Partyflock

Forumonderwerp · 727275
1 volger · 10207x bekeken
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 27 november 2004 om 22:00

Waarschuw beheerder
Nou , vertel, vertel
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
Waarschuw beheerder
Wij waren tien voor 2 binnen ofzo, laaste paar plaatjes van pila gehoord, klonk lekker!
Daarna Dana vond ik tegen verwachtingen in erg goed!
Daarna Luna maar daar heb ik helaas weinig van mee gekregen ivm het verhappen van een stuk pizza. Daarna kwam PAVO en wat vond ik hem geweldig draaien, het geluid was ala hemkade, keihard en de platen die hij draaide vond ik geweldig!
En daarna Prophet en Technoboy en die vond ik persoonlijk geen ruk aan! Ik had daar een hoop van verwacht maar ik vond het helaas niks!

Voor de rest sfeer en publiek waren geweldig, publiek was alleen met z´n 2 a 3000 man te veel vond ik!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het was zeker wel bruut feest,Alleen geluid soms :s

En qua warmte viel ook wel mee.Alleen in de massa mensen was het erg warm.Ze hadden het dak ook een stukje open. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het was een Top feestje! ik had nix te klagen, alleen pavo draaide bagger
Waarschuw beheerder
donateur
zoooooooooooo ben ik weer beetje op de been
wat een vet vet vet feest idd luna en dana die hebben staan knallen.

en wat is het heerlyk om allemaal mensen weer tegen te komen die je 6 tot 10 jaar niet meer gezien hebt zeer geslaagd dus.

en decoratie een woord toppie

geluud was hard en bruut licht fel en snel en de mensen konden mekaar eh techte stampuh wensen q-dance bedankt
Waarschuw beheerder
donateur
Superfeest, had 't niet willen missen! Jammer dat de sets niet zijn uitgezonden. Vond de opkomst van technoboy en the prophet ook erg cool met al die knallen. Schrok me helemaal de rambam! :9

Waarschuw beheerder
was goed te doen!

t geluid was beter als vorig jaar, maar vond het toch weer veels te druk, heb zelfs met drinken halen een halfuur staan te wachten:s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was al bang dat ik een gruwelijk feestje ging missen en zo te lezen was dat het ook. Ik had een kaartje maar moest die door geldnood verkopen. :( :( :( Hoe heeft Luna gedraaid? :9 :9 :9

Vond het tegenvallen ...

telefonisch bereik matig

Lekker belangrijk. :S :S Je bent toch niet op een feest om te bellen/sms-en of mis ik iets? En dat had je kunnen verwachten aangezien van de 25.000 man ongeveer 24.999 mensen een mobiel hebben. :P

Is iemand al livesets tegengekomen? :kwijl:
Waarschuw beheerder
Zeer geslaagd feestje muziek ging idd aan het eind lekkr hard bij de vips stond de muziek ook lekkr hard werd ook nog vette oldscool gedraait aankleding top vooral gaaf hoe de DJ's het podium opkwamen...wel veeel mensen en ook hele vage mensen....;)
Waarschuw beheerder
Luna draaide wel wat vette platen in zijn set, maar verder wel beetje standaard

sexbusters :respect:
zairon - i'm techno :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: ZANY :respect:

Wat een heerlijk set van deze man....

Voor de rest, geweldige avond gehad, redelijk geluid. Mooie aankleding, alleen te druk, had net te weinig plek om te dansen....

Verder (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Is iemand al livesets tegengekomen?

Die zijn niet uitgezonden. Heb id-t even gemailed of dat later misschien nog gebeurd. Het w8en is op antwoord :9
Waarschuw beheerder
er was geen cola light
Waarschuw beheerder
ja was wel leuk.. alleen soms veel te eentnoige muziek dat was wel jammer maar voor de rest wel vermaakt!
Waarschuw beheerder
ik hoorde dat een duits radio station ze had uitgezonden

Waarschuw beheerder
donateur
Was helemaal geweldig!!! Vooral Outblast :respect: !!
Maar Zany & Pila waren zekerss ook geweldig :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was echt geweldig!!!!!!!

wat een feest.. uit mn dak :yes:
relaxte sfeer, werd goed gedraait, toiletten gratis,
drank en eten zo gehaald geen rijen.. goede parkeergelegenheid.. helemaal toppie!!

