Partyflock

Forumonderwerp · 724206

nou ik dus!

je gaat overal naar toe; uitzend bureau`s maar nooit hebben ze werk voor je tenzij je een of andere docterandus in een of andere kunde bent waardoor je gelijk aan de slag kan ofzo.

of je wordt opgebelt; klinken ze heel vrolijk; HOOOOI kom je je inschrijven ??? denk ik van ah okee sure; kom ik wel ff doen met het idee van beter ze vragen niet of je je wil inschrijven als ze geen werk voor je hebben, maar kennelijk was dit dus naief; ze schrijven gewoon mensen voor de lol in ofzo :S

ben ik nu de enige die moeite heeft met een baan te krijgen? ik bedoel; ik ben niet een of andere kwijlende randdebiel die nix kan; heb in kleding winkels gewerkt; als telemarqueteer (was 1 van de beste :$) maar goed; nu kom ik nergens aan de slag; wordt er PARA en vet Chagerijnig van; tis nu al 4 maanden zo :(

en nee ik ga niet sollicteren met make-up op; dus dat is niet de reden waarom ik geen baan heb :P

en nee ik ga niet sollicteren met make-up op; dus dat is niet de reden waarom ik geen baan heb

:D

Das balen ja...
Watvoor werk zoek je dan?
haal die make-up van je klus !!!
Dat is eng !
laatste aanpassing

misschien een baantje als make up artiest? ;p;p

neej maar ehm...... als ze via het uitzendburo niet eens wat werkjes voor je kunnen vinden dan ist wel erg schaars daaro :|

dan zit er weinig anders op... en zal je langs kledingzaken moet gaan en vragen of ze nog mensen nodig hebben....

ah ok; ik dacht ik ben vast de enige stumper die geen baan kan krijgen, dus heb niet de moeite genomen te kijken of iemand anders ook zijn klaagzang kwijt moest hier op pf :P

Ik word er schijtziek van :)
Daarbij gaan m'n ouders ook nog eens vreselijk irritant lopen doen :gaap:

Hier nog zon stumper :( sinds kort :@
laatste aanpassing
De mensen die minder dan 6 maanden werkeloos zijn moeten zich zelf redden om die baan te krijgen. Ze krijgen dus niet de hulp van de overheid door middel van een reintegratietraject. (reintegratietraject helpt mensen naar het zoeken van een baan en regelt ook eventueel de scholing hiervoor.)
Als ik per 1 januari niets vind, behoor ik ook tot de Koos Werklozen :(
Maar er is op dit moment echt helemaal niets. Zit me de pleuris te zoeken naar een ICT-baan :s

tja door mijn werkeloosheid ben ik zelfs in aliens gaan geloven :P

Ik heb zelf ook problemen om werk te kirjgen nergens hebben ze gewoon werk het is gewoon hopeloos in nl
Wat een onzin zeg...

Neem gewoon iets tijdelijks en ga vanuit daar verder kijken naar een andere baan.

als dit onzin was dan hadden er in dat andere topic niet meer dan 300 reacties plaatsgevonden ;)
laatste aanpassing
Je zou als ict-er ook wat voor je zelf kunnen beginnen. Als je een ww-uitkering krijgt moet je hier wel toestemming vragen aan het uwv.

Kosten kvk lidmaatschap bij een eenmansbedrijf is 69 euro. Verplicht aangezien je verplicht moet staan ingeschreven bij de kvk

tja door mijn werkeloosheid ben ik zelfs in aliens gaan geloven

Jij ook al??? Hmmmm ze hebben mij al een maal ontvoerd :(
ga dan 's avonds schoonmaken...

schoonmaken?

ja ben ook nog eens een kieskeurige werkeloze :P

en als ze voor de schoonmaak nou ook nog eens geen mensen zoeken ;) dan blijft er niks over he;)
ik ben een half jaar toos werkeloos geweest, en ik werd er helemaal para van. ik wou heel graag werken,maar t ging gewoon niet! nu werk ik gelukkig full-time. k*t economie!

visagist?
Ik hoop dat het gesprek van maandag wat wordt ;) Heb er wel een goed gevoel over, aangezien het mijn 1e werkgever waar ik destijds kwam te werken.

