Partyflock

Forumonderwerp · 731521
Waarschuw beheerder
donateur
voor alle mensen die gaan afrijden, bezig zijn met hun theorie, tips willen voor rij examens etc.

steun, feliciteer en troost elkaar :lief:

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ik geef autorijles...dus als je in Nijmegen woont kom gezellie bij Lion Es lessen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op vrijdag 12 maart 2010 om 13:31:
maar ik moet hem meteen 'n heel eind zelf naar huis rijden nu

En hoe ging het?? :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 maart 2010 om 00:12:
En hoe ging het??

Goed goed... ben heel thuis gekomen :9,
alleen heb het een beetje lastig met de koppeling en stoplichten :lol:,
hij slaat telkens af :S

Waarschuw beheerder
Oww jaa dat is echt nog wennen.. je bent natuurlijk gewend aan je leswagen.... ik heb met mijn auto het geluk dat die hoe dan ook niet afslaat. Ik vergeet weleens terug naar zn 1 te gaan als ik stilsta... dan rij ik in zn 2 weg en zelfs dan slaat ie niet af :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 maart 2010 om 16:00:
Oww jaa dat is echt nog wennen.. je bent natuurlijk gewend aan je leswagen.... ik heb met mijn auto het geluk dat die hoe dan ook niet afslaat. Ik vergeet weleens terug naar zn 1 te gaan als ik stilsta... dan rij ik in zn 2 weg en zelfs dan slaat ie niet af

Ja ik heb ook best 'n oude auto, dus alles is echt anders.. :P
en ik ben nogal opgefockt in het verkeer heb ik opgemerkt :lol:,
dus vandaar dat ik het allemaal sneller wil dan dat lukt 8)

Waarschuw beheerder
Haha ja dat herken ik :lol: net bij ons op de rondweg, rijdt zo'n kwal 50 waar je 70 mag, en een andere kwal rijdt 50/60 waar je 80 mag! Please, ga thuis lekker slapen... :lol:
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd met je rijbewijs & auto Ik ben ik ! :D
Waarschuw beheerder
Thanx!
ben er echt blij mee...
maar helaas groeit benzine niet op m'n rug :9

Waarschuw beheerder
Nee idd, ik heb zaterdag voor het eerst wezen tanken, het was 35euro..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook een mooie auto gevonden denk ik.

peugot 307 station.

Moet alleen nog een proefrit gaan maken...
tot nu toe heb ik in alle auto's zonder afslaan en problemen kunnen rijden, dus ben benieuwd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 15 maart 2010 om 11:39:
peugot 307 station.

wat moet jij met een station :S, kunnen al je neefjes en nichtjes mee zeker:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 11:12:

:lol:
heb je 20 liter tank :P
Waarschuw beheerder
:cheer: Heb eindelijk de datum doorgekregen, maandag de 29ste proberen af te rijden. :D Ietsje minder alleen dat ik om 08:00 al moet. :x

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oww spannend! Heb je er vertrouwe in?

8 uur.. hm.. kan dus druk zijn op de weg...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 11:12:

35 euro?
toen zat ie vol? :P
goedkoop wagentje dan :lol:

Uitspraak van Tammy O:) op maandag 15 maart 2010 om 12:53:
Ietsje minder alleen dat ik om 08:00 al moet

Ik moest ook om 8 uur op... Valt best mee met de drukte op de weg dan! Ik had het namenlijk drukker verwacht :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 13:28:
Oww spannend! Heb je er vertrouwe in?

Hahaha nee niet echt. :$ Heb nogal faalangst met dit soort dingen, weet wel hoe het moet maar laat me door de zenuwen een beetje van slag brengen en ga dan opeens twijfelen aan dingen. Had ik met me tussentijdsetoets ookal, dacht bij de domste dingen dat het niet goed ging, maar heb toch de vrijstelling. :o (gelukkig maar want bijzondere verichtingen is niet echt mijn sterke punt vind ik zelf) O:)

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 15 maart 2010 om 13:34:
Ik moest ook om 8 uur op... Valt best mee met de drukte op de weg dan! Ik had het namenlijk drukker verwacht

Ik hoop het dat het niet zo druk is!...vind het een rot tijdstip had het liever begin van de middag gehad maarja je hebt het jammer genoeg niet voor het uitkiezen. :lol:
Ga gewoon me best doen meer kan je ook niet doen. :lol:

Ben je al lekker aan het rondcrossen? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op maandag 15 maart 2010 om 15:06:
Ik hoop het dat het niet zo druk is!...vind het een rot tijdstip had het liever begin van de middag gehad maarja je hebt het jammer genoeg niet voor het uitkiezen.
Ga gewoon me best doen meer kan je ook niet doen

Indd! ik heb ook last van heel erge faalangst, maar volgens mij ben ik er 'n beetje overheen gegroeit.. :O, ik wist van mezelf dat ik het gewoon kon, en deed net of het 'n rijles was, hoe moeilijk dat ook was!

