| Betreft: | evenement: Hard Friday, vrijdag 20 mei 2005 om 23:00 |
is dat cynisch bedoeld?
Kevin begrijpt me wel
Ik snap je wel
Toch fijn als je mekaar zo goed begrijpt
Volgens mij is de Buitenhof ook allemaal aanwezig!!
Gaat Gezellig worden gasten!!!
Gaat Gezellig worden gasten!!!
Gasten???
Dan ist goed, Kevin... Ben blij dat we aan een woord genoeg hebben 
ja wel leuk maar waar kan je kaartjes kopen 














