Partyflock

Forumonderwerp · 723447

Waarschuw beheerder
1.93 lang zijn is zwaar klote!!! Kleren kopen lukt nie fatsoenlijk!

Mensen kijken je raar aan als je door een discotheek loopt van: Woow die is groot :s. En dan kijk ik terug van wooow jij bent klein.

Maar je krijgt ook vaak te horen van jij bent echt te lang ofzo ik vind het kut om lang te zijn.

Nog meer lange mensen die hier last van hebben?

Waarschuw beheerder
ik vind t altijd grappig.. ik ga juist naast lange mensen staan.. kijken t verschil tussen diegene en mij 8)
Waarschuw beheerder
:yes: Ik heb er ook last van :@

Ik ben een goede 1.65 :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou als je klein bent, zoals ik, is het toch ook wel erg lastig!!!! Broekspijpen altijd te lang:/
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben dan wel 10 cm kleiner als jouw met mijn 1.83, maar ik vind het vooral kut met broeken kopen; altijd te kort :@
Voor de rest is het alleen maar (Y) :D

Waarschuw beheerder
je bent nog lang geen 2 meter joh..zeur niet:S

*edit* ga naar de sportschool..dan lijk je in ieder geval niet zo een iele "lange" slungel :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
193 cm? das niks man.....

203 cm o:)

En ik vind het alleen maar voordeel...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar nog wel klote met broeken kopen de taile is meestal net wat te breed dus ik moet altijd riemen dragen. Truien of van die shirts met lange mouwen zijn de mouwen altijd te kort kan niks vinden!!
Waarschuw beheerder
Ik ben 1.80 soms moeilijk met kleren maar vind het absoluut niet erg om lang te zijn(y)

Waarschuw beheerder
ibh

?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou van grote mannen 8)
Waarschuw beheerder
Maar voordeel is wel dat je over iedereen heen kan kijken en dus meteen ziet waar iedereen staat!

Waarschuw beheerder
was ik maar 1.80 lady glitter

Waarschuw beheerder
dat klopt zeker speedgriet :d et enigste voordeel vind ik dat
Waarschuw beheerder
ik ben 1.94 gozer... en ik voel me prima. Ik heb ook nergens last van met kleren kopen eigenlijk... :)
Waarschuw beheerder
donateur
1.96 en nooit problemen met kleren kopen... Gewoon beter zoeken :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.90m, ben liever wat langer dan dat ik tegen iedereen op moet kijken.
Waarschuw beheerder
nou weet niet waar jij gaat winkelen hoor... maar ik ben ook 1.90 en kan gewoon normaal kleren kopen hoor:yes:

en nee heb er niet echt last van.. word volgens mij ook niet echt vaak aangekeken...
Waarschuw beheerder
Voor een meid ook best wel lang:jaja:
Vind lange mensen mooi;)
En idd mooi overal boven uit kijken:D
Waarschuw beheerder
GreenY ® 14 november 2004 13:31
ibh

?

Ideale b.f hoogte ;-)i.p.v. iph
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb wel eens een relatie met een gozer gehad die 1.97 cm was! Ikzelf ben 1.60 cm! We waren de reus en de kabouter!

Waarschuw beheerder
MC Lunatick ik weet dat ik goed moet zoeken alleen heel die rotwinkels hier in tilburg hebben allemaal van die kleine maaten. Elke keer moeten ze weer voor mij speciaal kleren bestellen (bijna elke keer).
Waarschuw beheerder
dat vind ik echt raar!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is bagger, kom maar eens een keertje in Nijmegen shoppen dan, zijn veel lange lui, nemen meer spullen voor lange mensen.... Kleine dwergen kunnen hier bijna nooit slagen volgens mij....

Groot zijn is (Y)

Waarschuw beheerder
Nou dan klopt jouw lichaam niet helemaal want ik heb met me 2 meter nergens last van..Jah soms met broeken maar ik slaag altijd in het kopen ervan..

Waarschuw beheerder
raar maar waar

speedgriet ik heb een keer een relatie gehad toen ik al op deze lengte hing met een meisje van 1.52 :d. Dat zag er pas gaar uit

Waarschuw beheerder
In Tilburg hebben ze ook 3 keer niets, je kan beter naar Nijmegen gaan.

Waarschuw beheerder
ohwja kraak mijn lichaam maar weer af (6):) nee het is gewoon omdat ik lange armen heb dat ik bijna niks pas :(
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeg ik :D

Waarschuw beheerder
193cm is toch niet uitzonderlijk groot??

Ik ben zelf 199cm en heb er meer gemak dan ongemak van hoor. Ok met kleding is het ff zoeken, maar dat is alles.

Waarschuw beheerder
Ik hou van grote mannen

Nu word een hoop duidelijk ;P
Waarschuw beheerder
Lange gozers (Y). Daar kan ik mijn tekortkomingen als dwerg mee compenseren :D

Waarschuw beheerder
Dat wordt dus volgende week naar Nijmegen voor mij. Ben toch wel een beetje nieuwschierig wat ze daar te bieden hebben :D.
Waarschuw beheerder
ik ben 1.92....
maar je weet wat ze zeggen over lange mensen..
die hebben...
Waarschuw beheerder
donateur
1.79 B)

Waarschuw beheerder
Kleine piemels en dat klopt enige echte kees :D
Waarschuw beheerder
Die hebben grote handen!

