Partyflock

Forumonderwerp · 740626
:yes: en als ze je niet gebruiken gaat er wel iets anders gruwelijk mis :S

o nee?
Neej.... idd niet... zou wat wezen zeg... tsss

gelukkig maar

ik ken dr een paar ja ,maar goed je moet ze wel hebben om onderscheid te kunnen maken tussen wel en niet hoerig

als dr geen hoeren zouden zijn dan zou t percentage aanrandingen en verkrachtingen wat hoger liggen denk ik
hahahah ja dat ik goed mogelijk ja
Het is maar de vraag wat hoerig is gewoon sexy gekleed of elke jongen aflopen?

Maar meisjes gebruiken vind ik wel het slechtste wat je kunt doen als jongen zijnde.
pffffff..... en als je't nie ben is het ook alweer nie goed.... kga maar bi worden ofzo

maarja toch zijn er heel veel gasten die dat toch niet zo slecht vinden... jammer genoeg.. :(
Jah tuurlijk die gasten zijn er maar er zijn ook zulke meiden dus als die elkaar eens tegen zouden komen dan kunnen de andere elkaar tegen komen :D

Klinkt wel erg gewetig :s

H to the J is dus de ideale schoonzoon ??
Neeh echt niet dat zeg ik niet maar ik ben niet iemand die alle vrouwen afloopt. Daar ging het tenslotte over en niet hoe je bent in een relatie.

ik kan best wel gewoon praten over dingen heb zelf ook relatie maar beetje dollen kan geen kwaad zelfs niet dollen met hoeren .maar daadwerkelijk een hoer betalen voor sex?? nee is niks voor mij .niet nu ik een relatie heb .maar dollen kan altijd
Het gaat ook niet om hoeren bezoeken dat zal ik nooit van mijn leven doen.
Maar als ik de ideale schoonzoon zou zijn trouwens dan mag je wel heel veel en ideale schoonzoon heb hekel aan schoonouders ;)

schoonouders? breek me de bek niet open .
ligt er aan heb over het algemeen altijd wel goed met me schoonouders kunnen vinden meer met schoonvaders dan met schoonmoeders!
jah schoonouders het is dat ze erbij horen maar als je die apart kon houden meestal graag hoor. 1x wel leuke schoonouders gehad maar die vader kende ik al voor ik haar kende :P

k ben hier!!!

die is pas verhuisd van zeeland naar friesland :S
Ikkuh..

in iedergeval dat hoerige gedeelte..
en tja leuke meid dat moet je zelf maar beoordelen :P

Ik zag dr laast nog 2 in de dierentuin maar die zijn met de berenboot naar de noordpool vertrokken :(
laatste aanpassing

[kom dan maar hier :)]

en waar is hier dan:P
lees mijn profiel maar of moet ik bij jou komen ;)