Partyflock

Forumonderwerp · 740626

mannen doen het ook, maar die zijn stoer.... en de vrouwen zijn meteen n hoer...
bullshit!

nou dat is niet helemaal waar...als je dat als man zijnde doet ben je meteen de "grote player" en gaat er meteen een waarschuwing uit naar heel tampondragend nederland!! :@ :@
helemaal mee eens mel@nie!!!
zulke onzin gewoon
laat mannen het woord hoeren maar is uitgebreid uitleggen en dan kijken of er toevallig overeenkomsten zijn met hunzelf kijken of ze dan nog steeds hoeren worden genoemt...

maar er zijn natuurlijk nog genoeg meiden die niet onder het bergrip 'hoerig' vallen hoor :d:P

terecht! want dan doen mannen ook andersom!
neh neh neh neh neh... :p

terecht! want dan doen mannen ook andersom!
neh neh neh neh neh...

ik zeg ook niet dat het niet terecht is...ik wilde alleen ff je opmerking verwerpen dat het stoer zou zijn als mannen dat doen..maar als we nu allebei een conclusie trekken, dan zien we dus eigenlijk dat de situatie precies hetzelfde is voor vrouw en man... of niet???

:)

nee... want n player is minder erg dan n hoer...

nee... want n player is minder erg dan n hoer...

oke, dat is jouw mening...maar ik vind de term 'hoer' ook erg ongepast, in dit verhaal kun je dan beter het woord 'slet' gebruiken denk ik...

maar het ging ff over een 'naam' maken, en dat is dan aan beide zijdes zo..

toch?

ja dat is waar... :yes:

oke :kots:

maar dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens bent dat vrouwen daarna sletten worden genoemd hoor...maar het verhaal andersom natuurlijk ook niet...

Vuile SLET!!! :p

haha...ja maar ik zie dat als een compliment :yes:

hey marc wat geeft dat als ze hoerig zijn dan wille ze meestal ook maar 1 ding!!! toch??

%|

in het klooster... PANNEKOEK...!!!

koekje der bij...?
Leuke meiden (vooral betrouwbare en eerlijke) zijn vaak maar op 1 hand te tellen

Leuke meiden (vooral betrouwbare en eerlijke) zijn vaak maar op 1 hand te tellen

en die zijn te koop bij de bekende speelgoed winkel...

denk aan barbie en dergelijke... maar die doet t ook allang niet meer alleen met Ken.. dus eigenlijk ook een sloerie...!!!

koekje der bij...?
Ja Barbie is ook niet meer te vertrouwen :no:
Terwijl ze dik 40 jaar (pure gok) samen met Ken is geweest :)

zo zie je maar weer dat ze allemaal hoeren sloeren...

behalve 1...

jahaaaaa....

koekje der bij...?
Ik weet het.Ze heet Loes (met d'r natte poes) :9 :)

nee dat is minoes...

whahah kerel je bent zelf gewoon een slet met die vraag waar zijn die vrouwen en ondertussen je zelf aan bieden goedkoop hoor :P:P:P
laatste aanpassing

waar zij toch die leuke meiden gebleven DIE NIET HOERIG ZIJN?????

Die bestaan wel hoor! En met 1 daarvan ga ikke binnenkort trouwen!! :-D :-D

Sweet he? :yes: ;-)

tsja ziet er wel schattig uit maar ze heb nog wel veel te leren als ze nog niet eens alleen met een rietje ken drinkien daar heb jij je handen de komende jaren dan wel vol aan ;)
laatste aanpassing

Wat is er mis met hoerige meiden?

shcijt als ze hoerig zijn.. gewoon gaan met die banaan.

Ik ben gewoon hartstikke leuk en niet hoerig! :D

JLaDY zoekt ook nog een vriend vrijwilligers moeten er ff een berichie sturen ! :P

Hahaha ben ik opzoek naar een vriend dan ;)

de laatste keer zei je tegen mij van wel maar zat nog niks leuks voor je tussen !

Nee bestaat ook niet!

Damn girl your hot :kwijl:
laatste aanpassing

ik denk het wel voor je ! zal ff rond kijken als ik een kanshebber zie stuur ik hem naar je toe !! of heb je een voorkeur voor een lekkere meid :P

ikke ben wel te vertrouwen:yes:

goed om je heen kijken wie weet zie je ze daar ergens
Als iedereen nou gewoon doet waar hij/zij zin in heeft en anderen hun mening gewoon een x voor hun houden komt 't helemaal Goed!! :D

Denk je niet?
laatste aanpassing
Ik wordt gezocht ;) ?

u riep?

B)

Werkzaam bij Rage-Online
nog niet gevonden? :|

jawel ik ben hier

jaja dat zeggen ze allemaal :P

heeey je weet toch B)

eerst zien dan geloven

speedcore nymfy meld zich :P