Partyflock

Forumonderwerp · 740284
11160x bekeken
Waarschuw beheerder
Gaan er nog mensen op vakantie naar Blanes dit jaar??
Waarschuw beheerder
donateur
26 juli t/m 10 augustus.. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toes op donderdag 19 mei 2005 om 11:55:
lannggggg joh ik zou dat wel heel leuk vinden maar ik kan me vriend(en) niet zo lang missen!! voor mij niet weggelegd

ik heb gelukkig nu ff geen vriend haha! maar tis altijd een droom voor mij geweest! en nu had ik de kans! en die kansen moeten je nooit laten gaan! zal cker veel mensen gaan missen maar je krijgt er erg veel voor terug!
Waarschuw beheerder
ben de vorige 2 jaar in blanes geweest en is echt wel super daar, 's avonds lekker met de bus naar lloret, en met de taxi terug, super goedkoop, heb alle 2 de keren op la masia gezeten, echt wel een kicke camping:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Jullie moeten duidelijk naar die mexicaan gaan: Mex&co. Die is echt ZALIG :kwijl:

Waarschuw beheerder
Hmm.. Ik en Vinceeent gaan dus van 26 juli t/m 10 augustus met het vliegtuig via GoGO.. We zitten ook in dat Europa/Lotus complex.. Dus dan is er een kans dat jij onze reisleider wordt LadY TanYa??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Nen.Ðee** op donderdag 19 mei 2005 om 13:09:
Uitspraak van !!!Panter!!! op woensdag 18 mei 2005 om 23:54:
jij ben er dus 20 juni? dan zijn we nog 5 daagies tegelijk daar.. najah 4 als je je vetrekdag eraf telt.. wie op de foto ben je eigelijk?

oohw okee en hoe lang blijve jullie dr?
maaree ik ben de middelste op de foto

ik blijf er tot 4 september .. ga werken in de leukste tent daar :-) voor t 4e jaar achter elkaar alweer.www.sunsetblanes.com :kusje2:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op donderdag 19 mei 2005 om 11:20:
Uitspraak van Annick op donderdag 19 mei 2005 om 10:16:
Nog ideen waar je leuk uit kan gaan in Blanes?

vraag dat maar aan panter... toch rudolf? haha

haha jaaazeeeeeeeeeeeeker das de sunset 100% :D
haha tjeck de site maar vast.. en laat ff leuk berichie achter daaro http://www.sunsetblanes.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op vrijdag 20 mei 2005 om 09:20:
Uitspraak van Toes op donderdag 19 mei 2005 om 11:55:
lannggggg joh ik zou dat wel heel leuk vinden maar ik kan me vriend(en) niet zo lang missen!! voor mij niet weggelegd

ik heb gelukkig nu ff geen vriend haha! maar tis altijd een droom voor mij geweest! en nu had ik de kans! en die kansen moeten je nooit laten gaan! zal cker veel mensen gaan missen maar je krijgt er erg veel voor terug!

cker waar, alleen al als je bedenkt dat ik er ook 2,5 maand zit ;-) haha nee weet zeker dat je er geen psijt van krijgt en zal je wat zeggen je vrienden mis je daar nie eens.. is gewoon 4 maand andere wereld met andere vrienden, dan denk je niet eens aan thuis.. :knuf:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 mei 2005 om 11:50:
Hmm.. Ik en Vinceeent gaan dus van 26 juli t/m 10 augustus met het vliegtuig via GoGO.. We zitten ook in dat Europa/Lotus complex.. Dus dan is er een kans dat jij onze reisleider wordt LadY TanYa??

een kans?..... ik word jullie reisleider!
dus sorry of gefeliciteerd ;)
tot dan! gaan we een feesie bouwen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op vrijdag 20 mei 2005 om 17:52:
Uitspraak van Zamorano op vrijdag 20 mei 2005 om 11:50:

dus sorry of gefeliciteerd

tanya je stond toch op la masia :-)??

Waarschuw beheerder
volgend jaar weer!
dit jaar maar 's torremolinos proberen!:-D
en volgend jaar weer naar het vertrouwde blanes waar ik al meer dan 7 jaar kom
Waarschuw beheerder
jaaaa :D nog precies een maand o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 mei 2005 om 14:27:
Ik zie er nu al tegenop..ik ga mn vriend echt missen!!

