Partyflock

Forumonderwerp · 716699

Waarschuw beheerder
Hebben jullie ook wel eens van die dagen, weken, maanden dat je je zo depri voelt.??
Het gevoel hebben dat je er helemaal alleen voor staat en over alles waar je aan denkt het van een negatieve kant bekijkt...!
Hoe gaan jullie daar mee om..?

Praat je erover of krop je het juist op.
Of heb je een andere manier?

[img cacheid=0000004500141166982971301a006ed620]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=775457&key=ZSBZRMHI[/img]
Waarschuw beheerder
Ik krop het meestal op, ik vind het moeilijk over dat soort dingen te praten.

Waarschuw beheerder
Ik krop het meestal op en als het echt niet meer gaat gooi ik het eruit maar dan oko alles. En als het wel mee valt dan schrijf ik het van me af. Dat werkt meestal beter...

Waarschuw beheerder
Ik verzamel en barst uit ;-)
Waarschuw beheerder
nu op dit moment, gezijk met vrienden enzo...:frusty: jah ga het ff afreageren op mijn adnere vrienden (die snappen het gelukkig wel) en veel over praten enzo.... en voor de rest van de mensen gewoon doen alsof er niks aan de hand is, anders krijg je dat meelevend gedoe en da vink niks eigenlijk :S
Waarschuw beheerder
verzamelen en dan de bom hih
Waarschuw beheerder
zo vaak:(jammer genoeg

Waarschuw beheerder
erover praten met vrienden, maar als k echt depri ben dan moet t wel heeeeel erg gesteld zijn (ben vrolijk persoon)

Waarschuw beheerder
Als ik echt ergens mee zit dan word ik juist stil. Meestal niet zo'n goed teken.....
Waarschuw beheerder
Heeft iedereen wel eens last van, toch? Heb zelf ook van die dagen dat ik denk pffff. Ik krop ook alles op, praat er met helemaal niemand over, zelfs niet met mijn beste vriendin of mijn vriend.
Waarschuw beheerder
Ik krop het allemaal op........en na een dag of 3 schijt ik het in een keer uit!! Lekka! :yes:

Van piekeren wordt je ook niet beter...

Waarschuw beheerder
Ik ben ook iemand die alles opkropt omdat ik er met me ouders bijna nooit over kan praten.
Opkroppen is verkeerd en er gebeuren dan meestal dingen waarvan ik er achteraf niet meer over na wil denken.
Ze zeggen dat als je je verhaal niet kwijt kan dat je het van je af moet schrijven maar dat kan ik niet..dan denk ik bij mezelf waar gaat dit over!
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik heb t ook..
heb ook echt vaak dat ik me helemaal niks voel
alsof k niks waard ben..raar maar zulke momenten heb ik echt heel veel..

Waarschuw beheerder
Ik heb er vooral in de winter veel last van. Zeker op van die donkere, grauwe dagen, als het koud is buiten en regent, bah niks voor mij :(
Doe mij maar gewoon altijd lekker warm weer.
Maar goed, ik praat er altijd wel veel over, met mijn vriend en met mijn moeder. Helpt altijd heel goed :)

Waarschuw beheerder
Sommige mensen kiezen er zelf niet voor om te gaan piekeren op zo'n moment kan je moeilijk afleiding vinden omdat het je toch allemaal dwars zit.

Waarschuw beheerder
Heb ik ook wel eens. En dan blijf ik het maar opkroppen, zodat 't vervolgens met woede uitvallen eruit komt.. :$

Waarschuw beheerder
Ik heb er nu zelf al 3 maanden last van en het is echt extreem...ik wou dat ik er wat aan kon doen maar ontspannen lukt al niet.
Waarschuw beheerder
donateur
je moet erover praten als er iets is..het is moeilijk maar het moet,dat is meestal de enigste manier om je weer beter te voelen

en eroticbabe..
waar haal je al die mooie plaatjes vandaan?

Waarschuw beheerder
ik heb het NU..:(:@
Waarschuw beheerder
ik kan het ook niet van mezelf afschrijven, maar heb wel soms dat ik dingen naar een vriend(in) mail die ik zelf niet tegen ze zou zeggen, dan heb ik het er evengoed een beetje erover gehad, maar dan heb ik er niet in het 'echt' met ze over hoeven praten, dat scheelt ook al een hoop.

En vaak praat ik er niet over omdat ik toch weet dat niemand me begrijpt of ik vind het niet belangrijk er andere mensen mee op te zadelen, ik moet het uiteindelijk toch ook zelf weer zien op te lossen\veranderen.

Waarschuw beheerder
thnx kimmie..:knuffel:

Waarschuw beheerder
Neuh ik moet echt schrijven als ik dat niet doe, dan voel ik me meestal rotter. En als ik het echt niet hou dan stort ik het eruit bij een vriend of vriendin, maar dan ben ik meestal nog niet opgelucht want dan voel ik me rot dat ik 1 van mijn vrienden ermee heb opgezadeld. :(
Waarschuw beheerder
En vaak praat ik er niet over omdat ik toch weet dat niemand me begrijpt of ik vind het niet belangrijk er andere mensen mee op te zadelen, ik moet het uiteindelijk toch ook zelf weer zien op te lossen\veranderen

Ben ik niet met je eens. Je DENKT dat niemand je begrijpt, maar goede vrienden of vriendinnen begrijpen jou wel, en zullen je altijd steunen.
Waarschuw beheerder
Ja ik snap wel wat je bedoelt hor Claire, zo denk ik ook niet bij alles en ik kan veel dingen kwijt bij vrienden, maar soms zijn er dingen die niet iedereen heeft meegemaakt waardoor je dus ook zeker weet dat niemand je begrijpt (of het moet iemand zijn die hetzelfde heeft doorstaan), zo bedoelde ik het meer.

Waarschuw beheerder
Jaa... krop het meestal op.. en als iemand dan wat verkeerds zegt oeff.. :frusty: en dan komt alles eruit

Waarschuw beheerder
helaas.. ik heb ik nogal vaak van dat soort momenten :(.. gelukkig ben ik niet de enige

Waarschuw beheerder
Ja dat ken ik zeker! Hebk nu ook al 2 weekjes.. Alles zit je tegen, iedereen doet stom (oftewel niet zoals ik wil) en alles negatief zien en dan denk ik van, flikker allemaal maar op :(
Ik huil nogal snel :S, dus ja, zo raak ik ut kwijt, en praat er ook veel over :'(
Waarschuw beheerder
En Tess, na regen komt altijd zonneschijn hoor! :bier:
Waarschuw beheerder
hihi dat is waar, en anders maar een keer flink drinken ja :P

Waarschuw beheerder
altijd behalve als ik truckloads of seroxat slik.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben chonisch depresief

ik heb last van ernstige neerslachtigheid ,paniek aanvallen sterk dwangmatige handelingen en gedachten
(dwangneurosen,obsessief compulsieve stoornis)bepaalde angstoornissen zoals exctreem dagenlijkste voorkomende angst en bezogdheid of sociale angst.

ik heb er medicatie voor seroxat die ik de rest van mijn leven moet blijven gebruiken om dwagmatige handelingen te voorkomen en om mij beter te voelen.

ik praat wel als er iets is, maar nie tegen de eerste de beste.
meestal gewoon met ons mams of met mijn vriend.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
krop het op en als de druppel over de emmer is dan barst alles los
Waarschuw beheerder
donateur
soms wel, als ik weer eens me banksaldo heb gezien ofzo :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook iemand die alles opkropt omdat ik er met me ouders bijna nooit over kan praten.

Je hebt een vriend. Onderneem je wel eens een poging om je problemen met hem te bespreken :S ??

Waarschuw beheerder
Krop het op.. doe 1 dingetje fout en de hel barst los 8)
Of ik ga janken :/
Waarschuw beheerder
alles vertellen je moet juist er over praten vindt ik als je het opkropt is niet goed echt niet wat ik deet ws op schrijven en dan verbranden helpt ook

Waarschuw beheerder
jah heb ik weleens hoor....wel vaker zelfs!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ehhh ja hoor, daar heb ik best vaak last van:S
Waarschuw beheerder
ja ik heb het heel erg gehad vorig jaar.
opeen gegeven moment kun je het niet meer alleen en heb je gewoon hulp nodig, want anders kom je gewoon niet meer uit die dip.

praten is het belangrijkste wat je kunt doen, maakt niet uit met wie als je er maar over praat en niet alles opkropt.

probeer zoveel mogelijk leuke dingen tedoen en laat de minder leuke dingen even links liggen.

probeer geen antidepresiva te gaan slikken als de arts die voorschrijft want ken al een hoop mensen die nu niet meer zonder kunnen en er gewoon aan verslaafd zijn. en het is gewoon troep...

er zijn ook veel mensen die gewoon last hebben van een winterdepressie.
dan heb je er echt alleen de wintermaanden last van en dan weet je vaak waar het aan ligt maar het is een vreselijk "ziekte" wat vaak heel lang duurt eer je er weer vanaf bent. sterkte
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn ook veel mensen die gewoon last hebben van een winterdepressie.

En in de lente weer last van een voorjaarsdepressie :S
Waarschuw beheerder
Nooit! Depri is voor de pessimisten van het leven en niet voor de optimisten dus..
Always look on the bright side of life!

Waarschuw beheerder
donateur
Depri is voor de pessimisten van het leven en niet voor de optimisten dus..

Dit slaat dus helemaal nergens op he:S
Waarschuw beheerder
donateur
ben vaak genoeg depri, krop t op, doe alsof dan, niemand die het doorheeft, totdat k een x barst, en dan komt ook alles naar buite, dan wil je echt geen ruzie met me of bij me in de buurt zijn...
Waarschuw beheerder
Ik krop alles op, en op een gegeven moment wordt het teveel, en word ik gewoon helemaal gek..

:/

Gaat wel weer over :)
Waarschuw beheerder
Ik heb al genoeg meegemaakt en heb geleerd om te kijken dat alles een reden heeft.
Dit scheelt heel erg in je gevoel
Al voel ik me natuurlijk af en toe nog eens flink kut.
Ik rij dan met mijn auto naar het bos en ga net zo lang hardlopen totdat ik echt niet meer kan..
Waarschuw beheerder
O ja, je leeft je eigen leven en dat heb je zelf in de hand dus waarvoor zou je ergens depri om zijn Belle! Voor degene die depri zijn.... probeer een anti-depressiva! En praat met een psysch erover.... het schijnt te helpen.

Waarschuw beheerder
old style techno MF heeft gelijk!

loop niet te mekkeren, je leeft godverdomme niet in Afrika zonder vreten, zonder ouders, zonder plagge hut, zonder kleding en met aids terwijl je nog maar 8 jaar bent .....kijk dan mag je depri zijn.

In deze huidige maatschappij hebben we alles en wat worden de mensen?! fuckin depri... rot op zeg! Depri omdat je geen breedbeeld televisie in de plee hebt hangen? Omdat je vriendje het heeft uitgemaakt? je kende hem nog maar drei dagen.... Of omdat je ipv 28 uur 32 uur moet werken?
Waarschuw beheerder
En anders is zelfmoord altijd een goede oplossing!
Waarschuw beheerder
En als diegene het dan daadwerkelijk doet, die persoon uitmaken voor egoist zeker....

Lekker kortzichtige reacties weer. Soms zit het gewoon in mensen hun genen om depressief te zijn.
En zit het gewoon mis in de hormoon en stofwisselng.

Waarschuw beheerder
opkroppen zoals nu, als ik het voor mijn gevoel niet kan uitpraten en broodjes in de oven belangrijker zijn

Waarschuw beheerder
loop niet te mekkeren, je leeft godverdomme niet in Afrika zonder vreten, zonder ouders, zonder plagge hut, zonder kleding en met aids terwijl je nog maar 8 jaar bent .....kijk dan mag je depri zijn.

nou denk dat iedereen dat gevoel weleens heeft hoor.. net als mensen in afrika.. alleen hun zijn anders gewend!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heb vaak zat depressieve dagen/weken gehad. en waarom pfff geen idee soms. soms omdak niet weet wat ik met me leven aanmoet ofzow:s soms weer andere dingen.
dingen wat ik heb meegemaakt of dingen van vroeger kan ik heel goed muurtjes om heen bouwen die heel af en toe een beetje afbrokkelen en daar ga ik weer:[ weken depri:(
ik ben nu best gelukkig hoor:D mag totaaal niet klagen als ik me leven met die van andere vergelijk maargoed...
heb nog een lange weg te gaan:/
Waarschuw beheerder
Drugsgebruik zeker?
Als je gewoon doet waar je zin in hebt en alles onder controle hebt waarvoor word je dan depri? Ik kan er niet bij.... en tegenslagen heeft iedereen en waarom zou je daarvoor bij de pakken neer zitten!? Ieder dalletje heeft een piek nl.
Wie o wie vetelt eens waarom hij zo "depri" is?
Waarschuw beheerder
heb veel meegemaakt het laatste jaar.zwaar auto-ongeluk , mijn ouders gescheiden ,mijn ex die mij voor de gek heeft gehouden en mijn neef van 29 die een zware hersenbloeding kreeg en op het randje van de dood balanceerde.en als je dan alles opkropt dan kun je zwaar depressief worden.ben zelf een binnenvetter.praat nie makkelijk over zulke dingen!!!dus heb een moeilijke tijd gehaddat ik het niet meer zag zitten.maar gat nu gelukkig een stuk beter.
Waarschuw beheerder
Nou, dat zijn de dingen des levens.
Als je je kut voelt hoeft dat niet zeggen dat je depressief bent! Mensen die ECHT depressief zijn hebben medicatie nodig... denk daar maar eens over na. Als je zelf uit dat dalletje weer komt ben je niet depri volgens mij...
Iedereen maakt sterfgevallen mee vroeg of laat en andere situaties maar zo is het leven.
Waarschuw beheerder
Old style\techno mf 21 oktober 2004 23:21
Drugsgebruik zeker?
Als je gewoon doet waar je zin in hebt en alles onder controle hebt waarvoor word je dan depri? Ik kan er niet bij.... en tegenslagen heeft iedereen en waarom zou je daarvoor bij de pakken neer zitten!? Ieder dalletje heeft een piek nl.

Je kan zelfs depressief raken als er helemaal niets aan de hand is. Als alles in je leven "goed" gaat. Puur en alleen omdat er stoffen niet goed zitten. Daar kan je dan helemaal niets aan doen, maar kan je wel zwaar depressief van zijn.

En dat jij zo makkelijk alles onder controle kan houden is heel fijn voor jou. Maar voor een hoop mensen geld dit niet.
Waarschuw beheerder
Als alles in je leven goed zit? Nee, dat kan volgens mij niet.
En wat voor stoffen heb je het dan over?
Stoffen in je lichaam bestaan niet ... alleen emoties en gevoelens en die doen idd met iedereen weer wat anders, want de een staat sterker in z'n schoenen dan de ander.

Waarschuw beheerder
Ik heb ook veel mee moeten maken...daardoor ook veel herinneringen aan over gehouden die toch weer elke dag aan het denken zetten omdat je er toch elke keer weer mee geconfronteerd word.
Iedereen heeft zo zijn eigen depri's omdat de een mischien meer heeft meegemaakt dan de ander maar ook omdat wat old style zegt de 1 sterker is dan de ander!
Bij mij is het vaak heftig en kan wel een paar maanden duren en kan daar af en toe echt niet mee omgaan.
Ook heeft de pubertijd er mee te maken gehad...zou je in die dip kunnen blijven hangen...?

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
Nee nooit...:S

Voel me vaker kut als goed!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zo mn momenten ja ;)
Maar gelukkig heb ik hele lieve vrienden die er altijd voor me zijn :lief:

Waarschuw beheerder
heb ik ook heel vaak.probeer t vaak zelf op te lossen maar dat is fout.zie het dan ook echt niet meer zitten,niet fijn..

