Partyflock

Forumonderwerp · 740284
12991x bekeken
Waarschuw beheerder
Gaan er nog mensen op vakantie naar Blanes dit jaar??
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest Arteta
Waarschuw beheerder
donateur
Een leg hotel
en alleen jij zit daar
geen personeel
maar alles word in de gaten gehouden met camera's dus kosten maak je wel ;)
Waarschuw beheerder
ja duh, denk niet dat jij de enige zal zijn die naar Blanes gaat dit jaar

erg bijdehand hoor :S :D

Waarschuw beheerder
donateur
mooi vuurwerk daar (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga naar blanes, is het wat daar of zeggen jullie van , nee toch niet zonde van je geld:bounce:
Waarschuw beheerder
Gelukkig niet de enige nee.. pff..
Maar is daar al iemand keertje geweest?
Wat vonden jullie?
Waarschuw beheerder
Jaaa :( Maar anders boek ik gewoon ff een paar dagen kom ik een bakkie bij jullie drinken :P
Waarschuw beheerder
Is ook goed hoor.. kom maar met je rubberebootje ff langs varen.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
k hoor net dat die kans er wel in zit! hopen dat t doorgaat :)

Waarschuw beheerder
jaah wij gaan naar Blanes :)

Waarschuw beheerder
Wij gaan er ook heen, maar denk dat we toch ook wel ff in lloretje gaan kijken:P :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik ben 2 jaar terug in Blanes geweest! Zat in appartement Lotus. Mooi appartement en dicht bij het centrum en het strand! Leuke discotheken vooral Arena en Las vegas!

Heel veel plezier van de zomer

(K)
Waarschuw beheerder
Oww ik wil er weer zo graag heen maar gaat nie lukken :'(
mensen die gaan veel plezier en drink ff een cocktailtje voor me bij de gotcha:P;)
Waarschuw beheerder
Haha zal ik zeker doen.. de Gotcha is perfect ouwe.. echt super..:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou sowieso eerder naar Lloret gaan

doek al 18 jaar dat scheelt ghahaha
Waarschuw beheerder
de Gotcha is perfect ouwe

no way... de klomp roeleert!!!! to en kay waren echt zulke gruwelijke bardames:P
ben 2x in blanes geweest, maar is wel lachen!!! wel een beetje jongig, maar heb me prima vermaakt!!!!
kan makkelijk inderdaad ff makkelijk naar lloret, 3 euro met de taxi ofzo... wel relaxt... lekker tot 7 uur in de las vegas ouwehoeren!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik vond toch de Sunset bar toch het beste..:) super gezellig daar.. ;)
Waarschuw beheerder
juist sunset was ook leuk:D

en mimos leukste discotheek..niet allemaal van die kleuters:P

maar thenks mystic white angel:D
wel een tequila sunrise dan gheghe;)
Waarschuw beheerder
mimos inderdaad!! die was er t eerste jaar dat we er waren nog niet, tenminste toen heette ie anders... was wel relaxte tent
Waarschuw beheerder
Haha jah een Tequila Sunrise, ik zou het onthouden... :)
Jah de Mimos ik zeer zeker ook relaxt jah.. geen Italianen.. hoe beter is dat.. :bounce:

Waarschuw beheerder
Blanes was vol :(

nu gaan we maar naar Callela :)

Waarschuw beheerder
kga naar blanes camping solmar :yes:
Waarschuw beheerder
Coole camping jah.. :yes: en je kan ook gewoon een avondje vanuit Callela naar Blanes komen, is zeker wel een aanrader.. ;)

Waarschuw beheerder
lorret ligt er tog ook in de buurt?

Waarschuw beheerder
jaah wij gaan nog wel aan avondje naar Blanes en naar Lloret :)
Waarschuw beheerder
Jup.. ligt zo naast mekaar.. je bent er zo met de bus.. de Beachparty is ook leuk.. onbeperkt eten en drinken voor een prijs.. :D

Waarschuw beheerder
Blanes is kut
Lloret is de shit :yes:

Waarschuw beheerder
Hee!! Ik ga ook naar blanes van 8-18 juli! In appartement lotus..We gaan met de bus vanaf rotterdam..nog iemand?

(K)

Waarschuw beheerder
eyey!!!!! ckers gaan wij naar blanes.... gaan er nog meer mensen tussen 16-24 aug... en zitte in appartement los acros....is het daar beetje uit te houden dan...:D
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Lloret ligt ongeveer ja hoe zal ik het zeggen
het is 5 a 7 euro met de taxi !

Verder heb je in Lloret verschillende soorten discotheken qua muziekstijlen !
Zo heb je hardstyle maar ook hardcore maar helaas ook R n B, die discotheek herken je meteen want er hangen getinte mensen voor de deur die alleen maar irritant bezig zijn !
Waarschuw beheerder
Jah ik ga van 12 tot 25 augustus naar Blanes.. in app. Elvira.. en ik heb er zin in.. :D
(K)
Waarschuw beheerder
't schijnt dat ik er ook heen ga, bedankt voor het boeken Neluzzz :P

Waarschuw beheerder
ok jeff;)
Graag gedaan
Waarschuw beheerder
prima plekje om te vertoeven in de zomer :yes:

Waarschuw beheerder
Wie gaat er nog meer dan van 8 - 18 juli??
Waarschuw beheerder
tja wij gaan ook dus, dankzij onze tourgids JEFF ;)
nee wij gaan vanaf 19 juli

Waarschuw beheerder
donateur
Yes! Met 7 meiden vanaf 29 juli:D

Waarschuw beheerder
jep!!! Ik ga met je mee:yes: dat je het ff weet;p
Waarschuw beheerder
ook net geboekt naar blanes :D
Waarschuw beheerder
wij gaan misschien ook, we hebben t er vanavond over en dan gaan we donderdag boeken! en anders naar een ander leuk plaatjse bij lloret in de buurt. vorig jaar naar calella geweest, ook goed bevallen maar te klein om een 2e keer heen te gaan.
Waarschuw beheerder
eey
wij gaan ook naar blanes
1 aug. 17 dagen
camping solmar
nog meer mensen op camping solmar?!

xx
Waarschuw beheerder
nou ik vond het geen fuck aan daar maar 2 discotheken na 3 dagen ken je het hele dorp pfffffffff 17 dagen hey moet er niet aan denken.
Waarschuw beheerder
Wat zou jij aanraden dan om heen te gaan..

ik vond blanes vooral een goed idee omdat je dan toch dicht bij Lloret zit en niet iedere avond zo achterlijk duur uit hoeft te zijn.
Waarschuw beheerder
ik zou dan naar salou gaan want maar ja als je met het geld zit das rot maar zo dicht bij zit je ook niet dat je effe met de bus naar loret gaat stappen hoor
Waarschuw beheerder
niet??? dat zeggen ze hierboven! hahah

maar salou.. dat is dus wel leuk? ik ga met mensen van 22 en 26. Die denken dat daar alleen maar "kiddo's" rondlopen
Waarschuw beheerder
en wij waren vorig jaar ook 1 avond met zo'n tourtje naar Lloret gegaan, maar toen zagen we overal entreeprijzen waar we nie goed van werden!

tis niet dat ik geen geld heb ofzo maar ik heb dat liever niet IEDERE avond snap..

Waarschuw beheerder
Daarom neem ik ook genoeg geld mee!:)
Waarschuw beheerder
ja in blanes lopen ook van die jonkies hoor en loret helemaal.
als meisje kom je in salou voor 1uur overal gratis in en daarna voor 10euries daar krijg je een t-shirt voor en 2 drankjes dus valt het wel mee hoor
Waarschuw beheerder
vorig jaar callela geweest, is echt een aanrader, top vakantie gehad! :D
Maar dit jaar staat Blanes op de planning, en we hebben Appartementen La Masia op het oog, ergens volgende week boeken als het goed is....
maar is iemand wel is eerder in dit appertement geweest, zo ja, is het wat?! :O
Waarschuw beheerder
Jeee wij gaan ook naar Blanes naar appartement Lucky :jaja:
Waarschuw beheerder
Jeh ik ga ook naar Blanes :D

Waarschuw beheerder
Wij zitten in Lotus, hoop dat het leuk wordt:D
Waarschuw beheerder
Blanes is erg goed te doen.. en je moet gewoon een lekker kroegje of barretje opzoeken waar je blijft tot een uurtje of 12 ong. en daarna lekker stampen in de ArenA of lekker R&B dansen.. maar zo heeft iedereen zijn eigen indeling van de vakantie..
Een avondje Lloret is ook best goed te doen maar het is daar ongelovelijk druk en je kan je haast niet bewegen.. maar je kan je erg goed vermaken in Blanes hoor.. opzeker..;-)

Waarschuw beheerder
(Y)Hele leuke plek(Y)
Waarschuw beheerder
Wij zitten in Lotus, hoop dat het leuk wordt

daar zijn wij 3 vakanties geleden uitgetrapt:S:S
konden we de laatste 4 dagen met 13 man een ander appartement gaan zoeken:P
Waarschuw beheerder
Ben er 2 zomers achter elkaar naar toe geweest en het is echt een leuke plek..:yes:
Je kan er ook zeer vet uitgaan..:P
Waarschuw beheerder
Ik ga deze zomer er heen van 8 juli tot 23 juli.
zit in appartement Blanes, nog meer mensen...

alleen was het uitgaan volgens een klasgenoot niet echt super... maar ja, stappen in Lloret is ook leuk :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit jaar weer naar Blaaaaaaaanes! :D
9aug.-20aug. !
Blanes is te gek!
Waarschuw beheerder
Ik ga ook naar Blanes app. Lotus...
5 aug - 15 aug..!!
Waarschuw beheerder
Eeij er gaan toch nog mensen in Augustus, veel mensen gaan in Juli al.. :(

Waarschuw beheerder
k denk dat er juist veel in aug. gaan..ik ga zelf ook in juli

Waarschuw beheerder
Hey,
Ja, blanes is helemaal perfect:p
Betaalbaar en alles op loopafstand.

Dit jaar naar apartament los arcos.....
Gaat er nog meer mensen tussen 16 en 24 augustus naar blanes en in appartament los arcos??????.........(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vorig jaar geweest, geweldig naar m'n zin gehad(Y)
een aanrader hoor8)
Waarschuw beheerder
juist! (Y)
net ff geboekt... Appertementen La Masia
15 dagen vanaf 12 Juli :D

Waarschuw beheerder
zo vandaag ff geboekt
van 19 juli tot 2 augustus in lotus appartementen :D
en met de auto road trippen erheen (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ben er vorig jaar geweest :). Was lache. Waren met een groep van 15 man ofzo.

We zaten in appartement Europa. Erg gezellig en lekker zwembadje, goede appartementen trouwens ook, niet echt iets op aan te merken :). Veel leeftijdsgenoten.

Kwa uitgaan vond k ook best wel lache. Arena, elke zondag Darkraver :). En normaal doordeweeks ook best wel gezellig en goeie muziek. Maar als je echt uit je dak wilt gaan moet je natuurlijk ff 5 minuutjes met de taxi naar Lloret =>> THE CAVE OF RAVE!!!
Ook veel kleine kroegjes in Blanes die ook best wel gezellig zijn :). Kroegentocht is trouwens aan te raden, leert veel mensen kennen en weet gelijk welke kroegen/clubs t meest bij jouw passen.

Overdag is Blanes echt zalig. Strandje is niet te druk en lekker relaxed, niet zo commercieel en groot en druk als in Lloret. Eten trouwens ook vrij goed :). Als je echt lekker en goedkoop uit eten wilt gaan moet je duidelijk naar Mex&co gaan, de mexicaan in Blanes. Zoooo zalig en ziet er trouwens ook mooi verzorgt uit van binnen. Voor 15 euro heb je ongeveer een voorgerecht, hoofdgerecht en wat te drinken. En dan zit je ook duidelijk vol :D.

Jammer dat we maar 10 dagen hadden want we hadden t duidelijk naar ons zin. Alleen dit jaar naar Kreta. Kheb altijd t gevoel dat als je 1 keer naar iets heen gaat dat de 1e keer altijd de leukste is.

Dus dit jaar Chersonissos b).
Waarschuw beheerder
ikke ga ook naar blanes van 28 juli tot 11 augustus.
is de 1ste keer dak naar spanje ga dus ik ben erg benieuwd. wij zitten op een camping ben benieuwd of ik niet helemaal gek wordt in zo'n tentje maar ja lijkt me wel leuk, je legt op een camping snel nieuwe contacten toch??

Waarschuw beheerder
zo zaterdag ff geboekt
van 19 juli tot 2 augustus in lotus appartementen :D
en met de auto road trippen erheen (y)
Waarschuw beheerder
zo zaterdag ff geboekt
van 19 juli tot 2 augustus in lotus appartementen
en met de auto road trippen erheen

de poepie vakantie :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
poepieeee (L)
Waarschuw beheerder
poepieee (f)
laat t maar snel zomer worden :D

Waarschuw beheerder
nog maar... 130 dagen totdat we gaan :P

Waarschuw beheerder
hmmmmmmmmmmmmmmm poepies....
hmmmmmmmmmmmm zomer :D
Waarschuw beheerder
juist!
net ff geboekt... Appertementen La Masia
15 dagen vanaf 12 Juli

La Masia is een camping ;)

Waarschuw beheerder
kanus kriebel! (6)
Ik kom al jaren in Blanes!
Draaide in Arena en in Blanes beach(toen heette het nog zo, nu heet het weer anders heb ik gehoord)
maar dit jaar ga ik naar Tormolinnos
Ik zou eigenlijk dit jaar naar blanes gaan per bus :[
Zou verblijven in Hotel esplendid, maarja het is anders gelopen en nu ga ik toch lekkr met het vliegtuig naar Tormolinnos! daar ff uitleven! :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
3 jaar geleden geweest op Camping La Malaria (hehe)

Wereldsfeertje, heerlijke tijd gehad daar!!
Waarschuw beheerder
jeeeeh wij hebben ook geboekt!!

naar blanes dus, app. europa.

hoop dat t leuk wordt!

ga dr wel vanuit he :D:D:D

Waarschuw beheerder
Blanes is echt te gruwelijk gewoon! :-D!
chilluh in de klomp of arena :-D
Waarschuw beheerder
Nog veel te lang wachten :(

Waarschuw beheerder
2 jaar geleden geweest, Arena mooie tent bij Las Vegas kon het ook nog wel is hard gaan verder niet veel te beleven..

Waarschuw beheerder
Ik ben ook van de partij in Blanes!!! Anders gaan we gewoon een meeting regelen voor alle partyflockleden die naar blanes gaan ;)

Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar waarschijn voor de 3e jaar op rij naar blanes, maar ik twijfel nog

Opzich is het wel leuk maar om nog 2 weken te gaan is ook te , je kent heel blanes na 4 dagen wel

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
K'ga ook naar Blanes :) met 3 maten van 15 t/m 30 Juli met de auto op Camping Solmar (huisje) :)

7 km van Lloret, hoop dat er weer wat vette feessies in de Cave zijn maar dat zal wel snel op PF komen :D

Echt zin in :)
Waarschuw beheerder
2 jaar geleden geweest. Idd maar weinig te doen daar..
Maar als het weer een beetje meezit, zal het allemaal best meevallen.. :D

Waarschuw beheerder
blanes is echt vet!! goeie tijd gehad daar. 4 en 5 jaar geleden in blanes geweest met een groep vrienden op de camping. beste vakantietijd van me leven gehad in blanes. een hoop herrie getrapt op de camping. ben even naam kwijt van de camping waar wij lagen. op pleintje midden in centrum achter supermarkt.blanes is geweldig, vooral als je de 20 niet gepasseert bent.

Waarschuw beheerder
volgens mij was het camping solmar waar wij lagen herinner ik me net. ideale ligging deze camping

Waarschuw beheerder
4 Juli LOTUS!!
Waarschuw beheerder
wij gaan ook voor de 2x keer..
heerlijk chillen daar..s 'avonds in de arena lekkr met de beentjes van de vloer...hs en hc de hele avond..ideaal dus :D
Waarschuw beheerder
5 aug tot 15 aug zijn wij ook aanwezig in lotus
Waarschuw beheerder
Lekker Voor Je!!!! :>
Waarschuw beheerder
Yo Party Ken
BLanes 2005!
Rulezzzz
Waarschuw beheerder
juist robbie!!
wordt één groot feest tot we erbij neervallen ;)
Waarschuw beheerder
ga ook naar blanes ;) van 19 juli t/m 2 augustus op camping Solmar :D

...nog maar 103 nachtjes :P , zullen we nu vast gaan Anne? blijven we gewoon wat langer ;):P
Artiest Tele
Waarschuw beheerder
kenney en feesten, weinig kans :S :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja bergerwt... feesten is niet voor iedereen pillen slikken, zonder kan je het ook prima naar je zin hebben ;)
Waarschuw beheerder
huh? heb jou nog nooit zonder drugs uit zien gaan ?
Waarschuw beheerder
Komt omdat je zelf altijd helemaal uit je plaat bent en denkt dat iedereen je vriend is..... terwijl eigenlijk niemand je vriend wil zijn!
Waarschuw beheerder
Die Kenney zuipt zich nog een keertje dood! :vaag: Hoeveel die gozer altijd drinkt... niet normaal! Hij had beter een duitser kunnen worden met al die liters bier en zijn enorme bierbuik!!
Waarschuw beheerder
LSD gebruikt vandaag kenney?

je bent best van de wereld volgens mij

Waarschuw beheerder
-1
Kenney Spreek tele niet tegen en geef is toe dat je je de *** in snuift en slikt en dan in de pauzes nog mer XTC remy XTC een beetje blowen. Is niet goed voor je kenney geen drugs naar spanje meenemen
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
hoe gaat het trouwens met je AA meetings ?
Waarschuw beheerder
Ik ben trouwens half keniaans en dat is een beetje vergelijkbaar met duits bloed remy....
wanneer gaan jullie weer met zijn drieen dikke jetsers vreten op hardbass dan? Lekker lijntjes leggen op spiegels en er dan er weer is uitgetieft worden, of niet Bergerwt/melvis???? :P

Waarschuw beheerder
Nee kenney jij bent nog 10 x zo erg wij gebruiken het alleen met uitgaan jij met uitgaan en thuis en als je het thuis gebruikt vind ik het wel echt erg :)

Waarschuw beheerder
Nee kenney jij bent nog 10 x zo erg wij gebruiken het alleen met uitgaan jij met uitgaan en thuis en als je het thuis gebruikt vind ik het wel echt erg :)
Waarschuw beheerder
wat een junk is die kenney. Zelfs als hij helemaal lam is vreeet hij nog kletsers :xtc: Dat wordt nog een keer zijn dood!
Waarschuw beheerder
o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kenney gaat kinderen verkrachten in Blanes, Gister heeft die rijdend onder invloed van een krat bier, 1 liter GHB opgehaald. :o :vaag:

Waarschuw beheerder
Wat verander je je bericht kk lul
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een stelletje trieste Pillen slikker bij elkaar hierzo allemaal. . . . . . . . . . .

lijkt hier wel "Nike air JEZUS" style!!!

voor sommige onder ons die weten wat daar mee bedoelt wordt. . . . . . .
Waarschuw beheerder
Robert en/of Jan of JanRobert RobertJan. Wat loop je nou te ouwehoeren. Jij en je enige vriend PartyGay-Kenney...de 2 grootste alcoholisten die ik ken!

Je doet altijd zo k*nker bijdehand. Op een gegeven moment ken je gewoon butsen verw8en. :vaag:
Waarschuw beheerder
wat is het hier toch weer gezellig!!!!!
Waarschuw beheerder
:xtc::xtc::xtc:reemzwa:xtc::xtc::xtc:
niet zo stoer he?! anders krijg je paar okkernoten :P
ik weet nog wel dat je pillen in mijn drank wilde gooien in hollywood, toen je dat deed heb ik je ook doodgemaakt...
je kan van geluk spreken dat je pinokkio kent.
Zodat die je tot leven heeft gewekt en dat je alleen daarom nu leeft!

(K)
Waarschuw beheerder
ik vroeg alleen of je snoep in je bier wilde hebben, ik vroeg het toch gewoon??? Anders zou ik het nooit doen natuurlijk! Jij en je pinokkio :vaag: je moet niet zoveel zuipen!!!
Waarschuw beheerder
eej "Baco Bono" als je bijdehand gaat doen wordt het hier niet echt gezelliger op he! :vaag:
Waarschuw beheerder
Het izz toch altijd gezellig in het leuke Leidschendam !!!!
Of niet dan!?

Zaterdag Hollywood ff lekker knallen !!!!

Waarschuw beheerder
Gatver!! Hollywood! Dat ben ik echt zat!! Ga dan naar de skihut of spetters! Dat is pas superdik!!
Waarschuw beheerder
Toch niet Spetters Zoetermeer???? Hoop Ik!?!?

Oke Skihut kan maar izz het altijd super druk!!!
En Belangrijkste geen hardcore en hardstyle ZALEN!!!!

Waarschuw beheerder
Nee dankje 1 keer 10 dagen is meer dan genoeg

Waarschuw beheerder
Ik bedoelde wel spetters in zoetermeer, maar denk dat je er niks aan vind omdat er alleen maar westlanders lopen. Maar omdat ik ook een westlander ben, vind ik het helemaal goud daar!:)

En als je in hollywood de hele avond in de basement staat ben je dat gauw zat!
Waarschuw beheerder
Nee joh, eigenlijk moet HEEL Hollywood uit de basement bestaan!
Er zijn eigenlijk veel te weinig tenten waar alleen maar hardcore of harder wordt gedraaid... :(

Waarschuw beheerder
Dan moet je naar grote feesten..

Waarschuw beheerder
donateur
uiteraard
Waarschuw beheerder
Voor eens zijnwij het helemaal met elkaar eens Reemzwa!!!!

Waarschuw beheerder
remy missw als je minder snoepjes eet dat je hardcore ook wel goed vind of miss zelfs hardstyle maarja geen roest meer nemen anders moet jij gewoon springen is niet goed REMY
Waarschuw beheerder
Melvin kwam f langs in de pauze vanmiddag... ik wilde f op zijn neus drukken om te kijken of er nog wat van over was na het weekend. Maar het mocht niet, want zijn neus was een beetje naar de kanker.

Zijn weekend begint al op donderdag, dus:
donderdag snatsten
vrijdag snatsten
zaterdag snatsten
zondag snatsten

ja, dan werkt je neus niet meer als het maandag is.

Melvin, let op: je neus moet nou echt even helen, want over 3 dagen is het alweer donderdag. (volg mijn wijze raad op!)

Succes ermee!
Waarschuw beheerder
ja echt he remy?, net die melvin op het grasveldje vertellen hoeveel jonge meisje van 12 hij wel niet aan de sos heeft geholpen.... dit weekend weer een meisje van 15 dan (Y) bravo! hij heeft haar geleerd hoe ze moest snuiven... Zijn pasjes zaten allemaal onder de witte poeder, beetje vaag melvin, ik eis een projectbeschrijving! :vaag:

Waarschuw beheerder
een projectbeschrijving dat is erg moeilijk maar ik ga het proberen kijk Als je met kenney een zaterdagje weg gaat dan drink ik niks want ik rij en kenny is zo lam dat die gaat hallucineren. Wat er zaterdag gebeurde ik sta te praten met een meisje van 15 idd maar hij zag dat ik sos voerde aan der in een kroeg op een pasje beetje raar ook al maar ok. De conclusie kenney moet minder drinken en het niet doorvertellen aan remy wat die zien als die lam is.