Waarschuw beheerder
Dat klopt zeker :D
Waarschuw beheerder
donateur
Beenverkorting doen :)
Waarschuw beheerder
Ik ben 1.86..
Is egt niet grappig..
Ik heb benen van 1.13..
dat is enorm lang voor n meisje..
broeken zijn altijd te kort..
moet er speciaal voor opzoek gaan anders heb ik 'hoogwater'
en dat ziet er niet uit..
verder valt het bij mij nog wel mee.. t zijn vooral mijn broeken...
Waarschuw beheerder
2 B-LovE-A 4 ever!!!! Ik weet al waarom jij zo lang bent je hebt TE veel Haribo beertje gegeten! Ik had er meer moeten eten :@
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook aardig lang (1.98 )
k heb dr nog nooit last van gehad.:D (alleen in t buitenland)
met klere kope heb k bijna nooit problemen.
alleen lengte van mn mouwen.:S

"Die hebben grote handen!"
klopt.
iets te groot eiglijk:$ hehehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik hou van grote mannen (L)
Waarschuw beheerder
ik ben mar 1.70 is ook nie fijn hoor krijg nogal snl en elleboog van iemand die netzoals jij 1.98 is
Waarschuw beheerder
donateur
ik zelf ben ook aan de lange kant (1.96) maar heb eigenlijk nooit ergens problemen mee kleren niet niks eigenlijk.

en hardcore ludo ja das waar als je langer bent gebeurd dat sneller das wel irritant voor jullie
Waarschuw beheerder
ogja hebder schyt aan kan gebeuren heb dernie zon brobleem mee alst mar perongeluk is
Waarschuw beheerder
ik ben 1,94, maar ik vind het wel fijn om zo groot te zijn, als je bijv ergens in de rij staat, steek ik er liever boven uit dan dat ik helemaal tussen de mensen gefrot zit...
maar met schoenen heb ik altijd problemen en met broeken, die zijn altijd te klein...

Waarschuw beheerder
Dat merk ik vaak tijdens et stappen dat ik ergens loop en ineens loop ik iemand omver ofzo of een elleboog tegen iemands kop aan :D.
Waarschuw beheerder
donateur
met schoenen heb k ook wel es problemen.
omdat ze nooit szo veel in mij maat bestelle
45/46 :S is wel bale

Waarschuw beheerder
Met schoenen heb ik nooit last van ik heb ook maatje 44/45 maar ik kan altijd schoenen vinden :S. Maarja ik heb ook nooit merk schoenen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind 1.93 ndus echt niet lang :nee: Doe mij maar een vent van t liefst rond de 2 meter.......... kan ik me tenminstelekker klein voelen :yes:

Ik heb een hoop vrienden die behoorlijk wat langer zijn dan jou en die hebben echt geen lawst van kleren kopen. wees blij..... voor mannen hebben ze tenminste broeken in lengte 36, das voor vrouwen al een stuk lastiger.

Lange mannen zijn echt :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
1.93 is inimini :/

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik hou wel lange mannen!! ;-)

Waarschuw beheerder
lang zijn is mooi.. vooral lange mannen

jammie ;P

Waarschuw beheerder
helemaal mee eens!! lange mannen zijn hothothot. :9
Waarschuw beheerder
Ben 1.90 heb ook moeite met broeken kopen :yes:
ZEER irritant...

Waarschuw beheerder
K hou van grote mannen :$;)
En al helemaal van mijn grote mannetje (L)

Maar snap best dat ut af en toe irritant is.. :)

Waarschuw beheerder
Wat is er nou erg aan lang zijn??? ( ben zelf 1 meter 98 )Kleren die niet passen?? Heb ik nooit problemen mee.. bestaat ook nog zoiets als een XXL maatje.

Waarschuw beheerder
ik ben maar 1.72
dat is ook niet altijd leuk...
Waarschuw beheerder
ben ook ong. 1.93, maar gelukkig nooit last met kleren kopen ofzo. zitten verder zo zijn voor en nadelen aan, maar das ook zo met klein zijn denk ik. :)

Waarschuw beheerder
ik ben heel blij dat er grote mannen zijn :P
ben zelf ook wel groot voor een meisje 183...
ik heb ook moeite met kleren kopen..
maar dat komt omdat mijn benen te lang zijn..
daardoor zijn broeken te kort....
ik hoorde van een vriendin dat er in utrecht goede winkels zijn waar ze kleren voor lange mensen hebben..!!!!
maarja... opzich is het wel handig...
mensen vinden je zo als ze je kwijt zijn....

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben heel blij dat er grote mannen zijn
ben zelf ook wel groot voor een meisje 183...
ik heb ook moeite met kleren kopen..
maar dat komt omdat mijn benen te lang zijn..

same here :yes: lang leve de lange mannen! :D

Waarschuw beheerder
Lange benen zijn lekkerrrrrrrr! Zullen we een topic openen voor mensen boven de 1 meter 80?? Het lange-jongetjes-en-meisjes-topic!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja leuk............ openen we het 4e topic over langlopende mensen :s je kunt beter in deze of een van de andere topic verder gaan ;)

Waarschuw beheerder
Mijn vriend is 1m97, hij heeft er volgens mij geen problemen mee! (En ik ook niet :D) Daarnaast heeft hij qua kleding een goede smaak, dus het is niet onmogelijk :)

:kwijl:

Love you boef!
Waarschuw beheerder
1,95 PRESENT :D!!

niet veel problemen met kleren hoor!! alleen iets beter zoeken en kritische zijn of iets wel staat bij je lange lijf!!
Waarschuw beheerder
donateur
Kep altijd problemen met schoenen kopen :S vooral voetbalschoenen... niet dat het overdreven groot is, maatje 46 2/3e :P Maar heel vaak hebben zaken niet op voorraad het model dat jij wil... moet je weer naar Rotterdam ofsow :S Ben zelf btw ook iets van 1.93 ofsow maar heb nooit moeite met kleren kopen :)
Waarschuw beheerder
wat wil je met die poten van jou White:P
Waarschuw beheerder
donateur
Keihard ragge met de voetbal Decker :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik ben 1,83m en nergens last mee :P Had soms wel graag gewild dat ik iets langer was :(

