Partyflock

Forumonderwerp · 711200
8 volgers · 290179x bekeken
Waarschuw beheerder
Geef hier je mening over alle nieuwe vinyls/tracks of andere intressante dingen die je hebt te melden over hardstyle.

Grtz Nomizz!!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
bruut ik ga een plaat doen met sam punk :D
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
Wil je dat pas posten al ie af is ja :[

t is nieuwe hardstyle track topic, niet "Met wie ga je je nieuwe hardstyle track maken"

;)

* speciaal voor jou michael, dit is geen steek onderwater maar gewoon een grapje ok ;). Voordat de hel weer los breekt hiero.

Waarschuw beheerder
ehm waarom heb ik je dat niet eerder tegen s-te-fan horen zeggen ;)
Waarschuw beheerder
Stefan zijn tracks zijn wel af!!! Daarom :yes:

O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee kben nu gekwetst :P
Waarschuw beheerder
ow.. tja euhm..

Dit topic word beetje verneukt op deze manier..

(F) alsjeblieft menneke, nog een aai over je bolletje erbij?

Waarschuw beheerder
omdat de tracks van activator en deepack WEL af zijn! en jouwe nog niet.. daarom :)

en onze bootleg is ook af!!!!!

dus hij hoeft het niet te zeggen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bij nader inzien geef ik stefan gelijk..

ff vorige post editten..

O:) ;P

Waarschuw beheerder
Lol! :P

Waarschuw beheerder
hahah stelletje zeikerds , nu al die posts erover terwijl had je niks gezegd was er niks aan de hand geweest ;)
Waarschuw beheerder
begrijp niet ik zin van jou.. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
huh :O
Waarschuw beheerder
Misschien omdat ik uit het zuiden kom ofzo. Maar ik snap weinig van de zin uit je vorige post. Is dat normaal correct nederlands? :O

;)

Waarschuw beheerder
misschien is dat omdat ik uit het oosten kom :P
Waarschuw beheerder
donateur
Is het nou zo moeilijk om on topic te blijven :S:S:vaag::S:S

Maarrem Michael, met Sam Punk... balen die maakt echt kutplaten :9 Aan de andere kant wel leuk voor je ;) suc6 ermee hehe... maarrem Deepack RMX van ACT? Phat :O 8-)
Waarschuw beheerder
Micheal hoorde ik nou dat jij een Bootleg hebt gemaakt van Tiesto - Flight 643 :O
Waarschuw beheerder
donateur
Dat heeftie gemaakt ja ;)

Waarschuw beheerder
die is idd af maar weet nog niet of ik em ga releasen , kvind het te bekend cq te plat

kwil eigenlijk liever een bootleg van een non house nummer maken

2 zero die kerel is wel vet bekend en heeft meer als 100 platen in 4 jaar op zijn naam :O

ik vind het iig een vette eer..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Joah, idd.. deepack remix van act :)

enneuh!! dat is precies wat wilsonnnnnnnnnnn gaat doen met diederik :P

bootleg van een non housenummer;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Michael -->

Ja is ook wel een eer maar ik vind het nog steeds kutplaten ;P
Waarschuw beheerder
Micheal is dan wel geen bootleg maar een remix van jou, die van Josh & Wesz - Satisfaction, is origineel een rocknummer, dus half bootleg O:)
Waarschuw beheerder
ik vind dj syro - shiny disco balls echt een heerlijke nieuwe hardstyle track

eens of oneens?
Waarschuw beheerder
Wie maakt er trouwens nu nog een bootleg van 643???

ben asjeblief eens wat origineler....
Waarschuw beheerder
donateur
ach wat maakt het uit als je het voor jezelf gebruikt en het toch niet uitbrengt :O

Ik vind btw die Mos' Phat B kant eigenlijk ook wel PHAT ;P

Waarschuw beheerder
Micheal is dan wel geen bootleg maar een remix van jou, die van Josh & Wesz - Satisfaction, is origineel een rocknummer, dus half bootleg

> jah maar die vonden hun niet origineel(mijn remix) :X dat terwijl het allemaal zelfgemaakte sounds waren en hun hele nummer was opgebouwd uit samples , maargoed die komt dus nu met een andere vocal sample uit , ze zoeken het maar uit :)

2 q-zah , een bootleg is iets limited wat je voor de gein maakt en voor de liefhebber er een paar van laat persen..

en er is nog geen hardstyle bootleg van verschenen dus origineel is het wel..

maargoed iemand die shiny discoballs loopt te pluggen en mijn bootleg afzeikt neem ik ook niet echt serieus

(syro heeft een vette break en een vette melo maar had beter er meer iets hard tranzig mee kunnen doen kvind het nu zo gedowngen kunstmatig beukend gemaakt..)

ik kan heel goed tegen kritiek maar zeik niet iets af voordat je het gehoord hebt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
> jah maar die vonden hun niet origineel(mijn remix) dat terwijl het allemaal zelfgemaakte sounds waren en hun hele nummer was opgebouwd uit samples , maargoed die komt dus nu met een andere vocal sample uit , ze zoeken het maar uit

Origineel van J&W vind ik wel stukken beter hoor :) en die ene vocal vind ik maar kut, geloof gejat uit scarface ofzo, dat "What are you fucking stupid"

Enigste goeie eraan is dat er geen hardstyle zaag in zit :respect:

Maar hun versie was niet uitgebouwd uit samples hoor, een paar kleine dat wel, maar ze maken zo'n beetje altijd 99% zelf :yes:
Waarschuw beheerder
maargoed iemand die shiny discoballs loopt te pluggen en mijn bootleg afzeikt neem ik ook niet echt serieus

Is dat niet gewoon smaak? Dus iemand die niet zelfde smaak in muziek heeft als jou neem je niet serieus? :no: :S

Verder vind ik een bootleg van 643 opzich wel interessant :P.

