Partyflock

Forumonderwerp · 724206

nou ik dus!

je gaat overal naar toe; uitzend bureau`s maar nooit hebben ze werk voor je tenzij je een of andere docterandus in een of andere kunde bent waardoor je gelijk aan de slag kan ofzo.

of je wordt opgebelt; klinken ze heel vrolijk; HOOOOI kom je je inschrijven ??? denk ik van ah okee sure; kom ik wel ff doen met het idee van beter ze vragen niet of je je wil inschrijven als ze geen werk voor je hebben, maar kennelijk was dit dus naief; ze schrijven gewoon mensen voor de lol in ofzo :S

ben ik nu de enige die moeite heeft met een baan te krijgen? ik bedoel; ik ben niet een of andere kwijlende randdebiel die nix kan; heb in kleding winkels gewerkt; als telemarqueteer (was 1 van de beste :$) maar goed; nu kom ik nergens aan de slag; wordt er PARA en vet Chagerijnig van; tis nu al 4 maanden zo :(

en nee ik ga niet sollicteren met make-up op; dus dat is niet de reden waarom ik geen baan heb :P

Heb gelukkig nog nooit zonder werk gezeten, maar als dat ooit wel zou zijn, zou ik iig vrijwilligerswerk gaan doen maar zeker niet hele dagen thuis zitten, gewoon om bezig te zijn.
zelfs starts komen nu wening aan het werk. Dit komt mede omdat bedrijven liever iemand die ervaren is wilt hebben.
Nou ik ben ook een tijd werkloos geweest (2 maanden)
Damn echt saai :S iedereen werkt en je moet zelf rond zien te komen en alles :S

Gelukkig ben ik nu weer een maand aan 't werk :D

Ik heb mezelf ingeschreven op werk.nl en al mijn stages, cv en mijn werkervaring opgezet :D
En er ook bij gezet dat mensen mij mogen bellen of mailen wanneer ze een vacature voor me hadden :)

Nu ben ik al 2 keer in 2 dagen gebeld :D
Okej het waren wel kut vacatures, eentje voor een cateringbedrijf ergens op de Spaanse Polder (R'dam West) en een andere voor techniek productiewerk om dingetjes in elkaar te zetten ergens in Oud Beyerland :|
Nouw catering is helemaaaal niks voor mij, en dingetjes in elkaar zetten is ook niks voor mij :no:
Bovendien als ik dat zou doen zou ik met de kerstdagen moeten werken, nouw nee (n)

Maarja aangezien er nog veel meer andere koos werkeloos zijn,schrijf je ook in op werk.nl en misschien ontvang je ook wel een telefoontje (y)

Heb maandag trouwens een solicitatie bij de Free Record Shop :D Blijj !

Wat ik trouwens wel enorm vervelend vind na een sollicitatiesgesprek is dat ze 9 van de 10 keer zeggen "je hoor volgende week vrijdag of donderdag wat van ons"
Maar dat is dan meestal 2 weken later dat ze bellen of je niet of wel bent aangenomen, of ze bellen helemaal niet meer terug :@
Ik ga voortaan echt gewoon zeggen dat ze echt MOETEN bellen want ik word er een beetje gek van van al die "beloftes" :@
jeetje knuffof..

Ik heb best lang op werk.nl gestaan en ben nooit gebeld :nee:

Één keer heb ik van een reactie van mijn kant een belletje teruggehad maar dat was uiteidnelijk niets, te ver, geen reiskostenvergoeding en nog meer. Dus gewoon hiet haalbaar :nee:

Wat ik trouwens wel enorm vervelend vind na een sollicitatiesgesprek is dat ze 9 van de 10 keer zeggen "je hoor volgende week vrijdag of donderdag wat van ons"
Maar dat is dan meestal 2 weken later dat ze bellen of je niet of wel bent aangenomen, of ze bellen helemaal niet meer terug

Ik heb bij mn laatste 2 gesprekken gewoon gezegd dat ik meer dingen had lopen en het heel vervelend vond om zo lang te moeten wachten. heb gewoon egzegd dat ik binnen een week teruggebeld wilde worden. Was het echt helemaal zat.

beiden belden binnen een week op en beiden wilden me hebben 8)

Sorry hoor, maar als je WILT werken is er echt wel werk voor je. Desnoods een niveau lager. Ik baal van mensen (helemaal van jongeren) die zo triest doen.
Ik zelf heb nooit problemen gehad om werk te vinden, maar kijkis goed om je heen. Reageer niet op dingen waarvan je weet "het wordt toch niets".
Desnoods doe je iets tijdelijks wat benede je niveau is. En daarbij hoef je echt geen vakkenvuller te worden.

