ben je toch ook triest als jongen van 18??? of ligt t aan mij... ik hoef zelf niet van die jonge broekies hoor... ik kom weinig meisjes tegen die als ze 16/17 zijn op dezelfde lijn zitten als mij qua volwassenheid/intelligentie etc..... misschien ligt dat wel aan mij, maar over t algemeen is nu voor mij 18 echt wel t jongste....
nee vind ik niet maar een relatie met iemand die 30 jaar ouder is zie ik zelf niet echt zitten...
Vind dat er toch wel bepaalde grenzen zijn.
Ik vind het afschuwelijk al heeft iemand van bijvoorbeeld 26 met iemand van 15.
Dit grote verschil vind ik echt niet kunnen.
Maar wat soms natuurlijk ook zo is in dit soort situaties is dat een jong iemand heel volwassen is in gedrag.
Zo word het toch minder erg.
Maarja nu bijvoorbeeld 26 en 15 , dat klinkt zo raar en is volgens bijna iedereen walgelijk.
Maar al is diegene van 15 nou 20 en die van 26 is 31 , dan lijkt het al veel minder erg.
Ik vind het afschuwelijk al heeft iemand van bijvoorbeeld 26 met iemand van 15.
Dit grote verschil vind ik echt niet kunnen.
Maar wat soms natuurlijk ook zo is in dit soort situaties is dat een jong iemand heel volwassen is in gedrag.
Zo word het toch minder erg.
Maarja nu bijvoorbeeld 26 en 15 , dat klinkt zo raar en is volgens bijna iedereen walgelijk.
Maar al is diegene van 15 nou 20 en die van 26 is 31 , dan lijkt het al veel minder erg.
Kun je niet zeggen zoveel jaar en nie anders...niet elk persoon is het zelfde van 15 en 30 BV! dan moet je je gevoel maar volgen..tussen mij en me skatjuh zit 7 jaar en dat gaat!!

wie maakt zich daar dan zo druk om?? 
boeit mij t nou of er iemand aan de andere kant van nederland een vriend of vriendin heeft die weet ik hoeveel jaar jonger of ouder is!!!
zijn mijn zaken niet...
denk die van hun zelf, en hun maken zich niet druk hoor!!
nee... dat doet iedereen op partyflock wel voor ze
tsja...
boeit mij t nou of er iemand aan de andere kant van nederland een vriend of vriendin heeft die weet ik hoeveel jaar jonger of ouder is!!!
zijn mijn zaken niet...
denk die van hun zelf, en hun maken zich niet druk hoor!!
nee... dat doet iedereen op partyflock wel voor ze
tsja...
het maakt niet echt uit!maar denk dat je op bepaalde momenten in je relatie wel dingetjes tegenkomt wat met leeftijd te maken heeft,doordat je wat kinderachtiger op dingen reageert ofzo,of dat je nog niet zoveel levenservaring hebt als degene die ouder is..maar dat zou in principe niet echt uit moeten maken!!
age is nothing but a number.........
ik ben zelf 20, mijn vriend is 30, dat vind ik persoonlijk nog wel kunnen, maar daar kies je iemand toch niet op uit? Als ik iemand heel erg leuk vind en later zijn leeftijd hoor, kan het mij echt niet schelen. Leeftijd maakt niks uit!
leeftijd maakt echt wel uit, is wel degelijk verschil tussen de denkwijze van iemand van 18 of 24.....
levenservaring komt toch echt met de jaren.....
Een voorbeeldje ( heel fout!) mijn nichtje was 14 toen ze een gast leerde kennen van 30 !! (
) ze is nu 19 en ze gaan nog, op verjaardagen lach ik me eige gek met dat wijf, als haar vriend begint te lullu wil ze meelullu maar dat kan ze niet omdat ze dom is ( en veel te jong voor dat soort onderwerpen
).....
Anyway, iedereen moet zelf weten wat ie doet, maar leeftijd maakt imo wel degelijk verschil!!
Een voorbeeldje ( heel fout!) mijn nichtje was 14 toen ze een gast leerde kennen van 30 !! (
Anyway, iedereen moet zelf weten wat ie doet, maar leeftijd maakt imo wel degelijk verschil!!