Partyflock

Forumonderwerp · 747105

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Helemaal uit Groningen gekomen voor deze shiznit :nee:
Voor alle westcoast artiesten die zich nu in Amsterdam bevinden, was het Snoop concert waardeloos.

I bedoel het begon verassend weet je
The Game had Dj Quik als DJ. Zeer dope!
Maar optreden van The Game irriteerde me, echt iets van 4 a 5 x een zogenaamde diss-song:
Ja Rule.......Can Suck My Dick
Ashanti.......Can Suck My Dick
Irv Gotti.......Can Suck My Dick
Murder Inc.......Can Suck My Dick
Memph Bleek.......Can Suck My Dick
beanie Sigel.......Can Suck My Dick
Jay-Z.......Can Suck My Dick
Rocafella.......Can Suck My Dick

Ok, eerste keer was grappig, maar omdat nou 4 keer te gaan herhalen??? En dat noemde die zn diss track. Nou, The Game heeft die bij deze the battle dus verloren.

Toen kwam Snoop. Snoop was te laat uit Engeland gekomen en mede daardoor ook zijn press conference niet laten doorgaan. En ik zeg mede, want er was iets gebeurd met Daz en Kurupt.

Het was namelijk de bedoeling dat Snoop in die press conference o.a. zou vertellen dat Daz en Kurupt peace talks aan t houden waren in Amsterdam.

maar er moet iets gebeurd zijn (ik weet helaas niet wat), want beiden waren in Damsco, maar kwamen beiden NIET on stage en dat vond ik jammer. En het nieuws dat ze dus bezig zijn met peace talks WEL goed nieuws was, denk ik dat dat ook weer van de baan is, aangezien Snoop on stage het volgende zei in een nummer: Fuck Kurupt.

Soopafly was ook on stage, maar liep er maar als een lulletje bij. Niks speciaals van die mang.
En dan Uncle Junebug, in DVD's is die meestal wel funny om te zien. Maar in real life zag je pas reality: eigenlijk een zielig oude opa

En Snoop zelf viel ook tegen. En die kutnummers Beautiful en Drop it Like It's Hot, :nee: . Al die bangas gingen uit hun dak hoor. Bij Drop it had ik de zaal ff verlaten om te kotsen.

mensen die niet konden komen, jullie hebben niks gemist :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tjah,, naam zegt et al ''rotjonk'' mag graag relle op forumpie's en vooral met zo urban wankstah

Waarschuw beheerder
Check..zn vrienden groeppie

ook wel zijn ''braddaz'' genoemt

[img]http://images.cu2.nl/cu2.nl/818/829/pics/0.jpg[/img]

WAT VOOR EEN NEIGING KRIJG JE HIER BIJ:@ !!

Grtzzzzzzzzzzzzzzzzz Xerophix

Waarschuw beheerder
Gestapo neiging :-#

Waarschuw beheerder
Juist..:)

Als ik dit zo zie.. ga ik gewoon huilen :'(

Hij maakt ons ten schande.. eerst die LAMME BRAINPOWER en nu hij ..

wat gaat die proberen beter te worden als Lange Frans.. met zn lyric??

dit is eigen gewoon zo lyric..:) wat beschouwt wordt als een virus als je em op de pc krijgt.. gaat ''spontaan je pc flippen''

Urban wankstahh.. heb veel rescpect voor je ..:$ !!

MAAR ET LIEFST..

Citaat Tha Playah : BEAT YA 2 DEAD :@:@:@!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
*leest zelfgeschreven lyrics in eigen tekst urbangangsta*

Whahahahahahaha....dat meen je toch niet? :vaag:

Waarschuw beheerder
Lolz Johnny..

wannabee he..:) laat em zn zielige gangetje maar gaan joh..:)

tis al erg genoeg .. dattie zich zo gedraagt :p

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe....van mij mag ie best naar urban luisteren...maar die lyrics...whaha hoe wigger wil je zijn :S?

UrbanGangsta uber-wigger :P

Waarschuw beheerder
Hahahah Johnnyy..

