starten :o

kzou zeggen verhuis naar partypeeps met je "braddaz"(bleghh wat een taal:s) de mazzel :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
FF UPDATE:

IK BEN HELEMAAL NIET NAAR DE CONCERT GEWEEST

laters

Hahahaha zozo hij heeft jullie wel TUK met deze reply 8)8)

kruip um in de kont man mafkees

ga naar partypeeps voor je chille wankershit als dit forum je niet bevalt

je weet dat je wankervriendjes kritiek krijgen als ze zulk soort topics starten

kzou zeggen verhuis naar partypeeps met je "braddaz"(bleghh wat een taal) de mazzel

O jij bent diegene die pF is begonnen??

Laat andere met rust als het je niet bevalt want andersom zou jij nix liever willen.
Waarschuw beheerder
en ik zeg jou jongen die shit was echt de bom. shit man iedereen rookte die pit. peace 2 ma brother snoop hij is the shit. ja toch?
Waarschuw beheerder
donateur
FF UPDATE:

IK BEN HELEMAAL NIET NAAR DE CONCERT GEWEEST

:D :respect:

Hahaha, te grappig!
Waarschuw beheerder
mijn korfbalvereniging MEKO Groningen

WHAHAHAHAHAH, no shit dude!!

Waarschuw beheerder
Ga allemaal lekker fietsen stelen !

:bounce:

Waarschuw beheerder
Laat andere met rust als het je niet bevalt want andersom zou jij nix liever willen

whahahaahaha,, goeie opmerking,, maaaaaaaarrr..

wat zou ik niks liever willen ?

een "braddahood" ?

whahaha,, check mijn stijlen vriend dan weet je het..

ennu kben geen wannabe en zou het ook nooit worden

hardcore is my life and its my style

en ik heb respect voor andere stijlen maar deze stijl vind ik gewoon 10x niks

en dan moet vooral zo wannabe nigger eraan komen en zeggen dat die gevangen zit in een belanda skin.. fuck him,,

wees trots op waar je vandaan komt en verloochen je afkomst niet:@..

en ja dat doet dit hoogmoedszinnig persoontje wel weer:)..

dus heb maar kritiek op me dat boeit me toch niks want ik ga toch lekker me eigen weg en ik ga toch lekker op me eigen manier replyen:yes:

if you like it or not ;)

laters (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
shit man iedereen rookte die pit

Zo wat voor vloetjes moeten julle dan wel niet gehad hebben?! :D

En over dat liedje vd posse, het leukste stukkie mist eigenlijk :

Oeehhh,
Was ik maar een echte neger
Dan was ik echt hip-hop en ook integer
En noemde geen journalist me stijl ooit wack
Want die kaaskoppen zijn zo politiek correct

Was ik maar een echte neger
Dan had ik meer ritme en een lul van een meter
En begreep niemand mijn teksten verkeerd
En werd ik door de scene wel geaccepteerd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
al die mannetjes die zeggen jaaa ga dan naar een andere site donder op rot op. wie heeft gevraagd of jullie op partyflock kwamen dan of zijn jullie de oprichters
net alsof de eerste mensen van partyflock al dat wazi gespuis tjil vind

Waarschuw beheerder
kzeg alleen maar dat partyflock voor 95% harde stijl is,, dan kun je toch echt wel nagaan als r&b lover dat als je je hier gaat plaatsen voor een pro en ook nog op forum over die dinge gaat praten dat je dan een hoop kritiek over je heenkrijgt

ook nietso slimme actie dus voor onze gekleurde medemens en de wanna-be gangstertjes ;)
Waarschuw beheerder
whahahaahaha,, goeie opmerking,, maaaaaaaarrr..

wat zou ik niks liever willen ?

een "braddahood" ?

whahaha,, check mijn stijlen vriend dan weet je het..

ennu kben geen wannabe en zou het ook nooit worden

hardcore is my life and its my style

en ik heb respect voor andere stijlen maar deze stijl vind ik gewoon 10x niks

Als je het nix vind reageer dan niet :S

Ik vind dat taaltje ook nix en als mensen er graag een topic voor openen om dit taaltje te droppen heb ik daar geen problemen mee want andere topics zat toch??

Ik bedoel: Ik val jou toch ook ne=iet aan omdat ik hardcore nix vind?

Waarschuw beheerder
kpprobeer alleen maar te zeggen dat je kritiek kunt verw8en als zo'n urban topic opent op deze site

en probeer nou niet te zeggen dat ik geen gelijk heb want dat is gewoon zo ;)
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Waarschuw beheerder
donateur

beter geen van beide!

niks op tegen dat er iemand opkomt voor de muziekstroming waar hij/zij voor staat... MAAR PRAAT ASJEBLIEFT GEWOON NEDERLANDS... we leven niet in verweggistan!!! dus flikker lekker op die loze woorden van bong mang swa enzo...

of toch misschien een slechte jeugd gehad (F)

Waarschuw beheerder
Het gaat niet om dit topic, het gaat om dat wannabee knapie, de enige boer in Nederland die streetdanced !!

Urban gaysta!!
Waarschuw beheerder
En Snoop zelf viel ook tegen. En die kutnummers Beautiful en Drop it Like It's Hot, . Al die bangas gingen uit hun dak hoor. Bij Drop it had ik de zaal ff verlaten om te kotsen.

waarom ga je dan naar het concert van Snoop????

dwaas... zowel degene die dit oorspronkelijk heeft geschreven, zowel urban gaysta en zowel al die kortzichtige lonsdale racistjes hier...

Waarschuw beheerder
Mensen die in Lonsdale lopen en niet DE sport beoefenen, moet je sowieso k.o. stompen, alleen al voor het feit dat ze dat mooi sportmerk naar ze k@#$ helpen....
Waarschuw beheerder
meissie 11 februari 2005 18:11

donateur! was het Snoop concert waardeloos

Waardeloos?

Ik vond het geweldig!!!!