Waarschuw beheerder
ik ben ook 1.93 en ik heb nergens last van heel apart verhaal

Waarschuw beheerder
Ben zelf ook 1,93M heb geen last van geen kleren kunnen vinden. Het heeft alleen maar een voordeel, je bent groter dan de de meeste anderen. kan overal bij komen :P

Alleen in het buitenland kijken ze misschien raar ja :D
Vooral in landen waar de mensen zelf niet groter worden dan 1.70m
Waarschuw beheerder
ben ook 1m95. Totaal geen problemen mee :)
ik ben liever te groot dan te klein :yes:
Waarschuw beheerder
Als het enige troost is.......... klein zijn heeft ook heel veel nadelen.
Kleren kopen is ook niet altijd een makkie :S
Alles is te lang

Waarschuw beheerder
ja maar te lange dingen kun je altijd nog in laten korten (kan ik zelf nie :) ) te korte dingen kunnen niet langer gemaakt worden

Waarschuw beheerder
ik ben ook 1,93 maar heb nergens last van

Waarschuw beheerder
tja... als vrouw kan je altijd nog mannen broeken kopen :P
ik heb vandaag maar een verwijfde mannen broek gekocht!!!
en hij is lang!!!
Waarschuw beheerder
Mense die lang zijn hebbe goeie sex...

Echt waar..!!...:jaja:;)

Waarschuw beheerder
donateur
Mense die lang zijn hebbe goeie sex

:respect: :respect: :respect: :respect:

Waarschuw beheerder
Heyyy cool ik heb een lange vriendin en die wil absoluut niemand die kleiner is daten met der???? Haha
Waarschuw beheerder
donateur
grote mannen zijn :kwijl:

:p
Waarschuw beheerder
Lange mannen..........heerlijk!! :) :) :)
Kan je lekker met je hoofd tegen zijn borstkas aanleunen/liggen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Te koop aangeboden: Lange man ( 1 meter 98 ), 100 % niet tevreden geld terug garantie!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is de vraagprijs?

Waarschuw beheerder
Ligt eraan of je het basispakket koopt of het de-luxe pakket!
Waarschuw beheerder
donateur
Pff waren er maar meer lange mannen!!! Ik zoek me een ongeluk naar het type waar ik op val in een versie van 1 meter 90 ofzo 8)

Waarschuw beheerder
donateur
dan wil ik eerst wat over de inhoud weten natuurlijk :yes: (6)

Waarschuw beheerder
Uiteraard! Ik zal je wel even wat details over een MPD vertellen ( My Personal Danny )

Het basispakket bevat:
Kookprogramma
Engels- en Nederlandstalig spraakprogramma
Een-draag-de-boodschappen-programma
Een programma voor sport- en spel
Massageprogramma.

Het basispakket kost u slechts 239.000 en een halve euro!

Bestel nu op www.tellsell.nl

Artiest SummA
Waarschuw beheerder
lange meiden met lange benen zijn ook (y) :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
mijn ex is 2.03 ofzo en die had altijd moeite met schoenen kopen en broeken ook wel
zijn kleding was ook gelijk heel erg duur

Waarschuw beheerder
Ik ben zelf 1.94. Mensen die commentaar hebben op je lengte balen meestal zelf dat ze zo klein zijn.
G-star heeft altijd wel goede broeken voor lange smalle mensen. Betaal je 70 euro voor, maar dan heb je ook wat....
Waarschuw beheerder
draag ook meestal g-star!! uberbroeken voor lange mensen!! basicmodellen hebben lengtemaat 38 :D!!
Waarschuw beheerder
ken je niks aan doen groeien gaat vanzelf.

Waarschuw beheerder
Ist koud daarboven??? :P:P

1.93 valt nog wel mee...dr zit een gast bij mij op school...Woooooooooow...daz echt een REUS!!!
Die vent is echt lomp groot...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Groot is gewoon geweldig... tuurlijk t heeft zn nadelen, maar ik zou niet willen ruilen.... trek t liefste nog ene paar flink hoge hakken aan om nog meer boven de menigte uit te komen :yes:
Waarschuw beheerder
Vrouwen met super lange benen daar is toch helemaal niks mis mee!

Waarschuw beheerder
Ook lang 2.03 mtr. Verder ook geen problemen mee behalve dan met het kopen van broeken. Heb inderdaad ook engtemaat 38 nodig 36 wil ook wel s lukken maar dan moet ie wel goed vallen. Probleem is vaak dat de leukste modelletjes vaak maximaal lengtemaat 34 of 36 zijn.
Waarschuw beheerder
Ikzelf ben 1,94m en heb er totaal geen moeite mee. Zoals de meeste zeggen, het is handig om over de menigte uitkijken.

Soms zie je mensen wel eens kijken van wow, die is groot, maarja dat vind ik wel ok.

En vrouwen met lange benen (Y):P
Waarschuw beheerder
Lange benen is 1 van de zeven schoonheden...:jaja::9
Waarschuw beheerder
donateur
Ben zelf 1.97, maar ik heb er geen moeite mee :).