Ik mijn vriendinnetje ook :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op vrijdag 20 mei 2005 om 17:52:
dus sorry of gefeliciteerd

Ok.. show me all the hot spots.. :P
Waarschuw beheerder
nog 35 daguh dan zit ik weer in t zonnige blanes ken eg niet w88 :)
lekker 72 dagen lang elke dag zon zee strand en stappen :D
cee ya all there :D

Waarschuw beheerder
wie zitten er allemaal nog meer vanaf half juli in app. Lotus???

Waarschuw beheerder
Zit van 8 tot 18 juli in lotus
Waarschuw beheerder
Als je toch op vakantie gaat aan de costa brava, ga dan naar lloret de mar ipv blanes :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op zaterdag 21 mei 2005 om 20:31:
Als je toch op vakantie gaat aan de costa brava, ga dan naar lloret de mar ipv blanes

Wrom dan? omdat de grootte meute daar naar toe gaat zal blanes wel niet tof zijn of ? ik werk al 4 jaar in blanes en is daar 100x gezelliger dan lloret en leert er 10x meer mensen kenne.. enige voordeel dat lloret heb is dat er meer discotheken zijn..maar de sfeer is gewoon kut
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je toch op vakantie gaat aan de costa brava, ga dan naar lloret de mar ipv blanes

oja daar hebben we de kenner, als Lloret beter zou zijn zou ik daar wel naartoe gaan he slimmerd.. :P
Waarschuw beheerder

haha hij heb niet voor niets maar 1 vriendje ;-) stumperd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

lorret is 10x zo duur als blanes..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van $tefan.. op zondag 22 mei 2005 om 06:40:
lorret is 10x zo duur als blanes..

ook nog jah.. genoeg redenen om naar BLanes te gaan :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op zaterdag 21 mei 2005 om 21:24:
haha hij heb niet voor niets maar 1 vriendje stumperd

Ja potverdorie ik heb nog maar 2 vriendjes, ben ik nu ook een stumperd? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 13:53:
Uitspraak van !!!Panter!!! op zaterdag 21 mei 2005 om 21:24:
haha hij heb niet voor niets maar 1 vriendje stumperd

Ja potverdorie ik heb nog maar 2 vriendjes, ben ik nu ook een stumperd?

euh das wel 2 keer zo veel he ;-) en hijs ook al stukkie langer lid gok ik ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!Panter!!! op vrijdag 20 mei 2005 om 18:37:
tanya je stond toch op la masia ??

ja klopt ik zit op la masia 3,5 maanden......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op zondag 22 mei 2005 om 18:32:
tanya je stond toch op la masia ??

ja klopt ik zit op la masia 3,5 maanden......

heb je geluk aantal van onze crew leden zit op solmar dit jaar niet op la masia ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op zondag 22 mei 2005 om 18:44:
hoezo geluk?......

haha gewoon.. vorig jaar boel troubles gehad.. gaven de neiuwe gasten t verkeerder voorbeeld bla bla bla ;-)
Waarschuw beheerder
Heb ontdekt dat ik in appartement la masia zit is dat een beetje wat dan of niet!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baco Bono op zondag 22 mei 2005 om 23:33:
Heb ontdekt dat ik in appartement la masia zit is dat een beetje wat dan of niet!?

weet nie joh..ben er nog niet binnen geweest maar is wel erg nieuw.. staat midden op caming la masia.. voor de mensen die je gaan wijs maken dat er geen appartementen la masia bestaan zoals ik hierboven al paar x las...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nix te doen zeker rudolf :P

Waarschuw beheerder
jups vandaag besloten om naar blanes te gaan 8) 29 juli t/m geen idee :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 00:05:
jups vandaag besloten om naar blanes te gaan 29 juli t/m geen idee

Gezellig misschien komen we elkaar nog tegen.. En Panter hij werkt idd nog niet nee..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 00:08:
Gezellig misschien komen we elkaar nog tegen..

lig op een of andere camping...geen idee hoe het heet...heb net (in beetje dronken toestand) besloten mee te gaan dus alle info moet ik nog krijgen :) maar een FEEST wordt het zeker O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 00:20:
lig op een of andere camping...geen idee hoe het heet...heb net (in beetje dronken toestand) besloten mee te gaan dus alle info moet ik nog krijgen maar een FEEST wordt het zeker

Naja anders kan je altijd bij ons op de bank pitten, er gaat iemand mee die woont in Nieuwstadt dat schijnt bij Geleen in de buurt te zijn geloof ik..

