Partyflock

Forumonderwerp · 719322
1 volger · 4811x bekeken
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 29 oktober 2004 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben net thuis en heb 'n gigantische piep in m'n oren...

Locatie is super(was er nog niet eerder geweest), echt de definitie van "underground" voor mij. Geluid ook érg goed, publiek was voornamelijk echt "technopubliek"... 'n tikkeltje arrogant, maar wanneer je ze aansprak alleen maar vrolijkheid! :D (Y)

Vond de tweede DJ in de "main" veruit het beste draaien... die gozer met die muts op!! :respect:

Remus maakte wat foutjes, maar draaide toch echt super!!

Rush stuntelde de eerste helft van z'n set behoorlijk en bovendien ben ik persoonlijk geen fan van 'm dus ik heb me toen niet echt vermaakt.

En Amok maakte ook behoorlijk wat fouten, maar z'n platenkeus vond ik goed(voor zover ik gehoord heb, want ik heb niet alles kunnen horen).

Voor de rest heb ik vrij weinig tijd doorgebracht in de andere zalen, behalve wanneer ik naar de WC moest, want die was echt té druk in de grote zaal... :S

Al met al toch 'n dikke 8 voor deze AWK! :D

Wat vonden jullie ervan?
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik ook bang voor Milos, maar hopelijk is t morgen (of over een paar dagen) weer zoals vanouds..

Bedankt voor de tip Dark! (y) ik ga denk ik van de week, als ik tijd heb, ff een winkel bezoeken, want dit was niet zo'n relaxte ervaring

Waarschuw beheerder
op dit moment heb ik een koppijn waarbij het lijkt ofdat dr een of ander beest mn voorhoofd uit wilt of dat nou van het volume of van hjet bier komt >>>ik zou het niet weten....denk een combinatie8)
;)

gister echt wel weer 40 bier weggezopen8)

gelukkig heb ik op dit moment het beste medicijn :)

:bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tja het was misschien een beetje erg hard/schel

maar ik kan 't niet over m'n hart verkrijgen om DAAR over te gaan klagen

stel je voor dat organisatoren er in de toekomst meer rekening mee gaan houden :|

Waarschuw beheerder
...;)

van mij hoeft het ook niet zachter..alleen anders afgestelt.....qua toonhoogte ofzo denk ik...

van de HMH krijg ik geen piep in mn oren....maar voel ik het wel door mn complete lijf dreunen....dat is echt een geweldig iets....perfect afgestelt geluidsysteem gewoon (Y)

dus op een of andere manier moet het wel zo afgestelt kunnen worden dat het niet zo pijnlijk aan de oortjes is 8)

Waarschuw beheerder
donateur
dit was niet zo'n relaxte ervaring

ik heb dat ook 2 keer meegemaakt en dat is idd heel angstig, vooral omdat je weet dat er een kans is dat je gehoor nooit meer helemaal terugkomt :(

maar goed, de overheid gaat er binnenkort een campagne over doen (hoewel ik vind dat ze die eigenlijk zouden moeten uitbreiden met een subsidie op goeie oordoppen, daar hebben we veel meer aan!)

maar voel ik het wel door mn complete lijf dreunen

exactly... dat zijn dus die lichaamsholten waar ik t over had en dat heeft dus niks met je oren te maken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ligt natuurlijk ook aan de hal/zaal waar het feest wordt gegeven, de vorm ervan ofzo.. ben niet zo thuis in die wereld van geluid

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt helemaal.

De akoestiek van een ruimte is in feite zelfs nóg belangrijker dan de afstelling van je apparatuur, eigenlijk compenseer je met die afstelling alleen maar de akoestische tekorten van een ruimte (is ook wel logisch, want op de plaat/CD klinkt t heus wel goed!)

Als een zaal dus een goede akoestiek heeft (HMH!!!) heb je veel minder volume nodig om een stevig resultaat te krijgen, dus heb je ook veel minder kans op gehoorbeschadiging
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer alleen dat die vloer daar zo fokking glad is en dat die munten van ijzer (of weet ik veel wat voor metaal) zijn :(

Waarschuw beheerder
donateur
daar zit 't verschil idd

Waarschuw beheerder
donateur
die vloer is idd een drama... ik denk er wel eens aan om een volgende keer maar schoenen met spikes aan te trekken :P
Waarschuw beheerder
Maar ik heb tot nu toe maar 5 of 6 mensen gelezen die het gaar vonden.

Conclusie: zwaar geslaagde Awake? :yes:

en dat terwijl er toch ook wel redelijk wat "trouwe" Awakegangers waren.