Waarschuw beheerder
oehhhh over 95 dagen stappen we in de auto!!! :D
Waarschuw beheerder
19 juli dan ben ik er weer... op camping La Masia.
Zekerz weer knappen in de Arena en Collosos!!!
Waarschuw beheerder
heeey mensen.. allemaaaaaaaaaaaaal naar blanes zo te zien :D superzzzzzz zie ik jullie allemaal daar wel weer.
ik werk voor t 4e jaar op rijd in blanes bij de SUNSET
tjeck de website maar vast om in de stemming te komen
www.sunsetblanes.com
dikke KUS 4 da lady's
Waarschuw beheerder
donateur
Hee ik ga dit jaar voor t eerst naar Blanes zijn er nog leuke feestjes & bekende dj's daar in de zomer ?
Waarschuw beheerder
Vorig jaren kwam de darkraver elke zondag in de Arena, was sowieso super. En verder komen er wel redelijk vaak bekende dj's. En anders pak je gewoon de bus naar Lloret, daar is altijd wat te doen.
Waarschuw beheerder
Jup Darkraver in de Arena.. www.arenablanes.com

En ga allemaal zeker naar de Sunset.. echt wijs daar.. of niet Rudolf?? :P

:bounce: Ik ben der klaar voor..!

Waarschuw beheerder
Weet iemand trouwens iets over het appartament los arcos??

En gaan daar nog mensen heen...........of is dit forum nu al dood verklaard?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
appartement ken ik zo niet.. loop al 4 jaar in blanes.. maar ken hem nie...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jammer...jammer....zou wel ff wat opmerkingen willen horen over appartament Los Arcos....zo weet ik wat mij te wachten staat:p

Iemand daar geweest......200 meter van het strand?.(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Blanes gaat m worden deze zomer!!!!

Waarschuw beheerder
jaah ckerzz! 19 juli :) op camping pimar jij dan?
Waarschuw beheerder
jaah ckerzz! 19 juli op camping pimar jij dan?

Ik zit er dehele zomer! van juni tot october! en als je met gogo tours hebt geboekt ben ik ook nog es je reisleider :P

Waarschuw beheerder
Ik heb wel met gogo geboekt! Maar zit in Lotus.
Waarschuw beheerder
Helaas niet bij gogo tours geboekt :( :(
Waarschuw beheerder
wij hebben de reis van Neckerman

appartementen Europa

iemand enig idee hoe die zijn???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toes op dinsdag 10 mei 2005 om 15:06:
appartementen Europa

iemand enig idee hoe die zijn???

Deze blijken heel goed te zijn, wij wilde dit jaar ook naar dat appartement maar deze was volgeboekt. Maar hij blijkt dus wel goed te zijn.. veel plezier daar..!
Hij ligt trouwens heel dicht in de buurt bij de Arena toch??

Waarschuw beheerder
Ik heb gehoord dat het tegenover de Arena legt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op dinsdag 10 mei 2005 om 12:16:
Ik zit er dehele zomer! van juni tot october! en als je met gogo tours hebt geboekt ben ik ook nog es je reisleider

helaas ik ga met solmar tours daar ben ik dan weer hostess :) wel lache! zijn we eik collega's haha
jij reisleiding en ik hostess op de bus!! nou, misschien zie ik je daar wel iig succes!

Waarschuw beheerder
Blanes is chill (Y)
's avonds lekker naar lloret gaan (Colossos, Cave enz)
Waarschuw beheerder
ja dan, goede ligging dus!

haha wij hebben echt onwijs geluk gehad:
wijffie van t reisbureau was op zoek naar een 3 kamer appartement voor ons vieren (vonden we wel relaxed, anders zit je met klapbanken te klooien...)
kon ze niks vinden in al die boekjes.

zei mn vriend "heeft neckerman niks dan?" en ja hoor, dat was dus Europa, 3 kamerappartement, met voorkeur voor schaduwkamer, precies wat we wilden :D

weet er alleen verder helemaal niks over, maar zo te horen is blanes erg gezellig en is de ligging van het appartement goed B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben dit jaar ook van de party in blanes, zit in app Lotus schijnt niet veel te zijn, maar zoveel zal ik niet in dat app zijn toch
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaa ik ben er ook :p
Van 12-22 Augustus gaan we het onveilig maken, of kan het niet onveiliger :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 12:22:
Ik heb wel met gogo geboekt! Maar zit in Lotus.

ik zit 5 maanden op de camping la masia!beetje primitief maar wel gezellig lekker onder mn gasten! maar dan zal je me wel zien op t vliegveld haha! aangenaam ik word jou reisleider!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 22:36:
helaas ik ga met solmar tours daar ben ik dan weer hostess wel lache! zijn we eik collega's haha
jij reisleiding en ik hostess op de bus!! nou, misschien zie ik je daar wel iig succes!

concullega's noemen ze dat bij gogo haha! maar wel lachen gezellig! wij gaan mekaar nog wel zien dan (y)

Waarschuw beheerder
Ik zie er nu al tegenop..ik ga mn vriend echt missen!!
Waarschuw beheerder
dacht ik vorig jaar ook

maar toen kwam ie naar me toe in calella! hahaha B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op woensdag 11 mei 2005 om 22:48:
concullega's noemen ze dat bij gogo haha! maar wel lachen gezellig! wij gaan mekaar nog wel zien dan

haha das goed!!
veel plezier alvast! ik hoor het wel.

Waarschuw beheerder
Ja, de mijne komt echt niet ff op bezoek bij mij! Joh, het zijn maar 10 dagen...zo voorbij!

Waarschuw beheerder
Jaaa ik ga ook!! 15 juli weg!

Waarschuw beheerder
Jaa ik ga ook! 15 juli weg! nog meer mensen in appartement Lotus??

Waarschuw beheerder
Ik zit in lotus! Maar kom de 18e alweer terug!
Waarschuw beheerder
Ik zit in een appartement, van 12-22 aug.
Ga met X-Travel (als dat maar weer goed komt)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iwan0211 op vrijdag 13 mei 2005 om 17:51:
Ga met X-Travel (als dat maar weer goed komt)

succes ;) beter gogo tours haha!
Waarschuw beheerder
haha nee beter x-travel :P die komen namelijk hun laatste avond vieren in de sunset waar ik voor werk, voor t 4e jaar alweer :D.. ik ben er van eind juni t/m begin september...
en euhh europa en lotus zijn alle 2 wel chill hoor weet niet wie wat anders zegt :-)
majah tjeck onze site anders ff
www.sunsetblanes.com ken je alvast beetje in stemming komuh... zijn niet voor niets uitgeroepen door de Spits tot beste uitgaansplek van Blanes :D
tot daar allemaal :D
:kusje2: 4 da lady's :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
!!!Panter!!! Je lijkt wel een playmate...:p....

Maar zo krijg je in de zomer wel iedereen in de sunset..B)...(Slimpie:p)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op maandag 16 mei 2005 om 15:05:
en euhh europa en lotus zijn alle 2 wel chill hoor weet niet wie wat anders zegt

haha ik zeg niks.. zou het niet weten maar weet wel dat europa/lotus 1 appartementencomplex is! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 20:58:
!!!Panter!!! Je lijkt wel een playmate.......

Maar zo krijg je in de zomer wel iedereen in de sunset.....(Slimpie)laatste aanpassing 17 mei 2005 20:59

euhhh thanx i guess
of was dat geen compliment o:)
:knuf:

Uitspraak van LadY TanYa op woensdag 18 mei 2005 om 10:34:
Uitspraak van !!!Panter!!! op maandag 16 mei 2005 om 15:05:
en euhh europa en lotus zijn alle 2 wel chill hoor weet niet wie wat anders zegt

haha ik zeg niks.. zou het niet weten maar weet wel dat europa/lotus 1 appartementencomplex is!

Niet helemaal hoor Tanya.. is van dezelfde eigenaar.. en ze staan naast elkaar met een straat er tussen en ze zijn wit... verder zijn ze echt wel anders... Idd als je boekt op interenet staat er Lotus/Europa zodat die eigenaar nog kan schuiven binnen de 2 complexen.. maar als je er eenmaal bent zit je in 1 van de 2.. ben er al 4 jaar lang zo'n beetje 3 maand geweest dus weet t wel hoor :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op woensdag 18 mei 2005 om 10:35:
Niet helemaal hoor Tanya.. is van dezelfde eigenaar.. en ze staan naast elkaar met een straat er tussen en ze zijn wit... verder zijn ze echt wel anders... Idd als je boekt op interenet staat er Lotus/Europa zodat die eigenaar nog kan schuiven binnen de 2 complexen.. maar als je er eenmaal bent zit je in 1 van de 2.. ben er al 4 jaar lang zo'n beetje 3 maand geweest dus weet t wel hoor laatste aanpassing 18 mei 2005 10:38

ow haha sorry dan :bloos: ja ik weet niet meer dan wat er in de gids staat haha! dat moet nog komen.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op woensdag 18 mei 2005 om 10:44:
Uitspraak van !!!Panter!!! op woensdag 18 mei 2005 om 10:35:
Niet helemaal hoor Tanya.. is van dezelfde eigenaar.. en ze staan naast elkaar met een straat er tussen en ze zijn wit... verder zijn ze echt wel anders... Idd als je boekt op interenet staat er Lotus/Europa zodat die eigenaar nog kan schuiven binnen de 2 complexen.. maar als je er eenmaal bent zit je in 1 van de 2.. ben er al 4 jaar lang zo'n beetje 3 maand geweest dus weet t wel hoor laatste aanpassing 18 mei 2005 10:38

ow haha sorry dan ja ik weet niet meer dan wat er in de gids staat haha! dat moet nog komen.....

Komt vanzelf. zo groot is Blanes niet :-)
Waarschuw beheerder
nee haha dat scheelt! maar moet wel alles weten natuurlijk he!

Waarschuw beheerder
Tuurlijk was het een compliment......ga zo door:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 mei 2005 om 12:45:
Tuurlijk was het een compliment......ga zo door

hihi thanx :respect:

Waarschuw beheerder
Alsje....o:)....blieft..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog 33 dagen & dan zit ik in Blanes :D:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op woensdag 18 mei 2005 om 21:32:
hoe lang blijf je dan? want das wel erg vroeg...

Ja weet ik .. Maar kwam ff et beste uit zo :D
Maare blijf gewoon tien daagjes :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Nen.Ðee** op woensdag 18 mei 2005 om 22:39:
Ja weet ik .. Maar kwam ff et beste uit zo
Maare blijf gewoon tien daagjes

hmm das wel vroeg.. sunset gata 25e pas open.. officieel de 27e.. discotheken de meeste pas 1 july..
[img width=200 height=200]http://www.sunsetblanes.com/opening2005.jpg[/img]
jij ben er dus 20 juni? dan zijn we nog 5 daagies tegelijk daar.. najah 4 als je je vetrekdag eraf telt.. wie op de foto ben je eigelijk?
:kusje2:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaa wij gaan van 18 juli t/m 27 juli.. nog meer mensen op die datum?? we gaan in een appartement Mar Ski..iemand wel eens eerder geweest?

Nog ideen waar je leuk uit kan gaan in Blanes?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Annick op donderdag 19 mei 2005 om 10:16:

vraag dat maar aan panter... toch rudolf? haha ;)
Waarschuw beheerder
ik nog 12 nachtjes... maar dan voor 4 maanden :p
Waarschuw beheerder
lannggggg joh ik zou dat wel heel leuk vinden maar ik kan me vriend(en) niet zo lang missen!! voor mij niet weggelegd

Waarschuw beheerder
Was het nu maar al zover.......:p....

Hier in Nederland schiet het ook niet echt op met de zon en de warmte.......:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja Blanes de gekste.. even wat foto's op m'n profiel uploaden geloof ik..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 12:09:
Ja Blanes de gekste.. even wat foto's op m'n profiel uploaden geloof ik..

En wat vriendjes toevoegen....:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja geen idee hoe dat allemaal werkt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 12:17:
Ja geen idee hoe dat allemaal werkt..

Je klikt op een persoon daar boven staat maak vriendinnetje...daar klik je op. En de ander bevestigd dat bij overzicht...snap ie...:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 12:33:
Je klikt op een persoon daar boven staat maak vriendinnetje...daar klik je op. En de ander bevestigd dat bij overzicht...snap ie...

Ik snap de hint.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 12:49:
Ik snap de hint..

Gelukkig dan maar......:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op woensdag 18 mei 2005 om 23:54:
jij ben er dus 20 juni? dan zijn we nog 5 daagies tegelijk daar.. najah 4 als je je vetrekdag eraf telt.. wie op de foto ben je eigelijk?

oohw okee :D en hoe lang blijve jullie dr?
maaree ik ben de middelste op de foto :)

Waarschuw beheerder
Vanaf 26 juli benk er ook te vinden samen met Zamorano, op naar het feest!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 00:06:
Vanaf 26 juli benk er ook te vinden samen met Zamorano, op naar het feest!

Nu ik weet dat jij ook gaat ga ik denk ik maar niet meer.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 00:39:
Nu ik weet dat jij ook gaat ga ik denk ik maar niet meer..

Dan wordt het eindelijk leuk in Blanes...
Waarschuw beheerder
donateur
26 juli t/m 10 augustus.. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toes op donderdag 19 mei 2005 om 11:55:
lannggggg joh ik zou dat wel heel leuk vinden maar ik kan me vriend(en) niet zo lang missen!! voor mij niet weggelegd

ik heb gelukkig nu ff geen vriend haha! maar tis altijd een droom voor mij geweest! en nu had ik de kans! en die kansen moeten je nooit laten gaan! zal cker veel mensen gaan missen maar je krijgt er erg veel voor terug!
Waarschuw beheerder
ben de vorige 2 jaar in blanes geweest en is echt wel super daar, 's avonds lekker met de bus naar lloret, en met de taxi terug, super goedkoop, heb alle 2 de keren op la masia gezeten, echt wel een kicke camping:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Jullie moeten duidelijk naar die mexicaan gaan: Mex&co. Die is echt ZALIG :kwijl:

Waarschuw beheerder
Hmm.. Ik en Vinceeent gaan dus van 26 juli t/m 10 augustus met het vliegtuig via GoGO.. We zitten ook in dat Europa/Lotus complex.. Dus dan is er een kans dat jij onze reisleider wordt LadY TanYa??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Nen.Ðee** op donderdag 19 mei 2005 om 13:09:
Uitspraak van !!!Panter!!! op woensdag 18 mei 2005 om 23:54:

oohw okee en hoe lang blijve jullie dr?
maaree ik ben de middelste op de foto

ik blijf er tot 4 september .. ga werken in de leukste tent daar :-) voor t 4e jaar achter elkaar alweer.www.sunsetblanes.com :kusje2:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op donderdag 19 mei 2005 om 11:20:
Uitspraak van Annick op donderdag 19 mei 2005 om 10:16:

vraag dat maar aan panter... toch rudolf? haha

haha jaaazeeeeeeeeeeeeker das de sunset 100% :D
haha tjeck de site maar vast.. en laat ff leuk berichie achter daaro http://www.sunsetblanes.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op vrijdag 20 mei 2005 om 09:20:
Uitspraak van Toes op donderdag 19 mei 2005 om 11:55:

ik heb gelukkig nu ff geen vriend haha! maar tis altijd een droom voor mij geweest! en nu had ik de kans! en die kansen moeten je nooit laten gaan! zal cker veel mensen gaan missen maar je krijgt er erg veel voor terug!

cker waar, alleen al als je bedenkt dat ik er ook 2,5 maand zit ;-) haha nee weet zeker dat je er geen psijt van krijgt en zal je wat zeggen je vrienden mis je daar nie eens.. is gewoon 4 maand andere wereld met andere vrienden, dan denk je niet eens aan thuis.. :knuf:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 11:50:
Hmm.. Ik en Vinceeent gaan dus van 26 juli t/m 10 augustus met het vliegtuig via GoGO.. We zitten ook in dat Europa/Lotus complex.. Dus dan is er een kans dat jij onze reisleider wordt LadY TanYa??

een kans?..... ik word jullie reisleider!
dus sorry of gefeliciteerd ;)
tot dan! gaan we een feesie bouwen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op vrijdag 20 mei 2005 om 17:52:
Uitspraak van Zamorano op vrijdag 20 mei 2005 om 11:50:

dus sorry of gefeliciteerd

tanya je stond toch op la masia :-)??

Waarschuw beheerder
volgend jaar weer!
dit jaar maar 's torremolinos proberen!:-D
en volgend jaar weer naar het vertrouwde blanes waar ik al meer dan 7 jaar kom
Waarschuw beheerder
jaaaa :D nog precies een maand o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 mei 2005 om 14:27:
Ik zie er nu al tegenop..ik ga mn vriend echt missen!!

Ik mijn vriendinnetje ook :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op vrijdag 20 mei 2005 om 17:52:
dus sorry of gefeliciteerd

Ok.. show me all the hot spots.. :P
Waarschuw beheerder
nog 35 daguh dan zit ik weer in t zonnige blanes ken eg niet w88 :)
lekker 72 dagen lang elke dag zon zee strand en stappen :D
cee ya all there :D

Waarschuw beheerder
wie zitten er allemaal nog meer vanaf half juli in app. Lotus???

Waarschuw beheerder
Zit van 8 tot 18 juli in lotus
Waarschuw beheerder
Als je toch op vakantie gaat aan de costa brava, ga dan naar lloret de mar ipv blanes :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op zaterdag 21 mei 2005 om 20:31:
Als je toch op vakantie gaat aan de costa brava, ga dan naar lloret de mar ipv blanes

Wrom dan? omdat de grootte meute daar naar toe gaat zal blanes wel niet tof zijn of ? ik werk al 4 jaar in blanes en is daar 100x gezelliger dan lloret en leert er 10x meer mensen kenne.. enige voordeel dat lloret heb is dat er meer discotheken zijn..maar de sfeer is gewoon kut
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je toch op vakantie gaat aan de costa brava, ga dan naar lloret de mar ipv blanes

oja daar hebben we de kenner, als Lloret beter zou zijn zou ik daar wel naartoe gaan he slimmerd.. :P
Waarschuw beheerder

haha hij heb niet voor niets maar 1 vriendje ;-) stumperd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

lorret is 10x zo duur als blanes..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van $tefan.. op zondag 22 mei 2005 om 06:40:
lorret is 10x zo duur als blanes..

ook nog jah.. genoeg redenen om naar BLanes te gaan :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op zaterdag 21 mei 2005 om 21:24:
haha hij heb niet voor niets maar 1 vriendje stumperd

Ja potverdorie ik heb nog maar 2 vriendjes, ben ik nu ook een stumperd? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 13:53:
Uitspraak van !!!Panter!!! op zaterdag 21 mei 2005 om 21:24:
haha hij heb niet voor niets maar 1 vriendje stumperd

Ja potverdorie ik heb nog maar 2 vriendjes, ben ik nu ook een stumperd?

euh das wel 2 keer zo veel he ;-) en hijs ook al stukkie langer lid gok ik ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op vrijdag 20 mei 2005 om 18:37:
tanya je stond toch op la masia ??

ja klopt ik zit op la masia 3,5 maanden......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op zondag 22 mei 2005 om 18:32:
tanya je stond toch op la masia ??

ja klopt ik zit op la masia 3,5 maanden......

heb je geluk aantal van onze crew leden zit op solmar dit jaar niet op la masia ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op zondag 22 mei 2005 om 18:44:
hoezo geluk?......

haha gewoon.. vorig jaar boel troubles gehad.. gaven de neiuwe gasten t verkeerder voorbeeld bla bla bla ;-)
Waarschuw beheerder
Heb ontdekt dat ik in appartement la masia zit is dat een beetje wat dan of niet!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baco Bono op zondag 22 mei 2005 om 23:33:
Heb ontdekt dat ik in appartement la masia zit is dat een beetje wat dan of niet!?

weet nie joh..ben er nog niet binnen geweest maar is wel erg nieuw.. staat midden op caming la masia.. voor de mensen die je gaan wijs maken dat er geen appartementen la masia bestaan zoals ik hierboven al paar x las...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nix te doen zeker rudolf :P

Waarschuw beheerder
jups vandaag besloten om naar blanes te gaan 8) 29 juli t/m geen idee :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 00:05:
jups vandaag besloten om naar blanes te gaan 29 juli t/m geen idee

Gezellig misschien komen we elkaar nog tegen.. En Panter hij werkt idd nog niet nee..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 00:08:
Gezellig misschien komen we elkaar nog tegen..

lig op een of andere camping...geen idee hoe het heet...heb net (in beetje dronken toestand) besloten mee te gaan dus alle info moet ik nog krijgen :) maar een FEEST wordt het zeker O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 00:20:
lig op een of andere camping...geen idee hoe het heet...heb net (in beetje dronken toestand) besloten mee te gaan dus alle info moet ik nog krijgen maar een FEEST wordt het zeker

Naja anders kan je altijd bij ons op de bank pitten, er gaat iemand mee die woont in Nieuwstadt dat schijnt bij Geleen in de buurt te zijn geloof ik..

Waarschuw beheerder
jah das in de buurt...gaat ie wel us uit in de cheetah (oberbruch duitsland) zo ja dan ken ik hem misschien, wij zijn namelijk ieder weekend daar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 00:08:
Gezellig misschien komen we elkaar nog tegen.. En Panter hij werkt idd nog niet nee..

Jah ze waren t er hier bij PF niet mee eens dat dat feest op de agenda zou komen waar ie eerst wel stond, dus daar is is weg vandaar dat de link niet doet.. :-)
Uitspraak van Toes op maandag 23 mei 2005 om 00:02:
nix te doen zeker rudolf

en euh niets te doen... Sjah weet niet wat jij allemaal doet als je ziek ben.. maar ik ben dan blij dat ik in ieder geval met me laptopje in bed kan ligguh anders word ik helemaal para als ik helemaaal niets te doen heb ...
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 00:20:
lig op een of andere camping...geen idee hoe het heet...heb net (in beetje dronken toestand) besloten mee te gaan dus alle info moet ik nog krijgen maar een FEEST wordt het zeker

100% t ís altijd feest in Blanes, precies de goeie tijd ga je ook nog, zo'n beetje de drukste periode.. cee u there :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
ga dan gvd naar de mexicaan allemaal!!!! Zoooo relaxed eten daaro

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op maandag 23 mei 2005 om 12:34:
nog 8 nachtjes......

Nog 64 nachtjes hier...

