Partyflock

Forumonderwerp · 731521
Waarschuw beheerder
donateur
voor alle mensen die gaan afrijden, bezig zijn met hun theorie, tips willen voor rij examens etc.

steun, feliciteer en troost elkaar :lief:

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 12:04:
maar ik heb gelezen dat je nu een mooi pasje hebt. ik ben benieuwd.mijn rijbewijs is geldig tot 2014. echt lang vind ik, maar goed, ik wil ook zo'n pasje hebben, veel makkelijker.

boekje is echt oldschool (Y) :P

waarom onhandig? je moet zowieso andere papieren mee.

Waarschuw beheerder
Ik moet niet aanstaande donderdag, maar die donderdag er op afrijden.. Gister paar uurtjes gelest.. veel in de buurt van het CBR.. khoop dat het allemaal goed komt..Als ik zak hoor ik in me hoofd allemaal losgeld op de grond vallen denk ik zo.. pff.. Mn handjes beginnen te kriebelen.. want heb al anderhalvemaand mn auto in de garage staan.. en ik mag er alleen na KIJKEN.. :( ..

28e is het zover.. mooi kerst cadeau zal dat zijn..

Ik heb gister ook van die pilletjes uit moeten proberen voor de zenuwen, maar ik merkte geen verschil, misschien omdat ik niet zenuwachtig ben als ik gewoon moet lessen, maar ja weet nu wel dat ik geen verkeerde bijwerkingen heb daarvan, dus ik neem ze de 28e gewoon in..

Moet wel pas om 14:55 op.. dus heb ik een heledag voor me om me druk te maken, want heb die dag ook vrij genomen..
Moet alleen smorgens men vuurwerk ophalen.. en dan moet ik maar nagels gaan bijten of zo.. pff ELLENDE!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het zojuist gehaald :D:D:D:D

:cheer:

jippieeeeee!
Waarschuw beheerder
Nou ik ben dan zo aan de beurt..
Ben helemaal misselijk van de zenuwen..
Maar het komt wel goed hoop ik :)....

Waarschuw beheerder
ik heb net mijn eerste rijles gehad om 1 uur jezus man wat spannend!! maar alles ging redelijk goed;) ik leef nog

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 21:31:
Ps: wees aub niet zenuwachtig nu...Daardoor loopt het juist verkeerd af Ga nu nog maar ff zo min mogelijk aan je examen denken....
Veel succes!

whahah jaaah da zal ik doen!!! maa weet je wat nou eigelijk het hele lullige ervan is... ik ben de eerste die bij mijn instructrice afrijd!!!! ze is 3 oktober geslaagd, en daarvoor reed ik ook al bij der, met haar oom, die is gepensioneerd instructeur...
maa ze is dus ook al zenuachtig:S en dat maakt het er ook allemaal nie makkelijker op dan dat het nu al is... en het is ook niet zo dat ik der alleen maa zie as ik les heb... het is de buuf van me ouders... dus jah... ik zie der in het weekend enzo ook nog redelijk vaak... of as ik door de weeks bij me ouders ben enzo... dan zie ik ze ook meestal wel!!!

maa ik zal proberen je goeie raad op te volgen!!! ik zal er zo min mogelijk over nadenken!!!

THNQ!!!!

Waarschuw beheerder
Waarom vertel je nu al voor de 2de keer dat het je buuf is??mGaat ons dat aan?? als je maar slaagt toch.. en dat zij nu al zenuwachtig is, is helemaal niet goed voor jou!! Als zij zenuwachtig is.. is dat een slecht teken:P Jij kan rijden dus je slaagd,, niks zenuwen die zijn dan ja nie nodig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Mariss... op maandag 18 december 2006 om 10:10:
Nou ik ben dan zo aan de beurt..
Ben helemaal misselijk van de zenuwen..
Maar het komt wel goed hoop ik

En?

