Partyflock

Forumonderwerp · 740921

Heel veel mensen kijken erg naar leeftijd in een relatie. Natuurlijk is het zo dat er een grens moet zijn. Wat is die grens voor jou?

Er is geen grens.. Wel ligt het aan de leeftijd in de situatie. Hoe ouder beiden zijn, hoe hoger de grens ligt.

Denk 10 jaar ongeveer?

Ik vind 5 jaar meer dan zat 8)
Maarja opzich, als het goed zit :)

vriend van me is nu 18 en gaat uit met meisje van 14.. wil nog niet zeggen dat ze wat hebben maar vinden elkaar wel intressant.. tsja ik kan alleen denken, wat heeft een 14 jarige je te bieden :S ze mag niet uit.. niks..
laatste aanpassing
ik vind leeftijd er nie toe doen .. als je elkaar echt leuk vind boeie hoe oud je ben ..
maja bij sommige mense is ut wle heel overdreven dfas ook weer iets te veel van t goeie .. maar over t algemeen vind ik een paar jaar verschil nie zo erg.
mij vriend en k zit iets mindr dan 4 jaar verschil in gaat goed:D;)

Ligt eraan hoe de meid zelf is, niet hoe oud ze is.

Ligt eraan hoe oud dat je zelf bent... 14-20 kan niet vind ik.. maar 20-26 weer wel..

Denk toch maximaal vijf jaar.
onzin sweetygirl :yes: , is een heel verschil tussen bv 14 en 19 of bv 30 en 35.....

2 Bullshit : helemaal mee eens (Y)

Ik ben 21 en mijn vriend is 29, werkt prima :D

Juist Bullshit :yes:

Ik vind het leuk om te zien dat er heel veel mensen zijn die een relatie hebben met een ouder of jonger iemand. Het is inderdaad maar een getal waar je over praat. Echte liefde overkomt je gewoon. Leuke reacties!!

Mijn vriend is 8 1/2 jaar ouder, merk ik niet veel van... Tja heeft meer dingen meegemaakt/gedaan dan ik, maar ja dat blijf je houden...

Echte liefde overkomt je gewoon

Heb je helemaal gelijk in!
laatste aanpassing

ik heb geen grens doe wat je hart zecht jongen
ik 18, mijn "vriendje" 17!!! hij is "volwassener" dan mij :\
hij zit bij ons in de vrienden groep, dus mijn vrienden hebben er geen problemen mee... heb nog niemand gehoord die er problemen mee zou hebben :D
laatste aanpassing
Als mensen zeggen dat liefde geen (leeftijds)grenzen kent, vraag ik me toch echt af hoe ze denken over 13-20? Of zoiets?

Liefde kent misschien geen (leeftijds)grenzen een relatie denk ik wel
Hmm.. Ik denk niet dat ik een grens trek. Ik ben zelf vrij "oud" in doen en laten, en vooral emotioneel. Mijn ex van 2 jaar ouder en ik botste daarom vaak, hij was nog een stuk jonger wat dat betreft.

Het klikt of t klikt niet. Leeftijd hoeft geen verschil te maken. Wel zou ik niet op een man kunnen vallen van 40+ maar das mijn smaak :p

ouder max 2 a 3 jaar
jonger max 10

Leeftijd maakt echt niks uit vind ik.. maar bijv. 8 jaar ouder.. tja kzou zelf nooit zo'n oud iemand willen maar als een ander daar gelukkig mee is.. :)
laatste aanpassing
denk toch echt dat je met iemand van je eigen
leeftijd meer op 1 lijn zit...

Mijn voorkeur gaat zowiezo uit naar een mooie dame van rond de 30... 35 is toch wel de grens.. praten we natuurlijk wel alleen over een avondje smeren,... bij een relatie moet ze niet jonger dan 17 zijn.. en tja, ligt er ook maar net aan wat je tegenkomt, als het klikt, dan klikt het toch... zolang m'n brainwaves ongeveer op de zelfde frequentie zitten is het prima..
toen ik 14 was had ik een vriend van 25 toen vond ik het wel best maar nu ik een (klein)beetje ouder ben vind ik het ook niet kunnen het kigt eraan het verschil tussen 12 en 22 is erger dan 18 en 30 het ligt er gewoon aan
Hmmm ligt eraan
Ik ben 23 en me vriendin is 18 en ik vind dat wel kunnen :)
Maar als ze een jaar of 15 was geweest was het wel wat anders vind ik
Leeftijd is totaal geen probleem!
Oudere jongens hebben gewoon wat meer...Meer dingen waar mijn interesse naar uit gaan O:).
allebei op jongere leeftijd zou ik zeggen nee,

maar op oudere leeftijd weer wel...
Ik snap niet wat het probleem zou moeten zijn :S ...als je nu eenmaal gelukkig met elkaar bent,moet je er gewoon voor gaan (L)

mijn schatje is 5 jaar jonger!!!!!!!!:lief:
Zolang ze maar boven de 18 zijn anders liegen ze er maar over

13 en 21 kan inderdaad echt niet!!!