:vaag: Goh nog niet zo heel lang geleden zag ik jou met je rechterhand omhoog rondspringen op een feest:vaag:

:nee:

Waarschuw beheerder
Ik vond t echt een super concert :yes:

Waarschuw beheerder
Ik vond het ook echt super vet,Harde muziek,goeie platenkeuze,vette lasershow,goeie mc en een mooie stripact.
Alleen jammer van de beveiliging,vond ik kut.
Waarschuw beheerder
shit mang, die ibahas waren echt te lauw, ze keken niet eens in mijn handen. Daar had ik die doekoes, cella en tjawa's. Shit man, had easy going mijn pipa mee kunnen nemen.
Waarschuw beheerder
donateur
zeg dat nog es maar dan in het nederlands graag

Waarschuw beheerder
dat bedoel ik nu mateloos irriterend :@

praat nederlands of engels of praat anders helemaal niet :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
what the fuck, ik spit the illest shit die mijn moffo kwijt wil, weet je
Waarschuw beheerder
donateur
ja mang

Waarschuw beheerder
aaaggg sterf :gaap:
Waarschuw beheerder
ik zeg je, waarom paas je die shit, als het je niet happy maakt, ga een tjonkel smoke

Waarschuw beheerder
als jij nu is ff in normale woorden wat zegt kan ik het ook verstaan..

en ene tjonkel is een joint neem ik aan

nou ik rook geen wiet of hasj

kdrink liever me :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik rook geen wiet of hasj

kdrink liever me :bier:

:bier: = (L)

Waarschuw beheerder
Deze poekoes zijn ech wel fatoe no hopi bong swa..:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Goh nog niet zo heel lang geleden zag ik jou met je rechterhand omhoog rondspringen op een feest

Whahahaha, dan heb je denk ik een brilletje nodig wijf! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Deze poekoes zijn ech wel fatoe no hopi bong swa..:vaag:

:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aanvraag voor slotje wie stemt ermee in :yes:?
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
intereseert ons niet kerel ;)

Waarschuw beheerder
hee sound-storm jij hier :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom deze op slot

het begint net leuk te worden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hee sound-storm jij hier

nee, ik ben zijn moeder :P

Waarschuw beheerder
mensen die niet konden komen, jullie hebben niks gemist

geld voor al die feesten dude ;)

Waarschuw beheerder
nee, ik ben zijn moeder :p

hallo sound-storm's moeder :p:p:p

Waarschuw beheerder
@ Calvin...

Denk je nou echt dat de maatschappij je serieus noemt met je surinaamse baby wartaal ? :no:

Waarschuw beheerder
Calvin stopt die grote blaka lolo in Urban Gaystar zijn holletje volgens mij...

Op slot, Calvin is het alter ego van Urban POOTJE !!
Waarschuw beheerder
@ Troy Silva

Denk je nou echt dat iemand jou serieus neemt met je braziliaanse aap plaatje?

Waarschuw beheerder
Op zich wel interessant, een blanke met een gespleten persoonlijkheid, wiens andere persoon een "Brada" is...

Ga toch gewoon op de boerderij van je vader werken Urban Gaystar, zo kimt er niks van je terecht....

Waarschuw beheerder
Moet jij het over apen hebben ?
Waarschuw beheerder
donateur
denk je nou echt dat iemand JOU serieus neemt met je rare taaltje :vaag:

Waarschuw beheerder
Ga in de USA wonen, hiphop wanabee.

Waarschuw beheerder
Hey mongooltje, ik moets nog naar die gevaarlijke sportschool van je komen, voor een streetdance ?

Of was het nou een streetfight ? Leer eerst maar eens in je moerstaal praten apekop .... :gaap:
Waarschuw beheerder
shit man, wat spit jij fatoe, jij weet niet eens wat mijn moerstaal is. ga in je pantat gechopt worden
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty:

Waarschuw beheerder
Jammer dat je het alleen maar bij wartaal houdt en niet gewoon je nummer geeft, kom ik je wat Nederlands bijbrengen....

Met je 3 nepprofielen, loser :gaap:

Waarschuw beheerder
En lees je berichten dan na, laffe coyote...

Waarschuw beheerder
donateur
ja auke spit niet zoveel fatoe :[

beetje respect he? 8)

:9
Waarschuw beheerder
donateur
bek dicht over mn moeder..

de jouwe hangt nog in de boom je eten te plukken

Waarschuw beheerder
donateur
iemand een banaan? 8)
Waarschuw beheerder
die spitte ik niet tegen jou brada tegen troy silva

Waarschuw beheerder
Hij is geen neger hoor, hij is urban gaystar.

Je moeder ? Werkt ze nog steeds hier achter het centraal ?
Je moeder was toch dat tandeloze hoertje met die stokbeentjes ?

Waarschuw beheerder
donateur
Je moeder was toch dat tandeloze hoertje met die stokbeentjes ?

welke van de 80? :x

Waarschuw beheerder
Dat plaatje heeft ie gejat van een van zijn cybersexcontakten...

Waarschuw beheerder
Je weet wel die hele vieze, met die aidszweren op d'r wangen...
Waarschuw beheerder
donateur
die spitte ik niet tegen jou brada tegen troy silva

ok.. maar waarom over iemand zn moeder beginne.. sneu joch

Waarschuw beheerder
@ Kay...

Internet de gekstuh!!

De man wordt door iedereen in de zeik genomen, hij heeft geen identiteit.
Ik geef hem nog 3 jaar, dan hangt ie zichzelf ws. op.....
Waarschuw beheerder
donateur
bigwilly haha

familie van free willy?

Waarschuw beheerder
Tsja, weer zo'n voorbeeld, als je graag verkleedpartijtjes houdt, doe het dan goed....

Waarschuw beheerder
Heb je z'n verzonnen vriendin al gezien...?
Waarschuw beheerder
donateur
nee.. waar kan ik die vinde? :D

Waarschuw beheerder
We have a winner!! ;) whahahahahahahwhahahahah teering..

Waarschuw beheerder
Hij is die meid, die neger, die eminem en die Johannes...

Waarschuw beheerder
Die gast is al afgedropen echt..

Waarschuw beheerder
donateur
Johannes? 8)

Mooie urban naam :9

van de paus gejat

Waarschuw beheerder
Nee, die blijft gewoon een beetje hangen en onzin uitkramen op de topics....

Geeft niet, ik zou hen iig graag een keer stompen...
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is die meid, die neger, die eminem en die Johannes...

whehe schitzofreen :D

Waarschuw beheerder
donateur
whehe schitzofreen

Issie iig niet alleen :D

Waarschuw beheerder
whoehuahauahauahuahaaaa

game

shot

and the match

Troy Silva :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
8)

Waarschuw beheerder
;-)
Waarschuw beheerder
meissie 13 februari 2005 15:53

donateur! Goh nog niet zo heel lang geleden zag ik jou met je rechterhand omhoog rondspringen op een feest

Whahahaha, dan heb je denk ik een brilletje nodig wijf!

Pfff half partyflock weet dat meelopertje.
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff half partyflock weet dat meelopertje.

