maar ik heb gelezen dat je nu een mooi pasje hebt. ik ben benieuwd.mijn rijbewijs is geldig tot 2014. echt lang vind ik, maar goed, ik wil ook zo'n pasje hebben, veel makkelijker.
Ps: wees aub niet zenuwachtig nu...Daardoor loopt het juist verkeerd af Ga nu nog maar ff zo min mogelijk aan je examen denken....
Veel succes!
ben gezakt
maar die vent is stom... hij zei ja in het begin reed je heel onzeker.. en daarna reed jehardstikke goed en deed je dinge die andere leerlinge nooit zoude doen..
en toen werd ik kei boos omdat ie zei dat ik toch had laten zien dat ik het wel kon.... zegt ie ja ik kan het nie meer terug draaie..
Ja dat zegt ie omdat ie al wist dat je gezakt zou worden.
Ze mogen per dag zoveel percentage laten slagen dus jij was diegene die niet zou gaan slagen!
Het klinkt stom en lullig maar helaas is het waar!
Volgende x beter meis...
Dat is echt zo'n lul verhaal als je goed rijd slaag je en als je echte fouten maakt dan zak je, je kan ook fouten maken zonder het zelf gezien te hebben of onder dat je het door had, bv een voetganger nooit gezien ofzo..
En kleine foutjes dat vergefen ze wel, bij mij sloeg de auto af tijdens het afrijden en toch heb ik hem..
ben gezakt
maar die vent is stom... hij zei ja in het begin reed je heel onzeker.. en daarna reed jehardstikke goed en deed je dinge die andere leerlinge nooit zoude doen..
en toen werd ik kei boos omdat ie zei dat ik toch had laten zien dat ik het wel kon.... zegt ie ja ik kan het nie meer terug draaie..
Ja dat zegt ie omdat ie al wist dat je gezakt zou worden.
Ze mogen per dag zoveel percentage laten slagen dus jij was diegene die niet zou gaan slagen!
Het klinkt stom en lullig maar helaas is het waar!
Volgende x beter meis...
das wel veel vind k
Hij bedenkt een kutsmoes zodat ze er niet onderuit kan komen en ze is niet de enige van wie ik het lees: Heb het zelfs van vele mensen gehoord dat ze gezakt zijn terwijl ze voor hun gevoel goed hebben gereden!
ik moet 31 jan afrijden
ben echt bang dat ik het niet haal
dan is me geld op
maar het moet gewoon ik heb me TTT gehaald, dus hoef alleen een stukje te rijden.... ik moet gewoon relaxd zijn en goed opletten!
Wat weet jij er nou van? Omdat je je rijbewijs hebt gehaalt maakt je geen deskundige op dit gebied hoor
Dat kan jij wel vinden maar lekker belangrijk wat jij vind De één heeft er meer nodig dan de ander.
Pppff wat een logica
Als hij vind dat jij niet goed rijdt dan rij je gewoon niet goed. Want als jij wel goed zou rijden zou hij je echt wel laten slagen hoor. Er zijn genoeg mensen die denken dat ze goed kunnen rijden, tsja iedereen rijdt goed volgens zich zelf. Prutser
WTF!
Aangemeld op: 2 januari 2007 11:46
Status: actief
Laatst hier: vandaag om 14:45
Laatste aanpassing: dinsdag 2 januari 2007 om 12:11
Ach meid. Waar maak je je druk om?
Net ging je me al pben over dat ik geen flock vriendjes heb
Whaha nou die moet je hebben hoor anders ben je niet stoer
Ik kraak niet iedereen af hoor, alleen jou
Je moet niet zo stoer doen alsof je overal verstand van hebt want je hebt net zelf je rijbewijs