Partyflock

Forumonderwerp · 719322
1 volger · 4967x bekeken
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 29 oktober 2004 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben net thuis en heb 'n gigantische piep in m'n oren...

Locatie is super(was er nog niet eerder geweest), echt de definitie van "underground" voor mij. Geluid ook érg goed, publiek was voornamelijk echt "technopubliek"... 'n tikkeltje arrogant, maar wanneer je ze aansprak alleen maar vrolijkheid! :D (Y)

Vond de tweede DJ in de "main" veruit het beste draaien... die gozer met die muts op!! :respect:

Remus maakte wat foutjes, maar draaide toch echt super!!

Rush stuntelde de eerste helft van z'n set behoorlijk en bovendien ben ik persoonlijk geen fan van 'm dus ik heb me toen niet echt vermaakt.

En Amok maakte ook behoorlijk wat fouten, maar z'n platenkeus vond ik goed(voor zover ik gehoord heb, want ik heb niet alles kunnen horen).

Voor de rest heb ik vrij weinig tijd doorgebracht in de andere zalen, behalve wanneer ik naar de WC moest, want die was echt té druk in de grote zaal... :S

Al met al toch 'n dikke 8 voor deze AWK! :D

Wat vonden jullie ervan?

Waarschuw beheerder
Zeker een vet feestje, Rush vond ik geen geweldige set neerzetten, evenals (zoals te verwachten) Amok. Maar gelukkig was er de minimal zaal ( waar naar mijn mening meerendeel van de tijd geen minimal werd gedraait :P )
Waarschuw beheerder
Hele goede keuze geweest van mij om niet te gaan zie ik al :jaja:

Waarschuw beheerder
Hele goede keuze geweest van mij om niet te gaan zie ik al

Op zich wel...

Alleen heb je nu niks te melden in dit topic ;-)

Waarschuw beheerder
what the fuck zeg, ben gelijk gehoorgestoord, maar wat een waanzinnig nachie beuken zeg, heeeeeeeeeeerlijk!!! :P :bounce:

Waarschuw beheerder
Wat een geluid, die piep die ik nu hoor blijft een paar dagen hangen denk ik :)

Sfeer vond ik wel relaxt, geluid super, enige minpunt is dat je geen eten kon halen! Om die reden eerder weggegaan ...Ik moest gewoon wat eten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me ook zeker weten te vermaken vannacht :yes:

-Heel veel gezellige bekenden (en 1 boze mars ;))
-Lol gehad met m'n Partner of Ping :P
-Muziek wel veel te hard.. hoor mezelf niet eens meer typen :S
-Sfeer redelijk.. lag er een beetje aan waar je was
-Magda & Bailey leukst deze avond

.. was m wel geloof ik.. ga nu zo maar eens slapen denk ik :gaap:

Waarschuw beheerder
Hele goede keuze geweest van mij om niet te gaan zie ik al

Valt toch wel mee? De meeste hier zijn redelijk positief toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Als je nou kijkt naar de waarderingen heeft iedereen best een leuk feest gehad.. de meesten zelfs een geweldig feest..

maar omdat mars met z'n grote bek ;) zo hoog van de toren blaast dat het kut is lijkt het nu net een ruk-feest..:P

terwijl het echt best leuk was :yes: :D

Waarschuw beheerder
donateur
die piep en dat doffe geluid gaat wel weer weg binnen een paar dagen

en als ie niet weggaat ben je dus de lul/kut want dan is t definitief gebeurd met je oren :S

zie ook [topic=673140]{element is niet toegankelijk}

er zijn al té veel partygangers die nu een verneukt gehoor hebben en niet meer van de muziek kunnen genieten zoals vroeger
Waarschuw beheerder
:yes: idd, de man waar ik voor kwam: Reeko :respect:
Waarschuw beheerder
Rachmad was echt een brute afsluiter.

En ik geloof idd dat het gros van de mensen het heel goed naar zijn heeft gehad. Dat er nu 1 of 2 mensen aangegeven dat ze het niet leuk vonden. Dit doen ze trouwens 4 tot 5 x.