Mensen die geen moeite doen "omdat ze toch wel een uitkering krijgen" vind ik echt kansloos. Ik wil niemand verder aanvallen, maar ik wilde het nu eindelijk eens kwijt.

Kijk op www.stepstone.nl www.cwi.nl bij bedrijven op hun sites of stuur een open sollicitatie.
jezus MOI misschien moet je het topic eens goed doorlezen :vaag:

mensen id eproblemen hebben in het vinden van werk worden moe van mensen als jou, mensen die denken dat ze weten hoe het allemaal in elkaar steekt.

Bah,
laatste aanpassing

geen zin in..veelste lang :-P

Maar mijn verhaal slaat er wel een beetje op..:)haahah
Sorry :vaag:
als je geen zin hebt om alles door te lezen kan je beter ook niet reageren want jouw antwoord slaat duidelijk nergens op :vaag:

Ik hou me mond wel weer:yes:
dank je

Graag gedaan...weet me plaats :-P

Maarja aangezien er nog veel meer andere koos werkeloos zijn,schrijf je ook in op werk.nl en misschien ontvang je ook wel een telefoontje

HAHAHA ik ben dus echt nog noooooooit door hun gebeld, arbeidsbureau suckt ook zwaar, heb nog meer aan mezelf :[

Heb wel enige vooruitgang, word vd week gebeld door iets in R'dam.. voor iets in de horeca van 9 tot 5 b) EN doordeweeks b) *trots*

Maarja, ik ben er nog niet ;)
lang leve de ww
Zoo morgen mn 1ste werkdag.. en LACH me niet uit.. t is bij de ZEEMAN ..niet dak mn kleren er zelf koop maar t betaald best oke + opleiding die hun ook dokke..en t is 5 min van mn huis af :P
Studenten moeten niet zielig doen in ieder geval, want die kunnen makkelijk aan werk komen.

euh....waar komt deze wijsheid vandaan!!!!!!!!! solliciteer me rot man!!!!!

probeer nu maar es een baan in de makelaardij te vinden, zelfs als je een vet dure HBO-prive opleiding hebt afgerond en extra studie kom je nog maar 1ding tekort....WERKERVARING!!!!!! gvd man, das echt fucking onmogelijk die te hebben als je net ben afgestudeerd,

wie wil er een huis kopen???? ik begin voor mezelf!!
:p:
laatste aanpassing
wou je zeggen dat ze opgeleiden mensen willen hebben bij de zeeman ?
KOKO Whehehehehe Ik ben allang blij dat k een baan heb..verdiend ook nog eens niet verkeerd.. en ja ze bieden een opleiding aan idd.. dus wrom niet.. kan ik nog ff ergens ooit filiaalmaneger worden dus wrom nie he
gelijk heb je ... altijd maar vrij zijn is ook niet alles ;)
kreeg drie weken geleden te horen dat het bedrijf waar ik werk moet inkrimpen op basis van last in first out mag ik en nog een colega ander werk gaan zoeken ik ben 23 uur per dag bezig geweest ermee.
ik heb me nog nooit zo rot gevoelt.
heel veel solicitatie brieven gescheven en gemaailt
gevolg 5 solicitatie's in een week en per 1 dec begin ik bij me nieuwe werkgever

tip zie je een passende vacature ergens staan bel dan op en vraag naar het contact persoon en vraag diegene of de vacature nog open staat

waarom omdat je dan direct al contact heeft en je bij iemand in zijn hoofd zit vraag de dingen die jij nog belangrijk vind en sluit af

je brief of mail kan je dan beginnen met naar aanleiding van ons telefoongesprek bla bla bla