Heb geen problemen met kleding kopen, en dat mensen tegen je op kijken vind ik juist wel leuk :) O:).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ben ook 1.95 lang maar heb er totaal geen moeite mee, heb niet het gevoel dat ik raar wordt aangekeken...!

me vriendin heeft er ook echt geen moeite mee, ben alleen wel blij dat ik niet over de 2 meter ben anders wordt het op veel plaatsen bukken voor de deur of andere opstakels:s
Waarschuw beheerder
hm..

ik ben 1,86 en als vrouw zijnde is dat pas lastig!

de meeste kijke je ook heel raar aan..
net of ze ineens bang voor je zijn :S

Waarschuw beheerder
Ze kijken je wel is raar aan van Wow die is lang en van veel meisjes hoor ik tijdens et stappen: WOOOW jij bent wel lang!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ben 1.83 ong.
ik heb er soms ook wel een hekel aan als mensen dat tegen me zeggen.. :yes: alsof ik het nog niet wist.. :S
ligt er ook ook wel aan hoe iemand het zegt..

soms vind ik lang zijn een voordeel, je valt vanzelf al op, kost verder geen moeite zoals bij vele anderen.. en soms is dat ook weer een nadeel. 8) :P

maja boeien.. 8) het is niet anders.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben ongev 1.88 ...

Vroeger vond ik et wel erg dat ik zo lang was....Maar nu echt niet meer...:9

Waarschuw beheerder
donateur
Lindaahhhhhh........ wij hebben gewoon precies de goede lengte :yes: ;)

Waarschuw beheerder
waarom zie ik zo weinig lange vrouwen lopen op feesten, er lijken er hier toch genoeg te zijn :S

Waarschuw beheerder
donateur
Datzelfde denk ik nou weer over mannen brtk
Waarschuw beheerder
Maat van me is 2.07 m hoor hem nooit klagen...

Waarschuw beheerder
Ik zou het niet weten ze zouden eigenlijk discotheken moeten maken voor lange mensen dan voel ik me niet meer de langste :)

Waarschuw beheerder
donateur
hmm........ toch snap ik niet zo goed wat je probleem is....... je bent helemaalniet zolang :nee:

Waarschuw beheerder
Weet je wat het ook is ik wil geen merk kleding. Tenminste bijna geen merk kleding. En wil je dan iets fatsoenlijks vinden dat niet zo goedkoop staat.

Dan kun je gewoon niks vinden. Ik ben niet van plan om dure broeken enzo te gaan kopen een goedkopere broek vind ik net zo mooi.

Mijn duurste broek in mijn kast is iets van 35 euro :S maar je vind ook alleen maar cars broeken in mijn kast hehe vind ik mooie broeken en nooit duur. En die hebben meestal mijn maat wel alleen die vind ik nooit in winkels enzo ik moet altijd op internet gaan zoeken.
Ik ben klein en ik ben d'r blij mee.
Heb een tijdje bij een varkensbedrijf stage gelopen en me stagebegeleider was boven de twee meter dus die liep altijd met zijn hoofd in de spinnenwebben en ik had nergens last van...

Voor alle lange mensen hier: jullie kunnen wel mooi alles zien bij een concert, voorstelling of wat dan ook waar veel mensen dicht op elkaar staan :)

Waarschuw beheerder
Ik snap het zelf ook niet waarom ik het niet kan vinden Jane insane :S. Maar ik wil gewoon geen dure kleding 30 euro vind ik zat voor een shirt liefste wil ik em zo goedkoop mogelijk wel een fatsoenlijk iets maar die kan ik dus nooit vinden.

Wil ik iets in mijn maat hebben dan ben ik al gouw 60 euro of meer per kledingstuk kwijt. Terwijl ik er normaal voor dat bedrag ongeveer 3 broeken of 6 shirtjes voor heb!

Waarschuw beheerder
donateur
jane insane 16 november 2004 22:18
Lindaahhhhhh........ wij hebben gewoon precies de goede lengte

:yes: ;P

kleding zoeken is af en toe wel moeilijk.. maar dan met name de broeken bij mij.. :/
voor de rest koop ik alles best makkelijk.. te makkelijk af en toe.. :P O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou .......vreemd verhaal ..........ben 2.02 geen problemen met kleren ..........en tsjaa je wordt wat vaker aangekeken .........maar geen probleem hoor ........

Waarschuw beheerder
heb ik ook hehe

Waarschuw beheerder
ik ben 1.85

het heeft ze voor en nadelen
Waarschuw beheerder
donateur
idd miss!
ben zelf 1.82 en ben er eigenlijk wel blij mee maar vroeger niet zo toen ik groter was dan mn vriendinnen maar nu boeit t me niet meer!!!:-D
soms broeken tekort maar ja.... lekker verder zoeken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Lang zijn is ideaal... :yes:
Waarschuw beheerder
Lang zijn lijkt me niks.... ik ben 1,56 maar dan is kleren kopen ook zwaar klote hoor! Alles is TE LANG! Broeken ed..

Waarschuw beheerder
donateur
Genggeng_Chickah ..... wij snappen het :yes: 8)
Waarschuw beheerder
Ik ben ong. 1,96 maar heb r geen last van, zoiezo wordt t over t algemeen als aantrekkelijk gezien om als man lang te zijn, en 1,96 is niet echt uitzonderlijk lang, enige irritante is dat je zo vaak je hoofd stoot of bepaalde dingen gewoon op kleinere mensen gebouwd zijn (benen kwijtkunnen enzo)
Waarschuw beheerder
En kan broeken ook redelijk makkelijk in m'n lengte vinden, alleen zit r dan meestal een te grote breedtemaat bij...
Waarschuw beheerder
Lange mannen zijn lekkerrrr!!!
Waarschuw beheerder
Vroeger had ik weleens last van hoogwater broeken met mijn 1.95
Maar op een gegeven moment leer je wel welke kledingmerken je niet moet kopen.
G-star, Levi's, jack and Jonespast me allemaal perfect n lengtemaatje 36.

Alleen schoenen kopen is een hel, Als er nieuwe modellen uit zijn moet je er vlug bij zijn, anders zijn die 2 paar in mijn maat die ze besteld hebben al uitverkocht...
Waarschuw beheerder
Ik ben 1.98 en ik heb schoenmaat 44. Ik kan echt we makkelijk kleding vinden. Het ligt ernatuurlijk aan waar je uit gat in sommige discotheken moet constant opletten dat je niet struikeld :(.

