Partyflock

Forumonderwerp · 747105

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Helemaal uit Groningen gekomen voor deze shiznit :nee:
Voor alle westcoast artiesten die zich nu in Amsterdam bevinden, was het Snoop concert waardeloos.

I bedoel het begon verassend weet je
The Game had Dj Quik als DJ. Zeer dope!
Maar optreden van The Game irriteerde me, echt iets van 4 a 5 x een zogenaamde diss-song:
Ja Rule.......Can Suck My Dick
Ashanti.......Can Suck My Dick
Irv Gotti.......Can Suck My Dick
Murder Inc.......Can Suck My Dick
Memph Bleek.......Can Suck My Dick
beanie Sigel.......Can Suck My Dick
Jay-Z.......Can Suck My Dick
Rocafella.......Can Suck My Dick

Ok, eerste keer was grappig, maar omdat nou 4 keer te gaan herhalen??? En dat noemde die zn diss track. Nou, The Game heeft die bij deze the battle dus verloren.

Toen kwam Snoop. Snoop was te laat uit Engeland gekomen en mede daardoor ook zijn press conference niet laten doorgaan. En ik zeg mede, want er was iets gebeurd met Daz en Kurupt.

Het was namelijk de bedoeling dat Snoop in die press conference o.a. zou vertellen dat Daz en Kurupt peace talks aan t houden waren in Amsterdam.

maar er moet iets gebeurd zijn (ik weet helaas niet wat), want beiden waren in Damsco, maar kwamen beiden NIET on stage en dat vond ik jammer. En het nieuws dat ze dus bezig zijn met peace talks WEL goed nieuws was, denk ik dat dat ook weer van de baan is, aangezien Snoop on stage het volgende zei in een nummer: Fuck Kurupt.

Soopafly was ook on stage, maar liep er maar als een lulletje bij. Niks speciaals van die mang.
En dan Uncle Junebug, in DVD's is die meestal wel funny om te zien. Maar in real life zag je pas reality: eigenlijk een zielig oude opa

En Snoop zelf viel ook tegen. En die kutnummers Beautiful en Drop it Like It's Hot, :nee: . Al die bangas gingen uit hun dak hoor. Bij Drop it had ik de zaal ff verlaten om te kotsen.

mensen die niet konden komen, jullie hebben niks gemist :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de man is geen streetdancer, de man heeft een identiteitsprobleem. Hij denkt door zich heel 'urban' te gedragen dat die respect krijgt ofzo. Nou van mij krijgt deze man 0 respect. Als je zo dom doet en net doet of je de shit bent, rot gewoon op, of ga op een forum praten met mensen die op jou zelfde niveau zitten. De man denkt iets van hiphop te weten, maar weet niets meer dan Dr. Dre en Snoop Dogg. Oh ja en sinds gisteren The Game en al die homo's die hij heeft genoemd.

Waarschuw beheerder
wat een staats mongool die wigger!:vaag:

Waarschuw beheerder
Heb je z'n zogenaamde eigen tekst gelezen ?

Volgens mij is dat van DEF P !!

Whahahaaaaa Vanilla ICE
Waarschuw beheerder
Whaha Blen zo heb k je nog nooit meegemaakt,dacht altijd dat ik degene was die goed kon afzeiken:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb een ernstig probleem, en yo dat moet er effe uit

Ik voel me als een neger gevangen in een blanke huid

Want ik heb soul weetjewel en ik ben echt geen grap

Ik houd van rap want veel blanke muziek is slap

Maar toen ik voor het eerst rapte voelde ik dat het echt was

En alleen omdat ik blank ben zeiden brothers dat ik slecht was

Ik doe alles om flex real en ghetto te zijn

maar wordt niet serieus genomen en dat doet echt pijn

Yeah Ik ben de top ik ben de bom ik ben de man!

En wacht maar als ik ooit large ben weet de hele hood er van!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoe zielig kan je zijn! :/
anders pak je t vliegtuig (met bolletjes in je hol) !

Waarschuw beheerder
Def P zoals ik al zei !

Waarschuw beheerder
Bong=goed volgens mij

Ey swa k was gister die pokoe van Snoop checku noh,al me matties zeiden wajooo die gast rapt boeng strak noh,zo ik ga met me click checken je weet toch maar t was echt kaka mang

baik baik! ;)
Waarschuw beheerder
Zucht!! waar moet dat toch heen met de jeugd van tegenwoordig...

Waarschuw beheerder
Die is zojuist opgegeven !

Waarschuw beheerder
beter een wigger dan een wazi.

is even debielig :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Wacht even, ik geloof dat ik dat taaltje begin te snappen:

Ej swa, ik dig je ding mang, alles bong ?

Rot op met die weet-ik-veel taal, en schrijf gewoon fatsoenlijk nederlands :[
Waarschuw beheerder
Jammer dat op PF gelijk allemaal van die bekrompen zielen je de grond in moeten boren als je een topic als dit begint met de mededeling ''wat doe je hier''. Nou: sommige mensen hebben een iets verder reikende muzieksmaak dan alleen hardcore of terror. Just so you know.