Vond het wel lastig, want leek wel of alles in brand stond van binnen :lol:

En ben zeker aan het rondcrossen 8),net ook weer 'n lang stuk gereden... heeeerlijk zeg :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 11:51:
wat moet jij met een station :S, kunnen al je neefjes en nichtjes mee zeker:lol:

omdat dat gewoon een mooie auto is.

en ik wil een fatsoenlijke auto, waarmee ik niet meteen dood ben als ik eens over de kop ga.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op maandag 15 maart 2010 om 18:10:
en ik wil een fatsoenlijke auto, waarmee ik niet meteen dood ben als ik eens over de kop ga.

:aai: ligt aan je eigen rijstijl hoor en een station slaat gewoon helemaal nergens op
ik rij zelf in een peugot 206 en dat vind ik al groot :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 18:57:
:aai: ligt aan je eigen rijstijl hoor en een station slaat gewoon helemaal nergens op
ik rij zelf in een peugot 206 en dat vind ik al groot :lol:

en ik wil de station uitvoering.

ook omdat mn moeder een kleinere auto heeft is dat gewoon handig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 15 maart 2010 om 13:34:
35 euro?
toen zat ie vol? :P
goedkoop wagentje dan :lol:

Ja hahaha.. maar er zat nog ongeveer een kwart in hoor :P

Hahaha nee niet echt. :$

Miss kun je die rustgevende pillen van A. Vogel proberen? Heb ik ook gedaan.. ik werd er wat rustiger door... ik heb namelijk ook last van faalangst.. of het echt helpt of dat het psychisch is dat weet ik niet, maar ik was wel rustig... bij de eerste x iig.. de tweede x hielpen ze geen flikker...
Waarschuw beheerder
Hahaha nee niet echt. Heb nogal faalangst met dit soort dingen, weet wel hoe het moet maar laat me door de zenuwen een beetje van slag brengen en ga dan opeens twijfelen aan dingen.

Heb ik normaal gesproken ook! Helemaal precies hetzelfde.. Sprak toen iemand die net haar rijbewijs gehaald had, na 3x een black out gekregen te hebben. Ze had Plantival van VSM (blauwe pilletjes) genomen, en het werkte als een tierelier!

Ze had nog wat over, dus die mocht ik gebruiken. Nou geloof me, dat spul (of het wel of niet tussen je oren zit) werkte bij mij ECHT! Totaal geen zenuwen, niets! Verder zat het weer, de tijd, de route en de examinator ook nog mee, dus ik heb ook geboft hoor. Maar het is wel echt een aanrader!

Mijn zusje gaat vrijdag op, heb haar nog wat van die vsm dingen gegeven, zal mij benieuwen :D Ze is al 80 lessen bezig omdat ze ook faalangst heeft.

Ik wens je alvast succes!

Waarschuw beheerder
Wat een geluk dat je iemand sprak die die pillen voor je had! Gelukkig hebben ze dus geholpen :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik had deze:
[img width=252 height=300 cacheid=00111b80002e6f9611085acd1a02a4e6e2]http://cms.drogisterijaanbiedingen.nl/upload/Producten/Gezondheid/Valdispert%20Rust%2050.jpg[/img]
die hebben bij mij heel erg geholpen...was bij het examen totaal niet zenuwachtig en bij elke rijles wel!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik had A.Vogel. De eerste x werkte het wel, was niet zenuwachtig (maar nu achteraf denk ik dat het tussen mn oren zat) want de 2de x was ik zoooo zenuwachtig dat ik bijna niet meer durfde! Ging even naar het toilet en ik dacht: hier blijf ik voorlopig :lol: maar ja, schiet je niks mee op.. mn knieen trilden zooooo erg, niet meer normaal.... denk dat jullie dingen beter werken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 15 maart 2010 om 15:09:
Indd! ik heb ook last van heel erge faalangst, maar volgens mij ben ik er 'n beetje overheen gegroeit.. , ik wist van mezelf dat ik het gewoon kon, en deed net of het 'n rijles was, hoe moeilijk dat ook was!

