Partyflock

Forumonderwerp · 731521
Waarschuw beheerder
donateur
voor alle mensen die gaan afrijden, bezig zijn met hun theorie, tips willen voor rij examens etc.

steun, feliciteer en troost elkaar :lief:

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Instructeurs willen nooit mee, die van mij ook niet.. omdat het heel frustrerend voor ze is.. ze weten dat hun leerling het kunnen en bij het examen verkloten ze het.. er zijn instructeurs die ervan overspannen raken... als ze meegaan dan krijgen ze gezeik van de examinators, waarom heb je het examen aangevraagd enzo.. ze proberen er dus alles aan de doen om niet mee te hoeven, maar ik heb voet bij stuk gehouden de 2de x...

Uitspraak van Mary-e op maandag 29 maart 2010 om 18:41:
Zodra je instructeur mee is, kan de examinator je minder goed matsen..

Ja het is dubbel.. als je rijinstructeur niet mee is, kan de examinator je ook naaien.. dat is bij mij gebeurd.. die vrouw deed heel lullig tegen me, zat te vloeken, de hele tijd te zuchten... als mn rijinstructeur erbij was geweest had het heel anders gelopen dat weet ik zeker... als de examinator je wil laten zakken dan doen ze dat (die van mij de 1ste x, wist doen ze me hoofd zag al dat ze me zou laten zakken geloof ik), maar dat gaat niet zo makkelijk als je instructeur erbij is...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 21:08:
Instructeurs willen nooit mee, die van mij ook niet.. omdat het heel frustrerend voor ze is.. ze weten dat hun leerling het kunnen en bij het examen verkloten ze het.. er zijn instructeurs die ervan overspannen raken... als ze meegaan dan krijgen ze gezeik van de examinators, waarom heb je het examen aangevraagd enzo.. ze proberen er dus alles aan de doen om niet mee te hoeven, maar ik heb voet bij stuk gehouden de 2de x...

dat is niet helemaal waar...

mijn instructeur wou per se mee.

dit omdat hij weet dat er soms gewoon mensen zakken omdat er teveel geslaagd zijn van 1 rijschool e.d.

daarom ging hij altijd mee om de kandidaat te "beschermen"

ook plande hij 1 a 2 examens per week.
niet meer, anders wordt je vergeleken met je voorganger.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 maart 2010 om 21:08:
die vrouw deed heel lullig tegen me

ja maar jij kan ook nie rijden O:)

mijn instructeur gaf aan dat hij erbij zal zijn als ik afrijd. doet ie altijd bij iedereen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mary-e op maandag 29 maart 2010 om 18:41:
Volgens mijn instructeur.. kan hij beter niet meegaan..

hmm daar ben ik het niet mee eens
mijn instructrice is ook mee geweest en zij en de examinator waren de hele tijd aan het kletsen met elkaar over vakanties enzo...zo kreeg ik het gevoel dat ie minder op mij aan het letten was en was ik helemaal niet zenuwachtig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GEUX op maandag 29 maart 2010 om 21:30:
mijn instructeur gaf aan dat hij erbij zal zijn als ik afrijd. doet ie altijd bij iedereen

Zorg jij dr eerst maar eens voor dat je je theorie haalt donderdag :lol:

ja maar jij kan ook nie rijden O:)

Uhh.. volgens mij heb ik hier mijn rijbewijs :P jij niet :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 16:19:
Zorg jij dr eerst maar eens voor dat je je theorie haalt donderdag

makkie b)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 maart 2010 om 16:19:
Uhh.. volgens mij heb ik hier mijn rijbewijs jij niet

ja jij ben 3 jaar eerder gaan lessen ;)
Waarschuw beheerder

of er is een mentor examen... dan kan je instructeur niet mee!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GEUX op woensdag 31 maart 2010 om 08:21:
makkie

Haha, dacht dat jij zei dat je niet had geleerd :P

Maarre, heb je het gehaald ???

ja jij ben 3 jaar eerder gaan lessen

Nee hoor, november 2008 begonnen, oktober 2009 gehaald :yes:

Waarschuw beheerder
Ik ben afgelopen keer gezakt, nu ga ik voor de tweede keer 14 april! Ga hem gewoon halen!