Ik ben 1.86..

Das juist leuk een lange vrouw, mijn vriendin is 1.80 en ik ben blij dat ze niet kleiner is.

Mijn ex is 1,90 ook wel lang maar zij had zelfs geen problemen om leuke kleding te vinden.
Waarschuw beheerder
donateur
1.93
geen probleem genoeg merken, zowel dure als goedkope

Waarschuw beheerder
1.93 valt toch nog best mee. Lijkt me juist wel relaxed als je boven iedereen uit kan kijken, het verschil zit hem ook in de manier van staan/lopen. Als echt als een slungel loopt (kromme rug) kijkt iedereen je na, als je recht loopt niet.

Waarschuw beheerder
1.96 geen probleem om leuke kleding te vinden.

Waarschuw beheerder
ik ben 1.79...
Echt langer moet een vrouw ook niet zijn, maarja je wordt ermee geboren..
Ben zelf erg blij met men lengte!!

En...heb redelijke lange benen!! altijd positief in de zomer haha..

Waarschuw beheerder
Ik ben ongeveer 1.80 ben wel blij met deze lengte. Toen ik 12 jaar was vond ik het niet leuk toen stak ik overal boven uit!

Waarschuw beheerder
Je mag wel een stukkie aan mij geven hoor, want mijn 1.58 is ook niet alles!! lang leve de kindermaatjes

Waarschuw beheerder
Ik ben 2.0 m en als ik naar mezelf kijk vind ik mezelf niet extreem lang ofzo. Toch word ik er keer op keer weer mee geconfronteerd als ik voor de zoveelste keer mijn hazzes stoot aan een lager hangend iets!

Kleren kopen is idd flink klote! Schoenen helemaal, 49 is toch lastiger dan als je maatje 46 hebt ofzo!
Waarschuw beheerder
1 meter 80 is een prima lengte! :)

Waarschuw beheerder
Woooooooojow maatje 49 is wel heel erg groot. Ben ik blij dat ik 44/45 heb. Schoenen heb ik nu al last mee maar ik moet er niet aan denken nog is 5 maatjes erboven op te doen pfff.
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf 1.83 m... Al mijn vriendinnen zijn kleiner en dat stoort me weleens. Altijd ben ik de langste. Als we gaan stappen dan trekken hun hun mooie laarzen aan met hoge hak (waar ik echt dol op ben) en nog steeds steek ik er bovenuit. Mijn vriend is ongeveer even groot als mij dus bij hem trek ik al helemaal geen schoenen aan met een hak want dan voel ik me helemaal niet prettig..

Ik wou gewoon dat ik 10 cm kleiner was zodat ik ook mooie hakken kon dragen.. wat ben ik zielig he?!..

Nee, zonder gekkigheid, ik voel me vaak niet op mijn gemak omdat ik de langste ben, maar zal daar mee moeten leven..
Waarschuw beheerder
donateur
1.99 :(

en kleren kopen is nog niet makkelijk :nee:

en schoenen al helemaal niet.. :o

zie ik us leuke schoenen.. sorry maar die heben we niet meer in jou maat.. :s
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nog steeds op zoek naar een panty die mijn vriendin past :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1m95, en vind t nie erg. Juist handig om overal overheen te kunnen kijken, makkelijk op feesten :)

En kleding kopen gaat bij mij nog goed af. Schoenen in maat 46, is een maat die nog goed te kopen is overal, en tegenwoordig zijn er steeds meer broeken die zelfs mij te groot zijn. (lengtemaat 38 )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben dan wel n iet zo lang als jullie ... heb alleen vaak net te lange benen :( ...

heb vaak moeite met juiste lengte broeken te vinden :S ...

dus kan mij voorstellen dat het voor jullie lengte nog moeilijker is
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat lang zijn voor vrouwen vervelender is als voor mannen

Waarschuw beheerder
gelukkig ben ik eigenlijk helemaal niet lang .. ben 1.74 ... maar heb gewoon net iets te lange benen ...

maar ken wel een griet die geloof 1.86 is ... die heeft er denk ik veel meer moeite mee :) qua kleding dan he

Waarschuw beheerder
Laten we van identiteit ruilen. Ik ben 1.78

Waarschuw beheerder
donateur
ben 1.82 en broeken is niet heel makkelijkmaar wel te doen. Je moet ff de juiste winkels weten.

en ik vind t heerlijk om zo lang te zijn.......:yes:
Waarschuw beheerder
Ben 1.97
en ik vind t heerlijk om zo lang te zijn....... :yes:

,wil voor geen goud kleiner zijn :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
een vriendin van mij is ook iets van 1,93m
ze heeft er verder geen problemen mee volgens mij
wel lullig toen we nog op de middelbare school zaten en de zomervakantie zat erop
komen we weer op school en zegt zo'n persoon:wat ben je gegroeid deze vakantie
maar ja....dat soort dingen blijf je dan helaas houden
wees blij dat je bij een concert ofzo tenminste alles goed kan zien :)

Maar je krijgt ook vaak te horen van jij bent echt te lang ofzo ik vind het kut om lang te zijn.

die mensen zijn gewoon zielig, want die persoon zelf weet dat heus ook wel. zulke mensen moet je in ieder geval negeren want die verdienen je aandacht niet
Denk dat lang zijn voor vrouwen vervelender is als voor mannen

dat weet ik wel zeker want heel veel vrouwen vallen op lange mannen en een man wil vaak dat hun vriendin kleiner is dan hem zelf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
K ben 1.77 ... ben nu liever zo dan kleiner..

