Partyflock

Forumonderwerp · 727275
1 volger · 11023x bekeken
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 27 november 2004 om 22:00

Waarschuw beheerder
Nou , vertel, vertel
Waarschuw beheerder
Het was zker een mooi feestje..!:jaja:

Vooral et laatste uurtje met Outblast..!!
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Sfeer: stuk beter al vorig jaar
Geluid: stuk harder als vorige jaar
Decor: weer super strak net als vorig jaar.
Show: ze hebben behoorlijk uitgepakt met lasers, enz.

Nadeel: Als je van de ring de zaal in wilden moest je eerst door weet ik hoeveel mensen heen wurmen op de steigers. Er waren te weinig mogelijkheden om beneden in de zaal te komen waardoor het steeds vast liep

2de Nadeel: Het was, cker in het begin, heel erg benauwd in de zaal. Werd later op de avond wel wat bter.

Kortom: het was een stuk beter als vorig jaar. Geluid had nog wel iets harder gemogen, maar mochten verder niet klagen. Goed feestje.

Waarschuw beheerder
vond t zeker een geslaagd feestje ja. vooral t laatste uur. ik kon amper mn benen nog optillen maar daar moest ik gewoon mn laatste energie aan opmaken

decoratie top en wat een lasershow zeg. geweldig
Waarschuw beheerder
Was echt te druk!!!
Maar heb me prima vermaakt op de tribunes haha :jaja:
En Outblast was inderdaad super!!!

Waarschuw beheerder
had zelf overigens t idee dat t vorig jaar een stuk drukker was

Waarschuw beheerder
donateur
Sfeer (Y)
Locatie + Decoratie (Y)
aantal mensen (N)
DJ: Zany (Y)... rest matig...

ging nog net voor die 45 eurie.... :s
Waarschuw beheerder
donateur
Was lekker feestje, maar volgende week toch weer lekker hakken op Thunderdome!!!!!!!

:yes:

Ik snap niet dat iedereem die simpele hitjes set van Outblast nu in 1 x geweldig vind :nee:
Waarschuw beheerder
Was lekker feestje, maar volgende week toch weer lekker hakken op Thunderdome!!!!!!!

juist maiky zo mag ik t horen ...

hardstyle = niks vergeleken met hardcore

:p
Waarschuw beheerder
als elk feest nou zo relaxed is qua sfeer.....!
Waarschuw beheerder
donateur
Zwaar irritant als je dan weer iemand meot gaan zoeken en niet kunt dansen.

volgens mij heb je het dan ook niet helemaal goed begrepen :D

Ook miste ik n paar grote lasers die over de hele zaal gaan.

hele avond verneukt zker
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha bassie ..ook toevallig ...

maar zij bedoelt t niet zo :no:...

hardcore is gewoon beter en niet omdat outblast daar op Qlima:x: moest draaien dat ze daar voor ging :no:...
Waarschuw beheerder
Ook ik heb me prima vermaakt. Ik had een VIP kaartje gekregen maar heb bij binnenkomst mijn jas opgehangen en ben verder niet meer in de VIP ruimte geweest tot ik naar huis ging.

Ik vond de drukte wel meevallen eigenlijk, het was druk maar wel gezellig, en mensen die het warm hadden of het te druk vonden, waarom gaan jullie dan niet wat verder naar achteren staan???

Wij hebben bijna de hele avond achterin in het midden gestaan en daar was het prima te doen... Ook geen rijen bij de WC's, geen aparte bonnen voor het eten en geen dikke rijen bij de barren...

De lasershows vond ik echt geweldig en de muziek een dikke voldoende, lekker afwisselend en voor ieder wat wils!!!
Waarschuw beheerder
Super feest :yes:

Alleen jammer dat het zo stervens druk was! maar ja!
ik heb niks te klagen verder :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
jaja zeker!!de gasten van q-Dance hadden het weer lekker voor mekaar!!

:respect: Q-DANCE :respect:

super

Waarschuw beheerder
...kwam bij de herenplees dacht dat er een leiding was gesprongen zo veel "water" lag er voor de ingang alleen al...
Waarschuw beheerder
Was ckers een relaxt feestje, gezellige mensen op de dansvloer , dus volgend jaar weer :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
ff uitgerekend...

bij normale consumptie + eten + parkeerplekken + kaartje...

met 5000 man minder... dat scheelt Qdance 350.000 euro ( grofweg ) in winst.....

Mja, het zou wel veel fijner zijn....
Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest...

Alle Dj's krijgen een hoge waardering..

Maar was wel smoor druk maar toch gezellig :)
Waarschuw beheerder
het was echt een geweldig feest heb er echt van genoten:D!!!! super gewoon!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(y) :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tyfus hoe brak ik ben gekk:|

Heb me tot ong half 4 prima vermaakt..totdat me vriendin en ik n dikke dip krege van moeheid:S Was totaal niet uitgerust hiervoor..nie zo slim maaja
En totdat Dana begon te draaien:|
Jezus wat n kut set zeg!!
K weet echt nie wat er daarna gebeurde met de andere dj's..maar t zoog hard!
Sommige nrs waren master hard maar sjonge jonge jonge..vorig jaar wast echt 10x beter:S
N 3e x is dr voor mij niet meer bij..t word toch steeds duurder..voller en de sets blijve waarschijnlijk toch meer et zelfde!

Wat wel relaxed was dat ze EINDELIJK de voedsel en drank munten als 1 hebben gedaan..en nie zoals vorig jaar dat je alles apart moest halen..die we nie eens konden vinden maar ok O:)..lekkere ijsjes ook btw:jaja: :D
Waarschuw beheerder
Het was weer toppie :jaja:

Alles was perfect, alleen het hutje mutje dansen :bounce: was wat minder, maar ja het was dan ook wel weer gezellig hutje mutje dansen dit keer hehe :P
Waarschuw beheerder
donateur
dA T0MBa !!!! HC 28 november 2004 19:17
maar zij bedoelt t niet zo ...

hardcore is gewoon beter en niet omdat outblast daar op Qlima : moest draaien dat ze daar voor ging ...

een beetje ongelukkig opgeschreven van mij denk ik:) die opmerking van mij over dat laatste uurtje outblast was meer van algemene aard
Waarschuw beheerder
vond het een tof feest... maar zeer zeker te druk!!! hou ervan om lekker rond te dansen over de hele dansvloer kon gewoonweg niet en vond t schandalig om alleen even mijn jas weg te leggen 5 euro te vragen voor een kluisje!!!

verder was t geluid beter als vorig jaar en ook als bij tiesto jl.. aankleding zeker erg mooi!!! sfeer ook goed...

Waarschuw beheerder
Beter, Beter, Beter!!! Zou eigenlijk niet gaan maar was helemaal goed!
Waarschuw beheerder
Echt een geweldig feestje

Waarschuw beheerder
Leuk om op zo`n feest een smsje te krijgen dat Osama Bin Laden in neergeschoten, kwam redelijk echt over

Ik dat tegen iedereen vertellen, en het leuke was dat je zag dat iedereen het meteen weer verder vertelde

Zet ik vanmorgen tt op, is het helemaal niet waar :):):)

Waarschuw beheerder
dus als ik morgen hoor dat Bin Laden doodgeschoten is, dan weet ik waar ze zijn geweest hahhah
:P
Waarschuw beheerder
donateur
Was een leuk feest ondanks dat ik met een kruk liep.
Aankleding en sfeer waren super.
Geluid mocht achterin wel iets harder.
En de kluisjes op het einde mogen ze weleens beter regelen.
Wat was het daar een drukte zeg.
Mensen waren allemaal aan het duwen , en dat alleen maar om hun 5 euro terug te krijgen.
Waarschuw beheerder
echt een super feestjee!
hier krijg ik dus spontaan een stijve van he!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
hier krijg ik dus spontaan een stijve van he!!!!

dan ben je of nix gewend of je hebt een pikkie van 3 cm :s
Waarschuw beheerder
met 5000 man minder... dat scheelt Qdance 350.000 euro ( grofweg ) in winst.....

winst, kdenk dat je omzet bedoeld maar toch

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens... als zij die meid is.....:x

Waarschuw beheerder
Was echt supervet.

