maar ik moet hem meteen 'n heel eind zelf naar huis rijden nu
Oww jaa dat is echt nog wennen.. je bent natuurlijk gewend aan je leswagen.... ik heb met mijn auto het geluk dat die hoe dan ook niet afslaat. Ik vergeet weleens terug naar zn 1 te gaan als ik stilsta... dan rij ik in zn 2 weg en zelfs dan slaat ie niet af
Nee idd, ik heb zaterdag voor het eerst wezen tanken, het was 35euro..
Ietsje minder alleen dat ik om 08:00 al moet
Oww spannend! Heb je er vertrouwe in?
Ik moest ook om 8 uur op... Valt best mee met de drukte op de weg dan! Ik had het namenlijk drukker verwacht
Ik hoop het dat het niet zo druk is!...vind het een rot tijdstip had het liever begin van de middag gehad maarja je hebt het jammer genoeg niet voor het uitkiezen.
Ga gewoon me best doen meer kan je ook niet doen
35 euro?
toen zat ie vol?
goedkoop wagentje dan
Hahaha nee niet echt.
Hahaha nee niet echt. Heb nogal faalangst met dit soort dingen, weet wel hoe het moet maar laat me door de zenuwen een beetje van slag brengen en ga dan opeens twijfelen aan dingen.
Indd! ik heb ook last van heel erge faalangst, maar volgens mij ben ik er 'n beetje overheen gegroeit.. , ik wist van mezelf dat ik het gewoon kon, en deed net of het 'n rijles was, hoe moeilijk dat ook was!
Vond het wel lastig, want leek wel of alles in brand stond van binnen
En ben zeker aan het rondcrossen ,net ook weer 'n lang stuk gereden... heeeerlijk zeg
Miss kun je die rustgevende pillen van A. Vogel proberen?
Heb ik normaal gesproken ook! Helemaal precies hetzelfde.. Sprak toen iemand die net haar rijbewijs gehaald had, na 3x een black out gekregen te hebben. Ze had Plantival van VSM (blauwe pilletjes) genomen, en het werkte als een tierelier!
Ja idd in plaats van zelfvertrouwen, nemen we pilletjes
ik had net het tegenovergestelde.
was zo rustig dat het net leek alsof het me niet interesseerde
Helemaal niets zelfs... ik kan al zo moeilijk slapen, en zou ik daar wat afleiding hebben slaap ik helemaal niet meer
maarja het moet ook maar net op die ene dag lukken allemaal.
al gaat elke les tot de 29ste slecht, dat is geen garantie dat je examen ook slecht gaat..
En gelukkig geen fouten gemaakt op mijn examen
Precies, het is een moment-opname.. toen ik de eerste x moest afrijden ging mn les ervoor super goed! Examen: gezakt.
De 2de x: de les ervoor ging super slecht, examen: geslaagd..
1) Ik moest fileparkeren en dat wilde ik doen terwijl er een auto achtr mij stond, waarop de examinator zegt: is dit wel slim? Uhhh nee, ik snel de eerste straat naar rechts... oops mag je niet in.. dus die examinator zegt: hier mag je niet in he. Waarop ik het ineens zie en heel droog zeg: nee dat klopt, maar nu is die auto weg, en kan ik terugdraaien zodat ik kan parkeren. (goh best slim bedacht op zo'n moment al zeg ik het zelf)
3) er stond een bordje 50 ivm werkzaamheden. Normaal mag je 80. Dus ik rij 50 en moest vervolgens uitwijken naar links, ik goed kijken natuurlijk en ik ga rijden.. na het uitwijken ging ik weer terug op de strook... en ik rij vrolijk verder (50)... iedereen gaat mij voorbij, huh, waarom heb geen bordje gezeien met einde 50?? maar die stond er dus toen ik druk bezig was met uitwijken
Tip Doe tussentijdse toets! scheelde bij mij een hoop spanning
had ooit die tip gekregen, en had zoiets van als hij erbij is kan die als ik het niet haal altijd nog zien wat er niet helemaal lekker liep. En kan die hem misschien wat afleiden door wat te ouwehoeren