En ga allemaal zeker naar de Sunset.. echt wijs daar.. of niet Rudolf??
appartementen Europa
iemand enig idee hoe die zijn???
Ik zit er dehele zomer! van juni tot october! en als je met gogo tours hebt geboekt ben ik ook nog es je reisleider
helaas ik ga met solmar tours daar ben ik dan weer hostess wel lache! zijn we eik collega's haha
jij reisleiding en ik hostess op de bus!! nou, misschien zie ik je daar wel iig succes!
concullega's noemen ze dat bij gogo haha! maar wel lachen gezellig! wij gaan mekaar nog wel zien dan
en euhh europa en lotus zijn alle 2 wel chill hoor weet niet wie wat anders zegt
!!!Panter!!! Je lijkt wel een playmate.......
Maar zo krijg je in de zomer wel iedereen in de sunset.....(Slimpie)laatste aanpassing 17 mei 2005 20:59
Uitspraak van !!!Panter!!! op maandag 16 mei 2005 om 15:05:
en euhh europa en lotus zijn alle 2 wel chill hoor weet niet wie wat anders zegt
haha ik zeg niks.. zou het niet weten maar weet wel dat europa/lotus 1 appartementencomplex is!
Niet helemaal hoor Tanya.. is van dezelfde eigenaar.. en ze staan naast elkaar met een straat er tussen en ze zijn wit... verder zijn ze echt wel anders... Idd als je boekt op interenet staat er Lotus/Europa zodat die eigenaar nog kan schuiven binnen de 2 complexen.. maar als je er eenmaal bent zit je in 1 van de 2.. ben er al 4 jaar lang zo'n beetje 3 maand geweest dus weet t wel hoor laatste aanpassing 18 mei 2005 10:38
Uitspraak van !!!Panter!!! op woensdag 18 mei 2005 om 10:35:
Niet helemaal hoor Tanya.. is van dezelfde eigenaar.. en ze staan naast elkaar met een straat er tussen en ze zijn wit... verder zijn ze echt wel anders... Idd als je boekt op interenet staat er Lotus/Europa zodat die eigenaar nog kan schuiven binnen de 2 complexen.. maar als je er eenmaal bent zit je in 1 van de 2.. ben er al 4 jaar lang zo'n beetje 3 maand geweest dus weet t wel hoor laatste aanpassing 18 mei 2005 10:38
ow haha sorry dan ja ik weet niet meer dan wat er in de gids staat haha! dat moet nog komen.....
g 33 dagen & dan zit ik in Blanes
hoe lang blijf je dan? want das wel erg vroeg...
Ja weet ik .. Maar kwam ff et beste uit zo
Maare blijf gewoon tien daagjes
![[img width=200 height=200]http://www.sunsetblanes.com/opening2005.jpg[/img]](http://www.sunsetblanes.com/opening2005.jpg)
jij ben er dus 20 juni? dan zijn we nog 5 daagies tegelijk daar.. najah 4 als je je vetrekdag eraf telt.. wie op de foto ben je eigelijk?
lannggggg joh ik zou dat wel heel leuk vinden maar ik kan me vriend(en) niet zo lang missen!! voor mij niet weggelegd
Uitspraak van !!!Panter!!! op woensdag 18 mei 2005 om 23:54:
jij ben er dus 20 juni? dan zijn we nog 5 daagies tegelijk daar.. najah 4 als je je vetrekdag eraf telt.. wie op de foto ben je eigelijk?
oohw okee en hoe lang blijve jullie dr?
maaree ik ben de middelste op de foto
Uitspraak van Annick op donderdag 19 mei 2005 om 10:16:
Nog ideen waar je leuk uit kan gaan in Blanes?
vraag dat maar aan panter... toch rudolf? haha
Uitspraak van Toes op donderdag 19 mei 2005 om 11:55:
lannggggg joh ik zou dat wel heel leuk vinden maar ik kan me vriend(en) niet zo lang missen!! voor mij niet weggelegd
ik heb gelukkig nu ff geen vriend haha! maar tis altijd een droom voor mij geweest! en nu had ik de kans! en die kansen moeten je nooit laten gaan! zal cker veel mensen gaan missen maar je krijgt er erg veel voor terug!
Hmm.. Ik en Vinceeent gaan dus van 26 juli t/m 10 augustus met het vliegtuig via GoGO.. We zitten ook in dat Europa/Lotus complex.. Dus dan is er een kans dat jij onze reisleider wordt LadY TanYa??