Waarschuw beheerder
ik heb een depri-kast..;p

ik gooi alle shit in die kast en doe snel de deur dicht.
ik ben dus nooit depri.:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ben wel een echte piekeraar en een binnevetter maar echt depressieve gevoelns heb ik niet :nee:

Maar goed zit nu best in een (spannende) rotperiode, maa weet ook wel dat die strax weer over is :jaja:

Waarschuw beheerder
ellepel:eens raakt die kast bomvol,en gaat t fout.je moet er eigenlijk over praten,maar doe ik zelf ook niet snel.
tenzij je je er helemaal niet druk om maakt..
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook last van (als je het zo uit kunt drukken)...
Inmiddels een paar jaar denk ik en op t moment gaat t echt zwaar kl*te :(

Waarschuw beheerder
heb vandaag zo'n dag,ben zo chago als het maar kan :S
Waarschuw beheerder
t'is niet fout bedoeld..... maar chago en depressief is (in mijn ogen) wel een heel verschil
Waarschuw beheerder
hee tony fontana!

lul niet zo dom als je niet weet waar het over gaat.
winterdepressie bestaat wel degelijk anders vraag het voortaan eerst eens even aan je mams voordat je dom gaat reageren :[

Waarschuw beheerder
ik ben nu depri want al me plannen voor vanav zijn van de baan:cry:
Waarschuw beheerder
tuurlijk iedereen heeft er wel is last van
zelf krop ik het meestal allemaal op
en als ik het zat ben dan schrijf ik alles van me af
Waarschuw beheerder
donateur
ja best wel

momenteel ook...en krop t gewoon heerlijk op. komt er vanzelf xtej uit

Waarschuw beheerder
Ja maar heb nu geleerd dat zielig in je bedje liggen en je vol stoppen met chocola zoals ze in films doen niet helpt...

Je wordt alleen maar nog dikker en dingen doen met je vrienden helpt meer :yes:
Waarschuw beheerder
...

Waarschuw beheerder
JA! Ik weet wat dat is... en het is niet leuk...
Waarschuw beheerder
ik heb het ook! ik doe altijd dit!!! doe alsof je heel erg vrolijk bent, doe maar alsof, je zult zien dat je vanzelf vrolijk word... en hou een dagboek bij... schrijf daarin alles wat leuk was en niet leuk... en probeer in de mindere dingen toch iets positiefs te zien.. :D

Waarschuw beheerder
Wat mij opvalt is dat veel mensen zeggen dat ze depri zijn, maar is dat vastgesteld?
Is het geen dip, of een tijdelijke terugval?
bij iig wel.
Waarschuw beheerder
jah tuurlijk zijn de meeste niet depri... maar je kan toch ook een beetje depri zijn...

Waarschuw beheerder
ja das waar.
Maar je kan het pas zeggen als het is geconstateerd.
Ik heb een test moeten ondergaan.
Depri heeft echt met het leven te maken.

en niet van: ik ben onslagen voel me zo kut, vind ooit wel een andere baan

Maar ik ben onslagen, ik wil dood, ik kan nix zonder mn werk

(om ff vb te noemen ;) )
Waarschuw beheerder
Ik ben nooit depri O:)

Waarschuw beheerder
ben weleens depri,maar weet er wel rewdelijk mee om te gaan........ik zoek gewoon mn vrienden op,en maak het gezellig....dan ben ik er zo weer vanaf

Waarschuw beheerder
Ben van nature een behoorlijk vrolijk persoon (soms op het irritante af) maar heb vaak genoeg last van dit soort dingen. En dan maakt het niet uit, alles waar je anders vrolijk van wordt is niks meer waard, wat een kutleven, etc. Het is gelukkig altijd van voorbijgaande aard.

En het is natuurlijk wel zo dat er ook jongetjes en meisjes rondlopen die bv kanker hebben en misschien volgend jaar dood zijn. Die hebben geeneens tijd voor dit soort dingen. Het klinkt hard, maar als ik me dat bedenk moet ik lachen om m'n eigen aanstellerij en zie ik de dingen al snel wat positiever in.

Waarschuw beheerder
stoppen met de drgs wil ook helpen..
en het Sint-janskruid gebruiken, wordt je lekker vrolijk van!

Waarschuw beheerder
Ja daar heb ik wel eens last van , dan reegt alles en iedereen me ook vet op.
Nou dan pak ik me een tabletje voor te chillen anders weet ik ook niet meer wat ik met me zelf aan moet.
Ja de meesten hebben het tegen de herfst aan als de bladeren van de boom vallen zeggen ze :)

Nou het zal misschien wel zo zijn want ik heb weer een opregende periode nu :s

Waarschuw beheerder
donateur
Op het moment dat ik depri ben (en dat ben ik maar 2x in het jaar of zo), dan zoek ik iemand op die ik in vertrouwen neem en ga ik er over praten...
Dan zal het niet meteen over zijn, maar de dag daarna zeer zeker wel! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat ben ik wel eens, ook een keer 3 maanden lang geweest ofzo, verrotste gevoel wat er bestaat!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet precies wat je bedoeld Psycho Forze.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb er nu eigenlijk niet echt last meer van...A.D. ;) kan wonderen doen.

Die 3 maanden, waren t gevolg van overmatig drugsgebruik:(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben vorig jaar en dit jaar vanaf oktober t/m half maart depressief geweest.. En daarna ging het geleidelijk weer beter, ik was pas afgelopen augustus, na een heerlijke vakantie, weer helemaal mezelf. Het was een klotetijd, heb het allemaal opgekropt en toen kwam alles eruit, niet door te praten, maar door met dingen te smijten, te schreeuwen en vooral heel agressief te zijn. Uiteindelijk heb ik professionele hulp gezocht en dat is mn redding geweest. Ook is het de redding geweest dat mijn relatie op dat moment uitging, ook al dacht ik op dat moment dat dat mijn ondergang werd. Achteraf ging het vanaf dát moment beetje bij beetje beter met me.

Maar dat valt niet te vergelijken met een zogenaamd dipje, waar het hier in mijn ogen over gaat. Zoals al een keer was aangegeven in een reactie is er een groot verschil tussen depri/depressief zijn en een dipje hebben.

Ik kan vaak op regenachtige, koude dagen ff in een dipje zitten, maar dan pak ik de auto, ga ff lekker een stukje rijden, muziek lekker hard, verwarming aan en gaan.. Dat is voor mij een stukje ontspanning, ff wat tijd voor mezelf. Meestal ga ik daarna naar een vriendin om te praten, uit te huilen en gewoon lekker ff roddelen.
Waarschuw beheerder
vaak genoeg helaas :(
krop het meestal op.. en na een tijdje jank ik het er allemaal uit of ik praat er met iemand over

Waarschuw beheerder
Zekerz..iedereen heeft toch wel eens van die dagen..meiden ga gewoon lekker de hele avond op de bank liggen..filmpje er bij..goede fles wijn...chocolade ..en wedde dat t de volgende dag weer beter gaat:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel me de laatste tijd TE vaak depri

Maarja dat komt ook allemaal wel weer goed :jaja:
Heb soms van die momenten

Waarschuw beheerder
donateur
Jij moet gewoon kappen met druqs:jaja:

Waarschuw beheerder
Loaded Lody 21 oktober 2004 22:25

In deze huidige maatschappij hebben we alles en wat worden de mensen?! fuckin depri... rot op zeg! Depri omdat je geen breedbeeld televisie in de plee hebt hangen? Omdat je vriendje het heeft uitgemaakt? je kende hem nog maar drei dagen.... Of omdat je ipv 28 uur 32 uur moet werken?

Dikke :respect: naar zijn replie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Mensen hiero kijken altijd naar wat ze niet hebben of wat ze misgrijpen!!!!!!

Kijk wat je hebt en wat je al is toegekomen,dan ben je al een stuk gelukkiger!!!!(Y)

Waarschuw beheerder
Ja heb ik vaak, maar afleiding en vrienden opzoeken helpt altijd wel voor eventjes.

Waarschuw beheerder
ja voel me nu heel erg klote

Waarschuw beheerder
Ja ik ben dat ook de laatste maanden, maar voor een man is het een stuk moeilijker om ff uit te huilen of ze verhaal kwijt bij ze vrienden, maar krop het gewoon ff op, en ik pak zo nu en dan mijn auto en ik ga lekker een stukje rijden en dan lekker in de duinen lopen of over het strand gewoon ff niets aan je hoofd, en dat wilt tot nu toe wel helpen

Waarschuw beheerder
tot nu toe ja..
maar je moet t niet opkroppen hoor komt er vroeg of laat toch uit

Waarschuw beheerder
donateur
dat heeft iedereen denk ik weleens, zo een dag of van die dagen :)

praten, en kan je dat niet schrijf van je af (doe ik zelf ook)

komt wel weer goed meis :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Loaded Lody 21 oktober 2004 22:25

Dit vind ik nou bullshit :S

Jij denkt zeker dat iedereen hier een perfect leventje heeft :S
Waarschuw beheerder
Iedereen is wel eens depri alleen sommige mensen zul je er niet over horen omdat ze denken dat ze dan voor lul staan ofzo....
maar ik weet uit ervaring als je depri bent moet je er veel over praten waar je mee zit dat helpt zeker wel....

Waarschuw beheerder
Als reactie op loaded lody:

Het is duidelijk dat je zelf nooit depressief bent geweest, met of zonder aanleiding. Je reactie is (daarom) erg kortzichtig en bovendien materialistisch.
Jammer dat je inlevingsvermogen zo beperkt is, maar jouw tijd komt ook nog wel en dan zal je het pas begrijpen.

Waarschuw beheerder
er zitten hier weer duidelijk mensen tussen die echt totaal niet weten waar ze het over hebben en wat depressiviteit inhoudt..
(wijzend naar alligrator aka poco loco...)

Mensen die echt depressief zijn kunnen daar echt niks aan doen hoor... en dat gaat heus niet over dat ze geen breedbeeld tv hebben hoor...
ik ben ook depressief maar heb daar professionele hulp voor nodig.
ik heb dingen meegemaakt en gezien in me leven waar ik nu nog nachtmerries van heb en zit zelf ook vol met gevoelens die een hoop mensen niet begrijpen.
Daar heb ik dus profesionele hulp voor nodig omdat niet iedereen dat begrijpt....
Echte depressiviteit gaat dieper dan je ff een dagje kut voelen hoor....
Waarschuw beheerder
donateur
Als reactie op loaded lody:

Het is duidelijk dat je zelf nooit depressief bent geweest, met of zonder aanleiding. Je reactie is (daarom) erg kortzichtig en bovendien materialistisch.
Jammer dat je inlevingsvermogen zo beperkt is, maar jouw tijd komt ook nog wel en dan zal je het pas begrijpen.

Idd.. (Y)

Waarschuw beheerder
Die dagen heb ik er ook wel is tussen zitten, dan ken ik de hele dag wel janken en je voelt je dan echt fucking ellendig.. ga me afvragen of ik alles wel goed doe.. en of ik alles nog wel recht kan zetten wat ik fout heb gedaan.. of ik ooit het vertrouwen van me ouders terug kan winnen en dat soort dingen.. het vreet echt aan je en je je ken je zwaar en zwaar kut voelen net of je in een fucking diepe put zit :S maarja.. Wat betreft vriendinnen kan ik me ook aardig kut voelen, iedereen heb een vriendje en waarom ik niet zulke dingen je voelt je dan ook fucking alleen.. maar dingen van je afschrijven helpt wel of lekker naar bed gaan en filmpje kijken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ja... soms zit ook gewoon ff alles tegen, dan is het moeilijk op t positief te bekijken!:(!

Waarschuw beheerder
hated and proud:ben het helemaal met je eens.mensen die zoiets nog nooit hebben meegemaakt,kunnen mnakkelijker praten,en denken er allemaal zo simpel over,terwijl dat het echt niet is
Waarschuw beheerder
Weet niet eens hoe het s om me gelukkig te voelen.....:s
Ben al van kleins af aan depresief :(, en laatst hebben ze de diagnose bordeline gesteld......
Maar heb nou wel eindelijk professionele hulp......:)

Waarschuw beheerder
ben alleen depressief... me zus heeft ook bordeline...:(
dus gezellug boel hier thuis :P

maar voor {PTL}Terrortrutje-Limburg (NTF) Sterkte en goed van je dat je professionele hulp heb :D
want niet iedereen kan je daar bij helpen
Waarschuw beheerder
Nou idd ik denk ook altijd van, die mensen die nu lekker makkelijk te praten hebben, die hebben het nog niet meegemaakt en hun tijd komt nog wel......
dan lachen wij om ze.
En iets valt niet altijd op te lossen met alleen praten.

Waarschuw beheerder
kep dat vaak zat..
is erg klote, probeer me er tegenwoordig eerst overheen te zetten lukt dat niet dan praat ik er wel over..
maar tis ook regelmatig zonder enige reden das helemala klote...
en mn moeder is ook manisch depressief als zij weer een heel tijd depressief zou wordne dan ga je je daar vanzelf zelf ook klote bij voelen :s

Waarschuw beheerder
oke stelletje depri figuren: Jullie hebben allemaal gelijk. Laten we met z'n allen lekker een potje gaan janken en elkaar vooral vertellen dat we depri zijn, moe zijn van alles, er niet meer tegen kunnnen, graag er over willen praten, eigenlijk allemaal een complexje of 18 hebben, gezamelijk een leuk brug uitzoeken om er vanaf te springen maar vervolgens het niet doen omdat we aandacht willen... want we zijn allemaal enorm zielig..

Jullie hebben volgens mij een trap onder je hol nodig! ipv elkaar heel erg zielig te vinden en de bevestiging te krijgen van mede stakkers. Het perfecte leven bestaat niet, get used to it. Ben je voor een duppie geboren, wees blij en streef niet de volle euro achterna, lukt je toch niet.

Als je echt een probleem hebt met jezelf dan weet je wel waar je moet zijn..... Das niet hier op een forum van PF.

Erg he, iemand zoals ik die net even de andere kant op flipt. maar die moeten er ook zijn, kunnen jullie lekker zeiken op kortzichtig geouwehoer, voelen jullie je vast wel iets beter door.. en heb ik jullie weer een stukkie geholpen

Waarschuw beheerder
Er zit een kern van waarheid in.. wat je zegt Lody, als je echt depri bent kan je hier niet geholpen worden. Maar het is wel fijn te weten dat je niet de enige bent. En ik kan merken aan jouw reactie dat jij niet weet hoe het is om echt depressief te zijn. Het is niet altijd een keuze....
Sommige mensen watertrappelen hun hele leven om hun hoofd zo lang mogelijk boven te houden.
Heeft ook stukje met aanleg en erfelijkheid te maken, sommige mensen zijn al depressief al ze zijn geboren.
Het leven gaat niet over rozen maar ik ben van mening dat degene die weleens een depressie hebben gehad en eruit zijn gekomen rijker zijn als degene die dat niet hebben meegemaakt.

Waarschuw beheerder
Iedereen is heeft wel eens een dipje, ik ook, motto??

Life is a bitch, get over it!
Waarschuw beheerder
Het is niet dat ik van reetkruipen houd ofzo maar deze x geef ik loaded ook geheel gelijk!
De meeste van julllie zeggen al "depri" te worden van wat eigenlijk...? Dat zijn geen problemen maar kinderachtige zeur/zeik probleempjes waar eigenlijk alleen een kind over zeurt en mauwt!
Ik heb het al gezegd en zeg het nog een x: ga lekker anti-depressiva slikken of bezoek een psych. ... het schijnt te helpen! I.p.v. met een triest gezicht en trieste teksten andere mensen ermee lastig te vallen!

Waarschuw beheerder
Het is niet dat ik van reetkruipen houd ofzo maar deze x geef ik loaded ook geheel gelijk!
De meeste van julllie zeggen al "depri" te worden van wat eigenlijk...? Dat zijn geen problemen maar kinderachtige zeur/zeik probleempjes waar eigenlijk alleen een kind over zeurt en mauwt!
Ik heb het al gezegd en zeg het nog een x: ga lekker anti-depressiva slikken of bezoek een psych. ... het schijnt te helpen! I.p.v. met een triest gezicht en trieste teksten andere mensen ermee lastig te vallen!

dit slaat echt nergens op... kijk niet iedereen is zomaar depri... maar mensen zoals jou zullen echt nooit echte depressieve mensen kunnen begrijpen..
en ik heb echt wel me redenen om depri te kunnen zijn...
maar dat ga ik hier niet ophangen dat is me net iets te persoonlijk...
depressieve mensen kiezen er heus niet zelf voor om depressief te zijn en het is ook niet makkelijk om er van af te komen... als je echt depri bent kom je er waarschijnlijk toch niet van af... het gaat mij nu stukken beter , ik heb mensen om me heen die me steunen en en professionele hulp gezocht...

en als je last van deze depri mensen heb.. wtf doe je dan in dit topic.... :S:@

je moet beter nadenken voordat je wat zegt :@:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
"Iedereen is heeft wel eens een dipje, ik ook, motto??"

een dipje en depressiviteit is een wereld van verschil hoor ....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
mensen die zich depri voelen, zetten dat niet neer op een forum...
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik juist te zeggen dat er een groot verschil is tussen mensen die zich gewoon "kut" voelen en mensen die echt "depressief" zijn zoals jij al zegt!
Mijn tekst is bedoeld voor mensen die niet echt "depressief" zijn maar zich gewoon kut voelen en zeggen depressief te zijn! De zeurders en zeikers van kleine "normale" probleempjes.

Waarschuw beheerder
wat doe ik hier dan ...
waarom denken mensen toch altijd dat ze het beter weten...
en het lucht wel eens op hoor om met andere mensen erover te praten... maar helaas zitten er altijd weer van die mensen die het altijd beter moeten weten en denken dat alle depressieven mensen aanstellers zijn...

Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik juist te zeggen dat er een groot verschil is tussen mensen die zich gewoon "kut" voelen en mensen die echt "depressief" zijn zoals jij al zegt!
Mijn tekst is bedoeld voor mensen die niet echt "depressief" zijn maar zich gewoon kut voelen en zeggen depressief te zijn! De zeurders en zeikers van kleine "normale" probleempjes.

Oke dan is het goed....
Waarschuw beheerder
mensen die zich depri voelen, zetten dat niet neer op een forum...

:jaja: Alleen zijn er wel mensen die er voor uitkomen om de aandacht te krijgen, maar als dat echte depri is.. nop... deze mensen houden van aandacht, en of dat nou posi of nega is... aandacht is aandacht... en bij sommigen kandat uitslaan naar deprisieviteit omdat ze uiteindelijk zelf in de negatieve aandacht gaan geloven... ken zo iemand :(, maar ik dwaal af :s....

iedereen heeft wel es een dipje, maar het ligt eraan hoe je er ook mee omgaat....

Ik zelf ben nooit depri, zie het nut er niet van in, trekt je alleen maar omlaag...
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je, de meeste mensen die depri zijn, zijn vrouwen...

hoe komt t?

omdat mannen t misschien iets minder willen laten blijken? kijk zelfs naar de posts hier! mannen die over aanstellers en zeikerds hebben!

Waarschuw beheerder
ow dus als iemand er eerlijk voor durf uit te komen dat hij/zij depri is... is het alleen voor de aandacht...
geeft niet ofzo maar voor sommige lucht het gewoon op om er over te praten...
dat jij er zo eentjuh ken wil nog niet zegge dat ze allemaal zo zijn..

Waarschuw beheerder
Ik zelf ben nooit depri, zie het nut er niet van in, trekt je alleen maar omlaag...

net alsof iemand die depri is er blij mee is ... maar zoals ik al zei is het niet waar je voor kiest en zo maar vanaf komt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geef alleen maar een persoonlijk voorbeeld ;)
als je goed leest dan zie je nergens staan dat ik zeg dat iedereen zo is, leren lezen doet wonderen ;)...

Natuurlijk zijn er echte depresieve mensen, en die hebben het verdomde zwaar, tuurlijk kan er over gepraat worden, maar als je goed kijkt en posts heel goed leest, dan zijn ze er best wel goed uit te trekken.... heel vaak zie je ongegronde depressieviteit...

en zo snel wordt er niet op een forum gepost dat iemand depressief is omdat er schaamte is daarvoor.... En veels te vaak zie je staan ik ben depressief, maar dan is het niets meer dan een tijdelijk tegenslag
Waarschuw beheerder
donateur
Scriptkid je bent goed bezig moet ik zeggen!

ik ben het wel met je eens!!!

Hated and Proud, depressiviteit is een oorzaak door je extern milieu. Het is dus aangeleerd en niet aangeboren, dus wat je zegt over dat ze ermee geboren zijn is bullshit!
Waarschuw beheerder
sommige worden er mee geboren....

Ohja?
wat dacht je van omgevingsvorming? Mensen worden niet zomaar depri, het is een opbouw van gebeurtenissen, steun die je krijgt van anderen tijdens die gebeurtenissen...
en een eigen instelling, hoe vaak zie je dat een deprisief persoon een enorm verlegen iemand is?

dingen niet durven, gebeurtenissen, trauma's... als je niet geleerd wordt om met tegenslagen om te gaan, trek je conclusie nog es? Het is voor het eerst dat ik lees dat iemand depressief wordt geboren, zo ver ik weet bestaat er geen depressief gen.....
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou je je er voor moeten schamen als je depressief bent? :/

En veels te vaak zie je staan ik ben depressief, maar dan is het niets meer dan een tijdelijk tegenslag

En wat weet jij er nou van hoe een ander mens zich voelt? :S
Waarschuw beheerder
Omdat schaamtegevoel een onderdeel is van die depressieviteit...

stoeipoes, veel mensen weten het verschil niet, en ik zeg niet dat het een gevoelsvorm is... Maar omdat veel mensen niet zien wat het verschil is tussen depri en (tegenslag/dip)* zie je het woord depressief saan

to Hated And Proud : Ga je eerst verdiepen in iets voordat
je erover begint, dat scheelt een hoop
bullshit gelul en leer je wat ;)

*doorhalen niet van toepassing
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Scriptkid, je weet wel heel veel vanaf....

Waarschuw beheerder
ik zit zelf bij het riagg door me eigen trauma's en dingen die ik heb mee gemaakt dus beter hou je je mond.. :@:@:@
je kent me geneens

Waarschuw beheerder
kijk ik ben depri door dingen die gebeurd zijn waar ik nu nachtmerries van heb.. en me zus heeft borderline.... ga mij niks over depressiviteit vertellen...
ik ebn zelf depri dus ik weet beter hoe een depressief zich kan voelen als jou hoor :@
Waarschuw beheerder
Heb zelf ook bij het riagg gelopen, en nee klopt dat ik je niet ken, maar ik oordeel niet over jou, zoals ik al zei, goed lezen... Ik zeg ook niet dat ik je ken... maar ik durf mijn leven om te verwedden dat je niet depri bent geboren.....

Scriptkid, je weet wel heel veel vanaf....

Verleden, ervaring, mensen om je heen en lezen en heel veel uitzoeken... (heeft een reden ;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk ik ben depri door dingen die gebeurd zijn

Nu zeg je het zelf

Ik weet ook hoe het is, ben er zelf goed uitgekomen vind ik... je kent mij ook niet dus vertel niet dat je het beter weet, iedereen ervaart dat anders, niet iedereen is zoals jij, dus vertel niet dat je het beter weet, mischien zitten er hier op het forum veel meer depressieve personen dan jij denkt.... Maar zie je het niet....

Kenmerk : Je bent kortzichtig....

Waarschuw beheerder
depresief zijn is het kutste wat er is en hulp er vragen het moeilijkste wat er is...helamaal als je elke keer weer stuit op tegenslag want even naar de psych stappen?zo werkt dat echt niet hoor meestal ga je van huisarts naar instantie zus naar instantie zo omdat die dingen allemaal zo lekker geregeld zijn in nl....
ik heb ontzetten veel respect voor demensen die hier openlijk over durven te praten en echt onzin dat je dan aandachttrekker bent...ik snap niet waarom sommige mensen zulke respectloze dingen hier neer kunnen zetten....daarmee kun je mensen kwetsen...als je het allemaal zo'n aanstellerij vind lach dan lekker in jezelf achter je pc maar rot ook gewoon weer op zonder je ongegronde kortzichtige mening hier neer te zetten!!!! Kan daar zo kwaad om worden he!!!!

*edit* ja en ik ben zelf ook depressief geweest maar ben er zeker beter uitgekomen ja!!!! Voel me helemaal niet zielig en hoef echt geen aandacht maar voor alle mensen die nog met depressie kampen...jullie zijn niet de enige!!!en geeft t nie op...(k) :knuffel:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee ik ben er ook niet mee geboren...

ik heb gewoon teveel meegemaakt in een korte tijd... en hoop dingen heb ik nu nog nachtmerries van...

Waarschuw beheerder
zeg ik dat ik het beter weet.. volges mij komt dat bij jou vandaan hoor...
jij doet net alsof ik er niks vanaf weet....
maar ik weet dondersgoed hoe het voelt hoor...
Waarschuw beheerder
ik zeg ook niet dat ik het beter weet, zoals ik al zei, goed lezen

Ik zeg nergens ik weet het beter, ik zeg ik weet er van af... en ik zeg ook iedereen ervaart het anders

Zoals je ziet hebben we een discussie waarin meningen worden geplaatst... en wat heb je in een discussie... pijnlijke en niet pijnlijke dingen..... ik geef mijn mening en wat ik er van weet en wat ik zie... en als dat iemand pijn doet... sorry, niet bedoelt... Maar wat verwacht je anders in een discussie met dit gewicht?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jaa dat heb ik wel ja...soms
Waarschuw beheerder
donateur
ScriptKid

Ik vind jou ook een beetje kortzichtig :S
Waarschuw beheerder
ik wil nog wel 40 pagina's volknallen hoor

Waarschuw beheerder
Zoals je ziet hebben we een discussie waarin meningen worden geplaatst... en wat heb je in een discussie... pijnlijke en niet pijnlijke dingen..... ik geef mijn mening en wat ik er van weet en wat ik zie... en als dat iemand pijn doet... sorry, niet bedoelt... Maar wat verwacht je anders in een discussie met dit gewicht?

reageer je op mij? je hebt gelijk mensen geven meningen maar sommige meningen zijn wel erg kortzichtig en niet onderbouwd met normale argumenten of mensen die gewoon een beetje achterlijk ertussendoor gaan lullen zogenaamd grappig...daar hebbe we het humor forum voor toch...
Waarschuw beheerder
Daar ben ik je volledig mee eens, ik wil wel eens in discussie in real life met deze mensen...

Waarschuw beheerder
tuurlijk is dit een zwaar onderwerp... maar dat wil niet zegge dat je geen rekening met elkaars gevoelens hoeft te houden

en sommige maken hier ook wel hele harde opmerkingen...
Waarschuw beheerder
donateur
Drugsgebruik zeker?

Tering, kunnen er nog dommere en kortzichtigere antwoorden gegeven worden??? Als je weet waarom je depri bent is de helft van t probleem al opgelost he, wijsneus. Alleen omdat jij je niet voor kan stellen waarom mensen depressief worden is het dus onzin?? Als je overal zoveel inlevingsgevoel voor hebt....
En dan ook die opmerking over drugsgebruik... :frusty: alsof alle depressies worden veroorzaakt door drugs.... :vaag:

Overigens is het ook complete bullshit dat alleen pessimistische mensen depressief raken, het kan iedereen overkomen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Depri, jah heb ik ook maar een jaartje of 2,5 last van gehad. En dat doordat ik teveel shit in een korte tijd meemaakte en daarbij ook nog eens volwassen aan het worden was. En geloof me, die combinatie zorgt voor een mega DIP. En nu na meer dan 3 jaar durf ik pas echt te zeggen: Het gaat goed met mij.

Maar het enige wat echt helpt als je al een tijdje in een dip zit. Neem tijd voor jezelf durf de problemen onder ogen te zien. En praat, ik ben zelf ook een opkropper, maar dat heeft geleid tot wat ik hierboven net vertel dus doe dat niet. Ik heb het moeten leren om te praten. En doe dat met maar een paar mensen die je echt vertrouwd en niet met te veel mensen, want dat heeft ook geen positieve uitwerking.

En jah een dip hoort er nu eenmaal bij, en wat ik hier net ook al lees, stop met drugs. Gebruik je drugs, stop dan idd gewoon even tot je je weer goed voelt, want ook dat heeft bij mij en bij zovelen alleen maar tegen gewerkt in het weer op de rails komen. Gerbuik drugs alleen om van te genieten en niet om ergens van weg te lopen met het excuus: Maar dan voel ik me juist even lekker. Durf de realiteit onde ogen te zien. En hoe negatief het ook lijkt/is. Aan iedere negatief punt zit ten alle tijde een positief punt. Probeer dat punt dan ook altijd voor jezelf of smane met iemand te vinden. Want uiteindelijk leer je alleen maar van de negatieve dingen uit je leven en kun je genieten van alle positieve dingen die er zijn :)

Maar zit je even in een dipje, tjah dat heeft iedereen wel eens, na een week ben je er vaak ook weer doorheen, gewoon ff rustig aan doen.

Waarschuw beheerder
door zulke opmerkingen "als je moet je niet aanstellen iedereen heeft wel eens een tegeslag" of iets dergelijks is het niet zow gek dat een hoop mensen er niet voor uit durven komen..
Waarschuw beheerder
donateur
Hated, dat soort mensen kunnen omvallen... Zo respectloos....

Waarschuw beheerder
ik gebruik geen drugs... heb ook ongeveer drie jaar in een groot gat vol met angst geleeft... heb nu eindelijk professopnele hulp het gaat nu ook wel beter.. ook door de steun die ik van mensen om me heen krijg... maar nog heeft het een hele tijd nodig.. voor ik helemaal uit dat gat gekropen ben....

voor sommige mensen is dat heel lastig te begrijpen...

Waarschuw beheerder
Drugsgebruik zeker?

de tering zeg!!! ieder dalletje heeft een piek ja maar somos duurt het heeel lang voor je die piek zelf ook weer ziet....
en sommige tegenslagen volgen elkaar zo snel op dat je t niet meer bij kan houden dat je t gevoel hebt of je door tegenslagen geleefd wordt ipv dat je zelf je leven leid...
Ennuh denk je nou echt dat je depressief wordt alleen omdat je vriendje het uitmaakt of iets dergelijks???de dingen waar mensen depressief door worden zijn vaak zo heftig ernstig ingewikikeld of wat dan ook dat ze die hier echt niet op het forum gaan kwakken hoor!!! :@ :frusty:

tinkerbell :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Overigens is het ook complete bullshit dat alleen pessimistische mensen depressief raken, het kan iedereen overkomen

Idd tinkerbell. Ik ben ook een verschrikkelijke optimist, zelf in de tijd dat ik zelf heel depri was bleef ik nog heel erg positief over alles wat met anderen te maken had, als iemand een probleem had en het daar met mij overhad altijd positief benaderen. Alleen kon ik van mijzelf nergens meer een positief punt vinden. Omdat toch alles wat ik meemaakte negatief was.

Waarschuw beheerder
tinkerbell... weet ut.. ik probeer me er ook zow weinig mogelijk van aan te trekken... maar dat valt niet altijd even mee ....:no:

Waarschuw beheerder
kan wel zeggen dat sommige opmerkingen me niks doen.. maar dan zou ik liegen tuurlijk raakt het me wel... ben vaak genoeg door mensen aangekeken alsof ik gewoon niet goed snik was ofzo....:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit op dit moment bijna in het depri-schuitje en kan me ongelovelijk kwaad maken om kortzichtige mensen als die Oldstyle motherfucker (want dat is ie).... Je zou het ze bijna toewensen...

Als dat soort mensen nou even terug gaan naar hun ouders en vragen om die ene opvoedingsles waarin wordt duidelijk gemaakt dat als je ergens geen weet van hebt je gewoon en vooral je (tering)bek dicht moet houden...

Ik kots echt op dat volk! :@
Waarschuw beheerder
hated :respect:

ik vind het knap van je dat je er hier ook over durft te praten. En wat je zegt het is heel moeilijk om je niets aan te trekken van wat anderen zeggen, vooral omdat je het zelf al niet weet hoe het allemaal zit.

Voor mij was dat ook heel moeilijk, ik heb zelfs gehad dat ik dacht dat iedereen (kut) opmerkingen maakte op een gegeven moment naar mij. Hierdoor durfde ik helmaal niet meer met m'n problemen naar de voorgrond te treden. Ik vertrouwde niets of niemand niet meer.
Waarschuw beheerder

Klopt :jaja:

Ennuh denk je nou echt dat je depressief wordt alleen omdat je vriendje het uitmaakt of iets dergelijks???de dingen waar mensen depressief door worden zijn vaak zo heftig ernstig ingewikikeld of wat dan ook dat ze die hier echt niet op het forum gaan kwakken hoor!!!

Ook volledig mee eens :)

voor mij was drugs een middel om het te "ontsnappen", ontkennen e.d. Maar is verder ook een heel lang verhaal, en ja, ik durf ervoor uit te komen.... En vind het knap dat anderen dat ook durven, respect daarvoor...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vertrouwde niets of niemand niet meer

ja dat heb ik ook gehad....niemand meer vertellen wat er echt toe doet alleen maar over koetjes en kalfjes praten en lekker vrolijk blijven doen niks aan de hand...

zelfs degene die op dat moment het dichst bij mij stond durfde ik niet in vertrouwen te nemen en heb hem daarmee ongelovelijk veel pijn gedaan....dat is tot op de dag van vandaag nog niet goedgekomen ook al kan hij eindelijk weer normaal met mij omgaan...is het enige waar ik spijt van heb in me hele leven ((L)u P...)
Waarschuw beheerder
donateur
alleen maar over koetjes en kalfjes praten en lekker vrolijk blijven doen niks aan de hand...

Dát heb ik echt lang gedaan! Maar op n gegeven moment kon ik het gewoon niet meer.... dus toen was t wel duidelijk ;)

Waarschuw beheerder
voor mij was drugs een middel om het te "ontsnappen", ontkennen e.d. Maar is verder ook een heel lang verhaal, en ja, ik durf ervoor uit te komen....

heb ook drugs gebruikt om aan de realiteit te ontsnappen...een lijntje leggen voor ik naar school ging...:S ziek als ik er nu over nadenk maar ik trok het anders echt niet.... en ik denk dat vele met ons een toevlucht nemen tot de drugs...

Ik ben blij dat ik nu kan zeggen als ik drugs gerbuik dat ik het gebruik om xtra waarde toe te voegen aan het feesten en niet om voor mezelf te vluchten...

Waarschuw beheerder
Dát heb ik echt lang gedaan! Maar op n gegeven moment kon ik het gewoon niet meer.... dus toen was t wel duidelijk

ja idd...is ook echt het slechtse wat je kan gdoen dat opkroppen en toneelstukjes op te voeren...maar toch is het makkelijk om dat jaren te doen dan om een moment iemand in vertrouwen te nemen....
maar ja idd op een gegeven moment komt dat er wel uit...en dat is niet leuk (n)

Waarschuw beheerder
kijk alles opkroppe heeft geen zin.. dat weet ik nu ook... kijk tis niet zow dat ik me hele leven hier op het forum neerpleur... maar ik schaam me niet voor hoe ik me voel en dat ik dperissief ben... ben nu zelf bezug om mijzelf uit die eeuwige diepe put te halen... het is niet eenvoudig om en zeker niet met die opmerkingen die sommige mensen maken...
die kunne er zow voor zorgen dat je weer net zow hard naar beneden valt.... zulke mensen kunnen beter ook gewoon hun mond houden... iets meer respect voor de gevoelens van een ander kan geen kwaad en je moet inderdaad niet je mond open trekken waar je helemaal geen weet van heb... en zeker niet als je er bij na denkt dat je er een hoop mensen pijn mee kan doen
Waarschuw beheerder
Ik heb drugs nu 100% halt toegeroepen... het is ook een ontvluchting geweest, tussenuren.... thuis.... vlak voor naar school.... als je eraan terug denkt.... ben ik toch blij nu....
Waarschuw beheerder
dat is tot op de dag van vandaag nog niet goedgekomen

jah ik ben er helaas ook vrienden door kwijt geraakt, maar heb er vrede mee. De mensen die ik nu nog over heb en die mij door dik en dun zijn blijven steunen hebben mij en ik hun in de laatste tijd weer leren vertrouwen. En dat is iets waar beide kanten aan moeten willen werken als ze daar de kracht nog voor op kunnen brengen. Maar in sommige gevallen is er gewoon te veel gebeurd en kan dat helaas niet meer.

Maar 1 ding moet ik wel zeggen, ik vind het niet erg dat ik die tijd door heb moeten maken. Ik heb er heel erg veel van geleerd en ben er mega sterker uitgekomen als dat ik voorheen was
Waarschuw beheerder
donateur
op zich krop ik niet eens zoveel op.... alleen zijn het denk ik wel net de dingen waar ik eerder over had moeten praten... maar, morgen is het zover, dan heb ik mn eerste gesprek :)

Overigens gebruik ik al sik me echt kut voel júist geen drugs... omdat ik dan zoiets heb van ''t maakt niet uit' en dan ga ik veelsteveel nemen... en dat wil ik dus juist niet ;) Vergelijk het maar met motorrijden of duiken als je je zo voelt... kan je dan beter ook niet doen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Wat een bullshit zeg..ik heb niet 't hele topic gelezen maar dit slaat nergens op! Dus omdat men hier eten heeft een geen aids is het onzin als iemand depri is?! Wat nou als net 1 of meerdere vrienden van je zijn overleden, je moeder kanker heeft, je je baan kwijt bent en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit is niet zo bij mij, maar ik stel maar een voorbeeld. Denk na voor je iets zegt man!!!

En of ik dat weleens heb? Eigenlijk bijna nooit maar nu al een jaar wisselend wel. Vooral de laatste 4 maanden echt zo erg dat ik zelf helemaal veranderd ben enzo, maar goed..gaat wel weer over hoop ik :)
Waarschuw beheerder
donateur
Juist Tamara :jaja:

Waarschuw beheerder
heb er ook een hoop mensen verloren... ook een mensen die gewoon niet wisten hoe ze met mij om moesten gaan... maar daardoor weet ik nu wel wie de mensen zijn die ik ken vertrouwen en mij door dik en dun steunen... zonder hen was k al helemaal nerges... dankzij me beste vriendin ben ik professionele hulp gaan zoeken...
Waarschuw beheerder
donateur
Goed gesproken he Poesj? ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga mijn problemen niet op een forum neerzetten...

soms is het misschien te moeilijk? soms zijn de problemen te groot? Sorry, maar ik vind idd de meeste mensen die in een dip zitten beetje zeikerds...

Maar goed, das mijn eigen mening...
Waarschuw beheerder
Vooral de laatste 4 maanden echt zo erg dat ik zelf helemaal veranderd ben enzo, maar goed..gaat wel weer over hoop ik

dat gaat wel weer over :) je eigen ikkie komt ook weer terug ook, AND EVEN BIGGER & BETTER THEN EVER.
Dat is iig wel bij mij het geval geweest :D
Waarschuw beheerder
donateur
Er zit n groot verschil tussen n dip en depressief zijn.... en bij deze wens ik je de laatste toe, kijken of jejezelf dan ook zo'n zeikerd vindt... :vaag:

Waarschuw beheerder

soms is het misschien te moeilijk? soms zijn de problemen te groot? Sorry, maar ik vind idd de meeste mensen die in een dip zitten beetje zeikerds...

:@:@:@ Waar de fuck slaat dit nou weer op....
vraag me af of je hetzelfde oordeel trekt als je het verhaal achter mijn depressiviteit zou kennen.... :no:
Waarschuw beheerder
Sorry, maar ik vind idd de meeste mensen die in een dip zitten beetje zeikerds...

Dat mag je vinden idd. Maar dat zijn ze echt niet, maar dat begrijp je pas als je zelf in die situatie hebt gezeten wat ik niet voor je hoop dat dat ooit gebeurd

En wat betrefd dit, volgens mij doet dat ook niemand hier. Iedereen heeft het erover hoe het voelt en hoe er mee om te gaan. Want niemand gooit z'n problemen zomaar volledig te koop in het openbaar. Dat is ook echt niet goed voor je

Waarschuw beheerder
als dat jou mening is hou die dan lekker voor je.... je beseft blijkbaar niet hoe hard zo'n opmerking bij sommige mensen aan kan komen...

iets meer respect zou geen kwaad kunnen

Waarschuw beheerder
nee ... heb de uitlaat klep gevonden :yes:

klinkt miss gek .. maar ik dump al die negatieve shit op een hardcore feest ... :D .. sta er met een big smile te genieten van de bass ...

maar door het snelle tempo en soms agressieve tonen... loop ik leeg ... maar toch ook weer vol met kracht :)

juiste balans vinden, van elk slechts is iets positiefs ...

die midden weg bewandelen en heb je meeste vrede met jezel ...

:flower: succes
Waarschuw beheerder
Kom maar, kom maar, kom maar kom maar! Voel je je nu beter Tinkerbelletje!? Of is dit bijna de druppel die je depressieviteitsemmer doet overlopen!? Ik hoop het niet voor je...
En helaas is kans dat ik depressief word 0,0 en een dipje kan voorkomen ja.... maar daar werk ik mezelf binnen no-time weer uit!
Groeten uit het land van de optimisten!
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen zijn echt egoistisch, ze willen alleen dat iedereen medelijden met ze heeft en met ze meeleeft...

Ja sorry, heel veel mensen die depressief zijn vind ik zeikerds...

ik heb denk ik wel meer meegemaakt dan een gemiddeld persoon die hier wat post...
maar goed, i'll rest my case, sommige discussies vind ik beetje vergaand en niet van al te hoog niveau...

Waarschuw beheerder
:no: hersenloos wezen....

Waarschuw beheerder
ik heb denk ik wel meer meegemaakt dan een gemiddeld persoon die hier wat post...
maar goed, i'll rest my case, sommige discussies vind ik beetje vergaand en niet van al te hoog niveau...

je moet niet denken... jij kent hier niemands zijn verleden :S

en dat jij er zow makkelijk over heen komt dat is heel goed van je ... kon ik het maar...

maar omdat iemand er niet zow makkelijk uit komt als jou is hij/ zij nog geen zeikerd... en het draait heus niet alleen om medelijden maar iedereen wil wel eens zijn/haar ei kwijt... en je hoeft niet me mee te leven maar iets meer respect voor de gevoelens van een ander kan geen kwaad...

Waarschuw beheerder
donateur

Hoe kortzichtig kan je zijn! :S

Volgens mij heb jij nog nooit iets meegemaakt of zo in die 17 jaar dat je levensevaring op heb mogen bouwen of je bent echt hersenloos! :S
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dak meer hersenen heb dan je zou vermoeden, maar goed, genoeg gezeur...

ik weet hoe t voelt om je depri te voelen... misschien ben ik gewoon een ander soort persoon die t allemaal liever niet zomaar neergooit, maar goed, heb ook wele ens gehad dat een vriendin op schoot kwam uithuilen die zichzelf helemaal depressief scheen te voelen en bij wie ik dacht meis als je nou eens wist hoe die mensen die bij riagg lopen zich voelen...

ik hoop iig dat het wel beter gaat met mensen die zich echt klote voelen...

Waarschuw beheerder
Geboortedatum: 31 december 1986
Leeftijd: 17

:vaag:

je komt net kijken :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je doet je naam iig eer aan, mf...
mensen zonder gevoel zullen idd niet snel derepssief worden..

en meer letters zijn types als jullie (ja, tazzgirl, daar hoor jij ook bij) niet waard :no:

Waarschuw beheerder
donateur

Zoals de manier dat jij in discussie gaat noem ik ook niet van al te hoog niveau! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry mensen ik zal afstand doen van deze topic en mensen niet langer kwetsen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil niet zeggen dat je te jong bent om iets te hebben meegemaakt! Sterker nog: Ik weet dat er mensen zijn van 13 die qua sommige dingen wel meer hebben meegemaakt...

Maar ik denk als je die ervaring draagt dat je wat heb meegemaakt, dat je er wel heel wat meer begrip voor moet tonen. En eigenlijk verwacht ik JUIST van de mensen die zeggen dat ze over levensevaring spreken dit ook begrijpen... Dit merk ik dus niet bij jou! ;)

En ga niet zeggen dat ik kortzichtig ben, want dan ken je me echt niet... Ik denk dat ik socialer ben ingesteld dat wat jij bent! ;)

(K)

Waarschuw beheerder
vage Jetje... leef'tijd doet er niet toe...
ik ben ook nog maar 18 maar heb de vreselijkste dingen meegemaakt in een te korte tijd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Oh ja Tazziegirl, je kan je tekst wel aanpassen, maar kijk hieronder

voor de aanpassing van tazziegirl (dat dus waar mijn tekst op in ging)

Insanity...

ach laat k amar hier niet op in gaan... ik ben kortzichtig, ik ben dom, ik ben te jong om maar iets te hebben meegemaakt...

sorry mensen ik zal afstand doen van deze topic en mensen niet langer kwetsen...

kijk eens wie kortzichtig is lieverd... je kan mensen zomaar kwetsen....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind iig niet dat je iemand moet aanvallen op zijn of haar leeftijd....ik ken mensen van eind twintig die dommer zijn dan iemand van 17....
Waarschuw beheerder
donateur
toch iets minder kortzichtig dan ik dacht, valt alweer mee...
Waarschuw beheerder
ach jah, ik geniet al van het feit dat de mensen die zo'n enorme plaat voor hun kop hebben waardoor ze dit niet begrijpen zelf in de verre, let wel verre, toekomst pas met hun harses tegen de lamp aan lopen, en oww jee wat worden ze dan zielig, want dan komen ze erachter dat ze al jaaaaaaaaaaaaaaaaren een leven lijden wat niet zo is als het lijkt.

Al het kortzichtig volk: SUC6
Waarschuw beheerder
donateur
en over zeggen dat je in een dip zit..dat je depressief ben....ik denk dat het vaak zat gebeurd om de aandacht...let op ik zeg vaak zat dus niet altijd....

Maar ik denk dat mensen tegenwoordig te snel zeggen dat ze depressief zijn en het daardoor juist worden..het doomdenken zeg maar...als je je negatief instel dan zal er ook niet snel iets positiefs gebeuren..

Waarschuw beheerder
je kan niet oordelen over of iemand een ziekerd is ofniet en zeker niet als je ze niet kent....voor de een kan het overlijden van een familielid al oorzaak zijn voor een depressie...een ander kan wat meer hebben dat is voor iedereen persoonlijk....toch kan het voor ieder persoonlijk even erg zijn!!!!
Hier kunnen mensen wat kwijt in een zeker anonimiteit en dan praat je makkelijker vandaar dat mensen hier over dit soort dingen makkkerlijkr praten dan oog in oog...

anyways heb ik het idee dat Tazziegirl anderen beoordeelt naar wat zij zelf kan hebben...maar ieder mens is uniek dus....idd mis je een klein inlevingsvermogen....is geen aanval op jou persoonlijk je geeft je mening en daar is een forum voor!
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, ik dacht niet dat je er zo snel op in zou gaan... je kent me niet, en je oordeelt over mij en mijn sociale omgang, dat VIND ik kortzichtig.

Let op, ik zeg niet dat dat zo is, ik zeg alleen dat ik dat vindt. Een mening onderbouwd door een door jouw geplaats bericht waardoor eigenlijk niet geoordeelt mag worden.

Natuurlijk oordeelt iedereen, altijd. Zo zijn de mensen gemaakt. Ze hebben een verstand gekregen om overal een mening van te vorem, zowel van spruitjes als van andere mensen. Soms kan het best hard aankomen.

Dat ik veel heb meegemaakt, heeft niets met mijn leeftijd te maken.

Ja ik heb geoordeeld. Misschien onterecht, maar mensen die bij riagg liepen hebben voor mij geen begrip getoond. Mensen die zelf hele erge dingen hebben meegemaakt konden niet geloven wat ik zei.

Als mensen die zelf bijna hetzelfde hebben meegemaakt en geen begrip voor mij tonen. Dan vind ik mensenras een ongevoelige horde zieltjes die aan zichzelf denkt. Iedereen denkt altijd aan zichzelf, zo is de mens. Natuurlijk is niet iedereen gelijk egoist, maar mensen die meer aan zichzelf denken hebben een makkelijker leven. Alleen de sterksten overleven het, alleen degenen die kunnen vechten, met een grote bek, grote ego en een hart van steen.

Waarom zou je dan ooit begrip tonen voor mensen op een forum? Iedereen kan zomaar iets neerzetten, dus ik ook. Als iemand mij niet wil geloven, is het zijn of haar zaak. Want wat je wel wilt geloven of juist niet, wat je wel en niet wil lezen is aan jou. Wat jullie mening van elkaar en mij is, is ook dus geheel subjectief dus waarom zou ik niet meegaan in de massa?

Maar natuurlijk, ik zal mijn kortzichtige jonge kop houden voor ik mensen kwets...;)

(K)je voor iedereen

Waarschuw beheerder
als je je negatief instel dan zal er ook niet snel iets positiefs gebeuren..

daar heb je gelijk in ja...en ik vind dat dit voor een dipje sowieso geld...maar een depressie is een ziekte geen dipje dus....
een depressie houd juist in dat je niet meer positief KAn denken .... je hebt dan meestal medicijnen/hulp nodig om dat weer wel tekunnen
Waarschuw beheerder
Maar ik denk dat mensen tegenwoordig te snel zeggen dat ze depressief zijn en het daardoor juist worden..

Misschien is er idd een deel wat hier last van heeft. maar ook heel veel mensen niet.

het doomdenken zeg maar...als je je negatief instel dan zal er ook niet snel iets positiefs gebeuren..

want hier heb je helemaal gelijk in, maar als je in een korte tijd heel veel negatieve dingen ervaart wordt het heel moeilijk om positief te blijven. Vooral als je gevoel geraakt is en je daar verdrietig door voelt. Iedere negatieve ervaring klapt er telkens maar harder op totdat je alleen nog maar negatief ziet. De mens is een gewoonte dier en daardoor gaan wij bijv in zo'n situatie het negatieve ook als gewoon ervaren en krijgen het idee dat dat nog het enige is wat je meemaakt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wtf????? iedereen loopt hi9er te kuttuh op mekaar maar het gaat hier wel over depressivie tijd...en juh ken niet over iemand depressie oordelen van de buitenkant af!!! zoals gaat schuil in een mens...al lach diegen de werled toe van binnuh ken diegen wel janken :@ en hated and proud lult nie zomaah wat

Waarschuw beheerder
2 tazziegirl...
heb je het nou tegen mij of in t algemeen?
Ik snap dat je een ander beeld krijgt van mensen als je zelf niet begrepen wordt..
maar waarom doe je het dan zelf bij anderen? je behandelt mensen toch zoals je zelf behandelt wil worden? tenminste dat probeer ik altijd wel...

maar ja het is inderdaad je mening en die respecteer ik hoor!

Maar je komt een beetje over alsof je nogal anti forum bent en geen vertrouwe hebt in de mense hier ik vraag me af waarom je dan hier zit (en dat is een serieuze vraag geen afzeikerij!!!)

(k)

Waarschuw beheerder
{RTB} halfkaal-relwijffie

Meis je ben eg een lief wijffie maar dat weet je ook wel.. :p
jij weet wel dat ik ik niet alleen depri ben om anadacht te trekken....
en nog bedankt dat je me verhaal hebt gelezen enzow he....
jij bent een van de weinige mensen die mij gewoon begrijpt...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap dat je een ander beeld krijgt van mensen als je zelf niet begrepen wordt..
maar waarom doe je het dan zelf bij anderen

Slaat de spijker vol op zn kop :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Het is over het algemeen bedoeld.

Ik behandel mensen zoals ik zelf wil behandelen. Internet en ook een forumsite is geen geschikt medium om een discussie te voeren. Natuurlijk is dat leuk, maar er ontstaan te veel onverschilligheiden en je kan niet altijd ingrijpen.

Dus ik behandel mensen zoals ik behandelt ben. Mensen die veel voor mij betekenen waaronder aantal pfers, weten dat ik in het echt anders ben.

Ik zit hier, ach waarom zit ik hier, ik weet het niet. In het begin omdat ik me mening wilde geven en daarna om er zeker van te zijn dat er mensen niet overbodig gekwetst worden door mij. Want dat is dit forum en ik als een pfer niet waard... Daarom doe ik zoveel moeite, zodat mensen zich er niet klote door voelen, want ik weet (uit ervaring) dat dat heel makkelijk kan zijn...

(K)
Waarschuw beheerder
Waar de fuck slaat dit nou weer op....
vraag me af of je hetzelfde oordeel trekt als je het verhaal achter mijn depressiviteit zou kennen....

Damn man, trek het niet zo naar jezelf toe... het kan zeker erg zijn jah, en mischien is het ook wel erger.. Maar toch ben ik het met haar eens dat er echt verschrikkelijk veel zeikerds zijn... veel mensen hebben veel meegemaakt, ff een korte opsomming....

5 overvallen met extreem geweld, een zelfmoord en 1 dacht dat ie kon vliegen, flink aan de troep.. zal ik verder gaan? Heb in een redelijk flinke depressie gezeten, maar wat ik iig geleerd heb is dat het toch bij jezelf zit om eruit te komen.... waar hebben we het nog over...

Je ziet zo verschrikkelijk veel, maar het het ligt voor een heel groot deel ook aan jezelf, als je blijft hangen in negatieve sfeer kan het op de lange termijn fout gaan.. Ik heb het geluk gehad er verdomde sterk uit te komen, maar heb het wel zelf gedaan (zo nu was ik ff egoist)

een depressie houd juist in dat je niet meer positief KAn denken .... je hebt dan meestal medicijnen/hulp nodig om dat weer wel tekunnen

:jaja: klopt helemaal... en wat je ook heel erg veel ziet :
Maar ik denk dat mensen tegenwoordig te snel zeggen dat ze depressief zijn en het daardoor juist worden..

Ik houd iig op op dit forum, ik zie een beetje te veel "ja maar ik" mentaliteit, alsof de 1 de ander steeds maar overtreft...

depressief is een ziekte, en er valt niet mee te spotten. die mensen hebben het echt moeilijk.... dus mensen met "kwaaltjes" ROT OP!!!!
Waarschuw beheerder
maar waarom doe je het dan zelf bij anderen

Slaat de spijker vol op zn kop :yes:

Idd. misschien dat ik er ook helemaal naast zit, maar ik heb zo'n idee nadat Tazziegirl zich toch een beetje bloot heeft gegeven over hoe ze zich voelt dat ze er zelf ook nog niet helemaal doorheen is.

En wat betreft eruit komen. PRATEN PRATEN PRATEN met iemand die je goed vertrouwd (of een volkomen vreemdeling die je nergens op kan beoordelen omdat die je niet kent, die je natuurlijk wel voor je gevoel kan vertrouwen), dat is het enige wat helpt, het moet van je hart af. En dat kan niet als je het bij je blijft dragen

Waarschuw beheerder
sorry.. maar soms trek ik me dingen iets te persoonlijk aan... weet dat het niet goed is...
maar ik krijg altijd maar te horen dat ik of gewoon niet goed snik ben of me maar gewoon over dingen heen moet zetten nou dat gaat niet alitjd zow makkelijk als mensen denken...

Waarschuw beheerder
Waarom zou je dan ooit begrip tonen voor mensen op een forum? Iedereen kan zomaar iets neerzetten, dus ik ook. Als iemand mij niet wil geloven, is het zijn of haar zaak. Want wat je wel wilt geloven of juist niet, wat je wel en niet wil lezen is aan jou. Wat jullie mening van elkaar en mij is, is ook dus geheel subjectief dus waarom zou ik niet meegaan in de massa?

bepaalde mensen zitten al zo lang op pf dat de meeste ze onderhand wel kennen en weten dat ze niet zomaar iets neerzetten....zoals bijv. tinkerbell

jij zegt zelf dat je zomaar iets neer kan zetten waardoor je geloofwaardigheid er niet beter op wordt....en waarom je niet mee zou gaan in de massa??wie wil er nou mee gaan in de massa? alleen de meelopende kortzichtige mensen...waarvan je net zegt dat je daar niet bij hoort :S sorry maar uh je spreekt jezelf erg tegen...

maar ja je zegt dat je in het echt anders bent...ik kan je echt niet helemaal volgen maar ja...
maakt ook niet uit want wat dat betreft is het idd ook 'maar'een forum...

Ik ga ervandoor effe filmpje kijken :)

mensen fijne avond (k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben er 4 je meis...;) mag je egt heel erg graag :D:D
en zoiets KEN je niet doen om de aandacht :@ iedereen die dat denkt die is niet wis :@
leuk he iemand van 18 ff seggen datze te jong is voor depressiejs...nah daar staat gvd geen leeftijd voah :@ heb zellaf veleste veel meegemaakt....en heb dus egt wel een depressieve periode 8er de rug..een ander ken niet oordelen over of je wel of nie depressief voelt of nie :@
maah ujulliej zijn goed om zomaah te zeggen dat je je depressief voelt he;) zal ik me boekiej ff open doen???? eigluk gaat ut niemand aan maah goed....
vanaf dat ik kon kruipuh tot aan me 10e ben ik lichamelijk mishandeld dor me vader....drnak dan raakte die woest en sloeg mij en me moeder.....dan stond het schuim op zijn monsd....hij dwingde mijn ma vroegah tot sex..als ze niet wou....en ik hoorde dat aan....als klein kind wou ik al me moeder beschremen voor me vader...maah dat was tevergeefs:cry: mijn ouders gingen op me 12e scheiden....dat vond ik niet eens zo erg.....maah kort daarna heb mijn ma een flike depressie gehad omdat ze op 18 jarige leeftijd is verkracht door het andere volk :@ en 16e sexueel misbruikt :@ oop latere leeftijd kwam dit eruit bij mijn moeder...ik heb mijn moeder vak gevonden datze lavenloos in de kamer lag en zich had volgevreten met pilluh(anti depressiva, slaapmiddelen enzo) dat ze met scheermesjuhs en messen inde arm sneedt..waarom ze dat deed wete ik niet egt...om de pijn te voeluh die ze meegemaakt had of de kick ervan....na een jaaretje of 2 is ze zelf uit die depressie gekomuh :D en toen kwam haar vriend bij ons inwonuh..erst ging dat goed maah na jaartje of twee toen ik naar hc feesten ging en anders ging kleden (lonsdale en de rest witt veters) kreeg ik vaak slaag van hem :@ ook misahdneld hij mji geestelijjk van: j ben een mongool en je ken en bent niks...zoiets gaat niet in je koude kleren zittuh...na 3 keer goed in mekaar geslagen te zijn heb ik het huis verlaten....overal gezeten..leger des heils...bij me tante bij opa en oma..overal....dan daal je tot ene nulpunt 4 jezelf..in die tijd aan de drugs....:(:(:(:( grootste fout ooit!!! nu woon ik al een jaartje bij me pa en in dat jaar tot nu toe heb hij mij ook geestelijk mishandeld....door de :bier: verslavind die hij heb....soms wil hij me slaan maah doet het niet..die angst is egt werkelijk egt niet uit te houden :@ loop al een jaar bij psychollog om angstaanvallen en hyperventilatie door problemen ( en door de drugs ook deels gerkegen) te verhelpen....zit al een jaar aan de oxazepam..om die angstaanvallen en hyper tegen te gaan wat aardig lukt....ben nu bijnah vande oxazepam af:yes: en het gaat redelijk...maah vooraltijd zal ik een litteken hebben...ben er nog lang niet...voordat ik overal vanaf ben...zal nog wel een hele tijd overheen gaan :( maar ben aardig op weg...bijnah muh eiguh huissiej.....dan begint me leven dus om te zeggen tegen ahted and proud van je ben nog maah 18 zo zie je in mijn geval maah weah dat je al als klein kind wat ken meemaken en je ook jong een depressie ken krijguh
Waarschuw beheerder
sorry.. maar soms trek ik me dingen iets te persoonlijk aan... weet dat het niet goed is...
maar ik krijg altijd maar te horen dat ik of gewoon niet goed snik ben of me maar gewoon over dingen heen moet zetten nou dat gaat niet alitjd zow makkelijk als mensen denken...

idd. En daar doe je nu eenmaal niets aan, dat gaat automatisch.
Als je dit hebt moet je jezelf daar alleen wel bewust van worden, wat Hated zo te zien ook heeft gedaan, en er dan aan gaan werken.

Ik heb er zelf zeker 1,5 jaar de tijd voor nodig gehad om hier overheen te komen. En dat is moeilijk als je gedachten anders zeggen maar je weet ondertussen toch beter.

Waarschuw beheerder
Ik heb de afgelopen 2 jaar heel veel meegemaakt zoiets is bijna allemaal niet voor te stellen..en dan kan ik dat wel allemaal op gaan noemen maar weet toch echt wel waar al die depresies vandaan komen.
Ik heb ook een goeie uitstraling die dat allemaal perfect kan verbergen zodat niemand ook maar iets aan me merkt maar daar achter schuilt een grote onweerswolk die altijd kabaal maakt en nooit stopt met regenen.
De enige persoon waar ik alles kwijt kan is mijn zus maar die heeft nu net zelf een kut periode achter de rug waar ze zelf nog niet overheen is.

Waarschuw beheerder
je bent me steunmaatje wijffie .... (K)

Waarschuw beheerder
Ik las net bij halfkaal relweifiej dat iemand heeft gezegt dat je onder je 18de nog geen depressies kan krijgen....ik weet niet waar die gene dat vandaan heeft gehaald maar juist bij vele beginnen de depressies in de puberteit en dat is toch echt wel zo rond je 15/16 als ik het goed heb.
Dus als je de volgende keer advies wil geven ga dan eerst ff na of dat wel klopt...want hier hebben mensen ook niks aan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pcies!!!! en jijd emijne meis ;)
en eroticbabe....was dat voah mij bedoeld??
Waarschuw beheerder
De enige persoon waar ik alles kwijt kan is mijn zus maar die heeft nu net zelf een kut periode achter de rug waar ze zelf nog niet overheen is.

Eroticbabe, ik hoop voor je dat je iemand anders hebt of kunt vinden waar je het ook bij kwijt kunt, want je moet echt blijven praten, want anders is je omweerswolk strx niet meer te overzien. Want zo heb ik het eerst ook gedaan en dat leid uiteindelijk alleen maar van kwaad tot erger. en dat moet je echt niet hebben.
En heb je niemand, schrijf het van je af, dat helpt sowieso ook. heb ik het toevallig ook nog met Hated & Proud over gehad

Waarschuw beheerder
Hated and Proud ik kan met je mee praten maar zeg nooit dat je denkt dat je het meest van alle heb meegemaakt!
Je weet niet wat alle andere hebben meegemaakt en hoe het heeft geraakt.

In het algemeen:
Het is voor iedereen anders en vind ook niet dat andere iets over jou gevoelens mogen zeggen.
Ten eerste je weet niet wat die persoon allemaal heeft meegemaakt.
ten tweede je kan er iemand veel verdriet mee doen.
Als je denkt dat mensen zich aan stellen hou dat dan gewoon lekker voor je en tja waarom kom je dan eigelijk dit forum bezoeken....dan moet je je wel erg vervelen!

Ik heb dit forum opgezet omdat ik er mischien wel iets aan kan hebben en dat geldt ook vast voor vele andere.
Ookal verzinnen ze het terplekken wat maakt het uit je komt er toch nooit achter maar ondertussen kan je wel iemand die er echt op in gaat veel geholpen hebben.

Waarschuw beheerder
nee ik zeg ook niet dat ik het meest van allemaal heb meegemaakt heb ofzow hoor...

maar vind het wel fijn om met mensen over te praten enzow die me niet gelijk zien als een aansteller of iemand die noet goed snik is ofzo...

Waarschuw beheerder
Koekert...fijn dat je erop in gaat maar heb al van alles geprobeert!
Schrijven lukt wel maar ben bang dat mijn ouders dingen vinden en lezen.
Prive heb ik namelijk bijna niet en dat heeft er ook veel mee te maken.

Waarschuw beheerder
Hated and Proud....van die mensen moet je je helemaal niks aan trekken, ze weten niet waar wij het over hebben en moeten daarom maar met kut opmerkingen gooien.
Net wat al gezegt is, of ze hebben zelf nog nooit wat meegemaakt of ze hebben echt gewoon geen hersens.

Maar ik kan me voorstellen dat als iemand zoiets zegt het toch wel hard aan kan komen.

Waarschuw beheerder
en professionele hulp zoeken.. heeft mij ook wel goed gedaan... juist omdat hoop mensen niet echt weten hoe ze er mee om moeten gaan...
je moet toch een manier vinden om je hart te luchten..
als je alles voor je blijft houden komt het ook niet goed...
Waarschuw beheerder
donateur
Tazzie Agrees @ Scriptkid...

En de rest, ach spreek ik mezelf tegen? Dat is dan heel knap, sommige mensen kunnen daar hele slimme dingen in zien...

Waarschuw beheerder
weet dat ik me er niet zoveel van moet aantrekken... maar is af en toe best lastig hoor....
want zulke opmerkingen maken mensen precies als ik uit die diepe put wil klimmen maar dan vervolgens net zow hard weer naar beneden pleur...

Waarschuw beheerder
Tegenwoordig niet meer:D:D

Waarschuw beheerder
I Continue to hate this world for ever and further,
I’ll never forgive it for what it’s done to me,
And someday I’ll make them pay,
I won’t be weak, they’ll no longer be strong.
There’ll be a day, they realise what they’ve done,
When I’ll be standing in front of them,
With a gun pointed at their crying faces.

I’ll show you what you did to me,
I’ll show you what you've destroyed of me,
I’ll show you all the pain I went through,
I’ll let you know how it feels no longer being you.

Pushing me deeper when I’m already down,
Another kick in the back, when I’ve already turned around,
But I’ll show you what you've created inside of me,
You’ll know the monster you’ve awoken in me.
Do you know how it feels seeing yourself bleed?
I’ll show you all the scars still unhealed,
I’ve kept all the words locked inside my mind.
Now they’re coming back to you,
Just look what you’ve done to you.

I’ll show you all the pain I went through,
I’ll make sure you feel the pain I did too.

Never knowing when to quit,
You kept thinking you’re immortal, feeling strong,
All the suffering made you fucking enjoy it even more,
Didn’t you really know what you we’re feeding?
Hiding in the darkness, waiting for you,
Absorbing everything you ever did to me,
Looking forward to the moment where it would kill you.

I’ll show every step until I was dead,
I’ll show to you how I never really lived at all.
Waarschuw beheerder
Ik kreeg een kaart van m'n lieve zusje op een moment dat ik het even helemaal niet meer zag zitten!
Ik heb hier heel veel kracht uitgeput (en nog steeds)
Komt ie
Follow your destiny,
Wherever it leads you,

There comes a time in your life when you realize that if you stand still, you will reamain at this point forever.
You realize that if you fall and stay down, life will pass you by...

Life's circumstances are not always what you might wish them to be. The pattern of life does not necessarily go as you plan. Beyond any understanding, you may at times be led in different directions that you never imagined, dreamed, or designed. Yet if you had never put any effort into choosing a path, or tried to carry out your dream, then perhaps you would have no direction at all.
Rather than wondering about or questioning the directions your life had taken, accept the fact that there is a path before you now. Shake off the "why's" and "what if's", and rid yourself of confusion. Whatever was is in the past. Whatever is is what's important. The past is a brief reflection. The future is yet to be realized. Today is here.
Walk you path one step at a time whit courage, faith, and determination. Keep your head up, and cast your dreams to the stars. Soon your steps will become firm, and your footing will be solid again. A path that you never imagined will become the most comfortable direction you could ever hoped to follow.
Keep your belief in yourself and walk into your new journey. You will find it magnificent, spectacular, and beyond your wildest imaginings!

Waarschuw beheerder
Ik ben het volledig eens met Hate en Proud in alle dingen die hij tot nu toe heeft gezegd.

2 Scriptkid:
Ik heb gelezen dat je ook de nodige ervaringen hebt gehad, maar je meet anderen teveel aan jezelf of je bent verkeerd geinformeerd. Oa dat depressie niet aangeboren kan worden is ONJUIST.
Dit kan wel! Eén van de velen aangeboren oorzaken is doordat er een transmitterstof van serotonine niet op de juiste plek aankomt. En voor de duidelijk: serotonine zorgt voor een opgewekt gevoel.
Citaat uit Coëlho pagina 761:
Bij een tekort aan serotonine veronderstelt men dat er bepaalde depressies kunnen ontstaan.

En mensen die zogenaamd niet in een depressie zitten, maar het alleen denken die zijn NIET minder belangrijk.
Ook deze mensen hebben gedragstherapie en/of psychotherapie nodig om zijn ideeen en opvattingen realistisch te kunnen zien en uit 'depressie'te raken.

En ga mij niet vertellen dat ik poep praat,want ik heb er voor geleerd, heb ervaring en heb bewijzen.

Er worden VEEL onjuiste beweringen gedaan in dit topic die mensen kunnen kwetsen en onzeker maken,dat jullie het even weten jah! :)

Waarschuw beheerder
ben een zij hoor...:p
maar maakt niet uit... en ik lul heus geen onzin ofzo...
en daar heb ik nog niet eens voor hoeven leren.. ben zelf derpessief... dus weet goed hoe iemand zich kan voelen...
me zus heb borderline en me vader is ook depressief.. hoezo zou het dan niet aangeboren kunnen zijn...
kijk ik ben niet altijd depressief geweest... maar door omstandigheden een vertiefd verleden heb k er nu wel last van...
en dan kan ik me ook best wel irriteren aan mensen die denken dat ze het beter weten en dergelijke... of van die rotopmerkingen opmerkingen maken dat je je niet zow moet aanstellen...
zoiets kun je niet zeggen als je niet weet hoe het is om depri te zijn...
en idd zoals Mayo al zei kunnen zulke opmerkingen mensen kwetsen.... :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nou guys, wish me luck, zometeen mn eerste afspraak en loop me vet te spannen... :S

Waarschuw beheerder
sterkte...
heb volgende week weer een afspraak staan ... maar ben dr al aangewend...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nog nooit geweest... weet niet wat ik moet verwahten en er zit echt n bonk bij mn middenrif... :/

Waarschuw beheerder
de eerste keer valt ook niet altijd mee....
de eerste keer was bij ook niet echt een succes... had echt iemand die me echt totaal nie begreep en alleen maar zat te zeuren of ik thuis wel kon opschieten met me ouders... :s terwijl ik een hartstikke goede band heb met me ouders... en die vent er maar over door blijven zeuren.. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Even een berichtje van mij, ik heb niet het hele topic gelezen, wel een deel....
en ik ga me niet verder mengen in de discussie maar moest even wat kwijt....

Depressiviteit kan wel degelijk erfelijk zijn!!
Ik voelDE me ook wel eens depri (en kreeg stempel borderline... dat bleek later dus totaal niet zo te zijn)... nu ben ik dus helemaal niet meer depri
Maar ik ben er heeel veel sterker uitgekomen!!
En voor de mensen die zich depri voelen én drugs gebruiken.... laat dat laatste dan maar weg, dat lost al veel op! NO OFFENCE!
Ook vind ik dat in SOMMIGE gevallen de dokters en psychologen té snel een stempel op iemand drukken en vervolgens mensen op verkeerde therapieen sturen of te snel medicatie geven...
terwijl veel mensen alleen maar een zetje in de goede richting nodig hebben

en tazziegirl, jij bent hier degene die ERG DOM overkomt!!
Denk jij maar lekker dat jij 1 van de sterkste bent die overblijft..... ik noem het Arrogant en kortzichtig!
Ieder persoon is uniek en heeft zijn/haar eigen beleving van zijn/haar eigen leven...
Wie ben jij in godsnaam om over gevoelens en leefwijzen van een ander te oordelen, en dan je oordeel vervolgens voor waarheid aan te zien ook nog......
En als je vind (zoals ik het begreep) dat dit soort discussies niet op dit forum thuis horen, waarom reageer je dan!!! en laat die mensen die daar wél behoefte aan hebben in hun waarde!

Iedereen die zich klote voelt en ook nog eens op zien tegen komende tijd (feestdagen), heel veel sterkte en liefde toegewenst!
Always keep in mind: Wil je er uit komen.. moet je het echt zelf DOEN en WILLEN
klinkt misschien hard en bot maar bedoel het alleen maar goed

I rest my case
:knuffel: (K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hated, dan zijn we idd gauw uitgepraat, daar zit t bij mij ook allemaal goed ;) Ze klonk wel heel aardig door de telefoon...

MIranda, die Tazzie komt zichzelf nog wel n keer tegen en dan zal ze ons wel snappen....
Waarschuw beheerder
donateur
idd..... ik wens het niemand toe, maar soms..........

ik lees nu pas dathet een beetje warrig verhaal is geworden :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
k heb gelezen dat je ook de nodige ervaringen hebt gehad, maar je meet anderen teveel aan jezelf of je bent verkeerd geinformeerd. Oa dat depressie niet aangeboren kan worden is ONJUIST.

Dan heb ik er ook wat bij geleerd ;)

Trouwens serotonine is voor veel meer verantwoordelijk, pijnervaringen enzow. Maar zoals je zegt bij tekort aan serotonine kan het ontstaan.... ,dacht trouwens dat dat alleen in combi met wiegendood werdt geassocieerd....

Met andere woorden, "minder chemische zoetstoffen nemen als je zwanger bent, vanwege de penylalanine (wat aanmaak van serotonine kan verstoren), wat in aspartaam zit (wat wordt gebruikt als chemische zoetstof)", maar jah, zo heb je zo veel dingen, dit maar als voorbeeld.... (ben ff wat gaan lezen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach tinkerbell ik heb nu ooke cht een schat van een mens wat me heel goed begrijpt :d

en die tazzzie begrijpt volgens niet eens helemaal dat ze met die opmerking die ze maakt echt mensen kan kwetsen...

zat me gister echt dood te irriteren aan mensen die van die domme opmerkingen zitten te maken...
me vorige vriend is ook weggegaan omdat hij vond dat ik gewoon niet zow moest aanstellen...
dat komt alleen maar omdat sommige mensen ook niet echt begrijpen hoe ik me voel....
ik kan er toch ook weinig aan doen.. had het zlef liever ook anders gehad..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie het zo..... je bent al heel wat levenservaring rijker dan de mensen die er geen bal van snappen.....
Waarschuw beheerder
Niet iedereen weet alles, en wat je er ook over leest wijkt ook verschrikkelijk van elkaar af... dan is het moeilijk om de juiste rode draad te volgen.....
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen, ik ben zo blij dat jullie het zo goed weten dat ik mezelf tegenkom...:) Wat zou ik toch zonder jullie moeten?

Waarschuw beheerder
:no:..... je moet gewoon beter nadenken voordat je hier wat neer pleurt...
en beetje meer respect hebben voor andermans gevoelens...
maar blijkbaar is dat voor jou iets te veel gevraagd...
Waarschuw beheerder
donateur
Ach mensen, waarom veroordelen jullie mij op dingen die ik doe terwijl jullie t zelf doen? Hypocriet? Ik zeg van wel...

Maar goed, ik wens iedereen heel veel sterkte ermee en ik ben nogmaals zooo vreselijk blij dat jullie me zo goed kennen...

ik ben echt een ongevoelig stuk egoistisch kind... maar goed, dat krijg je nou eenmaal als je enig kind bent thuis en van een rijke familie komt...

kom maar op met jullie beledigingen, misschien voelen jullie je dan wat beter? Ik bedoel, een uitlaatklep moet er zijn, ik doe niet voor nix vrijwilligerswerk om mensen met problemen te helpen, misschien help ik jullie ook...

mij kwalijk nemen van het kwetsen van mensen terwijl je zelf niet verder kijkt dan je neus lang is?

Waarschuw beheerder
"Sommige mensen zijn echt egoistisch, ze willen alleen dat iedereen medelijden met ze heeft en met ze meeleeft...

maar goed, i'll rest my case, sommige discussies vind ik beetje vergaand en niet van al te hoog niveau..."

wie kijkt hier nou niet verder dan haar neus lang is...
en met zo'n opmerking kun je mensen kwetsen... ik zeg niet dat je egoistisch bent of wat dan ook.... maar echt je komt ook niet echt over als een respectvol iemand met de opmerkingen die je maakt...

en die hulp van jou ken je wel laten hoor....
leer eerst maar eens iemand zijn gevoelns te respecteren..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom elkaar steeds aanvallen ipv elkaars mening te respecteren, je ken zeggen ik ben het er niet mee eens ik denk dit...

en gaat niet beginnen over een ander zijn gevoelens te respecteren, dan moet je naar een gesloten forum gaan....

Klinkt lullig maar dit is openbaar dus kun je het verwachten.....

Waarschuw beheerder
ow dus dat wil zeggen dat je in het openbaar geen respect tegenover elkaar moet hebben ofzo..

:S

Waarschuw beheerder
en geeft niet ofzo maar als ik het er niet mee ens ben heb ik net zoveel recht als tazziegirl om te zeggen wat ik er van vind...
en wat verwacht je nou dat ik voor ieder antwoord hier gaat zetten IK BEN HET NIET MET JE EENS.. IK VIND...

en dit is gewoon een zwaar onderwerp... je mag zeggen wat je wilt maar niet met van die harde opmerkingen
iets meer rekening houden met elkaar mag wel..

Waarschuw beheerder
tuurlijk..iedereen wel denk ik maar sommigen mischien vaker als anderen..en aangezien ik nouweer de soort persoon ben die alles opkropt tot het niet meer kan :no:

Waarschuw beheerder
Loaded Lody 25 oktober 2004 16:21
oke stelletje depri figuren: Jullie hebben allemaal gelijk. Laten we met z'n allen lekker een potje gaan janken en elkaar vooral vertellen dat we depri zijn, moe zijn van alles, er niet meer tegen kunnnen, graag er over willen praten, eigenlijk allemaal een complexje of 18 hebben, gezamelijk een leuk brug uitzoeken om er vanaf te springen maar vervolgens het niet doen omdat we aandacht willen... want we zijn allemaal enorm zielig..

Jullie hebben volgens mij een trap onder je hol nodig! ipv elkaar heel erg zielig te vinden en de bevestiging te krijgen van mede stakkers. Het perfecte leven bestaat niet, get used to it. Ben je voor een duppie geboren, wees blij en streef niet de volle euro achterna, lukt je toch niet.

Als je echt een probleem hebt met jezelf dan weet je wel waar je moet zijn..... Das niet hier op een forum van PF.

Erg he, iemand zoals ik die net even de andere kant op flipt. maar die moeten er ook zijn, kunnen jullie lekker zeiken op kortzichtig geouwehoer, voelen jullie je vast wel iets beter door.. en heb ik jullie weer een stukkie geholpen

Ook geheel mee eens,ik denk ook dat het veel met de opvoedingen van 20-30 jaar terug en tot heden (helemaal erg)ligt....

Mensen worden tevaak verwend in hun jeugd,nooit is een tik op hun hoofd als ze is wat fout doen.
En als ze dan volwassen zijn en er gaan wat dingen fout,het zit een keer niet mee worden ze gelijk depressief:S

Tjah das logisch!!!!!

Vroeger moest men 60uur werken voor de helft van de waarde van een minimumloon van nu.
Werken,slapen,werken,slapen,werken,slapen....
Dan heb je recht op zeiken......

Het is ook de klote maatschapij die alleen maar wilt dat je een perfect leven heb en mensen worden daar echt vies lelijk door beinvloedt:S

En nu de aanstellers:

Kijk als je nou bent misbruikt/je moeder heeft kanker/je huis heeft in de fik gestaan of zoiets dergelijks,nou dan kan ik me het voorstellen,maar dat je nou depressief bent omdat het uit met je vriendje is of zoiets klein,vind ik dat je je aanstelt....

Er is ook met mij vaak genoeg bad shit gebeurd maar daar word ik gewoon een paar dagen niet vrolijk van ,maar niet depressief:S????

Waarschuw beheerder
de reden dat ik depressief ben heeft niks met mijn opvoeding te maken en zowiezo gaat het thuis allemaal wel redelijk prima...
maar door dingen die ik in em verder leven heb meegemaakt hebben mij in een behoorlijke diepe put gegooit.. en dat is niet omdat me vriendje het uit heeft gemaakt ofzo hoor...
Waarschuw beheerder
ow dus dat wil zeggen dat je in het openbaar geen respect tegenover elkaar moet hebben ofzo..

Dat staat er niet, nogmaals goed lezen, plzz..... Er staat alleen dat dit te verwachten valt, kijk es naar het gemiddeld niveau van een pf'er

Waarschuw beheerder
en ook niet iedereen word depressief... de een is sterker dan de ander...

Waarschuw beheerder
omdat het uit met je vriendje is of zoiets klein,vind ik dat je je aanstelt....

ligt r ook maar net aan...mischien als je egt lang met iemand heb, ik zou me ook zwaar KUT voelen als het nu uit zou gaan met mijn vriend

( ok, als je nou kort met iemand heb en het gaat uit dan ben ik het met je eens )

en zowieso als je depressief bent geweest, en er gebeurt iets kuts waardoor een ander mischien niet gt depri zou worden gebeurt dat wel ( mijn mening )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Scriptkid... maar door die opmerking kwam het gewoon beetje over van dat je hier geen rekening met elkaar hoeft te houden

maar ik mag er best wel wat van zeggen als iemand rotopmerkingen maakt..
Waarschuw beheerder
klopt, ik moet zeggen dat ik een heel stuk sterker ben geworden... Maar ook helaas een heel stuk harder... en het duurd nu ook veel langer voordat ik iemand toe laat... Maar als die eenmaal binnen is... ;)

tuurlijk wel, tuurlijk kun je dat dan zeggen... maar ga dan niet naar jezelf reffereren... probeer het algemeen te houden ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik voel me soms wel eens behoorlijk kut als ik denk aan bepaalde dingen, maar heb nog nooit aan zelfmoord of zoiets gedacht gelukkig.

Waarschuw beheerder
wees blij :)
Waarschuw beheerder
Ik geloof dat een aantal mensen hier te snel met het woord depressief gooien.

Je een dag/week/maand kut voelen betekend niet dat je depressief bent... :?

Echt depressief zijn is een soort ziekte daarvan moet je genezen, op wat voor manier dan ook....

Iedereen zit wel eens in de put, maar depressief zijn is veel gekker. :(

ps wie de schoen past trekt hem aan.. oké?

Waarschuw beheerder
tuurlijk gooien mensen te snel met het woord depressie.. als jij je een weekje niet lekker voelt zie ik dat meer als een dipje als een egte depressie..

Waarschuw beheerder
Ik geloof dat een aantal mensen hier te snel met het woord depressief gooien.

helemaal waar maar er zijn er ook genoeg die niet overdrijven :no:
Waarschuw beheerder
donateur
nou ja als je het dan zelf al zegt dat je een verwend kind uit een rijke familie bent tazzy
Wat ben je toch een slimme meid, ik kan nog zoveel van je leren en ben jaloers op je......

whahahahahahha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nooit van sarcasme gehoord miranda?
Waarschuw beheerder
donateur
12 jaar ouder dan ik, 12 jaar meer levenservaring en dan nog zo serieus op mijn posts ingaan... wat grappig...:)
Waarschuw beheerder
Zoals ik net lees zijn er mensen die van mening zijn dat er hier mensen zijn die zich te snel depressief vinden terwijl het maar een dipje is. Ben ik ook volledig eens, maar ik vind wel dat je juist ook deze mensen serieus moet nemen, want juist als zij niet serieus worden genomen luisteren ze ook niet naar iemand en gaan zich uiteindelijk wel in de nu nog waarschijnlijke depressie werken. Want er zijn er ook maar genoeg waar het eigenlijk allemaal wel mee meevalt maar door dat ze in voor hun gedachten in een depressie leven en niet serieus genomen worden gaan ze zich nog zieliger vinden (en jah dit vind ik nu juist de mensen die zieligerds zijn)en worden ze dus wel echt depressief. Dus naar mijn mening kun je dan beter van zulke mensen hun verhaaltje aanhoren en dan een goeie feedback geven waardoor ze over hun dipje heen kunnen stappen.
Waarschuw beheerder
donateur
sure meissie :P

Waarschuw beheerder
zucht.... :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Koekert© 25 oktober 2004 19:07
Vooral de laatste 4 maanden echt zo erg dat ik zelf helemaal veranderd ben enzo, maar goed..gaat wel weer over hoop ik

dat gaat wel weer over :) je eigen ikkie komt ook weer terug ook, AND EVEN BIGGER & BETTER THEN EVER.
Dat is iig wel bij mij het geval geweest :D

Late reactie, thnx voor die goede woorden. Maar ik weet 't niet, ik ga er verder hier niet op in, sorry.
Waarschuw beheerder
donateur
Bah bah bah

Waarschuw beheerder
Ook geheel mee eens,ik denk ook dat het veel met de opvoedingen van 20-30 jaar terug en tot heden (helemaal erg)ligt....

Mensen worden tevaak verwend in hun jeugd,nooit is een tik op hun hoofd als ze is wat fout doen.
En als ze dan volwassen zijn en er gaan wat dingen fout,het zit een keer niet mee worden ze gelijk depressief

Tjah das logisch!!!!!

Logisch???na ja tis maar wat je logisch vind

Vroeger moest men 60uur werken voor de helft van de waarde van een minimumloon van nu.
Werken,slapen,werken,slapen,werken,slapen....
Dan heb je recht op zeiken......

kan je niet meer vergelijken vind ik maar ja...die mensen wisten toen niet beter en niemand heeft het er hier volgens mij over zeiken we hebben het hier over depressies en niet over zeiken omdat je zo hard moet werken...

Het is ook de klote maatschapij die alleen maar wilt dat je een perfect leven heb en mensen worden daar echt vies lelijk door beinvloedt

En nu de aanstellers:

Kijk als je nou bent misbruikt/je moeder heeft kanker/je huis heeft in de fik gestaan of zoiets dergelijks,nou dan kan ik me het voorstellen,maar dat je nou depressief bent omdat het uit met je vriendje is of zoiets klein,vind ik dat je je aanstelt....

Er is ook met mij vaak genoeg bad shit gebeurd maar daar word ik gewoon een paar dagen niet vrolijk van ,maar niet depressief ????

Dat Jij er niet depressief van wordt betekent niet dat een ander er niet depressief van wordt...daarvoor is een heel simpele verklaring namelijk:
IEDR MENS IS UNIEK!!!!!!!!!!

Watjij dus zegt is ik wordt er niet depressief van (waardan ook van) dus iemand anders kan er ook niet depressief van worden...
Dat is hetzelfde als zeggen ik lust geen spruitjes dus jij ook niet....
Dat is de gedachtgang van een KLEUTER
sjesus zeg wat zit ik me hier op te naaaien achter die pc ik ben blij dat ik zulke mensen niet persoonlijk ken zou iemand zoiets recht in mn gezicht zetten dan weet ik niet waar ik toe in staat ben....
ja en ga nu maar zeggen dat ik me aansdtel enzo...ik kan daar gewoon niet tegen...door zulke kortzichtige mensen leven we in zo'n 'gezellige'maatschappij...
en ff voor de duidelijkheid dat is MIJN mening en geen feit

*edit* by the way volges mij heb ik hier al eens op gereageerd maar t haalt gewoon t bloed onder me nagels vandaan :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hypocriet? Ik zeg van wel...

Ach ja, it takes one to recognize one....

Gesprek ging goed, leuk mens, volgende week weer terug... Moet alleen over iets praten waar ik t eigenlijk niet over wil hebben, maarja, aangezien daar (volgens haar en stiekem weet ik ook wel dat ze gelijk heeft) n deel van t probleem ligt..... toch maar weer oprakelen dus :/
Maar goed, ik voel me weer ff wat beter for now :jaja: :)

En als ze dan volwassen zijn en er gaan wat dingen fout,het zit een keer niet mee worden ze gelijk depressief

Ook weer van die onzin.... mijns inziens

Waarschuw beheerder
zit me al sinds gisteravond me heel de tijd op te naaien over sommige mensen die van van die hersenloze opmerkingen maken...
maar k geef het op :cry: zulke mensen zullen het tog nooit begrijpen...

Waarschuw beheerder
Tinkerbell er word hier een hoop rotzooi neergegooid...

maar fijn voor je dat het gesprek goed ging :D
en je hoeft ook niet gelijk alles eruit te gooien hoor bij zo'n mens.. dat komt van zelf wel...
bij mij kwam het er ook niet in een keer uit hoor... dat heeft ook een tijdje moeten duren :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben echt een ongevoelig stuk egoistisch kind... maar goed, dat krijg je nou eenmaal als je enig kind bent thuis en van een rijke familie komt...

Of dat er wat mee te maken heeft stumper
Waarschuw beheerder
donateur
zit me al sinds gisteravond me heel de tijd op te naaien over sommige mensen die van van die hersenloze opmerkingen maken...
maar k geef het op

Moet je ook doen, mensen die niet weten wat het is zullen het niet begrijpen. Het enige wat wij kunnen doen is hopen voor hen dat ze het ook nooit zullen begrijpen. Al zou je 't bijna sommigen toe gaan wensen door zulke kortzichtige naïeve reacties! Als je 't bullshit vind reageer dan niet, of maak 1x je punt. Maar ga niet quasi psychologisch hard proberen te maken dat iedereen hier uit z'n nek lult!

Waarschuw beheerder
:no: maar het valt niet even mee om je niks aan te trekken van mensen die denken dat je alleen maar zeikt/aanstelt of alleen maar aandacht wil...
Waarschuw beheerder
donateur
:knuffel: 2 Hated And Proud
Waarschuw beheerder
donateur
Hated, ik kan me erop voorbereiden dat ik t erover moet gaan hebben, dus dan is t al minder erg :)

Quite frankly, Treasure, inmiddels hóóp ik dat ze t gaan begrijpen :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
danke.. :D

maar weet je het was is... het heeft ook een hele tijd geduurd voordat ik over mijn problemen durfde te praten en ook wel toe wilde geven dat ik depressief ben...
en nu ben ik er eindelijk over heen... en dan gaan mensen zow hard met zulke opmerkingen gooien.. niet alleen op het forum maar ook in het dagelijkse leven..

Waarschuw beheerder
succes Tinkerbell... ik weet dat het niet makkelijk is :D:flower:
Waarschuw beheerder
ja, krop het meestal op, totdat ik echt niet meer kan en dan komt echt alles eruit :S

Waarschuw beheerder
Dat Jij er niet depressief van wordt betekent niet dat een ander er niet depressief van wordt...daarvoor is een heel simpele verklaring namelijk:
IEDR MENS IS UNIEK!!!!!!!!!!

Watjij dus zegt is ik wordt er niet depressief van (waardan ook van) dus iemand anders kan er ook niet depressief van worden...

Wat ik zeg is dat mensen snel roepen dat ze depressief zijn terwijl ze gewoon effe kutvoelen,dat is wat ik zeg!!!!!

sjesus zeg wat zit ik me hier op te naaaien achter die pc ik ben blij dat ik zulke mensen niet persoonlijk ken zou iemand zoiets recht in mn gezicht zetten dan weet ik niet waar ik toe in staat ben....

lees dit hierboven en dan dit

ja en ga nu maar zeggen dat ik me aansdtel enzo...ik kan daar gewoon niet tegen...door zulke kortzichtige mensen leven we in zo'n 'gezellige'maatschappij

dat zegt al genoeg over jou,heheheheh hoezo hypocriet!!!(Y)(Y)(Y)

*edit* by the way volges mij heb ik hier al eens op gereageerd maar t haalt gewoon t bloed onder me nagels vandaan

:( :flower: :D

Ook weer van die onzin.... mijns inziens

Waarom???Vertel maar is waarom???
Ik denk echt dat dat zo is,kijk je snapt wel dat ik dat niet letterlijk bedoel en dat dat voor iedereen geldt???,toch....?
Want er zijn nog genoeg mensen die een goede opvoeding krijgen :respect:

Veel mensen werder vroeger effe wat anders opgevoed en ik denk dat dat echt veel uitmaakt in je leven later als je wat ouder bent!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben nog maar 18 en mijn depressie heeft geen fuck met me opvoeding te maken . :@

Waarschuw beheerder
Ook jij voelt je weer aangesproken,tjezus:S
Aan jou en dat andere chickie kan ik wel merken dat jullie depressief zijn damnit:D

Waarschuw beheerder
ja ik voel me nog al aangesproken jah... sorry dat doe ik nogal snel jah... maar dat komt omdat ik me gewoon beetje druk zit te maken over een aantal opmerking die hier gemaakt worden... :(

Waarschuw beheerder
2 Alligrator aka poco loco ff voor de duidelijkheid ik ben niet depressief niet meer dus gelukkig...

ja je hebt gelijk hoor voor sommige mensen kan de opvoeding wel een gedeeltelijke oorzaak zijn maar je plaatst het hier wel erg zwart wit....
bovendien misschien reageer ik er zo fel op omdat het bij mij alles behalve me opvoeding is geweest...ik ben door me moeder alleen opgevoed en ze was mijn beste vriendin en heb genoeg met haar samen meegemaakt om te weten al op jonge leeftijd dat mensen fouten maken ikzelf incl.en ook geleerd o.a. van haar hoe daar mee om te gaan ....helaas heb ik die opvoeding maar tot mijn twaalfde mogen genieten om dat mijn moeder toen is overleden en dat was voor mij nog geeneens reden om depressief te worden want ik wist en weet dat het enige wat mijn moeder wilde was dat ik gelukkig zou worden...helaas hebben andere mensen mij dat gelukkig worden ernstig in de weg gezeten en heb ik nog het een en ander meegemaakt met mijn echte vader en mijn huidige opvoeders op school en met mijn toenmalige vriend en ben ik met verkeerde mensen omgegaan en heb ik verkeerde uitvluchten gekozen zoals drugs en alcohol wat ervoor zorgde dat ik me erg eenzaam voelde en er met niemand over praatte en mijn moeder erg mistte en tegelijkertijd me schuldig voelde dat ik het niet redde zonder haar (wat ik haar wel beloofd had) nou blabla zo kan ik nog wel even doorgaan...
misschien reageer ik niet echt objectief op jou verhaal omdat ik het zelf zo anders heb meegemaakt sorry daar voor...maar ja heb het al zo vaak meegemaakt dat mensen verkeerde en kortzichtige conclusies trekken dat ik gelijk uit mijn slof schiet als ik dingen over dit onderwerp lees / hoor waar ik het niet mee eens ben....
zo nu heb ik wel weer genoeg gezegd dacht ik zo....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
beste is er toch over praten of dr eens over gaan nadenken wrom je zo depri word..ik word vaak zo als ik me erg verveel dagen lang.,.kan ik nie tegen :no:

je moet je ook proberen niet te druk te maken..
al is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan..

