Partyflock

Forumonderwerp · 727275
1 volger · 10208x bekeken
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 27 november 2004 om 22:00

Waarschuw beheerder
Nou , vertel, vertel
Waarschuw beheerder
Zow eej... relaxt feesje, aankleding had zichzelf weer overtroffen.... zeker na het bekijken van de Qlimax DVD van vorig jaar bij thuiskomst...

Ik heb me weer een paar gru-u-uwelijke plaatjes gehoord... en inderdaad die Zany remix van Pills... tyfus, wat een lekker gangmakertje...

Alleen tja... outblast, vorig jaar hetzelfde met bass-d & king mathew... Hou 't gewoon op hardstyle op een hardstyle feest... pluspuntje was wel dat aan 't eind van outblast z'n setje ze ineens uit hadden gevogeld hoe de volume knop werkte :)

Nu nog ff de week opstarten...
Waarschuw beheerder
outblast draaide anders dan dat ie normaal doet.. ik vond het soft en TE druk, op de tribunes hoorde je alleen maar gezoem van de bass dus dat schoot ook niet op mischien vond ik het minder omdat ik nuchter was.. mja kwil niet negatief doen maar ik vond het feest ZWAAR SLECHT !
zaterdag thunderdome daar heb ik betere verwachtingen over:yes::yes:
Waarschuw beheerder
Te druk :@
Aankleding (Y)
maar verder was het feest wel ok
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Qlimax was dit jaar weer een Super-feesje :jaja:

Het was wel lang wachten bij de ingang van de VIP :S maar eenmaal binnen bleek die ook goed geregeld. Ik ben 2x beneden in de zaal geweest, maar daar was het mij toch veel te druk. Hou er niet van als mensen tegen mn schenen trappen.

Gelukkig had ik toegang tot het VIP-deck waar het lekker rustig was en je volledig uit je dakkie kon gaan :bounce: :bounce:

Vond het ook leuk hoe de DJ's opkwamen, aan touwtjes :)
Waarschuw beheerder
Vond het ook leuk hoe de DJ's opkwamen, aan touwtjes

idd erg leuk bedacht :d
had t alleen pas door toen technoboy en the prophet naar beneden kwamen :/
Waarschuw beheerder
Zeer vet feestje. Vette muziek, leuk sfeer en mooie decoratie en last but not least: Geile wijven!

Waarschuw beheerder
Heb helemaal geen DJ gezien :d...... drank maakt meer kapot dan...... hehe!
Waarschuw beheerder
donateur
Muzikaal gezien vond ik het allemaal niet zo bijzonder. Beste set in mijn ogen was die van Zany. Leuk om oude klappers voorbij te horen komen bij Pila, Dana niet meegekregen. Luna leuke tracks, maar vond het slechter als normaal. Pavo draaide wat tracks die ik graag wou horen, het stukje early rave/oldschool was dan misschien makkelijk scoren, maar daarom zeker niet minder tof. Prophet en Technoboy... mjah, Technoboy is en blijft niet mijn ding, vond dat dus niets :)

Decor en show waren prima in orde. Geluid vond ik ook prima te doen, maar dat is denk ik ook zo afhankelijk van waar je staat. Links vooraan was het in ieder geval prima te doen :yes:

De drukte was inderdaad enorm :O
Wat ik me bleef afvroegen waarom iedereen over dezelfde trap naar boven/beneden wou bewegen als ernaast nog 4 trappen waren waar je zo kon doorlopen... :/

Verder was alles top :yes:
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
Heel goed vermaakt, wel redelijk druk maarja afgezien van het feit dat het niet zo veilig is heb ik me daar niet aan gestoord. drugsbeleid vond ik wel redelijk bagger zeker omdat ik verschillende wild kauwende beveiligers heb zien lopen :S

verder echt een topper :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 33973, 23752}
Waarschuw beheerder
iq vont hert een koele feeztje :xtc: :respect: :xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
duurde ff voor ik in kwam :/ vanaf pila werd het knallennn :bounce: :respect: voor luna, dana, pavo, techno en the prophet en natuurlijk OUTBLAST whaaa wat was dat lekker :bounce: aankleding was echt weer superrr :respect: voor Q-dance, alleen jammer dat het zo druk was :/ vorig jaar was wel beter!! maar zeker op naar volgend jaar :yes: (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:kwijl: Wat een feest....!! Totale gekte...:p

Heerlijk met mijn dinnetje in de warmte van de vlammen gestaan....:yes: en geluisterd naar de vette set van th@ Prophet...!!:D...(was gezellie he meis?!?!)