Whaahahahaha... B)
Bijna heel PF weet ook iets van jou! :x

Waarschuw beheerder
damn right hij heeft nog gelijk ook

hijs die neger, en da wijf, en die johannes

damn je bent nog triester dan ik dacht urban gaysta

:(
Waarschuw beheerder
donateur
johannes... zegt me zo ff niks :D

wie kan me vertellen wie dat is

Waarschuw beheerder
flikker jij ff gauw in je graf :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
nu metteen :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
opschieten :[

de bananen rotten O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
8)

Waarschuw beheerder
donateur
wat is het stil hier :S

zeker voedertijd :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whahahaha wat een boelers hier achter hun pctje allemaal grote mong, toozzz ik poep op jullie hoofd

en troy silva waarom ga je de profiel van mijn sma linken jij drol ben je zo lelijk dat je geen foto van jezelf op pf durft te zetten

ik snap dat jullie boos zijn omdat jullie genept zijn in deze topic maar ga dan geen poep praten ga dass jullie ga ga ga

Waarschuw beheerder
donateur
brainpower Jowjow B)

:/

Waarschuw beheerder
trieste mongool ga je aapies voere.. kk kwalletje :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
maar ga dan geen poep praten

jij praat poep sukkel

Waarschuw beheerder
donateur
dat was dus wat ik zonet rook :/
Waarschuw beheerder
donateur
:O

Waarschuw beheerder
hee schizofrene wannabee

keb een leuke songtekst voor je

komt van Angerfist met de titel

LOSER op jou gebaseerd

veel plezier ermee ennu get a life MF :yes:

komtie:

I'm tellin' you, this kid is Wicked Dumb. Incorporate the message; you're beyond, and that's for thinkin' you can take me down? Lyric for lyric, your fat ass would have more of a chance in a straight-off fight. Yo, you fuckin' wanna be called a gangster? You disgust me. But the truth is, you're as bitch as all people. You ain't a killer, understand that? Pull back to gimmick - Paint your face if it makes you feel wicked, but the bottom line is this: You're a bitch and I can break your pride ánd bones in a minute. Dissin' you wasn't even worth production, in either physical or verbal pullback I beat you like percussion. You're a fat-whacked motherfucker. End of dicussion! ««

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he mang te moeilijk

dat ga ik niet allemaal lezen :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
titel zegt genoeg :)
Waarschuw beheerder
LOL hallo dan ben jij ook geen gangsta!!
Die lyrics zijn rapteksten!!! En dan noem jij jezelf gangsta?? dat is zielig!!!
Waarschuw beheerder
wat probeer je te doen D-frost op die pic van je, prbeer je te vliegen? droulou
Waarschuw beheerder
urban wanksta..

deze man is te grappig...

hihihi
Waarschuw beheerder
donateur
dat is stoer toch B)
Waarschuw beheerder
maar het is wel zo, weet je.

Die Ja Rule.......Can Suck My Dick
Rocafella.......Can Suck My Dick ja rule

Waarschuw beheerder
nee the game is lekker! De grootste mongool die er rondloopt. Al die top40 artiesten afzeiken kan iedereen, respect krijgen in de échte hiphopscene, dat is wat anders!
Waarschuw beheerder
shit een beetje respect voor die gast alsjeblieft. Hij is 7 keer met een pipa geknalt en hij leeft nog steeds. Werkt zich de tering en dan komt DRE die hem ontdekt en met fifty koppelt. Die G-unit is gewoon oppermachtig, maar dat willen sommige eastcoasters maar niet accepten.
Die Murder Inc moet gewoon inzien dat het gedane zaken zijn, van die G-unit kunnen ze echt nooit winnen.

Waarschuw beheerder
fuck G-Unit, Murder Inc en al die andere urbanmaatschappijen. Ga is naar échte hiphop luisteren ofzo!

Wat kan mij het nou schele dat die gasten 7x neer geschoten wordt. Moet je dan ineens respect krijgen ofzo !
Als jij dit leuk vindt, ok, maar ga dan niet doen of je alles van hiphop weet ofzo, want je kent alleen maar wat het grote publiek kent.
Waarschuw beheerder
shit man ik heb meer underground shit dan jij ooit zal hebben man.

Waarschuw beheerder
en dat zegt een of ander pikkie van 17 uit fokking Aadorp

hahahahahaa
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb cds jonguh die zal jij nooit van je leven aan weten te komen

Waarschuw beheerder
eehm mja wat jij wil jongen tis maar waar je je mee bezig houdt :gaap:
oee die zei dit over die, oeehoee die zei dat zijn vriendin een slet is, oeehoe ik heb lekker meer gouwe kettingen dan jij en daarom gaan jij en ik mekaar eens lekker afknallen..
trieste bedoeling..het hoort om de muziek te gaan..fuck dat hele image-east-side-westcoast-bladiebla..

je woon hier in nederland niet diep in de sloppenwijken van Compton..gedraag naar jezelf, het leven is niet een grote MTV-clip ouwe (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zeg het je brada, die G-Unit nummers zijn off the hook man.
W8 maar af tot je die nieuwe shit hoort van 50cent - Disco Inferno
Gruwelijk

Waarschuw beheerder
zeg ff wanneer ie uitkomt dan haal ik vast oordopjes oetlul;)
Waarschuw beheerder
donateur
nieuwe daisy is ook vet (L)

Waarschuw beheerder
donateur
je woon hier in nederland niet diep in de sloppenwijken van Compton..gedraag naar jezelf, het leven is niet een grote MTV-clip ouwe

AMEN :respect:
Waarschuw beheerder
haha waar zijn jullie plaatjes dan in de top 40??? :D

Waarschuw beheerder
hoe hoger in de top 40 hoe meer bR3eZ@Hdrinkend kutvolk zoals jij ernaar luistert...niet iets om trots op te zijn lijkt me (y)

Waarschuw beheerder
haha waar zijn jullie plaatjes dan in de top 40???

'onze' plaatjes willen we niet in de top40...

Waarschuw beheerder
donateur
haha waar zijn jullie plaatjes dan in de top 40???

'onze' plaatjes willen we niet in de top40...

Wij willen namelijk niet commercieel, anders komen er straks nog lui van jullie 'volk' naar onze feestjes, en daar zitten wij niet bepaald op te wachten :[
Waarschuw beheerder
Zien jullie nou niet gewoon in dat die Calvin een ongelovelijke fake-account is :S
Waarschuw beheerder
nee jij heb een lekkere grill, met die spongebob van je

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk wel Dhuh

maar tis tog leuk om ff je af te reageren? O:)

vooral op zondag :/

*edit*

waar zie jij spongebob? :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Urban Gangster & Calvin zijn mijn homies! :[

Respect 4 deze gangsters. You'll want 2 be just like them!

