Heb je nog wel voldoende tijd ivm theorie ?
mijn examen is vandaag wel doorgegaan gelukkig en...
ik ben geslaagd!![]()
ik ben geslaagd!
Heb je nog wel voldoende tijd ivm theorie ?
ik ben geslaagd!
Gefeliciteerd
gefeliciteerd
Gefeliciteerd
mijn examen is al twee keer niet doorgegaan
Super meid! gefeliciteerd
daar werd ook rekening mee gehouden heb ik gelezen.
Ja dat mag ik wel hopen! Heb die de 10e van december afgelopen jaar gehaald. hihi
balen iJoost dat je examen al 2 keer niet is doorgegaan!
Hier links, dan rechts en dan nog een keer rechts... doe ik dat zegt die: neej hier moest je rechtdoor...
Of je moet een weg inrijden waar je dus uberhaubt niet in mag rijden.
Dat hij zegt hier rechts, terwijl je daar niet in mag..
Volgens mij mag hij je om zoiets niet laten zakken..
dat zegt mij rij-instructeur iig .
het gaat om het rijde zelf niet om de route.... das als jij 10x rechts gaat terwijl de ex. 10 links zegt is er niets aan de hand
Ja die 200 euro had je beter in de goot kunnen gooien..
dan mooi mijn rijinstructeur mee laten rijden
Dat hij zegt hier rechts, terwijl je daar niet in mag..
Kben vandaag geslaagd heerlijk gevoel zeg !
Jammer dat je bent gezakt, idd je moet je rijinstructeur meenemen, zelf vindt hij dat niet leuk denk ik, maar die examinators naaien je waar je naast zit.. niet ormaal..
Dat mogen ze niet doen
Ze kunnen dan kijken of je uberhaubt wel oplet in het verkeer.
Als hij zegt rechts en dr staat een bord dat je daar niet in mag rijden, moet je dat opvallen
Als hij zegt rechts en dr staat een bord dat je daar niet in mag rijden, moet je dat opvallen
maargoed, als je ver genoeg vooruit kijkt kun je heeeeel veeeeel situaties voorkome!! maar de meeste kijke niet verder dan hun neus lang is.
Dat mogen ze wel doen hoor ,
Ze kunnen dan kijken of je uberhaubt wel oplet in het verkeer.
mijn intructeur wou per se mee, geen verdere discussie.
maar de meeste kijke niet verder dan hun neus lang is.
Ik vroeg aan mijn rijinstructeur of ze dat ook konden zeggen toen zei hij: nee dat mag niet, ze mogen het je niet onnodig lastig maken..
Beter! Die van mij wilde eigenlijk niet mee, ik voelde me bijna schuldig dat ik persé wilde dat hij meeging.. hij hele verhalen vertellen over zijn overspannen collega enzo, en dat het voor instructeurs niet leuk is om mee te rijden, nou ik hield vol, en hij is meegegaan.. moest daarna wel horen dat hij het echt niet leuk vond!
Geslaagd!!!pff lang bezig geweest
Moet me nu vooral focussen op het kijken als ik ergens weg rijd..
Aangezien ik dan nog wel eens wil vergeten achter mijn rechter schouder te kijken
dat had ik ook, als je het hebt maakt dat niet uit, maar daarvoor wel.
en dat was ook mijn probleem