Outblast....:knuffel: Toppie gedraaid!!!!

Afterparty was helemaal chilluuuuhhhhhh!!;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuk feest maar niet zo ruig als vorig jaar ...

Waarschuw beheerder
Merken jullie ook dat het opeens héél erg rustig is qua Qlimax topics? :D
Wat een rust! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Qlimax was echt super gezellig :jaja:
alleen jammer dat het soms zo druk was dat je niet eens kon dansen :/
Waarschuw beheerder
lekker feessie, goede sfeer in ieder geval bij ons :)
geluid kon harder maar ja dat weet je in het gelredome.
:respect:Luna en the prophet&technoboy:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
'T was een heerlijk feestje ik heb genoten net als velen met mij dat was wel te zien aan alle smilers die er rondliepen...
Alleen was het tijdens de tocht naar de bar te druk!
En de trappen waren ook link maargoed dat ze vol stonden met mensen anders waren daar vast ongelukken gebeurd!
Verder vond ik het super de aankleding was mooi het geluid was goed en de muziek was HEERLIJK.

Thnx voor die lekkere nacht!

Artiest Confider
Waarschuw beheerder
zag d´rweer goed uit hoor
tnx Q-dance daarvoor.
Maar had er ckrs beetje meer van verwacht
maar toch toppie feestjuh

Waarschuw beheerder
Was echt een relaxed feestje... :D
Waarschuw beheerder
donateur
buuuuh geweldig

Waarschuw beheerder
QLimax :respect: was echt HELEMAAL de bom
technoboy vs the prophet was cker de lekkerste (net als decibel) :) en het decor was ook heeel erg mooi
volgend jaar cker weten weer
Waarschuw beheerder
supermooi feesie en super organisatie door Q-dance!!
volgend jaar zeker weer van de partij!!!
tegenvaller? Pavo.. btje jmmr. maja. Prophet&Technoboy waren donders mooi! Dana ging ook heerlijk! Pila en Zany waren mooi chill en outblast was gewoon je laatste beetje energie dr uit hakken :P
Waarschuw beheerder
t was een super feest ;p ;p
alleen ook wel een beetje te druk....
maar lekker de hele nacht vooraan gestaan :bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
Super feest !!
alleen wel te druk ja en overal van die klere bekertjes..
Maar superstrakke decor :jaja:
en :respect: voor Outblast, wat een afsluiting :bounce:
Waarschuw beheerder
Pavo tegenvaller??:S:S vond hem juist een van de betere, met lekker wat oldschool. Pila vond ik ook zeer sterk, met flink wat hardstyle "classics". Outblast had ik echt veel meer van verwacht!!!

Waarschuw beheerder
Er was ook geen tekort aan laserlight :D :D :D

[img]http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990/photos/2004-11-27_2/images/20041128052212_flex312.jpg[/img]

[img]http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990/photos/2004-11-27_2/images/20041128032918_sido217.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
gewoon uber masterlijk,
alleen zijn we een uur bezig geweest om bij de kluisjes te komen, omdat de ingang tergelijke tijd ook de uitgang was, dat had anders gemoeten verder was het super!!!!!!! see ya'll next year
Waarschuw beheerder
Ik heb me echt weer super vermaakt :jaja: alleen vond ik t wel veeelste druk! 5000 man minder had ik echt niet erg gevonden. Sta je net lekker te beuQen word je weer om ver gelopen :S maja verder een top feest!! :jaja:

Waarschuw beheerder
Meer fotootjes op www.trancewillneverdie.com

Waarschuw beheerder
Qlimax was echt super relaxt.... echt alles was goed aan dit feest, ok ik heb dan wel gewerkt, maar heb toch veel meegekregen van alles..echt helemaal te gek.