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: no thanks

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Loenashit hij heeft het niet tegen jou boeler
Waarschuw beheerder
nee jij heb een lekkere grill

Whahahah die ga ik onthouden :D

waar zie jij spongebob? :vaag:

Op mn profielpic :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fuck ik zie nu pas dat je sma bent

hehe wel gote mong jij voor een girlie

Waarschuw beheerder
donateur
8) Haha.. die foto van 'Tha biggest Urban Gangsta' van partyflock werkt echt op mijn lachspieren. HAHAHA. Echt gangsta mang!
Waarschuw beheerder
Hahahahah ik lach me echt ziek hier 8)

Waarschuw beheerder
donateur
fuck ik zie nu pas dat je sma bent

hehe wel gote mong jij voor een girlie

Ey, je moet toch wat op zondag? O:)

;)
Waarschuw beheerder
shit man, moeten jullie tjappies niet in da chuuch zitten

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, jij?

btw om half 10 treedt het gospelkoor weer op toch? in de kerk?

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je nou normaal Nederlands praat, misschien snapt iemand je dan en kan je een normale discussie voeren. Nu denkt iedereen alleen maar dat je nog niet geintegreerd bent (of dat je net hebt leren schrijven).

Waarschuw beheerder
donateur
en dat is dus de reden waarom zulke topics niet serieus worden genomen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Jep, daarom zwaai ik nu naar mijn 'bradaz' Urban Gangsta & Calvin en we hervatten de discussie als ze goed begrijpelijk Nederlands praten.

Daahaag!!
Waarschuw beheerder
Als je nou normaal Nederlands praat, misschien snapt iemand je dan en kan je een normale discussie voeren. Nu denkt iedereen alleen maar dat je nog niet geintegreerd bent (of dat je net hebt leren schrijven).

Zien jullie nou niet gewoon in dat die Calvin een ongelovelijke fake-account is :S

Waarschuw beheerder
al die zogenaamde urban debielen op pf zijn gewoon te zielig woorden. Die mensen hebben geen leven. Hopen respect te krijgen op pf. Doen net of ze gangsta zijn. hahahahah, dat woord gangsta alleen al. Zoals Raymzters 1e album heet, wordt is Rayalistisch!

Waarschuw beheerder
snizzle frizzle kwizzle shizzle nizzl into the nizzle with a dizzle nigga shit shizzle muthafucka! is dit goed verstaanbaar, maar toch nog steeds gangsta?

Waarschuw beheerder
ja AvR, volgens al die wannabe's ben je nu inderdaad een echte gangsta

maar dan moet je nog wel mang erachter zetten, dat is namelijk helemaal supercool.

Waarschuw beheerder
donateur
Té lauw Mang B)

Jeeej 8)

nou ben ik een gangstah

Waarschuw beheerder
oja mang ben ik vergeten, dan ben je helemaal een supercoole bro
Waarschuw beheerder
donateur

maakt niet uit toch 8)

is zondag.. f*cking saaie dag.. moet toch wat te doen hebbe O:)
Waarschuw beheerder
al die zogenaamde urban debielen op pf zijn gewoon te zielig woorden. Die mensen hebben geen leven. Hopen respect te krijgen op pf. Doen net of ze gangsta zijn. hahahahah, dat woord gangsta alleen al. Zoals Raymzters 1e album heet, wordt is Rayalistisch!

Heeft ie helemaal gelijk in!! (y)

Waarschuw beheerder
Jullie staan echt als 1 groep achter jullie muziekstijl????

Snap ik dat je niet serieus word genomen.!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ahaaa!! weer een loos topic van Urban Wigga.
was alles flex in damsko kill?
blem jij ff ergns anders die torie wil je,
ik maak geen fatou

hahahahaha zielige nerd

Waarschuw beheerder
Hey Urban ik zeg thet je nog een keer, stuur me je nummer, dan kom ik langs bij je, en kan je die grote muil van je waarmaken....

Tyfuskind!!
Waarschuw beheerder
shit troy silva, jij moet die anger management shit doen weetje, die bloed druk van jou is way 2 high man

Waarschuw beheerder
Jij moet naar de shrink ouwe, die kop van is vol te vol ....

Waarschuw beheerder
En jij wou me toch ff op de mat hebben ?

x
x Troy
x
Waarschuw beheerder
shit man, jij hebt echt angermanagement nodig vriend. ik ben het eens met die calvin, je mept zeker lekker elke dag tegen je beeldschermpje van woede

Waarschuw beheerder
ciano ben jij ook weer een alter ego van onze vriend urban wanksta?

Waarschuw beheerder
donateur
Urban wigga ja!

Waarschuw beheerder
Urban Gaystar ........ CAN SUCK MY DICK !

Waarschuw beheerder
@ 97 UUR WAKKER...

Idd wederom een alter ego..... :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
de zoveelste :O
Waarschuw beheerder
dit topic wordt met de dag triester, ook trekt dit topic met de dag triestere mensen aan :/
Waarschuw beheerder
nee jij bent lekker troy gayboy, nep/meeloop/kijkmijeensstoerzijn/gabber

Waarschuw beheerder
Spreek voor jezelf Ramoz... :gaap:

Waarschuw beheerder
pffff... urban gaysta word met de dag zieliger met fake accounts... fuckin wannabe called a nigger :gaap:

Waarschuw beheerder
Gabber ? Ik ? Nu nog?

Dat was in 92 tot 96, toen zat jij nog met je piemeltje te spelen in bad met je moeder...

Artiest Vinnybunny
Waarschuw beheerder
shit een beetje respect voor die gast alsjeblieft. Hij is 7 keer met een pipa geknalt en hij leeft nog steeds.

had ie zich niet laten neerschieten in zijn been om zo een beetje aandacht te krijgen? (niet dat mij et kan schelen tis toch crap wat ie rapt :))

Waarschuw beheerder
hij had beter dood kunnen zijn dan had ik meer respect voor hem gehad;-)
Waarschuw beheerder
je kan tog van tevoren verwachten dat ie al die nieuwe hitjes gaat doen.............