Persoonlijk vond ik het ultiem.
Rush :respect:
Amok (y)
Rachmad :yes::respect: (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen zo zijn eigen conclusie lijkt me

Waarschuw beheerder
:bier:
:smoke:
Waarschuw beheerder
donateur
Jij zou toch gaan hakkuh vanavond??

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen zo zijn eigen conclusie lijkt me

een lichttechnicus zei een keer tegen me: "Als je 99 mensen een fantastische avond bezorgt en er gaat ééntje tegen de grond (dat ging over het te veel gebruiken van stroboscopen), dan heb je je werk niet goed gedaan."

t zelfde geld m.i. voor geluidstechnici... als er echt zó veel mensen een piep in hun oor hebben, dan heeft iemand gewoon zijn werk niet goed gedaan :(

bij een goede instelling is dat namelijk nergens voor nodig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jij zou toch gaan hakkuh vanavond??

tkomt niet vaak voor.....maar ben echt te brak om nog iets te doen 8)

heb me gister helemaal gegeven......

lopen kost al teveel moeite;)

Waarschuw beheerder
Tonen waren idd niet helemaal goed afgesteld. ik heb nu nog steeds last van piep in me horen. zo erg dat ik vandaag echt niemand verstond. lijkt me toch niet helemaal sauber:S

ik vond persoonlijk de sfeer erg lauw...op een gegeven moment stond ik in zaal twee en er dansten zo weinig mensen... niet dat ze echt los gingen ofzo. ik had gewoon niet het awakeningsgevoel.
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha Milos heb zich weer half dood gedanst ;)

ik had gewoon niet het awakeningsgevoel.

Die was er ook niet en dat vond ik nog wel t ergste van de hele nacht :(

Waarschuw beheerder
ff half ontopic...

Volgens de organisatie een geslaagde versie geweest qua organisatie en verloop van de avond!!!!
Beetje jammer alleen dat toch nog ondanks de waarschuwingen vele mensen een vals kaartje bleken te hebben en dan helaas niet werden binnengelaten!!!

Vond het leuk iedereen weer te zien (aangezien ik kaartcontrole moest doen:() en op naar O&N!!!!

Waarschuw beheerder
ultra vet feest

:RESPECT:

Waarschuw beheerder
Tering...

Nu pas echt thuis sinds gisteravond..

zo emorm naar de klote vam de biwertjes en rosé...

Slaap lekker mannen...

Waarschuw beheerder
we zijn nu al weer 2 dagen verder en hoopte dat ik nu wel die piep kwijt was, NIET DUS! whahaha

was een te erg feest, TOP!

8+

Waarschuw beheerder
donateur
Het waren de hoge tonen die niet goed afgesteld stonden. Dat merkte je op de avond zelf al... en the day after merk je dat ook... bijvoorbeeld als je telefoon gaat... dat is 'n hogere toon zodat het normaal gesproken moet opvallen boven alle andere tonen uit, maar dat hoor je(ik) nu minder snel.

Ik ga idd maar 'ns checken voor die oordopjes :) ThnX Jeroen! Moet ik daarvoor naar 'n winkel waar ze bijvoorbeeld gehoorapparaten verkopen om te informeren?

Ik zal even in de topic van je kijken over oordopjes.
Waarschuw beheerder
Wat een feest zeg!! 2 dagen later nog een piep in mijn oren!! haha helemaal top! voor mij beste feest van het jaar!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het gaat toch wel een keer over die piep he? 2 dagen valt mee te leven, maar heb er nu wel een beetje genoeg van.
Waarschuw beheerder
piep in je oren betekent niks anders dat je oor beschadigd is dude.......en die beschadiging kan niet meer hersteld worden.

Ben benieuwd of je nu nog zo hard lacht Flycatcher???? Of moet je juist harder lachen omdat je het niet meer hoort? ;)

Ik heb in ieder geval ook die Filterz in me oren als ik naar een dik feest ga. Geen last van gehoorbeschadigingen en vaak beter geluid dan zonder! Aan te raden vind ik.

Nu maar On topic guys & girls......ik ben niet geweest, maar heb het idee dat ik, liefhebber van funky techno, nx gemist heb?
Waarschuw beheerder
Nu maar On topic guys & girls......ik ben niet geweest, maar heb het idee dat ik, liefhebber van funky techno, nx gemist heb?

Ik houd ook van funky Techno en heb het vollop naar mijn zin gehad in zaal 2...vooral met Bailey en Rachmad ;)
Waarschuw beheerder
ben na een uur weggegaan , wat een tering herrie

mietje ;)
Waarschuw beheerder
beetje kortzichtig... lag vast niet alleen aan de muziek, in de 2e en 3e zaal werd enorm chill gedraaid
Waarschuw beheerder
donateur
Nou me linker oor doet het nog steeds niet :/ De piep is wel net weg trouwens..
Waarschuw beheerder
t was echt weer een superfeest zeg.... alleen had ik t zonder mn oordoppen niet gered denk ik. Genoeg mensen gezien die t tijdens Amok niet meer trokken.