Kunne beter kappe.. dadelijk zit die nog te huile achter zn wigger pc :):P

Waarschuw beheerder
donateur
Neej...dan schrijft ie een lyric waarin ie ons vermoord! :O

wigger pc

:respect:

Waarschuw beheerder
Hahaha .. kvondt em wel goed :D

Waarschuw beheerder
En dan zn vriendin , hoe verzonne is die wel niet..:) mocht die wille dattie zo lekker wijffie aan de haak had geslagen...

Waarschuw beheerder
donateur
noo spaaanngg zwaaa fawaka boeng trangaaaa aai killl

Hahaha :D

*pakt biertje erbij en vermaakt zich hier wel*

Waarschuw beheerder
Nu al aan de bier Johnny??

Pass mij er ook ff *1tje* dan :):P

Waarschuw beheerder
donateur
*opent nog een biertje voor rotjonk*

proost :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
*opent nog een biertje voor rotjonk*

proost :bier:

Waarschuw beheerder
Cheers mate :)

Waarschuw beheerder
donateur
He urbangangsta! Ken je deze: http://hem.passagen.se/sir166/

Waarschuw beheerder
Hee Rotjonk, ik zie liever zo'n foto met zogenaamde bradda's dan ene foto van allemaal stoere gasten met hun middelvinger, Dán krijg ik pas gestapo neigingen. Die foto van hun ziet er gewoon gezellig uit. Zogenaamde gabbers moeten hun middelvinger opsteken en zeggen dat ze iedereen haten die niet naar hardcore luisteren, nee van die mensen wordt onze maatschappij beter!
Waarschuw beheerder
donateur
Hee Rotjonk, ik zie liever zo'n foto met zogenaamde bradda's dan ene foto van allemaal stoere gasten met hun middelvinger, Dán krijg ik pas gestapo neigingen. Die foto van hun ziet er gewoon gezellig uit. Zogenaamde gabbers moeten hun middelvinger opsteken en zeggen dat ze iedereen haten die niet naar hardcore luisteren, nee van die mensen wordt onze maatschappij beter!

helemaal mee eens :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zie liever zo'n foto met zogenaamde bradda's dan ene foto van allemaal stoere gasten met hun middelvinger

Dus? Er zijn ook genoeg foto's van hardcoreliefhebbers die ook supergezellig zijn. En er zijn ongetwijfeld ook foto's van bradda's die met hun middelvingertje in de lucht zwaaien....

Beetje krom dus :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja kromme lul

jullie zitten zijn vrienden af te zeiken, ik kan jullie vrienden net zo makkelijk afzeiken. En ik durf te wedden dat je vaker gabbers met middelvingers ziet dan 1 andere subcultuur. Gabbers zijn namelijk heel slim en hebben overal schijt aan.

Waarschuw beheerder
donateur
Oh die weddenschap durf ik wel aan te gaan...
Kijk alleen maar naar al die rap lyrics met hun 'fuck this, fuck that, bithch-ass nigger, mothafucking bitch enz enz enz
En nee, niet alle gabbers zijn slim idd, maar de gemiddelde bradda's zijn zeker niet intelligenter

Waarschuw beheerder
fuck this fuck that, is iets anders dan met je middelvinger omhoog staan. En we hebben het nu over het publiek, niet de artiesten.

Waarschuw beheerder
conclusie elke vorm van meeloopgedrag is triest..

Waarschuw beheerder
Juist ;)

Maar heb je mij horen praten over haat en dergelijke dingen

NEEH !! dus kruip jij maar terug in je mandje

punt2. WAAR zie jij een foto van MIJ met mn middelvinger omhoog dan .. :S

: maar ik reply alleen op het gene wat hier aan de gang is dus ''Blen'' ga mij niet aan de kop lopen zeiken .. :

Maar als je zoveel liefde toont voor die Urban Wankstah wrom ga je dan niet samen .. Lyrics maken terwijl hij je digg aan zuigen is .. ;) ben je allebij tevreden ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Blen, De artiest is representatief voor zijn publiek :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Johnny hee mate.. alles lekkaaaaaaaaaaaah :D:P

kom je ook weer ff wigger - rellen ??