Waarschuw beheerder
moetk je neerschieten? krijg je vast wel een contract :P (owja en natuurlijk niet dood gaan :P)
Waarschuw beheerder
donateur
wel doodgaan :jaja:

Waarschuw beheerder
sterf! :[
Waarschuw beheerder
and become a living 2pac legend. ik zeg je peeps die legends heb je zeker niet in dat wereldje van jullie? haha :no:

Waarschuw beheerder
wel hoor kneus..jeff mills, dave clarke, dano, laurent garnier, maar die zal jij vast wel niet kennen he aangezien je leven 1 mislukte MTV-clip is
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Allemaal fake accounts hier...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jeff pils, dave kwark, danoontje :nee:

Waarschuw beheerder
6pack, snoop pussy puss, urban gaysta:yes:

Waarschuw beheerder
Girlvin:yes:,,
Dopehannes:yes:,,
Waarschuw beheerder
donateur
and become a living 2pac legend. ik zeg je peeps die legends heb je zeker niet in dat wereldje van jullie? haha

jullie geloven dat 2pac ofzo tot leven komt he 8)

Waarschuw beheerder
reincarnation of the wigger sounds :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
Vermakelijk topic dit 8) (Y)

Waarschuw beheerder
and become a living 2pac legend. ik zeg je peeps die legends heb je zeker niet in dat wereldje van jullie? haha

tering praat normaal je leeft hier in NL niet in Harlem of 1 of andere ghetto buurt. (naja de bijlmer dan uitgezonderd :P)

Waarschuw beheerder
donateur
Fawaka ?

Ai mang bro swa .. Respect kill :respect:
Waarschuw beheerder
Anders gaan al die RAP en R&B mensen even hun eigen site oprichten en stoppen ze met vergallen van Partyflock.
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Anders gaan al die RAP en R&B mensen even hun eigen site oprichten en stoppen ze met vergallen van Partyflock.

Anders gaan al die wazi`s, zwabbers en andere mensen zonder hersenen even hun eigen site oprichten en stoppen ze met vergallen van partyflock.

Waarschuw beheerder
aaaaah kijk hij kan ook gewoon nederlands, gelukkig is er dus toch nog hoop voor je

noo spaaanngg zwaaa fawaka boeng trangaaaa aai killl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
misschien word voor jou eens tijd om te gaan slapen "97 uur wakker"

Waarschuw beheerder
ah bedankt voor de tip die kende ik nog niet :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je die tip zo vaak gehoord hebt volg hem dan eens op
dan praat je misschien wat minder poep in vervolg

Waarschuw beheerder
ik praat poep zodat jij, als flapdrol zijnde, mij ook kan volgen..anders is het zo lullig voor je en ik ben nou eenmaal de kwaadste niet O:)

trouwens, moet jij geen "smatjes dieken" ofzo of chillen met je matties in het ghetto? :-P

Waarschuw beheerder
de nigger inside of him,, verlangt ernaar,, maar die zit gevangen in een blank lichaam,,
en dan gaatie roepen dat hij liever een neger is terwijl die blank is.. dat roept bij hem weer ze persoonlijkheid wigger op... maar verder snap ik er geen ene reet meer van dat ventje,, moet me er ook niet teveel in gaan verdiepen,, want dadelijk word ik netsoals hem,, en geloof me ik donder mezelf van een viaduct af als het zo word ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha, geweldig wat een ultiem gefrustreerde reacties hier van mensen. Kan ik zelf ook wel inkomen btw.. Maar,

beter een wigger dan een wazi
, das dan ook wel weer zo!

Waarschuw beheerder
gefrustreerd NEE :no:

vermakelijk leesvoer JA :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
aaaaah kijk hij kan ook gewoon nederlands, gelukkig is er dus toch nog hoop voor je

whehe 1 zinnetje :P

Waarschuw beheerder
Best wel smakelijk lees vervoer D ..

Een blanke die vastzit in een wigger lichaam..

best wel lame shitt dit..:|

1tip: Knal je zelf tegen de vlakte..:)

doe je je zelf een plezier en ons erbij.

GRtzzzzzzz Xerophix

Waarschuw beheerder
hey urban gangsta ga es ff schapen neuken doen je voorbeelden ook ;)

Waarschuw beheerder
Whahahah Pedro..

Keep it goingg (Y)

Waarschuw beheerder
Pop goes my pistol :bounce:

Waarschuw beheerder
Jooooooo D.. alles lekkah draaimaatjee,,(K) eindelijk van mn ban af whauhauhahuuhahua

Waarschuw beheerder
yo A-tack,, goed man (K),, lol kzie ut,, en nu alweer gaan lope jenne op forum pfff :p

Waarschuw beheerder
Tjah,, naam zegt et al ''rotjonk'' mag graag relle op forumpie's en vooral met zo urban wankstah

Waarschuw beheerder
Check..zn vrienden groeppie

ook wel zijn ''braddaz'' genoemt

[img]http://images.cu2.nl/cu2.nl/818/829/pics/0.jpg[/img]

WAT VOOR EEN NEIGING KRIJG JE HIER BIJ:@ !!

Grtzzzzzzzzzzzzzzzzz Xerophix

Waarschuw beheerder
Gestapo neiging :-#

Waarschuw beheerder
Juist..:)

Als ik dit zo zie.. ga ik gewoon huilen :'(

Hij maakt ons ten schande.. eerst die LAMME BRAINPOWER en nu hij ..

wat gaat die proberen beter te worden als Lange Frans.. met zn lyric??

dit is eigen gewoon zo lyric..:) wat beschouwt wordt als een virus als je em op de pc krijgt.. gaat ''spontaan je pc flippen''

Urban wankstahh.. heb veel rescpect voor je ..:$ !!

MAAR ET LIEFST..

Citaat Tha Playah : BEAT YA 2 DEAD :@:@:@!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
*leest zelfgeschreven lyrics in eigen tekst urbangangsta*

Whahahahahahaha....dat meen je toch niet? :vaag:

Waarschuw beheerder
Lolz Johnny..

wannabee he..:) laat em zn zielige gangetje maar gaan joh..:)

tis al erg genoeg .. dattie zich zo gedraagt :p

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe....van mij mag ie best naar urban luisteren...maar die lyrics...whaha hoe wigger wil je zijn :S?

UrbanGangsta uber-wigger :P

Waarschuw beheerder
Hahahah Johnnyy..

Kunne beter kappe.. dadelijk zit die nog te huile achter zn wigger pc :):P

Waarschuw beheerder
donateur
Neej...dan schrijft ie een lyric waarin ie ons vermoord! :O

wigger pc

:respect:

Waarschuw beheerder
Hahaha .. kvondt em wel goed :D

Waarschuw beheerder
En dan zn vriendin , hoe verzonne is die wel niet..:) mocht die wille dattie zo lekker wijffie aan de haak had geslagen...

Waarschuw beheerder
donateur
noo spaaanngg zwaaa fawaka boeng trangaaaa aai killl

Hahaha :D

*pakt biertje erbij en vermaakt zich hier wel*

Waarschuw beheerder
Nu al aan de bier Johnny??

