Partyflock

Forumonderwerp · 740626

die hebben allemaal een vaste vriend O:)

Nou... Hier?
Maar idd ook bezet :9
@Nienke->
Meestal zie je dat wel aan de uitstraling of ze 'hoerig' zijn :)
Nouw... Niet altijd hoor. Sommige zien er "normaal" uit, maar hebben zo met iedereen sex.
Nouja in dat geval kom ik daar vanzelf wel achter. En boeit me ook nie want ga er toch nie in zonder zo'n rubber geval. Tis maar voor 1 avond!
Hiero zijn die :p..
Ik ben echt geen hoer..
Okay, maar als je er vanavond al in zit, weet je zeker dat je een hoerig geval aan de haak hebt geslagen! ;)
jeb je moet je nooit de eerste avond al laten vatten, want ja ik vind dat nie fris, beetje respect voor je lijf.
Als ze alleen willen neuken gaan ze maar naar de hoeren, ik leen me daar niet voor.
maar ja genoeg vrouwen die dat wel fijn vinden.
Mij niet gezien.
Ik ga ook niet neuken hoor, heb me kamer niet eens opgeruimd!! Maar Nienke bedoel jij dan van dat als ik erin zou zitten zo in die zin dat het zo'n enorme tochtige tunnel is?
HIERRRRRR.. Althans voor mijn gevoel ben ik niet hoerig..

misschien zijn die meiden "hoeren" omdat ze elke keer teleurgesteld worden door een gast... en ja ze geven niet op en blijven positief en proberen het gewoon nog een keer ;-)
Maar Nienke bedoel jij dan van dat als ik erin zou zitten zo in die zin dat het zo'n enorme tochtige tunnel is?

Uhhh, nee? :/ :)

here I am... maar ja vrouwen worden eerder geplayed dan jongens dus hoerig... no way on the highway
Artiest {SHOWLIST artist 61507, 38666, 43052, 35651, 5418}
waar zij toch die leuke meiden gebleven DIE NIET HOERIG ZIJN

in hun vel als ze niet gestroopt zijn B)
laatste aanpassing
dat is zoeken naar een speld in een hooiberg

hoerig is geil
Thuis...

Hiero B)
ik HAAT hoerige wijven :[
en ik vind mezelf niet hoerig en gedraag me ook niet zo zou me schamen

hier nog een ben t helemaal met je eens..ik ben ook nie hoerig en ik haat het ook als mensen zo doen:S

jullie zijn gewoon allemaal hoeren :[

Okay, maar als je er vanavond al in zit, weet je zeker dat je een hoerig geval aan de haak hebt geslagen!

Dat slaat nergens op........
jullie zijn gewoon allemaal hoeren :[

speak for yourself :[

waar slaat dit nou weer op.... zielige snuiter....

Die meisjes die zich zo hoerig gedragen denken dat ze alles zijn...Ik vind t een beetje erg dat sommige meisjes zich zo laten bekijken enzo...
ehmmmm hoerig? das toch als je het voor geld doe ofnie?

of bedoelde je wat anders?

zijn alle mannen hoerenlopers?

kussie ;)

zijn alle mannen hoerenlopers

:yes:

Shit en weer kan ik er niet over mee praten :@

bij jou zijn toch al aardig wat mannen geweest :x

Vind niet leuk dat je dat weer zegt :@

niet liegen tegen ome Thomaz :@

daar geil je op :[

Is mn werk :$

I know......

Nou dan :[
U say "hoerig" like it's a bad thing...
Waarom openen mannen topics; waar zijn alle leuke meisjes en alle meisjes: waar zijn alle leuke mannen.

Ik denk dat jullie niet goed genoeg zoeken, of juist wel te hard proberen te zoeken...

Je moet eerst van jezelf houden voordat je van een ander kan houden (geleerd van dr. Phil O:))

*steekt vinger op*

Hier ben ik! :9

waar ?? ik zie je niet :P

Ik ben niet hoerig hoor :no:

Maar of ik leuk ben is ook maar de vraag :9 whahaha

Inderdaad:Pjij bent echt nie hoerig hoor!! leuke meid!:D

wat versta je dan onder "hoerig"? dat ligt namelijk voor iedereen wel een beetje anders denk ik zo......
waar zij toch die leuke meiden gebleven DIE NIET HOERIG ZIJN?????

sorry, ze ligt al te slapen

gelukkig in mijn bed

Er zijn ook veel jongens die hoeren zijn :jaja:
dus je kan ook vragen waar zijn de jongens gebleven die geen hoeren zijn:S:D:jaja:
ja je moet ze natuurlijk ook niet achter het raam in amsterdam zoeken daar vind je ze niet:P maar ik ben ook niet hoerig.... O:) O:)ik zou het niet eens durven om met iemand die ik net ken meteen naar bed te gaan O:)
hier toch? ;)