Waarschuw beheerder
wel vaag blen je eerdere reply`s staan behoorlijk haaks op je laatste:-/

Waarschuw beheerder
donateur
Ja Blen...verklaar je nader :P

Waarschuw beheerder
Blen doe niet zo stil .. :(

kom en drink een biertje met Mij,Johnny,Mark mee

CHEERSSSSSSSSS BOYS :bier:

Waarschuw beheerder
*proost, drinkt, geniet, en neemt er gelijk nog eentje:-)*

Waarschuw beheerder
donateur
de man is geen streetdancer, de man heeft een identiteitsprobleem. Hij denkt door zich heel 'urban' te gedragen dat die respect krijgt ofzo. Nou van mij krijgt deze man 0 respect. Als je zo dom doet en net doet of je de shit bent, rot gewoon op, of ga op een forum praten met mensen die op jou zelfde niveau zitten. De man denkt iets van hiphop te weten, maar weet niets meer dan Dr. Dre en Snoop Dogg. Oh ja en sinds gisteren The Game en al die homo's die hij heeft genoemd

*Citeert nog maar es Blen, neemt nog n biertje dr bij en zegt ook proost :)*

Waarschuw beheerder
Arme Blen John.. we blijven em citeren straks gaat die nog denken dat we zijn reply's leuk vinden :$.....

:O:O:O

Waarschuw beheerder
ja mensen, ik was even weg. Maar wil gerust op jullie reply's antwoorden. Wat zit jullie dwars? Dat ik een hekel heb aan urban. Dat lijkt me wel duidelijk. Dat hoef ik niet nogmaals te citeren want dat heeft gelukkig Johnny rave al gedaan.
wel vaag blen je eerdere reply`s staan behoorlijk haaks op je laatste

wat staat haaks op wat ik zeg? Ik reageer op de kotsneigingen die iemand krijgt bij het zien van een groep jongeren die om een vuurkorf staan en duidelijk lol hebben. Ik zeg vervolgens dat ik liever een foto zie met vrolijke jongeren die er niet agressief uit zien, dan een foto van gabbers die allemaal hun middelvingers opsteken en duidelijk maken dat ze een hekel hebben aan alles en iedereen die niet van hardcore houdt.

Maar als je zoveel liefde toont voor die Urban Wankstah wrom ga je dan niet samen .. Lyrics maken terwijl hij je digg aan zuigen is .. ben je allebij tevreden ...

dit dan nog, ik toon dus duidelijk geen liefde voor urban of iets, ik toon liefde voor hiphop. Dat is iets heel anders.

Waarschuw beheerder
dit dan nog, ik toon dus duidelijk geen liefde voor urban of iets, ik toon liefde voor hiphop. Dat is iets heel anders.

Jah dat bedoel ik Blen ..
Ga samen met Urban Wankstah Lyrics zitte maken over je TRIPHOP!!.. mssn neemt die je ondertussen nog wel in je achterste voor de HOGE NOTEN ;)

Waarschuw beheerder
oh ja, rotjonk wat een fokking debiel ben jij. geen foto's waar jij je middelvinger omhoog hebt?

Maar wel een Bi@tch (ik citeer alleen) die lievelingsvakantieland:Holland kent
favoriete kleur: Blank
links of rechts: extreem rechts

Hoe dom is dat mens. een kleur blank? hahahahaha

Lievelingsvakantieland Holland, heb ik nog NOOIT iemand horen zeggen. In haar geval snap ik het wel, die kan zich nergens normaal vertonen, heeft geen sociale vaardigheden dus kan nergens dan in dr boerendorp overweg.