Uitspraak van Zamorano op vrijdag 20 mei 2005 om 11:50:
Hmm.. Ik en Vinceeent gaan dus van 26 juli t/m 10 augustus met het vliegtuig via GoGO.. We zitten ook in dat Europa/Lotus complex.. Dus dan is er een kans dat jij onze reisleider wordt LadY TanYa??
een kans?..... ik word jullie reisleider!
dus sorry of gefeliciteerd
tot dan! gaan we een feesie bouwen!
een kans?..... ik word jullie reisleider!
dus sorry of gefeliciteerd
tot dan! gaan we een feesie bouwen!
Als je toch op vakantie gaat aan de costa brava, ga dan naar lloret de mar ipv blanes
haha hij heb niet voor niets maar 1 vriendje stumperd
Uitspraak van !!!Panter!!! op zaterdag 21 mei 2005 om 21:24:
haha hij heb niet voor niets maar 1 vriendje stumperd
Ja potverdorie ik heb nog maar 2 vriendjes, ben ik nu ook een stumperd?
tanya je stond toch op la masia ??
tanya je stond toch op la masia ??
ja klopt ik zit op la masia 3,5 maanden......
hoezo geluk?......
Heb ontdekt dat ik in appartement la masia zit is dat een beetje wat dan of niet!?
lig op een of andere camping...geen idee hoe het heet...heb net (in beetje dronken toestand) besloten mee te gaan dus alle info moet ik nog krijgen maar een FEEST wordt het zeker
Gezellig misschien komen we elkaar nog tegen.. En Panter hij werkt idd nog niet nee..
nix te doen zeker rudolf
lig op een of andere camping...geen idee hoe het heet...heb net (in beetje dronken toestand) besloten mee te gaan dus alle info moet ik nog krijgen maar een FEEST wordt het zeker
nog 8 nachtjes......
lol, ehmzz ik vertel gewoon mijn mening, ben in beide plaatsen geweest en vind lloret gewoon beter, blanes is opzich ook wel ok alleen mij te rustig en uitgaan is er gewoon minder. Trouwens wat boeit mij die zogenaamde "vriendjes" hier op partyflock, van goh heb zoveel vriendjes hier op pf nou ben ik stoer. (ook allemaal in reallife ontmoet?) Vrienden noem ik mensen die je vaak ziet in reallife. Maargoed wens jullie allemaal fijne vakantie!! Dit jaar maar naar een camping in nederland ofzo, lloretje ging niet meer door, volgend jaar maar weer dan!!
ps. zal blanes ook nog wel keer bezoeken dan
1. Je bent in beide plaatsen geweest, maar zal Blanes ook nog wel een keer bezoeken?? Apart..
Kvond de sfeer in Blanes een stuk aangenamer dan in Lloret...
hoe duur is eigenlijk het drinken daar?? Gewoon 1,60 ofzo?
gewoon lekker 3 weken gek doen, bruin worden lekker relaxen, stappen, zuipen en versieren en versierd worden natuurlijk
kom je zeker ook wel ff langs bij de sunset, vraag dara maar ff naar me.. dirnkuh we r ff eentje
kom je zeker ook wel ff langs bij de sunset, vraag dara maar ff naar me.. dirnkuh we r ff eentje
Joehooew...Nog ff en dan ben ik ook lekker in blanes voor 6 weken Holadiejeeej...
Kusjes Lien
Panter?? Wie is Panter?? Verwacht me maar ergens tussen 26 juli en 10 augustus..
zo heb us ff die site van dat sunset doorgelezen, maar leuk!!! kom er zeker heen
enne een mannelijke stripper (was jij toch he panter)
nietuh sjlechtuh
Godverdomme wat heb ik zin in deze vakantie, dat wordt echt lekker zuipe, goed uitgaan en genieten
Zit trouwens op Camping Solmar, weet niet of daar meer mensen heen gaan of zijn geweest?
Wieej...met dit weer buiten op school zitten
nog 3 nachtjes. mn laatste weekend! dan ben ik fulltime reisleider heb er zin in! we gaan er een feestje bouwe!!!
je hebt lekker vertrouwen in me...
Ik ken ook een paar luitjes die in de sunset gaan werken dit jaar....