Artiest Nivek
ben net een 2 dagen werkloos :d en heb alweer een baan :D
lang leve de ROTTERDAMSE HAVEN :bounce:
ja ben ook nog eens een kieskeurige werkeloze

Dan moet je niet zeuren :jaja:

als ze voor de schoonmaak nou ook nog eens geen mensen zoeken dan blijft er niks over he

Zijn altijd bedrijven waar schoon gemaakt moet worden :jaja:

Oftewel je bent een focking loser met je kieskeurigheid:[
laatste aanpassing
daarvoor vragen ze tegenwoordig mensen met een diploma en ervaring.

ben geen loser ik doe niks anders dan solliciteren en zelfs schoonmaak sollicitaties maar ze hebben gewoon hier niemand nodig dus ben geen loser

iedreen denkt meteen oh mensen die geen werk hebben zijn losers maar dat is gewoon onzin ik zelf doe er genoeg voor :P

nederland is een lelijk kutland ga lekker naar het buitenland om je centen te verdienen joh!!!
Zelfs op een advertentie voor eenvoudig magazijnwerk komen er minstens 100 sollicitatiebrieven binnen. Ook van MBO'ers die dus ook werk zoeken.

Havenwerk doen , is altijd wel wat te doen :yes:

Wat een onzin zeg...

Neem gewoon iets tijdelijks en ga vanuit daar verder kijken naar een andere baan.

Zelf dat kan ik niet vinden dus niks te onzin..
Word schijtziek van dat thuiszitten en er is nou eenmaal amper werk te vinden :[

waarom gaan al die jankerts die geen werk kunnen krijgen niet naar het buitenland?
probleem opgelost! ;)
ik had het niet tegen jouNL_meiske was tegen Chaos Child
laatste aanpassing

idd maar jah de meesten denken van jah die heeft gewoon geen werk dus is maar lui nou lui ben ik niet ik wordt het ook zat om steeds thuis te zitten
als iemand in het oosten van het land woont die kan toch geen havenwerk doen in rotterdam. (woonwerk verkeer)

De werkgever vergoedt niet alle reiskosten. En zeer zeker niet de verhuiskosten.
laatste aanpassing

ga dan naar het buitenland !!
Zelf dat kan ik niet vinden dus niks te onzin..
Word schijtziek van dat thuiszitten en er is nou eenmaal amper werk te vinden

Ik heb een full-time studie en heb 3 bijbanen waar ik per maand 120 uur (naast mijn studie) werk
laatste aanpassing

de onderste zin ging over schoonmkaen dus ging het ook over mij;)

en nee ik ga niet naar het buitenland:) blijf liever in mijn eigen woonplaatsje ben hier opgegroeit dus jah:)
Ja maar die was bedoeld voor chaos child :9
snakyman het gaat om een volltijd baan niet om deeltijdwerk
Je kan nu toch ook iets nu tijdelijks nemen...... of 2 banen nemen die samen fulltime maken :)

ga je in Rdam wonen :D lekker sjouwen , lekker stouwen :P:9
Daar zijn werkgevers niet voor te porren op dit moment. Zij willen de vrijheid van een deeltijdbaan optimaal benutten en dat kan dus niet als je bij een andere werkgever ook nog 20 uur bijv. werkt.

dan vraag ik me af waar iets tijdelijks is nou hier nergens ik zoek zelfs ruim om mijn iegen omgeving:/
En om zomaar in rotterdam te gaan wonen gaat ook al niet op. Je moet daar een woonvergunning hebben heb je die niet mag je er ook niet wonen.

Zelfde als in Amsterdam. Je moet sociaal en economisch gebonden zijn.

Als jullie nou op pf blijven zitten , vind je nooit wat natuurlijk ;)

www.werk.nl

hier je cv online zetten , duurde bij mij 2 dagen :D

heb daar allang een cv staan:P

En om zomaar in rotterdam te gaan wonen gaat ook al niet op. Je moet daar een woonvergunning hebben heb je die niet mag je er ook niet wonen.

Zelfde als in Amsterdam. Je moet sociaal en economisch gebonden zijn.

:no: nooit geweten ook :no: :$

maar NL_meiske , bij mij hingen ze binnen 48 uur aan de lijn :D
en heb nu een leuke job daar :D
En als je iets tijdelijk zoekt via een uitzendburo. Het uitzendburo beconcurreert ook het andere uitzendburo. Dus is volgens de ene werkgever dat uitzendburo goedkoper of beter dan nemen ze die.

Het is zelfs zo dat sommige uitzendburo's overtallige diploma's of werkervaring vragen voor senior's terwijl het gewoon bijv. midden ervaring voldoende is.

Wellicht een suggestie kijk eens op http://sollicitatieleed.nl

Dan zie je gelijk de andere draai
Misschien ook een idee om een beetje te gaan bluffen 8)