Nu wordt ie helemaal lachen
alsof elke vrouw die dezelfde avond nog in je bed ligt een hoer is
ik weet niet hoor maar zou het misschien kunnen dat wij vrouwen net als jullie mannen soms de behoefte hebben aan een sexpartij zonder relatie??? Wat dat betreft zijn de vrouwen van tegenwoordig gelijk aan de mannen, maar och ik vergeet het elke keer weer...mannen 'mogen' dat natuurlijk en vrouwen niet, zo zat het toch?
=> tegenwoordig ligt elk wijf dezelfde avond nog in je nest. de goede vrouwen zijn schaars <=
tssjaa maar je vond t ook erg zeker
bij de meeste mannen geld hoe eerder hoe beter.
als ik een jongen écht leuk vind stel ik t zolang mogelijk uit, elkaar leren kennen heet zoiets, toch?
maarre als ik echt geil ben kan t wel eens gebeuren..
tssjaa maar je vond t ook erg zeker
bij de meeste mannen geld hoe eerder hoe beter.
als ik een jongen écht leuk vind stel ik t zolang mogelijk uit, elkaar leren kennen heet zoiets, toch?
maarre als ik echt geil ben kan t wel eens gebeuren..
>>>Snow<<< 20 januari 2005 15:16
juist bridget zo zat t
vanuit een man gezien dan
juist bridget zo zat t
vanuit een man gezien dan
Ik zie het niet zo, dus
Vrouwen zijn ook geil, maakt geen fuck uit of ze de 1e avond het bedje meegaat of nog een dag mee w8.
Liever meteen trouwens haha.
En als een vrouw eerder of later het bed mee in gaat zegt niks hoor..
Ik zie het als zo:
Eerst zien (bepaalde ok haha) vrouwen je niet staan maar als je het gemaakt hebt dan willen ze opeens alles van je.
Dat zijn in mijn ogen hoeren......
ik ben een normaal meisje dat van jongens houd en dat bedoel je zeker met hoerig?! Mwaaaaah volgens mij ben je gewoon jaloers dat jij nooit een leuk meisje kan krijgen!
wat is het stil ineens!
nee ik voel me niet aangesproken voor me eigen woorden nee
nee het viel alleen op dat er een stilte was 
hahahah o sorry misverstandje 

![[FPT] 100% en een beetje marc [FPT]](/images/user/99596_1992833.jpg)