Ben zelf eigenlijk nog nooit naar een soortgelijk concert gegaan.. ben ik eigenlijk wel van plan om binnenkort te gaan doen :).
Waarschuw beheerder

jay-z is dope man...

Waarschuw beheerder
donateur
deej-010 _ 11 februari 2005 20:09
Jammer dat op PF gelijk allemaal van die bekrompen zielen je de grond in moeten boren als je een topic als dit begint met de mededeling ''wat doe je hier''. Nou: sommige mensen hebben een iets verder reikende muzieksmaak dan alleen hardcore of terror. Just so you know.

Ben zelf eigenlijk nog nooit naar een soortgelijk concert gegaan.. ben ik eigenlijk wel van plan om binnenkort te gaan doen standard.

Ik had best graag gegaan, en zijn muzieksmaak boeit me voor geen meter.

Maar er moet gewoon ABN worden geschreven hier, door een stel hersenloze straatmuziekanten :@

Waarschuw beheerder
mja idd veel mensen hier zijn echte hokjesdenkers, dat is wel jammer aan dit forum
maar ik denk dat het meer is vanwege het taaltje wat deze gozer bezigt...
ik sta open voor alle muziekstijlen (behalve R&b en rap dan;-)), over smaak valt niet te twisten, maar ik snap nooit zo goed waarom mensen vaak het taaltje van de "scene" moeten gebruiken

als je van hiphop houdt geloven we je zo ook wel, zonder dat je met termen als mattie en bong, als blanke groninger nota bene...en mja die foto op z`n profiel is helemaal suf..offeh, "wack" om me even te verlagen tot zijn niveau :-P

maar ik erger me ook de pleuris aan die nieuwe generatie gabbertjes met hun "roeleert" en "terreur-dit-dat" taaltje..waarom in godsnaam

of gothic mensen met hun "bizarrrr" of niet te filmen joh..

maar zelf betrap ik me er ook op dat ik nog steeds om de minuut wel een keer ouwe zeg;-)

kortom iedereen heeft wel z`n eigen woordjes en termpjes maar de een nou eenmaal wat meer dan de ander...he urban gangsta ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"roeleert" en "terreur-dit-dat" taaltje..waarom in godsnaam

Idd.. en dan zeggen ''ga eens naar echte muziek luisteren''. Pff ik ga er verder ook maar geen woorden aan vies maken.

Waarschuw beheerder
het gaat er niet om dat hij naar Snoop luistert, het gaat erom hoe hij erover praat en wie hij is.
Waarschuw beheerder
het gaat er niet om dat hij naar Snoop luistert, het gaat erom hoe hij erover praat en wie hij is.

nee jij bent lekker, iemand afzeiken omdat ie graag negerslang praat. als die jongen dat cool vind laat em toch gewoon. wordt jij toch niet meer of minder van ? hij begint het topic immers toch ook niet met : hardcore sucks ?

dus doe eem relaxed ofzo

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ik zie nou alweer dat dit topic 1 en al rellen is :P
Waarschuw beheerder
tja terwijl het topic op zichzelf niks provocerend is.. er zijn gewoon mensen die een probleem hebben met het respecteren van andere intresses en meningen

Waarschuw beheerder
Ik zie nou alweer dat dit topic 1 en al rellen is

lekker he ;)

Waarschuw beheerder
Heerlijk :D

tja terwijl het topic op zichzelf niks provocerend is.. er zijn gewoon mensen die een probleem hebben met het respecteren van andere intresses en meningen

Klopt, maar ik zei jouw ook nog wel reageren als iemand een TeRrOr holland is godverdomme de hardstuh STAMPEEEN topic opent...als je begrijpt wat ik bedoel
Waarschuw beheerder
mja ok daar zit een kern van waarheid in, maar sommige dingen vind ik een beetje TE.. je kunt het ook overdrijven

Waarschuw beheerder
En dat vinden de mensen die in dit topic zitten te rellen blijkbaar van de topicstarter :)

Waarschuw beheerder
donateur
er zijn gewoon mensen die een probleem hebben met het respecteren van andere intresses en meningen

Het heeft niets met interesse te maken, maar met het kunnen volgen van een verhaal of niet. Dus die onzin van respecteren gaat niet eens op. Voor iemand die onzin brabbelt kan ik geen interesse hebben, laat staan respect.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is gewoon surinaamse slang...

Dat Apie wil interessant doen, laat hem toch...
Hij komt ook al uit Grunnen...

Waarschuw beheerder
nee jij bent lekker, iemand afzeiken omdat ie graag negerslang praat. als die jongen dat cool vind laat em toch gewoon. wordt jij toch niet meer of minder van ? hij begint het topic immers toch ook niet met : hardcore sucks ?

dus doe eem relaxed ofzo

jij snapt er duidelijk dus helemaal niets van. Die gast maakt hiphop belachelijk, maar doet net of hij helemaal 'urban' is. Als een of andere wazi over hardcore praat hebben de echte liefhebbers ook liever dat hij ze kop dicht houdt. Zo is het ook met deze gast, hij doet net of die heel cool is, terwijl die dat absoluut niet is. Die gast is een schande voor de hiphop-gemeenschap.
Waarschuw beheerder
alsof jij hem persoonlijk kent ?
Waarschuw beheerder
Ben het volledig met Blen eens

Waarschuw beheerder
Ramoz...

