appartementen Europa
iemand enig idee hoe die zijn???
Ik zit er dehele zomer! van juni tot october! en als je met gogo tours hebt geboekt ben ik ook nog es je reisleider
helaas ik ga met solmar tours daar ben ik dan weer hostess wel lache! zijn we eik collega's haha
jij reisleiding en ik hostess op de bus!! nou, misschien zie ik je daar wel iig succes!
concullega's noemen ze dat bij gogo haha! maar wel lachen gezellig! wij gaan mekaar nog wel zien dan
en euhh europa en lotus zijn alle 2 wel chill hoor weet niet wie wat anders zegt
!!!Panter!!! Je lijkt wel een playmate.......
Maar zo krijg je in de zomer wel iedereen in de sunset.....(Slimpie)laatste aanpassing 17 mei 2005 20:59
Uitspraak van !!!Panter!!! op maandag 16 mei 2005 om 15:05:
en euhh europa en lotus zijn alle 2 wel chill hoor weet niet wie wat anders zegt
haha ik zeg niks.. zou het niet weten maar weet wel dat europa/lotus 1 appartementencomplex is!
Niet helemaal hoor Tanya.. is van dezelfde eigenaar.. en ze staan naast elkaar met een straat er tussen en ze zijn wit... verder zijn ze echt wel anders... Idd als je boekt op interenet staat er Lotus/Europa zodat die eigenaar nog kan schuiven binnen de 2 complexen.. maar als je er eenmaal bent zit je in 1 van de 2.. ben er al 4 jaar lang zo'n beetje 3 maand geweest dus weet t wel hoor laatste aanpassing 18 mei 2005 10:38
Uitspraak van !!!Panter!!! op woensdag 18 mei 2005 om 10:35:
Niet helemaal hoor Tanya.. is van dezelfde eigenaar.. en ze staan naast elkaar met een straat er tussen en ze zijn wit... verder zijn ze echt wel anders... Idd als je boekt op interenet staat er Lotus/Europa zodat die eigenaar nog kan schuiven binnen de 2 complexen.. maar als je er eenmaal bent zit je in 1 van de 2.. ben er al 4 jaar lang zo'n beetje 3 maand geweest dus weet t wel hoor laatste aanpassing 18 mei 2005 10:38
ow haha sorry dan ja ik weet niet meer dan wat er in de gids staat haha! dat moet nog komen.....
g 33 dagen & dan zit ik in Blanes
hoe lang blijf je dan? want das wel erg vroeg...
Ja weet ik .. Maar kwam ff et beste uit zo
Maare blijf gewoon tien daagjes
![[img width=200 height=200]http://www.sunsetblanes.com/opening2005.jpg[/img]](http://www.sunsetblanes.com/opening2005.jpg)
jij ben er dus 20 juni? dan zijn we nog 5 daagies tegelijk daar.. najah 4 als je je vetrekdag eraf telt.. wie op de foto ben je eigelijk?