Superfeest en ja het geluid stond te hard.
Maargoed het stond in ieder geval niet te zacht. (Y)

En Now&Wow heeft zich toch wel bewezen als zeer gekke locatie. Alleen de entree tot aan de zaal. Hoe underground kan je gaan. ik zeg zeker een dikke 8
Waarschuw beheerder
was vet!

pelache,reeko, magda, rush, seutek en amok (Y)
Waarschuw beheerder
goed om te lezen dat het een kutfeest was :D
ik hoop dat Mounmental wakker wordt geschud door dit soort tegenvallers en kutpubliek
Waarschuw beheerder
MAG IK WAT ZEGGEN?????

Iedereen loopt altijd te mekkeren dat het geluid te zacht staat op awake...

is het geluid een keer fucking goed... gaan die miepies hier zeuren dat het te hard is? dit is zo als het hoort.. zo was het vroeger STANDAARD!
Waarschuw beheerder
publiek en sfeer stonden mij ook beetje tegen de eertste 2 uur, daarna ineens alles top (en nee ik gebruik geen drugs...)

Waarschuw beheerder
Heb weer een super avond gehad.
In begin dacht ik het het echt niets zou worden i.v.m de drukte en iedereen maar liep.
Drankjes halen erg lang wachten..Maar hoe later het werdt hoe gezelliger ik het vondt,.

Heb het erg naar mijn zin gehad, weer veel bekende gezien en Remus & Rush :Respect: Amok ging er ook lekker tegenin :p

Top top!
En ja die oren..betekent dat het zeker (Y) was!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Remus :D:D

vette set (Y)

ook die Yoko deed het goed!
Waarschuw beheerder
Ik heb zeker niet te klagen!
Vond het een zeer goed feestje en heb me prima vermaakt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo te lezen een veel beter feest dan Tiësto
Waarschuw beheerder
donateur
Jaq, dat konden we je van tevoren ook wel zeggen

Waarschuw beheerder
Wat zeggie???

Veel negatieve reacties hier, beetje jammer, maar ik heb een zeer goed feest gehad.
1ste keer Now&Wow voor mij, maar zeker geen laatste keer, wat een vet gebouw, ten opzichte van de oude N&W vele malen beter, maar als je het vergelijkt met NDSM gebouw, is dit een super locatie.
We kwamen rond half 12 binnen was het net vol aan het lopen, maar eenmaal in de grote zaal aangekomen wist ik meteen hier kom ik niet vaak terug, geef mij maar liever funky,geile techno. De rest van de avond dus eigenlijk alleen doorgebracht in de andere 2 zalen, Magda en Bailey waren voor mij de hoogtepunten.
Ik heb nooit langer dan 2 minuten bij de bar hoeven te wachten en de toiletten vond ik ook wel mee vallen, kan me feesten herinneren dat het langer duurde.
Mensen die zeiken over het dat geluid te hard stond vind ik een beetje dom, is het te zacht zijn ze allemaal aan het zeiken, staat het een keer goed hard is het ook niet goed. Gewoon oordopjes kopen inderdaad.
Voor de rest geen opgefokt gedrag gezien, alleen maar happy mensen en praatje maken hier en daar ging ook gewoon goed.
de vrouwen krijgen ook een 10 want ze zagen er weer lekker uit, dacht bij de ingang dat het een Gay avond zou worden, maar eenmaal binnen moest ik dat bijstellen.
Vanavond lekker afterpartyen bij Tiesto...
Van mij krijgt deze editie een 8+

Waarschuw beheerder
donateur
:(

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een feest weer!!! Heb mezelf prima vermaakt en mijn oren zitten nog steeds dicht!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn oren hebben amper geluid gehoord vanacht
Waarschuw beheerder
donateur
vanavond komt 't goed

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
ik heb me wel goed vermaakt hoor..
maar het was niet te vergelijken met awake festival..