Waarschuw beheerder
donateur
piep in je oren betekent niks anders dat je oor beschadigd is dude.......en die beschadiging kan niet meer hersteld worden.

onzin, een piep in je oren betekend wel overbelasting, maar hersteld vaak wel weer (als het een sporadisch geval is in ieder geval)

maargoed, deze keer is 't wel een tikje erger dus durf ik niet te zeggen dat het geen kwaad kan
Waarschuw beheerder
Wat heb ik genoten zeg, alleen m'n trilhaartjes zijn enorm naar de tering geholpen foei foei wat was dat bruut hard zeg!
Rachmad als afsluiter was zeeeer lekker!
Waarschuw beheerder
Poe....blij dat ik niet zo vaak in zaal 1 ben geweest, geen last van mijn oren.

Reeko, Bailey en Rachmad (y)

Waarschuw beheerder
Ook geen last...Gisteren een lichte piep, maar meer niet..
Misschien zijn mijn oren al te veel beschadigd, zou ook kunnen :S
Waarschuw beheerder
op de avond zelf heb ik erg last van mijn oren gehad. regelmatig weggelopen om even de rust op te zoeken want ik zat niet echt te w88 op die piep in me oren. vooral inderdaad de schelle geluiden waren minder...

De plus punten:
- Relaxe mensen
- Top lokatie
- Nette aankleding
- Remus en Kuchera
- Lekkere setjes in zaal 2&3

De min punten:
- Geluidssterkte
- Drukte
- Dj's draaiden allemaal vrij stevig ik wist dat hard zou worden met rush remus en amok maar het was beetje raar verdeeld. In de minimal draaide ze naar mijn idee techno. In de techno zaal draaide ze behoorlijk stevig en in de harde zaal draaide ze tegen de hardcore aan. Kuchera en Remus vond ik lekker. Rush maakte een goede start maar zakte daarna af.. Amok vond ik niet meer de moeite.

Ondanks dat toch een vette avond gehad en mogen ze van mij zeker vaker een Awake feest in de Now&Wow geven!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de minimal vond ik nou nie bepaald relaxed.
de technozaal was SUPER, vooral als je van de kaart was waren die spacie geluiden echt relaxt..
de harde techno, tja, daar ben ik natuurlijk het meest geweest, maar de zaal had van mij stukkie groter gemogen. Ik kwam binnen, liep richtig de main zaal, en dacht ff van jezus wat ist druk, dat hoef ik nie nog een keer mee te maken. maar uiteindelijk ging het wel en vond ik het feest zeker voor herhaling vatbaar, moeten ze wel zelfde line-up weer doen :p

Waarschuw beheerder
donateur
de harde techno, tja, daar ben ik natuurlijk het meest geweest, maar de zaal had van mij stukkie groter gemogen

Maak jij die zaal ff wat groter... zijn ze bij Now&Wow en Monumental ook blij mee hoor! 8)

Waarschuw beheerder
de minimal vond ik nou nie bepaald relaxed

:nee:......dat was juist het meest RELAXTE zaaltje van het hele feest.........
zaal 2 was ook goed te doen...

moeten ze wel zelfde line-up weer doen

dit was eenmalig even geldtrekken nadat de beloftes niet zijn nagekomen....volgende awake..gewoon 1 klappertje aan het einde...........en voor de rest gewoon beginne met de minimal/electro......en de rest van de avond a la pelacha, reeko, bailey en rachmad...maar dan net even anders;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ga vrijdag naar Am*dam om oordopjes aan te meten. Wil nog wel langer met mijn oren doen dan vandaag:jaja:

Waarschuw beheerder
Awakenings O&N :respect:

:yes:

Waarschuw beheerder
K vond 't wel een leuk feestje, heb me goed vermaakt.
Locatie vond ik ook super! Beter dan de oude N&W.

Qua muziek, dacht ik dat waarschijnlijk 't meest in de 1e zaal zou staan, maar dat is uiteindelijk de 2e zaal geworden. Wat zeker goed te doen was. Magda (y)!

Al met al leuk feestje. Niets meer en niets minder.
Waarschuw beheerder
donateur
moeten ze wel zelfde line-up weer doen

Grapje zeker? :/

Waarschuw beheerder
ik denk ook dat het ene grapje is...

bout line up...
Waarschuw beheerder
donateur
Denk het ook, anders is het strax voorgoed AwaQenings :no:

Waarschuw beheerder
al met al...met O&N wel (y) line up...:yes: