Partyflock

Forumonderwerp · 747105

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Helemaal uit Groningen gekomen voor deze shiznit :nee:
Voor alle westcoast artiesten die zich nu in Amsterdam bevinden, was het Snoop concert waardeloos.

I bedoel het begon verassend weet je
The Game had Dj Quik als DJ. Zeer dope!
Maar optreden van The Game irriteerde me, echt iets van 4 a 5 x een zogenaamde diss-song:
Ja Rule.......Can Suck My Dick
Ashanti.......Can Suck My Dick
Irv Gotti.......Can Suck My Dick
Murder Inc.......Can Suck My Dick
Memph Bleek.......Can Suck My Dick
beanie Sigel.......Can Suck My Dick
Jay-Z.......Can Suck My Dick
Rocafella.......Can Suck My Dick

Ok, eerste keer was grappig, maar omdat nou 4 keer te gaan herhalen??? En dat noemde die zn diss track. Nou, The Game heeft die bij deze the battle dus verloren.

Toen kwam Snoop. Snoop was te laat uit Engeland gekomen en mede daardoor ook zijn press conference niet laten doorgaan. En ik zeg mede, want er was iets gebeurd met Daz en Kurupt.

Het was namelijk de bedoeling dat Snoop in die press conference o.a. zou vertellen dat Daz en Kurupt peace talks aan t houden waren in Amsterdam.

maar er moet iets gebeurd zijn (ik weet helaas niet wat), want beiden waren in Damsco, maar kwamen beiden NIET on stage en dat vond ik jammer. En het nieuws dat ze dus bezig zijn met peace talks WEL goed nieuws was, denk ik dat dat ook weer van de baan is, aangezien Snoop on stage het volgende zei in een nummer: Fuck Kurupt.

Soopafly was ook on stage, maar liep er maar als een lulletje bij. Niks speciaals van die mang.
En dan Uncle Junebug, in DVD's is die meestal wel funny om te zien. Maar in real life zag je pas reality: eigenlijk een zielig oude opa

En Snoop zelf viel ook tegen. En die kutnummers Beautiful en Drop it Like It's Hot, :nee: . Al die bangas gingen uit hun dak hoor. Bij Drop it had ik de zaal ff verlaten om te kotsen.

mensen die niet konden komen, jullie hebben niks gemist :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
urban wanksta..

deze man is te grappig...

hihihi
Waarschuw beheerder
donateur
dat is stoer toch B)
Waarschuw beheerder
maar het is wel zo, weet je.

Die Ja Rule.......Can Suck My Dick
Ashanti.......Can Suck My Dick
Irv Gotti.......Can Suck My Dick
Murder Inc.......Can Suck My Dick
Memph Bleek.......Can Suck My Dick
beanie Sigel.......Can Suck My Dick
Jay-Z.......Can Suck My Dick
Rocafella.......Can Suck My Dick ja rule

Waarschuw beheerder
nee the game is lekker! De grootste mongool die er rondloopt. Al die top40 artiesten afzeiken kan iedereen, respect krijgen in de échte hiphopscene, dat is wat anders!
Waarschuw beheerder
shit een beetje respect voor die gast alsjeblieft. Hij is 7 keer met een pipa geknalt en hij leeft nog steeds. Werkt zich de tering en dan komt DRE die hem ontdekt en met fifty koppelt. Die G-unit is gewoon oppermachtig, maar dat willen sommige eastcoasters maar niet accepten.
Die Murder Inc moet gewoon inzien dat het gedane zaken zijn, van die G-unit kunnen ze echt nooit winnen.

Waarschuw beheerder
fuck G-Unit, Murder Inc en al die andere urbanmaatschappijen. Ga is naar échte hiphop luisteren ofzo!

Wat kan mij het nou schele dat die gasten 7x neer geschoten wordt. Moet je dan ineens respect krijgen ofzo !
Als jij dit leuk vindt, ok, maar ga dan niet doen of je alles van hiphop weet ofzo, want je kent alleen maar wat het grote publiek kent.
Waarschuw beheerder
shit man ik heb meer underground shit dan jij ooit zal hebben man.

Waarschuw beheerder
en dat zegt een of ander pikkie van 17 uit fokking Aadorp

hahahahahaa
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb cds jonguh die zal jij nooit van je leven aan weten te komen

Waarschuw beheerder
eehm mja wat jij wil jongen tis maar waar je je mee bezig houdt :gaap:
oee die zei dit over die, oeehoee die zei dat zijn vriendin een slet is, oeehoe ik heb lekker meer gouwe kettingen dan jij en daarom gaan jij en ik mekaar eens lekker afknallen..
trieste bedoeling..het hoort om de muziek te gaan..fuck dat hele image-east-side-westcoast-bladiebla..

je woon hier in nederland niet diep in de sloppenwijken van Compton..gedraag naar jezelf, het leven is niet een grote MTV-clip ouwe (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zeg het je brada, die G-Unit nummers zijn off the hook man.
W8 maar af tot je die nieuwe shit hoort van 50cent - Disco Inferno
Gruwelijk

Waarschuw beheerder
zeg ff wanneer ie uitkomt dan haal ik vast oordopjes oetlul;)
Waarschuw beheerder
donateur
nieuwe daisy is ook vet (L)

Waarschuw beheerder
donateur
je woon hier in nederland niet diep in de sloppenwijken van Compton..gedraag naar jezelf, het leven is niet een grote MTV-clip ouwe

AMEN :respect:
Waarschuw beheerder
haha waar zijn jullie plaatjes dan in de top 40??? :D

Waarschuw beheerder
hoe hoger in de top 40 hoe meer bR3eZ@Hdrinkend kutvolk zoals jij ernaar luistert...niet iets om trots op te zijn lijkt me (y)

Waarschuw beheerder
haha waar zijn jullie plaatjes dan in de top 40???