Pass mij er ook ff *1tje* dan :):P

Waarschuw beheerder
donateur
*opent nog een biertje voor rotjonk*

proost :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
*opent nog een biertje voor rotjonk*

proost :bier:

Waarschuw beheerder
Cheers mate :)

Waarschuw beheerder
donateur
He urbangangsta! Ken je deze: http://hem.passagen.se/sir166/

Waarschuw beheerder
Hee Rotjonk, ik zie liever zo'n foto met zogenaamde bradda's dan ene foto van allemaal stoere gasten met hun middelvinger, Dán krijg ik pas gestapo neigingen. Die foto van hun ziet er gewoon gezellig uit. Zogenaamde gabbers moeten hun middelvinger opsteken en zeggen dat ze iedereen haten die niet naar hardcore luisteren, nee van die mensen wordt onze maatschappij beter!
Waarschuw beheerder
donateur
Hee Rotjonk, ik zie liever zo'n foto met zogenaamde bradda's dan ene foto van allemaal stoere gasten met hun middelvinger, Dán krijg ik pas gestapo neigingen. Die foto van hun ziet er gewoon gezellig uit. Zogenaamde gabbers moeten hun middelvinger opsteken en zeggen dat ze iedereen haten die niet naar hardcore luisteren, nee van die mensen wordt onze maatschappij beter!

helemaal mee eens :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zie liever zo'n foto met zogenaamde bradda's dan ene foto van allemaal stoere gasten met hun middelvinger

Dus? Er zijn ook genoeg foto's van hardcoreliefhebbers die ook supergezellig zijn. En er zijn ongetwijfeld ook foto's van bradda's die met hun middelvingertje in de lucht zwaaien....

Beetje krom dus :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja kromme lul

jullie zitten zijn vrienden af te zeiken, ik kan jullie vrienden net zo makkelijk afzeiken. En ik durf te wedden dat je vaker gabbers met middelvingers ziet dan 1 andere subcultuur. Gabbers zijn namelijk heel slim en hebben overal schijt aan.

Waarschuw beheerder
donateur
Oh die weddenschap durf ik wel aan te gaan...
Kijk alleen maar naar al die rap lyrics met hun 'fuck this, fuck that, bithch-ass nigger, mothafucking bitch enz enz enz
En nee, niet alle gabbers zijn slim idd, maar de gemiddelde bradda's zijn zeker niet intelligenter

Waarschuw beheerder
fuck this fuck that, is iets anders dan met je middelvinger omhoog staan. En we hebben het nu over het publiek, niet de artiesten.

Waarschuw beheerder
conclusie elke vorm van meeloopgedrag is triest..

Waarschuw beheerder
Juist ;)

Maar heb je mij horen praten over haat en dergelijke dingen

NEEH !! dus kruip jij maar terug in je mandje

punt2. WAAR zie jij een foto van MIJ met mn middelvinger omhoog dan .. :S

: maar ik reply alleen op het gene wat hier aan de gang is dus ''Blen'' ga mij niet aan de kop lopen zeiken .. :

Maar als je zoveel liefde toont voor die Urban Wankstah wrom ga je dan niet samen .. Lyrics maken terwijl hij je digg aan zuigen is .. ;) ben je allebij tevreden ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Blen, De artiest is representatief voor zijn publiek :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Johnny hee mate.. alles lekkaaaaaaaaaaaah :D:P

kom je ook weer ff wigger - rellen ??

Waarschuw beheerder
wel vaag blen je eerdere reply`s staan behoorlijk haaks op je laatste:-/

Waarschuw beheerder
donateur
Ja Blen...verklaar je nader :P

Waarschuw beheerder
Blen doe niet zo stil .. :(

kom en drink een biertje met Mij,Johnny,Mark mee

CHEERSSSSSSSSS BOYS :bier:

Waarschuw beheerder
*proost, drinkt, geniet, en neemt er gelijk nog eentje:-)*

Waarschuw beheerder
donateur
de man is geen streetdancer, de man heeft een identiteitsprobleem. Hij denkt door zich heel 'urban' te gedragen dat die respect krijgt ofzo. Nou van mij krijgt deze man 0 respect. Als je zo dom doet en net doet of je de shit bent, rot gewoon op, of ga op een forum praten met mensen die op jou zelfde niveau zitten. De man denkt iets van hiphop te weten, maar weet niets meer dan Dr. Dre en Snoop Dogg. Oh ja en sinds gisteren The Game en al die homo's die hij heeft genoemd

*Citeert nog maar es Blen, neemt nog n biertje dr bij en zegt ook proost :)*

Waarschuw beheerder
Arme Blen John.. we blijven em citeren straks gaat die nog denken dat we zijn reply's leuk vinden :$.....

:O:O:O

Waarschuw beheerder
ja mensen, ik was even weg. Maar wil gerust op jullie reply's antwoorden. Wat zit jullie dwars? Dat ik een hekel heb aan urban. Dat lijkt me wel duidelijk. Dat hoef ik niet nogmaals te citeren want dat heeft gelukkig Johnny rave al gedaan.
wel vaag blen je eerdere reply`s staan behoorlijk haaks op je laatste

wat staat haaks op wat ik zeg? Ik reageer op de kotsneigingen die iemand krijgt bij het zien van een groep jongeren die om een vuurkorf staan en duidelijk lol hebben. Ik zeg vervolgens dat ik liever een foto zie met vrolijke jongeren die er niet agressief uit zien, dan een foto van gabbers die allemaal hun middelvingers opsteken en duidelijk maken dat ze een hekel hebben aan alles en iedereen die niet van hardcore houdt.

Maar als je zoveel liefde toont voor die Urban Wankstah wrom ga je dan niet samen .. Lyrics maken terwijl hij je digg aan zuigen is .. ben je allebij tevreden ...

dit dan nog, ik toon dus duidelijk geen liefde voor urban of iets, ik toon liefde voor hiphop. Dat is iets heel anders.

Waarschuw beheerder
dit dan nog, ik toon dus duidelijk geen liefde voor urban of iets, ik toon liefde voor hiphop. Dat is iets heel anders.

Jah dat bedoel ik Blen ..
Ga samen met Urban Wankstah Lyrics zitte maken over je TRIPHOP!!.. mssn neemt die je ondertussen nog wel in je achterste voor de HOGE NOTEN ;)

Waarschuw beheerder
oh ja, rotjonk wat een fokking debiel ben jij. geen foto's waar jij je middelvinger omhoog hebt?