Waarschuw beheerder
jah das in de buurt...gaat ie wel us uit in de cheetah (oberbruch duitsland) zo ja dan ken ik hem misschien, wij zijn namelijk ieder weekend daar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 00:08:
Gezellig misschien komen we elkaar nog tegen.. En Panter hij werkt idd nog niet nee..

Jah ze waren t er hier bij PF niet mee eens dat dat feest op de agenda zou komen waar ie eerst wel stond, dus daar is is weg vandaar dat de link niet doet.. :-)
Uitspraak van Toes op maandag 23 mei 2005 om 00:02:
nix te doen zeker rudolf

en euh niets te doen... Sjah weet niet wat jij allemaal doet als je ziek ben.. maar ik ben dan blij dat ik in ieder geval met me laptopje in bed kan ligguh anders word ik helemaal para als ik helemaaal niets te doen heb ...
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 00:20:
lig op een of andere camping...geen idee hoe het heet...heb net (in beetje dronken toestand) besloten mee te gaan dus alle info moet ik nog krijgen maar een FEEST wordt het zeker

100% t ís altijd feest in Blanes, precies de goeie tijd ga je ook nog, zo'n beetje de drukste periode.. cee u there :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
ga dan gvd naar de mexicaan allemaal!!!! Zoooo relaxed eten daaro

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LadY TanYa op maandag 23 mei 2005 om 12:34:
nog 8 nachtjes......

Nog 64 nachtjes hier...

Waarschuw beheerder
yeaahhh !!!!

vanaf 11 juli aanwezigg in blanes
Waarschuw beheerder
lol, ehmzz ik vertel gewoon mijn mening, ben in beide plaatsen geweest en vind lloret gewoon beter, blanes is opzich ook wel ok alleen mij te rustig en uitgaan is er gewoon minder. Trouwens wat boeit mij die zogenaamde "vriendjes" hier op partyflock, van goh heb zoveel vriendjes hier op pf nou ben ik stoer. (ook allemaal in reallife ontmoet?) Vrienden noem ik mensen die je vaak ziet in reallife. Maargoed wens jullie allemaal fijne vakantie!! ;) Dit jaar maar naar een camping in nederland ofzo, lloretje ging niet meer door, volgend jaar maar weer dan!!

ps. zal blanes ook nog wel keer bezoeken dan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeloniuM :bounce: op maandag 23 mei 2005 om 18:57:
lol, ehmzz ik vertel gewoon mijn mening, ben in beide plaatsen geweest en vind lloret gewoon beter, blanes is opzich ook wel ok alleen mij te rustig en uitgaan is er gewoon minder. Trouwens wat boeit mij die zogenaamde "vriendjes" hier op partyflock, van goh heb zoveel vriendjes hier op pf nou ben ik stoer. (ook allemaal in reallife ontmoet?) Vrienden noem ik mensen die je vaak ziet in reallife. Maargoed wens jullie allemaal fijne vakantie!! Dit jaar maar naar een camping in nederland ofzo, lloretje ging niet meer door, volgend jaar maar weer dan!!

ps. zal blanes ook nog wel keer bezoeken dan

1. Je bent in beide plaatsen geweest, maar zal Blanes ook nog wel een keer bezoeken?? Apart..
2. Die vrienden maken idd geen ene ruk uit, dat was ook slechts een dwaalspoor van de eigenlijke verwijting..
3. Lloret en Blanes liggen voor zover ik weet 6 km van elkaar vandaan.. die afstand is nog te kruipen, ik denk dat de sfeer over het algemeen hetzelfde is..

Jij ook een fijne vakantie, als je in Nederland blijft kan ik je Terschelling wel aanraden.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 19:19:
Jij ook een fijne vakantie, als je in Nederland blijft kan ik je Terschelling wel aanraden..

Renesse is ook helemaal...toppie:p...
Ook een absolute aanrader...voor de vakantiegangers in Nederland!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
de sfeer over het algemeen hetzelfde is..

Kvond de sfeer in Blanes een stuk aangenamer dan in Lloret...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 23 mei 2005 om 22:28:
Kvond de sfeer in Blanes een stuk aangenamer dan in Lloret...

leg uit als je wilt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 mei 2005 om 19:19:
1. Je bent in beide plaatsen geweest, maar zal Blanes ook nog wel een keer bezoeken?? Apart..

Jah was als lolletje bedoeld, omdat jullie echt blanes fans zijn!! ;)

Maargoed ik zie wel wat het word deze zomer, volgend jaar wil ik gewoon weer naar de costa brava!!