Partyflock

Forumonderwerp · 740626
ach, ik val ook best mee hoor.

hier!!!!!!!
waarom moet een meisje hoerig doen om aandacht te krijgen das ook een goeie vraag je kan beter gewoon jezelf blijven!

hoerige meisjes zijn ook niet leuk en uuh die meisjes zijn niet zo slim want uuh. ja dat slaat nergens op vind ik
tegenwoordig ligt elk wijf dezelfde avond nog in je nest

en daar zeg jij nee tegen?

vreemd, als je in een geile bui bent en zo'n grietje kan krijgen klaag je niet, en nu ben je op zoek naar iets serieus en is het ineens niet goed meer:S

laat iedreen lekker in zijn of haar waarde!! als je met drie vrouwen wilt neuken hoor je mij ook niet zeiken!!!

zo dat moest ik even kwijt:D
als je et goed bekijkt zijn alle vrouwen hoeren als je het egt heel goed bekijkt je moeder ook en als je het nog beter bekijkt je oma ook.....

wat een logica

ThaLady 20 januari 2005 15:06
als je et goed bekijkt zijn alle vrouwen hoeren als je het egt heel goed bekijkt je moeder ook en als je het nog beter bekijkt je oma ook.....

:/

dit gaat over jou familie neem ik aan..
laatste aanpassing

onder hoerig versta ik dat ze met 2 gasten op 1 avond hebben leggen douwen of met 6 gasten hebben gezoend.
bah
(ze bestaan echt

Ja klopt en vrouwen met een 'prijskaartje'

Ik wil een man met een goeie baan,geld bla bla bla type;)

(ga er vandaag niet teveel in trouwens)
Nu wordt ie helemaal lachen :yes: alsof elke vrouw die dezelfde avond nog in je bed ligt een hoer is :S ik weet niet hoor maar zou het misschien kunnen dat wij vrouwen net als jullie mannen soms de behoefte hebben aan een sexpartij zonder relatie??? Wat dat betreft zijn de vrouwen van tegenwoordig gelijk aan de mannen, maar och ik vergeet het elke keer weer...mannen 'mogen' dat natuurlijk en vrouwen niet, zo zat het toch?

juist bridget zo zat t :S

vanuit een man gezien dan he ;p

=> tegenwoordig ligt elk wijf dezelfde avond nog in je nest. de goede vrouwen zijn schaars <=

tssjaa maar je vond t ook erg zeker :s
bij de meeste mannen geld hoe eerder hoe beter.

als ik een jongen écht leuk vind stel ik t zolang mogelijk uit, elkaar leren kennen heet zoiets, toch?

maarre als ik echt geil ben kan t wel eens gebeuren..

enne ook mannen kunnen er wat van hoor
heb er 1 meegemaakt die er 3 neukte op 1 avond, kijk dan spoor je niet, smerig man nee zo ben ik niet..

en de meeste meiden ook niet hoor, een goede relatie vind je vaak niet in t uitgaansleven...

toch? (de wijze woorden van manon whahaha ;):p)

>>>Snow<<< 20 januari 2005 15:16
juist bridget zo zat t

vanuit een man gezien dan

Ik zie het niet zo, dus;)

Vrouwen zijn ook geil, maakt geen fuck uit of ze de 1e avond het bedje meegaat of nog een dag mee w8.

Liever meteen trouwens haha.

En als een vrouw eerder of later het bed mee in gaat zegt niks hoor..

Ik zie het als zo:
Eerst zien (bepaalde ok haha) vrouwen je niet staan maar als je het gemaakt hebt dan willen ze opeens alles van je.

Dat zijn in mijn ogen hoeren......

oke met uitzondering van jou dan ;p

ik weet van nix
ik zou zeggen ga op zondag naar een streng gereformeerde kerk en leef je daar uit.....denk wel dat je daar je droomvrouw tegen komt ;-)

ja tafelkleed zonder onderbroek
een goede relatie vindt je niet in het uitgaansleven?

huh waar kom jij ze tegen dan..in de bibliotheek?
ik heb mijn mannetje waar ik al 5 jaar mee ben op innercity brussel ontmoet en nog steeds super verliefd.
liever juist wel in het uitgaansleven, want dan kun je samen feesten!

mannen 'mogen' dat natuurlijk en vrouwen niet, zo zat het toch?

bri snapt het (Y)
Ben je zelf ook geen hoer dan?
Nee, jij neukt alleen met liefde zeker! :S

:D O:)

op me werk ontmoet ik ze vaak heheeheh ook wel met uitgaan maar echte serieuze vaak niet
Waar werk je dan? :S

Keileweg zeker? ;P

waar zij toch die leuke meiden gebleven DIE NIET HOERIG ZIJN?????

Hier ;)

Een goede vrouw
D'r zijn ook goeie hoeren hoor! :D
Die zijn bezet :yes:
Dat maakt toch niet uit! :P
voor wie niet?
Voor degene die haar dan gaat neuQen denk? :D
Dat doe maar een persoon :yes:
Wacht ff hoor ik begrijp er geen reet meer van, nu fftjes...... :vaag:
is maar goed ook :D
hier!!!!!!!
waarom moet een meisje hoerig doen om aandacht te krijgen das ook een goeie vraag je kan beter gewoon jezelf blijven!
-----------------------------------------------------------

nou bij mij krijgen ze aandacht genoeg maar ja ze kunnen er geen genoeg van krijgen haha
ik ben een normaal meisje dat van jongens houd en dat bedoel je zeker met hoerig?! Mwaaaaah volgens mij ben je gewoon jaloers dat jij nooit een leuk meisje kan krijgen!
voelde je je aangesproken dan?
dan maakt het toch ook niks uit
Ik reageerde op de tekst daarvoor!!
bestaan er genoeg hoor!!

Die vrouwen waar de topicopener het over heeft weten het vaak niet overhunzelf.(dat ze hoerig zijn)

:D
zijn zat vrouwen die dat niet zijn hoor !! o:)

het is net zoals in die film the sixth sense....

They don't know that they are dead.
They don't know that they are ho's.
laatste aanpassing

ik ben niet hoerig!!!!!!!!!!!
ik mag wel graag uidagen :-)

uitdagen

zijn genoeg meiden die niet hoerig zijn...
alsof meiden die van aandacht houden en voor 1 keer met iemand mee naar huis gaan meteen hoeren zijn...
mannen doen het ook, maar die zijn stoer.... en de vrouwen zijn meteen n hoer...
bullshit!