Maar wel een Bi@tch (ik citeer alleen) die lievelingsvakantieland:Holland kent
favoriete kleur: Blank
links of rechts: extreem rechts

Hoe dom is dat mens. een kleur blank? hahahahaha

Lievelingsvakantieland Holland, heb ik nog NOOIT iemand horen zeggen. In haar geval snap ik het wel, die kan zich nergens normaal vertonen, heeft geen sociale vaardigheden dus kan nergens dan in dr boerendorp overweg.

en jij dan: Geen foto's met middelvinger, maar wel heel stoer deze:
[img cacheid=000000230016f15f24ba64361a00961e81]http://pic14.picturetrail.com/VOL540/2861935/5767362/75351886.jpg[/img]

en dan zeiken over jongens die om een vuurkorf staan en hun handjes in wat rare houdingen houden.

of die vrienden van jou
[img]http://members.lycos.nl/blondgabberdoosjuh/hpbimg/Nov21067.JPG[/img]

en[img]
[url]http://technolusion.plant.nl/albums_backup/megarave-nye-31-12-04[/url][/url]-[/img]

agh de boodschap lijkt me duidelijk. Als jullie op urban zeiken, daar ben ik het mee eens, maar ga niet van die trieste dingen lopen doen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahaha HOUD JE KKMUIL OVER MN MEISSIE.. want doe dat dan niet over internet maah kom ff relle kk kop ;) en ten 2e die ene kerel is JOOST en die mag ik niet..:)

ten 3e.. das gewoon een foto van 2kameraden die elkaar mogen ;) nu jij weer..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
blen ik heb je posts ietwat verkeerd geinterpreteerd, gevolg van te snel en onzorgvuldig lezen.

voor mijzelf weet ik niet wat ik erger vindt..een groep wazi`s met middelvingers op de foto ondertussen "terreur uber alles" meebleerend of een groep blanke urbanfans die een pose aannemen alsof ze elk moment slachtoffer kunnen worden van een drive-by..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb niets meer te zeggen, ik verdoe me tijd hier met jongetjes die nog niet zo veel snappen van het leven, niet dat ik alwetend ben maar hier ben ik uitgepraat. Geniet van je biertje,

de groeten!

Waarschuw beheerder
NEEH Blen .. nu gaan we dit uitvechten ook .. TAMME KNEUS.. ;)

niet over mn wijffie beginnen VIA internet dan moet je ff hier komme .. verbouw ik die tringkop va nj .

Waarschuw beheerder
ja idioot, ik ga even helemaal naar dat kutdorp van je om mijn kop te laten verbouwen, denk je dat ik stom ben ofzo! Als je zo nodig mijn hoofd wil verbouwen moet je maar naar R'dam komen

Waarschuw beheerder
:/ :no:
Waarschuw beheerder
donateur
wazi, urban..

1 pot nat :/

Waarschuw beheerder
Volgens mij vallen live optredens van Rap artiesten wel vaker tegen. Ben zelf naar 50 cent geweest in de HMH vorig jaar, das was wel geinig maar zeker niet super. Fabulous was toen voor programma, das helemaal een drama jezus zeg. 50 deed het opzich wel aardig, maar het was veels te kort.
Insanse Clown Posse in de 013 daar en tegen was wel helemaal te gek! Dus het kan wel.

Waarschuw beheerder
whahaha,, check die topic in1s leven,, pr8g :p

1 ding snap ik niet, wrom zo druk maken over inet?:no:,,

Waarschuw beheerder
wat staat haaks op wat ik zeg? Ik reageer op de kotsneigingen die iemand krijgt bij het zien van een groep jongeren die om een vuurkorf staan en duidelijk lol hebben. Ik zeg vervolgens dat ik liever een foto zie met vrolijke jongeren die er niet agressief uit zien, dan een foto van gabbers die allemaal hun middelvingers opsteken en duidelijk maken dat ze een hekel hebben aan alles en iedereen die niet van hardcore houdt

pffff,,, druktemaker :gaap:,, mensen zoals jij vatten altijd alles serieus op :gaap:,,

heel jammer :no:

Waarschuw beheerder
Andy jonge doe niej zow stoer want als hij voor je staat ga je op de loop of je schreeuwt k wil geen ruzie Wuahahahahahahahahahaha

Waarschuw beheerder
Wuahahahahahahahahahahhahahaha andy moatie:D:PWuahahahahahahahah

Waarschuw beheerder
Ej Blen jonge hij stelt niks voor heeft alleen grote bek hij doet tog niks;)

Waarschuw beheerder
tsja..hoe hard kan je lachen om jezelf :-/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whahahahaaaa,,, heur die gek is :p

Waarschuw beheerder
Middag Mark . ;)

Tsjah je heb soms van die pc nerds die denken dat i-net alles is .. :)

KlapKlap Rico .. je heb me weten uit te lullen via INTERNET....HOERAAAAAAAAAAAAAAATJES VOOR JOU .. :)
Waarschuw beheerder
donateur
tsja..hoe hard kan je lachen om jezelf :-/

whehe idd 8)

Waarschuw beheerder
nou moek daar anders van worden:S
Waarschuw beheerder
donateur
wat wil die wazi van 17 nou doen.

zoals jullie weten, hier nogmaals de wazi spreekwoorden die in dit geval op {HMF}PITBULL-HARDCORE!!!{HMF} slaan

Als je de wazi niet kent, dan sla je hem toch

je mag een geslagen wazi best in zijn bek schijten

Liever 10 wazi's tegen de muur dan 1 als buur...

Liever 10 wazi's tegen de wand als een in je hand

de tanden vallen niet ver van de wazi

Een wazi is nooit te oud om geslagen te worden

B)

Waarschuw beheerder
nou moek daar anders van worden

wat...de....fuk....bedoel je?

Waarschuw beheerder
nou jonge je maakt me maar zwart

Waarschuw beheerder
nou waar blijf je dan andy:S

Waarschuw beheerder
maar wat bedoel je nou?
Waarschuw beheerder
donateur
ja wat bedoelde je nou met:
nou moek daar anders van worden

Waarschuw beheerder
:gaap:

slotje :yes:

wazi praktijke nie welkom :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
slotje omdat wazi`s mijn topic komen vervuilen?

ban lekker die wazi`s ga niet mijn interessante topic lopen verpesten

Waarschuw beheerder
tis nu niet zo dat je topic bijster interessant is.. maar die wazi's mogen best een ban ja 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
opzekers..
de goeden braddas moeten weer onder de slechte wazi`s lijden

Waarschuw beheerder
hee urban..nog smatjes gediekt en killies geblemd met je pipa vandaag?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je weet tok :D
altijd tok :D
Waarschuw beheerder
donateur
Oke de galspuw ronde:

ban lekker die wazi`s ga niet mijn interessante topic lopen verpesten

Je topic is nooit interessant geweest en daarentegen was deze topic direct al vervuilt met je urban geklets.

opzekers..

