Partyflock

Forumonderwerp · 740921

Heel veel mensen kijken erg naar leeftijd in een relatie. Natuurlijk is het zo dat er een grens moet zijn. Wat is die grens voor jou?
Leeftijd maakt niks uit.. Mijn vriend is ook 7 jaar ouder als mij.. Geen probleem..
Geen problemen mee :no: oudere mannen zijn intressanter 8) maarja...zo super "jong" ben ik zelf ook niet ;)
Mijn vriend is 1,5 jaar jonger dan mij....
Is soms wel eens te merken 8)
Maar tis niet erg :P
ik vind 3 jaar ouder toch wel een grens, jonger zoiezo niet :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 januari 2005 om 10:49:
Heel veel mensen kijken erg naar leeftijd in een relatie. Natuurlijk is het zo dat er een grens moet zijn. Wat is die grens voor jou?

in principe maakt het niet zoveel uit

toch zijn bepaalde karaktereigenschappen makkelijk te linken aan leeftijd.

Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken om een jongere partner te hebben, want ik wals eroverheen
Moet wel het gevoel hebben dat ie mentaal en lichamelijk sterker is dan ik.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 10:39:
in principe maakt het niet zoveel uit

toch zijn bepaalde karaktereigenschappen makkelijk te linken aan leeftijd.

Ik moet er bijvoorbeeld niet aan denken om een jongere partner te hebben, want ik wals eroverheen
Moet wel het gevoel hebben dat ie mentaal en lichamelijk sterker is dan ik.

Precies!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 januari 2005 om 10:49:
Wat is die grens voor jou?

Ik denk dat voor nu de grens ligt op max 4 jaar jonger en max 7 jaar ouder ongeveer. (Anders krijg ik nog te maken van die 18-jarige jochies! :O OMG! I already have a puppy ;) :P)

Maar ja het ligt ook altijd aan de persoon en niet zo zeer aan hun leeftijd ;)

die grens is toch voor iedereen anders
ligt eraan wat de leeftijde zijn..*-) 12 en 20 ofzo vind ik best groot verschil
maar 20 en 28 weer veel minder
Uitspraak van *Juul :bounce: op zondag 21 mei 2006 om 15:06:
ligt eraan wat de leeftijde zijn..*-) 12 en 20 ofzo vind ik best groot verschil
maar 20 en 28 weer veel minder

idd
opzich maakt leeftijd geen verschil als je tog van mekaar houd mjaa 14 en 20 lijkt tog un groter verschil al 20 en 26 ofzo.
Naar mate je ouder wordt is leeftijd steeds minder belangrijk :) Als je maar gelukkig bent :) Bij mensen van rond de 50-60 is het heel normaal dat er 5-6 jaar tussenzit :)
nou 15 - 30 vind ik toch niks

Uitspraak van w e n n. op dinsdag 23 mei 2006 om 17:28:
nou 15 - 30 vind ik toch niks

Mee eens :jaja:
nergens last van, ik ben 29 en mijn vrouw is bijna 39, en we zijn nu een jaar getrouwd en hebben een lieve dochter van drie.......

mijn vorig vriendje was 22 bijna 23 ik ben nu 17... ging wel goed maar je merkt wel dat hij verder is in het leven.. meer denken aan huisje enz... nog echt niets voor mij dus..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 11:52:
die grens is toch voor iedereen anders

als hij maar lief is, daar gaat t tog om...:flower:
Maakt niet echt uit. Mijn vorige vriend was ook veel ouder als mij maar na 5 jaar besefte ik toch dat dit niet was wat ik wou. Hij was heel jaloers en hij was heel erg met zijn geld bezig. Hij ging wel stappen en leuke dingen met me doen maar in andere dingen verschilde we teveel en dat ging niet meer.

Denk niet dat leeftijd heel veel uitmaakt,
maar als je een verschil van 15 jaar hebt, dan heb je toch totaal verschillende interesses als je het mij vraagt?
we schelen 7 jr maar het is egt per persoon verschillend hoe ze zich gedragen/zijn en dat heeft weinig met leeftijd te maken...

Nou voor mij ligt de grens toch wel bij een jaartje of 28!!

ik vind 10 jaar verschil naar boven of beneden de grens, alhoewel de voorkeur uitgaat naar boven

mijn voorkeur gaat ook zeker uit naar oudere jongens :yes:

Leeftijd moet niet uimaken, maar ikzelf ga voor dames iets jonger zijn tot iets ouder, ik ben 22 dus laten we zeggen 17 tot 25. maakt me verder niet veel uit de leeftijd het gaat om de persoon!!!