Waarschuw beheerder
yeaahhh !!!!

vanaf 11 juli aanwezigg in blanes
Waarschuw beheerder
lol, ehmzz ik vertel gewoon mijn mening, ben in beide plaatsen geweest en vind lloret gewoon beter, blanes is opzich ook wel ok alleen mij te rustig en uitgaan is er gewoon minder. Trouwens wat boeit mij die zogenaamde "vriendjes" hier op partyflock, van goh heb zoveel vriendjes hier op pf nou ben ik stoer. (ook allemaal in reallife ontmoet?) Vrienden noem ik mensen die je vaak ziet in reallife. Maargoed wens jullie allemaal fijne vakantie!! ;) Dit jaar maar naar een camping in nederland ofzo, lloretje ging niet meer door, volgend jaar maar weer dan!!

ps. zal blanes ook nog wel keer bezoeken dan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op maandag 23 mei 2005 om 18:57:
lol, ehmzz ik vertel gewoon mijn mening, ben in beide plaatsen geweest en vind lloret gewoon beter, blanes is opzich ook wel ok alleen mij te rustig en uitgaan is er gewoon minder. Trouwens wat boeit mij die zogenaamde "vriendjes" hier op partyflock, van goh heb zoveel vriendjes hier op pf nou ben ik stoer. (ook allemaal in reallife ontmoet?) Vrienden noem ik mensen die je vaak ziet in reallife. Maargoed wens jullie allemaal fijne vakantie!! Dit jaar maar naar een camping in nederland ofzo, lloretje ging niet meer door, volgend jaar maar weer dan!!

ps. zal blanes ook nog wel keer bezoeken dan

1. Je bent in beide plaatsen geweest, maar zal Blanes ook nog wel een keer bezoeken?? Apart..
2. Die vrienden maken idd geen ene ruk uit, dat was ook slechts een dwaalspoor van de eigenlijke verwijting..
3. Lloret en Blanes liggen voor zover ik weet 6 km van elkaar vandaan.. die afstand is nog te kruipen, ik denk dat de sfeer over het algemeen hetzelfde is..

Jij ook een fijne vakantie, als je in Nederland blijft kan ik je Terschelling wel aanraden.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 19:19:
Jij ook een fijne vakantie, als je in Nederland blijft kan ik je Terschelling wel aanraden..

Renesse is ook helemaal...toppie:p...
Ook een absolute aanrader...voor de vakantiegangers in Nederland!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
de sfeer over het algemeen hetzelfde is..

Kvond de sfeer in Blanes een stuk aangenamer dan in Lloret...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 mei 2005 om 22:28:

leg uit als je wilt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 19:19:
1. Je bent in beide plaatsen geweest, maar zal Blanes ook nog wel een keer bezoeken?? Apart..

Jah was als lolletje bedoeld, omdat jullie echt blanes fans zijn!! ;)

Maargoed ik zie wel wat het word deze zomer, volgend jaar wil ik gewoon weer naar de costa brava!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 mei 2005 om 22:28:

Leg ik wel voor hem uit.. werk zelf al 4 jaar in Blanes en ga soms wel ff naar lloret stappen...
Lloret is alles veel masaler.. opgefockt sfeertje.. in blanes is t gewoon chill en gezellig.. tenminste k neem aan dat ie dat bedoeld :D

Waarschuw beheerder
gewoon lekker 3 weken gek doen, bruin worden lekker relaxen, stappen, zuipen en versieren en versierd worden natuurlijk :D

Waarschuw beheerder
Zo ja! Bruin worden gaan we zeker! Dat zal denk wel aardig lukken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 00:38:
gewoon lekker 3 weken gek doen, bruin worden lekker relaxen, stappen, zuipen en versieren en versierd worden natuurlijk

kom je zeker ook wel ff langs bij de sunset, vraag dara maar ff naar me.. dirnkuh we r ff eentje
Waarschuw beheerder
wij waren ook bijn naar Lloret gegaan maar daar is alles ook dik veel duurder enzo, en het leek ons idd juist wel beter om naar een IETS rustigere plaats te gaan. Blanes klinkt errug leuk zoals jullie t omschrijven

Waarschuw beheerder
hoe duur is eigenlijk het drinken daar?? Gewoon 1,60 ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 14:36:
hoe duur is eigenlijk het drinken daar?? Gewoon 1,60 ofzo?

verschilt beetje.. van 1,50 euro tot 3 euro.. moet je gewoon ff goed op letten waar je gaat drinken en wat je drinkt vooral...
wederom kom naar de Sunset... want wij hebben gratis entree en drankies zijn niet zo duur :-)

ohw en laat je niet misleiden door toffe acties zoals 8 euro entree maar dan met 2 gratis cocktails van 4 euro dus eigelijk is de entree dan gratis bla bla.. je kent t vast wel allemaal oplichterij...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op dinsdag 24 mei 2005 om 13:29:
gewoon lekker 3 weken gek doen, bruin worden lekker relaxen, stappen, zuipen en versieren en versierd worden natuurlijk

kom je zeker ook wel ff langs bij de sunset, vraag dara maar ff naar me.. dirnkuh we r ff eentje

Dat had je mij nog niet voorgesteld ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 18:43:
Dat had je mij nog niet voorgesteld

haha ok bij deze alle partflockers die in blanes zijn van de ozmer komt er ff een drinken haha :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op dinsdag 24 mei 2005 om 13:29:

ik zal het proberen te onthouwe ;)

Waarschuw beheerder
Joehooew...Nog ff en dan ben ik ook lekker in blanes voor 6 weken:) Holadiejeeej...
Kusjes Lien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 20:21:
Joehooew...Nog ff en dan ben ik ook lekker in blanes voor 6 weken Holadiejeeej...
Kusjes Lien

Potverdorie, sinds ik zei dat ik ging komen ze ineens massaal naar Blanes.. Is dat jou ook opgevallen !!!Panter!!!?? :P en ik zal een drankje bij je komen halen hoor..

Waarschuw beheerder
Dan kan je ook een drankje bij mij komen halen..ik werk met Panter:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 21:05:
Dan kan je ook een drankje bij mij komen halen..ik werk met Panter

Panter?? Wie is Panter?? ;) Verwacht me maar ergens tussen 26 juli en 10 augustus..

Waarschuw beheerder
ik zie net dat ik ben uigenodigt!
gezellig..!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 21:24:
Panter?? Wie is Panter?? Verwacht me maar ergens tussen 26 juli en 10 augustus..

haha ikkuh is panter duhhh.. nog nie eerder met me gepraat hiero he ;-) nee ik en lien en nog n zooi werken bij de sunset in Spanje.. tjeck onze site maar ff als je meer wilt weten http://www.sunsetblanes.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 22:08:
ik zie net dat ik ben uigenodigt!
gezellig..!

jupz iedreeenm van pf moet je maar ff naar me vragen daar... :-) hoe meer zielen hoe meer vreugd :-) toch :D

Waarschuw beheerder
zo heb us ff die site van dat sunset doorgelezen, maar leuk!!! kom er zeker heen

enne een mannelijke stripper (was jij toch he panter) :O :D O:)

nietuh sjlechtuh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 23:56:
zo heb us ff die site van dat sunset doorgelezen, maar leuk!!! kom er zeker heen

enne een mannelijke stripper (was jij toch he panter)

nietuh sjlechtuh

haha ik o.a. jah samen met tom en/of justin andere collega :-).. keet dan najah dan zie ik je daar wel.. entree is gewoon altijd gratis.. en als je ff naar me vraagt krijgt je t 1e dankie van mij :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Godverdomme wat heb ik zin in deze vakantie, dat wordt echt lekker zuipe, goed uitgaan en genieten :P

Zit trouwens op Camping Solmar, weet niet of daar meer mensen heen gaan of zijn geweest? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 02:35:
Godverdomme wat heb ik zin in deze vakantie, dat wordt echt lekker zuipe, goed uitgaan en genieten

Zit trouwens op Camping Solmar, weet niet of daar meer mensen heen gaan of zijn geweest?

Ben er wel eens geweest jah.. een deel van onze crew staat daar ook omdat ze niet meer met mij in n appartement willen o:) haha.. wel n relaxte camping.. zit naast camping la masia
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha je kijkt er echt mega naar uit he LadY TanYa :D toppie

Waarschuw beheerder
Wij gaan vanaf 29 juli, heb er wel vette zin an:bounce: Meer mensen hier die in het Lotus zitten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 16:59:
Meer mensen hier die in het Lotus zitten?

*Steekt vinger op* Van 26 juli tot 10 augustus! :D

Waarschuw beheerder
Gezellig!:D Dat hoop ik tenminsteO:)

Waarschuw beheerder
Wieej...met dit weer buiten op school zitten:S
Das toch ook niet normaal..
Wil naar Blanes..NU..
Fjieuw...
(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 mei 2005 om 17:03:
*Steekt vinger op* Van 26 juli tot 10 augustus!

steekt z'n vinger mee op... en Panter eerste drankje van jou is best, maar als je je kleren maar aan houdt als ik er ben.. ;)

Waarschuw beheerder
Gezellig hoor Partyflock gaat Blanes veroveren:vaag:
haha see ya there;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toes op woensdag 25 mei 2005 om 15:39:
haha je kijkt er echt mega naar uit he LadY TanYa toppie

:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
Waarschuw beheerder
hey ik ga ook naar Lotus, zijn die appartementen een beetje chill?

Waarschuw beheerder
Een paar vriendinnen van me waren er al geweest, ook in Lotus en wilde daar persee weer heen dit jaar, dus denk dat Lotus wel goed is ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 mei 2005 om 14:47:
n paar vriendinnen van me waren er al geweest, ook in Lotus en wilde daar persee weer heen dit jaar, dus denk dat Lotus wel goed is

Lotus is zeker wel ok,, lekker zwembad zit erbij.. en ook opveral dichtbij :-)...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 mei 2005 om 11:53:
Wieej...met dit weer buiten op school zitten

Buiten op school? beter dan binnen op school of begrijp ik je nu verkeerd :-)
vond wel leuk je gister weer ff te hebbuh egzien al wete ik er geen flikker meer van , was beetje dronkuhhhhhhhhh :-p as usual haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog 3 nachtjes. mn laatste weekend! dan ben ik fulltime reisleider heb er zin in! we gaan er een feestje bouwe!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op zaterdag 28 mei 2005 om 10:01:
nog 3 nachtjes. mn laatste weekend! dan ben ik fulltime reisleider heb er zin in! we gaan er een feestje bouwe!!!

Eerst zien dan geloven.. :)
Waarschuw beheerder
vanaf 18 juli!!! word echt weer geweldig!:bounce:

Waarschuw beheerder
wie nog meer Lotus rond 4-18 Juli

Waarschuw beheerder
Hier...8-18 juli
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2005 om 10:57:
Eerst zien dan geloven..

je hebt lekker vertrouwen in me... :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op zondag 29 mei 2005 om 01:17:
je hebt lekker vertrouwen in me...

bewijs me het tegendeel zou ik zeggen :P

Artiest {SHOWLIST artist 19304, 35141, 54170, 78831}
Waarschuw beheerder
jah ik ga weer eens dit jaar :) wel lachen daarzo

Waarschuw beheerder
Ik heb nog niks gehoord over het appartament
Los Arcos....iemand enig idee?.......:d

Heb der super zin in:p

Waarschuw beheerder
neej ken ik niet misschien als ik t zie :) waar zit dat ergens in blanes?
Waarschuw beheerder
Ik ken ook een paar luitjes die in de sunset gaan werken dit jaar....
Leuke luitjes.. (komen natuurlijk uit de buurt van Zwolle ;) :D)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 mei 2005 om 21:33:
Los Arcos....iemand enig idee?.......

met gogo? dan moet ik je inchecken. kan je helaas nog niks vertellen! als je aankomt als t goed is wel ;)

morgen 14.10 ga ik de lucht in!
tot in Blanes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: Mariekje op maandag 30 mei 2005 om 11:13:
Ik ken ook een paar luitjes die in de sunset gaan werken dit jaar....
Leuke luitjes.. (komen natuurlijk uit de buurt van Zwolle )

haha tom en remcoooo :D
jajah me moaties :D voreig jaar ook hele zomer mee gewerkt :D ga je er zelf ook op vakantie dan mariekje of zal ik ze de groeten van je doen :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op maandag 30 mei 2005 om 12:16:
met gogo? dan moet ik je inchecken. kan je helaas nog niks vertellen! als je aankomt als t goed is wel

Ja, ik ga ook met gogo tours......dus dan komen wij elkaar nog tegen op het super gezellige Blanes.....:-)

Jammer dat niemand iets van het appartament Los Arcos weet......maarja zal vast wel helemaal toppie in orde zijn.....:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey ik heb ff een vraagje:
hoe zit dat trouwens met de entree van de discotheken, ik hoor van de 1: jah het is kk duur, en van de ander dat je een soort pas krijgt waarmee je korting krijgt ofzo..? weet iemand hoe dat gaat..?
ik heb geboekt met wat vrienden bij Peter Langhout..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VD! op maandag 30 mei 2005 om 23:28:
Hey ik heb ff een vraagje:
hoe zit dat trouwens met de entree van de discotheken, ik hoor van de 1: jah het is kk duur, en van de ander dat je een soort pas krijgt waarmee je korting krijgt ofzo..? weet iemand hoe dat gaat..?
ik heb geboekt met wat vrienden bij Peter Langhout..laatste aanpassing 30 mei 2005 23:30

De eerste tip koop die pas niet.. is echt fucking tering bullshit... kijk en vraag maar eerst aan de deur wat je er aan heb voor je hem koopt :-)(niets namelijk)
En dan nu over de entree... haha allereerst over de tent waar ik zelf voor werk.. de sunset... daar is die altijd gratis.. daarnaast geven we daar ook vaak aan t einde als we gaan sluiten gratis entree weg voor 2 van de 4 discotheken...
buiten dat is de entree tussen de 6 en 10 euro.. en proberen ze je dan wijs te maken dat die eiglijk gratis is omdat er er 2 waterige cocktalis bij krijgt die anders het entree bedrag zouden kosten...
Gewoon ff uitkijken voor je je iets aan laat praten dus :-)
En niet te snel in de mooie zogenaamd goedkope aanbiedingen trappen :-)
Waarschuw beheerder
Wij gaan a.s. zaterdag (4 juni) al naar Blanes, eindexamen reis zegmaar. Iemand die daar ervaring mee heeft?

Kep er iig zin in :jaja:

Waarschuw beheerder
eind examens:yes: zometeen weer:S

daarna meteen op vakantie :no: ;p
Veel plezier!
Waarschuw beheerder
Okej !panter!, dankje wel... ik ben wat wijzer geworden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cmd op dinsdag 31 mei 2005 om 10:29:
Wij gaan a.s. zaterdag (4 juni) al naar Blanes, eindexamen reis zegmaar. Iemand die daar ervaring mee heeft?

Kep er iig zin in

jah die tijd ist wel ff gezellig in blanes, maar zijn alle discotheken nog wel gesloten.. das n nadeel
Waarschuw beheerder
serieus? das zeker een groot nadeel :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cmd op dinsdag 31 mei 2005 om 12:20:
serieus? das zeker een groot nadeel

jupz ik werk er zelf ook.. wij gaan 25 juni open dat is al erg vroeg, de meesten gaan 1 july open n enkele zelfs nog n week later

Waarschuw beheerder
nog 2 maandjes en dan gaan we lossssssssssssssss :D heb er echt zin in :mixje: 8)

Waarschuw beheerder
wij gaan 18 juli 2,5 week naar blanes 8) Kheb dr echt veel zin in :yes:

17 dagen met gogo...gaan we eens even kijken hoe het kamperen bevalt ;)
Waarschuw beheerder
dat wordt dus elke dag naar Lloret...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cmd op dinsdag 31 mei 2005 om 19:03:
dat wordt dus elke dag naar Lloret...

Ben bang van wel t seizoen in Blanes is stukkie korter.. begin july tot eind aug.. maar lloret is wel te doen hoor.. 1,20 met de bus en taxi 7 euro d8 ik...
Waarschuw beheerder
jah die tijd ist wel ff gezellig in blanes, maar zijn alle discotheken nog wel gesloten.. das n nadeel

arg das zwaar kut. ok naar lloret niet duur maar elke dag. pffff. naja wat boeit het we hebben al geboekt dus maken er maar het beste van :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Koning.. op dinsdag 31 mei 2005 om 20:00:
arg das zwaar kut. ok naar lloret niet duur maar elke dag. pffff. naja wat boeit het we hebben al geboekt dus maken er maar het beste van

D8 wel dat las vegas vorig jaar al open was.. gotcha onze concurent ook.. en maybe arena ook wel.. en op zaterdag sowieso wel alles.. vrijdag n aantal dinguh (maar wel zijn er dan erg veel spanjaarden en ook spaans personeel..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op dinsdag 31 mei 2005 om 21:45:
D8 wel dat las vegas vorig jaar al open was.. gotcha onze concurent ook.. en maybe arena ook wel.. en op zaterdag sowieso wel alles.. vrijdag n aantal dinguh (maar wel zijn er dan erg veel spanjaarden en ook spaans personeel..

no esta uma problema, soy espanhol.. y hablo espanhol claro..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juni 2005 om 08:58:
no esta uma problema, soy espanhol.. y hablo espanhol claro..

haha jah ik ken ook wel spaans, maar tegen de tijd dat jij komt ie dat niet meer nodig is 90% van de werkers en toeristen zelfs nederlands die bijna allemaal geeeen spaans spreken :-)
Artiest Scam
Waarschuw beheerder
verdomme die lotus zit vol!!! nou moet ik appartement kamps ofzo....als dat maar goed gaat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op woensdag 1 juni 2005 om 11:05:
haha jah ik ken ook wel spaans, maar tegen de tijd dat jij komt ie dat niet meer nodig is 90% van de werkers en toeristen zelfs nederlands die bijna allemaal geeeen spaans spreken

Kom je nou mee, kheb me net ingeschreven voor cursus spaans :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scam op woensdag 1 juni 2005 om 11:40:
verdomme die lotus zit vol!!! nou moet ik appartement kamps ofzo....als dat maar goed gaat

jammer #14 wahaha
Waarschuw beheerder
Wij ook lotus: 11 juli.. We gaan er feestje van maken !
Waarschuw beheerder
ja wij ook naar de lotus zaterdag. nog nooit geweest wel rlx allemaal? hoor een beetje tegenstrijdige verhalen op vakantiewebsites enzo.

Waarschuw beheerder
Volgens mij is het een prima appartement! Zit er zelf ook van 8-18 juli!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha iedereen zit daar zowat...
ik hoor vet veel mensen die dar zitten tussen 5 en 20 juli..
word mooi feestje!!

Waarschuw beheerder
Zo idd! Dan word het helemaal superdik! Ga je met t vliegtuig?

Waarschuw beheerder
Als jullie maar niet naar de sunset gaan , echt geen bal aan .

Je moet gewoon naar de Arena of anders naar lloret
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juni 2005 om 22:15:

haha zal hier maar niet op reageren verder :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juni 2005 om 22:12:
Zo idd! Dan word het helemaal superdik! Ga je met t vliegtuig?

haha neeh man, met de BUS!!! opzich wel kut.. maar boeiuh
Waarschuw beheerder
en whaah panter.. jij werkt tog bij die Sunset?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VD! op woensdag 1 juni 2005 om 23:20:
en whaah panter.. jij werkt tog bij die Sunset?

haha jah idd ik en ook LIEN werken bij sunset..
Ik de laatste 3 jaar al :-).. ag jaa smaken verschillen zal ik t maar op houden..
Onderstaande stukkie uit de Spits van afgelopen zomer zegt wel genoeg
[img width=240 height=1282]http://www.sunsetblanes.com/sunsetnreen.jpg[/img]
Zegt wel genoeg over wat meerendeel van de Blanesgangers vind :-)
Verder ga ik er maar niet op in ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VD! op woensdag 1 juni 2005 om 23:18:

Ik ga ook met de bus! Ook wel kut..maarja, tis nie anders! Wanneer ga je nou weg?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juni 2005 om 22:15:

Fjieuw....blijf jij maar thuis dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2005 om 08:06:
Ik ga ook met de bus! Ook wel kut..maarja, tis nie anders! Wanneer ga je nou weg?

wanneer ga jij weg dan? Misschien zitten we wel in dezelfde bus? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2005 om 08:06:

Ik ga met het vliegtuig...op zich wel......relaxed:p..

Gaan er nog meer mensen met het vliegtuig tussen
16 aug/24aug........met gogo?8)
Waarschuw beheerder
ik was vorig jaar met de bus naar calella

heenreis was nog wel okee want dan ga je naar je vakantiebestemming

maar de terugreis... pfff te brak voor woorden!

nou ga ik met 2 mensen die een vaste baan hebben dus die wilden veeeeel liever met t vliegtuig gaan.. achja, kan t wel lije

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2005 om 12:22:
wanneer ga jij weg dan? Misschien zitten we wel in dezelfde bus?

Ik ga van 8 -18 juli!

Maar de terugweg lijkt me wel leuk, want dan zie ik mn vriend tenminste weer snel!!:)
Waarschuw beheerder
ik 3 jaar trg heenreis met bus op vakantie voor 2 weken.. trg reis maand later met vliegtuig omdat ik tzo naar em zin ahd en toen dus maar 2 weken erachteraan heb geplakt en daar heb gewerkt :-)
Sinds dien altijd vliegtuig en altijd hele zomer (2,5 maand) blanes.. :-)
Waarschuw beheerder
ik gah vanaf 15 juli tot ... ehh weeknie meer.. haha
mar panther, ik kom wel ff biertje bij jou drinken hoor!! hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VD! op donderdag 2 juni 2005 om 17:28:
ik gah vanaf 15 juli tot ... ehh weeknie meer.. haha
mar panther, ik kom wel ff biertje bij jou drinken hoor!! hehe

s koel,, jullie moeten allemaal nog vet lang w88.. tanya zit er gewoon al.. en ik over 3 wekuh ook haha :D
heb d'r in in joh nie normaal

Waarschuw beheerder
ik ga ook 15 juli met de bus naar lotus..

Waarschuw beheerder
Ons vriendinnetje kon de vakantie niet bekostigen en gaat er dus ook over 3 weken werken, zodat ze toch met ons vakantie kan vieren! echt tof:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juni 2005 om 10:20:
Ons vriendinnetje kon de vakantie niet bekostigen en gaat er dus ook over 3 weken werken, zodat ze toch met ons vakantie kan vieren! echt tof

euhh waar gaat ze werken dan?