Braddas???? zijn dat broers ofzo. Daarnaast zijn wij ook tegen de wazi's en die moeten waar we ze ook zien uitgeroeit worden :D

oke en dan je profiel (hehe)

LEUKE DAMES LAAT BERICHTJE ACHTER OF VOEG ME TOE OP MSN RENESHIZZLE@HOTMAIL.COM

je hebt GVD een vriendin) of wil je ook PIMP worden. blijf oefenen gozer B)

UPDATE 11-02: WEGENS DE VELE POSITIEVE REACTIES HIER EEN NIEUWE RHYM

Haal je die rhyms ook weg als je veel negatieve reacties krijgt :D

oke GENOEG!
Waarschuw beheerder
shit die roelatie is echt een kuoro. jonge je spit als een laus, lelly
Waarschuw beheerder
donateur
hehe nee jij trekt volle zalen! :P

Fa2 round 1
B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
girlvin de nigger inside of urban gaystar..

2 damn sad :gaap:
Waarschuw beheerder
jij moet niet spitte boelers.
en gay forze je kan niet vliegen, hahahaha

Waarschuw beheerder
He schizofreen, ben je nog steed bezig met je surinaamse gezwets ?

Hoest met je moeder d'r stokbeentjes ?

Waarschuw beheerder
wie is gay forze wanna-be nigger ?

Waarschuw beheerder
jups troy THEY are back,, voor de 2de ronde,,b)
Waarschuw beheerder
ja troy where have you been?

wie is gay forze wanna-be nigger ?

jij!!!DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Waarschuw beheerder
Calvin ?? :)

Gay Forze.. :) ?? :S Wij maken betere hardcore dan jij je kk lyrics dus bok op bij ,mn m8 (K)

Waarschuw beheerder
hee girlvin,, kdacht dat jij degene was met alter ego's 8-),,
Waarschuw beheerder
...en stoppen ze met vergallen van partyflock

Wat doe jij dan Urban Shithead. Want idd dat heb jij als hersens. Jij denkt dat je populair bent met de kansloze taal die jij bedacht hebt.

Ik weet niet of je het weet, maar JIJ vergalt PF.

[PROEST!!]stumper[KUCH!!]
Waarschuw beheerder

Thah!! zowat iedereen hier poept op jou hoofd.
Waarschuw beheerder
donateur
Thah!! zowat iedereen hier poept op jou hoofd.

of pissen in je bek :)
Waarschuw beheerder
Snoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo­ooooop
Waarschuw beheerder
stelletje boeleers, die gespitte shit is niet zo uit die duim verzonnen, wappies :no:
Waarschuw beheerder
Klinkt toch meer als: Sneeeeeeeeeeuuuuuuuuuup!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
tering wat een straattaal hier.

Ps: Calvin was jij ook in de urbanzaal op Innercity? dat was echt de shit he Shiznit :S

Waarschuw beheerder
wat probeer je te doen D-frost op die pic van je, prbeer je te vliegen? droulou

als jij het ziet als vliegen moet je dat vooral denke ;)
jij denkt toch alleen maar shit dus denk toch echt niet dat ik naar jou zou luisteren met da gebrabbel jij kansloze schizofrene kk aap:gaap:

sterf toch low-life motherfucker :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
haha Calvin getz Owned In thy arse! B)

PS Calvin is fake, zoniet, dan is het gewoon een grote stakker!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
issie sowieso al met dat hersenloze breezah gebrabbel van de fucking fake schizofrenic wannabe :gaap:
Waarschuw beheerder
hi rolatie, probeer je die gele tubbie te wezen of wat? En die bril on je face zit onderste boven hahaha
Gay-Force is spit je toe dat die vliegen is moeilijk met bier in die handen, moethet zonder eens playen, weet je. En probeer het eens van een dak hahaha

Waarschuw beheerder
hmmm,, denk eerder dat JIJ ze ziet vliegen MF :yes:

en doe me ff een plezier

pak is een groot stuk touw, bind die vast aan je enkels met aan het uiteinde van dat touw een grote zware kei, en gooi je dan van een brug af.

doe je mij en heel veel mensen een plezier mee:yes:

dank je wel (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
He G-unit wannabee,

hi rolatie, probeer je die gele tubbie te wezen of wat? En die bril on je face zit onderste boven hahaha

Nee die theedoek op jouw lelijke harses is mooi wil je zeggen.

kom maar terug als je normaal nederlands kan lullen/typen. Je bent nu gewoon een grote grap!

Waarschuw beheerder
donateur
Urban Gangsta banned....mooizo :yes:

Waarschuw beheerder
hij komt wel terug

alleen met surinaams gebrabbel :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Die gozer is het eigenlijk niet waard dat zn topic zo in leven wordt gehouden.....dus misschien moet er vanaf nu niet meer gepost worden :yes:

Waarschuw beheerder
nee dan heb je geen plezier er meer aan,, dus geen slotje :no:

Waarschuw beheerder
hehe,, k ben hier een weekje niet geweest,, en onze stenengooier leeft nog steeds :P

lol

jammer dat ik het allenmaal heb gemist :P

Waarschuw beheerder
nou lees lekker raak voor een knaak zou ik zegge :D

Waarschuw beheerder
Knaken hebben we nie meer D

Waarschuw beheerder
bos worteln dan ?:P
Artiest {SHOWLIST artist 57742, 43116}
Waarschuw beheerder
wat de neuk...

Waarschuw beheerder
bos worteln wa .. maar dat is geen betaal middel , moet je meer die kant van boern gehuchie's opgoa..:) door kriej veur een wortel een konien de gratis bie
Werkzaam bij The Firm Organised
Artiest Ked
Waarschuw beheerder
donateur
Snoop was de Shit mang, lekker oldschool flava , game was een bangi

Waarschuw beheerder

hahaha (Y)

GOOD ONE!

Waarschuw beheerder
mensen die niet konden komen, jullie hebben niks gemist

PFF gelukkig zeg..!! want ik wou er ZOOOO graag heen. :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Het scheelt....

15 juni is er weer een concert, dit keer in Ahoy

Waarschuw beheerder
jah donders banggi..

MF wat een taal zeg :S..

ckker nieuwe taal in NL ..

als je nog ff w8 wordt ons dat ook nog geleerd op school

Waarschuw beheerder
lol
Waarschuw beheerder
Waarom kick je dit topic voor de 300e keer omhoog om te melden dat je lol hebt?

Pff.

Waarschuw beheerder
Jah problemen mee :)