Vond het wel lastig, want leek wel of alles in brand stond van binnen

En ben zeker aan het rondcrossen ,net ook weer 'n lang stuk gereden... heeeerlijk zeg

Dat is het nou juist, ik weet ook wel dat ik het kan en me instructeur en examinator met me TTT zeiden hetzelfde...maar laat me gewoon gek maken door de zenuwen, en als het dan niet wil op dat moment zoals ik wil dan heb ik hem helemaal hangen. :lol:

Ohhh kan niet wachten tot ik officeel mag rijden...heerlijk die vorm van vrijheid(L)
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 maart 2010 om 22:05:
Miss kun je die rustgevende pillen van A. Vogel proberen?

Uitspraak van martinibaby op dinsdag 16 maart 2010 om 19:01:
Heb ik normaal gesproken ook! Helemaal precies hetzelfde.. Sprak toen iemand die net haar rijbewijs gehaald had, na 3x een black out gekregen te hebben. Ze had Plantival van VSM (blauwe pilletjes) genomen, en het werkte als een tierelier!

Die van VSM had ik met me TTT genomen! :D Voordeel ervan was dat ik helemaal geen last had van trillende handen en benen (wat ik anders wel zou hebben als ik zo zenuwachtig ben) Geestelijk was ik opzich wel geconcentreerd maar toch zodra iets niet helemaal ging zoals ik wou kwamen die zenuwen toch weer. Maar denk dat ik die de 29ste toch maar weer neem. :jaja:

Wel grappig om te lezen dat zoveel mensen echt zenuwachtig zijn met dit dat we massaal naar de rustgevende pilletjes grijpen. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op woensdag 17 maart 2010 om 16:11:
Wel grappig om te lezen dat zoveel mensen echt zenuwachtig zijn met dit dat we massaal naar de rustgevende pilletjes grijpen.

Ja idd :lol: in plaats van zelfvertrouwen, nemen we pilletjes :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tammy O:) op woensdag 17 maart 2010 om 16:11:
Wel grappig om te lezen dat zoveel mensen echt zenuwachtig zijn met dit dat we massaal naar de rustgevende pilletjes grijpen. :lol:

ik had net het tegenovergestelde.
was zo rustig dat het net leek alsof het me niet interesseerde :$

Waarschuw beheerder
Ik was veel te lang opgebleven totdat ik niet meer kon :o Wou eigenlijk vroeg naar bed maar de tv knipoogde verleidelijk naar me :lol:

Toch glansrijk geslaagd.

anderhalf jaar geleden alweer ofzo :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 maart 2010 om 11:24:
Wou eigenlijk vroeg naar bed maar de tv knipoogde verleidelijk naar me :lol:

Dat heb ik nou elke dag :lol:
Waarschuw beheerder
Daarom heb ik dus geen tv op mijn kamer.
Helemaal niets zelfs... ik kan al zo moeilijk slapen, en zou ik daar wat afleiding hebben slaap ik helemaal niet meer :P

Waarschuw beheerder
Als ik geen tv op mn kamer heb dan ga ik niet naar mn kamer :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 maart 2010 om 17:00:
Ja idd in plaats van zelfvertrouwen, nemen we pilletjes

:lol: idd zelfvertrouwen, eigelijk moet het al genoeg zeggen dat je af mag rijden dat je het heus wel kan...maarja het moet ook maar net op die ene dag lukken allemaal. Hoe meer de 29ste nadert hoe minder vertrouwen ik er in krijg, ging deze week ook best slecht met lessen (misschien ook wel de vermoeidheid) even kijken hoe het maandag gaat en of me vertrouwen erin dan weer omhoog schiet. :lol:

Uitspraak van Denskie ® :cheer: op woensdag 17 maart 2010 om 20:29:
ik had net het tegenovergestelde.
was zo rustig dat het net leek alsof het me niet interesseerde

Waarom heb ik dat toch niet. :lol: Denk dat ik misschien wel in tranen uitbarst van geluk of verdriet dan. :lol:

Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op vrijdag 19 maart 2010 om 12:12:
Helemaal niets zelfs... ik kan al zo moeilijk slapen, en zou ik daar wat afleiding hebben slaap ik helemaal niet meer

Denk dat ik zaterdag op zondag maar bewust daarom heel lang ga doorhalen zodat ik vroeg in slaap val zondagavond, ben al geen ochtendmens en als ik dan al om 8 uur moet en het s'avonds laat in slaap val door zoiets komt het helemaal niet goed...ik moet die afleiding namelijk ook niet hebben want als er iets leuks op tv is blijf ik heel vaak te lang erachter hangen. :$
Waarschuw beheerder
Ik heb m ook eindelijk gehaald 11 maart..
Heb m afgelopen week opgehaald en al lekker een stukje gereden..:D
Wel raar ineens in je eentje..