Waarschuw beheerder
2.08 meter.....ff langer zoeken voor kleding, maar het is er echt wel :)

En FOCK it....lang zijn RULLLAAAZZZZ (y), wat maakt het nou uit dat mensen naar je kijken :D Het ligt er ook een beetje aan hoe je jezelf opsteld als je bijv. door een discotheek heen loopt/danst. Als je de hele avond gaat nadenken hoeveel mensen je aankijken, dan blijf je daar continue mee bezig.

Gewoon blik op oneindig en laat ze maar kijken, bij mij is het gelukkig 95% positief bekijks en een enkeling die ff lullig wilt doen. Maar goed...kwestie van dat snel "mondeling" afleren ;-)

Waarschuw beheerder
ik ben 1.53m en dat is pas kut...
Waarschuw beheerder
Ik heb gehoord dat Nederlanders het langste volk worden/zijn...

Het is toch juist mooi als iemand lang is? Ik ben 1.71..vind ik zelf redelijk klein!

Waarschuw beheerder
ik ben 1.83m

ik was liever 10cm kleiner.

omdat dat k maatje 36 heb, pas k nix, alles is te kort :(

maar toch zie k steeds meer lange meiden lopen, :) ben k niet meer de enige.

Waarschuw beheerder
donateur
heb ik geen last van :no: 8)

Waarschuw beheerder
ben ook 1.80...tsjaa was ook liever kleiner geweest.

Waarschuw beheerder
ach zolang je maar recht op loop,
en als ze je aankijken, so what.
heb ik wat van je aan, neeee daar ben je te klein voor.
duzzz,

enne shoppen, probeer is in duitsland, hebbe ze echt veel.
Waarschuw beheerder
kan je beter 1.71 zijn ;)

Waarschuw beheerder
Ik ben ook 1.93 en soms (heel stiekem) zou ik best langer willen zijn dus.........:D

No problem for me gast!!!
Waarschuw beheerder
Lang zijn is klote!!!

Ach, kop op. (y) (alleen oppassen dat je je kop dan niet stoot)

En lange mensen hebben meer problemen, hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.

Als je maar onthoudt dat je je niet laat kleineren. Grote jongen zijn. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 167 :yes:
Waarschuw beheerder
is 1.96 en kan me helemaal in jou plaatsen. Vind het maar niets. 1.85 ofzo zou me wel beter lijken..
Waarschuw beheerder
1.90 precies goed... vind t juist wel oke om lang te zijn, iets langer zou nog wel mogen

Waarschuw beheerder
mijn vriend is 1.99 en heeft nergens last van:no:
Waarschuw beheerder
waarom zit iedereem te zeiken over hun lengte, wat maakt het nou uit hoe lang je bent
ik ben 1.55 en ik ben gewoon tevreden met mezelf

mzzls wendy

(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Lang zijn heeft ook zijn voordelen toch!! Bij het concert van madonna had ik prima zicht op het veld!! De meid die met mij was (formaat dwerg) zag zo goed als niks....

Zoals een groot filosoof ooit eens zei:

Elk nadeel heeft zijn voordeel, maar dat is logisch natuurlijk! :P
Waarschuw beheerder
donateur
mn vriend is 2.03-----> DAS PAS GROOT
ziet er ook zwaar wazig uit als we langs elkaar lopen
ik ben 1.63 :P:P
Waarschuw beheerder
Ik ben 2 meter

Ik heb er weinig problemen mee. Ik vind het meestal wel relaxed! Soms met kleding kopen is het moeilijk om broeken te vinden maar over het algemeen valt het reuze mee!

Met kick-boxen is het juist relaxed!

Waarschuw beheerder
nou ik ben 1,53 en ik vind het niet echt vervelend om klein te zijn...
Waarschuw beheerder
Lange mannen zijn juist goed :) :yes:
Ben zelf 1.80 mtr. Soms lastig met kleding aangezien ik maatje 36 heb. Broeken zijn vaak tekort, alhoewel een aantal merken ook broeken heeft die lang genoeg ijn voor mij :)
Verder ben ik er wel trots op :D

Waarschuw beheerder
Lange mannen. :respect:
Waarschuw beheerder
IK wou dat ik wat kleiner was..
in t sporten is het voor mij wel erg handig, met mijn 1.86 kom ik met t Volleyballen erg mooi uit..
maar broeken zijn voor benen van 1.13 niet te vinden..
ik heb meestal n mzzltje!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 1.70 zou toch wel ietsjes langer willen zijn
Waarschuw beheerder
ik ben 1.88 en zou echt niet kleiner willen zijn :nee:

Waarschuw beheerder
kan er niet over meepraten.....ben maar een ukkie :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je ligt merk je er niets van !!!! ;)

Waarschuw beheerder
Als je ligt merk je er niets van !!!!

hahahah :respect:

Mensen wees eens blij met jezelf!
Waarschuw beheerder
Hm klein zijn is ook niet alles :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou van grote mannen

:jaja: ik ook...

maar dat komt omdat ik zelf ook lang ben...1.83...ben liever iets kleiner, want broeken zijn standaard te kort..:(
als je klein ben kan je ze gelukkig nog inkorten, als je groot ben kan je ze dus niet langer maken...

maar geef mij maar een lange jongen..niet dat ik de langste ben :S...van de twee..
laatste aanpassing

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
stel je niet aan man. Ik ben 1m96 en heb nergens last van..
Waarschuw beheerder
:yes: Is wel leuk als je naar de bios of een concert gaat je kunt altijd zien:D En grote mannen zijn ook lkkr ja:p
Waarschuw beheerder
Ik ben 2m03 lang, schoenmaat 48,5, 120 kg... ja redelijk groot ja :)

Op zich heb ik er niet zoveel last van in het dagelijkse leven. Ik stoot niet vaker mijn hoofd; ik let al automatisch op.
Merk het uiteraard wel met kleding kopen. Ben al gauw aangewezen op speciale winkels. En daar is de kleding 2x zo duur en redelijk basic. Niets speciaals, niets écht leuks enzovoort.