:D:D

Waarschuw beheerder
Geweldig :D

Waarschuw beheerder
Het was super!! Pila en Luna heerlijk!! :bounce: Luna beginnen met DJ Isaac - Focus (Derb Remix) UBER!

BTW wie was die klote MC, damn wat een aap, publiek reageerde helemaal niet op die kerel..

Al met al super feestje heb me goed vermaakt :D
Waarschuw beheerder
kvond trouwens wel grappig dat er ineens een hiphop nummer werd gedraaid

House Of Pain, jump around :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond het weer een topfeest!

Aankleding was goed, de meeste DJ's draaiden goed, Pila draaide veel oude knallers (Tamok - Resistance is Futile :D) en Technoboy vs The Prophet gaven ook een heerlijke set weg. Geluid was goed, alleen stond hij niet de hele avond vol open.

Al met al prima vermaakt
Waarschuw beheerder
Kan er veel over zeggen, maar hou het kort.. Heb me uitermate goed vermaakt! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was echt een topfeesje heerlijke sets van zany,luna en pila :bounce:

vooral die qlimax edit van Dj zany - pilzz was echt geniaal!!

THE RED...THE BLUE...THE RED...THE BLUE

Waarschuw beheerder
t was echt super goed, dana draaide erg goed en
Outblast was echt een super afsluiting!
volgend jaar weer!

Waarschuw beheerder
Was wel een geslaagd feestje
Minpunten
-Geluid
-Drukte
Waarschuw beheerder
Was een super feestje :D

Alleen die fucking klotuh trappen dad was echt verrot !!
maar verders niks te klagen tog :P
Waarschuw beheerder
BTW wie was die klote MC, damn wat een aap, publiek reageerde helemaal niet op die kerel..

Volgens mij Mouth of Madness. Ik vond em zelf ook maar irritant.

Ik heb vanaf pila tot en met pavo de hele tijd lekker staan hakken. Daarna heb ik niet meer superveel mee kunnen maken omdat ik en mn vrienden elkaar de hele tijd kwijt raakten. Zwaar irritant als je dan weer iemand meot gaan zoeken en niet kunt dansen.

Waarschuw beheerder
donateur
Het licht en de muziek waren wel goed, maar het was gewoon veeel te druk en veel te warm.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me weer us uitstekend vermaakt!! Vond alles ook goed geregeld, alleen ff staan wachten omdat de garderobe vol was en ze een nood garderobe gingen openen...verder alles (y):yes:
Waarschuw beheerder
dan ben je zeker niet op q-base geweest.
daar was het pas druk. ik vond de drukte echt meevallen.

links voorin kon je makkelijk staan en achterin ook

Waarschuw beheerder
outblast was echt super. het gelredome ging helemaal los! boh wat een heerlijke mix de muziek leek ook ineens een heel stuk harder te gaan

3 steps ahead - drop it :respect:

Helemaal mee eens :)

En tja t was idd veeeeels te snel afgelopen de tijd vloog voorbij. en verder was t idd kippevel als je effe boven op de tribune ging staan en je zag al die mensen onwijs uit hun dak gaan :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
geil feest !

Waarschuw beheerder
Was echt een zwaar relaxed feestje!! :yes:

Waarschuw beheerder
was weer erg vaaaaaaaag, maar heerlijk genoten :)

Waarschuw beheerder
heb me wel vermaakt...Outblast maakte het wel goed af !! :bounce: op naar ut volgnede feest :P
Waarschuw beheerder
pluspunten

+ aankleding
+ gratis toiletten
+ sfeer
+ geluid (k stond int midden, daar wast gewoon goed)

minpunten

- drukte
- gladde trappen :(
Waarschuw beheerder
Wat heeeeel erg relax was, was dat rechts achter in de zaal een lekkere bries stond en je had daar ook beetje de ruimte om te dansen dat was (Y)!

