Partyflock
 
Forumonderwerp · 746676
Artiest Ko-c
20/05/2005 is de 4e editie van Hardfriday.

Wederom hopen wij een bevredigende line-up

The Abyss, Pavo & Darkraver.

Wat vinden jullie er van ??
Weg met pavo!!!!!

Abyss & Darkraver (L)
Darkraver had je thuis mogen laten :)
Nou Pavo is ietsje beter dan Darkraver :D:)

En Pavo draait tenminste 2001/2002 hardstyle :D:)
Laat Abyss lekker opwarmern, en dan knallen met Pavo, daarna een b2b met Steve en Paultje :yes:
Artiest Gonzo
Kijk dat zijn goede berichten!
Aanwezig...
:P
20/05/2005 is de 4e editie van Hardfriday


laten we eerst de 3e editie vieren....
 
Ja precies en hoe :bounce:
Technoboy :respect:
 
Artiest Clone
Heb zin in Part 4!! :respect:
 
DARKRAVER (L)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Heb dr weer zin in hoor..
hey Alex, darkraver is best te doen hoor :d
Maarre ik ben denk wel van de partij:d
Enne Alex ik denk dat dit makkelijker zoeken wordt als in de RAI.....was best makkelijk te vinden toch :P
sind IQ zaterdag een ongelofelijke tyfus hekel aan darkraver met zun apres ski beats :X

nie aanwezig helaas :D
 
Er valt eindelijk wat te beleven in Leiden op het gebied van the harder styles of dance music dus wees dankbaar voor een naam als Darkraver en Pavo in het kleine incasa...
 
Leiden :yes:
Darkraver met apres-ski hits, nou eh.... dat heb ik niet meegekregen :no:
Maarre is niet erg hoor als je Darkraver niks vind, hebben we weer wat meer ruimte 20 mei :P
 
(Y) Leiden :bounce:
Kom Tie Dan He... wie?? Darkraver natuurlijk O:) Oh die, ja die komt!! :D
Ik bid me scheel dat hij geen jump gaat draaien. Oh alsjeblieft laat het zo zijn. En als dat graftak breezer nummer dan komt he, dan gooi ik me maar vol met Eristoff Blue
 
Artiest Olash
lekkere line up

Maar het blijft maar die incasa joh!
wat is het probleem dan?
idd love it or leave it. !!
Neeh.. Ik wil het gewoon ff weten, een keer :)
 
whahaha pavo is DE man deze avond :D
qua naam wel, en prijs ook ;)

ik ben van de stichting "prijs omlaag"

:yes:

alle dj hypes en abnormale prijzen het land uit :yes:

daar komt bij dat the abyss lief is O:)
laatste aanpassing
 
daar heb je wel gelijk in die verdomde q-bookings zijn echt te duur gewoon :(

maarja pavo is mijn man :D
 
Artiest Balbasaur
Darkraver: Kan leuk zijn, maar zal hij waarschijnlijk niet zijn aangezien het Leiden is.
Pavo: Kan vet draaien, maar platenkeus wil vaak tegen vallen.
Abyss: :respect: Die gozer draait vette hardstyle :yes:
idd Prijs qualiteit-verhouding is top. en is nog bijzonder toffe gozer voor de rest...
Darkraver is prima in Leiden, vorige keer was iig top.

Ik bid alleen dat hij geen jumpstyle gaat draaien (hij sluit immers af ;)) en al helemaal geen Komt Íe Dan He?
 
Same here :P
Maar iig beter als toen Marcel Woods afsloot op Hard Friday 1

En hopelijk gaat in Casa Darkraver weer met een fles Baco afkopen om hem om 5 uur te laten stoppen (voor degene die erbij waren)

Oh en mocht dat een grapje zijn van Steve, vooral doorgaan :D
 
Dit word gewoon een supervette avond!! :yes:
 
Pavo is de MAN :respect:

Hakkuh Beukuh Tietuh :yes:
 
Darkraver(N)
 
Maar goed ik kom verder wel lache hoor hakkuh met je vroegere klasgenootjes.
echt kwam vorige keer echt mensen tegen die bij me op de kleuterschool zaten of het moet een nieuw openings zin zijn geworden! kan ook nog maargoed blablabla
verder heb ik niks negatiefs over incasa hoor maar ben er zelf te vaak geweest.
Begon allemaal voor mij met die liquid avonden waarvoor je je helemaal moest voor laten metamorfoseren tot partydressed minkukel.
dus kwam ik daar zo aan met 'nette schoenen' geen spijkerbroek maar iets van een pantellon en een rode balletjes blouse die ik bij paddenburg heb gekocht.
wordt ik geweigerd omdat ik gangsta gekleed was
Jezus kut kleedkeurkutjes voor de deur weten niet eens het verschil tussen balletje en ruitjes.
maar goed dit heeft niks met dit feest te maken dus ik hou maar weer ff op.
 
Leiderdorp komt ook ff kijken met een groep :)

of niet dan gasten?
Leiderdorp komt ook ff kijken met een groep

of niet dan gasten?


Laten we dat maar ff doen ja :D
en al helemaal geen Komt Íe Dan He?


Tis niet voor nix Darkraver ;)

O ik heb zon hekel aan Darkraver want hij draait hitjes...

Hee pavo moet niet draaien want hij draait hardstyle :@:@

Hardstyle is bvoor mietjes buhhhh jongens luister allemaal naar hardcore das veel harder en btr

ik hoop niet dat ie dit en dat draait want dat vind ik kut...

MEKKER MEKKER BLAAT BLAAT hou dan gewoon je smoel dicht en kom gwoon niet :)

Lijkt me wel gezellig feesje trouwens :jaja:
Leiderdorp komt ook ff kijken met een groep :)

of niet dan gasten?


Als jullie komen kom ik niet :0 :flower:


Maar The Abyss vind ik minder!! :jaja: Heb hem horen draaien op Qrimetime toen vond ik hem echt Slecht!!

Maar PAvo maakt een hoop goed!! :D

Maar Darkraver vind ik ook minder!!!
Maar ja het is een feest in Leiden dus ben van de Partij!!
laatste aanpassing
Maar iemand enig idee wanneer de line-up bekend wordt van de 5 de editie??