Waarschuw beheerder
Wat is iedereen opeens aan het bootleggen dan? Nieuwe hype in hardstyle-land?

Waarschuw beheerder
bootleggen is lekker makkelijk toch;)

ik denk dak maar een plaat van adre hazes ga bootleggen!

de vlieger met een ranzige hc kick eronder!
Waarschuw beheerder
donateur
:S :vaag:

Ze zijn nog niet uit, maar de nieuwe A-lusion en Brennan & Heart gister waren echt TE bruut tijdens Prophet ze set! Iedereen moet ze hebben ;P

Waarschuw beheerder
Enigste goeie eraan is dat er geen hardstyle zaag in zit

> das dus bullshit...

Maar hun versie was niet uitgebouwd uit samples hoor, een paar kleine dat wel, maar ze maken zo'n beetje altijd 99% zelf

> das ook bullshit ik zal strax wel effe een printscreen van hun file doen...
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
boetlegguuuuuuuh

Waarschuw beheerder
bal onze Barry hahahahah :D

Waarschuw beheerder
bootleggen is lekker makkelijk toch

ik denk dak maar een plaat van adre hazes ga bootleggen!

de vlieger met een ranzige hc kick eronder!

:D Ik vind daarom dat bootleggen ook een beetje apres-ski achtige manier van je muziek maken.

No offence (F) Viel me gewoon op :)

Waarschuw beheerder
hmm ligt eraan , als producer heb je een bepaalde sound / visie

wat is er nou mooier dan een nummer waar je speciale gevoelens bij hebt te veranderen cq verzagen tot jouw sound
Waarschuw beheerder
> das ook bullshit ik zal strax wel effe een printscreen van hun file doen...

Ik weet heus wel hoe hij werkt hoor :/ ik krijg bijna dageklijks nummers van hem, en hij ook terug van mij dus ik weet echt wel hoe hij werkt hoor :)

Waarschuw beheerder
nou maar heb ik het over hoe ? ik heb het over niet veel eigen samples
Waarschuw beheerder
misschien niet bij dat nummer, de rest wordt bijna alles zelf gemaakt
Waarschuw beheerder
He ff hoor!!Gaan we hier nog over nieuwe tracks praten of hoe zit dat?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
misschien niet bij dat nummer, de rest wordt bijna alles zelf gemaakt

> ja maar dat veranderd niks aan mijn verhaal dus... dat mijn eigen sounds zelf waren gemaakt en die van hun niet en hun mijn track onorigineel vonden...

maargoed het gaat ze goed , ik wens ze het beste toe :)

nu on topic
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dit topic wordt volgens mij ook echt alleen maar gebruikt voor PB berichten in het openbaar :no: en dat is niet goed he! :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
> ja maar dat veranderd niks aan mijn verhaal dus... dat mijn eigen sounds zelf waren gemaakt en die van hun niet en hun mijn track onorigineel vonden...

Ook die gitaar O:)
Waarschuw beheerder
donateur
zie hier veel producerende mensen :) heb hier een nieuwe hardstyle track:

http://s20.yousendit.com/d.aspx?id=66C9AB55714BE8F90696909EAB08F9F5

Mijn 4e track tot nu toe. Zeg maar wat je vind! t is niet een echt kanonne harde plaat ofzo, maar ook geen softe shit :)

Waarschuw beheerder
Zany vs Duro - our power/dissin

1 van die tracks kwam langs vrijdag in de asta, en ik kan zeggen: het gaat afschuwelijk los!!!

nieuwe donkeyrollers is trouwens ook de geilste :P maar jammer genoeg allemaal nog niet uit! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ze zijn geloof ook op Qlimax gedraaid allebei, kan ze alleen niet meer herinneren maar weet dak wel bij Zany 100 % aan het hameren / zagen / schroeven en boren was :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
hmzz klinkt wel lekker jah :P duro en zany kan volgens mij voor best wat vuurwerk zorgen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zagen met vette synths dus ;P

Waarschuw beheerder
nee zit juist die duro sound in van just begun!!

hahaha

act vs deepack komt half januari op activa :D :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja? Nahhhhhhh niet eens wat nieuws :9 Ik vergeet altijd de nieuwe dingen die ik hoor op feesten :@ Dus ben benieuwd :jaja:
Waarschuw beheerder
Zany vs Duro - our power/dissin

1 van die tracks kwam langs vrijdag in de asta, en ik kan zeggen: het gaat afschuwelijk los!!!

Technoboy draaide hem in nightlive zaterdag ook. Hij benadrukte nog even dat het nieuwe zany vs duro was. DIKKE track!!! :yes: