Partyflock

Forumonderwerp · 719322
1 volger · 4966x bekeken
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 29 oktober 2004 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben net thuis en heb 'n gigantische piep in m'n oren...

Locatie is super(was er nog niet eerder geweest), echt de definitie van "underground" voor mij. Geluid ook érg goed, publiek was voornamelijk echt "technopubliek"... 'n tikkeltje arrogant, maar wanneer je ze aansprak alleen maar vrolijkheid! :D (Y)

Vond de tweede DJ in de "main" veruit het beste draaien... die gozer met die muts op!! :respect:

Remus maakte wat foutjes, maar draaide toch echt super!!

Rush stuntelde de eerste helft van z'n set behoorlijk en bovendien ben ik persoonlijk geen fan van 'm dus ik heb me toen niet echt vermaakt.

En Amok maakte ook behoorlijk wat fouten, maar z'n platenkeus vond ik goed(voor zover ik gehoord heb, want ik heb niet alles kunnen horen).

Voor de rest heb ik vrij weinig tijd doorgebracht in de andere zalen, behalve wanneer ik naar de WC moest, want die was echt té druk in de grote zaal... :S

Al met al toch 'n dikke 8 voor deze AWK! :D

Wat vonden jullie ervan?
Waarschuw beheerder
:D super feessie, dikke ruis in de oren(geluif was goed;))
Waarschuw beheerder
donateur
:no:.

Sluit me aan bij Junk.

Tering gast heb je goffer maar even gezien :/ :(.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
was super feessie lekker kanllen
echt beuken heerlijk 'voor de ware techno fan is dit subliem 'heb weer heerlijk genoten

alleen mn oortjes zitten nog steed pot en pot dicht
Waarschuw beheerder
donateur
echt beuken heerlijk 'voor de ware techno fan is dit subliem 'heb weer heerlijk genoten

Weet ik iig ook weer in welk rijtje ik thuis hoor :S.

Gegroet een WYNN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog even een vraagje. Iedereen heeft het erover dat het geluid te hard was, maar was het wel zuiver?!

Waarschuw beheerder
heeeeel zuiver!!!
Waarschuw beheerder
donateur
oh ja...

€7,80 voor een wodka redbull :s

ik drink godver geen goud!!! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Wel kaartjes voor Innercity gewonnen zie ik nu B).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
ja ik ook..heb je ook 1 Innercity logo?
Waarschuw beheerder
Echt een TOP avond gehad! Kwam bij Kucera binnen. Ben toen gelijk los gegaan. Vervolgens door de drukte naar de 3e zaal gegaan waar ik de hele avond ben gebleven. En die Pelacha, wat doet zij het goed zeg(y) Reeko was ook lekker bezig en Bailey en Rachmad ook heerlijk!
Locatie echt super, Cker een underground sfeer :)
Het minpunt was toch echt wel dat je niks kon eten :s heb het ook daarom niet zo lang vol gehouden als normaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Jep ook 1 innercity logo ja. Toch handig, 6 van die pakjes aannemen :O.

Even na Teq kijken of ze er weer staan, pak ik wel een doos vol mee B).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Yep, eerste Awakenings voor mij, maar was top....... al moet ik zeggen dat het VEELSTE FOKKING DRUK WAS:s:s:s, my god ging echt nergens over.......ook het geluid was gewoon teveel van het goeie, alleen Amok had dat in de gaten en zette het geluid een tafje zachter.......maar bij Rush was het gewoon nie leuk meer dat geluid, echt meerdere malen pijngrnes bereikt......

voorderest, top sfeer, top lokatie, vette muziek....... yup goed hoor(y)

Waarschuw beheerder
gierige aap....6pakjes

ik had er netjes 1 O:) eerlijke winnaar dus (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja eeeeeeeuh al ze het aanbieden neem ik het wel aan hoor o:).

Ja, maar ik wil er wel eentje hebben ook met 2 logotjes :D.

NIW Awakenings.....

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
ach....je weet tenminste weer zeker dat je nederlander bent he ;)

Waarschuw beheerder
supper avond gehad!!!!(y)
Waarschuw beheerder
agressie? das echt onzin.. en idd 3 mensen die wat te waus waren...

ik irriteer me meer aan de sloot indo's die als ze ergens heen willen gewoon met zn allen douwen en dan heel wijs kijken...
Waarschuw beheerder
btw er waren uiteraard ook veel zeer rielekste indo's die gewoon feesten zoals het hoort...

Waarschuw beheerder
wauww.. heb t zeker naar mn zin gehad. leuke locatie, net of je onder de grond aant feesten was! :D Awake mag wat mij betreft daar wel blijven. echt zoveel beter dan voorafgaande keren!

en wat was het geluid té! t leek wel of ze wat in te halen hadden :P Heb r een piep-ruis combinatie aan over heb gehouden in mn oren :/

of je verhaal intypen als een sms op je telefoon!

hahaa wij ook constant! :P

maar superfeestje! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
wat een feest zeg!! in tijden niet zo'n geniaal feest mee gemaakt!! dit was voor mij zeker het feest van het jaar. Locatie perfect, geluid loei hard, sfeer goed, DJ's hadden er ook zin in en dat was te horen ook!!

Als ze nou de NYE editie ook daar geven ben ik zeker bij! NDSM suck! :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
of je verhaal intypen als een sms op je telefoon!

Tja of gewoon een heel gesprek voeren met SMSjes. Op een meter afstand :S. Mag wat kosten allemaal....

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
Kalluf! ik ben het met je eens allen het mooie is dat ik meestal een stuk groter ben dan zij zodat ze er alleen langs kunnen wanneer ze met zn 5en gaan douwen hehehe
;);-)

Waarschuw beheerder
Was idd een erg goed feestje!! (Y) :DHeb me donders goed vermaakt en ook deze keer was het weer veeeelte snel afgelopen :S...
Vond het in de eerste zaal soms echt te druk, werd meerdere malen 'vriendelijk' aan de kanten gebeukt, maar dat mocht de pret niet drukken... Muziek stond soms echt te hard.. ben nu nog doof... Locatie was perfect!

Waarschuw beheerder
agressie? das echt onzin.. en idd 3 mensen die wat te waus waren...

ik irriteer me meer aan de sloot indo's die als ze ergens heen willen gewoon met zn allen douwen en dan heel wijs kijken...

dat vond iik ook.......:yes:

erg irrrritant

Waarschuw beheerder
Ik vondt het geluid juist helemaal toppie,lekker hard zoals het hoort! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vondt het geluid juist helemaal toppie,lekker hard zoals het hoort!

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd, geluid vondik ook goed!!

Verder helemaal uit me panty gegaan, egwel (y)(Y) feestie!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Pieppppppppppppppp......

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het goed naar mijn zin gehad (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nu denkt volgens mij iedereen dat Awakenings voor raggen en beuken staat.. erg jammer, want volgens mij komt de echte Awakenings-sfeer nu niet meer terug :(

Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je wel een beetje gelijk in ja, funky techno werd er niet gedraaid...
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja, in zaal 3 was het nog enigszinds goed te doen, maar daar hield het dan ook op :(

Waarschuw beheerder
dat gezeik over dat het geluid te hard was!!!! was het altyd maar zo :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja echt hè, dan ken je op je 30e een gehoorapparaat aanschaffen, echt relaxt (y)
Waarschuw beheerder
Ik heb het goed naar mijn zin gehad (y)

jaa, dat had ik gemerkt. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb weer een geweldige avond gehad!
begonnen in zaal 2, vervolgens hard staan te raggen in zaal 1 (had niet verwacht dat ik in deze zaal terecht zou komen, maar had 't er toch wel naar m'n zin :D) daarna weer naar zaal 3 daar heerlijk uit m'n dak gegaan! (Magda en Seutek! :respect: ) en toen de afsluiting in zaal 1 (uiteindelijk toch nog 7 uur geworden!! :bounce: !!)
Ik zou 't zo vanavond nog een keertje over kunnen (..of is 't willen :o :D) doen!

Waarschuw beheerder
Beter hard en zuiver dan hard en niet zuiver! Ik heb duidelijk wat gemist :-(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou 't zo vanavond nog een keertje over kunnen (..of is 't willen:o:d) doen!

Dat gevoel heb ik nu ook:jaja:
Waarschuw beheerder
Erg vet feest en die piep zit er nog wel effe in :O
Vond het alleen jammer dat zaal 2 ook best hard was, en naar mijn mening dus eigenlijk te weinig funky techno. Dat was wel beter geweest voor de afwisseling, want mininal is niet echt mijn ding.

Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn wel érg veel meldingen van mensen met een piep in hun oren he? :/

ik heb zo maar t gevoel dat er iets misschien niet helemaal goed stond afgesteld
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog steeds een piep in me oren en hoor echt slechter dan gisteren :/ geluid was gewoon TE hard.. kon ook vrijwel nix tegen elkaar zeggen.. was alleen maar BOEM BOEM BOEM en een mond die je op en neer zag gaan :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ja of gewoon SMSen :S, anders ging me stem ook nog naar de kolere....

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
@ TJ:

je maakt me steeds blijer dat ik er niet was :)

nou had ik zelf natuurlijk wel mn dopjes meegehad, maar je weet dat ik ook naar feesjes ga voor de gezelligheid en een babbeltje... en ik HAAT t om een kwartier in de rij te moeten staan voor een drankje of plasje

ik hoop dat t goed komt met je oren (in 80% van de gevallen komt je gehoor normaal gesproken helemaal terug, maar t schijnt ERG hard te zijn geweest :S )
Waarschuw beheerder
donateur
DSW, het stond ook hard, eerste keer AWAKE in oude N&W was dat ook het geval.

Die piep droeg ik nog steeds bij me. Denk dat deze het verergerd...

Ben er niet blij mee, en dan heb ik nog meerendeel "achter" de boxen gestaan :S.

Gegroet een WYNN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Pieppppppppppppp.... Jaja.. Ik heb 'm nog... :P
Waarschuw beheerder
donateur
117 decibel had Tom het over :s

Ik weet dat ik jou heel blij maak, zoals meerdere die er niet heen wouden gaan..

Ik ga er denk ik maar ff op uit om dopjes te halen, want lijkt me niet echt gezond ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Mars, loop wel eens mee dan. Is ook niet gezond nee...

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
pffffff....bij mij stopt de pijn in mn oren oook niet,,,...

heb echt het gevoel gisternacht permanente schade te hebben gekregen aan mn oren..mijn god :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
@ TJ (en de rest):

gelukkig heb je een heleboel keuze in dopjes :)

heel redelijk en toch goedkoop zijn de zogenaamde "muzikantendoppen" die je in vrijwel iedere goede muziekwinkel kunt kopen

daarboven heb je dingen als Filterz*, die ik eigenlijk niet echt kan aanraden, want hun verkooppraatje klopt niet en ze weigeren om ze door deskundigen te laten testen... okee, ze geven zéker bescherming, maar ik koop toch liever iets van iemand die weet wat hij verkoopt hahaha

en "top of the bill" zijn dopjes van oa. Elacin (zoals ik heb)... je ziet er echt niks van (heb je ze ooit bij mij zien zitten? nee he?) en de geluidskwaliteit is gewoon heel erg goed

Milos óók al? :S

PS. in [topic=673140]{element is niet toegankelijk} staat nog veel meer info!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik denk er al een hele tijd aan die dopjes aan te schaffen.....moet het nu ook maar echt gaan doen :/

alleen op de avond/nacht zelf vind ik dat trommelvliesscheurende volume juist heerlijk...maakt me alleen maar energieker.....alleen maar harder housen ga ik drvan (y)
alleen nu nog steeds de helft van wat iemand zegt niet kunne verstaan....dat gaat net iets te ver...