wedden dat je meer in gedachte bent op het moment dat ze je mail of brief lezen

weet niet of je er wat aan hebt maar het is maar een tip

en banen zijn er wel maar je moet ook wel in een goed gebied wonen en jezelf er niet bij neer gaan leggen

nog een klein tipje

lijkt een baan je leuk maar heb je niet helemaal de diploma's ervoor reageer toch en omschijf waarom je dat wil en denkt dat je het kan

liever een gemotiveert iemand zonder de juiste papieren dan iemand met de juiste papieren en zonder inzet

ps ik heb nu een vertegenwoordigers baan 2400 euries per maand ex onkosten
zoeken ze nog mensen daar ? ;)
laatste aanpassing
whahaha geen idee :P
ja hoor heb pas 3 1/2 weken thuisgezeten:s nog nooit gehad terwijl ik al vanaf februari voor een uitzendbureau werk:/ nu weer ff 2 weken gewerkt:D en pas in januari heb ik weer cker een baantje via uitzendbureau tot april:D hoop duzz dat ik tussendoor wel nog f fkan werken:/ maar rond kerst heb ik lekker weer 2 weken vrij:D :bounce: hahah das wle beter als je geen vaste baan hebt:P af en toe ff lekker vrij zijn:)
na april ga ik of werken in ut buitenland of toch echt ff opzoek naar een vaste baan:)
sommige in dit topic denken van dat je binnen een dag een baan hebt. Je loopt de eerste de beste winkel binnen en hebt gelijk beet.

Of belt een productiebedrijf op en heeft gelijk beet.

Helaas de werkelijkheid is anders.
klopt andre!!!! is idd gewoon zwaar kut de arbeidsmarkt nu..

optie: criminaliteit ala the godfather of klaas bruinsma????!!!!!!!!!!!!!

Hmm ik ben 2 weken geleden naar het uitzend bureau gegaan. En de volgende dag had ik gelijk werk.
De werkzaamheden waren donderdag afgelopen, ik vrijdag terug geweest en kan maandag weer beginnen :D
dan heb je geluk met dat uitzendburo.

Beter, vorige week bij 2 bedrijven op gesprek geweest. En vanmiddag werd ik gebeld door 1 van hun dat ze me morgen op 2de gesprek willen. :)
Nou ik word er ook gek van je hebt of te weinig werkervaring of je bent te hoog opgeleid.. Tis echt een drama uitzendbureaus schrijven niemand meer in.. waarom ben je dan al die jaren naar school gegaan om zogenaamd een hoge opleiding te doen..
dat met een te hoog opgeleid is echt onzin wat uitzendbureau's zeggen :S heb het ook vaak genoeg gehoord maar je moet dan door blijven pushen :D

Sorry hoor, maar als je WILT werken is er echt wel werk voor je. Desnoods een niveau lager. Ik baal van mensen (helemaal van jongeren) die zo triest doen.
Ik zelf heb nooit problemen gehad om werk te vinden, maar kijkis goed om je heen. Reageer niet op dingen waarvan je weet "het wordt toch niets".
Desnoods doe je iets tijdelijks wat benede je niveau is. En daarbij hoef je echt geen vakkenvuller te worden.

Mensen die geen moeite doen "omdat ze toch wel een uitkering krijgen" vind ik echt kansloos. Ik wil niemand verder aanvallen, maar ik wilde het nu eindelijk eens kwijt.

Kijk op www.stepstone.nl www.cwi.nl bij bedrijven op hun sites of stuur een open sollicitatie.