En met vriendinnen merk ik het ook. Ik hoor dat ook van anderen. Iedereen vindt het wel leuk om te knuffelen; ze voelen zich veilig als ze naast je op straat lopen.
Maar een relatie is dan toch eng....

Nou ja ik moet er mee leven. Heb het ook gewoon geaccepteerd. Wat moet je anders? Het heeft ook zeker wel voordelen.
Op feesten weet iedereen mij altijd weer te vinden. Ik steek echt overal 1,5 kop bovenuit.
En men zal niet zo snel ruzie met je zoeken. Ben zelf helemaal geen aggesief type. Hoeft ook niet want mensen die ruzie zoeken lopen al gauw ff om. Dat merk ik wel eens in de auto: Lopen ze te fokken en stappen ze bij het stoplicht uit. Maar als ik dan uit de auto stap stappen zij snel weer in en doen ze snel hun deur op slot... Nou... ontzettende helden hahahahaha

Maar kortom: Gewoon mee leren leven en van de voordelen profiteren. Klaar.

Iemand nog op zoek naar een aardige rustige grote gast van 2 meter 3 lang? :) PB me maar!
Waarschuw beheerder
Maar kortom: Gewoon mee leren leven en van de voordelen profiteren. Klaar.

:yes:

Ja ik ;-) ben zelf 1.97 ,kan mooi samen ;-P
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
Geef maar ff wat "lengte" aan mij ..ik kan het wel gebruiken:yes:
Waarschuw beheerder
k ben ook 1.93,maar ik heb geen last met kleren kopen ofzo hoor:S dussuh, ik weet nie waar jij dan komt:P? Cheap and awfull kinderafdeling:P?discotheek hebbik ook nie heel erg veel last, zijn zát andere lange gozerts
Waarschuw beheerder
stel je ff aan, ken wel veel meer lui die langer zijn dan 1.93 dus valt best wel mee hoelang je bent...:)

Waarschuw beheerder
donateur
Klein zijn is ook niet altijd wat, ben dan nog 1.68 maar ik pas ook niet alle kleren hoor:)

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.76 ben er wel tevreden mee :) alleen zijn soms de broeken te kort das wel jammer.
Waarschuw beheerder
klein zijn is echt een vette nadeel in bijna alles...ik weet er alles van
Waarschuw beheerder
Klein, Groot, Dik, Dun!
Mensen zijn helaas toch nooit helemaal tevreden met zichzelf!

Ik ben lekker klein en dat heeft zijn voor en nadelen! So be it :D

I may be small, I may be sweet, But baby I know how to move my feet :P
Waarschuw beheerder
Voor een meisje is het denk ik minder erg om klein te zijn...voor een jongen is t echt:no:
Waarschuw beheerder
@ Dedicated By Blood: Jha dat geloof ik ook wel! Denk idd dat het voor mannen een bigger deal is dan voor vrouwen!

(Haha de Te lang topic is nu bijna een Te klein topic aan het worden :D)

Waarschuw beheerder
donateur
haha om dit topic dan meer weer lang te maken ;) ik ben 182. en t bevalt me prima......zou zelfs ook nog wel wat langer willen zijn. Tsja kleding is een nadeel........maar verder zie ik er echt alleen maar voordelen van. En wat kleding betreft ben ik toch maar overgestapt op broek in de laarzen......kan ik tenminste ook leuke broeken halen :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben 180 en heb altijd moeite met broeken...zijn altijd te kort!! En voor mijn huidige vriend waren mijn vriendjes altijd kleiner dan ik..ook niet prettig! Daarom ben ik BLIJ met mijn vriend van 1.95!!!!!! Kan ik tenminste hakken aan zonder boven mijn vent uit te steken!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wees blij als je een beetje lang bent, een maat van me die klein is heeft altijd volop veel moeite om een keer een meid aan te spreken. Hij is maar 1,65 en hij heeft volop veel moeite ermee omdat de meiden alleen de andere gozers van de groep zien staan (letterlijk) hij valt dus in het niet en druft niet veel, geen zelfvertouwen enz enz. Zijn eigen instelling telt ook mee natuurlijk, als je klein bent moet je knokken om toch boven de rest uit te komen, en dat doet hij dus niet genoeg.

Zelf ben ik 1.89 en ik zou stiekem wel wat langer willen zijn, alhoewel mijn vriendin mij ok vindt.
Waarschuw beheerder
Ik ben 1m56... op zich niet zo'n ramp maar wel vervelend als je uit gaat want ik kijk heel de avond tegen ruggen aan als het druk is... :(
Kleding kan ik meestal wel vinden, laat ik altijd inkorten.
Waarschuw beheerder
Ik ben 1m98... Schoenmaat 48/49. Bij mij is het niet het probleem om kleren te kopen maar eerder om schoenen te kopen. Draag graag Nike Air Max en dan vooral de classics. Heb 2 paar kunnen vinden in me maat (en die ik mooi vond) maar verder kom ik niet. En wil er toch nog wat paar bij.

Waarschuw beheerder
klein zijn zal fijn zijn :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben bijna 1.80 mtr.. Iemand hier die zich te klein vind, mag wel 5 cm van mij overnemen :yes:.
Ik vind het lang-zijn geen verschrikkelijk probleem, maar 5 cmtjes korter was handiger geweest met kleren kopen :).