Leuke luitjes.. (komen natuurlijk uit de buurt van Zwolle )
met gogo? dan moet ik je inchecken. kan je helaas nog niks vertellen! als je aankomt als t goed is wel
Hey ik heb ff een vraagje:
hoe zit dat trouwens met de entree van de discotheken, ik hoor van de 1: jah het is kk duur, en van de ander dat je een soort pas krijgt waarmee je korting krijgt ofzo..? weet iemand hoe dat gaat..?
ik heb geboekt met wat vrienden bij Peter Langhout..laatste aanpassing 30 mei 2005 23:30
arg das zwaar kut. ok naar lloret niet duur maar elke dag. pffff. naja wat boeit het we hebben al geboekt dus maken er maar het beste van
D8 wel dat las vegas vorig jaar al open was.. gotcha onze concurent ook.. en maybe arena ook wel.. en op zaterdag sowieso wel alles.. vrijdag n aantal dinguh (maar wel zijn er dan erg veel spanjaarden en ook spaans personeel..
no esta uma problema, soy espanhol.. y hablo espanhol claro..
haha jah ik ken ook wel spaans, maar tegen de tijd dat jij komt ie dat niet meer nodig is 90% van de werkers en toeristen zelfs nederlands die bijna allemaal geeeen spaans spreken
en whaah panter.. jij werkt tog bij die Sunset?
![[img width=240 height=1282]http://www.sunsetblanes.com/sunsetnreen.jpg[/img]](http://www.sunsetblanes.com/sunsetnreen.jpg)
ik gah vanaf 15 juli tot ... ehh weeknie meer.. haha
mar panther, ik kom wel ff biertje bij jou drinken hoor!! hehe
Ik geloof dat het iets van la veranda heet ofzo, ze hoeft maar van 5 tot 10te werken ideaal ken ze lekker met ons vakantie vieren
bij ons werken uiteraard ook wel spaanse mensen
en vorig jaar ook polen..
maar het merendeel bij ons is nederlands
lekker makkelijk..
en euhh kim, mensen van sunset zijn niet zomaar een beetje ze zijn het 'st van allemaal
leuke dj kim? die dj pape? verliefd ?
dan kunne we met ze alle een bbq pf meeting doen laatste aanpassing 13 juni 2005 14:01
ik ga pas 13 augustus.. is het zeker al weer een HEEL stuk rustiger...? vorig jaar was ik er eind juli, in calella maar toen waren sommige tenten echt eng leeg.. maarja toen zat iedereen alleen maar in de nemfis
t word echt een nederlandse clan daar geloof ik
u Blanes is dus echt geweldig he! haha zit er al 2 weken en moet nog 3,5 maanden echt super!!! mooi weer gezellige mensen en rudolph nog met je baas kennis gemaakt en met je collega remco vanmiddag filmpje gekeken!!
haha tot snel iedereen!!
Wij zijn net terug uit Blanes, gelukkig was het een en ander daar al open, in Lloret bleek echter wel veel meer te beleven te zijn. Maareh "Lady Tanya" bedankt voor een super vette 11 dagen!
Kgeloof alleen wel dat me lever wel wat kuren heeft nu
Uitspraak van cmd op woensdag 15 juni 2005 om 14:31:
Wij zijn net terug uit Blanes, gelukkig was het een en ander daar al open, in Lloret bleek echter wel veel meer te beleven te zijn. Maareh "Lady Tanya" bedankt voor een super vette 11 dagen!
jah t is nog beetje vroeg joh, wij (sunset) gaan 25 open, najah 27 officieel.. de rest die dan nog niet open is 1 july.. lloret loopt t seizoen idd iets langerlaatste aanpassing 15 juni 2005 17:50
hmm..maar dat was 2 jaar terug in l'Estartit ook al. Viel me op dat ik toen ook gewoon lekker m'n bier in het Nederlands kon bestellen.
hier kan je zien wie er allemaal gaan naar salou dit jaar:
http://www.vakantievrienden.ne ... amp;show=gasten&jaar=2005
sunset zijn we d8 ik wel geweest 1x met gogo. iig heb ik rlxte vakantie gehad
Super om te horen! was ook erg gezellig!
Camping La Masia
vanaf 25 juli...
ow...kom ik jou daar ook tegen dan?