Waarschuw beheerder
k kan mogen mooi mij rijbewijs ophalen heb er een week op moeten wachten:(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 19:59:
k kan mogen mooi mij rijbewijs ophalen heb er een week op moeten wachten

:o als ik heeeel veel geluk heb vrijdag, en anders kan ik m pas 2 jan ophalen, :(:(

Waarschuw beheerder
ik moet aanstaande vrijdag op(1e keer).. om 9 uur s'ochtends.. zou een super kerstkadootje zijn als ik het haal:D :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zo om half 2 theorie examen ben benieuwd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 09:08:
jij kan rijden dus je slaagd,, niks zenuwen die zijn dan ja nie nodig

whaaaaaaaah jaaaah we doen het gwoon ff joh:P hihihi
ik doe gwoon me best... meer kan ik nie doen jah!!!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
moest in maart op voor E achter B rijbewijs, ben ik ook in 1x voor geslaagd was daar en tegen ook een makkie (had al ruim van te voren stiekem veel (verplicht voor men werk) geoefend :P)

maar kreeg wel te horen van de examinator dat ik wel was geslaagd voor men E achter B maar als ik voor alleen B was moeten opgaan dan was ik gezakt :roflol: had blijkbaar op een gelijkwaardige kruising een taxi die van voren kwam en ik links af wilde slaan geen voorang verleend :$
maar hij was in een goede bui blijkbaar :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik moet over een uurtje.. vanmorgen had ik m'n zenuwen nog onder bedwang maar het afgelopen uur ben ik niet meer rustig geweest.. ppfft, voor iedereen die nog moet:

SUCCES!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Molll op donderdag 21 december 2006 om 14:41:
ik moet over een uurtje

en en en en :P:D

Waarschuw beheerder
GESLAAAAAAAAAAAAAGD:D:D:D :cheer: 1e keer... half uurtje gereden, geen fouten gemaakt.. viel me trouwens heel erg mee:P
nu nog tot donderdag wachten voordat ik mag dat klotepasje op kan halen:/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 07:57:
maa ik zal proberen je goeie raad op te volgen!!! ik zal er zo min mogelijk over nadenken!!!

:)

Waarschuw beheerder
Gister GE.........

SLAAGD... moest een kwartier langer rijden omdat er een afslag afgesloten was.. maar ik heb het.. Nu alleen tot volgende week wachten tot ik mn pasje op kan halen :D.
Suc6 voor de mensen die nog moeten :D

Waarschuw beheerder
17 Januari afrijden.. pff ben nu al super zenuwachtig hehe
Waarschuw beheerder
hmzz...9 feb pas afrijden
Heb 12 jan wel al een ttt....

Zenuwen ghehe
Waarschuw beheerder
Het zit er voor mij niet in dat ik nog kan afrijden voordat mijn theorie afloopt op 1 februari :S Pff ik baal als een stekker, omdat ik het idee heb dat mijn instructrice gewoon te lang heeft gewacht met het aanvragen van een examen.. Ze wist het namelijk al eind november :[

Waarschuw beheerder
ik moet over 2dagen (de 28e) afrijden.. FUCK wat een ZENUWEN..!! ik fantaseer al hoe het zou zijn ALS ik slaag:P en ook hoe een nachtmerrie het zou zijn als ik niet slaag:( hahaha.. pfjuuwww morgen werken.. donderdag vrij.. en vrijdag weer werken.. kan ik iedereen vertellen of ik geslaagd ben of niet.. pff hahaha

xxx

Waarschuw beheerder
o ooooo vandaag is DE dag... pfffffff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 december 2006 om 08:28:

Spannend succes! :flower:
Waarschuw beheerder

Succes meid :flower:!

Waarschuw beheerder
ben gezakt:(

maar die vent is stom... hij zei ja in het begin reed je heel onzeker.. en daarna reed jehardstikke goed en deed je dinge die andere leerlinge nooit zoude doen..
en toen werd ik kei boos omdat ie zei dat ik toch had laten zien dat ik het wel kon.... zegt ie ja ik kan het nie meer terug draaie..

:(:(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 december 2006 om 17:40:
ben gezakt

maar die vent is stom... hij zei ja in het begin reed je heel onzeker.. en daarna reed jehardstikke goed en deed je dinge die andere leerlinge nooit zoude doen..
en toen werd ik kei boos omdat ie zei dat ik toch had laten zien dat ik het wel kon.... zegt ie ja ik kan het nie meer terug draaie..