Waarschuw beheerder
Ben zelf 1,94 en er zijn bijna altijd wel mensen langer als mij. Maar een vriendin van mij is rond de 1,60 en die zie ik in de kroeg vaak over het hoofd. Kleren kopen heb ik geen probleem mee. Ik kijk net over al overheen maar had echt geen cm langer willen zijn. Want de vrouwen zijn altijd een stuk kleiner en zoenen of omhelzen moet ik toch wel effe bukken.
Waarschuw beheerder
mijn vriendje is ook zo lang
volgens mij 1.96 ofzoiets weet t niet pcies
ik vind t sexyyyyyyyyyy :D:D kan zo lekker bij m wegkruipen bij t knuffelen ofzo haha echt wel sexy :D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Klein zijn is ook niet leuk :nee:
Waarschuw beheerder
Lang zijn is mooi bij een Jongen :yes:
Waarschuw beheerder
Lang zijn is mooi bij een Jongen :yes:

Bij een meid ook ;-)

Waarschuw beheerder
1.93 vind ik nie eens zo lang :/
ken een jongen van 2.10 :o die is pas lang :o
Waarschuw beheerder
donateur
vriend van mij is 2.06 en andere 2.11 dan heb je pas problemen met kopen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Bij een meid ook

tot een bepaalde hoogte/lengte o:) vriendin van mij is 1.85 da vin ik wel gaan maar 1.90+ vind ik niet mooi majah smaken verschillen :)

Waarschuw beheerder
hmmm.. niet meer.. ben 1,80.. broeken kopen is wel lastig af en toe jah..
maar als jongenszijnde is 1,93 toch een mooie lengte vind ik wel :) jah die broeken is wel lastig.. maar als je goed overal rondkijkt kom je vast wel ergens broeken tegen voor lange benen..
Waarschuw beheerder
en bedankt dan he :[ ben 1.97 ,maar ja kleine meisjes zijn top ahum o:),de mensen moeten meer naar het innerlijk kijken.

Mannen schamen zich heel erg als ze naast een langere meid lopen(dan is het oh iedereen kijkt ons aan :bloos: )

ja idd smaken verschillen gelukkig ;-P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb een keer een gekke Roemeen gesproken, die vond t juist kicken om naast een langer meisje te lopen, zo van 'ik kan een langer meisje krijgen, dat heb ik goed gedaan B)'...

Waarschuw beheerder
1.95m en heb er geen enkel probleem mee. Kan lekker over alles heen kijken en mensen kijken op tegen je ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben 1,98m, maar heb er ook totaal geen problemen mee. Ik kan altijd alles zien, je staat tegen niemand zijn achterhoofd aan te kijken, je kan iedereen makkelijk terugvinden (en andersom) en ik kan ook altijd overal bij.

Het enige nadeel is dat ik in de bus altijd op moet letten waar ik ga zitten. Sommige stoelen pas ik gewoon echt niet tussen.

Waarschuw beheerder
ik ben 1.80 en lange mannen zijn juist lekker :kwijl:
ok niet allemaal ;)

Waarschuw beheerder
ik ben zeker 1.90.. weet nie precies.. ik vind t niet heel erg..
Waarschuw beheerder
bij mij zat een gozer in de klas die 2 meter was :S

Waarschuw beheerder
:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 1.95 en heb er totaal geen last van en heb ook helemaal geen probleem met kleren kopen.

Het enige nadeel is dat ik in de bus altijd op moet letten waar ik ga zitten. Sommige stoelen pas ik gewoon echt niet tussen.

Ik ga nooit met de bus. heb een auto :)
Waarschuw beheerder
1.93 is nog niks, mijn vriend is 2.04 en ik vind het heerlijk, want ik kan met mijn 1.80 nog gewoon hoge hakken aandoen en niet voor lul lopen naast hem :-D

Niet altijd even handig, maar accept it.
Waarschuw beheerder
Pffj :9.. Ik ben 1.63 & zou graaaaag wat groter willen zijn :D:yes:
Waarschuw beheerder
Ik vind lang zijn niet erg, maar had graag wat breder gewild.Misschien toch maar es de sportschool in als dat een btje zin heeft.
Ik kan toch vreten wat ik wil...
Maar ja ik kan er ook niet heel erg mee zitten dat ik niet zo breed ben.. t is nou eenmaal zo.

Waarschuw beheerder
Wat is dat nou voor gelul,ben 1.98 en met kisten aan 2.01m,en heb er echt geen last.Is juist heerlijk om zo lang te zijn.
Waarschuw beheerder
Lady-Anneliesss:ik zoek een lange man

is toch geen probleem(als ik zo je fotow zie), of zoek je te moeilijk bereikbare mannen?
Waarschuw beheerder
donateur
ikkuh ben bijna 2 metertjes:)

en vin ut wel rielekst.

Ik vind lang zijn niet erg, maar had graag wat breder gewild.Misschien toch maar es de sportschool in als dat een btje zin heeft.
Ik kan toch vreten wat ik wil...
Maar ja ik kan er ook niet heel erg mee zitten dat ik niet zo breed ben.. t is nou eenmaal zo.

Jah dat heb ik ook...ken gewoon niet breed worde:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
klein zijn is beter :yes:

1.62 ken overal tusse/onderdoor ;)

Waarschuw beheerder
Ik ben ook 1.60 heb er geen problemen mee, alleen dat meestal alle mooie mannen wel lang zijn... ;-)

Waarschuw beheerder
maak je niet druk joh groot is mooi ben zelf 1.80m
geniet van je leven . mensen wat het niet prettig vinden dat je lang bent moet je gewoon negeren dat noem je geen vrienden. en de meeste meisjes vinden het fijn als een jongen groot is voelen ze zich tenminste veilig denk daar maar eens over na en zo slecht zie je er helemaal niet uit. maak je niet druk!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Lang is lekker
[img width=15 height=57 cacheid=00003434000065b8d11f9a8e1a0097c4c0]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/kwijl_ani.gif[/img]