Zodra je instructeur mee is, kan de examinator je minder goed matsen..
Instructeurs willen nooit mee, die van mij ook niet.. omdat het heel frustrerend voor ze is.. ze weten dat hun leerling het kunnen en bij het examen verkloten ze het.. er zijn instructeurs die ervan overspannen raken... als ze meegaan dan krijgen ze gezeik van de examinators, waarom heb je het examen aangevraagd enzo.. ze proberen er dus alles aan de doen om niet mee te hoeven, maar ik heb voet bij stuk gehouden de 2de x...
Volgens mijn instructeur.. kan hij beter niet meegaan..
mijn instructeur gaf aan dat hij erbij zal zijn als ik afrijd. doet ie altijd bij iedereen
ja maar jij kan ook nie rijden
wie weet waar ik zo'n ding kan kopen? (het liefst een roze)
Gezakt,
Jammer!
Maar best raar dat je bent gezakt... je MAG nerveus zijn.. dat is volkomen normaal
Oké te laat remmen is niet goed, maar wat je zegt: als dat het enige is wat fout ging
Volgende x beter, weet je al wanneer?
Kost gewoon zoveel geld
Maar ff serieus, Die mensen zijn best wel onwijs streng
Maar best raar dat je bent gezakt... je MAG nerveus zijn.. dat is volkomen normaal
Oké te laat remmen is niet goed, maar wat je zegt: als dat het enige is wat fout ging
Hier ben ik ook op gezakt.
als ze de indruk hebben dat ze je nog niet veilig kunnen vertrouwen in het verkeer zak je
ineens een fietser over door het rode licht. Ik anticipeerde te laat en de examinator stond als eerste op de rem. Hier ben ik ook op gezakt. Mijn herexamen is maandag 26 april hopen dat ik het haal...
en met dat rijbewijs mag je ook in NL rijden dan?
Zojuist geslaagd
Wat een naaistreek is dit zeg. Ik kan wel begrijpen dat ik iets meer ruimte moest creeren om mn auto heen om die bestuurder van die jeep een veilig gevoel te laten geven maar om mij hier op te laten zakken vind ik wel heel erg sneu. Volgens mij had ik een examinator die pas examinator is en dacht ik ga ff geld binnen slepen voor het CBR.
Wat een naaistreek is dit zeg. Ik kan wel begrijpen dat ik iets meer ruimte moest creeren om mn auto heen om die bestuurder van die jeep een veilig gevoel te laten geven maar om mij hier op te laten zakken vind ik wel heel erg sneu. Volgens mij had ik een examinator die pas examinator is en dacht ik ga ff geld binnen slepen voor het CBR.
t word tijd voor n nieuw exameninstituut met nieuwe eise!
je moet ook niet vergeten dat hun je als het ware toestemming geven om deel te nemen aan het verkeer
waar nou eenmaal veel gevaren schuilen
als ze de indruk hebben dat ze je nog niet veilig kunnen vertrouwen in het verkeer zak je
Zojuist geslaagd
een idee... volgens mij wel, zitten wel voorwaardens aan vast. Maar dat zie ik dan wel weer!
Rijbewijs in aruba is een MUST... in nederland kom je ook wel overal zonder auto
omdat iedereen anders natuurlijk in het buitenland rijbewijs gaat halen
overmorgen heb ik mn 2e kans
vraag me af of je nog ergens je beklag kan doen oid
Dat kan... mijn examinator (een vrouw) had al verschillende klachten gehad.... ze was rijinstructrice geweest, maar ze was niet geschikt voor het werk, had er geen geduld voor en kon niet met de mensen overweg... waarom ze dan nu examinator is geworden geen idee, maar er zijn ook nu alweer heel veel klachten. Ik wilde ook een klacht indienen zodra ik was geslaagd, maar uiteindelijk niet gedaan... waarom weet ik niet, want hoe meer klachten hoe beter.. nu denk ik: stom dat ik het niet heb gedaan, er zijn nog zoveel mensen die hun rijbewijs moeten halen.
Heel veel succes morgen.
Succes!
als je het totaal niet eens bent met dat je gezakt bent