Ja dat zegt ie omdat ie al wist dat je gezakt zou worden.
Ze mogen per dag zoveel percentage laten slagen dus jij was diegene die niet zou gaan slagen!
Het klinkt stom en lullig maar helaas is het waar!
Volgende x beter meis...:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Summy op woensdag 15 december 2004 om 22:34:
voor alle mensen die gaan afrijden, bezig zijn met hun theorie, tips willen voor rij examens etc.

steun, feliciteer en troost elkaar

liefde relaties en sex :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D'r Dave op donderdag 28 december 2006 om 18:38:
liefde relaties en sex

het staat in pijler ''expressie, opinie & gevoelens hoor...weet niet hoe jij erop komt dat het in pijler liefde relatie en sex staat? :S
Waarschuw beheerder
ik ben bezig met mijn rijbewijs,
ga nog wat worden als ik moet afrijden....
ik ben alt te zenuwachtig :( , we zulle het wel zien :D

Waarschuw beheerder
Ik ben een half uur geleden geslaagd!!!

En nu allemaal gefeliciteerd zeggen :[

:bier:

Waarschuw beheerder
70 lessen maar ofzo, netjes toch :P

Waarschuw beheerder
70?? woow

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 13:45:
70 lessen maar ofzo, netjes toch

das wel veel vind k :S
Waarschuw beheerder
2 januarie voor 3e keer voor theorie ik haat dat ding echt om de praktijk maak ik me totaal geen zorgen ( als ik me thoeorie heb dan maakt me instructeur gelijk afspraak om af te rijden) ma moet em wel halen denk ik dinsdag want in t boekje ken ik niets nieuws vinden wat ik nog moet leren
en die toetsen op internet van 50 vragen haal ik ook aleen maar tot 5 fout ..
Waarschuw beheerder
Vanmiddag voor de 1ste x voor men theorie rijexamen geweest.

En had 38/50 gehaald :s net 3puntjez te weinig gvd !
Volgende week nog eens een poging wagen .. hopelijk lukt het dan wel :p
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet 31 jan afrijden :(

ben echt bang dat ik het niet haal
dan is me geld op :S

maar het moet gewoon ik heb me TTT gehaald, dus hoef alleen een stukje te rijden.... ik moet gewoon relaxd zijn en goed opletten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 december 2006 om 18:28:
Ze mogen per dag zoveel percentage laten slagen dus jij was diegene die niet zou gaan slagen!
Volgende x beter meis...

Dat is echt zo'n lul verhaal als je goed rijd slaag je en als je echte fouten maakt dan zak je, je kan ook fouten maken zonder het zelf gezien te hebben of onder dat je het door had, bv een voetganger nooit gezien ofzo..
En kleine foutjes dat vergefen ze wel, bij mij sloeg de auto af tijdens het afrijden en toch heb ik hem..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van O:)Kleintje O:) op vrijdag 29 december 2006 om 21:24:
Dat is echt zo'n lul verhaal als je goed rijd slaag je en als je echte fouten maakt dan zak je, je kan ook fouten maken zonder het zelf gezien te hebben of onder dat je het door had, bv een voetganger nooit gezien ofzo..
En kleine foutjes dat vergefen ze wel, bij mij sloeg de auto af tijdens het afrijden en toch heb ik hem..

Duuuuh, ik had ook twee fouten en die heeft hij maar door zn vingers gezien. Et gaat er niet om dat je wel of geen fouten maakt, het gaat er meer om dat je geluk moet hebben op je examinators. En als je goed leest, dan weet je ook wel waarop ik het doel:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 december 2006 om 17:40:
ben gezakt

Hij bedenkt een kutsmoes zodat ze er niet onderuit kan komen en ze is niet de enige van wie ik het lees: Heb het zelfs van vele mensen gehoord dat ze gezakt zijn terwijl ze voor hun gevoel goed hebben gereden!
Waarschuw beheerder
ik heb me kleine en grote rijbewijs al 3 jaar.. ben vrachtwagen chauffeuse voor defensie :D
Waarschuw beheerder
ik heb vorig jaar me rijbewijs gehaald...theorie in 1 keer...maar pas geslaagd bij de 3e keer afrijden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 december 2006 om 14:21:
17 Januari afrijden.. pff ben nu al super zenuwachtig hehe

whahahaha ik moe ook 17 januari!!!! succes hea!!!! gaat egt wel snel!!!! ik bedacht net dat ik dan nog maa 2x egt rijles heb:O:O:O spannuhnd!!! maa het gaat lukke:P hihihi

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 december 2006 om 18:28:
Volgende x beter meis...