Waarschuw beheerder
theorie in 1 keer
5 maart voor afrijden gezakt, 23 april herkansing

Waarschuw beheerder
makkie b)

Vandaar dat je bent gezakt :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
wie weet waar ik zo'n ding kan kopen? (het liefst een roze :P)
[img width=625 height=468 cacheid=0011258d002e7e39cb6854331a02a70a19]http://images03.olx.com/ui/1/39/24/15123524_1.jpg[/img]
bij elke bocht schuiven mijn CD's nu van de ene kant naar de andere kant :S
Waarschuw beheerder
Gezakt, :(

Geen ingrepen of wat dan ook, ben gezakt op het feit dat als ik mij klaar maakte om voorrang te verlenen aan rechts, dat ik dan te ver de rem indrukte totdat ik bijna stilstond :s
Te begrijpen, maar toch :( Echt het enigste wat fout ging :')
Instructeur en examinator wijdde het aan het feit dat ik nerveus was, omdat ik dat normaal niet deed :P

Maar ff serieus, Die mensen zijn best wel onwijs streng :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op donderdag 8 april 2010 om 18:30:
wie weet waar ik zo'n ding kan kopen? (het liefst een roze :P)

mediamarkt of halfords heeft zoiets wel denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 april 2010 om 20:20:
mediamarkt of halfords heeft zoiets wel denk ik

ok thanks zal daar eens kijken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Olijfboompje :lol: op donderdag 8 april 2010 om 20:16:
Gezakt, :(

Jammer!

Maar best raar dat je bent gezakt... je MAG nerveus zijn.. dat is volkomen normaal :S

Oké te laat remmen is niet goed, maar wat je zegt: als dat het enige is wat fout ging :S

Volgende x beter, weet je al wanneer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 april 2010 om 21:06:
Jammer!

Maar best raar dat je bent gezakt... je MAG nerveus zijn.. dat is volkomen normaal

Oké te laat remmen is niet goed, maar wat je zegt: als dat het enige is wat fout ging

Volgende x beter, weet je al wanneer?

Naja, zoiets had ik dus ook :)

Het wordt waarschijnlijk in de maand mei, dus dan maar even kijken of het dubbeltje wel de goede kant op valt :)
Kost gewoon zoveel geld :nocheer:

Waarschuw beheerder
Leuk!! veel plezier met je nieuwe auto!

Waarschuw beheerder
Geldklopperij :yes:

Waarschuw beheerder
Ik moest 25 maart afrijden na 30 lessen. Was erg zenuwachtig van tevoren. Toen ik eenmaal in de auto zat waren alle zenuwen weg. Het ging echt hartstikke goed. Toen ik dacht dat ik er was, stak er ineens een fietser over door het rode licht. Ik anticipeerde te laat en de examinator stond als eerste op de rem. Hier ben ik ook op gezakt. Mijn herexamen is maandag 26 april hopen dat ik het haal...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 13:12:
Geldklopperij

:looser: zijn het.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Olijfboompje :lol: op donderdag 8 april 2010 om 20:16:
Maar ff serieus, Die mensen zijn best wel onwijs streng :|

ligt er echt aan wie je hebt ;)
je heb gewoon serieus lijers ertussen die je moeilijke route laten rijden waarvan ze al weten dat je zakt omdat 9 van de 10 dat zullen doen

ook heb je echt mierenneukers erbij

ik had gelukkig mazzel
erg makkelijke route en onwijs aardige examinator
helaas door omstandigheden zelf verprutst o:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 april 2010 om 21:06:
Maar best raar dat je bent gezakt... je MAG nerveus zijn.. dat is volkomen normaal :S

Oké te laat remmen is niet goed, maar wat je zegt: als dat het enige is wat fout ging :S

het kan zijn dat het in de praktijk toch te ernstig over kwam
je moet ook niet vergeten dat hun je als het ware toestemming geven om deel te nemen aan het verkeer
waar nou eenmaal veel gevaren schuilen
als ze de indruk hebben dat ze je nog niet veilig kunnen vertrouwen in het verkeer zak je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op dinsdag 13 april 2010 om 22:25:
Mijn nieuwe auto sinds zaterdag :cheer:

heeft je vriendin uitgekozen zeker :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 april 2010 om 11:08:
Leuk!! veel plezier met je nieuwe auto!