Lekker hard heerlijke sfeer....!

Waarschuw beheerder
donateur
winst, kdenk dat je omzet bedoeld maar toch

excuses.... ik heb nog niet geslapen ( jah was cker gezellig ;) ), maar zou op grond van mijn opleiding dit moeten weten...

je hebt helemaal gelijk...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn 1Ste Qlimax.. Cker wel Tof Feestjuh!
niet veel van de drukte gemerkt.. maar vond het veel te vroeg afgelopen.. had nog uren door kUnnen gaan :P :bounce: nu Snel naar me Bedjuh toe.. nog niet geslape en morgen weer School time..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
GEWELDIG dat Qlimax!!! Het decor vond ikzelf persoonlijk erg simpel. Maar de muziek was SUPER, en daar gaat het om. En de drukte had ik ook niet zo'n last mee.

Waarschuw beheerder
donateur
Het decor vond ikzelf persoonlijk erg simpel

:o.... noem me 1 plek waar je n beter decor / uitvoering ervan vind :s
Waarschuw beheerder
Dit was dusz duidelijk het slechtste feest waar k ooit geweest ben. Een fucking aanfluiting was het. Wat een kuddedieren, man o man hoe kun je zoveel mogelijk geld verdienen aan simpele zieluh. Prop 25000 duizend man in een stinkstadion en plaats er zoveel mogelijk trappies en verhogingen en kijk wat r gebeurt.

Al1 outblast heb door da je geen ellelange intro's mot draaien maar gewoon moet stampuh. T enigste wat wel goe scheen te gaan daaro.

Jassuh kut geregeld dusz, fuck die kluisjes buite in de kou enne 10 euri voor de parkeerplaats. Commerciele kankuhhoeruh daar bij Q-dance.

Daar ga k dusz NOOIT meer heen, helemaal geneze van die shit.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Evil One : Ja hij bedoelde mij.

2 Traxx :Trouwens... als zij die meid is..... ???
Hoezo???

Waarschuw beheerder
pfieeeuw TOP Feest!!!:bounce:

heb me goed vermaakt met de goede sets, mooie licht/laser/vuurwerk shows, in een wel erg VOL Gelredome, dat is wat minder maar verder prima hoor!!! en natuurlijk de erg goede sfeer:D

mensen van Q-Dance >>>> :respect::yes:

tot Qlimax 2005:P:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
vondt het toch best wel een leuk feestje!
heb me goed vermaakt!
had ik niet verwacht na vorig jaar
de show en de aankleing waren natuurlijk super vet!

was alleen nog te druk
geluid was vooraan goed
maar achteraan was het gewoon zwaar klote, je hoorde vaak niet eens welke plaat er gedraait werd :S:S
en er was totaal geen sfeer, maarja wat wil je in zo'n grote lokatie, met zoveel eendags mensen :S:S

muziek was wel lekker!
beter dan verwacht.
alleen outblast was niet veel!
enige vette plaat die hij draaide was: 3 steps ahead - Drop it!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een masterlijk feessie!
Alleen een beetje jammer van de drukte!
En Pavo en Dana hadden wel wat beter kunnen draaien hoor!
Maar technoboy maakte het weer goed :)

Waarschuw beheerder
ja het was echt Gaaf! lekker sets en goeie sfeer! weer veel mensen leren kennen...

Waarschuw beheerder
donateur
2 Traxx :Trouwens... als zij die meid is..... ???
Hoezo???

erm.... ik hou me mond maar :x o:)

Waarschuw beheerder
ik ben er nog van onder de indruk :jaja: