Dat deed die van mij ook niet.. ze hebben in het verleden een x een meningsverschil gehad, dus praatten ze niet met elkaar..
Indd... dat klopt!
Nouja dan moet je nog steeds goed kijken,
maar dan vooral bij stoplichten, als er een fietspad langs ligt ofzo, maarja...
die mensen kijken zelf maar uit
Wat heeft bij jullie de doorslag gegeven? Slagingspercentages, verhalen van anderen? Of een bekende van je? Of gewoon de goedkoopste?
hoog slaginspercentage en een voordelig pakket.
En ik kom meteen op mn verjaardag beginnen. En dat hij nog een man of 20 in de wacht had staan zei me ook al heel veel.
Maar ik ben weg lang bezig geweest, maar wel in 1x gehaald...
Dat is beter dan 3 keer snel op lijkt me
ik had naar een andere rijschool kunnen gaan toen hij ziek was en op vakantie was, dan had ik hem misschien wat sneller gehad.
Het is net wat je wilt he, je kunt ook na +/- 30 lessen opgaan omdat je dat per se wilt, hij liet me dat niet doen omdat hij wist dat ik zou zakken.
en na de TTT wist ik dat ie gelijk had
Niet iedereen heeft 30 lessen nodig..
Sommige hebben het eerder onder de knie, en hebben geen extra lessen nodig.
Maar sommige hebben er ook meer nodig, omdat ze zeker gaan zakken als ze op gaan..
het ligt helemaal aan jezelf
ja weet ik, maar je hebt er een hoop die willen per se op na een les of 30 en vaak werkt dat gewoon niet.
gemiddeld was rond de 45 lessen...
Zat tijdens met theorie examen bij 'n meisje, net 18 geworden.. en als ze tegen eind december niet op was geweest, dan ging ze naar 'n andere rijschool. Terwijl ze pas 7 lessen had gehad, kind spoorde niet. Ik keek haar echt aan alsof ze achterlijk was, kreeg nog 'n grote bek terug ook Whee
.
Maar indd.. Ik heb er nu 17 gehad, maar als ik er 40 zou moeten doen.. Zou ik helemaal gek worden, dat zou echt te saai zijn!
maar als ik er 40 zou moeten doen.. Zou ik helemaal gek worden, dat zou echt te saai zijn!
als je dat al saai vind is een rijbewijs niet aan jou besteed...dan rij je nog veel meer
als je dat al saai vind is een rijbewijs niet aan jou besteed...dan rij je nog veel meer!
als je dat al saai vind is een rijbewijs niet aan jou besteed...dan rij je nog veel meer!
jij was altijd al een apart geval
28 jan. mag ik weer...
hopelijk is 3 keer scheepsrecht met die rot sneeuw
ik heb dus echt geluk gehad, dinsdag afgereden en gehaald
Iedergeval blij wanneer ik zelf mag rijden en er niet meer iemand naast me zit die bepaald wat je moet doen.
ik heb gisteren mijn auto opgehaald..precies een week nadat ik mijn rijbewijs heb opgehaald
is idd wel vreemd als er niemand naast je zit...wel heeeeel erg stil
ik ben nog op zoek, weet eigenlijk niet wat ik wil...
radio wat harder zetten
haha das nou juist het probleem...ik heb nog geen radio
wordt weer een stil ritje als ik vannacht van mijn werk kom
maar gefeliciteerd mede-naamgenootje
anoniempj heb je het nog gehaald gister ???
hier komen bijna alleen maar jonge mensen die de weekenden nog vollop benutten, waarschijnlijk?
jij bent contant online ?