Waarschuw beheerder
Zwaar relaxed Feesje. Alleen vond de aankleding vorig jaar beter met die pilaren en die bol int midden. Ook miste ik n paar grote lasers die over de hele zaal gaan. jammer. Sommige sets vielen beetje tegen maar voor de rest was t n extreem lekker feest. Vooral op t laatst was t ragge geblazen. Wel veel mensen opgepakt las ik

Politie verricht 85 aanhoudingen op dansfeest
28 november 2004, 13:29:58

ARNHEM (ANP) - De Arnhemse politie heeft zaterdagnacht tijdens het dansfeest Qlimax 85 personen aangehouden wegens het bezit van harddrugs. Het feest had plaats in het Arnhemse stadion Gelredome.

Van de aangehouden personen kregen er 51 een proces-verbaal. Vier personen zitten nog vast. De rest kreeg ter plekke een boete. Alle drugs werd in beslag genomen. De feestgangers kregen geen toegang meer tot Qlimax.

De hoeveelheden aangetroffen drugs liepen uiteen van een tot zestig XTC-pillen. De politie vond ook cocaïne, amfetaminen, speed en buisjes met de partydrug GHB

Jonge bij ons in de bus werd uit de rij geplukt had 50 schijve bij. Voorkome en dokke maar kon wel gewoon naar binnen. En rond 6 uur begonne ze met die stroboscopen werd r para van. zo'n jonge lag helemaal te shaken op de grond iedereen kijken. Khoop dat ie t gehaald heeft zag er niet best uit.

Waar blijven de livesets en de foto's

Waarschuw beheerder
Echt geweldig!!!

Heb me de hele nacht vermaakt!

Leuke mensen! Leuke sfeer!

Veel vage mensen :S

Goed georganiseerd!

Ik zou vanavond zo weer gaan!

Waarschuw beheerder
O my god wat een feest!!! Echt ... heb het geweldig gehad!! Persoonlijk geen last gehad van drukte, lang wachten voor drinken etc. Supersssssss

Waarschuw beheerder
Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad!!
Echt een geweldig feest was het ondanks de grote drukte ...
Dat mocht de pret niet drukken :jaja:
En top geregeld met het parkeren e.d. :)
Waarschuw beheerder
Was heel mooi feest

ik heb mensen leren kennen die ook hierop zaten dus vroegen ze of ik er ook bij kwam nouw hier ben ik dan ;)

Pluspunten
feest...
djs....
geluid

minpunten
wcs(boven kostte ze niks en beneden 50 cent :S)
ranzigheid van wcs(is altijd maja)
3 euro voor een aansteker :@
Waarschuw beheerder
Was mijn eerste 'grote' feest en het was meteen super. Laatste set van outblast met darkey-d was zeer lekker. De rest van de djs draaiden ook leuk. Pila vond ik alleen wel echt kut.

Waarschuw beheerder
was een zeer geslaagd feestje! =) (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
master feest alleen geluid mocht wel wat harder

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een feestje was dat pfffff :vaag:
Geluid vond ik super meevallen voor zo'n grote hal en dan dat laatste uurtje outblast hophop :bounce:
Waarschuw beheerder
plia draaide gewoon hardstyle zoals het ooit bedoelt was :respect: zeer phatte set!!

en ik denk niet dat er livesets online zullen komen want qlimax is niet uitgezonden op id&t radio
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm... ik ben id alleen beneden geweest naar de plees...
maar ik had juist t gevoel alsof ik veel meer ruimte had als vorig jaar.. kon nu tenminste lekker dansen, kwam volgens mij omdat ze t podium stuk naar achter hadden gezet..

Luna, Zany en Pila :respect::respect: helden van de avond!!!!!!!
verder wel bruut feessie, had alleen iets te veel op:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
voor mij was t een heerlijke geile nacht met top muziek (y)
Waarschuw beheerder
Waar blijven de fotos

[img]http://www.pvdplanet.net/images/ql.JPG[/img]

http://dance.phono.nl/index.php?name=gallery

:D
laatste aanpassing