danku :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 23:43:
heeft je vriendin uitgekozen zeker :lol:

Hoezo? leg uit :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op zondag 18 april 2010 om 18:16:
Hoezo? leg uit :P

vind het een vrouwen autootje :d
maar dat ben ik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 april 2010 om 18:19:
vind het een vrouwen autootje :d
maar dat ben ik

:lol:
ah, ok

nee ik heb nog geen vriendin, dus dat is het niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op zondag 18 april 2010 om 18:21:
nee ik heb nog geen vriendin, dus dat is het niet...

succes in de toekomst :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 14:31:
Hier ben ik ook op gezakt.

Wat kut!! Door die K.U.T. fietser ben je dus gezakt???? Jeetje, hier mocht wel wat makkelijker over gedaan worden zeg :S

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 21:47:
als ze de indruk hebben dat ze je nog niet veilig kunnen vertrouwen in het verkeer zak je

Jep :yes: daar heb je wel gelijk in...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 14:31:
ineens een fietser over door het rode licht. Ik anticipeerde te laat en de examinator stond als eerste op de rem. Hier ben ik ook op gezakt. Mijn herexamen is maandag 26 april hopen dat ik het haal...

ik had wel bij een verkeerslicht dat zij ineens remde, terwijl ik al bezig was geleidelijk te remmen
was geen gevaar verder
vroeg dus ook waar ze mee bezig was :rot:

niet op gezakt ofzo :p maar grijp pas in als er gevaar dreigt :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 april 2010 om 21:07:
vroeg dus ook waar ze mee bezig was

eeeeyzzz wa doe jij.? met je haufd :[

Waarschuw beheerder
31 maart gezakt... omdat ik te voorzichtig was :(

Nu ga ik me rijbewijs ''proberen'' te halen hier in Aruba :D
( 500 gulden, onbeperkt lessen ... moet goed komen! )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 april 2010 om 17:37:
Nu ga ik me rijbewijs ''proberen'' te halen hier in Aruba
( 500 gulden, onbeperkt lessen ... moet goed komen! )

Succes engeletje.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is nog geen 200 euro... goedkoop zeg :D en met dat rijbewijs mag je ook in NL rijden dan?
Waarschuw beheerder
Godver, gisteren rijexamen moeten doen. De stad waarin ik moest afrijden was Den Bosch. Alles ging goed, ik keek ver genoeg voor me uit, ik scande goed, ik hield rekening met zwakkere verkeersdeelnemers en reageerde goed op fouten van andere automobilisten. Toen gingen we de bebouwde kom uit om de snelweg op te gaan. We gingen bij Den Bosch de snelweg op en ik moest Nijmegen volgen(Dit was de zelfstandige opdracht) Toen we op de snelweg zaten en ik Nijmegen volgde zei de examinator dat we er bij Rosmalen-Berlicum eraf gingen. De weg waar ik op reed was vierbaans(2 voor rechtdoor en 2 voor rechtsaf) Ik zat op de meeste rechts liggende rechtdoorgaande rijbaan en ik moest naar de meest rechtsliggende rechtse rijbaan. De eerste zijdelingse verplaatsing ging goed maar ik moest nog een keer van rijbaan wisselen. Ik zag vanuit mn ooghoek een zwarte jeep al op de rechtsliggende rechtse rijbaan rijden en daar moest ik ook naar toe. Ik keek goed, ik scande goed en kruiste voor die zwarte jeep langs de meest liggende rechtse rijbaan op. Voor mijn gevoel zat er meer dan genoeg ruimte tussen en deed ik niks verkeerd. Ik dacht yes ik heb me rijbewijs want ik had het meest moeite met snelweg rijden. Dus wij weer terug naar De Vliert, ik parkeer de auto recht vooruit in een parkeervak en de examinator zegt tegen mij dat ik even buiten de auto een luchtje mag scheppen, hun bleven ff n de auto om na te praten. tientallen seconde later werd ik weer geroepen en gingen we naar boven. Ik dacht echt dat ik hem binnen had maar toen we weer bij het CBR zaten kreeg ik te horen dat ik het net niet een voldoende heb gescoort. Toen ik vroeg waar het mis ging kreeg ik als antwoord dat ik te kort voor de zwarte jeep invoegde naar de rechtse rijbaan.