Ik had pilletjes gekregen van de dokter... Propranolol..Zijn eigenlijk betablokkers.. Je hartslag gaat er van naar beneden..
Werkt supergoed!! :cheer:
1 pilletje de avond van te voren.. en 1 pilletje 1 uur voor je op moet!

Allemaal gefeliciteerd nog!!:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op zaterdag 20 maart 2010 om 15:13:
maarja het moet ook maar net op die ene dag lukken allemaal.

Precies, het is een moment-opname.. toen ik de eerste x moest afrijden ging mn les ervoor super goed! Examen: gezakt.
De 2de x: de les ervoor ging super slecht, examen: geslaagd..

Het is echt een moment opname.. dat moet je in je hoofd houden.. al gaat elke les tot de 29ste slecht, dat is geen garantie dat je examen ook slecht gaat..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 maart 2010 om 21:38:
al gaat elke les tot de 29ste slecht, dat is geen garantie dat je examen ook slecht gaat..

Dat is waar natuurlijk!, al mijn lessen gingen altijd goed, de rijles voordat ik opmoest had ik 'n ingreep, maar voorderest ook foutloos gereden. En gelukkig geen fouten gemaakt op mijn examen :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 22 maart 2010 om 11:58:
En gelukkig geen fouten gemaakt op mijn examen

Ik maakte de domste fouten :lol:

1) Ik moest fileparkeren en dat wilde ik doen terwijl er een auto achtr mij stond, waarop de examinator zegt: is dit wel slim? Uhhh nee, ik snel de eerste straat naar rechts... oops mag je niet in.. dus die examinator zegt: hier mag je niet in he. Waarop ik het ineens zie en heel droog zeg: nee dat klopt, maar nu is die auto weg, en kan ik terugdraaien zodat ik kan parkeren. (goh best slim bedacht op zo'n moment al zeg ik het zelf:P)

2) ik rijd naar achteren, loopt er een voetganger! Ik zag het wel, maar mn examniator zag het eerder.. die gaat ineens op de rem! Ik dacht: oké gezakt.. dus al mn zenuwewn waren weg vanaf dat moment :D

3) er stond een bordje 50 ivm werkzaamheden. Normaal mag je 80. Dus ik rij 50 en moest vervolgens uitwijken naar links, ik goed kijken natuurlijk en ik ga rijden.. na het uitwijken ging ik weer terug op de strook... en ik rij vrolijk verder (50)... iedereen gaat mij voorbij, huh, waarom:lol: heb geen bordje gezeien met einde 50?? maar die stond er dus toen ik druk bezig was met uitwijken :lol:

Genoeg redenen om mij te laten zakken dus...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 maart 2010 om 21:38:
Precies, het is een moment-opname.. toen ik de eerste x moest afrijden ging mn les ervoor super goed! Examen: gezakt.
De 2de x: de les ervoor ging super slecht, examen: geslaagd..

Zo is dat. :jaja: Me lesauto is kapot en hebben nu een andere (gelukkig van binnen gewoon hetzelfde) maar de koppeling enzo voelde toch heel anders....misschien dat het daardoor kwam dat hij vandaag een keer of 6 afsloeg. :lol:

Ik had ook van die domme dingen als ik zenuwachtig word en aan mezelf ga twijfelen, met me tussentijdsetoets dacht ik dat ik met fileparkeren de stoeprand raakte....trapte op de rem en begon op mezelf te mopperen..die examinator zei nog rij gewoon is door naar achter...bleek ik door een diepe goot te rijden voor waterafvoer en dat was wat ik voelde. :lol: :$ Stond gewoon super netjes. :roflol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 maart 2010 om 12:20:
1) Ik moest fileparkeren en dat wilde ik doen terwijl er een auto achtr mij stond, waarop de examinator zegt: is dit wel slim? Uhhh nee, ik snel de eerste straat naar rechts... oops mag je niet in.. dus die examinator zegt: hier mag je niet in he. Waarop ik het ineens zie en heel droog zeg: nee dat klopt, maar nu is die auto weg, en kan ik terugdraaien zodat ik kan parkeren. (goh best slim bedacht op zo'n moment al zeg ik het zelf)