Waarschuw beheerder
nou ik word niet depri van dagen dat ik me verveel hoor...

en ik praat erover heb hulp... maar heb pas gewoon weer een flinke tegenslag gehad en ben gewoon weer heel erg achteruitgegaan..
en waaorm depri ik word weet ik zelf dondersgoed... weet alleen niet echt goed wat ik er aan moet doen

Waarschuw beheerder
Ja heb er ook weleens last van , nergens geen zin meer in en eenzaam voelen terwijl je zat vrienden om je heen heb. Soms krop ik het op, andere keer praat ik er over met vriendinnnen!
Waarschuw beheerder
donateur
Tinkerbell ik kan 't me goed voorstellen maar ik wens het mijn ergste vijand nog niet toe :no:

Anyway, ik heb alweer meer gezegd dan ik wilde.. Iedereen hier die er last van heeft heel veel sterkte toegewenst en Tinkerbell jij heeeel veel succes, ik weet zeker dat 't je gaat helpen (F)!!!

Waarschuw beheerder
kan alles goed relativeren ben nooit echt depri, heb weleens van de weken waarin lijkt dat alles misgaat en denk je wel waarom ik, maar depri dat niet

Waarschuw beheerder
Het is voor het eerst dat ik lees dat iemand depressief wordt geboren, zo ver ik weet bestaat er geen depressief gen.....

Sorry, maar borderline en manisch depressiviteit, andere geestesstoornissen en aanleg hiervoor is wel degelijk erfelijk......

Waarschuw beheerder
Het is voor het eerst dat ik lees dat iemand depressief wordt geboren, zo ver ik weet bestaat er geen depressief gen.....

Oh ja en dan nog iets... het is wetenschappelijk bewezen dat kinderen die nog niet geboren zijn maar tijdens de zwangerschap samen met moeder een traumatisxhe ervaring meemaken vatbaarder zijn voor depressies... Ok ze zijn het dan nog niet maar toch.. erg vervelend...
Waarschuw beheerder
donateur
Voel jij je wel eens depri..?

wie niet? kun je beter vragen!

Waarschuw beheerder
nou niet iedereen is depressief hoor...

dat zou niet zow gezelluge wereld zijn denk ik...
als je je gewoon ff een weekje je egen kut voelt... zie ik dat meer als een dipje en niet dat je gelijkin een depresie zit

een depressie gaat wel wat dieper
Waarschuw beheerder
donateur
tssss..... van die werkgever van mij zou je haast depressief worden... tis dat ik t ze niet gun, maar anders... :[
Waarschuw beheerder
donateur
..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik voel me al jaren kut

Maar de afgelopen maanden slaan echt alles

zoek hulp zou k zegge..
Waarschuw beheerder
Wat ik me nou afvraag is of dat de mensen die hier posten dat ze depressief zijn, zich hier beter door voelen of juist alleen maar meer medelijden met zichzelf krijgen.... :S
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik me nou afvraag is of dat de mensen die hier posten dat ze depressief zijn, zich hier beter door voelen of juist alleen maar meer medelijden met zichzelf krijgen....

Medelijden met jezelf? :s

Tis maar wat je leuk vind he

Waarschuw beheerder
Ja die momenten heb je he, maar opkroppen kun je beter niet doen, komt één keer toch wel eruit!

En dan is vaker het hek van de dam :/

Ik heb daar ook geen zin in om met anderen over gevoelens te praten , meeste begrijpen er toch niks van als ze het zelf niet hebben ofzow .

Ja para wereldje

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
ik voel me nu ook zwaar kut!

Tis uit met m'n vriendin. En na een positief, leuk gesprek gisteren is het nu weer zwaar kut. :'( Om een misverstand...

tja klote... maar om nu van een depressie te spreken, nee.

Ik heb geen zin om dat te laten gebeuren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
yep, der zit er 1 aan te komen, maar wat doe je er aan........... NIKS!

Waarschuw beheerder
Iedereen is heeft wel eens een dipje, ik ook, motto??"

een dipje en depressiviteit is een wereld van verschil hoor ....laatste aanpassing: 25 oktober 2004 17:05

Sorry hoor, maar deze topic begon over een beetje depri. Een beetje depri is voor mij een dipje. Dat hier gelijk weer mensen beginnen te janken over zwaar depressief moeten ze zelf weten, maar val mij er a.u.b niet mee lastig

Waarschuw beheerder
??? valt iemand er jou mee lastig dan...

als je er last van hebt dat mensen hier over depressies praten, wees dan gewoon stil en pleur dan lekker op naar een ander topic ofzo :@
Waarschuw beheerder
Kom dan ook niet op dit forum en klik het weg als je je eraan stoort
Waarschuw beheerder
donateur
Crazy Cabman

Weet je wat jij moet doen

ff lekker je bek houden

Waarschuw beheerder
:@ idd jah...

Waarschuw beheerder
Wat ik me nou afvraag is of dat de mensen die hier posten dat ze depressief zijn, zich hier beter door voelen of juist alleen maar meer medelijden met zichzelf krijgen....

als je depressief bent heb je echt geen zelfmedelijden hoor!! Je hebt eerder medelijden met anderen omdat die met zo'n waardeloos iemand als jezelf zitten opgescheept....(ja je bent niet waardeloos maar dat vind je dan zelf van jezelf)

Ennuh soms kan het helpen om met mensen te praten die je niet kent mensen kunnen veel objectiever op je verhaal reageren omdat ze je verder niet kennen...
Bovendien is schrijven voor velen makkelijker dan praten en iemand aan moeten kijken....
Waarschuw beheerder
Ja ik voel me wel is kut naar t weekend :jaja: maarja dat heb je wel 'ns !!
Komt omdat t dan weer zoooo lang duurt oordat t weekend is :bounce:
Waarschuw beheerder
@marl1tje

Ik ben het met je eens maar ik denk niet dat posten die eigenlijk niet mee inhouden: "Ik voel me zo kut", echt zinvol zijn....
Natuurlijk zullen die mensen zich ook wel kut voelen, maar ik zie dat meer als schreeuwen om aandacht. Echt inhoudelijk over je depressie praten is natuurlijk prima alleen denk ik dat daar betere fora voor zijn....

Waarschuw beheerder
ja je hebt ook wel een beetje gelijk maar op internet hou je dat toch want iedereen die zin heeft kan hier maar wat neer kwakken....en het topic ging ook eigenlijk in eerste instantie over een dipje en niet direct over depressie...die discussie is er ingeslopen...dus wat dat betreft kunnen dingen als ik voel me kut hier best staan

en er zullen ook wel forums (fora :) )zijn speciaal voor depressieve mensen e.d. maar of dat per definitie beter is vraag ik me af....

Hetgene wat flockers bind is het feesten...verder is het heel algemeen helemaal het forum...hier krijg je waarschijnlijk heel andere reacties dan je op zo'n speciaal forum zou krijgen...bovendien is het voor mensen die niet depressief zijn of er niets mee te maken hebben (gehad) misschien ook best interessant om er wat over te lezen zonder gelijk naar zo'n speciaal depri forum te hoeven...

maar goed meningen verschillen he!!! En het is natuurlijk ieder voor zich op welk forum hij/zij graag over bepaalde dingen praat...
Waarschuw beheerder
Lang leve, de vrijheid van meningsuiting... :D ;)
Waarschuw beheerder
nee nooit
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen is dat denk ik wel eens, er zit toch soms wel eens wat tegen helaas

Waarschuw beheerder
Ben meer verdrietig dan depri nu op dit moment.
Vanmiddag was ik depri op school en het was wel moelijk te verbergen helaas.
Mja moet het wel verbergen, ga geen persoonlijke dingen vertellen aan klasgenootjes, maar heb wel het onderwerp verteld.

En het is erg moelijk, zeer moelijk als je een bepaalde dag heb die je leven veranderde in een hell en je moet het zelf alleen verwerken.
In je eentje iemand niet vergeten
In je eentje de dag doorkomen.

Dat is echt heel moeilijk als andere dingen weer tegen zitten.

Ben met moeite de dag doorgekomen en nu zo versleten van alles.
Mja that'slife :(

sommige zullen wel afvragen waarom alleen.
Tjah genoeg andere mensen die dit verdriet ook hebben, maar voor mij is het extra moeilijk omdat deze gebeurtenis een hele greep op mij leven is geweest.

En de andere mensen die dit ook hebben, daar heb ik geen contact meer mee vanwege m'n ex.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
....... beetje ingewikkeld

Waarschuw beheerder
donateur
Depri ja :jaja: :(
Waarschuw beheerder
donateur
wat me trouwens giga stoort aan die opmerkingen als 'iedereen heeft wel s n dipje, stel je niet aan', is dat je ook niet tegen iemand met de ziekte van pfeiffer of M.E. gaat zeggen 'iedereen is wel s moe, stel je niet aan'. Maar goed, zulke mensen.... ;)

over je depressie praten is natuurlijk prima alleen denk ik dat daar betere fora voor zijn....

Ongetwijfeld zijn die er, tis alleen wel prettig om met mensen met dezelfde interesses e.d. hierover te praten, tips te krijgen, etc. :jaja:

Schranz, toch niet omdat t nog maar 1 nachtje slapen is he ;) (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Nope Tink daar zal ik niet depri om worden nee! 8)
daar kan ik eigenlijk niet op w88!
lekker een avondje alles eruit rammuh :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe heel hard met je mee dan :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
mooi zoooow!!! daar houdt ik je aan hoor! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
dat mag, dat mag... eerst ff dat jointje en dan.... boem-boem-boem :)
Waarschuw beheerder
donateur
Voel jij je wel eens depri..?

ja NU :c
Waarschuw beheerder
donateur
:hug: voor Rank :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tinkerbell mag ik meedoen? :$ ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Tammie :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
uiteraard :) :hug: voor Treasure ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Poesj (L) :kusje:

Je had me gebeld zag ik, maar dat heb ik denk ik half in slaap weggedrukt :$:$ Ik bel je snel lief!!!

En nu ga ik es doen waar ik voor betaald krijg (en nee, das niet internetten helaas)

TB -> Jeeejjjj..als ik je morgen zie dan spreek ik je er wel even over aan ;) :knuffel:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Treasure, kom tussen 12 en 2 ff langs bij de drugsinfo, daar ben ik dan aan t werk!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm als ik er dan al ben (als ik uberhaupt binnenkom :$) dan kom ik even langs!!

Waarschuw beheerder
Hee hallo, ik blijf gewoon op het topic. Dat jullie nou allemaal offtopic gaan. Ik heb echt geen problemen met mensen die depressief zijn, alleen lijkt mij de PF nou niet de uitgewezen plaats om te laten weten dat he depressief bent. Maar goed dat is mijn mening.
Waarschuw beheerder
alleen lijkt mij de PF nou niet de uitgewezen plaats om te laten weten dat he depressief bent.

Ben ik deels wel met je eens, het is niet echt slim om je problemen in het openbaar te bespreken misschien, maar om over hoe je je voelt te rpaten is mooit wat mis mee, en voorla omdat het hier redelijk anoniem is. En hier kom je mensen tegen die je begrijpen omdat ze of in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten. En als er niemand in je omgeving is die je begrijpt is het best fijn om wel eens begrepen te worden.
En wat ik denk dat hier het voordeel ook wel is dat er hier openlijk ook over drugs gebruik gesproken wordt en dus ook duidelijker over de effecten ervan icm gesproken kan worden. En iemand die drugs gebruikt gooit dit niet graag te grabbel bij mensen in de directe omgeving die er niet van hoeven te weten.

Waarschuw beheerder
waarom zou je op PF niet over je gevoelens kunnen praten...
:S:S:S

Waarschuw beheerder
Je depri/angstig voelen is niet gek het is een normale reactie op hoe de maatschappij/de hele wereld nu is.
Als je daar last van hebt probeer dan geen drugs/alcohol te gebruiken want dat maakt het alleen maar erger.

Waarschuw beheerder
wordt zo depri van al die dubbele topics

Waarschuw beheerder
als ik depri ben zeg ik wat ik denk en vindt en heb ik schijt aan andere mensen wat die ervand enken, zo ga ik er mee om

Waarschuw beheerder
yup heb ik ook last van.. zit denk in het aard van het beesje
Waarschuw beheerder
donateur
toevallig heb ik daar op dit moment ook last van ja
maar dat is deels omdat ik erachter ben gekomen dat 1 vriendin eigenlijk geen ene reet om mij geeft en dat doet toch pijn:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ach heel soms
Eens in de zoveel tijd ga je is echt nadenken over waar je mee bezig bent en je toekomst enzo :S

Dan zie ik sommige dingen liever net iets anders
Maar ach dat is vaak snel weer over

Plannen is ok maar niet te ver vooruit
Geniet van elke dag :yes:

Waarschuw beheerder
vaak genoeg, nu bijvoorbeeld

Waarschuw beheerder
donateur
niet vaak.. heel af en toe.. maar zet mezelf eroverheen door leuke dingen te plannen...

Waarschuw beheerder
Soms

Maar dan ga ik meestal naar het strand en is het weer over :)

Waarschuw beheerder
wie niet???

Waarschuw beheerder
Heeft ieder normaal mens weleens last van..

Waarschuw beheerder
Gister :yes:

Waarschuw beheerder
Shit happens toch?

Waarschuw beheerder
Tsja, niet zo getroffen met m'n ouders denk ik (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe gaan jullie daar mee om..?

Ik heb een mp3 speler aangeschaft om als ik me depri voel waar dan ook schnappi te luisteren :D
Waarschuw beheerder
:yes: ook weleens last van. Ik zorg dan dat ik iig niet alleen thuis zit, ga langs vrienden enzo...en ga veel stappen, maar dat doe ik sowieso al...

Waarschuw beheerder
jah als alle drugs is uitgewerkt dan voel ik me kut maar neemmeestal snel weernieuwe troep :P
Waarschuw beheerder
Ik heb er op dit moment last van! Ben net terug van vakantie en dan kom je erachter dat je leven nog net zo kut is als daarvoor... Flinke tegenvaller :(

Wie vrolijkt me op? :P

Waarschuw beheerder
neej gelukkig niet meer.....heb het wel gehad:(

Waarschuw beheerder
Ja heb ik wel eens last van... ik uit het wel dan...
Waarschuw beheerder
Sweetangel18 --->> ik kom je wel troosten hoor...;):lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb soms wel is een dag dat ik me depri voelt en dan praat ik er ook over dus....
heb altijd een luisteroor...