Waarschuw beheerder
Maar misschien kom ik toch wel ff een pilske drinken :D

Waarschuw beheerder
Ik geloof dat het iets van la veranda heet ofzo, ze hoeft maar van 5 tot 10te werken ideaal ken ze lekker met ons vakantie vieren:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juni 2005 om 21:14:
Ik geloof dat het iets van la veranda heet ofzo, ze hoeft maar van 5 tot 10te werken ideaal ken ze lekker met ons vakantie vieren

la veranda ken ik wel... kan je best lekker eten, alleen beetje aan de dure kant.. zit recht achter de sunset.. :-)
dus zodra ze vrij is metene t hoekkie om en bij ons naar binnuh ;-)

Waarschuw beheerder
:'( helaas zal ik niet kunnen mee feesten in blanes....mijn vakantie gaat niet door :(

Waarschuw beheerder
la veranda ken ik wel... kan je best lekker eten, alleen beetje aan de dure kant.. zit recht achter de sunset..
dus zodra ze vrij is metene t hoekkie om en bij ons naar binnuh

Haha ik zal het aan haar doorgeven:yes:

helaas zal ik niet kunnen mee feesten in blanes....mijn vakantie gaat niet door

Ah wat jammer voor je:(
Wij zullen wel even een Biertje op je drinken, hoop dat dat de pijn verzacht:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jeeeuj
Ik ga ook naar Blanes
ik zal van 29 juni tot 18 augustus te vinden
zijn achter de bar van Las Vegas...
Kom dus maar gezellig een keer langs..
Werken 14 (leuke) nederlanders.
En de mensen van sunset zijn ook (Y)

Mja gegroet
(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 09:11:
Ah wat jammer voor je
Wij zullen wel even een Biertje op je drinken, hoop dat dat de pijn verzacht

doe maar een mixje dan, want ik lust geen bier....maar mensen have fun en volgend jaar kom ik wel :kots:

Waarschuw beheerder
Zijn het wel allemaal nederlanders daar, in die kroegen en tenten?? En die lui op het strand die bijv. strandstoelen verhuren?
Waarschuw beheerder
donateur
bij ons werken uiteraard ook wel spaanse mensen
en vorig jaar ook polen..
maar het merendeel bij ons is nederlands
:P lekker makkelijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]!K op maandag 6 juni 2005 om 18:03:
bij ons werken uiteraard ook wel spaanse mensen
en vorig jaar ook polen..
maar het merendeel bij ons is nederlands
lekker makkelijk..

ja maar wel leuke polen, dit jaar komen er bij veags ook wel weer n paar en bij arena ook vast wel, maar meerendeel is nl. mesen op t strand zijn wel spaans..
en euhh kim, mensen van sunset zijn niet zomaar een beetje (y) ze zijn het (y)'st van allemaal ;-)
:kusje:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !!!Panter!!! op maandag 6 juni 2005 om 18:11:
en euhh kim, mensen van sunset zijn niet zomaar een beetje ze zijn het 'st van allemaal

Heej rudolf (K)
hmm... nu moet je niet arro gaan doen ;)
zitten zeker wel een paar hele leuke bij
maar ons team is zeker niet minder dan dat van jullie :no:
Nodig iedereen hier uit om langs te komen deze zomer :P
:kusje2:

Waarschuw beheerder
Ik ga 2 augustus lekker naar Blanes:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 22:16:
Ik ga 2 augustus lekker naar Blanes

kom je dan wat bij ons drinken?? :)

Waarschuw beheerder
Ja, als het een leuke tent is wel....
Waarschuw beheerder
donateur
vast wel.. en we hebben een hele leuke dj..
dat scheelt weer een heel stuk
u ziet maar
liefs :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]!K op maandag 6 juni 2005 om 22:36:
vast wel.. en we hebben een hele leuke dj..
dat scheelt weer een heel stuk
u ziet maar
liefs

leuke dj kim? die dj pape? verliefd ;)?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
erik van der kolk komt ook
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !!!Panter!!! op dinsdag 7 juni 2005 om 14:12:
leuke dj kim? die dj pape? verliefd ?

heet onze dj niet gewoon derk-jan?
lambak :P

En 20 juli komt TMF bij ons op visite.. jeeuj

Waarschuw beheerder
20 juli ben ik net weg!!:(

Waarschuw beheerder
doe maar een mixje dan, want ik lust geen bier....maar mensen have fun en volgend jaar kom ik wel

Komt goed;)
Waarschuw beheerder
ow TMF.. dat hoort wel goed wehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F) "LAMA" op zaterdag 28 mei 2005 om 15:28:
vanaf 18 juli!!! word echt weer geweldig!

Tjow alleen dan lekker in een appartement inplaats van een campingmatje onder een boom!:P
hehe, nee word zeker vet!

Waarschuw beheerder
Tjow alleen dan lekker in een appartement inplaats van een campingmatje

welk appartement???? o:)

Waarschuw beheerder
Yo lotus 11 juli schynt klappertje te worde ja!!

Waarschuw beheerder
Nee joh:no: pas vanaf 29 juli wordt het een knallertje:yes:

O:)

Waarschuw beheerder
Vanaf 8 juli!

Waarschuw beheerder
nee wel ooit geweest
Waarschuw beheerder
ik ga pas 13 augustus.. is het zeker al weer een HEEL stuk rustiger...? vorig jaar was ik er eind juli, in calella maar toen waren sommige tenten echt eng leeg.. maarja toen zat iedereen alleen maar in de nemfis
Waarschuw beheerder
ik ga ook naar blanes!!!! van 29juli tot 7aug!!! camping la masia ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2005 om 20:59:
welk appartement????

ehmm appartement Camps denk ik zo, maar ik kan het ook mis hebben. Zie ik wel als we daar aankomen!:P
Waarschuw beheerder
pff nog 2 weekies, dan ben ik er al, lekker 2,5 maand bakken in de zon :D:D:D

Waarschuw beheerder
Ben er ook vanaf 8 augustus. Lekker 2 weken feesten en in de zon bakken. :)
Waarschuw beheerder
ow jee ow jee wat moet ik nog lang wachten 28 juli tot 12 aug kom ik blanes onveilig maken. :D
ik heb er super zin in is mijn eerste keer maar dat komt vast wel goed .
enne panter bedenk maar alvast een lekker cocktailtje voor me.iets lekkers zoet.;P

ik ga naar een camping uh ben ffies vergeten hoe hij heet.

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lama! :bye: op vrijdag 10 juni 2005 om 12:36:
ehmm appartement Camps denk ik zo, maar ik kan het ook mis hebben. Zie ik wel als we daar aankomen!

:yes: klopt wel....nog iets van 35 daagjes??:bounce: !!!
zoo heb er zin in!!!! jij ook he lau:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F) "LAMA" op zondag 12 juni 2005 om 15:29:
zoo heb er zin in!!!! jij ook he lau

Ik kan nauwlijks wachtten!
(K)

Waarschuw beheerder
Nog un kleine 30 daagjes en dan zit ik ook in Blanes met paar makkers :D

Waarschuw beheerder
whehe gaat roelen he mark :P
op welke camping zaten we ook alweer? :P

Waarschuw beheerder
Camping Solmar van 16 tot 30 juni :P

Gaan er nog meer lui toevallig naar deze camping rond dezelfde tijd?

Gaat een geweldige vakantie worden :D

Waarschuw beheerder
dan kunne we met ze alle een bbq pf meeting doen :P ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 13:48:
dan kunne we met ze alle een bbq pf meeting doen laatste aanpassing 13 juni 2005 14:01

Je staat met aantal van onze crew (sunset) op de camping.. die staan daar bij X-travel.. bbq zou lekker zijn zorgen wij later die avond voor de gratis drankjes ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toes op donderdag 9 juni 2005 om 11:32:
ik ga pas 13 augustus.. is het zeker al weer een HEEL stuk rustiger...? vorig jaar was ik er eind juli, in calella maar toen waren sommige tenten echt eng leeg.. maarja toen zat iedereen alleen maar in de nemfis

De memfis was leuk:)
Nog 4 weken en dan ook naar Blanes voor 6 weken:)

Waarschuw beheerder
fratsje ook al :p t word echt een nederlandse clan daar geloof ik
Waarschuw beheerder
ben 4 jaar geleden naar blanes geweest super.

Er was toen een tent nr uno of zoiets. En daar kon je lachgas ballonen krijgen super gelachen erom!!

Voor mensen die gaan dit jaar heel veel plezier maar dat gaat vast en zeker lukken

de mzzls
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 20:34:
fratsje ook al t word echt een nederlandse clan daar geloof ik

Blanes is altijd 90% nederlands :-)
werk er al 3 jaar dit word me 4e... erg veel zin in :)

Waarschuw beheerder
Yep de meiden zeiden al dat ze deze zomer maar weinig bij de Annie's konden zitten, kon ze gelukkig mededelen dat deze ook op Blanes zit, dus dat komt helemaal goed:D

Lekker makkelijk dat bijna iedereen nederlands spreekt, was al eerder dit jaar in spanje en ik was een ramp qua taal:S
Dus dit is een mooie oplossing:yes:

Waarschuw beheerder
heel de wereld spreekt toch Nederlands? :p

Waarschuw beheerder
Nee de hele wereld zou Nederlands moeten spreken;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2005 om 15:45:
Nee de hele wereld zou Nederlands moeten spreken

idd :D
Waarschuw beheerder
Nou Blanes is dus echt geweldig he! haha zit er al 2 weken en moet nog 3,5 maanden echt super!!! mooi weer gezellige mensen en rudolph nog met je baas kennis gemaakt en met je collega remco vanmiddag filmpje gekeken!!
haha tot snel iedereen!!
(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 juni 2005 om 20:34:
t word echt een nederlandse clan daar geloof ik

hmm..maar dat was 2 jaar terug in l'Estartit ook al. Viel me op dat ik toen ook gewoon lekker m'n bier in het Nederlands kon bestellen.

Wordt nu allemaal nog fijner nu we ook nog in euro's kunnen betalen. Gewoon lekker op vakantie in 'Nederland', maar dan met strand en een overvloed aan zon ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op dinsdag 14 juni 2005 om 22:39:
u Blanes is dus echt geweldig he! haha zit er al 2 weken en moet nog 3,5 maanden echt super!!! mooi weer gezellige mensen en rudolph nog met je baas kennis gemaakt en met je collega remco vanmiddag filmpje gekeken!!
haha tot snel iedereen!!

najah k ben er vandaag over n weekie...
aub niets vertellen tegen remco en me andere collega's die die iets eerder komen, wil ze verassen, ze verw88 me pas de 25e namelijk :) wij gaan ook nog wel ff keertje gezellie filmpie kijkeuh

Waarschuw beheerder
Wij zijn net terug uit Blanes, gelukkig was het een en ander daar al open, in Lloret bleek echter wel veel meer te beleven te zijn. Maareh "Lady Tanya" bedankt voor een super vette 11 dagen!

Kgeloof alleen wel dat me lever wel wat kuren heeft nu :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cmd op woensdag 15 juni 2005 om 14:31:
Wij zijn net terug uit Blanes, gelukkig was het een en ander daar al open, in Lloret bleek echter wel veel meer te beleven te zijn. Maareh "Lady Tanya" bedankt voor een super vette 11 dagen!

Kgeloof alleen wel dat me lever wel wat kuren heeft nu

jah t is nog beetje vroeg joh, wij (sunset) gaan 25 open, najah 27 officieel.. de rest die dan nog niet open is 1 july.. lloret loopt t seizoen idd iets langer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op woensdag 15 juni 2005 om 17:49:

jah t is nog beetje vroeg joh, wij (sunset) gaan 25 open, najah 27 officieel.. de rest die dan nog niet open is 1 july.. lloret loopt t seizoen idd iets langerlaatste aanpassing 15 juni 2005 17:50

sunset zijn we d8 ik wel geweest 1x met gogo. iig heb ik rlxte vakantie gehad :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet alles is wat het lijkt op woensdag 15 juni 2005 om 00:59:
hmm..maar dat was 2 jaar terug in l'Estartit ook al. Viel me op dat ik toen ook gewoon lekker m'n bier in het Nederlands kon bestellen.

dat is toch niet zo moeilijk frats... quisiera cerveza por el vaderland entonces yo kan zuipeh mucho ja!

Waarschuw beheerder
dat betekent toch zoiets als:
2 bier en een pijpbeurt alsjeblieft??

Waarschuw beheerder
zoiets, 2 bier en mijn anus staat open voor mooie maricons :P

Waarschuw beheerder
als je maar niet denk dat ik ze er weer uithaal :p

Waarschuw beheerder
ook niet als blonde chicks dat willen?

Waarschuw beheerder
als ze dan ook geen haar op d'r anus hebben dan doe ik het denk ik wel

maar dan wel stiekem :D

Waarschuw beheerder
en anders neem je toch wat wax mee... kun je gelijk jezelf als beauty specialist voordoen :P

Waarschuw beheerder
dagggg dat doet ze lekker zelf maar!!
en anders moet ze maar geen conchita's in d'r anus doen
Waarschuw beheerder
laatste weekend in nederland aangebroken .

whaaaaaaaa heb zin :D
zet me cocktails maar vast klaar :kwijl:

Waarschuw beheerder
morgen op defqon vieren dat het nog maar 1 maand is voordat we gaan :D :bounce:

Waarschuw beheerder
nog 12 dagen

Waarschuw beheerder
Jah Rissie we gaan je wel missen, maar komen vlug achter je aan.

Je weet al onze type's toch, want ik verwacht natuurlijk wel dat je al wat goddelijke mannen bij elkaar hebt gespaard:D

(K)

Waarschuw beheerder
tuurlijk dat komt helemaal goed haha
Waarschuw beheerder
hier kan je zien wie er allemaal gaan naar salou dit jaar:
http://www.vakantievrienden.net/?cmd=plaats&id=5&show=gasten&jaar=2005
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ludo Troebel op maandag 20 juni 2005 om 10:28:
hier kan je zien wie er allemaal gaan naar salou dit jaar:
http://www.vakantievrienden.ne ... amp;show=gasten&jaar=2005

wat boeit dat de mensen die naar blanes gaan nou...

Waarschuw beheerder
wat boeit dat de mensen die naar blanes gaan nou...

My niks:no:

Waarschuw beheerder
Mij ook nie!

Hoop dat ik daar niet zo erg verbrand! Ben gister naart strand gweest en ken nu niet normaal lopen of zitten. Echt niet normaal meer! Denk dat ik daar maar ff beter moet smeren.

Waarschuw beheerder
als ik jou was zou ik ook nog even snel een zonnebank kuurtje doen, helpt natuurlijk niet helemaal, maar wel iets. En je moet idd goed smeren:yes:

Waarschuw beheerder
Zonnebank hebben we thuis staan. Dat ding helpt al helemaal niet. Maar als het allemaal lekker bruin wordt, heb ik al een kleurtje en verbrand het denk toch minder snel
Waarschuw beheerder
ik ook al voor de 2e x dit jaar verbrand,, word nog wat aangezien ik overmorgen al in balnes zit.. kank nie eens normaal de zon in als dat nie wegtrekt nu... majah komt allemaal wel goed en zijn avst genoeg lieve dames die me goed willen insmeren ;-)

Waarschuw beheerder
al voor de 2e x dit jaar verbrand,, word nog wat aangezien ik overmorgen al in balnes zit.. kank nie eens normaal de zon in als dat nie wegtrekt nu... majah komt allemaal wel goed en zijn avst genoeg lieve dames die me goed willen insmeren

haha of lieve jongens ;p

Voor het geval ik geen tijd meer heb om op het forum te kijken voor je weggaat---> alvast een goede reis toegewenst en tot snel in Blanes!:bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zoo vandaag laatste tentamens gehad, nog 2x stage lopen en dan echt vakantie!!
het schiet al op!!
Waarschuw beheerder
wow... nog nog 3 weken :D

dan gaan wij blanes ook onveilig maken :)

Met 5 mannen

check ff voor de gein de website uit.. :D
Waarschuw beheerder

Uitspraak van ..Koning.. op woensdag 15 juni 2005 om 22:27:
sunset zijn we d8 ik wel geweest 1x met gogo. iig heb ik rlxte vakantie gehad

Super om te horen! was ook erg gezellig! vooral met martijn! tis nu wel rustig hier! allemaal geslaags jongens?
en ja wij zijn met de kroegentoch al in de sunset geweest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op maandag 20 juni 2005 om 20:30:
Super om te horen! was ook erg gezellig!

najah nog ff en dan begint t seizoen pas echt.. xie je morgen maybe wel... :-) heb d'r zin in blanes ff op ze kop zettuh :D

Waarschuw beheerder
veel plezier in blanes en misschien tot volgende week :D

Waarschuw beheerder
hehe vorig jaar ook naar blanes gweest helemaal te gek! dit jaar weer!! 25juli zulle wij weg:P en weer op de camping!:P Wordt weer lachuh!
Waarschuw beheerder
donateur
jeuj... ik ben er over 6 dagen :P
Waarschuw beheerder
Hola Nog luitjes werken in blanes onder de zon dit jaar
open wel ff een topic voor de werkers

Waarschuw beheerder
ik ben er over 20 daagjes :P

Waarschuw beheerder
Ik over 13:)

Waarschuw beheerder
ben verleden jaar met me vriend naar blanes geweest
zat ik hotel Pi-Mar was super vet.....:D

Waarschuw beheerder
5 juli naar Blanes :D
nog meer mensen hier???
Zitten in hotel Mar Ski....
beetje normaal hotel???
Heb er zin in!!!!!!!!!!!!:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 14:08:
Uitspraak van Mattiejj op maandag 13 juni 2005 om 20:16:
Camping La Masia

vanaf 25 juli...

goh jij ook al ??

wij ook al .. :P
Waarschuw beheerder
donateur
2 jaar geleden maar blanes geweet toen 4 weken op bella terra gezten , werled vakantie gehad

Waarschuw beheerder
nooooooooooooooooooooooooooog 21 dagen ya la la la la!

Waarschuw beheerder
oeeeeeeeeeehhhhhhhh ik wil NU!!!!!! :p

Waarschuw beheerder
nog éééééven wachten :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 16:00:
oeeeeeeeeeehhhhhhhh ik wil NU!!!!!!

jij kan wel zoveel willen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 13:54:
jij kan wel zoveel willen

ik wil ook heeeel veel eigenlijk.. :p
Waarschuw beheerder
22 Juli....!!!!!!

Vorig jaar Arena was goed te doen, lkkr hard gedraaid en goede sfeer :bounce:

Waarschuw beheerder
veel dordtenaren? (ole ole)

o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mookz op maandag 27 juni 2005 om 22:42:
Vorig jaar Arena was goed te doen, lkkr hard gedraaid en goede sfeer

idd...

is darkraver weer elke zondag er dit jaar... niet dat ik daar op zit te wachten hehe..

Waarschuw beheerder
hehe waar zit die arena dan ?

Waarschuw beheerder
tegenover hotel en appartementen complex Lotus, heb ik van horen zeggen ;)
Waarschuw beheerder
22 juli aanwezig!

Waarschuw beheerder
9 aug aanwezig ik geloof app. Europa . 2 weken lekker feesten :jaja:
Waarschuw beheerder
ik ga 13 aug ook naar app. Europa :)
Waarschuw beheerder
29 juli naar camping la masia wordt weer een mooie party

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet alles is wat het lijkt op maandag 27 juni 2005 om 14:23:
ow...kom ik jou daar ook tegen dan?

kan je niet een keer overslaan ?
kan de deur niet uit of ik kom je weer tegen... :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 16:57:
ik wil ook heeeel veel eigenlijk..

jammer dat je dan nooit zoveel krijgt ;)

Waarschuw beheerder
Kom volgend jaar wel weer, lekker in de discotheken draaien daar als voorheen! Dit jaar Torremolinos ff kijken of dat wat is...maar wil graag weer 's langs het oude vertrouwde blanes, waar ik elke jaar kwam! :-D

Zie jullie daar allemaal wel dan!

grtz,

Extor

Waarschuw beheerder
nog maar 16 daagjes :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 20:38:
jammer dat je dan nooit zoveel krijgt

dat weet ik ja :(
maar bedankt dat je het nog ff zeg :p

Waarschuw beheerder
maar je krijgt wel vakantie!

Waarschuw beheerder
Maandag richting Blanes :D

Waarschuw beheerder
gvd jullie gaan gewoon naar blanes:|! doe ze de groetjes in de KLOMP:-P (als die er nog is :O)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Discoland op dinsdag 28 juni 2005 om 19:13:
29 juli naar camping la masia wordt weer een mooie party

dan zijn wij er ook .. :)
Waarschuw beheerder
Woei relaxtt dan .. :bounce:

Waarschuw beheerder
8 juli weggos
in apartemente mediterraneo :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 19:29:
Jammer dat niemand iets van het appartament Los Arcos weet......maarja zal vast wel helemaal toppie in orde zijn.....

hmm als ik zo de reacties op gogo lees, word je daar niet echt blij van, baal eerlijk gezecht dat ik in dat appartement zit :/

*alles was vies
*geen airco
*geen beveiliging
*makkelijk intebreken in de appartementen
*weinig keukenspullen

en zo kan ik nog wel meer opnoemen :/

los arcos
Waarschuw beheerder
Over 4 dagen naar Blanes 8):D

Waarschuw beheerder
ik ook:)

Waarschuw beheerder
Nog 7 n8tjes:)

Waarschuw beheerder
uhmmm nog 3 weken :(..

nog mensen die op camping Bella Terra zitten en van plan zijn om veel in Lloret te gaan stampen???

pm me ff !!

Waarschuw beheerder
ik ga ook! maar ik ga pas 27 augustus.. nog even wachten dus:(

Waarschuw beheerder
donateur
Wie weet er wat over de appartementen van Mar Ski?!
Ik hoorde dat het echt een gruwelijk slecht hotel was...
Maar de appartementen zijn gerenoveerd of iets?
Iemand enig idee?
Waarschuw beheerder
idd mookz:P 22 juli zijn wij van de partij!
hotel beverly parc...--> over goede hotels gesproken hehe

word weer lekker los gaan in de arenaa.
:)
Waarschuw beheerder
arena is idd wel knallen :)

8 augustus draait pavo in dicotheek las vegas :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Noisekick komt ook naar Blanes

Waarschuw beheerder
kk relaxt hier in Blanes mensen 1st naar de Boemel en daarna los in de Arena heerluk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
je moet naar de cave in lloret gaan
Waarschuw beheerder
Wat is de gemiddelde leeftijd in Blanes eigenlijk?! Ben je met 19 à 20 oud?!

Waarschuw beheerder
donateur
ik was er toen ik 17 was.. op camping la masia :P wel een geweldige vakantie gehad zeg :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2005 om 18:09:
ik was er toen ik 17 was.. op camping la masia

...nog enig idee wat voor stekkers ze daar hebben? ;)

K heb van Beachmasters gehoord dat bij de tenten op La Masia elektriciteit is, maar dat we zelf een verlengsnoer mee moeten nemen. Nou eh...wilde ik eens vragen of iemand weet wat voor snoer ik dan nodig heb...of kan ik gewoon normaal Nederlands verlengsnoer daar inpluggen?

Waarschuw beheerder
donateur
:woepwoep: maandag naar Blanes :woepwoep:

:nocheer: maandag min. 20 uur in de bus :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van eitjuhh op donderdag 7 juli 2005 om 16:09:
hotel beverly parc...--> over goede hotels gesproken hehe

word weer lekker los gaan in de arenaa.