Ik vind hem ook wel mooi bedacht. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 maart 2010 om 12:20:
3) er stond een bordje 50 ivm werkzaamheden. Normaal mag je 80. Dus ik rij 50 en moest vervolgens uitwijken naar links, ik goed kijken natuurlijk en ik ga rijden.. na het uitwijken ging ik weer terug op de strook... en ik rij vrolijk verder (50)... iedereen gaat mij voorbij, huh, waarom heb geen bordje gezeien met einde 50?? maar die stond er dus toen ik druk bezig was met uitwijken

die staan er niet..... :p dat bord geld niet meer na de 1 volgende zijstraat :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinatra op dinsdag 23 maart 2010 om 18:18:
na de 1 volgende zijstraat :p

Die was er niet...

Ik had het bord gemist...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem 20 jan gehaald:D in 1x! Maakte wel een foutje moest keren, was alleen een super drukke straat:o toen zei hij rij maar door, bleek aan het einde van die straat een klein rotondetje te zitten:| Heb nog wel even opgemerkt dat ik net zo goed daar had kunnen keren hihi:p

Tip Doe tussentijdse toets! scheelde bij mij een hoop spanning:p

Waarschuw beheerder
Ja idd, dan weet je een beetje wat je te wachten staat...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 maart 2010 om 16:32:
Tip Doe tussentijdse toets! scheelde bij mij een hoop spanning

Die heb ik gedaan en misschien scheeld het iets, maar ben ben alsnog super zenuwachtig voor straks. Het is maar goed dat ik die pillen heb en hoop dat ze z'n werk doen want zit nu al te shaken. :lol:

Waarschuw beheerder
Heel veel succes! Ik duim voor je!
Waarschuw beheerder
Gezakt! :@ Binnen de bebouwde kom ging alles goed, geen fouten gemaakt ging eigenlijk ook best lekker, en pakte alle situaties in de drukte goed op...tot we naar dorpje vederop buiten om reden. Toen gingen de zenuwen toe slaan (waarschijnlijk omdat het niet echt me vertrouwde omgeving was) Ging aan de domste dingen twijfelen, reed veelste langzaam toen ik eenmaal 80 reed kwam ik bij een drempel en remde zelf niet genoeg af..me examinator trapte vol op de rem en toen wist ik genoeg. :x Had ook iets meer snelheid moeten maken met invoegen op de snelweg, kwam een auto eindje vederop aan met 120 die naar links moest daardoor. (kan me door de zenuwen het niet eens meer herinneren) :S

Waarschuw beheerder
Shit he :( wat klote zeg...

Was dit de eerste x? Heb je nog genoeg tijd voordat je theorie afloopt?
Waarschuw beheerder
Jah baal er ook best goed van. :(

Ja was de eerste keer, instructeur gaat hem binnenkort weer aanvragen voor me. En me theorie heb ik in januari gehaald dus die kan nog wel even mee gelukkig. :D

Waarschuw beheerder
Gelukkig dat je theorie voorlopig nog geldig is :D

Ik hoop dat je snel weer mag afrijden... was je rijinstructeur erbij met je examen ?
Waarschuw beheerder
Ja had ooit die tip gekregen, en had zoiets van als hij erbij is kan die als ik het niet haal altijd nog zien wat er niet helemaal lekker liep. :jaja: En kan die hem misschien wat afleiden door wat te ouwehoeren. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op maandag 29 maart 2010 om 13:39:
had ooit die tip gekregen, en had zoiets van als hij erbij is kan die als ik het niet haal altijd nog zien wat er niet helemaal lekker liep. En kan die hem misschien wat afleiden door wat te ouwehoeren

Volgens mijn instructeur.. kan hij beter niet meegaan..
Vooral als je nerveus bent en je soms kleine foutjes maakt..
Zodra je instructeur mee is, kan de examinator je minder goed matsen.. Want dan is de instructeur er ook getuige van..

Toen hij bij mij niet meeging.. Haalde ik het ook :D

Plus de Propranolol die ik van de dokter heb gekregen werkt erg goed!