Wat weet jij er nou van? Omdat je je rijbewijs hebt gehaalt maakt je geen deskundige op dit gebied hoor :aai:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 16:49:
das wel veel vind k

Dat kan jij wel vinden maar lekker belangrijk wat jij vind :looser: De één heeft er meer nodig dan de ander.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 21:52:
Hij bedenkt een kutsmoes zodat ze er niet onderuit kan komen en ze is niet de enige van wie ik het lees: Heb het zelfs van vele mensen gehoord dat ze gezakt zijn terwijl ze voor hun gevoel goed hebben gereden!

Pppff wat een logica :D
Als hij vind dat jij niet goed rijdt dan rij je gewoon niet goed. Want als jij wel goed zou rijden zou hij je echt wel laten slagen hoor. Er zijn genoeg mensen die denken dat ze goed kunnen rijden, tsja iedereen rijdt goed volgens zich zelf. Prutser :rot:
Uitspraak van *Simoontje* (K) op vrijdag 29 december 2006 om 19:59:
ik moet 31 jan afrijden

ben echt bang dat ik het niet haal
dan is me geld op

maar het moet gewoon ik heb me TTT gehaald, dus hoef alleen een stukje te rijden.... ik moet gewoon relaxd zijn en goed opletten!

Je gaat het halen! Ik voel het :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 januari 2007 om 12:17:
Wat weet jij er nou van? Omdat je je rijbewijs hebt gehaalt maakt je geen deskundige op dit gebied hoor

Dat kan jij wel vinden maar lekker belangrijk wat jij vind De één heeft er meer nodig dan de ander.

Pppff wat een logica
Als hij vind dat jij niet goed rijdt dan rij je gewoon niet goed. Want als jij wel goed zou rijden zou hij je echt wel laten slagen hoor. Er zijn genoeg mensen die denken dat ze goed kunnen rijden, tsja iedereen rijdt goed volgens zich zelf. Prutser

WTF!
Aangemeld op: 2 januari 2007 11:46
Status: actief
Laatst hier: vandaag om 14:45
Laatste aanpassing: dinsdag 2 januari 2007 om 12:11

En dan ineens iedereen lopen afkraken? Get a Life:looser: BITCH
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 14:52:
WTF!
Aangemeld op: 2 januari 2007 11:46
Status: actief
Laatst hier: vandaag om 14:45
Laatste aanpassing: dinsdag 2 januari 2007 om 12:11

Ach meid. Waar maak je je druk om?
Net ging je me al pben over dat ik geen flock vriendjes heb [img width=15 height=15 cacheid=0000082f00002495ca1f2ba11a01b73e32]http://images.fok.nl/s/emo.gif[/img]
Whaha nou die moet je hebben hoor anders ben je niet stoer :looser:

Ik kraak niet iedereen af hoor, alleen jou :)
Je moet niet zo stoer doen alsof je overal verstand van hebt want je hebt net zelf je rijbewijs :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 januari 2007 om 15:25:
Ach meid. Waar maak je je druk om?
Net ging je me al pben over dat ik geen flock vriendjes heb ­
Whaha nou die moet je hebben hoor anders ben je niet stoer

Ik kraak niet iedereen af hoor, alleen jou
Je moet niet zo stoer doen alsof je overal verstand van hebt want je hebt net zelf je rijbewijs

Ik heb eerder mn rijbewijs dan jij...
Over stoer gesproken ben jij het wel (denk je) Maar ondertussen heeft heel wat mensen hier vreselijk hekel aan jou....