aantal minpunten:
-te veel mensen naar de klote
-wc's!
-er was geen eten te krijgen
-te druk in de main

pluspunten
+de gezellige vriendjes en vriendinnetjes
+geluid
+locatie
+kucera,reeko,bailey,rachmad,yoyok,magda,seutek,RU­SH :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga een saaie avond tegemoed tobias :(
Waarschuw beheerder
donateur
te veel mensen naar de klote

kan dat??
Waarschuw beheerder
donateur
Jaq, ik d8 verjaardag feestje in de Hemkade
Waarschuw beheerder
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu­uuuuut :D

(y) geluid, mensen, underground, lasers
(n) af en toe net iets te druk

Waarschuw beheerder
vond m iets tegenvallen...(sfeer, lichten, drukte...)

wel naar me zin gehad EN 2kaarten voor Innercity gewonnen :jaja:
Werkzaam bij Toeters en Bellen
Artiest {SHOWLIST artist 86865, 14562}
Waarschuw beheerder
weer een lekker feestje . Jammer dat Rush een beetje tegenviel..
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die zeiken over het dat geluid te hard stond vind ik een beetje dom, is het te zacht zijn ze allemaal aan het zeiken, staat het een keer goed hard is het ook niet goed. Gewoon oordopjes kopen inderdaad

hoor je wat je zegt? Ik ga niet in een fabriek werken of zo :S Het geluid moet, mag en kan gewoon niet zo hard.

Ga toch geen oordopjes in doen?!

Dat de muziek zo hard stond was het grote minpunt van het hele feest :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Jamaar hier valt toch nooit een middenweg in te vinden.. tis altijd te zacht, nu was het hard (naar mijn mening ook wat te hard.. maar das altijd zo in N-W) en is het weer niet goed..

poll maken voor het gewenste aantal dB en kijken of we dat doorgevoerd krijgen? ;)
Waarschuw beheerder
Mijn oren zitten ook nog dicht maar dat heb ik er wel voor over.. vond het echt SUPER!! Weet niet waarom iedereen loopt te klagen.. maar mijn avond kon niet meer stuk!!! Echt (Y)!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vorige week was ik naar Flirt in N&W en maandag hoorde ik ook nog die piep.......Maar iig veeeel beeeeeeeter dan de NDSM; daar moeten ze toch het e.e.a. aan verbeteren!
Waarschuw beheerder
ja ik heb ook nog piep in me oren en als ik praat klinkt me stem heel raar!!

verder heb ik het echt super naar me zin gehad:yes: :bounce:
remus vond ik lekker draaien..die gast daarvoor ook... en rush.. vond ik ook wel lekker:D laatste 2 uur heb ik een beetje rond gelopen..

Waarschuw beheerder
hhmmzz

monica electronica (Y)
seutek (y)
reeko (y)
bailey (y)
rachmad (y)

zaal 1 toen ik daar binen liep om 11 uur was mn feest al enigzins rot..............verkeerde mensen......bijna alleen maar "ik sta langs de kant wijs te kijken, en sta stil"mensen....irriteerde me er zelf mateloos aan...

zaal 3 was heerlijk :)....leuke mensen, lekkere minimal/electro klankjes...heb hier meerdere keren op de avond zeer goed vermaakt :yes: (y)
zaal 2 stonden we eigenlijk de hele avond met de bende....iedereen was mee van ons....dus ben de hele avond omringt door bekenden....waardoor ik het onwijs naar mn zin heb gehad :yes:
reeko, bailey, rachmad....hebben me ontiegelijk laten housen igg(Y)