Wat een naaistreek is dit zeg. Ik kan wel begrijpen dat ik iets meer ruimte moest creeren om mn auto heen om die bestuurder van die jeep een veilig gevoel te laten geven maar om mij hier op te laten zakken vind ik wel heel erg sneu. Volgens mij had ik een examinator die pas examinator is en dacht ik ga ff geld binnen slepen voor het CBR.

27 Mei om 10:45 weer een kans
Waarschuw beheerder
Zojuist geslaagd :cheer:
Was echt op van de zenuwen zat te trillen als een gek, en ging niet helemaal vlekkenloos..maar me examinator vond die kleine dingen niet zo erg om me niet te laten slagen. :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 april 2010 om 21:27:
en met dat rijbewijs mag je ook in NL rijden dan?

Geen idee... volgens mij wel, zitten wel voorwaardens aan vast. Maar dat zie ik dan wel weer!
Rijbewijs in aruba is een MUST... in nederland kom je ook wel overal zonder auto :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 april 2010 om 21:27:
en met dat rijbewijs mag je ook in NL rijden dan?

als ze hier op bezoek is volgens mij wel
als ze hier zou wonen niet

dacht ik tenminste
omdat iedereen anders natuurlijk in het buitenland rijbewijs gaat halen
daar je het op sommige plekken ook gewoon kan kopen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op woensdag 21 april 2010 om 17:08:
Zojuist geslaagd :cheer:

gefeliciteerd :d
overmorgen heb ik mn 2e kans o:)

Uitspraak van Remsjo op woensdag 21 april 2010 om 16:11:
Wat een naaistreek is dit zeg. Ik kan wel begrijpen dat ik iets meer ruimte moest creeren om mn auto heen om die bestuurder van die jeep een veilig gevoel te laten geven maar om mij hier op te laten zakken vind ik wel heel erg sneu. Volgens mij had ik een examinator die pas examinator is en dacht ik ga ff geld binnen slepen voor het CBR.

als dat het enige was en zelfs ervaren iemand zou er geen gevaar in zien
is het wel nep dat ie gaat mierenneuken om zoiets aan te grijpen je te kunnen laten zakken :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remsjo op woensdag 21 april 2010 om 16:11:

dan ben je er weer lkkr aangenaaid idd! Kun je nagaan hoe frustrerend zo'n examendag kan zijn voor je instructeur!! word er zelf ook vaak schijt ziek van!!
t word tijd voor n nieuw exameninstituut met nieuwe eise!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinatra op woensdag 21 april 2010 om 21:49:
t word tijd voor n nieuw exameninstituut met nieuwe eise!

eisen zijn prima

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 april 2010 om 21:47:
je moet ook niet vergeten dat hun je als het ware toestemming geven om deel te nemen aan het verkeer
waar nou eenmaal veel gevaren schuilen

;)

autorijden is nou eenmaal geen speelgoed
en er gebeuren nog veel (teveel) ongelukken
dus kan me niet streng genoeg wezen

maar je hebt ze ertussen die echt iets "aangrijpen" om je te kunnen laten zakken
daar zal wel iets aan gedaan moeten worden

*vraag me af of je nog ergens je beklag kan doen oid
mss zouden ze camera's moeten monteren in de auto
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op woensdag 21 april 2010 om 21:04:
gefeliciteerd
overmorgen heb ik mn 2e kans

Dank je wel! :D
Ik heb er ook 2 keer over gedaan dus dat komt wel goed!
Heel veel succes morgen. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op woensdag 21 april 2010 om 17:08:
Zojuist geslaagd

Gefeliciteerd!!! Geniet ervan :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 april 2010 om 18:25:
een idee... volgens mij wel, zitten wel voorwaardens aan vast. Maar dat zie ik dan wel weer!
Rijbewijs in aruba is een MUST... in nederland kom je ook wel overal zonder auto

Ja daar heb je gelijk in... zou lekker zijn als je hem daar kan halen...