kreeg drie weken geleden te horen dat het bedrijf waar ik werk moet inkrimpen op basis van last in first out mag ik en nog een colega ander werk gaan zoeken ik ben 23 uur per dag bezig geweest ermee.
ik heb me nog nooit zo rot gevoelt.
heel veel solicitatie brieven gescheven en gemaailt
gevolg 5 solicitatie's in een week en per 1 dec begin ik bij me nieuwe werkgever

tip zie je een passende vacature ergens staan bel dan op en vraag naar het contact persoon en vraag diegene of de vacature nog open staat

waarom omdat je dan direct al contact heeft en je bij iemand in zijn hoofd zit vraag de dingen die jij nog belangrijk vind en sluit af

je brief of mail kan je dan beginnen met naar aanleiding van ons telefoongesprek bla bla bla

wedden dat je meer in gedachte bent op het moment dat ze je mail of brief lezen

weet niet of je er wat aan hebt maar het is maar een tip

en banen zijn er wel maar je moet ook wel in een goed gebied wonen en jezelf er niet bij neer gaan leggen

nog een klein tipje

lijkt een baan je leuk maar heb je niet helemaal de diploma's ervoor reageer toch en omschijf waarom je dat wil en denkt dat je het kan

liever een gemotiveert iemand zonder de juiste papieren dan iemand met de juiste papieren en zonder inzet

ps ik heb nu een vertegenwoordigers baan 2400 euries per maand ex onkosten

:D
wat wil je er mee zeggen 3+4=7
Dat hij gelijk heeft? :/

Dus eigenlijk moet ik op de bonnevooi gaan verhuizen? :/ Wat een onzin :/

je verhuisd pas als je een VAST contract hebt
bovendien gemeentes schrijven je nog geen eens in. (woonvergunning)
Wil wel graag verhuizen, maja eerst maar eens een beetje zekerheid hebben :jaja:
bovendien als je je voor sociale huurwoning wilt inschrijven is er

1. een lange wachtlijst
2. je hebt een woonvergunning nodig

Zaterdag sollicitatiegesprek b)

Komt heel klote uit die dag, maar moet maar :/

De arbeidsmarkt ZUIGT zwaar op dit moment..............

Ik kan dan binnenkort wel deeltijd ergens werken (2 dagen in de week), maar de rest van m'n tijd zal ik moeten invullen met los dagjeswerk. Dus ik zit nog wel eens regelmatig dagen zonder werk......

:@
morgen weer solliciteren..
by de luchtmacht zoeken ze ook mensen..
ook voor los dagjes werk zijn er tientallen die dat ook willen doen echter er zijn minder vacatures dan werkzoekenden daarvoor.

Artiest Sentinel
Echt vervelend werkloos zijn :X
hehehe

ja vooral als je ook nog een hongerige kerst krijgt he gab;p

leef met je mee hoor
Ik ben dit schooljaar gezakt dus moet werk hebben tot september.
Maandag solliciteren bij een wasserij, ik ben benieuwd ;-)

Ach ja, werk=werk en geld=geld. Maar ik woon nog bij mijn vader dus geen werk hebben is niet zo'n ramp.

Iedereen veel suc6!
laatste aanpassing
Ik heb nu een baantje waarbij ik minder verdien dan als ik in de WW zit. Nu vraagt mijn broer of ik voor hem wil komen werken als marketingmanager. Ik weet nog niet of ik ja moet zeggen. Hoe voer je salaris onderhandelingen met je eigen broer? Hij is keihard maar ik weet dat hij geen nee zal zeggen tegen mijn eisen. Naast dat we altijd bekvechten over allerlei zaken en allebei koppig zijn zie ik het niet erg zitten om een soort van liefdadigheidsbaantje te nemen.
Ik ben sinds drie maanden klaar met mijn studie, en ik heb ook (afgezien van enkele uitzendbaantjes) veel thuisgezeten. Daar word je niet vrolijk van. Gelukkig begin ik maandag aanstaande bij mijn eerste werkgever. Een groot biofarmaceutisch bedrijf waar ik kwaliteitscontroles ga uitvoeren aan de producten.
Het is trouwens een misvatting dat je als doctorandus makkelijk aan het werk kan. Ik heb zelf een stuk of vijftig sollicitaties verstuurd en ik ben direkt bij de eerste uitnodiging voor een gesprek ook aangenomen. Je moet dus gewoon ook veel geluk hebben en bovendien hangt het er maar net om wat je precies gestudeerd hebt.
Hoe voer je salaris onderhandelingen met je eigen broer?

Simpel: benader het zakelijk. Wat ben je waard? Denk aan leeftijd, opleiding en ervaring.
veel mensen die van school komen komen moeilijk aan een baan. Ze zijn nu al te duur.