Je haalt me de woorden uit de mond eitjeee duurt nu nog maar 2 weekies voordat we gaan :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet alles is wat het lijkt op vrijdag 8 juli 2005 om 20:15:
of kan ik gewoon normaal Nederlands verlengsnoer daar inpluggen?

jep, want de stekkers zijn in spanje het zelfde als in nederland (dus ook verlengsnoeren kunnen erin) ik weet alleen niet of het voltage idem ditto is :)

ga je nu met de bus ipv de car? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga maandag lekker naar blanes met bus 41 van X-travel, nog meer mensen???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 13:30:
jep, want de stekkers zijn in spanje het zelfde als in nederland (dus ook verlengsnoeren kunnen erin) ik weet alleen niet of het voltage idem ditto is

ga je nu met de bus ipv de car

Ook nog kans dat de camping andere stekker heeft :9...

eh..met de bus...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet alles is wat het lijkt op zaterdag 9 juli 2005 om 23:25:
Ook nog kans dat de camping andere stekker heeft ...

er is ook nog kans dat alle elektriciteit in Spanje uitvalt dus ik zou ook heel veel batterijen meenemen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet alles is wat het lijkt op zaterdag 9 juli 2005 om 23:25:
Ook nog kans dat de camping andere stekker heeft ...

stekkers zijn toch algemeen bepaald? :P in nederland heb je toch ook niet verschillende soorten stekkers?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 juli 2005 om 23:40:
er is ook nog kans dat alle elektriciteit in Spanje uitvalt

uhhh ja he emiel... ik denk ook maar dat we een opblaasbaar schuilkelder moeten meenemen voor als ons appartement in elkaar valt :|

Waarschuw beheerder
jess jess jess toch...
je weet toch dat je met De Flapster, de superheld die waakt over het eiland van Dordrecht en over een week over het plaatsje Blanes waakt gaat??

dan weet je toch dat ons appartement nooit in zal storten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 juli 2005 om 12:05:
je weet toch dat je met De Flapster, de superheld die waakt over het eiland van Dordrecht en over een week over het plaatsje Blanes waakt gaat??

ja maar aan een slapende/zatte superheld hebben we niets :(

Waarschuw beheerder
hmmmm ja daar zit misschien wel wat in ja :$

Waarschuw beheerder
ik neem de terreur pinguin wel mee, dan komt alles goed.
uiteraard wel mét koelkast ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet alles is wat het lijkt op zondag 10 juli 2005 om 22:26:
Uitspraak van Paulus0013 op zondag 10 juli 2005 om 21:42:
uiteraard wel mét koelkast

mooi, dan hoeven we die ook niet meer te huren daar

als jij je brommer mee mag nemen met de bus, dan mag ik ook vast de koelkast wel meenemen !

Waarschuw beheerder
donateur
Aanstaande vrijdag vertrekken we richting Blanes met de auto om zaterdagochtend aan te komen op Camping Solmar :woepwoep: Hebben daar un huuske voor 15 daagjes :)

Bruut zin in, en zeker ook nog een paar keer uit naar Lloret om o.a. in The Cave of Rave te swingen B)

Nog 4 daagjes :)

Waarschuw beheerder
zeker zin in aankomende vrijdag :yes:

Waarschuw beheerder
komende vrijdag met de bus naar Blanes! 20 juli Luna in Las Vegas!! NOg mensen die ook van de partij zullen zijn dan?

Waarschuw beheerder
wij zullen er vast wel zijn :P
Waarschuw beheerder
ik ook 29 juli la masia :D

Waarschuw beheerder
Ik zit er nu!! Het is echt superdik!!:)
Waarschuw beheerder
15 juli tot 23 juli, im there =]

Waarschuw beheerder
donateur
Nog maar 3 daagjes :woepwoep:

Waarschuw beheerder
Ik ga 22 juli met 6 vriendinnen naar Blanes.Wij zitten met ze 5en in app Lotus en die 2 andere zitten ergens anders in een hotel verderop.
Heb d'r echt zin in !!!!wheheeee flink feestuh :bounce: :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
dat klinkt als de perfecte buren :p:D

Waarschuw beheerder
overmorgen is het zover :P

Waarschuw beheerder
to flapster:
wanneer ga jij er dan heen??

Waarschuw beheerder
als het goed is komen we de 19e aan in lotus :D

Waarschuw beheerder
azoo! dan zien we ons misschien daar wel!

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 2 daagjes en dan zijn wij on the road to Blanes :woepwoep:

Nog tips voor discotheken daarzo? :)

Waarschuw beheerder
22 juli!!! Heb d'r zin in!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 19:03:

ok wij zijn de enige normale mensen.. o:)
zo kan je ons herkennen :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet alles is wat het lijkt op vrijdag 8 juli 2005 om 20:15:
wilde ik eens vragen of iemand weet wat voor snoer ik dan nodig heb...of kan ik gewoon normaal Nederlands verlengsnoer daar inpluggen?

gewoon zelfde als hier :P

hadden 2 jaar geleden tig verlengnsnoeren bij :P an stroom gin tekort :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 22:46:
ok wij zijn de enige normale mensen..
zo kan je ons herkennen laatste aanpassing 13 juli 2005 22:47

hehehe okeej wij zijn ook echt kei normale rustige niet drinkende mensen!!uhmuhm

Waarschuw beheerder
hahaha, nou dan kunnen we vast allemaal goed met elkaar op schieten :D

Waarschuw beheerder
morgen avond is het zover :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Nog iets meer dan een dagje :woepwoep:

Waarschuw beheerder
nog 4 nachtjes :woepwoep:
Heb er zin in 8)

Waarschuw beheerder
ik ook :P nog 19 uur voor vertrek :P
Waarschuw beheerder
heerlijk, nog 5 uurtjes..!

Waarschuw beheerder
..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oehhhhhh morgennacht vertrekken!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
hehe vandaag om 18:00 vertrekke :P

in the cave gaan we ook zeker langs :P
collosos is geloof ik ook goed te doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 09:33:
oehhhhhh morgennacht vertrekken!!!

oeeeeeeeeeeeeeeee :bounce: :cocktail: :bier: :woop: :doetiewoop: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
jaja ik zit hier in blanes, erg vet vee gezelliger dan lloret, niet zo druk, en erg veel leuke dames :D

Waarschuw beheerder
donateur
Over 3 uurtjes vertrekken :woepwoep:

En dan morgenochtend hopelijk in Blanes B)

Waarschuw beheerder
whehe als alles meezit wel he :D

Waarschuw beheerder
donateur
Deze man gaat nu de puntjes op de i zetten en vertrekken richting Blanes 2005 :)

Cu there :woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
nog 10 dagen.. dan zit ik in de bus... :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ik ga nu in de auto stappen, en morgen lekker in de zon B)

Waarschuw beheerder
iemand nog een aanrader voor wat betreft discotheken?

ik en mn schatje zijn er vanaf 16 augustus in Lotus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Blanes = super, vier jaar trug geweest.. ook in Lotus is goed voor elkaar daar! Discotheken moet je in de arena en las vegas zijn.. maargoed das dus alweer vier jaar trug kan nu anders zijn.. vonnet ook leuker dan lloret!

Waarschuw beheerder
thnx :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2005 om 22:25:

voor gezelligheid (en geile meisjes)moet je naar de LAS Vegas gaan, en voor de hardere dance stijlen en bekende djs naar de ARENA

voor de rest heb je nog wat kleine dingetjes, maar bij de bovenste 2 krijg je altijd gratis drankjes (als je een propper tegen komt)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zaterdag 16 juli 2005 om 17:49:
Uitspraak van _tieske_ op vrijdag 15 juli 2005 om 22:25:

voor gezelligheid (en geile meisjes)moet je naar de LAS Vegas gaan, en voor de hardere dance stijlen en bekende djs naar de ARENA

voor de rest heb je nog wat kleine dingetjes, maar bij de bovenste 2 krijg je altijd gratis drankjes (als je een propper tegen komt)

geil meisje heb ik al :kwijl:
thnx :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2005 om 17:31:
Aanstaande vrijdag vertrekken we richting Blanes met de auto om zaterdagochtend aan te komen op Camping Solmar Hebben daar un huuske voor 15 daagjes

Bruut zin in, en zeker ook nog een paar keer uit naar Lloret om o.a. in The Cave of Rave te swingen

Nog 4 daagjes

ejo ik ga 5 augustus ook naar camping solmar.. moooi in zo´n chalet 2000 met z´n 6en... is dat wat?

Waarschuw beheerder
Net terug en t was Kk vet, lotus was kk relaxed en iedere avond was genieten 1 aanrader: de Boemel!!!

Waarschuw beheerder
De Boemel zijn wij ff 1x tequilla wezen drinken.. Maar voor de rest naar de Gotcha of de Arena...das VEEL leuker!:)
Waarschuw beheerder
ik ben vanmorgen terug gekomen van 8 dagen Blanes egt top vakantie gehad :yes:
we zaten ik hotel Lucky
wie van jullie nog meer ? niet te hopen voor jullie sorry dat ik het zeg :S maar dat was niet egt om naar huis te schrijven
ARENA= is zeker leuk :yes:
BOEMEL= lekker voor drinken hehe p.s kijk even naar pijnacker in de WC :D whahaha
Las Vegas= is ook altijd wel gezelliej geweest !
veel plezier jullie die nog gaan
;)
Waarschuw beheerder
donateur
de boemel zat die er vorig jaar ook al .. ? of heb ik die toen gemist. :$

Waarschuw beheerder
Denk t wel. Volgens mij is die tent best oud. Hij zit als je voor de las Vegas staat, rechts ernaast.

Waarschuw beheerder
we hebben dr zin in :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 juli 2005 om 19:03:

Dan hebben jullie vanaf 26 juli nog een paar leuke buren :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zit nu in Blanes, is opzich wel lachen... Redelijk veel Nederlanders... maar niet te toeristisch ofzo...

Zitten wel leuke kroegjes en disco´s, strand is wel kut (kiezelstrand)
En aan de boulevard van het strand zitten niet echt winkeltjes, dat is wel jammer...

Krijg morgen of overmorgen vuurwerk geloof ik dus dat is ook wel cool, want we hebben zeezich :D

Appartementen zijn ook zeker relaxt, alles ziet er mooi uit enzo, eten is zeker goed te doen.
In tegenstelling tot de verhalen die ik gehoord heb.

Helemaal toppie hier... de mensen die nog gaan

Veel plezier!

Adios (Y)

Waarschuw beheerder
Ik ga vandaag over 2 weken naar Blanes:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga 8 t/m 17 augustus naar Blanes! met het X-travel panel! met 5 onbekenden, wat onderzoekjes doen, en chillen.. allemaal voor noppes! behalve de drank dan.. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan heb jij het beter voor mekaar :jaja: wat voor een onderzoeken ga je doen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 02:11:
wat voor een onderzoeken ga je doen?

das bij mij nog niet precies bekend, maar over accomodaties, excursies, reisleiding enzenz.. alles wat boeiend is voor jongerenreizen van X-travel zeg maar..

Waarschuw beheerder
Ok dus overdag wat onderzoekjes doen en daarna lekker feesten. :) Ik vlieg 8 aug naar blanes voor 2 weken.

Waarschuw beheerder
donateur
jah en verplicht mee op kroegentochten :) nou, nou, nou wat een straf :D. Waar heb je geboekt dan? en in welk appartement/ hotel zit je?

Waarschuw beheerder
Nou, de reisleiding van gogo hoef je niet te onderzoeken, die zijn TOP!! En appartement Europa ziet er ook top uit!

Waarschuw beheerder
Ok beter dat europa goed is. Heeft discotheek arena ook een website??

Waarschuw beheerder
whehe ik zit nu op camping solmar
wij hebben gelukkig een ruim huisje die er verder goed uitziet
voorderest is de camping wel wat ongeorganiseerd
het zwembad is ook niet echt wat het lijkt maar wel goed verder
voor de verderest vind ik het uitgaan wel goed
we zijn een dagje naar lorret geweest en dat huichelde hard
2 ruzies gezien in een half uur tijd toen gelijk naar huis gegaan
veelste veel gezeik aan je kop ook :P
Waarschuw beheerder
hey *--Sandra--*, vertel eens wat meer over app. europa ajb?? ik ga er 13 augustus ook heen en wil wel graag weten hoe het ligt enzo :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zow inmiddels al veilig gearriveerd en een paar daagjes in Blanes, het is echt erg vet hier, veel leuker dan verwacht nog, leuk uitgaan, goed volk, leuke discotheken, lekker weer, leuke camping en een mooi huisje, bevalt me echtr prima hier :)

Afgelopen zondag in de Arena bij Darkraver was zeer cool hehe, lekker om ook nog wat hardcore op de vakantie mee te pakken B)

Blanes (Y)
Waarschuw beheerder
ik vertrek zaterdag voor 10 dagen naar Blanes.. ben er al 2 jaar geweest... best vet daar :D

heb er al zin in :bounce:

Waarschuw beheerder
Darkie komt elke zondag en donderdag.

Maar over het appartement: Europa is echt een supermooi appartement. Alleen als je in je bed ligt, voel je die spiraal, maarja, wanneer leg je nou in je bed?!

Waarschuw beheerder
whehe goed bed is wel belangrijk :P
darkraver was geniaal in de arena :yesyes:
vanaaf is er hier helaas niks te beleve :P
zo denk k maar nog ff de las vegas in

Waarschuw beheerder
Volgens mij kwam panic donderdag in de las Vegas. Weet het niet zeker hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
sow was van de week nog ff in annies verjaardag en in de arena toen darkraver er kwam ,,, wat heb ik gelachen zeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !__!YOJI!__! op zondag 17 juli 2005 om 22:23:
ik ben vanmorgen terug gekomen van 8 dagen Blanes egt top vakantie gehad
we zaten ik hotel Lucky
wie van jullie nog meer ? niet te hopen voor jullie sorry dat ik het zeg maar dat was niet egt om naar huis te schrijven
ARENA= is zeker leuk
BOEMEL= lekker voor drinken hehe p.s kijk even naar pijnacker in de WC whahaha
Las Vegas= is ook altijd wel gezelliej geweest !
veel plezier jullie die nog gaan

waren jullie dat dan ook die pijnacker in de lift hadde gekalkt:P haha
ik zat ook van 12 tot 20 in app. lucky

maar arena is ckr aan te raden, had het daar altijd wel naar me zin
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en dan die mex-tex restaurant die bij de arena om de hoek zit:respect:
daar kun je echt goed eten :P

Waarschuw beheerder
Vond die tegenover de Arena heel goed te doen.

Waarschuw beheerder
donateur
De Mex&Co is helemaal geniaal, daaro vlakbij de Arena :) Daar krijg je zeer waar voor je geld en een leuke locatie :D

Verder is het hier genieten alleen af en toe niet heel veel te doen qua speciale DJ´s in Blanes, ook nog een avondje Calella doen, als het goed is volgende week vrijdag Pavo dus daar ff los gaan B) En zondag natuurlijk weer Darkraver whehe

Zodadelijk ff Lloret city uitchecken... en vanavond weer uit hehe :woepwoep:

Waarschuw beheerder
Volgende week is het zover!!! Eigenlijk moeten we met zijn allen een grote partyflock meeting houden in blanes :)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
wij dachten dat we morgen vertrokken, dus wij planning gemaakt wat we vanavond allemaal gingen doen enz enz, worden we om 10 uur wakker gemaakt dat we vandaag vertrekken, binnen een uur alles schoongemaakt niet normaal meer :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 16:19:
Verder is het hier genieten alleen af en toe niet heel veel te doen qua speciale DJ´s in Blanes, ook nog een

darkraver is er iedere donderdag, dj maurice, chuckie, mental theo, jeroen post, luna komen allemaal

is toch aardig wat hoor

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat klopt, ik doelde ook op dat sommige avonden er niet heel veel te doen is, maar een hoop avonden weer wel ;)

Gister weer flink van de kaart geweest :P

Waarschuw beheerder
whehe gister was te erg :P

Waarschuw beheerder
donateur
Begin van de week was erger, de camping op gedragen moeten worden door de Tequila :o whehe

Waarschuw beheerder
Haha, dan heb je zeker in de Boemel tequilla zitten drinken?:)
Waarschuw beheerder
donateur
nu weer terug, als ik nu al die filmpjes en fotos zie, had ik echt nog een weekje willen blijven

Waarschuw beheerder
tis wel goed te hebben hier , alleen kut muziek in die discotheken
Waarschuw beheerder
Vanaf de 26ste in appartement Lucky. Iemand daar al geweest? En hoe was het?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Grijs op zondag 24 juli 2005 om 16:13:
Vanaf de 26ste in appartement Lucky. Iemand daar al geweest? En hoe was het?

Heb daar 1 nacht bij iemand geslapen, omdat ik mijn eigen appartement uit gekickt was :$

Zag er opzich wel netjes uit... lekker groot balkon enzo en wel redelijk de ruimte!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2005 om 17:26:
Haha, dan heb je zeker in de Boemel tequilla zitten drinken?

Whehe nee in de Las Vegas, en ongeveer op hoogte van Annie´s Verjaardag out gegaan :P

Vanavond maar weereens naar de Arena, hoorde alleen dat vanavond DJ Jean komt in plaats van Darkraver :( Weet iemand of Darkraver donderdag wel komt? Zou beter zijn B)

Ohwja, een tip trouwens voor iedereen die er is of er nog naartoe gaat, drink geen water uit de kraan en weiger ijsklontjes in je drinken, gewoon vragen om zonder ijs want door dat smerige water en ijs hiero gaat je hele keel naar de klote en loop je dagen met een keelpijn en schorre stem rond, ons hele groepje heeft het gehad :/

Verder is het nog steeds helemaal geweldig hier :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whehe en ga niet eten bij pollo :P
dat restaurant langs de weg met allemaal kipzooi
het huichelt daar hard
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juli 2005 om 16:28:
Heb daar 1 nacht bij iemand geslapen, omdat ik mijn eigen appartement uit gekickt was

Zag er opzich wel netjes uit... lekker groot balkon enzo en wel redelijk de ruimte!

hehe bij ons zijn er ook een paar uitgeflikkerd, stond later ook iedere keer politie te controleren

zag ook nog eens dit voor mn appartement ;

[img width=640 height=480 cacheid=0009847c001b28f66a5a83291a00dfe180]http://img179.imageshack.us/img179/3725/pict00614oc.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=0009848d001b2916b9fa09c51a00dfe180]http://img179.imageshack.us/img179/7462/pict00583sl.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=00098499001b2943b128b1431a00dfe180]http://img179.imageshack.us/img179/1107/pict00605hy.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=000984a5001b294fa69295e31a00dfe180]http://img179.imageshack.us/img179/3922/pict00593mq.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
krijgt ie geld in zen hand gedrukt ?
Waarschuw beheerder
donateur
coke, wordt later over de straat gegooit

dr is trouwens ook een zak met pillen gevonden, maar daar heb ik geen foto van gemaakt

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie sowieso redelijk veel controle hiero op de weg!

Maarja de tijd is weer op, vanavond weer flink van de kaart :woepwoep:

Waarschuw beheerder
Nog 1 nachtje slapen en gaan ik en Vinceeent ook die richting op.. heb er zin in
Waarschuw beheerder
donateur
erg jammer dat alles om 5 uur dicht ging, ga je om 12 uur uit kan je alweer naarbuiten als het een beetje gezellig begint te worden
Waarschuw beheerder
nou het klinkt in ieder geval errug gezellig! moet nog HEEL even wachten :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 20:06:
Alleen als je in je bed ligt, voel je die spiraal, maarja, wanneer leg je nou in je bed?!

nou ehh ik ben toch echt van plan om dat bed te gebruiken hoor! :P
en baai de wee, hoe zijn die appartementen ingedeeld? ik zit in een 3kamer appartement dus ik neem aan dat dat dan een kamer met 2 losse bedden is, en een met een 2persoonsbed??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
over 5 uur.. begint de reis.. ben dinsdag morgen in blanes.. camping la masia.. :D

Waarschuw beheerder
Ja, die foto's waren aan de boulevard! Dat heb ik ook gezien!! Wij wisten echt niet wat er aan de hand was.

Maar 3-kamer is een kamer met 2 losse 1 persoonsbedden en 1 moet in de huiskamer op een bed/bank.
Waarschuw beheerder
donateur
wij hadden een kamer met 2 pers bed, en een kamer met 2 losse bedden, en in de woonkamer had je een bedbank en een 2 pers matras
Waarschuw beheerder
nog nog 3 nachtjes slapen en dan ben ik ook van de partij wel 15 dagen lang we zitten op de camping bella terra.

waneer is er een partyflock meeting hihi gaan we allemaal aan de sambuca!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
haha een partyflock meeting had ik niet eens aangedacht, was misschien wel leuk geweest ja

Waarschuw beheerder
Jaja, 1 van de reisleidsters van Gogo is ook pf-er! Nou Tanya, organiseer wat!:)
Waarschuw beheerder
donateur
wie is dat ookalweer dan o:)
linkje mischien?
Waarschuw beheerder
Zit nu in t internet cafe in blanes:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Is iemand trouwens nog naar Jeroen Post geweest?
Ben eigenlijk toevallig binnengekomen in de Las Vegas, maar wat een LOSER is die kerel zeg!!!

Super arrogant en hij kan voor geen meter draaien! Wat een sukkeltje...

Nog mensen naar Luna geweest gisteravond?

Waarschuw beheerder
jaja wij gaan vrijdag ochtend om 10 voor half 7 richting Blanes:D wel een beetje vroeg, maar ja.

Zit nu op werk, ongeloofelijk hoe lang die dagen duren, als je weet dat je op vakantie gaat:S
Waarschuw beheerder
ik was naar bob's saloon waar jeroen post toen ook ff ging draaien, ik vond m persoonlijk ook maar een prutser met die plaatjes van m... is echt puur aandachtstrekker maar voor de muziek hoef je niet te gaan!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 11:12:
Is iemand trouwens nog naar Jeroen Post geweest?
Ben eigenlijk toevallig binnengekomen in de Las Vegas, maar wat een LOSER is die kerel zeg!!!

Super arrogant en hij kan voor geen meter draaien! Wat een sukkeltje...

Nog mensen naar Luna geweest gisteravond?

hij kan idd voor geen meter draaien, maar het was best gezellig toen hij er was, met dj maurice was het pas kut zit ie in zn mic te bleren, krijg je gewoon pijn van in je oren van die tonen die slecht afgesteld zijn.

dj chucky (niet mijn muziek) was het wel erg gezellig, en hij kan ook nog goed draaien ook

ik was bij luna in de colossos, daar vond ik eigenlijk geen zak aan

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juli 2005 om 12:01:
https://partyflock.nl/user/22410.html

ohja zij, ze had ons om 10 uur wakker gemaakt met het verzoek om het app. te verlaten, terwijl we dachten dat we nog een dag hadden :/

Waarschuw beheerder
Ik heb net de vakantie bespreking gehad....haha....de voor pret is begonnen. Nog een weekje wachten. Nog 5 dagen werken, het aftellen is begonnen.....:P

Waarschuw beheerder
donateur
Darkraver was weer geweldig gister, hakkuh op vakantie is altijd (Y) :)

Morgen dagje Barca :woepwoep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
whehe darkraver was geniaal :yes:
zaterdag weer naar huis toe..

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat wel helaas :(

Waarschuw beheerder
indd nog ff naar barcelona :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nog ff d´r van nemen voordat we weer in het land der koudheid zijn :woepwoep:

Waarschuw beheerder
Ja hier regent het bijna de hele dag:S gelukkig leg ik zaterdag op het strand daar:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juli 2005 om 15:35:
Ja hier regent het bijna de hele dag

tis hier in blanes goed te doen! Lekker warm met af en toe een koel briesje!