'onze' plaatjes willen we niet in de top40...

Waarschuw beheerder
donateur
haha waar zijn jullie plaatjes dan in de top 40???

'onze' plaatjes willen we niet in de top40...

Wij willen namelijk niet commercieel, anders komen er straks nog lui van jullie 'volk' naar onze feestjes, en daar zitten wij niet bepaald op te wachten :[
Waarschuw beheerder
Zien jullie nou niet gewoon in dat die Calvin een ongelovelijke fake-account is :S
Waarschuw beheerder
nee jij heb een lekkere grill, met die spongebob van je

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk wel Dhuh

maar tis tog leuk om ff je af te reageren? O:)

vooral op zondag :/

*edit*

waar zie jij spongebob? :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Urban Gangster & Calvin zijn mijn homies! :[

Respect 4 deze gangsters. You'll want 2 be just like them!

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: no thanks

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Loenashit hij heeft het niet tegen jou boeler
Waarschuw beheerder
nee jij heb een lekkere grill

Whahahah die ga ik onthouden :D

waar zie jij spongebob? :vaag:

Op mn profielpic :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
fuck ik zie nu pas dat je sma bent

hehe wel gote mong jij voor een girlie

Waarschuw beheerder
donateur
8) Haha.. die foto van 'Tha biggest Urban Gangsta' van partyflock werkt echt op mijn lachspieren. HAHAHA. Echt gangsta mang!
Waarschuw beheerder
Hahahahah ik lach me echt ziek hier 8)

Waarschuw beheerder
donateur
fuck ik zie nu pas dat je sma bent

hehe wel gote mong jij voor een girlie

Ey, je moet toch wat op zondag? O:)

;)
Waarschuw beheerder
shit man, moeten jullie tjappies niet in da chuuch zitten

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, jij?

btw om half 10 treedt het gospelkoor weer op toch? in de kerk?

:9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Als je nou normaal Nederlands praat, misschien snapt iemand je dan en kan je een normale discussie voeren. Nu denkt iedereen alleen maar dat je nog niet geintegreerd bent (of dat je net hebt leren schrijven).

Waarschuw beheerder
donateur
en dat is dus de reden waarom zulke topics niet serieus worden genomen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Jep, daarom zwaai ik nu naar mijn 'bradaz' Urban Gangsta & Calvin en we hervatten de discussie als ze goed begrijpelijk Nederlands praten.

Daahaag!!
Waarschuw beheerder
Als je nou normaal Nederlands praat, misschien snapt iemand je dan en kan je een normale discussie voeren. Nu denkt iedereen alleen maar dat je nog niet geintegreerd bent (of dat je net hebt leren schrijven).

Zien jullie nou niet gewoon in dat die Calvin een ongelovelijke fake-account is :S

Waarschuw beheerder
al die zogenaamde urban debielen op pf zijn gewoon te zielig woorden. Die mensen hebben geen leven. Hopen respect te krijgen op pf. Doen net of ze gangsta zijn. hahahahah, dat woord gangsta alleen al. Zoals Raymzters 1e album heet, wordt is Rayalistisch!

Waarschuw beheerder
snizzle frizzle kwizzle shizzle nizzl into the nizzle with a dizzle nigga shit shizzle muthafucka! is dit goed verstaanbaar, maar toch nog steeds gangsta?

Waarschuw beheerder
ja AvR, volgens al die wannabe's ben je nu inderdaad een echte gangsta

maar dan moet je nog wel mang erachter zetten, dat is namelijk helemaal supercool.

Waarschuw beheerder
donateur
Té lauw Mang B)

Jeeej 8)

nou ben ik een gangstah

Waarschuw beheerder
oja mang ben ik vergeten, dan ben je helemaal een supercoole bro
Waarschuw beheerder
donateur

maakt niet uit toch 8)

is zondag.. f*cking saaie dag.. moet toch wat te doen hebbe O:)
Waarschuw beheerder
al die zogenaamde urban debielen op pf zijn gewoon te zielig woorden. Die mensen hebben geen leven. Hopen respect te krijgen op pf. Doen net of ze gangsta zijn. hahahahah, dat woord gangsta alleen al. Zoals Raymzters 1e album heet, wordt is Rayalistisch!

Heeft ie helemaal gelijk in!! (y)

Waarschuw beheerder
Jullie staan echt als 1 groep achter jullie muziekstijl????

Snap ik dat je niet serieus word genomen.!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ahaaa!! weer een loos topic van Urban Wigga.
was alles flex in damsko kill?
blem jij ff ergns anders die torie wil je,
ik maak geen fatou

hahahahaha zielige nerd

Waarschuw beheerder
Hey Urban ik zeg thet je nog een keer, stuur me je nummer, dan kom ik langs bij je, en kan je die grote muil van je waarmaken....

Tyfuskind!!