wat een ontieglijke kutsfeer zeg

ik heb daar dus (gelukkig) niks van mee gekregen :)...
ik ben dan ook die zaal 1 niet ingelopen totdat ik mezelf gedrogeerd had zeg maar;)....ik heb toch wel aardig wat lachende gezichtjes gezien....maargoed....ik stond ook full-time overal voorrraan, daar is de sfeer altijd wel goed eigenlijk. Rond een ur of 3 ben ik af en toe oook half uurtje in de ragzaal gaan staan...waar het wel het "gebruiken en raggen" sfeertje was 8).....maargoed...als ik lichtelijk waus ben, dan geef ik niks meer om die mensen om me heen....alleen maar housevoer hoef ik dan te hebben....heb me in zaal 1 dus ook even lekker kapotgedanst!;)

al met al was dit feest voor mij goed te doen....kan zijn dat dat zo is omdat mn verwachting zeeeeer laag was van deze editie....dat ik me vandaar zo goed vermaakt heb...:)
en het was gratis voor me;)...dat scheelt ook altijd(Y)

naast die piep zit dr een onwijs vet nummertje van bailey nog in me hoofd.....gvd ik moet dat nummer hebben :@
;)
Waarschuw beheerder
was cker weer een lekker nachtje gruwelijk beuken

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben net thuis en heb 'n gigantische piep in m'n oren...

:|:| ik hoor nog steeds vreemd nu :S
Wat stond die muziek moelijk hard zeg!
Dit is wel ff anders als in de NDSM 8)

Locatie is echt wel vet!
Lekker underground idee....
zeker met al die gangetjes enz.... (Y)

lekker ff al mn energie eruit gegooid bij Remus en Rush...
klein stukkie gehoord van Amok..
maar ik ben maar wijs ff af weze sluiten bij Rachmad...
Dat was toch lekkerder op te dansen na een avondje geweld :D

Alleen heb ik de hele avond geen Awakenings gevoel gehad!
Kweet niet precies waar het aan lag....
of het nou komt door de line up... of doordat et in R'dam was...
Er hing weinig respect in de lucht....
continu word je omver gebeukt door iemand die recht door je heen wil...
en het liefst nog zo breed mogelijk ook....
misschien kwam dat ook wel door de drukte..
want het was af en toe proppen daar in die zaal!

Maar gelukkig was ik met gezellige mensen...
en ben ik genoeg bekende tegen gekomen om mn avond toch zeker te laten slagen! :jaja:

Waarschuw beheerder
kben je niet tegengekomen schranzer >>

Waarschuw beheerder
donateur
Neej Milos! khad nog wel ff rond gekeken vooraan bij Rachmad.....
maar ik zag geen shuffle activiteiten ;)

Waarschuw beheerder
geloof me.........die activiteiten zijn dr wel in vol ornaat geweest heursss;)

Waarschuw beheerder
pieeeeeepppp

Waarschuw beheerder
donateur
Wheheheh ja daar twijfel ik niet aan :P:P

Misschien tref ik je wel op Teq volgend weekend :D

Waarschuw beheerder
Dit feest was echt te gaaf voor woorden! Heb echt een wereldavondje gehad! Wel een beetje jammer dat mijn oren naar de klote zijn, tering wat was alles hard! Wel idioot dat je gewoon niet tegen elkaar kon praten, was alleen maar handen en voeten gepraat of je verhaal intypen als een sms op je telefoon! Maarja dat nemen we er maar bij, dit was echt een avond om niet snel te vergeten.

Ik heb lekker staan dan op Remus en Rush, een sukje van Amok en afgesloten met Rachmad... Wat draaide Rachmad heerlijk ontspannen zo na Amok gehoord te hebben haha!

Ook ben ik het er wel mee eens dat er een beetje een agressieve sfeer hing, veel te veel gebeuk! Dat heb ik verder nog nooit meegemaakt!

Hoe dan ook, een wereldavond die veel te snel ging! Had nog uuuuuuuuuuuuuuren door kunnen en willen gaan :jaja:

:respect:

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan er hier al Awakenings pics online van 29-10: gallery.technolusion.com

ENJOY :-D

Update: Nu ook filmpje van DJ Rush erbij :-D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
op teQ nit aanwezig .....:nee:..ILT weer :)

en vanavond ouderwets hakken in mn eigen stadje;)