Denk dat je er moeilijk iets over zeggen kunt....
Je hebt misschien wel een bepaalde gedachte over de leeftijd, maar als je uiteindelijk echt gek op iemand bent kijk je daar toch niet meer zo zeer na...

Tenzij je het over mannen van 40 hebt :P
Das me toch te oud, maar je weet maar nooit :X
Of een erg jong meisje (bijv 13) met iemand van ergens in de 20.....

Zelf zou ik zo zeggen het liefst iemand van 4 tot 7 jaar ouder....

Artiest Tera-pi
mijn schatje is 4.5jaar ouder dan mij en ik vind er niks mis mee
geef mij maar lekker mijn vrouwtje dan een jong ding

mijn vriend is 25 en ik 19 maar gaat heel goed samen

ja petra en jorgen leeftijd maakt niks uit vooral voor jullie 2 hahah:D

(Y)
Gevoelens zijn niet leeftijdsgebonden!
Maar denk toch dat maximaal 10 jaar verschil tussen 2 mensen de grootste kans van slagen heeft...:p

Leeftijd maakt mij niet zoveel uit. Ik zeg altijd maar: Je bent zo oud als je je voelt.

Precies zoals xxxjos het zegt: Gevoelens zijn niet leeftijdgebonden.
Als het goed voelt, en het klikt... ervoor gaan.
laatste aanpassing
vind 7jaar en ouder ertussen toch wel groot..maar ja als je verlieft ben maakt dat zelfs niet uit
vind t wel belangrijk, denk dat als je rond de 30 bent t wat minder uitmaakt maar bijv 17 en 27 kan best veel verschil hebben in volwassenheid enz. maar kan ook zijn dat ze beide beetje zelfde zijn daarin, maar ligt helemaal aan de persoon zelf..
ik ben zelf 17 ik ga tot de 21
nee ik vindt niet dat leeftijd wat uitmaakt..... als je mar op het zelfde niveau zit.... en de grens hoef ik niX meer over te zggen want ben blij met mijn schatje....;)
Ligt er aan hoe je zelf ook bent...

Maar is de jongen 21 en het meisje 15 dan is er iets mis...
Maar is hij 27 en jij 21 kan het wel vindt ik...

Ik val meestal toch op jongens die 3 tot 5 jaar ouder zijn dan mij.. :D

Als je in de 20 bent en je gaat met een jongen of meisje van 16 of jonger ben je toch niet goed snik :no:
Hij moet iig wel ouder zijn dan mij en jonger dan mijn vader.
ligt eraan he.. ook al ben je 18 en je vriend is 30..
In het begin ben je verliefd.. Maar ik denk dat later toch de leeftijd een rol gaat spelen..

Bijvoorbeeld:

Hij wil al kinderen omdat hij anders vind dat hij over 10 jaar te oud is.. Terwijl jij nog eerst een carierre wil beginnen en/of school afmaken.. En dan krijg je onenigheid, ruzie, irritatie en gaat het uiteindelijk toch uit..

Mja het kan natuurlijk ook goedkomen :jaja:
laatste aanpassing
Ik denk dat een groot leeftijdsverschil echt wel wat uitmaakt..althans voor mij wel
Bij mij ligt de grens denk ik rond de 5 jaar ouder...

Andere moeten het zelf weten. Ik denk wel dat een groot leeftijdsverschil kan werken. Dat ligt gewoon aan hoe de personen in kwestie zijn.

Maar ik heb ook een vriendin die een vriend heeft van 30 jaar ouder en tussen hun werkt 't absoluut niet, maar dat komt niet door zijn leeftijd...

age ain't nothing but a number

Idd. een leeftijd is toch maar een nummertje!! :bounce::yes:
laatste aanpassing
het is maar net hoe oud je je gedraagt!
This maar net hoe je je eigen gedraagt mare 13/ 20 vink gewoon fout..

Het mooiste is altijd dat van die meisjes van 14 dan nemen met een jonge van 18 en dan ist janke geblazen omdat ze geneukt zijn.. (
mijn vriend is 5 jaar ouder,en ben daar blij mee!

maar mijn voorkeur gaat ook uit naar oudere mannen,(y)