Partyflock
 
Forumonderwerp · 746676
Artiest Ko-c
20/05/2005 is de 4e editie van Hardfriday.

Wederom hopen wij een bevredigende line-up

The Abyss, Pavo & Darkraver.

Wat vinden jullie er van ??
Jeujjjj Darkraver..... :bah:




Darkraver zuigt :jaja:

Met zn Happy de Peppy Muziek :frusty:
vindt ik :P



:flower:
Maar het is wel altijd leuk dat ik een heleboel bekenden daar tegen kom dus kom wel ff :bounce:
The Abyss draait juist niet slecht...

hij draait geen hitjes, en dat is heeel wat anders :yes:
 
ik kom voor Darkraver "komt tie dan he?!" :/


als ik kom kom ik voor Pavo :yes::bah:
Als ik kom is het voor de gezelligheid muziek is hier niezo denderend waarschijnlijk...
Heheh geen kwaad woord over Liquid hé was ook mijn geesteskindje.. RIP
is dat cynisch bedoeld?


Kevin begrijpt me wel ;)
is dat cynisch bedoeld?


Kevin begrijpt me wel ;)




Ik snap je wel :flower:
ik heb voor de zekerheid die zaterdag erna maar vrijgenomen :D denk dat ik wel ff kom kijken :P
Volgens mij is de Buitenhof ook allemaal aanwezig!!

Gaat Gezellig worden gasten!!!:jaja:
Misschien aanwezig ;-)
Ik snap je wel


Toch fijn als je mekaar zo goed begrijpt :P

Volgens mij is de Buitenhof ook allemaal aanwezig!!

Gaat Gezellig worden gasten!!!


Gasten??? :/
Volgens mij is de Buitenhof ook allemaal aanwezig!!

Gaat Gezellig worden gasten!!!


Gasten??? :/



Sorry Riss :$
laatste aanpassing
Heheh geen kwaad woord over Liquid hé was ook mijn geesteskindje.. RIP


:respect:
 
Volgens mij is de Buitenhof ook allemaal aanwezig!!


InCasa's laatste avondmaal !!!!
Dan ist goed, Kevin... Ben blij dat we aan een woord genoeg hebben :P
InCasa's laatste avondmaal !!!!



:/
Wanneer kan je kaartjes kopen voor Hardfriday??
Zou je toch een Aardig Eindje moeten rijen :flower:
 
mooi weekend heb je dan toch?!:bah:
Maar ik zou weleens willen weten wanneer de kaarten in de verkoop gaan;)
 
Artiest Clone
Heb er echt zin in... ben de volgende dag gewoon vrij!! :D
ja wel leuk maar waar kan je kaartjes kopen :S
 
Artiest {SHOWLIST artist 52609, 81872}
Kaarten zijn al in de verkoop

Bij J&T records op de haarlemmerstr(de oude forbidden Planet)
ja dat mag niet. wat wel mag is zeggen: kijk eens op mijn profiel naar welk feestje ik 4 juni ga, ook leuke line up dacht ik zo :P

Zo heb ik niet gespamt geen feestje genoemd of wat :P
ghehe bericht is verwijderd he, maar met deze omweg mag het weer wel :S
 
Ja Heb ik ff voor gezorgd welke idooit gaat er nou reclame maken op een topic die zelf reclame aant maken is.....NEE


2 torricelli zeg dat nou niet......je weet maar nooit hoe het gaat lopen. Check de Line-up!!!!:P
 
wat wil je daar aan doen

"hoe meer zielen hoe meer vreugde" ;)
tja, ze moeten gewoon uitbreiden, het is altijd alleen maar druk bij hardstyle-feesten daaro :jaja:
Ze moeten eens 2 hardcore dj's uitnodigen in plaats van 2 hardstyle dj's!!!:jaja:

Bij deze line-up is het zo 2 hardstyle dj's
1 Happy de Peppy dj(DARKRAVER} :no:
 
aanwezig! :jaja:
 
geen reet aan :gaap:

maar als ik me verveel, misschien dak er ben..
 
Goed zo Elo;)
Zie nu pas dat je een Leiderdorper bent (y)
 
hahaha blijf tog egt een Leidenaar :jaja:
 
Ga toch naar goede party's maar hardfriday is altijd flex geweest je moet het gewoon naar je zin maken want het is echt toppie veel bekende dit is tot nu toe het beste wat je in leiden kan hebben
Dat bedoel ik maar...!
www.hardfriday.nl 1e opzet website online....!