Jammer dat niemand iets van het appartament Los Arcos weet......maarja zal vast wel helemaal toppie in orde zijn.....
ik was er toen ik 17 was.. op camping la masia
of kan ik gewoon normaal Nederlands verlengsnoer daar inpluggen?
jep, want de stekkers zijn in spanje het zelfde als in nederland (dus ook verlengsnoeren kunnen erin) ik weet alleen niet of het voltage idem ditto is
ga je nu met de bus ipv de car
Ook nog kans dat de camping andere stekker heeft ...
Ook nog kans dat de camping andere stekker heeft ...
er is ook nog kans dat alle elektriciteit in Spanje uitvalt
Uitspraak van Paulus0013 op zondag 10 juli 2005 om 21:42:
uiteraard wel mét koelkast
mooi, dan hoeven we die ook niet meer te huren daar
wilde ik eens vragen of iemand weet wat voor snoer ik dan nodig heb...of kan ik gewoon normaal Nederlands verlengsnoer daar inpluggen?
gewoon zelfde als hier
hadden 2 jaar geleden tig verlengnsnoeren bij an stroom gin tekort
iemand nog een aanrader voor wat betreft discotheken?
ik en mn schatje zijn er vanaf 16 augustus in Lotus
Uitspraak van _tieske_ op vrijdag 15 juli 2005 om 22:25:
iemand nog een aanrader voor wat betreft discotheken?
ik en mn schatje zijn er vanaf 16 augustus in Lotus
voor gezelligheid (en geile meisjes)moet je naar de LAS Vegas gaan, en voor de hardere dance stijlen en bekende djs naar de ARENA
voor de rest heb je nog wat kleine dingetjes, maar bij de bovenste 2 krijg je altijd gratis drankjes (als je een propper tegen komt)
Aanstaande vrijdag vertrekken we richting Blanes met de auto om zaterdagochtend aan te komen op Camping Solmar Hebben daar un huuske voor 15 daagjes
Bruut zin in, en zeker ook nog een paar keer uit naar Lloret om o.a. in The Cave of Rave te swingen
Nog 4 daagjes
ik ben vanmorgen terug gekomen van 8 dagen Blanes egt top vakantie gehad
we zaten ik hotel Lucky
wie van jullie nog meer ? niet te hopen voor jullie sorry dat ik het zeg maar dat was niet egt om naar huis te schrijven
ARENA= is zeker leuk
BOEMEL= lekker voor drinken hehe p.s kijk even naar pijnacker in de WC whahaha
Las Vegas= is ook altijd wel gezelliej geweest !
veel plezier jullie die nog gaan
Haha, dan heb je zeker in de Boemel tequilla zitten drinken?
Heb daar 1 nacht bij iemand geslapen, omdat ik mijn eigen appartement uit gekickt was
Zag er opzich wel netjes uit... lekker groot balkon enzo en wel redelijk de ruimte!
Alleen als je in je bed ligt, voel je die spiraal, maarja, wanneer leg je nou in je bed?!
Is iemand trouwens nog naar Jeroen Post geweest?
Ben eigenlijk toevallig binnengekomen in de Las Vegas, maar wat een LOSER is die kerel zeg!!!
Super arrogant en hij kan voor geen meter draaien! Wat een sukkeltje...
Nog mensen naar Luna geweest gisteravond?
https://partyflock.nl/user/22410.html
heeft er hier niemand een overzichje welke dj's er allemaal in blanes komen vanaf volgende week??
(dat feest waar je voor 35 eu gratiz kon zuipen?
whahaha dat ene wijf met der CO-KARTS !
werden jullie er niet gek van ?
okee maak s ff een rijtje
welke tenten moeten we ZEKER heen gaan en welke zijn echt kut?
kregen jullie trouwens ook veel van die gasten op het strand die zogenaamd tegen een aanbetaling een feest met zoveel meisjes gingen organiseren en gratis drank enz enz ?laatste aanpassing 29 juli 2005 13:44
kregen jullie trouwens ook veel van die gasten op het strand die zogenaamd tegen een aanbetaling een feest met zoveel meisjes gingen organiseren en gratis drank enz enz ?laatste aanpassing 29 juli 2005 13:44
..de tent waar je lauw bier uit een long-drink glas krijg...half schuim, half bier...
mooi stond je op het podium ervoor ofzo? had je een perskaart ofzo?
