leeftijd maakt niet zoveel uit zolang ze allebei maar meerderjarig zijn.
Leeftijd moet niet uitmaken vanaf een leeftijd dat de persoon die het jongst is de oudere niet ziet als de "zorgzame die ontfermd"...
Wat je vaak ziet bij jongere meiden is dat vooral het lijkende zorgzame van die oudere man een vorm van liefde geven is en het "veilig voelen", terwijl het voor die oudere meestal niks meer is dan dat lekkere jonge ding neuken. Want die is nog vitaal en strak... Tenmniste dit is een conclusie die ik kan trekken naar wat ik om me heen zie....
leeftijd maakt niet uit boven een geestelijk welgestelde leeftijd, en zoiezo boven een het vastgesteld minderjarige grens, maar soms is zelfs dat nog niet oud genoeg, als je met een goed wat oudere man bent.....
Maar das maar mijn idee, wie ben ik....., toch?
Wat je vaak ziet bij jongere meiden is dat vooral het lijkende zorgzame van die oudere man een vorm van liefde geven is en het "veilig voelen", terwijl het voor die oudere meestal niks meer is dan dat lekkere jonge ding neuken. Want die is nog vitaal en strak... Tenmniste dit is een conclusie die ik kan trekken naar wat ik om me heen zie....
leeftijd maakt niet uit boven een geestelijk welgestelde leeftijd, en zoiezo boven een het vastgesteld minderjarige grens, maar soms is zelfs dat nog niet oud genoeg, als je met een goed wat oudere man bent.....
Maar das maar mijn idee, wie ben ik....., toch?
Deden haar ouders en niet moeilijk over dan?
En leeftijd maakt opzich niet zoveel uit, zolang degene in kwestie wel boven de 18 is, als er dan 10 jaar verschil tussen zit ok.
maar iemand van 14 met 39
kop op heej, ene meisje van 14 kan nog niet eens normaal beslissingen nemen!!!
btw ik ben ook ouder als mijn vriend
maar dat scheelt maar 2 jaar
haar ouders kende ik via via kennisen van ons dus zo vreemd is het nog nieteens gegaan.Ik ga jullie niet het hele verhaal vertellen maar omdat jullie zo te zien gelijk rare dingen gaan denken zal ik het één en het ander even duidelijk neerzetten. (het is zowiezo al 2 jaar geleden ongeveer)
zei kwam naar me toe op mijn werk om te vragen of ik wist waar de disney films lagen. Toen heb ik haar daarnaartoe verwezen en toen sloeg de vonk over zeg maar. De avond erop had ze het tegen haar ouders verteld dat ze mij leuk vond en 2 avonden later worden we naar de bios gegaan.
zo is het balletje eigenlijk gaan rollen.En bytheway ze was bijna 15
En alsjeblieft mensen begin nu niet raar over me te denken of weet ik veel wat. daar heb ik geen zin in..
ik hoop dat het nu duidelijk is hoe het gegaan is.
zei kwam naar me toe op mijn werk om te vragen of ik wist waar de disney films lagen. Toen heb ik haar daarnaartoe verwezen en toen sloeg de vonk over zeg maar. De avond erop had ze het tegen haar ouders verteld dat ze mij leuk vond en 2 avonden later worden we naar de bios gegaan.
En alsjeblieft mensen begin nu niet raar over me te denken of weet ik veel wat. daar heb ik geen zin in..
ik hoop dat het nu duidelijk is hoe het gegaan is.
laatste aanpassing
(het is zowiezo al 2 jaar geleden ongeveer) / En bytheway ze was bijna 15
Mafkees, weet je zeker dat je 39 bent? als de vonk bij disney films over slaat
als je er geen zin in hebt moet je het ook niet posten... echt damn.....
Kun je niet een volwassen iemand krijgen ofzow? mag lije dat dit account fake is....
laatste aanpassing
t is me enkel duidelijk dat ik jou een sicko vin maat!
hoe kan je als volwaardig volwassene(39) een kind van 14 je laatste liefde noemen?!?
en die ouders waren t ook eens met de relatie?
ook doodschoppen dan!
waarom ist t ''uit' gegaan als ik vragen mag?
werd ze te volwassen voor je?
denk niet dat je hiermee veel vrienden maakt amigo...
hoe kan je als volwaardig volwassene(39) een kind van 14 je laatste liefde noemen?!?
en die ouders waren t ook eens met de relatie?
ook doodschoppen dan!
waarom ist t ''uit' gegaan als ik vragen mag?
werd ze te volwassen voor je?
denk niet dat je hiermee veel vrienden maakt amigo...
sorry hoor maar 14 en 39 vind ik echt nieh fris dat je der zo vooruit komt man en nieh op0gepakt word bah tijd voor je pedo pas ,ik wou voor dat ik dat las nog zeggen soms maakt leeftijd niet uit ik 25 mijn vriend 34
Maare ik heb meisjes van rond de 16 als mijn modellen en die moet ik al inde gaten houden omdat ze soms nog naief zijn dus ben je als kerel van 39 wel effe fout bezig he meisjes van 14 lokken!!
Maare ik heb meisjes van rond de 16 als mijn modellen en die moet ik al inde gaten houden omdat ze soms nog naief zijn dus ben je als kerel van 39 wel effe fout bezig he meisjes van 14 lokken!!
haar ouders kende ik via via kennisen van ons dus zo vreemd is het nog nieteens gegaan.Ik ga jullie niet het hele verhaal vertellen maar omdat jullie zo te zien gelijk rare dingen gaan denken zal ik het één en het ander even duidelijk neerzetten. (het is zowiezo al 2 jaar geleden ongeveer)
ik hoop dat het nu duidelijk is hoe het gegaan is.laatste aanpassing 9 maart 2005 01:17
ik hoop dat het nu duidelijk is hoe het gegaan is.laatste aanpassing 9 maart 2005 01:17
jij bent echt ziek én zielig en volgens mij ook fake, dus wegwezen hier!!!!!
ja party ernst is ziek..! want hij laat gewoon kindermeisjes misbruikt..
ik zie hem profiel dan kun je hem niet vrienden lijst en berichtje sturen..
hij is echt pedo wazige man..!
je moet beter naar hoeren neuken..! niet kleinkindertje..
ik denk dat je valt op strakke kutjes he.!!!
maar moet je maar kont neuken bij hoeren.. die hebben ook strakke anus he
14 jarige meid die weet niks van relaties/liefdes hoor
ze was wel in de war he.. volgens mij..!
ik zie hem profiel dan kun je hem niet vrienden lijst en berichtje sturen..
hij is echt pedo wazige man..!
je moet beter naar hoeren neuken..! niet kleinkindertje..
ik denk dat je valt op strakke kutjes he.!!!
maar moet je maar kont neuken bij hoeren.. die hebben ook strakke anus he
14 jarige meid die weet niks van relaties/liefdes hoor
ze was wel in de war he.. volgens mij..!