en jij dan: Geen foto's met middelvinger, maar wel heel stoer deze:
[img cacheid=000000230016f15f24ba64361a00961e81]http://pic14.picturetrail.com/VOL540/2861935/5767362/75351886.jpg[/img]

en dan zeiken over jongens die om een vuurkorf staan en hun handjes in wat rare houdingen houden.

of die vrienden van jou
[img]http://members.lycos.nl/blondgabberdoosjuh/hpbimg/Nov21067.JPG[/img]

en[img]
[url]http://technolusion.plant.nl/albums_backup/megarave-nye-31-12-04[/url][/url]-[/img]

agh de boodschap lijkt me duidelijk. Als jullie op urban zeiken, daar ben ik het mee eens, maar ga niet van die trieste dingen lopen doen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahaha HOUD JE KKMUIL OVER MN MEISSIE.. want doe dat dan niet over internet maah kom ff relle kk kop ;) en ten 2e die ene kerel is JOOST en die mag ik niet..:)

ten 3e.. das gewoon een foto van 2kameraden die elkaar mogen ;) nu jij weer..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
blen ik heb je posts ietwat verkeerd geinterpreteerd, gevolg van te snel en onzorgvuldig lezen.

voor mijzelf weet ik niet wat ik erger vindt..een groep wazi`s met middelvingers op de foto ondertussen "terreur uber alles" meebleerend of een groep blanke urbanfans die een pose aannemen alsof ze elk moment slachtoffer kunnen worden van een drive-by..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb niets meer te zeggen, ik verdoe me tijd hier met jongetjes die nog niet zo veel snappen van het leven, niet dat ik alwetend ben maar hier ben ik uitgepraat. Geniet van je biertje,

de groeten!

Waarschuw beheerder
NEEH Blen .. nu gaan we dit uitvechten ook .. TAMME KNEUS.. ;)

niet over mn wijffie beginnen VIA internet dan moet je ff hier komme .. verbouw ik die tringkop va nj .

Waarschuw beheerder
ja idioot, ik ga even helemaal naar dat kutdorp van je om mijn kop te laten verbouwen, denk je dat ik stom ben ofzo! Als je zo nodig mijn hoofd wil verbouwen moet je maar naar R'dam komen

Waarschuw beheerder
:/ :no:
Waarschuw beheerder
donateur
wazi, urban..

1 pot nat :/

Waarschuw beheerder
Volgens mij vallen live optredens van Rap artiesten wel vaker tegen. Ben zelf naar 50 cent geweest in de HMH vorig jaar, das was wel geinig maar zeker niet super. Fabulous was toen voor programma, das helemaal een drama jezus zeg. 50 deed het opzich wel aardig, maar het was veels te kort.
Insanse Clown Posse in de 013 daar en tegen was wel helemaal te gek! Dus het kan wel.

Waarschuw beheerder
whahaha,, check die topic in1s leven,, pr8g :p

1 ding snap ik niet, wrom zo druk maken over inet?:no:,,

Waarschuw beheerder
wat staat haaks op wat ik zeg? Ik reageer op de kotsneigingen die iemand krijgt bij het zien van een groep jongeren die om een vuurkorf staan en duidelijk lol hebben. Ik zeg vervolgens dat ik liever een foto zie met vrolijke jongeren die er niet agressief uit zien, dan een foto van gabbers die allemaal hun middelvingers opsteken en duidelijk maken dat ze een hekel hebben aan alles en iedereen die niet van hardcore houdt

pffff,,, druktemaker :gaap:,, mensen zoals jij vatten altijd alles serieus op :gaap:,,

heel jammer :no:

Waarschuw beheerder
Andy jonge doe niej zow stoer want als hij voor je staat ga je op de loop of je schreeuwt k wil geen ruzie Wuahahahahahahahahahaha

Waarschuw beheerder
Wuahahahahahahahahahahhahahaha andy moatie:D:PWuahahahahahahahah

Waarschuw beheerder
Ej Blen jonge hij stelt niks voor heeft alleen grote bek hij doet tog niks;)

Waarschuw beheerder
tsja..hoe hard kan je lachen om jezelf :-/
laatste aanpassing