Partyflock

Forumonderwerp · 731521
Waarschuw beheerder
donateur
voor alle mensen die gaan afrijden, bezig zijn met hun theorie, tips willen voor rij examens etc.

steun, feliciteer en troost elkaar :lief:

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Meeeh, de 10e Maar eens een 2e poging wagen:lol:
Waarschuw beheerder
Late reactieee
Maar ja ik heb hem gehaald!!! :D
Waarschuw beheerder
nicee! Gefeliciteerd!
we zaten allen in spanning te wachten :)
Waarschuw beheerder
haha inderdaad ik was elke keer al aan het kijken of je had gereageerd ;)

Maar Gefeliciteerd !!!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anneke op maandag 1 februari 2010 om 14:30:
Maar ja ik heb hem gehaald!!!

gefeliciteerd :)
Waarschuw beheerder
Bedankt iedereen!!
Haha ja sorry was vergeten om het op PF te zetten :$
Waarschuw beheerder
iedereen die zijn rijbewijs gehaald heeft gefeliciteerd :Cheer:

Ik ben een paar weken terug bij een andere rijschool begonnen en die is nu al een stuk positiever. ben benieuwd wanneer ik opmag
Waarschuw beheerder
Pfoejjj tussentijdse toets vandaag gehad en het ging op zich wel redelijk! Heb mijn vrijstelling iig gehaald en goede tips gekregen waar ik aan moet werken. Maakte van de zenuwen wel stomme foutjes (2x uit laten vallen ook :x)

Maargoed op naar heb examen! 1 Maart de eerste... :d

Gefeliciteerd Anoniempj en de rest die hem gehaald heeft de afgelopen tijd :cheer:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Dankje!

Op het uit laten vallen kunnen ze je niet laten zakken :D
is puur de zenuwen

1 maart duurt niet lang meer! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anneke op dinsdag 2 februari 2010 om 17:27:
Dankje!

yw ;)
Op het uit laten vallen kunnen ze je niet laten zakken
is puur de zenuwen

Dat is goed nieuws! Ja echt belachelijk want het gebeurde me al een hele tijd niet meer, ik kon echt niet meer met de koppeling-gas overweg :roflol: Zoveel zenuwen!
1 maart duurt niet lang meer!

Nee heerlijk! Ben ik er iig snel vanaf :D

Waarschuw beheerder
Vandaag voor de 1e x afgereden.. Gezakt :nocheer:
Kutte is dat ik nu ook m'n theorie opnieuw moet doen, ben 8 maanden gestopt met lessen (Is ook niet zo slim).
Baaalen!!
Waarschuw beheerder
Wahahahahahaha dat filmpje!
Waarschuw beheerder
donateur
iemand al over het ijs gereden wat er nu ligt? (teminste, hier in zuid limburg)
dat vond ik pas een ervaring :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op dinsdag 2 februari 2010 om 21:32:
iemand al over het ijs gereden wat er nu ligt? (teminste, hier in zuid limburg)
dat vond ik pas een ervaring

ja da was link lesgeve vandaag!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 februari 2010 om 19:18:
Vandaag voor de 1e x afgereden.. Gezakt
Kutte is dat ik nu ook m'n theorie opnieuw moet doen, ben 8 maanden gestopt met lessen (Is ook niet zo slim).
Baaalen!!

Wat balen idd! Weet je al wanneer je je theorie en praktijk over mag doen ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 februari 2010 om 10:13:
Wat balen idd! Weet je al wanneer je je theorie en praktijk over mag doen ?

M'n theorie kan ik 18 februari doen, gelukkig over 2 weekjes dus al.. En m'n praktijk hoop dan ook zsm te kunnen doen :) En dan dit keer het hopelijk wel halen!!

Waarschuw beheerder
Hoop dat je je theorie haalt! Gelukkig mag je al vrij snel... alhoewel.. toen ik voor mn scootercertificaat moest 6,5 jaar geleden was ik gezakt, ik kon wachten op een annulering en mocht meteen weer proberen.. tegenwoordig kan dat niet meer :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 februari 2010 om 13:12:
Hoop dat je je theorie haalt! Gelukkig mag je al vrij snel... alhoewel.. toen ik voor mn scootercertificaat moest 6,5 jaar geleden was ik gezakt, ik kon wachten op een annulering en mocht meteen weer proberen.. tegenwoordig kan dat niet meer

Ja toen ik voor m'n scootercertificaat ging kon dat ook nog idd.. Stom dat ze dat hebben afgeschaft! Maar ga het wel halen denk ik, gewoon even paar daagjes vantevoren met de neus de boeken in :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 februari 2010 om 13:12:
oen ik voor mn scootercertificaat moest 6,5 jaar geleden was ik gezakt, ik kon wachten op een annulering en mocht meteen weer proberen.

hoe kun je daar nou voor zakken? :O
ik had het de eerste keer gehaald, maar nooit gebruikt :P
Waarschuw beheerder
ik was de eerste keer ook gezakt hoor voor mn brommercerti...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 4 februari 2010 om 15:07:
hoe kun je daar nou voor zakken?

Heel simpel, genoeg vragen verkeerd beantwoorden :yes:
Waarschuw beheerder
Morgen rij examen.. :| ben nu al vet nerveus! heb er geen goed gevoel over :(
Maar hoop zoooo dat ik hem haal O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anneke op donderdag 4 februari 2010 om 18:53:
ik was de eerste keer ook gezakt hoor voor mn brommercerti...

Ik ook. Had geleerd, maar wegens mijn faalangst flink de mist ingegaan..
2de keer gehaald, denk omdat ik wist wat ik kon verwachten.

wel 1ste keer geslaagd voor theorie auto.

volgende week is het zo ver..... dan ben ik aan de beurt :|
maar heb er een ontzettend goed gevoel over..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rijbewijs over 3 jaar overnieuw halen :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moest vanmorgen om 8.55 afrijde en GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD!!! in 1 x :cheer: mededanks doordat ik een aardige mevrouw had als examinator :P
Waarschuw beheerder
Woehoeeee ben geslaagd :D :cheer: ook in 1 x :D
zelf had ik het helemaal niet verwacht! maar goed, dat doet er nu niet toe he:P

Waarschuw beheerder
Beide gefeliciteerd!!!

Aardige vrouw?? Ik had een zeer zeer zeer onaardige vrouw in Utrecht.. had er zoveel horror verhalen over gehoord en dat klopte bij mij ook.. ze was echt horror... haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! Ellis !! op dinsdag 9 februari 2010 om 15:44:
zelf had ik het helemaal niet verwacht!

Whaha, jij ook al niet? :P Ik was ook zo zenuwachtig als de pest, Ik reed ook nog een doodlopende straat in :| maar ja gewoon even gekeerd en verder gereden.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 februari 2010 om 16:02:
Ik had een zeer zeer zeer onaardige vrouw in Utrecht.. had er zoveel horror verhalen over gehoord en dat klopte bij mij ook.. ze was echt horror

Oh, dat is zeker kut. Rijdt gelijk stuk ongemakkelijker als je zo'n heks naast je heb zitte :nocheer:
Waarschuw beheerder
Ellis en Sten gefeliciteerd! :D
Waarschuw beheerder
Dank jullie wel :D

Uitspraak van Stanley op dinsdag 9 februari 2010 om 16:18:
Whaha, jij ook al niet? Ik was ook zo zenuwachtig als de pest, Ik reed ook nog een doodlopende straat in maar ja gewoon even gekeerd en verder gereden.

Ik ook, werd er misselijk van haha.. ik had ook 2 kleine foutjes vond ik zelf :P
Morgen maar meteen naar de gemeente :D
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is!!! :cheer:

Had gister me tussentijdsetoets ging zwaar belabberd (gevalletje van erge faalangst)
Maar heb wel de vrijstelling. :cheer: Nou hopen dat me examen ook meteen met een goeie uitslag afloopt. :(
Waarschuw beheerder
Zodadelijk afrijden:)
Voor de 2e x, hopen dat ik deze x wel slaag:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op woensdag 10 februari 2010 om 12:26:
waarom dat dan?

Nja het sneeuwde hier lichtjes en ze hadden 'democratisch' besloten het neit door te laten gaan ivm gladheid:/ Beetje jammer weer:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Keta Jan:[ op woensdag 10 februari 2010 om 13:31:
Nja het sneeuwde hier lichtjes en ze hadden 'democratisch' besloten het neit door te laten gaan ivm gladheid:/ Beetje jammer weer:S

vind dat zo'n kromme gedachte...
dus als het sneeuwt kun je niet rijden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley op dinsdag 9 februari 2010 om 16:18:
Oh, dat is zeker kut. Rijdt gelijk stuk ongemakkelijker als je zo'n heks naast je heb zitte

Zeker.. ik dacht al steeds: geen vrouw, geen vrouw, geen vrouw.. ik kwam binnen: ja hoor!! Een vrouw.. meteen zenuwen.. wat een klotewijf.. ze had me echt genaaid gewoon....

Hier het verhaal van toen ik was gezakt.. toen had ik dus die vrouw...

Uitspraak van [SF] Keta Jan:[ op woensdag 10 februari 2010 om 12:26:
Afgelast

Rot voor je dat het is afgelast.. maar wanneer mag je nu dan weer?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier weer 'n dik pak sneeuw.... :(,
ik hoop niet dat het afgelast word dinsdag.. dan word ik gek :[ !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 februari 2010 om 16:21:
2) Ze zei dat ik niet op snelheid was met invoegen en dat daardoor een andere auto zijn gas moest loslaten, nou dat was helemaal niet waar, het kon makkelijk zag ik in mijn spiegel. En ik reed al bijna 100, snelheid genoeg om in te voegen.. niemand had er last van want die auto achter mij was nog ver achter mij...

3) Ik reed door rood (mijn fout) maar volgens mij was ie niet rood. Denk dat ik het gewoon niet goed kon zien door de zon, want ik keek wel goed...

4) ik heb een voetganger niet voor laten gaan. Ik verliet een voorrangsweg dus daar had die voetganger weer voorrang, had ik niet bij nagedacht. Mijn fout ook dus...

Als er niets komt op de snelweg moet je met een zo hoog mogelijke snelheid invoegen (aangepast aan he verkeer) dus als er niets is 120 kmph! (als je een zeur van een examinator hebt kun je daar al op zakke)

Punt 4 klopt niet helemaal:P voetganger heeft niets te maken met een voorrangsweg? Voetgangers doen niet mee aan de voorrang;)

Maargoed zo'n verhaal komt wel bekend voor. zo zijn wel meer examinatore idd. Als ik dat zou meemake met mn leerling dan ging ik er tegenin zodat je het examengeld terug kan krijge... tenminste als de examinator zich egt belabberd heeft gedrage.
Had laatst ook zo'n situatie met n leerling met invoege. De leerling moest invoege op de snelweg en kwam bij 3 vrachtauto's uit waar ze geen ruimte had om in te voege dus moest ze door op de vluchtstrook voor t op te losse maar daar kreeg ze de kans niet eens voor en trok de examinator aan het stuur:S Daarna moest ze een dorp in waar de examinator de weg niet wist dus gaf hij te laat de opdrachte.
Hier zijn we gewoon tegenin gegaan en hebbe alles terug gekrege! Is wel een lange weg wat je af moet legge voor t terug de krijge maar de aanhouder wint;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinatra op woensdag 10 februari 2010 om 20:52:
Als er niets komt op de snelweg moet je met een zo hoog mogelijke snelheid invoegen (aangepast aan he verkeer) dus als er niets is 120 kmph! (als je een zeur van een examinator hebt kun je daar al op zakke)

Ja maar er stond 100 op die bordjes...

Punt 4 klopt niet helemaal voetganger heeft niets te maken met een voorrangsweg? Voetgangers doen niet mee aan de voorrang

Rechtdoor op dezelfde weg gaat voor... ik sloeg af, voetganger ging nog wel rechtdoor, dus voetganger heeft voorrang..

tenminste als de examinator zich egt belabberd heeft gedrage

Dat bewijs heb ik niet omdat mn rijinstructeur niet mee is gereden..

WOow.. dat is ook rot als je dat meemaakt! Maar gelukkig heeft ze alles teruggekregen.. ik wilde eerst wel een klacht indienen (maar als ik mn rijbewijs zou hebben voor het geval dat ik haar weer zou hebben) maar nu heb ik hem en denk ik: ach laat maar zitten.. aan de andere kant heb ik spijt dat ik het niet heb gedaan want nu kunnen andere mensen hetzelfde meemaken als ik.. en er zijn al vaker klachten over haar gekomen, dus hoe meer hoe beter.. maar ja we zijn nu al maanden verder, ik heb hem in november gehaald...
Waarschuw beheerder
Punt 4 klopt niet helemaal:P voetganger heeft niets te maken met een voorrangsweg? Voetgangers doen niet mee aan de voorrang;)

Alleen als je een woonerf verlaat, een uitrit uit rijdt of als een voetganger rechtdoor loopt en jij wilt afslaan moet je voetgangers voorlaten gaan. Die laatste weet ik ook niet meer zeker :rot:

Waarschuw beheerder
Dus die kut heeft me gewoon genaaid...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 februari 2010 om 12:55:
Rechtdoor op dezelfde weg gaat voor... ik sloeg af, voetganger ging nog wel rechtdoor, dus voetganger heeft voorrang..

idd da klopt! ofja is geen voorrang:P is voor laten gaan ;)

die examinator toen bij ons die is hier uit deze kring gezet, ware meer rijschole met klachte... hij rijd nu in eindhove erges rond. Maar binnekort komt hij mss terug voor de bromfiets examens :frusty: als ie weer iets flikt dan, dan doe k em toch wel ff wasse schere en knippe!!

maar t kan ook anders... afgelope week een examen gehad met een leerling die zich nergens aan de snelheid heeft gehoude
. hij reej 65 op een weg van 50. 140 op de snelweg etc. maarja hij was wel aangepast op de situaties waar t zich hoort dus was evengoed veilig.

Uitspraak van Stanley op donderdag 11 februari 2010 om 12:55:
woonerf verlaat

dan niet! maar 99% van de gevalle ligt er dan een uitritconstructie bij dus dan moet je die voetganger wel voor laten gaan.
Waarschuw beheerder
Ja hoor alsof je dan slaagd....als je 65 rijd waar je 50 mag en 140 waar je 120 mag:S...die zal zn rijbewijs lang houden...
Waarschuw beheerder
ware verder geen zijstraate op die weg en op moment dat er zijstraten waren hield hij er goed rekening mee... maargoed of die zn rijbewijs lang houd das een 2e daar geeft t cbr niets om. De examinator zei ook al, "jij zal veel post uit leeuwarde ontvangen"