Vooral de intro van Luna was wel "kippevel-bevorderlijk"!

cyaaaaa!

Waarschuw beheerder
For me it was the best party ever!!! Just perfect:D

more fotos under www.party-planer.ch I'm still
uploading, so it need some time untill I placed all pics
online...

Waarschuw beheerder
Ik stem nog steeds voor Qlimax met 25.000 man in de ArenA :D ;)
Waarschuw beheerder
Was super feest !!

Waarschuw beheerder
mee eens !! :yes:
Waarschuw beheerder
Zo, ik ben ook thuis 8) hahaha :D

Heb me uitstekend vermaakt, ja het was wel warm maar wat is daar tegen te doen???

Alleen denk ik dat ik de enige ben die Luna vond tegenvallen....ik vond het in ieder geval veel lijken op de set van Sensation Black... :/ niet dat dat een slechte set was maar ja, je verwacht dan teveel misschien!!

De sfeer was zeer goed, geluid vond ik wel gaan en de aankleding was top!

Ook de opkomst van de DJ's was echt een happening, je moet geen hoogtevrees hebben :p
Outblast kwam volgens mij niet via het touwtje naar beneden of heb ik dat gemist misschien???

Al met al hebben ze vorig jaar wel overtroffen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mn eerste hardstyle feesje, en wat geweldig!!!

Waarschuw beheerder
[qoute]Na Thrillseeka werd het nog even 10 minuten leuk [/qoute]

Ja en toen hij dat draaide was ik het al zat en op weg naar buiten, moest hij er 35 min(was 6.35)om relaxte platen te gaan draaien? Daarnaast thrillseeka hoor je tegenwoordig ook in geen enkel setje meer terug ;p.... is een goed nummer maar echt bijzonder :no:

Waarschuw beheerder
Zo heb gdvrdmme staan hakkkuuuh op Outblast zeg:bounce:
nie normaal.
Waarschuw beheerder
donateur
wauw wat een gaaf feest!!!!!!!!!!! (y)
echt een supernacht gehad!! :yes: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
VEEEEEELS te druk.. Maar wel een super show!!

Waarschuw beheerder
waar blijven de foto's van Q-dance ?!?? O:)

Waarschuw beheerder
Heeft iemand dat Q bite? nog gehad?

Was wel te drinken eigenlijk... Niet echt lekker maar ook niet echt vies. Leek op een cocktail die ik in Turkije heb gehad...

Volgens mij zat er trouwen in de DJ-booth een kereltje in een wit shit, met zon grote koptelefoon met microfootje er aan die steeds de eerste plaat voor de volgende DJ op ging leggen omdat die DJ 20 meter hoger stond... Dan meen ik gezien te hebben vanaf het VIP-deck. Iemand anders?

Waarschuw beheerder
donateur
Zit ik ook al op te wachten ja.......... zullen vanavond wel komen ofzow

Waarschuw beheerder
nouw DeputyDewey.... werd je er GEIL van ?!??? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vet feesie, alleen jammer van de drukte :yes:

Waarschuw beheerder
Nou, geil werd ik wel, weet alleen niet of dat door dat spul kwam ;)

Waarschuw beheerder
...kreeg ook Q-bite: in 1 woord ranzig!...

Waarschuw beheerder
leuk feest :D
(f)
Waarschuw beheerder
Als je met dat Q-bite die tubes bedoelt... GADVERDAMME!!
kreeg op het einde een paar van die dingen in me handen gedrukt, maar echt zo vies....

Waarschuw beheerder
ja, waren een paar van die zustertjes die me dat spul probeerden aan te smeren,... maar had zoiets van 'nee dankje'

heb ik niet nodig 8)