Waarschuw beheerder
Ik ben vandaag thuis gekomen.. WIL WEER TERUG!!
Arena was cker top met darkraver
Maar LUNA in de las vegas was toch wel de top avond!!! Kwam misschien ook wel omdat k toen jarig was..
Zeker naar me zin gehad!!
Waarschuw beheerder
heeft er hier niemand een overzichje welke dj's er allemaal in blanes komen vanaf volgende week??

weet alleen dat pavo 8 augustus in de las vegas komt draaien :D

en is het nog steeds iedere zondag darkraver in de arena?
Waarschuw beheerder
zo net terug uit t choas van lloret de mar... ff afkoelen in nederland en dan weer 8 augustus naar Blanes voor 10 dagen :p

ik zit camping in camping La Masia... iemand ervaring mee?

ik heb er iig zin in :D :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DaEvilMikie op woensdag 27 juli 2005 om 22:17:
heeft er hier niemand een overzichje welke dj's er allemaal in blanes komen vanaf volgende week??

je hebt daar toch van die flyers met alle djs die in de las vegas komen, of anders gewoon aan de proppers vragen

welke proppers vonden jullie eigenlijk wel lache?
wij hebben iedere avond staan lache met jurgen (las vegas), peter (arena) en robin (sunset)

Waarschuw beheerder
Ik vond alle proppers wel de top!
Waarschuw beheerder
Ik ben ook al weer paar daagjes trug. Ben van 15/23 geweest via gogo op lamasia en alles was TOP! Netjes geregeld en elke dag veest. Ik ben in llort geweest ook met luna toen. En bij darkraver en jeroen post enzo, klees dat ik niet de enige ben :P

Jeroen post was idd een pannekoek, zelfs me moeder draait beter maarjah, darkraver was wel grappig. Liep in de arena tegen een negert aan, ik zeg zo sorry man, zat die te lachuh, kijk ik goed is het darkraver =]

Flink veel gevrete bij annies verjaardag :P Vond de gotha trouwens ook een vet tentje, verder nog bij las vegas en arena enzo geweest. Was daar allemaal wel leuk.. ook de kroegentocht was suprr, all die nederlanders in de nacht holland schreeuwen, te chill =]

Laatste dag nog flink ziek geweest van de c2h50H. Echt nog nooit zo misselijk geweest en erg gekosts maarjah..

Owja en ook nog 2x vuurwerk gezien, was echt ubermooi en nog een keer in barca gweest.

Volgende jaar ga ik weer zoiets doen! SCHOONHOVUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben gisteravond trug gekomen! Vond het echt super! precies in de feestweek van blanes, idd vuurwerk gezien, was zeker mooi! Laatste avondje lekker Luna in Las Vegas! echt top! en nu weer thuis :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 14:31:

Zeker mee eens! :D
Waarschuw beheerder
Trouwens, ik ging zo sn8's een keer naar de plee op lamasia en toen stonden daar 2 gasten en een bewaker mannetje te blowe hahaha, ze waren allemaal al knetter geloof ik. Moest wel lachuh :P
Waarschuw beheerder
ik zat ook lekker in blanes op solmar van 12juli tot 26juli met x-travel, grote bende gemaakt op de camping alle stoelen op de tenten en in de bomen gehangen, was cker wel lache :D was dr samen met robby :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 14:31:

mwa dr zaten ook proppers bij die liepen naar je toe en duwde zo het kaartje in je handen en weg waren ze :/

maar de meeste maakte altijd wel gezellig een praatje ja :D
Waarschuw beheerder
heeee ik ben ook net trg uit Blanes, was egt super... ik zat in een complex van Lotus egt tegenover de las vegas...
darkraver en luna waren cker strak!
en idd de meeste proppers waren best chill, sommige idd egt watjes..
zijn er trouwens ook nog mensen naar het feest in discotheek millenium geweest? (dat feest waar je voor 35 eu gratiz kon zuipen?

hehe
Waarschuw beheerder
whahaha dat ene wijf met der CO-KARTS !

werden jullie er niet gek van ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VD! op vrijdag 29 juli 2005 om 01:07:
(dat feest waar je voor 35 eu gratiz kon zuipen?

Ja ik, maar wat een flop was dat hee!

Het drinken was niet te zuipen (was te verwachten)
Smerige plastic bekers (was te verwachten)
Verder werd er echt kut muziek gedraaid!
En ik heb over heel de avond minimaal 2 uur in de rij gestaan voor 5 drankjes :@

Op Mallorca betaal je 15 euro entree, mag je ook heel de avond onbeperkt drinken, uit gewoon GLAS en het is echte merkdrank (amstel tap, smirnoff die ze voor je neus open maken noem maar op!)

Waarschuw beheerder
zooo volgend jaar zit ik weer in blanes! verhalen klinken goed iig! heb er nu al zin in, ben nu aant bijkomen van een vakantie in Torremolinos, was ook te gek!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !__!YOJI!__! op vrijdag 29 juli 2005 om 08:35:

haha idd, wel triest die stond daar de heledag van sochtends tot diep in de nacht volgens mij

kregen jullie trouwens ook veel van die gasten op het strand die zogenaamd tegen een aanbetaling een feest met zoveel meisjes gingen organiseren en gratis drank enz enz ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whahah jah dat wijf liep dag en nacht over straat :S
we werden egt gek van haar :D heheh

ja op strand die gasten van die party met meer meisjes dan jongens die kwamen egt vaak langs :S

alleen dat meisje/vrouw van dat bungyjumpe was wel lache :D

Waarschuw beheerder
ook nog mensen naar die beachparty geweest?

Waarschuw beheerder
morgen weer naar huis :(
Waarschuw beheerder
okee maak s ff een rijtje

welke tenten moeten we ZEKER heen gaan en welke zijn echt kut? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toes op vrijdag 29 juli 2005 om 17:08:
okee maak s ff een rijtje

welke tenten moeten we ZEKER heen gaan en welke zijn echt kut?

ligt er echt aan wie er dan draaien...
maar las vegas, en arena waren altijd wel okej, en als je nog ff lkkr wilt indrinken ergens is de 'gotcha' ook wel leuk.. (iig vind ik dan)
Waarschuw beheerder
okee.. en prijs-kwaliteit?

ik heb namelijk vorig jaar een keer gehad dat zo'n propper ons naar binnen had gelokt zovan "ja t is echt mega gezellig blablabla" en toen zaten er 5 mensen suf aan de bar.... :| 10 euro entree, lekker hoor

of dat er cocktails beloofd worden wat dan net water is (zoiets als wat koekwaus zei)

Waarschuw beheerder
Ik vond de Arena en de Gotcha altijd leuk! Omdat die eigenlijk naast ons appartement zaten.

Soms zeggen ze ook wel dat je een gratis drankie krijgt, maar dat is dan een shotje!

Als je bijv. 6 euro entree betaald (las vegas) dan kan je kiezen tussen bijv. 2 biertjes of frisdrank of 1 mixie. Dus eigenlijk heb je dan die 6 euro alweer teruggedronken.
Waarschuw beheerder
en Arena, 10 eu entree, en dan 4 drankjes gratiz, bier/fris/sangria... als je gewoon wat wou drinken is het geloof ik 3 euro, en voormixje 6 eu...

Waarschuw beheerder
ook gezellig wat voordrinken bij sunset.. goed te doen en zeer leuke barmannen/proppers ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 21:24:
en zeer leuke barmannen/proppers

niet echt naar gekeken :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d-russo op vrijdag 29 juli 2005 om 13:43:
kregen jullie trouwens ook veel van die gasten op het strand die zogenaamd tegen een aanbetaling een feest met zoveel meisjes gingen organiseren en gratis drank enz enz ?laatste aanpassing 29 juli 2005 13:44

Ja dat was dat all inclusive feest!
Iedereen liep te ouwehoeren dat het fake was en bla bla bla... maar dat was echt bullshit...
Want opzich was het goed geregeld, en super mooie locatie, alleen te lange rij voor de bar!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op vrijdag 29 juli 2005 om 13:43:
kregen jullie trouwens ook veel van die gasten op het strand die zogenaamd tegen een aanbetaling een feest met zoveel meisjes gingen organiseren en gratis drank enz enz ?laatste aanpassing 29 juli 2005 13:44

jaah echt grappig, we waren er van de reisleiding voor gewaarschuwd dus zij vertelde dat van officieel feest enzo en dat ze een pasje hadden enzo, dus wij vroegen naar dat pasje en oeps... :O ze was het net die dag vergeten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
welke nrs hebben jullie iederedag 100x voorbij horen komen eigenlijk?

special d, 6th gate, gasolina, watskeburt, move your body

wie volgt o:)

Waarschuw beheerder
zo'n sterk geheugen heb ik daar niet meer van :s

Waarschuw beheerder
donateur
Notting no go so ...

En nog steeds de remix van de remix van de remix van kevin little :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 13:50:
zo'n sterk geheugen heb ik daar niet meer van

haha maar als je 2 weken lang iedere dag, in iedere discotheek de zelfde nrs voorbij hoort komen onthoud je dat wel toch :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zaterdag 30 juli 2005 om 16:08:
haha maar als je 2 weken lang iedere dag, in iedere discotheek de zelfde nrs voorbij hoort komen onthoud je dat wel toch

Ja das waar... werden idd wel veel dezeflde nummers gedraaid, maar welke t allemaal precies waren weet k niet meer :D

Waarschuw beheerder
[img width=375 height=500]http://images.startpda.net/showImage.php/3482624_500_500_HpRW.jpeg[/img]
Las Vegas!
Waarschuw beheerder
donateur
vette foto, heb je nog meer van blanes
ik heb veels te veel filmpjes en fotos gemaakt bij darkraver en luna :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zaterdag 30 juli 2005 om 19:22:
luna

Luna?
Luna: [img width=500 height=375]http://images.startpda.net/showImage.php/3470967_500_500_wMXz.jpeg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
is dat alles :P

[img width=640 height=480 cacheid=00099b7e001b76803b9e43681a00e3324c]http://img264.imageshack.us/img264/8111/luna26tj2nj.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=00099b8c001b769e7a58c8e41a00e3324c]http://img264.imageshack.us/img264/5504/luna16nx2jj.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
www.poeldijk.com/sandra/blanes2005

Hier staan mijn foto's! Maar denk niet zulke boeiende voor jullie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
terror_2005, uploaden die filpmjes dan :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zaterdag 30 juli 2005 om 20:04:
is dat alles

mooi stond je op het podium ervoor ofzo? had je een perskaart ofzo? :p

Waarschuw beheerder
zo weer net thuis :yes:
nog helemaal gewend aan het spaanse toetsenbord :S:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 18:54:
Las Vegas!

..de tent waar je lauw bier uit een long-drink glas krijg...half schuim, half bier...

Ballentent...

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
ben er ook eens geweest paar jaar geleden
Vind er weinig aan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Niet alles is wat het lijkt op zondag 31 juli 2005 om 11:39:
..de tent waar je lauw bier uit een long-drink glas krijg...half schuim, half bier...

Ja inderdaad :jaja:

En daar betaal je dan nog 3 euro voor ook :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 11:57:
ben er ook eens geweest paar jaar geleden
Vind er weinig aan

Had er wel meer van verwacht, maar heb me er zeker wel vermaakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 23:33:
mooi stond je op het podium ervoor ofzo? had je een perskaart ofzo?

haha stond wel op het podium, ik riep m gewoon en toch wilde ie ff snel poseren :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 07:27:
zo weer net thuis
nog helemaal gewend aan het spaanse toetsenbord

idd zeg,klote al die tekens die anders zaten :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zondag 31 juli 2005 om 14:31:
haha stond wel op het podium, ik riep m gewoon en toch wilde ie ff snel poseren

Oh beter! dat mens die er de hele avond naast stond was ze vriendin ofzo?
Waarschuw beheerder
Luna Was cker goed alleen jammer van de drukte

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wasse op zondag 31 juli 2005 om 18:05:
alleen jammer van de drukte

op het einde was t niet meer zo druk... toen bleven alleen de bikkels over :p
Waarschuw beheerder
haha ja inderdaad
ik was aanwezig;-)
Waarschuw beheerder
heb je niet gezien dat ik me ken herrinere

Waarschuw beheerder
zijn er trouwens nog meer mensen die last hebben van de Blanes-pest? Hoesten vooral?
Waarschuw beheerder
pff hou op, verlede jaar in blanes geweets , toen ik trug kwam heb ik zeker 3 weken lang nog last gehad van die blanes ziekte, hoeste me de longe uit het lijf, ben dit jaar ook geweest ben net anderhalve week trug, en hoest me weer kapot.
Waarschuw beheerder
haha ja egt iedereen hoor je daarover

De Blanes-Pest
Waarschuw beheerder
idd fucking irritant,
met de trg reis id bus iedereen om je heen horen hoesten... slaap je niet lkkrder van..

Waarschuw beheerder
ik heb me stem alweer bijna terug.. nu alleen nog van het hoesten af

Waarschuw beheerder
ben vandaag trug gekomen! ik heb ook last van die verdomde blanes-pest!!!

maar ik heb me echt wel vermaakt daar in blanes!!
Luna bij de Las Vegas was echt vet.Ben ook naar Korsakof en outblast geweest in lloret dat was echt helemaal mega!
Verder vond ik die tenten in Blanes echt gezellig!!

Waarschuw beheerder
gewoon geen ijsklontjes nemen :P
ik heb er ook veel last van gehad maar nu gelukkig nie meer..
Waarschuw beheerder
donateur
ja die airco in de bus niet normaal , leek wel winter

Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 18:04:
Oh beter! dat mens die er de hele avond naast stond was ze vriendin ofzo?

weet niet, ik was er maar een uurtje, had zon gogo paket van lloret by night (vond er niet aan eigenlijk)

je kan beter zelf naar lloret gaan, of gewoon in blanes blijven, nog beter :yes:

edit : aan zn hand te zien is ie getrouwd lijkt mij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
k ben ook net trug uit blanes, luna was idd erg super, lekker gestampt de hele avond, heb trouwens ook last van de blanes-pest, lekker hele dagen hoesten........ gaat wel weer over....

Waarschuw beheerder
Het was zo lekker weer daar en dan kom je gister in je korte broek terug en dan is het zo.... :frusty:

Luna @ Blanes en Paul @ Lloret :respect: :bounce:
Waarschuw beheerder
wahaha jah had ik ook...
loop je beetje met 13 graden in je kortebroek en je t shirtje over het cs...

je krijgt wel veel aand8 :P

Waarschuw beheerder
je krijgt wel veel aand8

En stijve nippels :O en nog ergere blanes-pest, uch uch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zondag 31 juli 2005 om 21:56:
ja die airco in de bus niet normaal , leek wel winter

ja bij ons mocht op de heenweg die airco niet uit, je mocht er echt niet aanzitten van die Belgische chauffeur! 'anders werd het klimaat niet voor iedereen even plezant' :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zondag 31 juli 2005 om 21:56:
weet niet, ik was er maar een uurtje, had zon gogo paket van lloret by night (vond er niet aan eigenlijk)

Jij was volgens mij ook in lloret naar luna.. k was in Las Vegas in blanes geweest vandaag een week geleden. weet niet of dat wijf er toen ook bij stond?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 09:24:
ja bij ons mocht op de heenweg die airco niet uit, je mocht er echt niet aanzitten van die Belgische chauffeur! 'anders werd het klimaat niet voor iedereen even plezant'

dat was bij ons op de terugweg zo

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 09:30:
Jij was volgens mij ook in lloret naar luna.. k was in Las Vegas in blanes geweest vandaag een week geleden. weet niet of dat wijf er toen ook bij stond?!

blijft waarschijnlijk zn vrouw hoor :P
Waarschuw beheerder
Ja gvd ik hoest ook nog als een molenpaard :\ Ze zeiden, ja na 3 dagen is dat wel over.. zijn 3 hele lange dagen dan :]

Waarschuw beheerder
k ben verkoude :S zal vast beetje ook door het weer hier weer komen :P

Waarschuw beheerder
wie heeft er trouwens last gehad van die kwallen?!?die waren egt vies!Toen we op de beachparty op de banaan rondvaarde viel je "lekker" tussen die gore kwallen.
Gelukkig viel het aan het begin van de zee wel mee met het aantal kwallen, maar verderop zaten d'r echt veel!
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik zag wel iederedag kinderen met schepnetjes allemaal kwallen weghalen

Waarschuw beheerder
Ooohw..weet dan al welke buschauffeurs jullie hadden. Die manus ofzo. Dat was echt een debiel die dacht dattie leuk was. Bij ons mocht ook de airco nie uit. Was wel strontverkouwen toen ik thuis kwam. jezus

Waarschuw beheerder
ja zit ook nog behoorlijk te hoesten enzo.. echt irritant! in t water aan t strand zaten idd geen kwallen, geen een gezien, verderop wel, we gingen namelijk waterfietsen (met glijbaan erop :P) en toen zag je ze wel zwemmen die dikke vieze beesten
Waarschuw beheerder
Ben ook net terug. Veel mensen in de bus idd aan het hoesten. Maar mooie vakantie, met veel dj's. Luna, Pavo, Outblast, Darkraver, Korsakoff... Heb me uitstekend vermaakt!

Waarschuw beheerder
donateur
Nog een weekje! en dan 10 days naar La Masia! wel druk en veel te doen voor het x-travel panel.. maar goed, dat heb ik er wel voor over! party party voor noppes: altijd beter!
Waarschuw beheerder
heerlijk... alleen ik heb ook de blanes pest..

we hebben oook wat fotootjes geschoten daar..

Klik en geniet..

Ga naar de Blanes 2005 foto's

nog meer mensen die foto's hebben van Blanes.. :D

Waarschuw beheerder
Volgende week dinsdag om 5 uur s'morgens vlieg ik :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DancePlaza op maandag 1 augustus 2005 om 23:37:

Klik en geniet..

zat jij ook in Lotus?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DancePlaza op maandag 1 augustus 2005 om 23:37:

Klik en geniet..

Ga naar de Blanes 2005 foto's

nog meer mensen die foto's hebben van Blanes..

hehe leuke fotos

ik heb ook veel fotos alleen waar kan ik ze allemaal uploaden?

heb trouwens ook vage filmpjes :D
Waarschuw beheerder
seriously, die "blanes-pest" dat komt dus gewoon door dat water daar? dus iig niet dat water drinken en dus ook geen ijsklontjes...?
Waarschuw beheerder
donateur
wij hebben iedere keer ijsklontjes van flessen water gemaakt, maar ik heb wel een keer kraan watergedronken, dus mischien komt het daardoor ja

Waarschuw beheerder
ja en door al die fucking airco's..
Waarschuw beheerder
donateur
wie gaan er eigenlijk volgend jaar weer :D

Waarschuw beheerder
altijd water kopen daaro (geld ook voor lloret en salou!) ik poets mijn tanden niet eens met dat "water".
daarnaast gwn veel baileys drinken! :P dat smeert de keel goed!

Waarschuw beheerder
blanes... ben ik ook eens geweest in de las vegas kwam ik toen ik 14 was mocht voor 't eerst uit toen op vakantie :P haha maar herrinner t me niet als een groot spectakel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op dinsdag 2 augustus 2005 om 17:00:
wie gaan er eigenlijk volgend jaar weer

haha dat zien we dan wel weer.. nog genoeg plekken waar ik neit geweest ben
jij wel weer naar blanes dan?!
Waarschuw beheerder
donateur
als het aan mij ligt wel ja, 13 dagen was veels te kort (bleven maar 11 nachten van over)

maarja de rest moet ook mee willen natuurlijk

en tja er zijn idd genoeg andere plekken, heb iig nog een jaartje om na te denken :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 19:22:
blanes... ben ik ook eens geweest in de las vegas kwam ik toen ik 14 was mocht voor 't eerst uit toen op vakantie haha maar herrinner t me niet als een groot spectakel

het was ook niet zon groot spectakel nee, maar het was wel een erg goede vakantie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen Blanes meer voor mij volgend jaar.
Volgend jaar Griekenland ofso

Waarschuw beheerder
mwa blanes hoeft van mij volgend jaar niet weer :P
miss over een jaar of 3 ofzo..
Waarschuw beheerder
Blanes is iets te rustig

Waarschuw beheerder
Over dat water: Je moet idd flessen water kopen in de supermarkt. Kost geen drol daar! Toen ik mn mond wou spoelen na het tandenpoetsen, rook ik al dat stinkwater toen ik de kraan opendraaide. Echt goor!

Maar daardoor ken je niet echt onwijs ziek worden. Volgens mij is de airco het geval waar je ziek van word.
Waarschuw beheerder
hahaha
de blanes pest houd in dat je hele tijd moet hoesten en gewoon keelpijn hebt, dat krijg je echt niet van het water daar... als je te veel van dat water drinkt raak je aan de schijterij
dat hoesten komt gewoon door de airco...

Waarschuw beheerder
idd! en ik ben er nog steeds niet vanaf! grrr
dat zwembadwater bij ons appartement was ook zo zout als ik weet niet wat.. iedereen sprong er na het strand ff in om af te koelen!
Waarschuw beheerder
donateur
mn keelpijn is ook nog steeds niet over, ben al weer meer dan een week terug :/
Waarschuw beheerder
Komt egt niet alleen door de airco,
want wij hadde nl geen airco en heb er tog last van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wasse op woensdag 3 augustus 2005 om 13:31:
en heb er tog last van

dan hebben wij allemaal jou aangestoken :D

Waarschuw beheerder
Volgend jaar cker weer, of misschien Lloret, maar iig wel iets later vertrekken, nu was t nog kk rustig!
Heb trouwens ook ernstig last gehad van de Blanes pest!

Maar eerst naar Australië voor 9 maanden :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 augustus 2005 om 14:37:
Maar eerst naar Australië voor 9 maanden

tuuurlijk! laat ons maar achter hier in die kouwe pisregen :P
Waarschuw beheerder
hehe nu in blanes aant bijkomen van gisteravond een of andere kroegentocht pfff wa waren we zat...

draaiden wel goed in de arena, las vegas weinig aan
Waarschuw beheerder
ben sinds gister terug uit blanes en heb echt een TOP vakantie gehad, het was reuze gezellig daar !!!

IK WIL TERUG !!!:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wasse op woensdag 3 augustus 2005 om 13:31:
Komt egt niet alleen door de airco,
want wij hadde nl geen airco en heb er tog last van

Wij ook niet, maar in iedere discotheek/bar/cafe/restaurant is airco!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DaEvilMikie op woensdag 3 augustus 2005 om 16:01:
hehe nu in blanes aant bijkomen van gisteravond een of andere kroegentocht pfff wa waren we zat...

draaiden wel goed in de arena, las vegas weinig aan

op het begin vond ik las vegas ook niks aan, maar las vegas vond ik later wel de gezelligste dus was daar ook het meeste
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op dinsdag 2 augustus 2005 om 13:31:

hmm.. ik kan je wel wat ruimte bieden neem even contact op via mail met mij blanes2005@drontuh.nl trouwens voor iedereen die nog tijdelijk ruimte nodig heeft voor zijn vakantie fotos!
Waarschuw beheerder
net een paar dagen er weer..
heb het weer super gehad..
het uitgaan vond ik dit jaar wat geromantiseerd..
mimos spande de kroon,kuttent...of het lag aan mij..
luna in vegas was beste avond voor mij..
2jaar in blanes was leuk volgend jaar weer stukje verder.
Waarschuw beheerder
zo ik heb ook last van die verdomde pest ben een week thuis en heb nog steeds keelpijn, en het verplaatst zich van de linker naar de rechterkant en weer terug.
heb ook lachgasballonnen gebruikt dat in combinatie met de airco in de bus is misschien niet zo'n goed idee

en heb sinds terugkomst ook een raar gevoel in me rechter grote teen ook waarschijnlijk te maken met die airco omdat me voeten toen bevroren waren :P :S
Waarschuw beheerder
OKE OKE OKE,

genoeg gezeik over die fucking PEST...
laten we nu eens over de leuke dingen hebben...
zoals wat..? ja verzin maar wat..