zo weer net thuis
nog helemaal gewend aan het spaanse toetsenbord
Oh beter! dat mens die er de hele avond naast stond was ze vriendin ofzo?
weet niet, ik was er maar een uurtje, had zon gogo paket van lloret by night (vond er niet aan eigenlijk)
ja bij ons mocht op de heenweg die airco niet uit, je mocht er echt niet aanzitten van die Belgische chauffeur! 'anders werd het klimaat niet voor iedereen even plezant'
Jij was volgens mij ook in lloret naar luna.. k was in Las Vegas in blanes geweest vandaag een week geleden. weet niet of dat wijf er toen ook bij stond?!
heerlijk... alleen ik heb ook de blanes pest..
we hebben oook wat fotootjes geschoten daar..
Klik en geniet..
heerlijk... alleen ik heb ook de blanes pest..
we hebben oook wat fotootjes geschoten daar..
Klik en geniet..
Ga naar de Blanes 2005 foto's
nog meer mensen die foto's hebben van Blanes..
blanes... ben ik ook eens geweest in de las vegas kwam ik toen ik 14 was mocht voor 't eerst uit toen op vakantie haha maar herrinner t me niet als een groot spectakel
hehe nu in blanes aant bijkomen van gisteravond een of andere kroegentocht pfff wa waren we zat...
draaiden wel goed in de arena, las vegas weinig aan
maar is er ergens te vinden wanneer wie waar draait in blanes? ik ga 13 augustus die kant op maar zou t ook wel cool vinden als darkraver en dat soort figuren er dan nog zijn
wie was er trouwens een keer in de las vegas (met dj maurice) toen er zon vage jappanner helemaal uit zn dak ging
met van die lange haren die alle kanten op gingen, helemaal vaag zeg
Wie is trouwens opgevallen dat het deurengaandichtalarmbliepje vand de spaanse trein hetzeflde klinkt als het gebliep van Roman Flugel - Geht`s Noch?
Het is alleen rete irritant om een uur lang alle nummers van Mozart langs te horen komen als je in de trein zit naar Barcelona
damn nu nog?
alles is dan zowat al afgelopen of zit ik nou helemaal verkeerd?
denk dat de meeste drukte wel voorbij is.. maar t zal nog wel ff doorgaan tot eind augustus denk ik?!
weet er een van jullie mij te vertellen of blanes een zand of een fijne kiezels strand
Die ballonnen zat volgens mij meer tussen je oren dan dat door het gas moest lachen! Maar wel grappig en zeker een gouden handel, € 4,- per ballon!
ej sandra, in dat appartement zitten wij ook maar hebben ze daar ook zovan uhh handdoeken en wcpapier bijvoorbeeld?
Moet ie misschien niet van die rommel proberen te verkopen tegen een schandalig hoge prijs
whahaha dat ene wijf met der CO-KARTS !
werden jullie er niet gek van ?
![[img width=602 height=510]http://img314.imageshack.us/img314/943/naamloos0mm.jpg[/img]](http://img314.imageshack.us/img314/943/naamloos0mm.jpg)
spanjaarde zijn schooiers!
Kvon lloret ook te druk drm vond ik blanes leuker, kwerd egt gek van die mannen met die kut rozen grrr...
reunie is in amersfoort alo alo
Helaas kan ik er niet bij zijn zit nog steeds in spanje
wij zijn dr wel een paar keer geweest, 1 keer gingen we eten, 1 keer gingen we naar een of ander festival, en de laatste keer moesten we vanuit dat gedeelte 3 kwartier lopen naar het app. omdat er geen bussen meer reden toen we uit barcelona kwamen
whahaha! heb je daar van die tapas gegeten??
Nee Blanes is nu dood! Zit nu in Malgrat daar leeft en beeft t nog wel!
iemand ook iets gehoord over: veel agressieve lui, 80% man, en gewoon kutsfeertje?
Behalve Huib, Tony, Fransisco, Juanito enz. Weet niet of jullie die toevallig kennen...???? M!K Jij hebt er gewerkt, dus kent ze vast wel of enkele ervan?
Ga gewoon weer proberen te regelen dat ik daar in Mimos (Zo heet de blanes beach nu geloof ik, snapter af en toe geen zak meer van) en Arena draai
Ken je zeker JP en zo ook allemaal wel
Als je volgend jaar terug komt, moet je zeker een drankje bij me komen halen
das de enige die mot heeft met de arena he