Uitspraak van THP op woensdag 21 april 2010 om 21:01:
omdat iedereen anders natuurlijk in het buitenland rijbewijs gaat halen

Daar zit ook wat in... ik had bij mijn theorie een man zitten die kwam uit 'geen flauw idee meer' en die moest opnieuw zijn theorie halen en een paar praktijk lessen nemen omdat hij een buitenlands rijbewijs heeft... maar dan van een land waar ze links rijden....

@ Remsjo: Woow wat zuur!! En dat was echt het enige? Flauw zeg dat ze je daar op laten zakken :( zo'n situatie heb ik ook gehad toen ik de eerste x gezakt was... volgens mij gevoel was er zat ruimte, de auto achter mij hoefde ook niet eens te remmen.. en toch zei ze dat ik niet had in mogen voegen omdat die auto zogenaamd van mij schrok.. 27 mei, dat is nog lang wachten :( ik wens je alvast succes en ik hoop dat je het dan wel haalt!

Uitspraak van THP op woensdag 21 april 2010 om 21:04:
overmorgen heb ik mn 2e kans

Succes!

Uitspraak van THP op woensdag 21 april 2010 om 21:54:
vraag me af of je nog ergens je beklag kan doen oid

Dat kan... mijn examinator (een vrouw) had al verschillende klachten gehad.... ze was rijinstructrice geweest, maar ze was niet geschikt voor het werk, had er geen geduld voor en kon niet met de mensen overweg... waarom ze dan nu examinator is geworden geen idee, maar er zijn ook nu alweer heel veel klachten. Ik wilde ook een klacht indienen zodra ik was geslaagd, maar uiteindelijk niet gedaan... waarom weet ik niet, want hoe meer klachten hoe beter.. nu denk ik: stom dat ik het niet heb gedaan, er zijn nog zoveel mensen die hun rijbewijs moeten halen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 april 2010 om 09:51:
Dat kan... mijn examinator (een vrouw) had al verschillende klachten gehad.... ze was rijinstructrice geweest, maar ze was niet geschikt voor het werk, had er geen geduld voor en kon niet met de mensen overweg... waarom ze dan nu examinator is geworden geen idee, maar er zijn ook nu alweer heel veel klachten. Ik wilde ook een klacht indienen zodra ik was geslaagd, maar uiteindelijk niet gedaan... waarom weet ik niet, want hoe meer klachten hoe beter.. nu denk ik: stom dat ik het niet heb gedaan, er zijn nog zoveel mensen die hun rijbewijs moeten halen.

ja oke klagen kan sws
maar bedoelde meer, als je het totaal niet eens bent met dat je gezakt bent
of daar nog wat aan te doen is
of dat het zo is, hun besluiten en het staat definitief vast, niks meer aan te doen

Uitspraak van Tammy O:) op donderdag 22 april 2010 om 04:37:
Heel veel succes morgen. ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 april 2010 om 09:51:
Succes!

thnx b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op donderdag 22 april 2010 om 17:35:
als je het totaal niet eens bent met dat je gezakt bent

Oké :lol: dat heb ik ooit weleens aan mijn rijinstructeur gevraagd maar hij zei dat dat niet kon. Dan heb je gewoon 'dikke pech' zei hij toen...

Vandaag je 2de kans! Nogmaals succes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fail :')

:rot:

Waarschuw beheerder
Shit :( wat ging er fout?
Waarschuw beheerder
ff copy paste :p

alles ging erg goed, kreeg er zelfs compliment voor

maar kreeg echt een ruk route door woonwijken met tig scholen en de hele tijd fietsers van alle kanten (kinderen)
bij 1 rotonde kwamen ze van links rechts en achter me, 1 stak dr hand niet uit en was bijna voor mn wagen
examinator greep eerder in dan mij, daarop gezakt

ik zag haar eigenlijk wel te laat, maar nog wel op tijd om te remmen wat ik ook wilde doen
maar hij was me net een seconde voor
ingrijpen = zakken o:)