Waarschuw beheerder
hoe geweldig darkraver wel nie draaide :P
heb 2 vette avondjes gehad tog nog wel :P
had k niet verw8 van darkraver dat ie me kon vermaken
misschien lag het ook wel aan de drank o:)

Waarschuw beheerder
Hij draaide echt superhard! Terwijl die normaal eigenlijk meer jump draait.
Waarschuw beheerder
ja ik heb hem ook twee keer meegemaakt de eerste keer draaide hij wat zachter maar de tweede keer draaide hij echt goed toen hij ging draaien zag je de zaal ook heel snel vollopen

Waarschuw beheerder
ik ben er twee keer geweest, 1 zondag kwam hij niet.. ik vond de eerste keer beter dan de 2e keer dat ik er was...
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb m dronken meegemaakt :D

hier een filmpje, doet ie nog wel redelijk normaal :p
(meer filmpjes komen nog)
je hebt wel quicktime nodig om het aftespelen

http://s56.yousendit.com/d.php?id=2R8KI7EP9NQCC2DMU9U9R8X1CW

en nog wat fotos

[img width=640 height=480 cacheid=0009bde2001be7af9fb48fae1a00e5678a]http://img261.imageshack.us/img261/3349/pict00277rv.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0009bded001be7c21ae9ffb31a00e5678a]http://img261.imageshack.us/img261/3161/1290dg.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0009bdf1001be7e03b699adc1a00e5678a]http://img261.imageshack.us/img261/5800/731aj.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Wie is trouwens opgevallen dat het deurengaandichtalarmbliepje vand de spaanse trein hetzeflde klinkt als het gebliep van Roman Flugel - Geht`s Noch?

Die gast die dat geproduceerd heb, heeft zn id'en echt wel opgedaan in die trein!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !LauW op donderdag 4 augustus 2005 om 12:29:
deurengaandichtalarmbliepje

:vaag:
Waarschuw beheerder
Bij Darkraver idd uitstekend vermaakt! Maar vond Outblast en Korsakoff tijdens tripje naar Lloret toch ook zeker mooi!
En dat geluid in de trein als de deuren dicht gaan... Haha, daar zaten wij ook al mee te ouwehoeren. Kun je zo een beat achteraan gooien!

Waarschuw beheerder
niet in de trein geweest! heeft iemand niet een fragmentje van een soortgelijkend geluidje? :p
Waarschuw beheerder
die wil ik niet eens meer horen... na 45 minuut werd ik er para van :P
Waarschuw beheerder
haha prima filmpje trouwens... Morgen eindelijk naar blanes met beachmasters wie gaan er morgen nog meer weg ?
Waarschuw beheerder
hahah ik ben nou wel benieuwd eigenlijk! ik heb geen idee waar jullie t over hebben namelijk.. maar is er ergens te vinden wanneer wie waar draait in blanes? ik ga 13 augustus die kant op maar zou t ook wel cool vinden als darkraver en dat soort figuren er dan nog zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 09:05:
Hij draaide echt superhard! Terwijl die normaal eigenlijk meer jump draait.

mwa ik heb em juist bijna alleen maar nog hardcore zien draaien ook in nl :P

Waarschuw beheerder
donateur
Zow inmiddels alweer een tijdje in Nederland :P

K'heb alleen ff tot maandag geen internet dus kan geen uitgebreid reisverslag posten whehe

Anyway helemaal genoten in Blanes, goed uitgaan, leuke plaatsjes eromheen en in de buurt om te bezoeken, goed vreten, vooral bij de Mexicaan Mex&Co @ Blanes en verder smaakte de drank weer prima :)

Goede camping gehad, mooi huisje op Camping Solmar en verder hele relaxte Camping, sfeer in Blanes was ook geweldig dus al met al een hele geslaagde vakantie :woepwoep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toes op donderdag 4 augustus 2005 om 16:26:
maar is er ergens te vinden wanneer wie waar draait in blanes? ik ga 13 augustus die kant op maar zou t ook wel cool vinden als darkraver en dat soort figuren er dan nog zijn

Dat houden de discotheken daar erg lang 'geheim'. Zo gauw je daar bent hoor je het allemaal wel. Darkraver zal er ongetwijfeld nog steeds elke week komen. Als je op het strand ligt komen de proppers vanzelf naar je toe!

Waarschuw beheerder
Zelfs aan het zwembad voor ons appartement kwamen ze langs!:)
Waarschuw beheerder
donateur
haha idd, zo geheim houden ze het niet hoor, als je aan de proppers vraagt wie er de komende dagen draaien dan krijg je dat gewoon te horen
Waarschuw beheerder
heeeey, heel goed.. niet de hele tijd over de pest praten!! (Y)
en idd, darkraver was egt goed bezig! vrienden van mij die er eerder waren zeiden (net als innovasion) dat hij vet zacht draaide... bij de 2 x dat ik er was geweest egt bruut!
Waarschuw beheerder
donateur
de 1e 2 keer dat ik er was draaide ie jump (wat ook erg vet is) en de 3e keer draaide ie vooral nieuwe hardcore, en ook oldschool ertussendoor

was alle 3 de keren goed hoor :D
Waarschuw beheerder
In Las Vegas

4 - Mental Theo
5 - Dj Maurice
8 - Dj Chuckie
9 - Dj Maurice
10- Tmf On Tour
12- Dj Maurice
15- Dj Jose
16- Dj Maurice
18- Hot Summer Night
19- Dj Maurice
25- Hot Summer Night

In Arena

Maandag, Hawai Party
Dinsdag, T-shirt Party
Woensdag Schuimparty
donderdag, Een bekende nederlandse DJ
Vrijdag, Hollandse avond
Zaterdag, Geen thema ? i.v.m de spanjaarden
Zondag, Darkraver !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R|Party op donderdag 4 augustus 2005 om 18:08:
donderdag, Een bekende nederlandse DJ

meestal ook darkraver toch

Waarschuw beheerder
donateur
Darkraver was geniaal daaro, goeie herrineringen nu alweer aan, die keer dat ie helemaal van de kaart was was ook lache whehe :P

Waarschuw beheerder
sowieso altijd een zaaltje R&B bij arena.. ook op zaterdagavond-de-avond-van-de-vrije-spanjaarden ;)

Waarschuw beheerder
darkraver roelde toen ie white fluids of dna inmixte :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op donderdag 4 augustus 2005 om 18:26:
meestal ook darkraver toch

Ja, volgens mij wel. Toen ik er was, was Darkie er op zondags en donderdags
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 22:55:
sowieso altijd een zaaltje R&B bij arena.. ook op zaterdagavond-de-avond-van-de-vrije-spanjaarden

r&b is niet echt mijn style, maar daar vond ik het wel gezelliger dan in de grote zaal van de arena :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op vrijdag 5 augustus 2005 om 12:37:
r&b is niet echt mijn style

nee de mijne ook niet, maar ff om antwoord te geven op Toes haar vraag! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wie was er trouwens een keer in de las vegas (met dj maurice) toen er zon vage jappanner helemaal uit zn dak ging

met van die lange haren die alle kanten op gingen, helemaal vaag zeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:29:
wie was er trouwens een keer in de las vegas (met dj maurice) toen er zon vage jappanner helemaal uit zn dak ging

met van die lange haren die alle kanten op gingen, helemaal vaag zeg

hahaha neeh niet gezien, leek me wel grappig trouwens.
ik heb wel een gast van ongeveer 35 en zn vrouw helemaal los zien gaan bij luna, en volgens mij waren zn dochters ook nog mee! dat was ook lachen om te zien
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja dr waren ook een keer van die camping gasten van boven de 40 met korte broek, slippers, en dan proberen te hakkeh

zag er totaal niet uit :D
Waarschuw beheerder
hey R|Party, helemaal top! dankjewel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op vrijdag 5 augustus 2005 om 17:29:
zon vage jappanner helemaal uit zn dak ging

met van die lange haren die alle kanten op gingen,

bedoel je die 2 mannetjes die de hele tijd voor die spiegels gingen dansen?
Waarschuw beheerder
donateur
zou best kunnen, ik zag m in zn 1e uit zn bolletje gaan, maar toen de las vegas dicht ging zag ik m met nog 3 jappaners naar huis gaan

dus zou best kunnen dat het die waren :D

Waarschuw beheerder
bij dj jean zag ik een vrouw van ongeveer 60 ook dikke moves doen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 augustus 2005 om 12:53:
bij dj jean zag ik een vrouw van ongeveer 60 ook dikke moves doen

hah had ik niet gezien, maar leek me wel erg grappig :D

Waarschuw beheerder
ik had zo et idee dat het best de moeder van jean kon zijn :P
ze kwam ook heel ff vooraan staan
Waarschuw beheerder
hmm dat lijkt me wel sterk!

Waarschuw beheerder
haha in de gotcha stond op een avond ook een mannetje van 60/70 ofzo vet uit ze dak te gaan.. in zn eentje, beetje aan de zijkant.. steeds vragen hoe we zn moves vonden.. helemala geweldig :D
Waarschuw beheerder
gotcha vond ik egt 1 vd leuxte tenten...
gege
Waarschuw beheerder
donateur
hmm ben er maar 2x geweest, was mij een beetje te veel mensen in een kleine ruimte

voor mij las vegas :respect:
Waarschuw beheerder
ik ben net 3 uurtjes trug en kmis blanes nu al!!!! gotcha, arena en las vegas waren super!!!
Waarschuw beheerder
Nee, Gotcha vond ik ook niet echt super ofzo! Idd, kleine ruimte en (te) veel mensen! Maar ja, hier in Nederland is het ook altijd maar hetzelfde bedacht ik gisteravond;)
Waarschuw beheerder
dj luna draaide (voor mij het laatste dagje) echt zoo hard, was echt strak. alleen t was stikheet binnen en daardoor wel paar vechtpartijtjes dat vond ik minder van de las vegas, als luna in arena was gekomen was 100X beter geweest
Waarschuw beheerder
donateur
in de arena kwam je om te hakkuh :bounce: las vegas meer voor de sfeer, want de muziek daar was niet mijn style :no:

maarja in beide discotheken heb ik me prima vermaakt

Waarschuw beheerder
vond de sfeer in de arena eigenlijk ook altijd beter als in de las vegas hoor :P
voor mij was arena daar wel het vetst hehe

Waarschuw beheerder
dit was me eerste jaar blanes maar ik ga volgend jaar zeker weer!. de sfeer was in las vergas inderdaad goed alleen de muziek wat minder.
Waarschuw beheerder
morgen om half 3 vertrekt mn bus vanuit Eindhoven naar Blanes :D

heb dr zin in :woep: :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
damn nu nog?
alles is dan zowat al afgelopen of zit ik nou helemaal verkeerd?

Waarschuw beheerder
denk dat de meeste drukte wel voorbij is.. maar t zal nog wel ff doorgaan tot eind augustus denk ik?!

Waarschuw beheerder
Vanacht eindelijk in het vliegtuig naar Blanes :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 10:07:
denk dat de meeste drukte wel voorbij is.. maar t zal nog wel ff doorgaan tot eind augustus denk ik?!

't begon na afgelopen dinsdag al flink rustiger te worden idd....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !LauW op donderdag 4 augustus 2005 om 12:29:
Wie is trouwens opgevallen dat het deurengaandichtalarmbliepje vand de spaanse trein hetzeflde klinkt als het gebliep van Roman Flugel - Geht`s Noch?

Het is alleen rete irritant om een uur lang alle nummers van Mozart langs te horen komen als je in de trein zit naar Barcelona :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet alles is wat het lijkt op maandag 8 augustus 2005 om 10:57:
Het is alleen rete irritant om een uur lang alle nummers van Mozart langs te horen komen als je in de trein zit naar Barcelona

Helemaal als je na een uur en een kwartier er achter komt dat je in de verkeerde trein zit en weer een uur terug moet naar Barcelona om vervolgend wel de goede trein naar Blanes te nemen :vaag:

Maar deze weken zal het toch nog wel redelijk druk zijn? Hoor alleen dat het weer daar niet zo geweldig meer is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VD! op maandag 8 augustus 2005 om 00:59:
damn nu nog?
alles is dan zowat al afgelopen of zit ik nou helemaal verkeerd?

ik ben in juli al een week naar lloret de mar geweest :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 10:07:

dacht ik ook wel jah maar als je kijkt naar boekingsmogelijkheden, dan is alles voor deze week nog wel t meeste volgebeoekt :)

marja t word toch wel leuk, beter als hier in de regen zitten :P
Waarschuw beheerder
ohja... nog 20 min en ik ben pleitos :P

Waarschuw beheerder
doe de groeten aan theo ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben gister weergekomen uit Blanes.
Vond het daar echt super, heb nog niet eerder zo'n relaxte vakantie meegemaakt. Lekker weer gem. denk k tussen 30 en 35 graden. Mooi strand, dat altijd goed gevuld was en natuurlijk veel Nederlanders.

De darkraver was qua uitgaan wel het grote hoogtepunt, hij draaide 2 en een half uur. Laatse uur was echt knallen :bounce:. bovendien was er een lekker sfeertje in de Arena.

De andere avonden heb ik meegedaan aan gratis kroegentochten en ben ik in Las Vegas geweest waar o.a. Luna en Theo ook nog draaiden.

Voor diegenen die nog gaan, prettige vakantie !!

Waarschuw beheerder
Als ik dit zo lees krijg ik steeds meer zin. Morgen lig ik ook lekker op het strand in Blanes :D

Waarschuw beheerder
Ik zou maar genieten, het is zo voorbij!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben trouwnens bezig met wat filmpjes online te zetten (oa darkraver)

maar duurt nog ff, iig met dank aan DancePlaza
Waarschuw beheerder
Keurig! Leuk om nog een keer mee te maken ;)

Waarschuw beheerder
heeft iemand nog leuke vakantie foto's ergens online staan??

Waarschuw beheerder
www.poeldijk.com/sandra/blanes2005
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.mijnalbum.nl/album=pxgfuavy

Waarschuw beheerder
Ik ben vanacht om 1 uur terug gekomen uit Blanes. Was echt een topper. Zeker in de Arena heb ik me goed vermaakt. En ik moet zeggen dat het al best rustig was ja, maar dat scheelde ook erg wat voor avond er was. Maar ik vond dat persoonlijk wel beter, hoef niet zo nodig op elkaar gepropt te staan. Veel plezier voor de mensen die nog gaan!
Waarschuw beheerder
donateur
iemand zn tel rekening al binnen gehad o:)

Waarschuw beheerder
Ja, vandaag me rekening, haha...viel erg mee, 69 euro. Had veel erger verwacht. En jij?

Waarschuw beheerder
Die van mij komt ook elk moment! Ben benieuwd! Zal wel rond de 100 eu liggen
Waarschuw beheerder
donateur
60 euro en heb alleen gesms't :/

aardige rekening dus
Waarschuw beheerder
hehehhehehe wij vertrekken de volgende week maandag (15 aug.) pas. en dan zit zelfs nog alles volgeboekt teminste in ons appartement wel :-).en teminste van peter langhout .Wij zitten recht tegen over de arena of zoiets.trouwens weet er een van jullie mij te vertellen of blanes een zand of een fijne kiezels strand heeft de ene reisorganisatie zegt dit en de andere dan. Ik heb er in ieder geval wel supper veel zin in wordt een supper vakantie!!!!

alvast bedankt groetjes ilsjuh

Waarschuw beheerder
Ja, fijne kiezels. En tegenover de Arena is denk gewoon europa. Echt een super appartement.

Heb trouwens mn rekening binnen....184 euro. MAAR ik had mn ventje thuiszitten ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 21:30:
Heb trouwens mn rekening binnen....184 euro. MAAR ik had mn ventje thuiszitten

dure vakantie :p

Waarschuw beheerder
ik had me beltegoed maar ff opgewaardeerd voordat ik weg ging.. voor het bellen.. nou, dat was dus allemaal voor het smsen want geen 1 smsje werd van me smsbundel gehaald :S maargoed dat ik dus had opgewaardeerd, anders kon k niet eens smsen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 23:35:
dat was dus allemaal voor het smsen want geen 1 smsje werd van me smsbundel gehaald

dat had ik ook, die 60 euro kwam nog boven mn gewone abonnement :/
Waarschuw beheerder
muiters.arecool.net
en nog een paar op www.blanesterreur2005.tk alleen de rest moet nog geupload worden, komen meer als 300 foto's op.

Waarschuw beheerder
:) aan de ballonnen in Mimos
Waarschuw beheerder
Die ballonnen zat volgens mij meer tussen je oren dan dat door het gas moest lachen! Maar wel grappig en zeker een gouden handel, € 4,- per ballon!:)
En mijn telefoonrekening viel me 100% mee, maar heb daar ook met opzet Mobistar als provider gekozen, zou via T-mobile veruit de goedkoopste zijn. Nou, volgens mij klopt het:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
MoVistar heet het. Die had ik ook, maar bij mij klopte het geloof ik niet echt:(

Waarschuw beheerder
ach.. tis toch vakantie ;)
Waarschuw beheerder
haha beeeeter wij gaan morgen!!

ej sandra, in dat appartement zitten wij ook maar hebben ze daar ook zovan uhh handdoeken en wcpapier bijvoorbeeld?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van woetblok op vrijdag 12 augustus 2005 om 14:12:
Die ballonnen zat volgens mij meer tussen je oren dan dat door het gas moest lachen! Maar wel grappig en zeker een gouden handel, € 4,- per ballon!

ja je ging er idd niet echt van lachen, maar je voelde je wel licht in je hoofd, en bij mij werd me gezicht gevoelloos :vaag:

maar we hebben inmidels al een slagroomspuit met lachgas patronen gekocht hier, om op zaterdag aan de balonnen te gaan o:)

Uitspraak van XQse op vrijdag 12 augustus 2005 om 19:32:
ej sandra, in dat appartement zitten wij ook maar hebben ze daar ook zovan uhh handdoeken en wcpapier bijvoorbeeld?

ja er staat ook een minibar, met drank en coctailtjes :no:

:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bedankt voor deze onmisbare informatie :P
Waarschuw beheerder
donateur
bij ons lag er alleen schuurpapier op de wc, dus we hebben zelf wc papier moeten kopen :P
Waarschuw beheerder
Wij zaten in lotus europa en was een goed appartement, heb me zeer vermaakt in blanes. Zeker om 4 uur in de Arena, ging aardig hard 8)

Waarschuw beheerder
Ja, in Europa krijg je geloof ik in 1 week 3x nieuwe handdoeken. Maar met de wc-papier red je het niet

Waarschuw beheerder
Wij zijn uit lotus gegooid:S ze waren niet zo blij met ons dus moesten we naar de camping, la masia ofzo:D was super gezellig!
Waarschuw beheerder
soo vrijdag ook lekker teruggekomen van vakantie, was super leuk.
af en toe had ik wel het idee wat lopen hier een kinderen rond maar ja.
vond de sunset erg gezellig en nog goedkoop ook barmannen waren ook aardig.
arena was leuk vooral met darkraver de eerste zondag draaide ie egt superhard, 2 de keer viel tegen.

sfeer in de las vegas vond ik nie egt geweldig alleen met luna was het wel leuk, grappigste vond ik nog dat meer als de helft niet eens wist hoe luna eruit zag want niemand keek op toen ie binnen kwam en gezellig aan de bar stond. En ook zo mooi edereen zegt go wat draaide e hard nou het waren 10 min daarna draaide de huis dj zo hard.

en rudolf vond grappig je gezien te hebben,heb alleen nog steeds geen coctail van je gehad maar ja. !!
veel plezier nog daar.

mensen die nog moeten gaan een hele fijne vakantie geniet er van.
Waarschuw beheerder
die kale gast van Europa is een grote klootzak!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 11:36:
in Europa krijg je geloof ik in 1 week 3x nieuwe handdoeken

wij zaten in lotus, in 10 nachten geen 1 keer schone lakens of handdoeken gekregen :s... heeeel slecht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeekie op zondag 14 augustus 2005 om 20:26:

Ja, dat vonden wij in het begin ook. Maar als je m eenmaal een beetje beter 'kent' viel het wel mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jeekie op zondag 14 augustus 2005 om 20:26:

vertel :P
Waarschuw beheerder
omdat wij door 1 kogeltje met zo'n geweertje 100 euro borg kwijt zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
haha, daar waren wij ook bang voor, bij ons zijn 2 glazen, een bord , en een glazen lampekap kapot (geschoten) :D

maar we hebben alles wel weer terug gekregen b)
Waarschuw beheerder
heb je geluk gehad;)

was ook een groep die hadden water van het balkon afgegooit, weg borgg:S

Waarschuw beheerder
Heel veel glazen en borden waren er al niet toen wij aankwamen. Wij hebben de borg wel terug gehad!:) Mensen die we hadden leren kennen hadden ff met hun vuist op de badkamerdeur geslagen. Ff een sticker overheen geplakt en terug borg!:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoorde ook dat er bij ons app. gasten zijn uitgezet omdat e bier naar beneden hadden gegooit

toen is de politie binnen gekomen, maar of het waar is weet ik niet

Waarschuw beheerder
ja is waar.. politie was ook naar binnen gekomen met hun knuppels omdat iemand wat naar beneden zat te schreeuwen :S

Waarschuw beheerder
water naar beneden gooien is toch netjes, bij ons is er door wat gasten van het balkon gepoept:d dat betekende ook wel weg borgt maar toch.

Eigenlijk mogen ze borgt alleen inhouden als er materieele schade aan je app is
Waarschuw beheerder
whahaha doen jullie goed ;)
wij hebben noggenees borg betaald maar beter ook :P
wahahahah :D gammelkraakpand wat we hadden :no: :)
bij ons in de straat zijn ook menig mens nat gegrooid :P :D
heb me egt goed vermaakt daarzo
Waarschuw beheerder
bij Gogo zeiden dat het wel vaker gebeurde dat de borg werd ingehouden met overlast..maar dan is het toch geen borg meer??:S

Waarschuw beheerder
De politie is daar echt onwijs streng!
Waarschuw beheerder
jah idd ze zijn zeker streng ;)
ze kwamen ff om 05.30 bij ons app. op de deur kloppe :D
of we iets hadden geflikt :P
wij lichte uit en stil zijn whahah
was wel lache
P.s wij zaten in app. Luckey :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat waren vrienden van mij die eruit zijn gegooid,
maar dat was niet alleen omdat ze naar beneden liepen te schreeuwen...
Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wasse op dinsdag 16 augustus 2005 om 20:24:
dat waren vrienden van mij die eruit zijn gegooid,
maar dat was niet alleen omdat ze naar beneden liepen te schreeuwen...

vertel...?
Waarschuw beheerder
was o.a omdat ze liepe te schreeuwe en omdat de politie al langs was geweest en ware ook aantal dinge in ut app. gesloopt...
Waarschuw beheerder
donateur
ja bij ons kwamen ze ook langs, en zaten te dreigen dat ze ons er bij de volgende rotzooi ook uit zouden trappen,

maar bij ons ging het meer om de muziek die hard stond

vette terror midden in de nacht b)
Waarschuw beheerder
hebbiej mazzel gehad, want bij huns was ut gelijk ramme
Waarschuw beheerder
donateur
we kregen wel een boze buurvrouw die liep te schreeuwen, zij met dr hoofd uit het raam : i cant live with your music, it is all the same , only boom boom boom

haha geweldig :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op woensdag 17 augustus 2005 om 19:38:
i cant live with your music, it is all the same , only boom boom boom

hahahahahahhahahha

Waarschuw beheerder
donateur
Ook net dagje terug uit Blanes. Ben op camping La Masia geweest. Super gezellig en ligt echt helemaal perfect! Goed naar mn zin gehad dus :yes:
Waarschuw beheerder
we hebben ons inderdaad prima vermaakt he ;p

X-Panellll!!!