Shuff it.... :bounce:
Waarschuw beheerder
Hoe zielig kan je zijn om zo te reageren als het je niet intresseert laat het topic dan voor wat het is meeloop gedoe.

Waarschuw beheerder
alsof jij hem persoonlijk kent ?

nee gelukkig niet, en al zou ik hem kennen zou ik geen contact met hem zoeken. agh fuck hem, ik verspil al genoeg energie aan zulke kneusjes.
Waarschuw beheerder
Maar even terugkomend op je recensie je kon verwachten dat het niet denderend zou zijn ik vond de game wel grappig vooral omdat hij die fake wannebee rappers ging dissen alleen dat hij bij G-Unit zit is weer minder.

Maar de oude nummers van snoop was ik wel blij mee en Uncle June Bug geen kwaad woord over hem.

Oja verander a.u.b je naam Urban is gay!
Waarschuw beheerder
mja :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja Rule.......Can Suck My Dick

nee liever niet met ze zware kutstem zullen wel roggels in ze stembanden zitten dus nee liever niet

Ashanti.......Can Suck My Dick

de muziek sucks indd,, maar zij mag me wel een x zuige :yes:

Irv Gotti.......Can Suck My Dick

indd :yes:

Murder Inc.......Can Suck My Dick

voor de 2de x indd :yes:
Memph Bleek.......Can Suck My Dick

voor de 3de x indd :yes:

beanie Sigel.......Can Suck My Dick

kval in herhaling==> indd :yes:.. ken die hele vent niet maar hij zuigt nu al :yes:

hij zuigt helemaal.. maar ze meid mag mij wel zuigen :yes:

oke voor de allerlaatste keer dan

INDD!! :yes:

nee moet nog ff wat kwijt..

sorry maar kan het niet laten

Hoogmoedswaanzin-figuurtje Urban Gangsta zuigt ook :yes:

en wat zeggen we dan

INDD !!! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond beautifull en drop it like it's hot juist wel goeie nummers. Hoor ik er nou nie bij?

Waarschuw beheerder
nee nu hoor je er echt niet bij ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Kut zooi. das cker wack.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
FF UPDATE:

IK BEN HELEMAAL NIET NAAR DE CONCERT GEWEEST :D :D :D
ik was mijn ticket kwijtgeraakt en ik mocht niet meer
dus ik heb deze verslag geript van andere website hehehe

laters
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe, nog kanslozer kan bijna niet !

Oja toch wel; wazi worden 8)
Waarschuw beheerder
donateur
hoezo wat is er mis met een wazi :P
Waarschuw beheerder
Niet liegen urban gangsta,je staat toch al voor lul terugtrekken heeft geen zin meer8)
Waarschuw beheerder
trieste bende

Waarschuw beheerder
ag laat hem

hij moet ook wat om voor te leven hebben :yes:

maar als je er niet voor leeft en alleen maar wanna-be gedraagt,,

sja dan ben je echt zielig bezig:yes:

dus aan jou de keuze urban wanker

:)

Waarschuw beheerder
Urban Gangsta is een hersenzieke.........
Waarschuw beheerder
jullie boelers moeten die boudit niet onderuir halen jongens, die boudit is helemaal zichzelf terwijl jullie in kuddes hem gaan dissen ik zeg je: STOER!!

Waarschuw beheerder
kruip um in de kont man mafkees

ga naar partypeeps voor je chille wankershit als dit forum je niet bevalt :o

je weet dat je wankervriendjes kritiek krijgen als ze zulk soort topics starten :o

kzou zeggen verhuis naar partypeeps met je "braddaz"(bleghh wat een taal:s) de mazzel :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
FF UPDATE:

IK BEN HELEMAAL NIET NAAR DE CONCERT GEWEEST
ik was mijn ticket kwijtgeraakt en ik mocht niet meer
dus ik heb deze verslag geript van andere website hehehe

laters

Hahahaha zozo hij heeft jullie wel TUK met deze reply 8)8)

kruip um in de kont man mafkees

ga naar partypeeps voor je chille wankershit als dit forum je niet bevalt

je weet dat je wankervriendjes kritiek krijgen als ze zulk soort topics starten

kzou zeggen verhuis naar partypeeps met je "braddaz"(bleghh wat een taal) de mazzel

O jij bent diegene die pF is begonnen??

Laat andere met rust als het je niet bevalt want andersom zou jij nix liever willen.
Waarschuw beheerder
en ik zeg jou jongen die shit was echt de bom. shit man iedereen rookte die pit. peace 2 ma brother snoop hij is the shit. ja toch?