Waarschuw beheerder
donateur
yes, sebas t was gezellig met je ;)
Waarschuw beheerder
donateur
pff maandag weer school, gaat allemaal zo snel :gaap:

heb al weer zin in de volgende zomervakantie

Waarschuw beheerder
Ik mag volgende week maandag pas. Ik wil juist naar school! Ben die vakantie echt wel zat!
Waarschuw beheerder
kga strax naar blanes

Waarschuw beheerder
moet de 29e weer beginnen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 09:00:
Ik mag volgende week maandag pas. Ik wil juist naar school! Ben die vakantie echt wel zat!

??
heb je je niet vermaakt in Blanes?

Waarschuw beheerder
Ja, tuurlijk! In Blanes zeker wel!:) Maar elke dag werken en vervelen! Dat word ik echt zat!

Waarschuw beheerder
Ja, tuurlijk! In Blanes zeker wel!:) Maar elke dag werken en vervelen! Dat word ik echt zat!
Waarschuw beheerder
donateur
ja das waar, maar over een maandje weet ik zeker dat ik alweer vakantie wil hebben, al dat huiswerk :gaap:

Waarschuw beheerder
Huiswerk hebben we bijna niet!:) En anders maak ik dat toch amper of niet
Waarschuw beheerder
donateur
wat voor school doe je dan?

mn huiswerk zijn werkstukken en verslagen, dus als ik dat niet maak kan ik ook niet over :/
Waarschuw beheerder
mou wij zijn ook net terug uit blanes. we hebben ons prima vermaakt en app. europa vond ik erg relaxed! we zijn alleen in de gotcha, mimos en arena geweest maar vond ze alledrie wel okee. gotcha vond ik t gezelligst, gewoon lekker zinloos haha
!

we hadden zo'n kaart gekocht voor 15 eu voor naar lloret dus daar zijn we ook 2x geweest, gratis entree maar verplichte aankoop van een drankje voor 3 of 5 euro ofzo.

ook nog dagje zelfstandig naar barcelona geweest, was ook erg geslaagd. wel een para geluidje in de trein als de deuren dichtgaan zeg! leek wel of er een bom ging ontploffen ofzo! *piep piep piep piep piep piep* :|

verder lekker gegeten bij verschillende restaurants, we hebben niet zelf gekookt, alleen 1 keer op t strand stokbrood gegeten met een lekkere rose erbij. super!

alleen beetje jammer van het weer maarja je kan niet alles hebben, en ik kreeg op dag 2 toch een blaasontsteking waardoor ik niet in de zon mocht bakken dus dat was ook nie zo'n drama. mocht alleen ook geen alcohol maarja euhh.. jammerrrr joh! dan neem ik wel een extra kuurtje haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zaterdag 20 augustus 2005 om 18:25:
wat voor school doe je dan?

Doe gewoon MBO directiesecretaresse! :)

Als ik veel huiswerk heb dan is het meestal een project, dat maak ik natuurlijk wel!:)
Waarschuw beheerder
jaaah dit is egt fucked up, een maandje geleden iedereen nog, jaaah ik gah nog naar blanes en bla bla bla, en nu hebben we het alweer over school...
te kut

Waarschuw beheerder
Voor je het weet heb je weer vakantie! Dan mag je weer naar Blanes!:)
Waarschuw beheerder
donateur
zal dan wel weer flink sparen worden :p

heb erg veel uitgegeven in 11 dagen
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb trouwens wat filmpjes klaar

paar met darkraver, en 2 vanons zelf (zijn best lache :p )

van luna en andere discotheken in lloret zet ik er nog wel op, duurt alleen weer ff

http://www.drontuh.nl/modules/Gallery/album124
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op maandag 22 augustus 2005 om 18:24:
ik heb trouwens wat filmpjes klaar

paar met darkraver

welke x bij darkraver was dat? zondag of dinsdag?
Waarschuw beheerder
donateur
zijn 2 verschillende keren, dat ie dronken is (met witte hemd is volgens mij donderdag) en die keer dat ie aan het draaien was, was daarna (zondag dus)
Waarschuw beheerder
ksit nu lkkkr in blanes egt super hier!!!

Waarschuw beheerder
Blanes is echt niks..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 11:57:
Blanes is echt niks..

vond t der egt wel 1000x leuker dan in Lloret!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeekie op vrijdag 26 augustus 2005 om 12:07:
vond t der egt wel 1000x leuker dan in Lloret!

Zo idd! Lloret vond ik veelste druk!
Waarschuw beheerder
ben dit jaar naar beide geweest op vakantie en vond ze beide ook even leuk... ieder heeft zo zijn voor- en nadelen :)
Waarschuw beheerder
donateur
min puntje van blanes vond ik dat alles zo klein is, maar dat kan ook wel weer gezellig zijn
en dat er weinig discothken waren, wordt na een paar dagen beetje standaard

min punt van lloret vond ik dat alles zo ontzettend duur was, veels te druk, irritante proppers, veel agresieve mensen
maar in lloret is de keuze aan discotheken wel groot, dus iedere dag zou je iets anders kunnen doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op vrijdag 26 augustus 2005 om 15:48:
min punt van lloret vond ik dat alles zo ontzettend duur was, veels te druk, irritante proppers,

en vooral die proppers!! had al 10 proppers gesproken in 3 minuten dat ik uit de bus was!:S
Waarschuw beheerder
donateur
in lloret gingen we ook langs die touristen winkeltjes, dus wij over al beetje rond kijken enzo

komt er op eens een gast van zon winkel naar ons toe , zegt ie :

jullie hollanders allemaal het zelfde allemaal klootzakken, kijke kijke niks kope

midde op straat, mafkees
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op vrijdag 26 augustus 2005 om 22:13:
jullie hollanders allemaal het zelfde allemaal klootzakken, kijke kijke niks kope

Moet ie misschien niet van die rommel proberen te verkopen tegen een schandalig hoge prijs ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Niet alles is wat het lijkt op zaterdag 27 augustus 2005 om 14:27:
Moet ie misschien niet van die rommel proberen te verkopen tegen een schandalig hoge prijs

idd... afzetters...
Waarschuw beheerder
donateur
tja, kijk je naar iets wordt het ingepakt en in je hand geduwd, en dan mag je betalen

gewoon lekker op de grond gooien en weglopen, vaak komen ze dan toch achter je aan met een goed prijsje :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op zaterdag 27 augustus 2005 om 15:22:
gewoon lekker op de grond gooien en weglopen, vaak komen ze dan toch achter je aan met een goed prijsje

of je gaat gwoon 4euro bieden voor iets van 25 euro en niet hoger gaan:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !__!YOJI!__! op vrijdag 29 juli 2005 om 08:35:

om daar nog ff op terug te komen :

[img width=602 height=510]http://img314.imageshack.us/img314/943/naamloos0mm.jpg[/img]

van uit de lucht :D
Waarschuw beheerder
Kvon lloret ook te druk drm vond ik blanes leuker, kwerd egt gek van die mannen met die kut rozen grrr...
Waarschuw beheerder
spanjaarde zijn schooiers!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jeekie op maandag 29 augustus 2005 om 18:28:
spanjaarde zijn schooiers!

dat waren geen spanjaarden die rozen verkochten en in de toeristen winkels zaten hoor :/

in blanes waren het noord afrikanen (daar vandaan ergens)
en in lloret waren het veel hindoestanen (kunnen ook heel opdringerig zin )

Uitspraak van Kimm* (F) op maandag 29 augustus 2005 om 10:58:
Kvon lloret ook te druk drm vond ik blanes leuker, kwerd egt gek van die mannen met die kut rozen grrr...

je bent zotezien het zusje van onze reisleidster :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimm* (F) op maandag 29 augustus 2005 om 10:58:
kwerd egt gek van die mannen met die kut rozen grrr...

Snap ook niet dat café-eigenaren die mensen in hun tent lieten. Die mensen vallen alleen maar klanten lastig :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op dinsdag 30 augustus 2005 om 00:39:
dat waren geen spanjaarden die rozen verkochten en in de toeristen winkels zaten hoor

in blanes waren het noord afrikanen (daar vandaan ergens)

zelfde toch?;)
Waarschuw beheerder
donateur
tis rustig hier :/

Waarschuw beheerder
ja iedereen is al uitgerust van zn vakantie :p
Waarschuw beheerder
ben 4 jaar achter elkaar naar blanes geweest. na een jaar hak t wel gezien, ma omdat t best goedkoop was en Malgrat dichtbij is ben ik ma vaker gegaan, ma nu hoef ik der eg niej meer heen (N)
was wel gzelliej daarow hebben op camping bella terra gezeten.
uitgaan vond k nik saan, dus ginge n iedere aaf zowwat met taxi naar Malgrat :bounce: da vonk eg vet daar :P QK ensow... en dan 's nachts a;s je flink had gezopen van malgrat naar Blanes lopen = goed te doen en nuchter als je daar aan komt (half uur lopen over het strand)
Lioret is ook goed te doen vanaf Blanes, ma vind malgrat veel leuker :P
ma Blanes is leuk maar na 2 jaar heb je t eg wel gezien daar!!!
vooral de restraurantjes zijn daar goed :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je bent zotezien het zusje van onze reisleidster

dat klopt:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Partystamper83 op donderdag 1 september 2005 om 18:30:
dus ginge n iedere aaf zowwat met taxi naar Malgrat

wij gingen met de trein langs malgrat, leek ons niks aan erg klein leek het allemaal?

Uitspraak van Kimm* (F) op donderdag 1 september 2005 om 18:46:
dat klopt

:)
Waarschuw beheerder
...maar volgend jaar toch een ander land/stad? denk t wel he:)
Waarschuw beheerder
donateur
haha in nederland ja, moet nu me school zelf betalen, dus weer een vakantie zoals dit jaar zit er voorlopig niet meer in :/

Waarschuw beheerder
Blanes-reunie dan maar? :p
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja is goed, waar is de party o:)
Waarschuw beheerder
ja waar..?:D

Waarschuw beheerder
uhm...

(zag trouwens wel posters met een echte blanes reunie in de gotcha hangen, geloof in rotterdam of amsterdam ofzo)
Waarschuw beheerder
reunie is in amersfoort alo alo
www.vakantiereunie.nl
tot dan!
(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op zaterdag 10 september 2005 om 19:41:
reunie is in amersfoort alo alo

kom je me halen..?;)
Waarschuw beheerder
Als ik dan al in nederland ben........
Helaas kan ik er niet bij zijn zit nog steeds in spanje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LadY TanYa op maandag 12 september 2005 om 14:44:
Helaas kan ik er niet bij zijn zit nog steeds in spanje

zitten er nog steeds nederlandse toeristen dan?

hier is mn vakantie alweer een maand afgelopen :/
wil echt weer op vakantie
Waarschuw beheerder
zal niet super druk zijn denk ik..alleen maar 40+'ers die oud blanes gaan ontdekke:P
ben der niet 1x geweest
Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn dr wel een paar keer geweest, 1 keer gingen we eten, 1 keer gingen we naar een of ander festival, en de laatste keer moesten we vanuit dat gedeelte 3 kwartier lopen naar het app. omdat er geen bussen meer reden toen we uit barcelona kwamen B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d-russo op maandag 12 september 2005 om 18:41:
wij zijn dr wel een paar keer geweest, 1 keer gingen we eten, 1 keer gingen we naar een of ander festival, en de laatste keer moesten we vanuit dat gedeelte 3 kwartier lopen naar het app. omdat er geen bussen meer reden toen we uit barcelona kwamen

whahaha! heb je daar van die tapas gegeten??
Waarschuw beheerder
Nee Blanes is nu dood! Zit nu in Malgrat daar leeft en beeft t nog wel!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jeekie op maandag 12 september 2005 om 22:23:
whahaha! heb je daar van die tapas gegeten??

dat was in barcelona, daar gaan we waarschijnlijk volgend jaar met school weer heen, kan wel weer lache worden, want dan gaan we zeker weer ff langs lloret ofzo

Uitspraak van LadY TanYa op maandag 19 september 2005 om 19:43:
Nee Blanes is nu dood! Zit nu in Malgrat daar leeft en beeft t nog wel!

toen we langs malgrad reden, leek het voor ons juist dood, was maar 1 straat met discotheken enzo volgens mij, zeker vol met spanjaarden nu daar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit jaar voor de 2e keer naar Blanes geweest...was egt super!!:D
Waarschuw beheerder
ist leuk in malgrat zussiej?
Waarschuw beheerder
deze zomer ook naar Blanes geweest! was super
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * SZY! op woensdag 21 september 2005 om 14:48:
Dit jaar voor de 2e keer naar Blanes geweest...was egt super!!

1 keer blanes is leuk..2e keer zou ik t niet nog een x proberen:nee:
Waarschuw beheerder
malgrat is ook super! Blanes was geweldig maar nu nit meer helaas!
Waarschuw beheerder
donateur
niemand meer herrineringen te delen? :P

Waarschuw beheerder
ik heb afgelopen zomer gewerkt in blanes was echt een super tijd!!weet niet of jullie wel is van de Boemel hebben gehoord?? volgend jaar waarschijnlijk weer terug!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ja zijn we een paar keer langs geweest, alleen ik weet niet meer waar ie zat en hoe et er uit zag, maar herriner me wel de naam nog en dat we er een paar keer waren, zal dus wel leuk geweest zijn daar :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 14:20:
weet niet of jullie wel is van de Boemel hebben gehoord

Bier voor een euro! 3 cocktails voor een tientje! :D :D
Waarschuw beheerder
jajajajaja was leukkk,
was zeer geslaagde vakantie, alleen ik gah volgend jaar niet weer naar blanes..
en zeker ook niet naar lloret, iemand ook iets gehoord over: veel agressieve lui, 80% man, en gewoon kutsfeertje?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VD! op donderdag 27 oktober 2005 om 13:09:
iemand ook iets gehoord over: veel agressieve lui, 80% man, en gewoon kutsfeertje?

meegemaakt ja :yes:

veel van die engelse en duitsers die opgefokt waren, erg irritante proppers, die man vrouw verhouding heb ik niet zoveel van gemerkt, en de sfeer was soms klote niet altijd, in de colossos was het wel weer bagger, de cave was wel relaxed

maar het leek mij dat er in blanes meer vrouwen waren dan mannen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 14:20:
ik heb afgelopen zomer gewerkt in blanes was echt een super tijd!!weet niet of jullie wel is van de Boemel hebben gehoord?? volgend jaar waarschijnlijk weer terug!!!

dat was toch die tent in dat hoekje zeg maar, tegenover las vegas!?
Waarschuw beheerder
jah dat klopt..
ons appartement zat egt recht tegenover las vegas.
egt chille plek!

Waarschuw beheerder
ja dat zat tegen over de las vegas!! bier en tequilla 1€ haha wie is er deze zomer binnen geweest dan??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 15:15:
ja dat zat tegen over de las vegas!! bier en tequilla 1€ haha wie is er deze zomer binnen geweest dan??

als las vegas die kelder was..en daar ook annie's friettent bij in de buurt lag..ja!

Waarschuw beheerder
Blanes 2006! en dat rijmt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 9 november 2005 om 14:15:
Blanes 2006! en dat rijmt!

nee voor mij geen 2006 (in blanes)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 15:15:

ik:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook, liter rooie vodka red bull met kilos ijsklontjes en de volgende dag de hele keel naar de kut

Roeld :woep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
keel naar de kut zoog daar:P

Waarschuw beheerder
ja boemel was best leuk snel en goedkoop dronken worden enne het personeel was ook best gezellig:P

Waarschuw beheerder
Ik ga 2006 weer naar Blanes, eindelijk!!!
platentas mee en raggen daar! net als old times, toen ik wat jonger was haha
Waarschuw beheerder
ik blijf bij 1 x blanes.. vind ik genoeg:D
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga volgend jaar ook zeker weer terug
heb er 2 maanden gewerkt en vond het super
... beter dan Lloret.. daar kreeg je bij elke stap
een propper in je nek

Waarschuw beheerder
jaaaaa, blanes 2006 wordt lossssss:-D echt zin in man!
zal alleen wel knetterveel veranderd zijn sinds de laatste keer dat ik er was!
laatste aanpassing
Ik ben de afgelopen 3 jaar naar Blanes geweest, egt een supertijd gehad.. ik raad iedereen Blanes aan.
Dit jaar gaan we het een keertje ergens anders onveilig maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 7 december 2005 om 14:27:
Ik ga 2006 weer naar Blanes, eindelijk!!!
platentas mee en raggen daar! net als old times, toen ik wat jonger was haha

Draai jij dan ergens in blanes??

Waarschuw beheerder
voorheen draaide ik in arena en in (toen nog geheette) Blanes beach
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oow afgelopen jaar dus niet?
want ik herken je ook niet :)

Waarschuw beheerder
idd afgelopen 3 jaar niet nee haha, ben nu 19, draaide toen ik 15/16 was daar (mijn pa was hardcore dj(early rave) en draaide daarvoor vaker in Arena (heette toen Xenon) heb daar nog flyertjes van hangen haha echt vet.
In 2001 heb ik paar keer in Blanes beach en Arena gedraaid en af en toe kutten in De klomp. Was toen nog zelfs zo gezellig dat we daar Nossie hebben leren kennen, maargoed al die mensen van toen zullen er niet meer zijn. Behalve Huib, Tony, Fransisco, Juanito enz. Weet niet of jullie die toevallig kennen...???? M!K Jij hebt er gewerkt, dus kent ze vast wel of enkele ervan?

Ga van kleins af aan al naar Blanes, maar door 2 rotjaren met veel ellende en verdriet konden we niet gaan:(
Deze zomer ben ik naar Torremolinos gegaan wilde wat anders en toch miste ik het gevoel wat ik in Blanes wel altijd had

Maargoed dat gaat dit jaar helemaal goed komen(Y)...
Ga gewoon weer proberen te regelen dat ik daar in Mimos (Zo heet de blanes beach nu geloof ik, snapter af en toe geen zak meer van) en Arena draai. Is natuurlijk niet 100% zeker, maar kans is er weer!

3 weekies, richting Blanes met vliegtuig! Echt zoveel zin in al!!! :-D (6)
Draaien of niet draaien wordt iig hele gruwelijke vakantie!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 22:46:
Behalve Huib, Tony, Fransisco, Juanito enz. Weet niet of jullie die toevallig kennen...???? M!K Jij hebt er gewerkt, dus kent ze vast wel of enkele ervan?

Ja huib zit er nog.. die ken ik.. zijn geloof ik ook van de beach club. Kwam er zelf nooit dus andere namen ken ik niet.

Ga gewoon weer proberen te regelen dat ik daar in Mimos (Zo heet de blanes beach nu geloof ik, snapter af en toe geen zak meer van) en Arena draai

Arena kun je proberen.. maar de dj's van mimos komen aankomende zomers gewoon weer terug als alles goed gaat.
Ken je zeker JP en zo ook allemaal wel :)

Als je volgend jaar terug komt, moet je zeker een drankje bij me komen halen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]!K op maandag 19 december 2005 om 22:57:
Ken je zeker JP en zo ook allemaal wel

Klinkt heel bekend, haha vroeg het net ook nog aan m'n pa, maar ik kan het niet zo 1,2,3 voor me halen!

Uitspraak van [M]!K op maandag 19 december 2005 om 22:57:
Als je volgend jaar terug komt, moet je zeker een drankje bij me komen halen

Zal ik zeker doen(Y)

Arena moet lukken...
Lijkt me superleuk om er weer terug te komen, Huib (Woont overigens ook bij ons in dordt, dus zien we wel vaker), Tony (Eigenaar van mimos *nog steeds???*) en eigenaar van Arena kennen we nml. persoonlijk heeeeel erg goed! en ook een aantal spaanse families in blanes.

Echt top om die allemaal terug te zien! en Carol??? bij Nederlandse patatzaak, zit zij er nog?
Waarschuw beheerder
donateur
oow ja die ken ik wel.. de eigenaar van mimos
patatzaken heb ik ontweken..
arena is onze grote concurrent
heel kinderachtig... als wij praten met mensen
van de arena, krijgen wij een uitbrander
van de baas.. mja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]!K op maandag 19 december 2005 om 23:08:
heel kinderachtig... als wij praten met mensen
van de arena, krijgen wij een uitbrander
van de baas.. mja

waar werk(te) jij dan??? las vegas???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
das de enige die mot heeft met de arena he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [M]!K op maandag 19 december 2005 om 23:11:
das de enige die mot heeft met de arena he

:-D haha, altijd al zo geweest, volgens mij:-D
Gaat idd nergens over nee...

maargoed hou het maar 's tegen. haha
als ik al die dingen weer voor me haal krijg ik heimwee, het was daar altijd zo relaxed...

Hoelang blijf jij daar als je 'r werkt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 maanden.. ik ga eind juni weer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Totdan:-D
Lekker man!

Ik ga nu slapen morgen weer vroeg op...doeg(K)
Waarschuw beheerder
Fransisco, Juanito

Ja die ken ik wel!
hele lieve kerels! (y)

Waarschuw beheerder
:respect: Blanes het was para :respect:

Maar niets gaat boven Surfers Paradise :respect: Helaas valt de muziek daar zwaar tegen! Byron Bay=Ook knallen

Maar als ik weer ns terug ben zeker weer naar Blanes!
Waarschuw beheerder
donateur
ik herken geen enkele bar in jouw verhaal :|
surfers paradise, dat is nu sunset??

Waarschuw beheerder
Nee geen spanje! Surfers en Byron liggen in Australie! maar goed desondanks is Blanes zwaar knallen !
Waarschuw beheerder
donateur
:D ik dacht ook al.. was al bang dat ik iets gemist had :)
ga je volgende zomer mssn weer naar blanes?

Waarschuw beheerder
MayB, misschien kom ik in juni al terug, anders pas maart 2007 dus het blijft een misschien!

Waarschuw beheerder
geboekt!
kom van 15 juli t/m 5 augustus

Waarschuw beheerder
ben wel heel erg benieuwd, wie er nog meer naar blanes komen!
Waarschuw beheerder
Zeker leuk Blanes, dit jaar geen blanes maar kreta voor mij maar het handige van blanes is dat alles lekker dichtbij zit, dicotheken enz.. dus je hoeft geen taxi's te pakken.